» »

Uber v Nemčiji prepovedan

Uber v Nemčiji prepovedan

Slo-Tech - Deželno sodišče v Frankfurtu na Majni je izdalo začasno odredbo, s katero je prepovedalo delovanje aplikacije Uber po celotni Nemčiji. Uber se bo seveda na prepoved pritožil, končno odločitev pa bomo tako ali tako dobili po zaključku sodnega postopka, ki ga je sprožilo nemško združenje taksistov (Taxi Deutschland Servicegesellschaft für Taxizentralen).

Aplikacija Uber istoimenskega podjetja povezuje ljudi, ki bi se želeli v mestu kam pripeljati, in ljudi, ki prevoz ponujajo. Za razliko od slovenske spletne strani prevoz.org, ki je omejena na omogočanje stika med tistimi, ki se peljejo v kak oddaljen kraj, in tistimi, ki želijo tja priti, je Uber celosten. Mogoče si je zbrati celo tip avtomobila, plačilo pa se izvede s kreditno kartico in ni predmet pogajanja z voznikom. Uber ponuja cenejšo, hitrejšo in zanesljivejšo storitev od številnih taksijev po svetu, zaradi česar se je hitro razširil po večjih mestih, sprva v ZDA, kasneje pa tudi drugod.

Z rastjo storitve Uber pa raste tudi število nasprotnikov, ki mu očitajo nelegalno konkurenco taksi službam. Nemško sodišče je ugotovilo, da Uber krši Zakon o prevozu oseb (Personenbeförderungsgesetz), ker nima uradne licence, zavarovanja, zdravniškega pregleda za voznike ter tehničnega pregleda vozil. Za kršitev odredbe podjetju grozi kazen 250.000 evrov na vožnjo. Uber, ki je doslej v Nemčiji deloval v Berlinu (kjer so ga kmalu prepovedali), Düsseldorfu, Frankfurtu, Hamburgu in Münchnu, je že napovedal pritožbo, do katere ima pravico.

Odziv na Uber je po vsem svetu podoben. Medtem ko so uporabniki nad njim navdušeni, so cehovske organizacije taksistov precej manj. Londonski taksisti so junija protestirali proti Uberju tako, da so upočasnili promet na Trafalgarskem trgu. Pri tem niso edini, saj so taksisti na različne načine svoje nezadovoljstvo izražali tudi v Berlinu, Parizu, Madridu, Barceloni in drugod. V Sloveniji Uber (še) ne obratuje.

245 komentarjev

«
1
2 3
...
5

Glugy ::

Če bomo pa to prepovedal bomo pa res banana republika. Republika korporacij, lobijev in vojnih dobičkarjev. Navadn človek ne sme pomagat navadnemu človeku zato ker lahko navadnemu človeku namesto njega pomaga dobičkar v zameno za plačilo. Kakšna vam je to logika?

drola ::

Razlika med Uber in prevozi.org je v tem, da so prevozi.org neprofitni. Če se slučajno nekam pelješ, si znižaš strošek tako, da deliš avto. Pri storitvi Uber pa dejansko opravljaš delo, ki naj bi ga opravljali taksisti za profit. Ne gre za prevoze nekam, kamor bi se itak peljal, pač pa za prevoze z namenom zaslužka. Na ta način predstavljaš nelojalno konkurenco taksistom, ki cene ne morejo znižati, ker za njih velja občinska regulativa, plačujejo davke in zavarovanja, hodijo na zdravniške preglede in so podvrženi inšpekcijskim nadzorom. Način, na katerega trenutno posluje Uber, je nič drugega kot organiziran kriminal.

Rešitvi sta dve:
a) Uber predstavlja vlogo dispatcherja (vloga, ki jo ima denimo Metro 1 d.o.o.) v okviru obstoječe zakonodaje. To pomeni Taxi prevoze na način kot so zdaj, s tem da lahko naročaš prek interneta in lahko algoritmi delajo določene optimizacije, ki bolje razporedijo pozive posameznim taksistom, itd...
b) Sprosti se zakonodaja na način, da se taksistov ne regulira več. To pomeni povratek v kaos, kjer lahko naletiš na oderuške taksiste, na šoferje s pomanjkljivimi vozniškimi sposobnostmi, na nestandardne cenike s skritimi stroški in ostale natege (oz. dandanes lepše poimenovane kot inovativne poslovne modele).
https://drola.si

black ice ::

Vse opisano pod točko b najdeš v večji meri tudi ob današnji kvazi regulaciji.

zee ::

V Singapurju imamo na voljo tako obicajen (reguliran) taksi kot Uber. Zadnje case se odlocam skoraj izkljucno za Uber (X). Razlog? Taksisti v Singapurju so tipicno zelo neprijazni (stari) Kitajci/Malezijci, ki cesto sploh ne poznajo mesta in tudi po tistem, ko jim pojasnis, kako priti od A do B, nekaj mrmrajo sami pri sebi.

