Forum » Na cesti » Volvo vs Audi
Volvo vs Audi
hmm? ::
Po prebiranju formumov moram priznat, da me je kar malo minlo do nakupa rabljenega vozila, ki pa ga vseeno rabim. Za novo vozilo ni dnarja. Gledam rabljene med 5000 - 7500 ca. mogoče bi se stegnil za kaj res dobrega še malo.
Moje vprašanje je, če v tem cenovnem razredu sploh lahko gledam te "ciganske radosti" ala volvo - audi, ki sta mi pač všeč? Če ja katero znamko / model / motor / serijo / ... ?izbrat?
Audi mi po eni strani deluje malo "napaljaško" in povrh tega je dražji. Volvo s40/v50 sem gledat tm za 7500 / 2008 audi a4 istega letnika pa so dražji. Avta ne rabim za neko nažiganje po cesti ampak normalno rabo - bolj kot ne pa kratke razadlje. Letno rečmo da naredim okrog 15.000 niti ne vem točno. Audi mi je najbrž všeč tudi zato, ker smo doma včasih meli A6 quattro (ca. 1995) in ko je avto mel 400.000 in 14 let, se je meni osebno zdelo, da se še skoz bolše vozi z njim kot pa s temi novimi Citroen jajčkami.
Moje vprašanje je, če v tem cenovnem razredu sploh lahko gledam te "ciganske radosti" ala volvo - audi, ki sta mi pač všeč? Če ja katero znamko / model / motor / serijo / ... ?izbrat?
Audi mi po eni strani deluje malo "napaljaško" in povrh tega je dražji. Volvo s40/v50 sem gledat tm za 7500 / 2008 audi a4 istega letnika pa so dražji. Avta ne rabim za neko nažiganje po cesti ampak normalno rabo - bolj kot ne pa kratke razadlje. Letno rečmo da naredim okrog 15.000 niti ne vem točno. Audi mi je najbrž všeč tudi zato, ker smo doma včasih meli A6 quattro (ca. 1995) in ko je avto mel 400.000 in 14 let, se je meni osebno zdelo, da se še skoz bolše vozi z njim kot pa s temi novimi Citroen jajčkami.
- zaklenil: Mavrik ()
jype ::
Če potrebuješ zanesljiv avto (torej v osnovi orodje), potem kupi Subaru. Če mora bit lep si lahko omisliš Lexusa. Noben tak ne bo poceni, pa če se ti bo kvaril prodaj in kupi drugega. Tisti, ki delajo, delajo zelo zanesljivo, tisti ki ne, se jih pa ponavadi bolj splača prodat kot zares popravit. Ko dobiš takega, ki deluje, ga imaš ponavadi 10 let in se z njim razen rednih servisov in menjave gum ne ukvarjaš. Če je res kriza z denarjem, potem kupi starejšo Toyoto, ki so praviloma dobro (mehansko - not je lahko sesuta, pa dela ko urca) ohranjene in se jih dobi praktično zastonj.
Mimogrede, za 15k letno se ti IMO najbolj splača Renault Clio.
Mimogrede, za 15k letno se ti IMO najbolj splača Renault Clio.
hojnikb ::
Mimogrede, za 15k letno se ti IMO najbolj splača Renault Clio.
This. Še najbolje pa kak bencinar, ker za tako malo kilometrov se ti dizlaš ne splača.
V kočni fazi lahko tudi katera druga znamka takega ranga..
#brezpodpisa
hmm? ::
ja saj vem - gre bolj za to, da pač hočem met avto, ki mi je dejansko kolko tolko všeč in ne neke jajce. Isto sem nardil s cross country bike-om pa mi ni žal za tiste 3 jurije, ker se pač lepo pelje. Tak princip torej zavzemam tudi pri avtu.
Kar se tiče znamk sem pregledal bolj k ne vse pa mi nič ni všeč - če bi pa kupil neko citroen jajco pa ne bi hotel dat več kot za bike se pravi ca. 3000€.
Kar se tiče znamk sem pregledal bolj k ne vse pa mi nič ni všeč - če bi pa kupil neko citroen jajco pa ne bi hotel dat več kot za bike se pravi ca. 3000€.
webmojsterrr ::
Za 7500EUR nekih "prestižnih" znamk ni za pričakovati, vsaj ne, če želiš imeti avto z ne preveč km, razmeroma dober letnik (recimo od 2010 naprej), kolikor toliko opremljenega ter novejši model. Če želiš kupiti star audi, bmw se po mojem začnejo cene za kolikor toliko spodobne modele tam od 12.000EUR naprej.
