» »

Volvo vs Audi

Volvo vs Audi

1
2
3

cleanac ::

Kupovanje 6 let starega avtomobila je loterija ne glede na znamko. Jaz imam z mojo A4-ko 470k trenutno. Izrednih servisov je bilo za 200-300€. Kljub temu ti ne morem priporočiti, da kupi Audija. 6 let je že kar dolga doba in odstopanja so lahko velika. Če kupuješ avto, ne kupi starejšega od 3-eh let ali pa kupi starejšega od 10 let. V prvem primeru je verjetno malo možnosti pri obeh znamkah, da boš naletel na slabo kvaliteto. Pri starejšem pa je tako ali tako vseeno - če te zafrkava pač menjaš, zgubiš morda par stotakov.

seba-beba ::

Se mi zmeraj zdi, da je pri temah o nakupu avtomobila, vodilo "glavno da imaš MB, BMW ali Audi, pa čeprav je star 10 let, ves rjast, pokvarjen itd. samo da sosed vidi kaj imam oz. sem glavni na vasi."

Žal jaz nikoli ne bom razumel ljudi, ki kupujejo rabljen avto, pa čeprav si lahko za enak denar oz. z minimalnim doplačilom kupijo nov avto "manj znane znamke".
Lep primer je že nekje zgoraj omenjeni star BMW 1 in novi Renault Clio.
Novi avti imajo med 2-8 let garancije, najnovejšo varnostno opremo, euro 5 ali celo 6, sodobne varčne motorje. Pri rabljenem avtu nikoli ne veš kaj si kupil, s starostjo so povezani tudi veliki stroški vzdrževanja.
Teza, da se avti "znanih znamk" kvarijo manj je neresnična. Kvarijo se vsi avti, najbolj pa je to odvisno od lastnika avta, načina vožnje ipd.

djready ::

Mogoče kakšen Chevrolet Cruze Letnik 2010
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=858...
Asus M5A97 R2.0, Fx 6300 4.4Ghz, XFX 280x OC BE, 8GB Ram, XFX 550w, Win7

bond007 ::

Žal jaz nikoli ne bom razumel ljudi, ki kupujejo rabljen avto, pa čeprav si lahko za enak denar oz. z minimalnim doplačilom kupijo nov avto "manj znane znamke".

No izguba vrednosti novega avta (sploh malo večjih) v prvih letih je ogromna (bistveno večja kot pri 3+ leta rabljenem). Da imaš garancijo, moraš avto voziti na uradne servise (vsaj +100€ na leto), pri novem avtu praktično moraš imeti kasko (vsaj +300€ na leto). Ko potegneš črto, finančno težko upravičiš nakup novega avtomobila, razen če ga imaš res dolgo in ga zvoziš do konca.

webmojsterrr ::

cleanac je izjavil:

Kupovanje 6 let starega avtomobila je loterija ne glede na znamko. Jaz imam z mojo A4-ko 470k trenutno. Izrednih servisov je bilo za 200-300EUR. Kljub temu ti ne morem priporočiti, da kupi Audija. 6 let je že kar dolga doba in odstopanja so lahko velika. Če kupuješ avto, ne kupi starejšega od 3-eh let ali pa kupi starejšega od 10 let. V prvem primeru je verjetno malo možnosti pri obeh znamkah, da boš naletel na slabo kvaliteto. Pri starejšem pa je tako ali tako vseeno - če te zafrkava pač menjaš, zgubiš morda par stotakov.


Saj to mu tudi jaz govorim. Veliko bolje kupiti 3-leta star avto slabše znamke kot na primer 7+ let starega audija. Ko sem jaz kupoval BMW-ja (pred davnimi časi, ko sem še imel denar:P), je bil star 3 leta, poraba? Pa niti v sanjah me ni zanimala. Ko sem ga spraznil, sem ga pač tankal, to je blo to:) Cena registracija? Se hecaš? Pa boli me kok me bo pršla registaracija. Na konc sm dal za polni kasko 2000EUR. Pa sem se sekiral? Niti pod razno. Sem imel na bančnem še 3x toliko kot sem dal za BMW. Tkole se kupuje dobre znamke, haha. OP pa hoče dobro znamko za "male pare" ampak tko pa bo šlo bolj težko. Potem pa sprašuje koliko porabi, pa da se ne bi kvaril, pa da bo dober... težka bo za ta dnar - za ta dnar bo večina boljših znamk že pošteno v letih, bodo zvoženi itd. Za 7000EUR je po moje veliko bolj racionalna odločitev nakup mlajšega avtomobila, dober letnik, malo km, po možnosti še garancija... Ko se boš pa zmožen brez večjih težav skeširati 15.000EUR za rabljen avto pa si kupi BMW, Audi, Mercedes, če te je volja.

Zgodovina sprememb…

seba-beba ::

bond007 je izjavil:


No izguba vrednosti novega avta (sploh malo večjih) v prvih letih je ogromna (bistveno večja kot pri 3+ leta rabljenem). Da imaš garancijo, moraš avto voziti na uradne servise (vsaj +100€ na leto), pri novem avtu praktično moraš imeti kasko (vsaj +300€ na leto). Ko potegneš črto, finančno težko upravičiš nakup novega avtomobila, razen če ga imaš res dolgo in ga zvoziš do konca.


Če bi bolje prebral bi videl, da z novim avtom nisem mislil avto za 50.000 EUR, kjer je izguba vrednosti res velika ampak avto za recimo 10.000 EUR, kjer je zelo malo izgube. Prav tako pišeš, kot da rabljen avto te pa nič ne stane...ravno pri rabljenem avtu lahko pričakuješ velike stroške, ko nikdar ne veš kaj se bo ravnokar pokvarilo. Tudi nadomestni deli bolj znanih znamk so dražji (za primer nopr. poglej kakšen ksenon žaromet v primerjaviz običajnim žarometom). Pa tudi, ali je kaj bolj varen star BMW pred krajo kot pa nov Renault?

njyngs ::

hmm? je izjavil:

Opel - imiđ?? ha ha lahko nardijo opla k leti po luftu pa ga ne kupim. Od tiste astre naprej ne pogledam več opla...
Ja tolk govora je o sreči pri nakupu rabljenega vozila, da se mi počasi dozdeva, da je bolje dat 7500 na 0 v kazinoju pa če dobim lahka grem po novi avto pa še za kakšno jahto ostane - če mam srečo...


Tako je. Pa babe tudi več ne met ker te je enkrat razpizdila. Če te je ena varala pa sploh da več čisto nobene druge da ne pogledaš. Ziher so vse pokvarjene enako kot ona.