Pri Uberju tega ni. Vozniki so vselej prijazni, razlika v ceni je pa tudi minimalna. Dodaten bonus je, da se ni treba zaj* s karticami in terminali in iskanjem drobiza. Ko prides na cilj, je to to. Racun z razdelano potjo in celotnim placilom dobis v nekaj minutah po emailu in to je to.

Bonus:
Menim, da se drzava nima kaj vtikati v delovanje servisov, kot je Uber. Zakaj? Zagotavljajo delovna mesta? Da. Placujejo zaposlene? Da. Placujejo prispevke? Da. Potrosnik ima izbiro? Da.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

sisemen ::

zee je izjavil:

Menim, da se drzava nima kaj vtikati v delovanje servisov, kot je Uber. Zakaj? Zagotavljajo delovna mesta? Da. Placujejo zaposlene? Da. Placujejo prispevke? Da. Potrosnik ima izbiro? Da.



Dela, ki ga opravljaš je omejena količina, in zdaj se ti v njo, zažre nek servis, kjer to delo za by the way opravljajo taksni, ki delo že imajo, pa za by the way naredijo "še kakšno furo", da zaslužijo euro ali dva. In teh imaš preko takšnih servisov kar naenkrat ogromno, noben od tega ne zasluzi za prezivetje, uničijo pa možnost komurkoli živeti od tega.

Se ti zdi čudno, da se ljudje, ki jih s tem spraviš ob službo in ogrožaš njihovo eksistenco, pritožujejo? Da državi pač ne paše, za enako količino pobranih davkov, imeti nekaj tisoč ljudi na socialni podpori?

Me pa zanima kaj bodo taksisti in država rekli, ko jih bodo začeli masovno zamenjevati z googlemobilom :) Oz. še bolj hud udarec bo na tovornakarje.

Mimogrede, v enakem sranju smo ITjevci, kjer moramo tekmovati s kupom ljudi, ki preko open sourca, v času ko jih npr. sponzorira kdo drug, naredijo nekaj zastonj, kar je na enak način, nepoštena konkurenca. Še huje, takšni osebi se potem ostali člani srenje klanjajo, ker jim znižuje plače. Samo mi smo preneumni, še taksist zna bolje sešteti 1 + 1 in se upreti, mi se gremo pa raje med sabo stepst, namesto, da bi ščitili svoje delo in svoje plače. S tem da pri taksistih/uber ga ni idiota, ki bi ljudi razvazal okrog zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sisemen ()

Lion29 ::

jaz sem v Londonu nad Uberjem zlo navdusen.... na mapi mi kaze razpolozljive "taksije" v blizini... dam svoj bid in gledam na mapi, kako se avto pripelje do mene (z imenom "taksista" in vse)....ze pred narocilom mi kaze priblizno kolko bo fura prisla... in placilo je opravljeno avtomatsko s kartico in meni ostane log voznje zapisan (vse se belezi)... tako da do goljufij ne more priti

govoril sem s kar nekaj vozniki, tako drugih taksi druzb kot z uberjem.... uberjevci so vsi prej delali v drugih taksi sluzbah za katere so menili, da so grozno oderuske... (pri adison lee recimo so morali placevati najem vozila, ciscenje, zavarovanje, etc, etc)... zato so presaltali na uber (pravijo, da so veliko bolj zadovoljni in vec iztrzijo).... ostali ki pa so se pri teh oderuskih firmah, pa resno razmislajo o prestopu


uber precej dobro regulira svoje voznike...ni da je lahko kar vsak voznik... dobro preverijo ozadje voznika, kartoteko, etc... in dobis GPS navigacijo s komunikatorjem... mislim da tudi kamero.....tak da ne vem kako lahko to storitev primerjate s prevoz.org, cisto nekaj drugega...

v glavnem, preprican sem, da bo uber tudi v nemciji poskrbel za boljso regulativo njihovih voznikov
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

zee ::

Dela, ki ga opravljaš je omejena količina, in zdaj se ti v njo, zažre nek servis, kjer to delo za by the way opravljajo taksni, ki delo že imajo, pa za by the way naredijo "še kakšno furo", da zaslužijo euro ali dva. In teh imaš preko takšnih servisov kar naenkrat ogromno, noben od tega ne zasluzi za prezivetje, uničijo pa možnost komurkoli živeti od tega.

Se ti zdi čudno, da se ljudje, ki jih s tem spraviš ob službo in ogrožaš njihovo eksistenco, pritožujejo? Da državi pač ne paše, za enako količino pobranih davkov, imeti nekaj tisoč ljudi na socialni podpori?

Me pa zanima kaj bodo taksisti in država rekli, ko jih bodo začeli masovno zamenjevati z googlemobilom :) Oz. še bolj hud udarec bo na tovornakarje.


A tako, kot je avtomobil ogrozil zivljenja kocijazev? Ne bluzi, no.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

thramos ::

zee je izjavil:


Bonus:
Menim, da se drzava nima kaj vtikati v delovanje servisov, kot je Uber. Zakaj? Zagotavljajo delovna mesta? Da. Placujejo zaposlene? Da. Placujejo prispevke? Da. Potrosnik ima izbiro? Da.


