» »

Stvarna napaka po garancijskem popravilu

Stvarna napaka po garancijskem popravilu

olymp ::

Na prenosniku ob nakupu niso delovale določene tipke, ki so jih potem popravili na servisu v okviru garancijskega popravila. Slab mesec dni kasneje so spet odpovedale tipke, tokrat druge. Ker se s tem sranjem več ne mislim drkat, me zanima, če imam možnost uveljavljati stvarno napako in povrnitev kupnine, glede na to, da zadeva ne dela?

spirit ::

Ni! ko je stvar enkrat videla servis stvarne napake ne moraš uveljavljati.

olymp ::

A, tako. Škoda, bo pa podstavek.

spirit ::

nesi ga nazaj na popravilo in naj ga zrihtajo.

olymp ::

Sem že bil, pa je spet neki druzga crknlo, osel gre pa samo enkrat na led :)

No, sej bom poslal jim na servis, sem bil pač naiven in se že prvič odločil za popravilo, da je ziher sam slučajno prišlo do napake, da drgač pa ziher ni krš :)

Sm pa mislu, da če je druga napaka, da se spet odločam al garancija al stvarna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: olymp ()

posavc ::

Poskušaj se oprniti na zvezo potrošnikov, kaj ti svetujejo.

Meni se zdi, da če je v garanciji morejo oni vse urediti, če odpovedujejo tipke.
Kateri računalnik pa imaš?

olymp ::

Sej so zrihtali tiste tipke, ki niso delale, vse korektno in lepo, ampak zdaj so pa druge tipke odpovedale. Gre za Asus laptop, eden od najcenejših, ki ga praktično uporabljam enkrat na teden za par ur, tako da mi je res čudno, da delajo tak ščiž, da odpove celo brez uporabe :)

Zato sem se nagibal k vračilu kupnine, ker očitno bom kr pogosto na servisu :)

spirit ::

Na kater servis pa nosiš? Kupnino boš precej težko iztirjal, kje si pa kupil?

olymp ::

Sistem ena, kupljen je pa na anni.

St235 ::

To da si uveljavljal garancijo nikakor ne izniči tvoje pravice do uveljavljanja stvarne napake. Bistveno je koliko je laptop star. ČE več kot šest mesecev pote boš imel precej dela z dokazovanjem stvarne napake in je boljše uveljavljat garancijo.

spirit ::

Sistem ena je kot servis zelo dober, z njimi imam same dobre izkušnje. Kolikor vem je napaka stvarna lahko samo do prvega posega v napravo, četudi s strani servisa.

St235 ::

kak vir za tole?

spirit ::

ko sem delal še v BB so nam tako rekli, to smo če se ne motim dobili tudi napisano vzeto od nekje. Če se motim bo pa toliko bolje.

St235 ::

Glede na izjave na tem forumu ima BB precej bujno domišljijo, ko pride do garancij, stvarnih napak in zavarovanj. Tako, da bi blo fino videt kak kredibilen vir za tole.

spirit ::

Če se motim in imaš prav, bom prav vesel (za uporabnika) in se opravičujem za zavajanje.

St235 ::

Fora je v tem,da sem to verzijo že slišal (ponavadi kadar se je bilo treba zgovarjat zakaj se ne bo priznalo stvarne napake) pa mi še nihče ni uspel predstavit konkretnih določil, ki bi takšno omejevanje dopuščala.

posavc ::

Tam kjer si ga kupil, naj bi dali nekaj na kakovost in zaupanje do kupca. Očitno Imaš res smolo

Če nikakor ne bo pomagalo se obrni na predstavništvo Asusa pa jim povej kako in kaj je.

toplakd ::

Sam sem pred leti kupil likalno postajo, katera je šla v 2 letih kolikor je trajala garancija 4x na servis zaradi
ene in iste napake. Ko je bila zadeva stara leto in 10 mesecev in se je ista zadeva pojavila že petič sem imel
vsega že dovolj in sem zahteval uveljavitev stvarne napake. Po nekaj prerekanja v BigBangu so mi nato dali
novo zadevo, katera pa sedaj deluje že 3 leta brez vsakega problema.

LP

olymp ::

Hvala za odgovore, tako da na koncu zgleda, da je le možno uveljavit stvarno napako. Grem v ponedeljek tja.

Tam kjer si ga kupil, naj bi dali nekaj na kakovost in zaupanje do kupca.

Naj mimogrede omenim, da sem samo vnaprej spraševal, ker nisem bil prepričan kakšne mam pravice, nihče mi ni zavrnil popravila ali česarkoli, ker sploh še nisem šel tja.

šernk ::

Pred 14 dnevi so mi zamenjali BT slušalko z novo (kupljena lani novembra/decembra). Seveda je nova prišla z istima dvema napakama.

Me pa zanima kaj se šteje sedaj kot pol leta, ker v garancijo se mi nove ne da pošiljat še 1x (ali lahko kljub zamenjavi uveljavljam skupnih 45 dni?) gre se mi namreč zato ker slušalko nujno rabim in je bila prvič na servisu 30 dni (zamenjava z novo...kao niso imeli na zalogi), torej 2 tedna brez nje preživim, še enkrat pa ne mislim čakat cel mesec, da mi potem pošljejo še 1x novo, ki spet ne opravlja svojih funkcij kot bi morala.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Ko si dobil novo slušalko so so vsi roki začel teč od začetke, ker se s tem dnem ko si dobil novo slušalko šteje kot da bi kupil nov izdelek.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015700 (5628) TOP
»

Iz trgovine direktno v servis

Oddelek: Kaj kupiti
354293 (2339) shadeX
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7512092 (8144) ziggy89
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27046133 (40927) Okapi
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486722 (5265) Seljak

Več podobnih tem