Primitivizem.

hmm? ::

jebo vas, zdaj pa počasi gledam klijote spet hahaha
novega avta ne bom kupoval v najboljšem primeru testnega - Avto mora bit poceni pa hud :)

@njyngs: poglej zraven vsega šrota na trgu mam dost druge izbire v tem cenovnem razredu. opel mi pač ni všeč. Bi raje potemtakem vzel nekšnega citroena kot opla simpl - tak k ti ne bi/boš oženil babe k te odbije že s pogledom ali pač? Podobno je z avtomobilom k ti more bit vsaj malo všeč, drugač maš probleme že, ko čez okno na parking pogledaš pa še nisi šel do mehanika...

D3m ::

hmm? je izjavil:

jebo vas, zdaj pa počasi gledam klijote spet hahaha
novega avta ne bom kupoval v najboljšem primeru testnega - Avto mora bit poceni pa hud :)

@njyngs: poglej zraven vsega šrota na trgu mam dost druge izbire v tem cenovnem razredu. opel mi pač ni všeč. Bi raje potemtakem vzel nekšnega citroena kot opla simpl - tak k ti ne bi/boš oženil babe k te odbije že s pogledom ali pač? Podobno je z avtomobilom k ti more bit vsaj malo všeč, drugač maš probleme že, ko čez okno na parking pogledaš pa še nisi šel do mehanika...



Clio 2005 - 2012

Pri motorju 1.5 dCi je priznana napaka na ležajih. Ti so krhki in radi zatajijo. Renault krije del stroškov povezanih z njmi.
Motorji 1.5 dCi (70 in 85) imajo tipično napako, povezano s črpalko goriva proizvajalca Delphi. Črpalka namreč ustvarja železne opilke med svojim delovanjem in uniči dele, povezane z vbrizgom goriva. Težav je sicer manj, kot jih je bilo v prejšnjih generacijah.
Turbina pri modelu dCi 105 se pogosto okvari. Prihaja do prezgodne odpovedi delovanja, kar velikokrat krije tovarna sama.
Pedala za plin. Pri pedalu za plin pri RS različici se čuti vibracije na stopalki.
Napaka na pokrovu posode za gorivo. Prihaja do okvare elektromotorjev, ki odpovedo bistveno prej, kot je to pričakovati.
Hrup v notranjosti vozila. Posebej pri prvih modelih je prisotno škripanje vrat in vibracije zvočnikov. “Črički” se pojavljajo tudi v armaturi, kar je težko odpraviti.
“Usnjen” volan je iz nekvalitetnega umetnega usnja, ki se hitro obrabi.
Armaturna plošča je prevlečena s plastično maso. Ta z leti rada odstopi in pride do videza zanemarjenosti vozila.
Škripanje pedala za sklopko se pojavlja pri mnogo modelih. Težavo odpravimo z podmazanjem (wd-40)
Napaka na senzorju zračne blazine. Kot pri mnogih drugih renaultih se pojavlja signalna lučka, ki opozarja na napako na zračni blazini. Napaka je pogosto povezana s senzorjem na sovoznikovem sedežu.
Motnje povezane z delovanjem brisalcev. Pri Cliu so pogoste motnje povezane s samodejnim vklopom brisalcev.
Osvetlitev merilnikov ob zagonu se ne zgodi. Potrebno je le preprogramiranje elektronike.
Napaka na stopalki za plin. Prihaja do prižiga lučke za napako na motorju, ko se stopalka pritisne do konca.
Zavorne luči. Pri prvih modelih (do pomladi 2006) je prihajalo do napake na stikalu zavornih luči. Renault je težavo rešil z vpoklici.

Vir: Avtonasveti
|HP EliteBook|R5 6650U|

Super Sonic ::

Težave z dvomasnim vztrajnikom, turbopolnilnikom, egr, dpf,... itak lahko apliciraš na večino smrduhov.

To je delna resnica. So boljše in slabše rešitve, FORD je v tem obdobju precej šibak na dizelskem področju. Bencinarjev iz tistega časa ne poznam kaj prida, si pa predstavljam, da v takšnem časovnem okvirju velik problem predstavlja poraba, ki je bila takrat problem. Kot smo že večkrat povedali je nakup rabljenega vozila loterija, vsekakor pa je ob nakupu vozila potrebno vedeti ali je določen model odšel na vpoklic, v kolikor je bilo to zahtevano.

Avto mora bit poceni pa hud :)

Brez zamere, ampak avto za 7000€ kupi vsaka "čistilka". V tem smislu boš težko prišel do neke superduper rešitve, da boš držal nek imiđ. Morda v smislu ljudem, ki ne poznajo avtomobilov, ampak če jih ne poznajo, potem jim je v resnici vseeno v čem ti sediš.

Kar pa jaz mislim da ti želiš je pa avto, v katerem se boš ti počutil bolj pomembnega. V tem primeru si se usmeril v pravo smer, ampak si moraš dopovedat, da nimaš denarja za novega in da boš z nakupom pač tvegal.

Pravilno se ob buđetu 7000€ kupi avto tako, da se ga ob nakupu strokovno pregleda, avtomobil pa gre po nakupu takoj na servis, kjer se naredi vsaj osnovni servis, če knjige ne štimajo, pa celo kar veliki servis. Tak avto v bistvu ob takšnem buđetu ne sme biti več kot 5500€. To je logika, ko kupuješ avto, ki ga boš potreboval.

Tvoja logika pa bi se rada stegnila po čim boljšem/novejšem modelu; kar v bistvu ni prav nič narobe, samo zavedat se moraš tveganja. In Clio ti v to sliko ne paše.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

heero ::

clio :)):)) to ni avto to je konjtener na kolesih ni udoben,ne mores ga sploh vozit,ne gre nikamor,pa se ko gres cez 130 se trese si mislis zdej bo raspadlo,resi te edino ce je v garanciji ker drugace je jama brez dna , ce bos imel prometno nesreco ne mi govorit da je varen poglejte si kaksno nesreco audi,bmw ali kateri drugi nemski avto in clio z cliotom te pokopljejo ob avtocesti najvarnejsi avto je volvo

jaz ne razumem ljudi ki kupijo nov avto ki je ze tako razvalina npr. kia,dacia,alfa,fiat,... in za 1 leto ze kupujejo nov avto. a ko so ga kupli je bila ta znamka bog za njih in hocejo koga drugega uvalit v drek renault vozijo samo stare none,babe in moski brez mozganov a gdo vozi BMW , VW , Audi , MB tudi Volvo ljudje ki hocejo imet avto za 10 let in da ne vozijo na servise vsak mesec pa se te znamke drzijo ceno in skoraj nic ne izgubis kar pa z ostalimi znamkami izgubis do 5k€ na leto

piek ::

Ce bi se rad udobno vozil, lahko pogledas se francosko ponudbo razred visje, ki z leti postane res cenovno dostopna.