Jaz sem bil vrsto let na bmw, ker pa me je recesija pred kašnim letom dni neusmiljeno dohitela sem ga bil primoran prodati. Kupil sem si Renault Megane Grandtour letnik 2010 in moram priznati, da sem z avtom zelo zadovoljen. Ima 63kw (ugodna registracija), je razmeroma dober letnik (2010), ima dovolj opreme (navdušen sem nad tempomatom z nastavljivo hitrostjo in upravljanjem na volanu, prostoročno telefoniranje, el. ogledala, usb izhod za mp3... pač dost zadev, ki jih v tem cenovnem razredu nisem pričakoval in sem nad njimi kar presenečen), ima dobro porabo: zadnjih cca. 1000km je bila povprečna poraba 4.5 l/100km, je prostoren - kar je meni pač kar pomembno, pa še razmeroma ugoden je bil - 6500EUR. Zgleda pa tudi čisto spodobno. Se mi zdi to dosti boljša izbira od kakšnega starega Audija, ki je po možnosti že ene 3 modele zadaj.
Jaz sem bil vrsto let na bmw, ker pa me je recesija pred kašnim letom dni neusmiljeno dohitela sem ga bil primoran prodati. Kupil sem si Renault Megane Grandtour letnik 2010 in moram priznati, da sem z avtom zelo zadovoljen. Ima 63kw (ugodna registracija), je razmeroma dober letnik (2010), ima dovolj opreme (navdušen sem nad tempomatom z nastavljivo hitrostjo in upravljanjem na volanu, prostoročno telefoniranje, el. ogledala, usb izhod za mp3... pač dost zadev, ki jih v tem cenovnem razredu nisem pričakoval in sem nad njimi kar presenečen), ima dobro porabo: zadnjih cca. 1000km je bila povprečna poraba 4.5 l/100km, je prostoren - kar je meni pač kar pomembno, pa še razmeroma ugoden je bil - 6500EUR. Zgleda pa tudi čisto spodobno. Se mi zdi to dosti boljša izbira od kakšnega starega Audija, ki je po možnosti že ene 3 modele zadaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: webmojsterrr ()
jype ::
hmm?> ja saj vem - gre bolj za to, da pač hočem met avto, ki mi je dejansko kolko tolko všeč in ne neke jajce.
To, kolk dnarja si vrgel v prevozno sredstvo, lahko ima precejšen učinek na to, kako se tebi zdi da se lepo pelje.
Jaz sem preizkusil bicikl za 6 jurjev in potem kupil bicikl za jurja. Ne, ni isto, ampak 5 jurjev se da bolje zapravit, sploh v času ko ljudje okoli tebe stradajo, pa razlika je manjša kot bi si marsikdo rad priznal. (Pa jaz na leto naredim več kot 10.000km s kolesom in torej potrebujem zanesljivega.)
Če hočeš Audija ali Volvota, potem pač to kupi, IMO pri rabljenem znamka ne požre več tolikšnega deleža cene, da bi se moral zaradi tega sekirat - največji problem v povezavi z znamkami so bivši lastniki in če boš pri Volvotih še našel odgovorne lastnike, ki so za avto dobro skrbeli, imaš pri Audijih malce več možnosti, da je nekdo z njim delal kot svinja z mehom - ne hiti z nakupom, pa boš OK.
To, kolk dnarja si vrgel v prevozno sredstvo, lahko ima precejšen učinek na to, kako se tebi zdi da se lepo pelje.
Jaz sem preizkusil bicikl za 6 jurjev in potem kupil bicikl za jurja. Ne, ni isto, ampak 5 jurjev se da bolje zapravit, sploh v času ko ljudje okoli tebe stradajo, pa razlika je manjša kot bi si marsikdo rad priznal. (Pa jaz na leto naredim več kot 10.000km s kolesom in torej potrebujem zanesljivega.)
Če hočeš Audija ali Volvota, potem pač to kupi, IMO pri rabljenem znamka ne požre več tolikšnega deleža cene, da bi se moral zaradi tega sekirat - največji problem v povezavi z znamkami so bivši lastniki in če boš pri Volvotih še našel odgovorne lastnike, ki so za avto dobro skrbeli, imaš pri Audijih malce več možnosti, da je nekdo z njim delal kot svinja z mehom - ne hiti z nakupom, pa boš OK.
heero ::
hmm? : napacen forum si izbral poglej si na avtomobilizem.com tam imas za 1 leto branja o tem kaj kupiti
LP.