Popolna deregulacija panoge? Kul, a naj enako potem velja za enake - taksiste.

Markoff ::

Če bo Uber posloval v skladu z lokalno zakonodajo, ne bo nobenega razloga, da se ga prepove. Če je cenejši in učinkovitejši IN spoštuje pravila igre (zakone), hvala bogu, welcome to the show.

Če ne spoštuje zakonodaje:
ker nima uradne licence, zavarovanja, zdravniškega pregleda za voznike ter tehničnega pregleda
- fuck'em. Shut'em down. Tudi jaz sovražim visoke davke, nesmiselno birokracijo. A s kršenjem zakonodaje se ne smemo boriti proti napačnim družbenim pravilom.

Naj dobi uradno licenco, zavarovanje, zdravniški pregled za voznike in tehnični pregled. Nato pa v boj s konkurenco. Pa nič prej.

Ali kdo meni, da taksisti (in vozila) ne potrebujejo prav nič od tega?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Tody ::

Fora startup-a vsaj v San Franciso je bila v tem da za prevoz ljudi si rabil licenco ampak samo če si naročil taksi. Uber je pa rekel da oni niso taksi oni ti rentajo limuzino za določen čas. Če rentaš limuzino z voznikom pač ne rabiš te licence. Tak je zakon. In preko aplikacije naročiš kdaj boš rabil limuzino in kam naj te pelje. Zato so vsi avti črni in veliki, da tudi fizično spominjajo na limuzine. Poleg tega, ti daje zelo dober občutek gotovosti, preko aplikacije vidiš obraz voznika in ime in vse. Sem sprobal zadevo ko sem bil v SF.

Za ostale države pa nevem kako je dogovorjen.

Invictus ::

Glugy je izjavil:

Če bomo pa to prepovedal bomo pa res banana republika. Republika korporacij, lobijev in vojnih dobičkarjev. Navadn človek ne sme pomagat navadnemu človeku zato ker lahko navadnemu človeku namesto njega pomaga dobičkar v zameno za plačilo. Kakšna vam je to logika?

Zato ker gre za delo na črno ...

Malo pomisli koliko več davka moraš ti od svojih rednih dohodkov dati zaradi tega.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MuadDib ::

V vsakem primeru je tako, da ce ljudje to storitev uporabljajo, naj zivi, ne pa da se unici potencialno zelo dobro platformo! Saj smo v demokraciji ali ne? Naj odlocimo ljudje! Ce bi bili ljudje proti taksni storitvi, je enostavno ne bi uporabljali!

Ne vem zakaj je toliko restrikcij pri enostavnih stvareh! Na koncu bojo se rekli da bojo skinli "mitfahrgelegenheit" strani, ker je to delo na crno... kljub temu da ljudje (spet ti ljudje) to uporabljamo!!! Naj se enostavno ostali temu prilagodijo! Skini dol tablo taxi, registriraj se pri uber, pa delaj svoje delo naprej!

V Avstriji moras vsak priliv prijavit! Ce je prilivov pot 700 eur na LETO, ni nobenega davka, kakor je pa vec, je pa tako ali tako treba placat davek na dobicek! Zraven tega je treba nad doloceno vrednostjo (10k na leto) zaracunat se 20% ddvja potniku in ga seveda odvest v drzavno blagajno! In nihce ne vprasa kaj pocnes, vazno je samo da so davki placani!!!

xxxul ::

Sicer ne poznam uber, ampak glede na to da dobi stranka racun, kako zdej pravte da je delo na crno?

Matek ::

xxxul je izjavil:

Sicer ne poznam uber, ampak glede na to da dobi stranka racun, kako zdej pravte da je delo na crno?
Ni toliko problem delo na črno kot to, da se zaobide zakonodajo, ki se je morajo običajni taksisti držati in imajo z njo več stroškov. Tudi enostavne zobozdravniške posege (in še milijon drugih storitev, ki so trenutno regulirane) bi zlahka izvajal nekdo brez tako striktnih zahtev, kot jih imamo trenutno, za bistveno manjše stroške, ampak je regulacija tu z namenom.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

Invictus ::

STranka dobi račun od Uberja, ki je registriran v ZDA.

Dvomim da imajo v vsaki državi povezavo z davčno. In ravno to Nemce moti.

Američani pa zelo neradi komunicirajo z drugimi državami kadar gre za njihov denar.

Fora je pač da so ta podjetja vedno registrirana v nekih off shore conah, ki grdo evropskim davkarijam malo na jetra.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

driver_x ::

sisemen je izjavil:

zee je izjavil:

Menim, da se drzava nima kaj vtikati v delovanje servisov, kot je Uber. Zakaj? Zagotavljajo delovna mesta? Da. Placujejo zaposlene? Da. Placujejo prispevke? Da. Potrosnik ima izbiro? Da.