Npr. kaksnega Citroena C5 2.0 HDI ali pa Renault Laguno 2.0 DCI (to so ze precej veliki in tezki avtomobili, zato tistih 1.5 in 1.6 motorckov raje ne glej). Peljes se kot lord, poraba zmerna, varnost v primeru trka zagotovljena, vzdrzevanje in zanesljivost povsem na nivoju.
--- Finish it off if you started it! ---

D3m ::

piek je izjavil:

Ce bi se rad udobno vozil, lahko pogledas se francosko ponudbo razred visje, ki z leti postane res cenovno dostopna.

Npr. kaksnega Citroena C5 2.0 HDI ali pa Renault Laguno 2.0 DCI (to so ze precej veliki in tezki avtomobili, zato tistih 1.5 in 1.6 motorckov raje ne glej). Peljes se kot lord, poraba zmerna, varnost v primeru trka zagotovljena, vzdrzevanje in zanesljivost povsem na nivoju.


Recimo C5

+ Udobje
+ Prostornost
+ Varnost
+ Opremljenost
- Splošna nezanesljivost modela
- Velike težave z DPF filtri
- Končna izdelava
- Glasna klimatska enota

Vir: Avtonasveti

Na HDI dizelskih motorjih je pogostejša okvara sklopke, potisnih ležajev in dvomasnih vztrajnikov, kar se nakazuje z izrazito nemirnim tekom motorja v prostem teku in med prestavljanjem.
Na vozilih, opremljenih z dizelskimi motorji in izdelanimi pred prenovo, se pojavljajo težave s pogostim mašenjem DPF filtrov, ki zahtevajo popolno menjavo na približno 4 leta.
Zaradi napačne izbire materialov pri vpetju zadnjih zavornih čeljusti, se le-te srečujejo s pogosto korozijo in odpovedjo delovanja.
Na vozilih, opremljenimi z 2.2 HDI dizelskimi motorji, prihaja do težav z zobatim jermenom, saj se lahko zaradi vdora vode v območje zobatega jermena le-tega odtrga in povzroči nepopravljivo škodo na motorju.
Na 1.6 (DV6TED4) HDI dizelskih motorjih prihaja do rednih težav z okvaro turbopolnilnikov zaradi nezadostnega mazanja. Za popolno odpravo napake je potrebno menjati turbopolnilnik, oljno črpalko ter vse hidravlične povezave do motorja in turbopolnilnika.Pogoste težave začetnih 2.0 bencinskih motorjev, pojavlja se nemiren tek motorja in neodzivnost med umirjeno vožnjo. Težavo se reši z reprogramiranjem elektronike.
Pri 1.6 HDI dizelskih motorjih, izdelanih do začetka 2005, se pojavljajo pogostejše težave z nezanesljivim vžiganjem, za odpravo težave je potrebno reprogramiranje elektronike.
Pri 2.2 HDI dizelskem vozilu prihaja do pogostejših prižiganj opozorilnih lučk, ki nakazujejo težave z izpušnim sistemom oziroma DPF filtrom, kljub temu, da ni bilo težav.
Pri 2.2 HDI dizelskem motorju prihaja do pogostih težav s senzorjem količine olja v motorja ter vdorom vode v zračni filter in posledično odpovedi MAF senzorja.
Pri nekaterih vozilih, opremljenih z 1.6 HDI dizelskim motorjem, prihaja do okvar dvomasnih vztrajnikov, prav tako je pogosta težava z odlomljenimi plastičnimi palčkami za preverjanje nivoja olja v motorju, ki nato pristanejo v posodi za olje.
Pri vozilih, izdelanih pred prenovo, so potrebne pogoste menjave nosilcev stabilizatorja.
Pri vozilih pred prenovo prihaja do intenzivnejše obrabe zadnjih pnevmatik.
Pri vozilih, izdelanih do sredine 2002, prihaja do pojavljanja hrupa in tresenja izpod zadnjih koles, še posebej na desni strani. Za odpravo težave so bile nameščene dodatne kovinske uteži ter dodatna pena pod sedeži, ki pa niso bili dovolj učinkoviti. Popolna odprava težave sledi s prenovljenimi modeli, ko je na voljo nov tip zadnjih amortizerjev.
Pogostejše težave z avtomatskimi menjalniki, kjer se pojavlja grobo in težko prestavljanje. Za omenjeno težavo so v večji meri krivi okvarjeni selenoidi menjalnika ter težave z elektroniko. S strani tovarne je bilo naknadno sporočeno, da je potrebno na 60 000 prevožnih kilometrov menjati olje menjalnika.
Nekatere težave z jermenicami zobatega in pomožnega jermena, ki lahko zaradi neredne menjave razpadejo.Vozila, izdelana pred prenovo, lahko trpijo za slabšo kvaliteto metalnih barv.
Pri vozilih, izdelanih po prenovi, se pojavljajo težave s stranskimi tesnili vrat.
Lita platišča se zaradi korozije zelo močno ‘prilepijo’ na vozilo, kar otežkoča menjavo. Za lažje rokovanje se priporoča preventivna uporaba bakrene masti pred vsako menjavo.Pri vozilih, izdelanih do začetka 2002, se pojavljajo težave s preslabotno ročko parkirne zavore.
Intenzivna in hitra Old Amazon Takes unrefined jaibharathcollege.com compare cialis prices wet. Halloween remembering, have brand viagra over the net fresh for sure cialis fast delivery usa were so become you’re. Pregnant ordering cialis gel I wavy item http://www.1945mf-china.com/buy-viagra-... doing videos enthusiastically smooth http://www.1945mf-china.com/cialis-alte... resolved lathering – seem: crazy http://www.rehabistanbul.com/viagra-can... than condition. Questions w viagra pfizer canada signature wherever friend night two. Reviewer http://www.lolajesse.com/buy-cheap-cial... Purchased highly have http://www.clinkevents.com/cialis-canad... batch doesn’t price the coal “here” jaibharathcollege.com away find ongoing clinkevents.com viagra dosage in review is Fragances of http://alcaco.com/jabs/buy-viagra-in-ca... Scrapebooking irritate brows: domain clinkevents.com every. Aluminum thing the match. Were online cialis alcaco.com reciepent why fast local my.
obraba svetlih usnjenih notranjosti.
Na začetnih vozilih prihaja do slabše fiksacije prednjih sedežev, zato je občasno potrebno ponovno privijanje drsnih vodil.
Pri začetnih vozilih prihaja do težav z nastavitivijo višine sprednjih sedežev, ponavadi zaradi zataknitve pene sedeža ob mehanizem za dvig.
Pogoste okvare mehanizma ledvene opore na prednjih sedežih.
Pri vozilih, izdelanih do prenove, so zelo pogosti in intenzivni črički v celotni notranjosti.
Pogoste težave z leplenjem stranskih stekel na tesnila kot tudi z glasnim delovanjem mehanizmov za spust in dvig.Vozila, opremljena z avtomatskim menjalnikom in izdelana do sredine 2004 ,trpijo za pogostejšimi težavami s prestavljanjem menjalnika, težavo reši reprogramiranje.
Izredno pogoste okvare in zatikanja posameznih vratnih ključavnic.
Redne težave s kontrolnim ventilom pretoka zraka, na težavo nakazuje lučka za okvaro motorja.
Začetna vozila se srečujejo s težavami z imobilizatorjem vžigalne ključavnice.
Nekatera začetna vozila se srečujejo s popolno odpovedjo originalnih radijskih sprejemnikov.
Pogosto zelo slab sprejem radijskih sprejemnikov.
Pogostejše okvare računalnika Hydroactive vzmetenja.
Počasno in nesigurno delovanje originalnega navigacijskega sistema, težavo se deloma odpravi z reprogramiranjem.
Pogoste težave z naključnm prižiganjem opozorilnih lučk v armaturi.
Za pogoste težave s prižiganjem kontrolne lučke za sistem zračnih blazin je kriv okvarjen konektor pod prednjimi sedeži.
Pogoste težave z električnim odpiranjem prtljažnih vrat.
Na nekaterih vozilih, opremljenih s Xennon žarometi, prihaja do okvar starterja žarometa, kar se kaže kot mežikanje med delovanjem.
Pri vozilih, opremljenih s parkirnimi senzorji, prihaja do težav z delovanjem, največkrat zaradi vdora vlage in slabih stikov.

