Forum » Pomoč in nasveti » Excel - seštevanje vrednosti brez upoštevanja besedila
Excel - seštevanje vrednosti brez upoštevanja besedila
arnecan1 ::
Imam problem, ki za resne uporabnike Excela ne bi smel predstavljati problema. Sem sicer googlal, pa nisem dobil primernega odgovora.
Problem je takšen:
- iz Worda sem prenesel del tabele v Excel
- približno takšna je bila oblika ene celice v Wordu
Glavnica: 100,00
Obresti: 10.00
Skupaj: 110,00
- no, in približno 180 takšnih celic sem prenesel v Excel in pretvoril v obliko ŠTEVILA
-ko sedaj poskusim sešteti z funkcijo SUM, mi javi napako, čeprav naj bi ta funkcija izključevala besedilo
V glavnem, prosil bi za nasvet, kako Excel sešteje vsa števila, ne da bi pri tem upošteval besedil, ki je zraven števil. Pravzaprav bi verjetno pomagalo tudi, če bi lahko besedilo odstranil iz Word ali Excel oblike, tako da bi ostala samo števila.
Hvala.
Problem je takšen:
- iz Worda sem prenesel del tabele v Excel
- približno takšna je bila oblika ene celice v Wordu
Glavnica: 100,00
Obresti: 10.00
Skupaj: 110,00
- no, in približno 180 takšnih celic sem prenesel v Excel in pretvoril v obliko ŠTEVILA
-ko sedaj poskusim sešteti z funkcijo SUM, mi javi napako, čeprav naj bi ta funkcija izključevala besedilo
V glavnem, prosil bi za nasvet, kako Excel sešteje vsa števila, ne da bi pri tem upošteval besedil, ki je zraven števil. Pravzaprav bi verjetno pomagalo tudi, če bi lahko besedilo odstranil iz Word ali Excel oblike, tako da bi ostala samo števila.
Hvala.
nejclp ::
V excelu daš besedilo v stolpce in uporabiš dvopičja za razmejitev.
http://office.microsoft.com/sl-si/excel...
http://office.microsoft.com/sl-si/excel...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejclp ()
mgermo ::
Najprej je treba decimalne vejice spremenit v pike (funkcija REPLACE), nato izluščiš zgolj številke (recimo funkcija RIGHT), jih dejansko spremeniš v številke (dosedaj so stringi) in nato sešteješ.
nejclp ::
arnecan1 ::
111111111111 ::
nejclp ::
Dobil sem takšno obliko kot zgoraj, torej vsa števila v eni koloni. Kljub temu mi števil noče sešteti. Ali moram vejice spremeniti v pike?
Če uporabljaš kot sistemsko ločilo piko, bi bilo to smiselno, če pa uporabljaš vejico, pa izjemno bedasto.
Označi stolpec s števili, desno klikni in nastavi obliko celic v številko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejclp ()
arnecan1 ::
111111111111 je izjavil:
Dobil sem takšno obliko kot zgoraj, torej vsa števila v eni koloni. Kljub temu mi števil noče sešteti. Ali moram vejice spremeniti v pike?
Uporabit moraš formulo =SUM(H2:H11)
Takšen laik pa zopet nisem.
Sem poskusil. Pa ne gre. Napiše mi 0?
Ko poskusim sešteti za preizkus samo dve števili od 348-ih (z navadnim seštevanjem =A1+A2), pa mi napiše #VREDN!
Kot da Excel ne bi zaznal, da so to številke.
nejclp ::
Če dobiš 0 potem seštevaš tekst. Označi stolpec s števili, desno klikni in nastavi obliko celic v številko.
laguna1 ::
111111111111 je izjavil:
Dobil sem takšno obliko kot zgoraj, torej vsa števila v eni koloni. Kljub temu mi števil noče sešteti. Ali moram vejice spremeniti v pike?
Uporabit moraš formulo =SUM(H2:H11)
Takšen laik pa zopet nisem.
Sem poskusil. Pa ne gre. Napiše mi 0?
Ko poskusim sešteti za preizkus samo dve števili od 348-ih (z navadnim seštevanjem =A1+A2), pa mi napiše #VREDN!
Kot da Excel ne bi zaznal, da so to številke.
Pozdravljen
Če ti ne gre nikakor naredit celice v številko, poskusi v posebni koloni oblikovati kolono s funkcijo VALUE(besedilo) - seveda je besedilo lahko tudi celica, katero (besedilo) želiš spremeniti v številko, npr. H2. To je funkcija, ki pretvori besedilni niz, ki predstavlja številko, v številko.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: laguna1 ()
arnecan1 ::
111111111111 ::
toxius ::
Če dobiš 0 potem seštevaš tekst. Označi stolpec s števili, desno klikni in nastavi obliko celic v številko.
To sem prvo preveril. Mislim, da mi števila še vedno kljub temu obravnava kot besedilo, čeprav nimam pojma zakaj je tako.
Preprost trik, množenje z nevtralnim matematičnim elementom - z 1.
1. vpiši v poljubno celico 1 in potrdi vnos z enter
2. kopiraj celico kamor si vpisal enko
3. označi števila
4. na označenem področju desni klik / posebno lepljenje
5. v pogovornem oknu izberi pomnoži
6. sedaj lahko brišeš 1 iz celice
arnecan1 ::
111111111111 je izjavil:
Nekam odloži excel in daj link.
Ko sem prilepil tabelo iz worda v excel, sem tabelo razdelil v besedilnega in številčni del. Seštevat ni šlo, čeprav sem nastavil kolono iz splošnega v števila. Sem tudi poskuail pomnožiti z 1, rezultat je viden spodaj. Kar mi je padlo v oči je, da kose postavim na celico, je število preko tisoč napisano takole, 1.019,81. če se ne motim, bi morali biti 1019,81, brez pike.