Dela, ki ga opravljaš je omejena količina, in zdaj se ti v njo, zažre nek servis, kjer to delo za by the way opravljajo taksni, ki delo že imajo, pa za by the way naredijo "še kakšno furo", da zaslužijo euro ali dva. In teh imaš preko takšnih servisov kar naenkrat ogromno, noben od tega ne zasluzi za prezivetje, uničijo pa možnost komurkoli živeti od tega.

Se ti zdi čudno, da se ljudje, ki jih s tem spraviš ob službo in ogrožaš njihovo eksistenco, pritožujejo? Da državi pač ne paše, za enako količino pobranih davkov, imeti nekaj tisoč ljudi na socialni podpori?

Me pa zanima kaj bodo taksisti in država rekli, ko jih bodo začeli masovno zamenjevati z googlemobilom :) Oz. še bolj hud udarec bo na tovornakarje.

Mimogrede, v enakem sranju smo ITjevci, kjer moramo tekmovati s kupom ljudi, ki preko open sourca, v času ko jih npr. sponzorira kdo drug, naredijo nekaj zastonj, kar je na enak način, nepoštena konkurenca. Še huje, takšni osebi se potem ostali člani srenje klanjajo, ker jim znižuje plače. Samo mi smo preneumni, še taksist zna bolje sešteti 1 + 1 in se upreti, mi se gremo pa raje med sabo stepst, namesto, da bi ščitili svoje delo in svoje plače. S tem da pri taksistih/uber ga ni idiota, ki bi ljudi razvazal okrog zastonj.


Ti si pa že v drugih temah dokazal, da nimaš pojma kaj je OSS in tudi tukaj dokazuješ, da ti še marsikaj ni jasnega.

Isotropic ::

thramos je izjavil:

zee je izjavil:


Bonus:
Menim, da se drzava nima kaj vtikati v delovanje servisov, kot je Uber. Zakaj? Zagotavljajo delovna mesta? Da. Placujejo zaposlene? Da. Placujejo prispevke? Da. Potrosnik ima izbiro? Da.


Popolna deregulacija panoge? Kul, a naj enako potem velja za enake - taksiste.

uber je tudi dereguliran, sami si postavljajo standarde.

Customers receive notice when making a reservation that prices have increased.[50] During New Year's Eve 2011, prices were as high as seven times normal rates, causing outrage in response.[53] Uber co-founder Travis Kalanick responded: "...because this is so new, it's going to take some time for folks to accept it. There's 70 years of conditioning around the fixed price of taxis."

b) Sprosti se zakonodaja na način, da se taksistov ne regulira več. To pomeni povratek v kaos, kjer lahko naletiš na oderuške taksiste, na šoferje s pomanjkljivimi vozniškimi sposobnostmi, na nestandardne cenike s skritimi stroški in ostale natege (oz. dandanes lepše poimenovane kot inovativne poslovne modele).

/thread

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Matek je izjavil:

Tudi enostavne zobozdravniške posege (in še milijon drugih storitev, ki so trenutno regulirane) bi zlahka izvajal nekdo brez tako striktnih zahtev, kot jih imamo trenutno, za bistveno manjše stroške, ampak je regulacija tu z namenom.


Točno tako. In če bi se lahko k zobozdravniku naročil z Android aplikacijo ter dobili račun po emailu z sliko izruvanih zob, bi nekateri ploskali nad odlično platformo. Pozabljajo pa, da je storitev (vsaj tako izgleda) konkurenčna samo z ignoriranjem vseh uveljavljenih standardov in regulacij.

MyotisSI ::

Na eni znani ITA oddaji (Le Iene) so lepo pokazali kako Uber deluje iz strani voznika in potnika. Je pa bilo v ITA vroče in so taksisti nekaj Uber voznikov tudi premlatili.

En taksist je dobro povedakl v čem je težava. V ITA mora taksist plačati cca 100.000 € za licenco (!!!) + pregledi + davki ipd. Uber taksist pa mora biti lastnik avtomobila in imeti pametni telefon.

Taksist je dobro povedal naj Uber bo, samo potrem naj tudi za taksista veljajo enaka pravila - torej nikakršna.
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)

sisemen ::

driver_x je izjavil:

Ti si pa že v drugih temah dokazal, da nimaš pojma kaj je OSS in tudi tukaj dokazuješ, da ti še marsikaj ni jasnega.


O ne, jaz v veliko temah dokazujem, da taksni kot ti nimajo pojma kaj OSS je, in kaksne so njegove posledice. Seveda pa morajo taki kot ti najprej dovolj vedeti, da bodo vedeli, kako malo vejo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

Utk ::

Taksist je dobro povedal naj Uber bo, samo potrem naj tudi za taksista veljajo enaka pravila - torej nikakršna.
To je itak edino logično. Se pravi, da sploh ni problem v Uberju.

kow ::

Potencialnih voznikov taksijev je toliko, da smo si izmislili ogromno regulacije (ceh), da ne delajo za drobiz?
Pobiranje poljscin za drobiz pa niti problem, ker z njimi pa nimamo stika (in slabe vesti)?

zee ::

Potencialnih voznikov taksijev je toliko, da smo si izmislili ogromno regulacije (ceh), da ne delajo za drobiz?