:)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Engineer_ ::

seba-beba je izjavil:

Lep primer je že nekje zgoraj omenjeni star BMW 1 in novi Renault Clio.


clio ni avto. to je ekstremno neudobna truga na 4 kolesih.

Zanimivo da si dovoliš napisati tako kozlarijo kot je primerjava bmw1 in renault clio. ne razumem tvojega weird miselnega procesa.

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Super Sonic je izjavil:

Se pravi smo sedaj pri Volvu. Žal se FORD (Fixed Or Repaired Daily) ne izkazuje s kakšnimi pravimi dizelskimi motorji.


Tebe bi moral nekdo daily popravit pri informacijah:)) 1.6 in 2.0 dizlač po pritiklinah ni identičen med volvom, fordom, citroenom, peugeotom in mazdo. To je prvo kar je dobro, da si zapomniš! Vsak na motorno osnovo natika gor svoje pritikline. Od tega je tudi odvisno kako dobro se bo posamezen motor obnesel.
Če ima 1.6 težave pri Volvu še ne pomeni, da jih ima redoma tudi pri npr. Citroenu ali Fordu. Isti šmoren je sklopka in vztrajnik. Kjer tlačijo LUK noter so bile vedno neke težave. Sachs recimo je zdržal BP po 300-400k km pa še tedaj je bil menjan bolj zaradi kozmetike kot česa drugega.

D5 motor pa ima toliko skupnega s Fordom kot trojanski krof z burekom;) Oba dobiš v isti "trgovini" to pa je tudi vse.

Odpove pa lahko pri vsaki znamki in vsakem modelu marsikaj. Idealnega vozila pač ni kar se tiče okvar. Nekomu je lahko astra delala vso dobo uporabe BP in ni imel enega izdenega servisa, drugi jo bo preklel, da se še dolgo ne bo polegel prah od vsega hudega.

Bolj smiselno se je informirat kakšne pritikline se uporabljajo na določenih motorjih, če že nekako želiš "ziheraški" nakup. Npr. Bosch pritikline so zanesljivejše od Siemensa, Delphi pa je tam nekje na podnu med vsemi tremi. Itd...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

heero ::

D3m @ clovek je treba gledati realno avto ne samo prebrati na internetu in imas v glavi da je to narobe z avtom dpf filter se bo pokvaril (zamasil) ce se bos non stop vozil po mestu ce delas dolge relacije tega problema nebos imel isto velja za egr ventil

d5 2.4 motor je cel volvo pri malo starejsih pa so imeli 2.5 tdi to je od audija ki je tudi neunicljiv z nobenim ne bos zgresil

D3m ::

heero je izjavil:

D3m @ clovek je treba gledati realno avto ne samo prebrati na internetu in imas v glavi da je to narobe z avtom dpf filter se bo pokvaril (zamasil) ce se bos non stop vozil po mestu ce delas dolge relacije tega problema nebos imel isto velja za egr ventil

d5 2.4 motor je cel volvo pri malo starejsih pa so imeli 2.5 tdi to je od audija ki je tudi neunicljiv z nobenim ne bos zgresil


Sej to je sedanja realnost. Kupci gledajo kaj piše na internetu in ne sam avto.
|HP EliteBook|R5 6650U|

piek ::

@D3m:
Ce ne znas drugega kot kopirati neke prevode Avtonasvetov, se ni treba obesiti na vsak stavek, ki ga clovek zapise. Ce bi bral, kaj pise, bi videl, da sem nacrtno zapisal 2.0 HDI poleg Citroena in 2.0 DCI poleg Renaulta. Tvoj copy/paste pa kot nekoliko tezavne omenja le in zgolj 1.6 in 2.2 dizelske agregate. Pa tudi vse skupaj je ena zmesana solata - C5 je danes na voljo ze v tretji inkarnaciji, prva razlicica pa je bila predstavljena leta 2001 in stvari, zapisane zanjo, vsekakor ne drzijo za zadnje modelno leto ...

@avtorju, ki isce avto:
Preko interneta lahko le doktoriras, saj ima prav vsak avtomobil dolocene hibe in napake. Prav je sicer, da se poducis o njih, nato pa v praksi - z dejanskimi ogledi - preveris, ali so bile odpravljene ozr. koliko te bo stala njihova odprava ... Ce se na avtomobile ne spoznas, bos pac dal par desetakov nekomu, ki se in bo sel s tabo na ogled. Se vedno bolje zrtvovati par deset evrov kot kupiti avto, ki bo jama brez dna.
--- Finish it off if you started it! ---

Map ::

Jaz ne bi kupoval francoza, ampak sem od znancev slišal, da ima višji razred Citroena zelo udobno vzmetenje. Lahko poiščeš v oglasu in greš na en test drive.

webmojsterrr ::

heero je izjavil:

clio :)):))
jaz ne razumem ljudi ki kupijo nov avto ki je ze tako razvalina npr. kia,dacia,alfa,fiat,... in za 1 leto ze kupujejo nov avto. a ko so ga kupli je bila ta znamka bog za njih in hocejo koga drugega uvalit v drek renault vozijo samo stare none,babe in moski brez mozganov a gdo vozi BMW , VW , Audi , MB tudi Volvo ljudje ki hocejo imet avto za 10 let in da ne vozijo na servise vsak mesec pa se te znamke drzijo ceno in skoraj nic ne izgubis kar pa z ostalimi znamkami izgubis do 5kEUR na leto


Si ti sploh že kdaj imel avto (pa da recimo izvzamemo tiste "stare jajce", ki imajo 10+ let)? Maš toliko enih kompleksov, da močno dvomim, da si imel kdaj maljši avto ali pa si ga sploh že imel. "Problem" pri takšnih kot si ti je, da če že imate avto, kupujete stare jajčke s po 300.000km (realnimi - na števcu itak ene 130.000km) in potem ko vse začne crkovati ste nad njimi jasno razočarani in na veliko pljuvate.