LP.
hmm? ::
hvala za mnenja.
btw jype, ljudje okrog mene ne stradajo kvečjemu se bolj redijo hehe. Mislim, da tudi ljudje okrog tebe tudi ne stradajo, če pa komu gre kakšen sladoled po vodi ker ma kak lep obrok kredita za plačat pa še ne pomeni, da nima za kruh in mleko...
btw jype, ljudje okrog mene ne stradajo kvečjemu se bolj redijo hehe. Mislim, da tudi ljudje okrog tebe tudi ne stradajo, če pa komu gre kakšen sladoled po vodi ker ma kak lep obrok kredita za plačat pa še ne pomeni, da nima za kruh in mleko...
hmm? ::
Super Sonic ::
Moje vprašanje je, če v tem cenovnem razredu sploh lahko gledam te "ciganske radosti" ala volvo - audi, ki sta mi pač všeč? Če ja katero znamko / model / motor / serijo / ... ?izbrat?
Pri rabljenih vozilih nikdar ni uravnilke. Ljudje smo različni, Slovenci pa praviloma zelo slabo skrbimo za avtomobile. Pa tudi to nič ne pomeni. Kolega je kupil pred leti Audi A6 s avtomatskim menjalnikom. Kupil ga je rabljenga v Nemčiji pri znanki, ki ji je umrl mož in avtomobila ni rabila. Avto je bil okol 10 jurjev, ohranjen, kot nov, redno servisiran skoraj pri matični tovarni, ipd.
V naslednjih dveh letih je zmetal v avto ogromno denarja. Pokvarilo se mu je vse (karikiram), od avtomatskega menjalnik (okoli 4k€ je bila menjava za novega), pa vse do motorja (šobe), elektronike, ipd. Tako slab nakup bi težko izvedel celo v Albaniji.
Torej, treba se je zavedati, da ko kupuješ rabljeno, tvegaš. Tudi pri novem tvegaš, ampak ti tovarna to pokrije z garancijo.
Ko razumeš tveganje pri nakupu, se razumno podaš v vode pregleda vozila. Razumeti moraš logiko našega trga. Smo majhni, ceste so uničene, prodajajo se kilometri, servisira se slabo oz. za najmanjši možen denar, pri čemer se razkazuje pločevino čim bolj, torej opravimo ogromno nepotrebnih voženj. Pa kot da to še ni najslabše, te vožnje so kratke, v kolonah, na slabih cestah.
Iz tega naslova se praviloma vsak nakup vozila, ki ima zgodovino iz naše države, sploh ne splača. Razen kadar gre za primer redoljubnega Janeza, ki riba in pere svoj avto tako zgledno kot se zagre, vanj tanka vedno isto olje istega proizvajalca in vozi vozilo na servise tja, kjer mu zaračunajo toliko, da bi jim bilo nerodno, če vsega naštetega ne bi opravili. Problem, ki nastanje je cena, takšni avtomobili so izven cenovnega ritma na trgu in so enostavno predragi.
Torej se moraš hitro sprijazniti, da poleg tveganja razumeš, da je najbolj smoteren nakup avtomobila iz tujine, najraje Nemčije, Nizozemske, Belgije, ipd (manj raje pa Italije, Španije, ipd), kjer lizing hiše servisirajo svoje avtomobile razumno. Problem, ki ga moraš prebit je v glavi in se imenuje število kilometrov, ki jih bo imel avtomobil, ki ga boš gledal (neglede nato, kaj pravi števec, ker ta je verjetno prevrten).
Audi mi po eni strani deluje malo "napaljaško" in povrh tega je dražji.
Problem Audija je, da ga precej radi vozimo. Posledica je, da je trg preplavljen s temi vozi (nekaj nižje cene zaradi ponudbe), črni trg cveti - možnost kraje je precej visoka (četrto mesto po znamkah pri nas). Nakup je torej izredno tvegan, ima pa za pozitivno posledico to, da so deli relativno poceni, veliko ljudi jih servisira in če se nekako srečno odločiš, boš prišel čisto super "čez". O kvaliteti ne bi razpredal, je pa dejstvo, da več kot ima opreme, bolj se kvari. Ogromno težav je z elektroniko, poznane so težave z 2.0TDI mašinami, mislim, da je generalno najslabše na glasu 2002 letnik, ko so začeli s temi elektronskimi p***mi. Poznam vsaj ducat voznikov različnih Audijev, različnih cenovnih razredov in noben se posebej ne hvali. Jaz sem ravno danes in včeraj opravil preko 1000 km v službeni Mazdi 6 in prijatelj, ki vozi A4 absolutno ni bil zadovoljen z načinom vožnje in pravi, da ima svojega A4 sedaj še raje, čeprav ga je samo zadnji servis stal 1900€ (letnik 2007, 2.0 TDI).