Taksi licenca.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

...:TOMI:... ::

Pa naj taksisti gredo na uber in oglašujejo svojo konkurenčo prednost s tem, da so profesionalni vozniki, imajo izkušnje, imajo zavarovanje, licenco itd. Naj tekmujejo z "nelojalno" konkurenco. Ali pa naj preprosto vržejo licenco v smeti in se preživljajo samo z ubrom. Danes je treba biti fleksibilen, ne pa se oklepat starih, težkih verig, tako kot to delajo monopoli sedaj, potem pa v jok in na drevo.
Tomi

MyotisSI ::

Utk je izjavil:

Taksist je dobro povedal naj Uber bo, samo potrem naj tudi za taksista veljajo enaka pravila - torej nikakršna.
To je itak edino logično. Se pravi, da sploh ni problem v Uberju.

Uber kot tak seveda ni nič kriv, a neka regulativa mora biti. Kdo bo kriv, ko bo prvi Uber šofer ubil sebe in dva potnika, ker pač ne bo imel poštimanega avta?

Je pa ta zgodba z uberjem dobra šola za taxi službe da temeljito prevetrijo svoj modus operandi.
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)

...:TOMI:... ::

Tehnično brezhibni avti si praviloma vsi v prometu.
Tomi

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Če je regulativa nepotrebna, naj se jo umakne, za vse. Če je potrebna, naj jo upoštevajo vsi.

WarpedGone ::

Nezadovoljni takstisti imajo možnost taksidelodajalcem pokazat sredinec in presedlati na uber.
Horizontalno nasilje NI sprejemljivo.
Kakršna koli 'počasna vožnja' bi morala biti kaznovana serijsko in brez izjem.

Glede tehničnih, dela na črno .... kup sprenevedanja. Če ima avto tablico, je dovolj dober da sodeluje v prometu. Če ima voznik izpit je dovolj dober da sodeluje v prometu. Edina "siva cona" je obvezno zavarovanje za potnike v avtomobilu. To bi moralo biti rešeno z enostavno informacijo ali zavarovanje je ali ni - enako kot na prevoz.org. Na potniku je ali se bo peljal z nekom kjer bo v primeru sranja zavarovalnica nekaj mu izplačala, ali z nekom drugim, kjer mu ne bo. In to je komot vračunano v pogajanja za ceno prevoza. kamor tudi sodi.

Uber FTW, taxi pa na smetišče zgodovine.
Zbogom in hvala za vse ribe

Heisenberg ::

Tale Uber je dejansko velik problem.
Ožji sorodnik dela pri Taxi službi ki pa je več kot to (transport ljudi in tovora, turistični prevozi, poslovneži so svoja kategorija itd...)
Da lahko boratujejo se morajo spopadati z birokracijo Slovenije ki je enakovredna metanju denarja v smeti.
Davki tu, licenca tam, zdravniški pregledi, tečaji itd....

In potem pride ena spletna stran in se loti stvari povsem po domače - razumem ogorčenje taxistov!

Je pa tudi res, da ON in tudi jaz bi sprejel Uber z odprtimi rokami, ker bi z veseljem sodeloval kot voznik!

Ker vem kakšne oderuške cene so še posebej za poslovneže je tukaj veliko priložnosti za zaslužek - vsaj dodatni - za malega človeka

A verjamem da bi se naša vlada takoj vmešala in povsem blokirala to stran v državi.




Pa še vprašanje, ali so oz. katere so aplikacije ki so kot Uber ampak brezplačne pa da so tudi mogoče v SLO ali vsaj v bližini ?

MyotisSI ::

...:TOMI:... je izjavil:

Pa naj taksisti gredo na uber in oglašujejo svojo konkurenčo prednost s tem, da so profesionalni vozniki, imajo izkušnje, imajo zavarovanje, licenco itd. Naj tekmujejo z "nelojalno" konkurenco. Ali pa naj preprosto vržejo licenco v smeti in se preživljajo samo z ubrom. Danes je treba biti fleksibilen, ne pa se oklepat starih, težkih verig, tako kot to delajo monopoli sedaj, potem pa v jok in na drevo.


Vzemi ti puf za 100 jurijev za neko obvezno X licenco, za nek reguliran biznis in čez par mesecev jo zažgi ker je pač "nepotrebna" ker tako misli ena USA korporacija. Pepričan sem, da boš navdušen in zadovoljen sam s sabo in nad svojim uspehom.

Dodatek: Ne vem kako je pri nas a v Italiji se licenca plača, odvisno od mesta, od 50.000 eur naprej. takod ani vse tako preporsto kot za kavč komentatorej na Slo-Techu.
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MyotisSI ()

...:TOMI:... ::

To je pač škoda, ki je povzroča napredek.