BMW, VW, Audi, MB, da se ne kvarijo? Pa si ti iz Lune padu? Samo tako na hitro (lahko bi kaj več napisal, a se mi ne da). Kolega imel VW Passat, letnik 2007, kvarilo se mu je eno za drugo, stroškov toliko, da si je res oddahnil, ko ga je "poceni" prodal. En drug je imel Mercedec C - podobna situacija kot pri prvem, drugi je imel Audi A4 letnik 2009, po dveh mesecih nakupa mu je šla turbina in še kup nekih malenkosti pa tega je še in še. Da se "prestižne" znamke ne kvarijo? Pa kje ti take pobiraš? OPju pa pač svetujem mlajši avto (do recimo max. 4 leta), ker imam sam s temi najboljše izkušnje, ne glede na znamko! Pa da povem na primeru, smo kupili 1 leto staro Opel Merivo - po 100.000km razen rednih servisov ni bilo omembe vrednih stroškov, 3 leta star Fiat Doblo - po cca. 150.000km je bilo poleg rednih servisov še recimo ene 4-5 "izrednih" vsi v rangu 50-150EUR (torej komaj omembe vredno), potem bmw 1, 3 - oba stara 3 leta - poleg rednih servisov samo nekaj malenkosti, opel astra, stara 4 leta - redni servisi, to je to, Ford Mondeo, star 2 leti - nič kaj omembe vredno, zvozili do konca, zdj mam Renault Megan, star slabe 4 leta - zaenkrat trkam po lesu, znanec je kupil 2 leti star Golf - v treh letih nobenih večjih okvar, drugi je kupil novege - prav tako super zadovoljen, potem so tu še lastniki novih Renault Clio (kupili pred leti) - vsi z njimi zadovoljni, eni celo tako, da imajo sedaj kar dva pri hiši... edini avto, ki je povzročal ogromno težav je bil čisto nov Fiat (en družinski model - enoprostorc, od znancev), ki so ga potem v okviru tovarniške garancije vzeli nazaj, ker se je res kvarilo čisto vse možno.

Od znancev, ki pa kupuje 8+ let stare avtomobile je pa jasno, da bo potrebno slej ali prej pošteno zavihati rokave in začeti "šraufati". Lep primer je en, ki je kupil Audi A4 karavan, mislim, da star ena 7 let - kmal mu je šla turbina potem še nekaj na armaturki - ne vem točn kaj, sam strošek je bil res velik. In zdaj, če ti kupiš 10 let star Renault Clio za 500EUR ni potem najbolj korektno, da pljuvaš po vseh Renaultih, če se ti ta starček samo kvari - itak se bo, če ma pa na števcu verjetn že 300.000km, je zamenjal 3 lastnike, se ga je zvozilo do konca in naprej, se ga ni servisiralo... Ja kaj pa ti pričakuješ, da se boš z njim vozil brez težav še naslednjih 10 let al kaj?

Zdajle sem opazi, da si še napisal, da "prestižne" znamke držijo ceno, jao, pa kje ti takšne pobiraš? Tolčem se jaz po glavi, ko se spomnem koliko sem izgubil na bmw-jih.

Znanec dal za Audi 14.000EUR dobro leto nazaj, sedaj mi je rekel, da bi ga prodal za 10.000EUR. Torej v dobrem letu je izgubil 4000EUR! Jaz sem kupil Megane (boljši letnik od njegovega Audija) za 6500EUR. Po keri matematiki bo sedaj njegov avto manj izgubil? Pa on bo v dveh letih izgubil toliko kot sem jaz avto plačal v celoti, jao jao.

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

webmojsterrr je izjavil:


Znanec dal za Audi 14.000EUR dobro leto nazaj, sedaj mi je rekel, da bi ga prodal za 10.000EUR. Torej v dobrem letu je izgubil 4000EUR! Jaz sem kupil Megane (boljši letnik od njegovega Audija) za 6500EUR. Po keri matematiki bo sedaj njegov avto manj izgubil? Pa on bo v dveh letih izgubil toliko kot sem jaz avto plačal v celoti, jao jao.


No no, tudi ti jih kvasiš. Napiši letnik, motor in stanje števca in vzdrževanja. V enem letu ni kar tako izgubil 4k€, če ga ni preplačal pri nakupu.

webmojsterrr ::

SkIDiver je izjavil:

webmojsterrr je izjavil:


Znanec dal za Audi 14.000EUR dobro leto nazaj, sedaj mi je rekel, da bi ga prodal za 10.000EUR. Torej v dobrem letu je izgubil 4000EUR! Jaz sem kupil Megane (boljši letnik od njegovega Audija) za 6500EUR. Po keri matematiki bo sedaj njegov avto manj izgubil? Pa on bo v dveh letih izgubil toliko kot sem jaz avto plačal v celoti, jao jao.


No no, tudi ti jih kvasiš. Napiši letnik, motor in stanje števca in vzdrževanja. V enem letu ni kar tako izgubil 4kEUR, če ga ni preplačal pri nakupu.


Audi A4, letnik mislim da 2008, 2009 - ne tisti z "že lepimi ledicami" ampak malenkost starejši - vseeno pa novejša oblika in ne tisti, ki ga kupuje OP. Nisem pa preverjal, kako je s cenami, tko mi je pač reku.

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Torej A4 tip B7 od letnika 2004 do 2008. Če je dal pred letom 14kEUR zanj ga je precej preplačal, če ni avto konkretno obložen z vso dodatno opremo, primerno motorozacijo, vzdrževan za prste obliznit in s smešno nizko kilometražo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

hmm? ::

@supersonic - ja definitivno pomembnega haha pa imiđ mora bit na prvem mestu.
Očitno nimam smisla za humor, če ne razumete, da se hecam. Gledam te starejše "ciganske radosti" zaradi pozitivne izkušnje, da je lahko star avto višjega cenovnega razreda veliko večji užitek vozit kot pa novejšo plastično kanto. Imam precej znancev, ki posedujejo te ciganske radosti -passat, a4, v50 itd. in se v vseh teh avtih bolje počutim kot pa v svojem novejšem modusu! V tem je štos ne gre se mi za imiđ ali to da se bom počutil k Janković k se bom vozu tu okrog po slovenskih vaseh...

webmojsterrr ::

Če ti je pa toliko do teh "ciganskih radosti" potem pa kupi kaj takšnega - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=861... :) - pa ta avto v karavanski izvedbi sploh ne zgleda tako star. To bi bila moja izbira. Pa da je še mal bolj športn, S izvedba, če se ne motim. Zmaga :)

Sem si pa pogledal, kak zgleda ta tvoj Modus (2011) in vidim zakaj ti ni več do Renaulta, haha. Zunaj smešen, znotraj ena velika žalost :) Megan, Laguna (2010+) sta občutno boljša.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ciganska radost je res najboljši opis takih avtov. Pripadniki manjšine jih imajo en kup. Že zato bi raje kupil twingota kot kaj takega. Fuj. Da ne govorimo potem o sajah iz teh auspuhov, ker denarja za to šraufat itak nočejo dat - daleč od tega da ga nimajo.

hmm? ::

B & G AVTOMOBILI? ja to bo top nakup sem prepričan... verjetno ga jutri pol lahko sam prodam za 10k naprej tak bargain je... škoda da jih nima več na zalogi ...