V glavnem, tabela, ki jo poskušam sešteti izgleda potem, ko jo iz worda prilepim v excel takole:
BRBR ::
Nisi nekam odložil excel datoteke in dal linka. Boljš bi bilo da daš word datoteko.
Na excelu in takih forah right klikneš na na header od stolpca, format as number al nekaj takega ... in kar mu ni všeć že takoj ne zgleda dobro, preden greš kaj kalkulirat.
Drgač pa se mi zdi da SUM zna naredit že word.
Na excelu in takih forah right klikneš na na header od stolpca, format as number al nekaj takega ... in kar mu ni všeć že takoj ne zgleda dobro, preden greš kaj kalkulirat.
Drgač pa se mi zdi da SUM zna naredit že word.
nejclp ::
Glede na sliko maš malo mešano, neki tekst, neki cifre, že druga cifra je zamaknjena v levo, maš neke odvečne presledke itd. ne moreš tko, no.
Označi kolono s številkami, kopiraj in pejstaj kot vrednosti v novo kolono (Copy, Paste Special, Values oz. Kopiraj, Posebno lepljenje, Vrednosti).
V bistvu bi že v prvem koraku, ko kopiraš iz Worda, bilo smiselno, da pejstaš kot tekst (posebno lepljenje> besedilo). Ali pa da že v Wordu pretvoriš tabelo v besedilo, tako da imaš v vsaki vrstici en zapis in se znebiš oblik.
Označi kolono s številkami, kopiraj in pejstaj kot vrednosti v novo kolono (Copy, Paste Special, Values oz. Kopiraj, Posebno lepljenje, Vrednosti).
V bistvu bi že v prvem koraku, ko kopiraš iz Worda, bilo smiselno, da pejstaš kot tekst (posebno lepljenje> besedilo). Ali pa da že v Wordu pretvoriš tabelo v besedilo, tako da imaš v vsaki vrstici en zapis in se znebiš oblik.
b3D_950 ::
Kaj pa, če kopiraš iz worda v notepad, pa potem iz notepada v excel?
Ali pa v excelu uporabiš posebno lepljenje, brez oblik/neoblikovano besedilo, če ima to opcijo.
Ali pa v excelu uporabiš posebno lepljenje, brez oblik/neoblikovano besedilo, če ima to opcijo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
BRBR ::
b3D_950 ::
Potem pa v notepadu shrani prilepljen tekst v datoteko s končnico csv. Ko jo odpreš v excelu, uporabiš dvopičje kot ločilo (če prav vidim vsebuje vsaka beseda na koncu dvopičje).
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
nejclp ::
Kaj pa, če kopiraš iz worda v notepad, pa potem iz notepada v excel?
Ali pa v excelu uporabiš posebno lepljenje, brez oblik/neoblikovano besedilo, če ima to opcijo.
Po navadi nič od tega ne dela, vse pade v eno celico.
Ne, vsaka vrstica pade v svojo celico. Skopiraj tole spodaj v excel, pa povej:
Glavnica: 100,00
Obresti: 10,00
Skupaj: 110,00
Glavnica: 100,01
Obresti: 10,01
Skupaj: 110,01
Glavnica: 100,02
Obresti: 10,02
Skupaj: 110,02
Glavnica: 100,03
Seveda lahko tudi v Notepad daješ, shraniš kot text(csv), ampak zakaj bi kompliciral? Bistveno je, da so input podatki, ki jih uvažaš v excel, očiščeni nesnage. Smiselno je tudi, da v Wordu to preveriš tako, da klikneš na znak za paragraf,
da preveriš, če je vse čisto. Preveriš lahko tudi, če je povsod enotno sistemsko ločilo (se pravi vejica), da si zares ziher, lahko daš tudi find /replace in izbrišeš vse presledke.
Skratka, več različnih načinov je, ampak recimo tkole:
In potem pač sledi to:
Ene 20 sekund rabiš za to narest.
arnecan1 ::
Evo, uspelo mi je. Hvala vsem za potrpljenje in porabljen čas.
Naredil pa takole. Kopiral tabelo iz worda in jo prilepil z posebnim lepljenjem "Neoblikovano besedilo" zopet v word. Sedaj sem dobil dve koloni, ki pa nista bili v tabeli. Nato ti koloni kopiral ter tokrat prilepil v excel z posebnim lepljenjem "Besedilo". Sedaj so bile odpravljene vse nepravilnosti in v moje začudenje je obe koloni v excel prilepilo v kolono A in B, tako da nisem rabil tabele več ločevati. Nato sem kolono B, kjer so bila števila, enostavno seštel s SUM in dobil rezultat.
Ko nekaj veš, se ti vedno zdi preprosto.
P.S.: Drugih načinov, npr. z notepadom, nisem preizkusil. Bom ostal kar pri tem, ker uspešno očisti vso nesnago, ki bi jo drugače vlekel iz worda v excel v 1 minuti, ko si že malo zverziran.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | pomoč v excelu (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 9000 (3329) | omni-vor |
» | Sinhronizacija podatkov iz Excela v WordOddelek: Programska oprema | 3079 (2618) | jukoz |
» | EXCELL pomoč pri formuli =)Oddelek: Pomoč in nasveti | 2561 (1450) | Schranzman |
» | [Excel] Dodajanje ničle na začetek števila v celiceOddelek: Programska oprema | 3400 (3158) | prtenjam |
» | [MS Office][Excel] zaokroževanje in spajanje podatkovOddelek: Programska oprema | 4216 (3573) | milc |