Ko je avtomobil prevzel vajeti je tudi ogromno ljudi izgubilo poklice. Kolarji, kovači, kmetje... Vsi so imeli prazne prostore in neuporabno opremo, saj niso imeli več dela s konji in kočijami.

Na drugi strani so nastali novi poklici, kot npr. črpalkar, avtoserviser, prodajalec avtov itd.

Že skozi celotno zgodovino se to dogaja, zakaj vedno znova in znova povešati nosove, namesto, da ljudje gredo v drugo branžo?

Pameten preživi, neumen pač ne.
Tomi

Heisenberg ::

...:TOMI:... je izjavil:

To je pač škoda, ki je povzroča napredek.

Ko je avtomobil prevzel vajeti je tudi ogromno ljudi izgubilo poklice. Kolarji, kovači, kmetje... Vsi so imeli prazne prostore in neuporabno opremo, saj niso imeli več dela s konji in kočijami.

Na drugi strani so nastali novi poklici, kot npr. črpalkar, avtoserviser, prodajalec avtov itd.

Že skozi celotno zgodovino se to dogaja, zakaj vedno znova in znova povešati nosove, namesto, da ljudje gredo v drugo branžo?

Pameten preživi, neumen pač ne.



Se podpišem! A vse je relativno - vedno moraš pogledati iz obeh zornih kotov.
Zato pa imamo zakone in regulacije, ki preprečujejo totalen kaos.
Verjetno je največji problem da pri današnji tehnologiji to pride vse prehitro. Avti so prišli počasi na ceste, a nekaj kar jih bo zamenjalo bo prišlo skoraj od danes na jutri.
In pri tem v trenutku lahko ostane velika populacija zaposlenih brez služb. Pri počasnem prehodu to ni tako hudo.

Utk ::

Dodatek: Ne vem kako je pri nas a v Italiji se licenca plača, odvisno od mesta, od 50.000 eur naprej. takod ani vse tako preporsto kot za kavč komentatorej na Slo-Techu.
Bedaki, ki volijo takšne bedake, ki sprejemajo takšne bedaste zakone, si ne zaslužijo niti uberja niti taxija. Kmalu bojo srečni, če bojo imeli za bicikl.

thramos ::

...:TOMI:... je izjavil:

To je pač škoda, ki je povzroča napredek.

Ko je avtomobil prevzel vajeti je tudi ogromno ljudi izgubilo poklice. Kolarji, kovači, kmetje... Vsi so imeli prazne prostore in neuporabno opremo, saj niso imeli več dela s konji in kočijami.

Na drugi strani so nastali novi poklici, kot npr. črpalkar, avtoserviser, prodajalec avtov itd.

Že skozi celotno zgodovino se to dogaja, zakaj vedno znova in znova povešati nosove, namesto, da ljudje gredo v drugo branžo?

Pameten preživi, neumen pač ne.


Naj uber prodaja napredek, a naj se vseeno drži regulatornih zahtev. Če so regulatorne zahteve zanič (ne dvomim da nekatere so) potem naj se ukinejo za vse.

MyotisSI ::

...:TOMI:... je izjavil:

To je pač škoda, ki je povzroča napredek.

Ko je avtomobil prevzel vajeti je tudi ogromno ljudi izgubilo poklice. Kolarji, kovači, kmetje... Vsi so imeli prazne prostore in neuporabno opremo, saj niso imeli več dela s konji in kočijami.

Na drugi strani so nastali novi poklici, kot npr. črpalkar, avtoserviser, prodajalec avtov itd.

Že skozi celotno zgodovino se to dogaja, zakaj vedno znova in znova povešati nosove, namesto, da ljudje gredo v drugo branžo?

Pameten preživi, neumen pač ne.


He, he, vse to je OK dokler se ne zgodi tebi.
Oz. s tujim k*** je lahko po koprivi mahat ...
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)

WarpedGone ::

Če so regulatorne zahteve zanič (ne dvomim da nekatere so) potem naj se ukinejo za vse.

Uber ni sprejel zanič regulative, niti ne more zanič regultativo ukinit.
Zanič regultativi je le nastavil ogledalo da je mal bol očitno kolk je regulativa zanič in kakšni moroni so volilci, ki so avtorje take zakonodaje izvolili.
"Najbolje" kar se tem moronom lahko zgodi je to, da jim ti isti avtorji prepovejo dostop do storitve Uber.
Svet je za Uber dovolj velik, na slabšem bodo nemci sami. Dober tek, levakarji.

He, he, vse to je OK dokler se ne zgodi tebi.
Oz. s tujim k*** je lahko po koprivi mahat ...

Ja, res je komot s tujim k*** po koprivih mahat in preko državnega monopola prepovedat vse taksije, ki so cenejši od 100 jurjev samo zato, ker si ti že vzel kredit za nakup novega avtomobila za 100 jurjev.
Poslovni rizik naj bo od tistega, ki se gre biznis in v primeru profita pobere profit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Ko gre za prevoz ljudi, morajo biti standardi bistveno višji.