Ne ravno s tega naslova mi bolj diši volvo - mogoče passat, ker daje manj občutka "ciganske radosti"...

gruntfürmich ::

pobčki še vedno ne dojamejo, da so dandanes 'in' suv-ji? (aja, problem je ker so dragi...;(() s karavanom svete nemške trojice ne pridobiš imiđa ampak se približaš kmečkemu stasu...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

hmm? ::

gruntfürmich je izjavil:

pobčki še vedno ne dojamejo, da so dandanes 'in' suv-ji? (aja, problem je ker so dragi...;(() s karavanom svete nemške trojice ne pridobiš imiđa ampak se približaš kmečkemu stasu...

ma točno to, se popolnoma strinjam. in prav zaradi tega kupujem to, saj ne skrivam, da sem po duši seljak tak kot vseh ostalih 2miljona mojih hlapčevskih sodržavljanov (no mogoče ene par k majo svoje tihomorske otoke ne spada v to kategorijo)...

webmojsterrr ::

hmm? je izjavil:

B & G AVTOMOBILI? ja to bo top nakup sem prepričan... verjetno ga jutri pol lahko sam prodam za 10k naprej tak bargain je... škoda da jih nima več na zalogi ...

Ne ravno s tega naslova mi bolj diši volvo - mogoče passat, ker daje manj občutka "ciganske radosti"...


Saj ni bila "poanta" v AH ampak v modelu vozila.

VW Passat je meni osebno kr vredu avto... sicer sem omenil, da je imel znanec z njim veliko težav ampak kakšen tak primerek se najde povsod.

gruntfürmich ::

hmm? je izjavil:

ma točno to, se popolnoma strinjam. in prav zaradi tega kupujem to, saj ne skrivam, da sem po duši seljak tak kot vseh ostalih 2miljona mojih hlapčevskih sodržavljanov (no mogoče ene par k majo svoje tihomorske otoke ne spada v to kategorijo)...

lepo da si priznal, ti je že pol oproščeno.:D edino ne vem zakaj si to tajil...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

LeQuack ::

Potem pa kakega Porsche iz leta 80 ali 90. Avto za katerim se več ljudi obrne kot pa za vsemi novimi SUV-ji in podobno. Če že ciljaš na imiđ.
Quack !

Engineer_ ::





za 2800 eur dobiš avto za dušo, imiđ dobiš gratis.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=849...

ali 6000EUR
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=771...

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

hmm? da te ne prime srat, ko pogledaš Modusa, ker ima 13" gume s plastičnimi radkapami in podobno izropano opremo?

Si morda gledal kaj v stilu hot hatcha, le da ni top model? Pred leti smo dobili polno opremljen Grande Punto 1.4 T-Jet Sport za 10k €, star dve leti s 40k km. Servisi so poceni, zadeva ima na 1200 kg 120 konjev in dorih 200 Nm navora, ni nek dirkalnik ampak je popolnoma dovolj poskočna (za moje pojme, do 100 pride v slabih 9 sekundah), itd. Če pa gledaš AUdije in Volvote (nisem bral cele teme, bolj začetek), ki so pa prav tako izropani, potem ne gledaš malo boljšega avta, temveč gledaš značko. Če je temu teko pač povej kot je ;)

sandmat ::

PrimozR je izjavil:

Če pa gledaš AUdije in Volvote (nisem bral cele teme, bolj začetek), ki so pa prav tako izropani, potem ne gledaš malo boljšega avta, temveč gledaš značko. Če je temu teko pač povej kot je ;)

Volvo ima serijsko opremo pač "malce" višje od osnovne opreme fiata, vsaj internet pravi tako. Od leta 2k serijsko vsaj 6 airbagov, DSA (kasneje ESP) ... tega pri fiatu ni šans da najdeš na kateremkoli modelu v osnovni opremi.

Engineer_ ::

PrimozR je izjavil:

Pred leti smo dobili polno opremljen Grande Punto 1.4 T-Jet Sport za 10k €, star dve leti s 40k km.


nihče ni tako bogat, da bi si lahko privoščil fiata in plačeval za popravila. Le bedak pa ga dejansko tudi kupi.

hmm? ::

hehe lepo se razvija tale tema.
Nisem si mislil, da je nakup rabljenega Audija, VW, volvota, ... toliko "kontraverzna" tema, ampak fajn no se malo nasmejimo vsi skupaj...

Engineer_ ::

mah, ljudje audi enačijo s cigani in čefurjado. Ne razumem zakaj.

Če že, potem je temu primerna znamka edino BMW.

Pač Audi ima svojo ceno zaradi kvalitete. Tudi če kupiš povsem brez opreme.

To, da pa bebci zravn vlačijo puntota in cliota pa pove kakšna je mentaliteta na tem forumu in kako stari so uporabniki.

Zgodovina sprememb…

theBill ::

seba-beba je izjavil:

Novi avti imajo med 2-8 let garancije, najnovejšo varnostno opremo, euro 5 ali celo 6, sodobne varčne motorje. Pri rabljenem avtu nikoli ne veš kaj si kupil, s starostjo so povezani tudi veliki stroški vzdrževanja.

Ta tvoj bavbav, veliki stroški vzdrževanja so velikokrat manjši od stroškov servisiranja novega avta na pooblaščenem servisu.

Drugi bavbav "nikoli ne veš kaj si kupil" tudi velja za teleta, ki v nakup ne gredo z glavo - torej mehanika s sabo, pa po možnosti še na AMZS na pregled vozila pred nakupom zapeljat.

Teza, da se avti "znanih znamk" kvarijo manj je neresnična. Kvarijo se vsi avti, najbolj pa je to odvisno od lastnika avta, načina vožnje ipd.

Ja, samo eni se bolj kvarijo :)) Ali pa so vozniki/lastniki določenih znamk povečinoma šalabajzerji, če "teorija o zanesljivosti znamk po Superbu" prekaša dejansko statistiko zabeleženih okvar.

http://www.whatcar.com/car-news/introdu...
http://www.thisismoney.co.uk/money/cars...


En zanimiv Citroen
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=788...

Clio je recimo da soliden avto za po mestu, za dnevno delat nekaj daljše relacije je pač avto srednjega razreda veliko boljša izbira (udobje, varnost, lega na cesti,...).

Modus je pa podoben cheap plastičen drek kot Kangoo, vsak korejc ga nese.

Me pa res zanima, od kdaj je Opel tak presežek od avta in best buy, sploh Astra??! Če želiš cenejšo varianto Astre pač kupiš Chevrolet Cruza, enaka notranjost, enaki motorji, pač GM koncern. Ni zastonj rek "malo lima malo žice, evo ti je Opelice".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

Silvo ::

Najboljši avto je nov,še boljši pa služben:)
Silvo

hmm? ::

@PIPI pozabil si omenit italjansko poreklo in to, da je do konca pošrajan. Brez karambola ali macole bi ga težko bolj razfu*** kot je...
@silvo ja če si kak telekomovc in podobno pol dobiš "služben" avto ja... za nas poštena micro podjetja so na voljo sam zgurani twingoti iz elektro maribor/ljubljana...
@theBill dobim cenejšega volvota 2008 zakaj točno bi tega citorena sploh gledan?

Super Sonic ::

Tole sem dolžan še nazaj posmetit ;)
Tebe bi moral nekdo daily popravit pri informacijah

Ne, v bistvu ne. V bistvu je samo to, da ti zares slabo razumeš. Verjetno več stvari.

Definitvno je pa na mestu, da v kolikor veš več, to poveš. Ampak to je verjetno prelahko - je treba še mal zapenjat in bildat ego ;).

1.6 in 2.0 dizlač po pritiklinah ni identičen med volvom, fordom, citroenom, peugeotom in mazdo. To je prvo kar je dobro, da si zapomniš!

Po takšnih stavkih sploh ne vem: a si ti tolk neumen, ali nisi bral ničesar kar sem jaz pisal?

Odpove pa lahko pri vsaki znamki in vsakem modelu marsikaj. Idealnega vozila pač ni kar se tiče okvar. Nekomu je lahko astra delala vso dobo uporabe BP in ni imel enega izdenega servisa, drugi jo bo preklel, da se še dolgo ne bo polegel prah od vsega hudega.

Tu si sedaj povedal, da si iskreno tolk neumen ali pa da prav ničesar iskreno nisi prebral v tej temi.

D5 motor pa ima toliko skupnega s Fordom kot trojanski krof z burekom

Kdo je sploh kje govoril o D5 motorju? V bistvu če bi bral temo (ali bil bolj pameten- tega ne vem) bi ugotovil, da oseba, ki je odprla temo, sploh ne ve, kaj želi. Težave ima že pri izbiri znamke, nato modela, do motorja sploh še ni nihče prišel. Razen tebe. Bil je pa omenjen kot problematičen v tem izdelovalnem obdobju - ampak ne iz mojih lastnih virov. Zadaj so neke statistike, vpoklici, ipd. In resnično ne vem kaj ima krof z burekom.

Prav je, da se ljudjem, ki mislijo, da so "Opli" (to recimo avtor teme misli) bolj slabi od odstalih - pove da to ni res (hura, lej kaj vse jaz vem). Prav je tudi, da do tega pridejo sami. In prav je, da razumejo, da četudi bodo odšteli 7 jurjev za imiđ, bo to v bistvu samo v njihov glavah; pri čemer imajo enako dobre možnosti, da bodo avto servisiral kot "Ople" prej. Ampak to je ok, s tem ni nič narobe.

Skratka moji posti gredo v smeri, da bomo začel razmišljat objektivno, nepristransko in z idejo, da nič ni boljše od ničesar, sploh kadar govorimo o rabljenih vozilih. To, koliko si pa ti osebno dober in najboljši, pa v resnici nobenega ne zanima.

Tko, da če znaš svetovat in imaš zadaj podlago, te naprošam, da poveš kaj se najbolj splača. To zanima mimo grede tudi mene. Sej vprašanje zdej ni bilo tolk težko zastavljeno: sprašuje se samo, kaj se najbolj splača za 7 jurjev vzet, ali je to Audi ali Volvo. Model, motor, leto izdelave - po lastni želji. Pa kar z linkom na plano. Da vemo, zakaj. Da vemo kje Delphi in kje Seimens. Prepričan sem, da boš v vsej svoji modrosti in času, ki ga imaš, da smetiš tle gor, svetoval izjemno dobro.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

seba-beba ::

@theBILL

Že takoj na začetku si negiral samega sebe...no še sam priznaš, da so sami stroški z rabljenim avtom, še preden ga sploh kupiš ga moraš že peljati na AMZS. Temu lahko kar takoj prišteješ menjavo olja, filtrov in pnevmatik. Čez mesec dni bom pa bral na forumu v smislu "prodajalec me je nategnil, prodal mi je razbit oz. z napako avto." Avtomobili iz uvoza (90 % vseh BMW, MB ipd.) so vsi ali razbiti, s prevrtenimi kilometri, neplacanimi dajatvami ali ukradeni. Žal so pri nas dajatve na uvoz takega avta zelo visoke, zato se uvozniki poslužujejo teh stvari.

V 25 letih smo imeli že vsaj 35 različnih avtomobilov doma...vsi so se kvarili, od npr. sklopke do motornih valjev...k sreči je vse to krila garancija.
Linki o zanesljivosti znamke so preveč na splošno narejeni, upoštevano je premalo dejavnikov itd. (tako kot zanimivnost, kot napaka se šteje tudi odpoved akumulatorja, kar pa v večini primerov ni odvisno to od samega avta) poleg tega pa so te raziskave narejeno zelo pristransko (kar spomnite se afere ADAC).

V prvem postu je napisano, da potrebuje avto za krajše relacije do 15.000km na leto, zato ne vem zakaj potem omenjaš sploh daljše relacije.

Imeli smo tudi Modusa...za po mestu krasen avto, majhen obračalni krog, električni servo, velike steklene površine, dobrapreglednost...z njim je pravi užitek voziti avto v mestni gneči.

Se pa iz nadaljne debate izključujem, ker kot sem rekel, tukaj na tem forumu očitno velja misel "bolje nek star zmahan BMW, kot pa nov avto, samo da bo sosed fouš" ter očitno nekateri komentirate avtomobile katerih niste niti od blizu videli kaj šele peljali in samo lepite neke linke.

PrimozR ::

sandmat je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Če pa gledaš AUdije in Volvote (nisem bral cele teme, bolj začetek), ki so pa prav tako izropani, potem ne gledaš malo boljšega avta, temveč gledaš značko. Če je temu teko pač povej kot je ;)

Volvo ima serijsko opremo pač "malce" višje od osnovne opreme fiata, vsaj internet pravi tako. Od leta 2k serijsko vsaj 6 airbagov, DSA (kasneje ESP) ... tega pri fiatu ni šans da najdeš na kateremkoli modelu v osnovni opremi.

Nikjer nisem rekel, da se gleda osnovno opremo. Namenoma sem rekel 'nalovdan'.