Kako ti kot uporabnik veš da voznik ni alkoholiziran?
Da ima primerno vzdrževan avto?
Da si ti kot potnik zavarovan v primeru nesreče?
Kako veš kot potnik ali je voznik sploh zdravstveno sposoben prevažati tretje osebe?
Kako veš da je avto sploh registriran in zavarovan?

Policija ne loči teh vozil od drugih v prometu da bi lahko preverila skladnost z nekimi pravili in zakoni.

Temu se preprosto reče nelojalna konkurenca. Dejstvo je da je taxi storitev molzna krava občin in mest, ampak preiti potem na čisto neko drugo alternativo brez regulacije, je pa malo prenevarno.

Poleg tega vozniki Uberja najbrž niti ne plačujejo prispevkov in davkov. Denar jim lahko Uber nakaže kamorkoli na svetu kjer ima odprt račun.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Kako ti kot uporabnik veš da voznik ni alkoholiziran?

Ker "požegnan taksist" ne more bit sploh nikakor alkoholiziran.

Da ima primerno vzdrževan avto?

ker "požegnan taksist" pa ima 100% vsak dan primerno vzdrževan avto.

Da si ti kot potnik zavarovan v primeru nesreče?

Kaj pa če mi za takšno zavarovanje dol visi?

Kako veš kot potnik ali je voznik sploh zdravstveno sposoben prevažati tretje osebe?

Ker je za prevažanje tretjih oseb potrebno biti bol zdrav kot voziti se solo v avtu?

Kako veš da je avto sploh registriran in zavarovan?

Ker ima registrsko tablico.

A bol zblojenih "argumentov" se ne moreš spomnit? Marks je reku da je relgija opij za ljudstvo in ljudstvu ponudu kokain v obliki "Države".
Verniki v državo se slabši kot kakršnikoli verniki v boga.

Poleg tega vozniki Uberja najbrž niti ne plačujejo prispevkov in davkov.

Po domače: pojma nimam ampak sm pameten.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BaToCarx ::

Čestitam Nemcem.

O Uberju (in ostalih) sem si prebral pred nekaj časa, slabo za voznika, za stranko, samo kaj ko ne vidite preko dveh evrov da je tipična mafijska organizacija.

WarpedGone ::

Ko gre za moj denar, bom o njem odločal jaz. Hvala.
Ti pa prosto plačuj 3x več požegnancem.
Zbogom in hvala za vse ribe

luli ::

BaToCarx je izjavil:

Čestitam Nemcem.

O Uberju (in ostalih) sem si prebral pred nekaj časa, slabo za voznika, za stranko, samo kaj ko ne vidite preko dveh evrov da je tipična mafijska organizacija.

Me veseli, da bereš. A si slučajno prebral kaj o poštenih taksistih pri nas?
Tu imaš rumene : http://www.24ur.com/novice/slovenija/pr...
Kdo si ti, da boš odločal, če je neka storitev zame slaba?

Utk ::

Da si ti kot potnik zavarovan v primeru nesreče?
Zakaj bi bilo to v državi s socialističnim (se pravi najboljšem) zdravstvenem sistemu pomembno? Sploh ker imaš zraven obveznega še eno obvezno zavarovanje, pa še kup komercialnih če hočeš. Ki te varujejo tudi ko si peš, ne samo v taxiju.

Tody ::

Pri uberju veš natačno vnaprej koliko kaj stane. Znali so to narest in kalkulacija obstaja. Če mi taksi služba Ronda ponudi isto aplikacijo kot jo ima Uber men gladko visi dol za uber. Pridi me iskat brez da se pogovarjam z tečno / zaspano operaterko, povej mi kdaj pride prevoz in povej mi koliko stane moja pot. Brez da jaz taksistu razlagam kje je ta ulica in da mi on potem komentira a upičku materino kje si zdaj našel to, pa jaz nevem kje je to...

Če to naredijo taksisti potem bodo postavili nazaj konkurenco Ubru in svet bo spet lep.

kr1ženska ::

Pred dvema letoma je moja cimra iz Norveške naročila taxi iz Lj-center do Bežigrada. Taksist jo je vozil po Lj in pri btc-ju je popenila ter zahtevala da ustavi. Pol je šla na Bežigrad raje peš. Toliko o poštenosti.

Meni se zdi neumno da se zavira tehnologija. Pa gremo še vse rabote sesut ker ljudem jemljejo delo in ne delujejo v istih pogojih ali dajmo jim frej čas za malico, ipd, da bo pravično.
Pred časom sem imela seminarsko na temo Uber in na pogled zgleda res super stvar. Če taksisti ostanejo brez dela, si naj pa poiščejo delo drugje, tako kot si ostali zaposleni, ko kako podjetje gre v stečaj, ker jih je povozila konkurenca ali tehnologija.
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
Elbert Hubbard

Zgodovina sprememb…

MyotisSI ::

WarpedGone je izjavil:

Če so regulatorne zahteve zanič (ne dvomim da nekatere so) potem naj se ukinejo za vse.