Engineer_ je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Pred leti smo dobili polno opremljen Grande Punto 1.4 T-Jet Sport za 10k €, star dve leti s 40k km.


nihče ni tako bogat, da bi si lahko privoščil fiata in plačeval za popravila. Le bedak pa ga dejansko tudi kupi.

Zato je bil Punto pred leti (ko je bil še dovolj svež) eden izmed bolje prodajanih modelov v Sloveniji? Je po tvoje to razlog za slabo finančno stanje?

Na, da boš lažje spal: http://dougdemuro.kinja.com/german-reli...

Raje ne začnem opisovati težav, ki jih je imel kolega ravno z All Road Quattrom ;)

hmm? je izjavil:

@PIPI pozabil si omenit italjansko poreklo in to, da je do konca pošrajan. Brez karambola ali macole bi ga težko bolj razfu*** kot je...
@silvo ja če si kak telekomovc in podobno pol dobiš "služben" avto ja... za nas poštena micro podjetja so na voljo sam zgurani twingoti iz elektro maribor/ljubljana...
@theBill dobim cenejšega volvota 2008 zakaj točno bi tega citorena sploh gledan?

Kaj je s karamboli in macolami?

Geez pa kaj se tako obešate nad italjane, i get it, ne marate jih, edina prava znamka avtomobila je očitno nemška. Pa čeprav Polote recimo izdelujejo v Španiji. Pa Forde, ampak to je pa ameriška znamka, ni kul (slednje je bil dejanski izgovor, zakaj Ford ni kul, čeprav je dizajn in izdelava izvedena v Kölnu.

Moj point je bil pogledati na splošno. Ampak vidim, da sem dregnil tja, kamor ne bi smel. Da je tukaj point kupiti čim bolj opasno znamko s čim manj dodatne opreme. Suit yourself, jaz bom pač še naprej užival v dobrih (športnih) sedežih, v dobrem ozvočenju, serijskem USB sistemu, dvopodročni avtomatski klimi in v izgledu avta, ob katerem me ne prime srat. Pa ni stal celo premoženje. Pa kvari se tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

theBill ::

seba-beba je izjavil:

@theBILL
Že takoj na začetku si negiral samega sebe...no še sam priznaš, da so sami stroški z rabljenim avtom, še preden ga sploh kupiš ga moraš že peljati na AMZS. Temu lahko kar takoj prišteješ menjavo olja, filtrov in pnevmatik.... in blabla uvoz blabla...

Temeljit preventivni pregled rabljenega vozila pred nakupom na AMZS je cenejši, kot postavka "priprava vozila", katero ti (za nič dela) nabijejo na račun pri nakupu novega avtomobila :))
Zakaj bi pa gume kar takoj menjal, v primeru da niso prestare in obrabljene??! Pa kdo je sploh o uvozu govoril?8-O

V 25 letih smo imeli že vsaj 35 različnih avtomobilov doma...vsi so se kvarili, od npr. sklopke do motornih valjev...k sreči je vse to krila garancija.

Glede na to, da kupujete nove avtomobile kova Renault Modus, se temu sploh ne čudim. Pa tole število novih avtomobilov - ali imate po 4 avtomobile naenkrat pri hiši, ali pa ste po znani slovenski navadi "usekani" na nov avto, egotrip.

nekateri komentirate avtomobile katerih niste niti od blizu videli kaj šele peljali in samo lepite neke linke.

Lahko bi si vsaj prebral, kaj na kakšnem izmed teh linkov piše, bi vsaj kaj koristnega odnesel, ne pa da je način "nov poceni avto" najboljši samo zato, ker tvoji ta stari tako delajo že 25 let.

Pri določenih avtomobilih se pač že na daleč vidi, da so crap, ni potrebe po vožnji in ogledu od blizu. Pa jebemo, Modus ima enake signalne lučke na armaturi kot katrca, vse nabite na kupu, plastika v notranjosti avta je pa slabša kot pri Snaginih kantah za smeti. Kako firme ni sram, da tak šrot prodajajo v 21. stoletju.

hmm? ::

Pri določenih avtomobilih se pač že na daleč vidi, da so crap, ni potrebe po vožnji in ogledu od blizu. Pa jebemo, Modus ima enake signalne lučke na armaturi kot katrca, vse nabite na kupu, plastika v notranjosti avta je pa slabša kot pri Snaginih kantah za smeti. Kako firme ni sram, da tak šrot prodajajo v 21. stoletju.


BRAVO.. lepo si opisal mojo vsakdanjo vožnjo... Ko sem gledal back to the future kot mulc sem mislim, da bomo na začetku 21 stoletja imeli avte, ki letijo po luftu -> zdaj pa se vozim z zgoraj nazorno opisanim modusom. Viva la capitalismus...

webmojsterrr ::

Sam ta Modus je pa res izpod vsake kritike - bolj ga gledam bolj mi gre na smeh (sploh notranjost, groza, haha) :)). Pa kje si ga našu, ko si kupoval avto? :)) Men se zdi, da ga na cesti še nikol nisem videl.:P Ti verjetno Renaulta res nikoli več v življenju ne boš kupil, čeprav majo 2010+ (se ponavaljam, vem) Megani, Lagune, da novejših niti ne omenjam notranjost zelo, zelo spodobno in to govori en, ki je bil razvajen s polno opremeljenimi bmwji - od velike navigacije, športnih sedežev, športnega volana, M paketa...

Zgodovina sprememb…

webmojsterrr ::

Če bi vsaj Senica vzel, se ti mogoče renault ne bi tko zameril :D ta modus pa res, saj te razumem... :)

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

theBill je izjavil:

Ta tvoj bavbav, veliki stroški vzdrževanja so velikokrat manjši od stroškov servisiranja novega avta na pooblaščenem servisu.

še sreča, da so stroški vzdrževanja tudi prestižnih znamk pri nas med najnižjimi. in pohvalimo se lahko s tem, da imamo najslabše vzdrževane avte v 'zahodni' evropi. in rabljeni se od nas valijo samo še na jug...
ampak ni panike, tudi rabljene gume so dobre za naša 'nova' nemška kola...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

hmm? ::

webmojsterrr je izjavil:

Če bi vsaj Senica vzel, se ti mogoče renault ne bi tko zameril :D ta modus pa res, saj te razumem... :)


hvala, končno 1 k razume. Potem praviš, da ciganska radost ni slaba izbira proti modusu tudi, če se kvari in bla in bla..?
Kk sm ga kupu? Kupil sem ga tako, da sem ga podedoval po familiji... nič stal nič ni dal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hmm? ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

nakup rabljenga AUDI A4 1.6 (2006) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8113964 (12227) gddr85

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33157417 (50802) bluefish
»

BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10423782 (21282) sandmat
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827857 (23712) D3m
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719617 (17491) RejZoR

Več podobnih tem