Uber ni sprejel zanič regulative, niti ne more zanič regultativo ukinit.
Zanič regultativi je le nastavil ogledalo da je mal bol očitno kolk je regulativa zanič in kakšni moroni so volilci, ki so avtorje take zakonodaje izvolili.
"Najbolje" kar se tem moronom lahko zgodi je to, da jim ti isti avtorji prepovejo dostop do storitve Uber.
Svet je za Uber dovolj velik, na slabšem bodo nemci sami. Dober tek, levakarji.

He, he, vse to je OK dokler se ne zgodi tebi.
Oz. s tujim k*** je lahko po koprivi mahat ...

Ja, res je komot s tujim k*** po koprivih mahat in preko državnega monopola prepovedat vse taksije, ki so cenejši od 100 jurjev samo zato, ker si ti že vzel kredit za nakup novega avtomobila za 100 jurjev.
Poslovni rizik naj bo od tistega, ki se gre biznis in v primeru profita pobere profit.


Lahko se repenčiš kakor želiš, a Uber je v EU nelojana konkurenca. In edino pravilno je, da se jih stisne, da se držijo enakih pravil kot vsi ostali prevozniki.

Se pa lahko seveda naredi mehek prehod in deregulacijo prevoza ljudi, tako da se taksisti lahko prilagodijo in ne crknejo na cesti (kot bi očitno enim tukaj ustrezalo).
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)

s6c-gEL ::

A Evropskega "Uberja" Eu podjetja niso spodobna ustanoviti, če jim gredo tako davki v nos ?

Tody ::

MyotisSI a pa obstaja kak zakon, ki preprečuje najem limuzin ki te pelje iz točke A v točko B? Ali morajo te zadeve imeti tudi taxi licenco? Ali jo ima GOopti tudi? Ali samo nabijaš ker si lih taksist?

Wrop ::

Ima Invictus kar prav.

Standardi za prevoze ljudi morajo biti višji.

Požegnan taxist se ne more v času alkoholiziranosti zgovoriti, da samo malo vozi svoje prijatelje na okoli. Imeti mora 0.0. Medtem, ko tu lahko napihaš < 0.25.

Taksist mora prvi tehnični pregled za avto narediti po enem letu od registracije. Nato na vsake 6 mesecev. Tu ti ni treba delati tako pogostih tehničnih pregledov.

Zavarovanje avtomobila, ki je namenjen poslovni dejavnosti je verjeno dražje. Tu ima lahko samo obvezno zavarovanje.
Če tebe ne briga ali ima zavarovane tudi potnike, je to tvoja stvar. Meni ni vseeno. S tem se tudi ne mislim ukvarajti kot uporabnik taksi storitev.

Tu je nelojalna konkurenca in tega ne podpiram. Pa čeprav bom plačeval dražje.

Tu se ne gre za to, da je to tvoj denar. Lahko ga porabiš kakor hočeš. Ni mi pa všeč, če pri teh storitvah niso plačani davki in prispevki. Namreč potem jih moramo ostali.

Sem pa zato, da pride taka konkurenca k nam, ob tem da so pogoji delovanja izenačeni. Pogoji se lahko spremenijo. Nimam nič proti.
Verjetno bi država še več dobila s tem.

sisemen ::

...:TOMI:... je izjavil:

To je pač škoda, ki je povzroča napredek.

Ko je avtomobil prevzel vajeti je tudi ogromno ljudi izgubilo poklice. Kolarji, kovači, kmetje... Vsi so imeli prazne prostore in neuporabno opremo, saj niso imeli več dela s konji in kočijami.

Na drugi strani so nastali novi poklici, kot npr. črpalkar, avtoserviser, prodajalec avtov itd.

Že skozi celotno zgodovino se to dogaja, zakaj vedno znova in znova povešati nosove, namesto, da ljudje gredo v drugo branžo?

Pameten preživi, neumen pač ne.


Opa. Mislim, da si se pa tule malo ustel. Tu ne gre za nastajanje novih poklicov, gre za spreminjanje poklica iz zaposlitve v priloznostno minutno delo.

Druga zadeva, "pameten prezivi, neumen pac ne", tole me hudo spominja na nek zakon zivalskega sveta, smo zato toliko tisocletij pilili clovesko druzbo, da se bomo vrnili nazaj med zivali? In to samo zato, da bodo nekateri (v tem primeru Uber) bolje sluzili? Mislim da si slabo razmislil oz. vidis samo za eno uro naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sisemen ()
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uber: ljudje s skoraj prazno baterijo pripravljeni plačati več (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6420663 (15339) Markoff
»

Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16358907 (48255) Glugy
»

Uber v Nemčiji prepovedan (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
24572715 (60900) hotwheels
»

Hamburg in Berlin prepovedala Uber, ta zaganja UberTaxi

Oddelek: Novice / Ostale najave
2910435 (8790) Tody
»

Uber v Nemčiji dosegel manjšo zmago

Oddelek: Novice / Ostale najave
3814182 (12490) AndrejO

Več podobnih tem