Tudi sam sem svoje čase vozil Audija, dva, prvega A80 in drugega A4. A80 je bil legenda in bi ga imel še kdaj (gre bolj za čustven pogled), A4 pa je povzročal preveč težav (elektronika, letnik 2006. bencin).
Če praviš, da ne misliš dirkat, tehničnih specifikacij ne rabiš, je pa dejstvo, da gledano skozi podvozje, vozne lastnosti, varnost, motor, porabo, ipd - z Audijem ne moreš mimo usekat, saj gre za največ kar grupa VW ponuja. Enako Volvo, ki je na cestah praviloma še malenkost bolj len.
Volvo je druga zgodba. Prihaja iz drugega okolja, iz druge analogije razmišljanja kako naj bi se avto vozil. Volvo je praviloma nabasan serijsko (to je tudi vsa razlika do ostalih znamk) z nekaj več varnostne opreme in praviloma gre za znamko Ford v tehničnem pogledu (kar je sploh v dizelskem pogledu slabše). Je pa vožnja Volva nekaj čisto drugega, drugačnega in mislim, da precej nasprotnega Audiju, zato me čudi, da si si izbral dve tako različni znamki. Že sedenje in položaj v obeh avtomobilih sta diametralna, kje je šele počutje/vzdušje za volanom.
Tu velja obratno kot pri Audiju. Ponudbe je manj, servisov je manj, delov je manj, težje ga boš prodal naprej (če je to kakšen smisel), kradejo jih manj, ipd. Skratka, dve zgodbi, vsaka iz svojega planeta.
Kateri avto izbrati? Nemogoče povedat. Od A2 do A8 je logika zasnove tako drugačna, da nima smisla diskutirat, dokler se odločaš. Model A4 je verjetno tisti zlati klic, če ne veš kaj bi. Pri Volvu je to lahko S40 model.
V obeh primerih bo najtežje srečno izbrati.
Je pa škoda takega časa, da ga ne použiješ. Vsak dan ne kupuješ novega avtomobila in meni je bilo vedno fajn okol hodit, testirat, gledat, izbirat; na koncu sem vedno vedel kaj želim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PacificBlue ::
Če misliš avto uporabljat samo kot prevozno sredstvo je tudi Clio vrh glave. Pa še denarnica manj trpi. Če pa iščeš več zadovoljstva v vožnji in tehnologiji pa poglej še kam drugam.
Sam vozim Volvo V50 in mi je za teh 12-15 tisoč kilometrov na leto skoraj vseeno ali se vozim v službo z njim ali z Dacio.(če karikiram) Kar se pa tiče daljših izletov, vožnje po avtocesti je pa to odličen avtomobil, neverjetno lepo se je vozit z njim, ima mehko podvozje,odlične sedeže, mala poraba..to so pol take malenkosti, ki pretehtajo.
Sam vozim Volvo V50 in mi je za teh 12-15 tisoč kilometrov na leto skoraj vseeno ali se vozim v službo z njim ali z Dacio.(če karikiram) Kar se pa tiče daljših izletov, vožnje po avtocesti je pa to odličen avtomobil, neverjetno lepo se je vozit z njim, ima mehko podvozje,odlične sedeže, mala poraba..to so pol take malenkosti, ki pretehtajo.
heero ::
moj predlog :
- golf 5 2006- naprej
- Audi a3 1.9 tdi letnik 2005-naprej
- BMW serija 3 318(mala poraba) , 320,323,325(uzitek v voznji poraba okoli 9-10l) , 320d (dizel mala poraba) deli so kar dragi za bmw
pa se kaj bi se naslo
LP.
- golf 5 2006- naprej
- Audi a3 1.9 tdi letnik 2005-naprej
- BMW serija 3 318(mala poraba) , 320,323,325(uzitek v voznji poraba okoli 9-10l) , 320d (dizel mala poraba) deli so kar dragi za bmw
pa se kaj bi se naslo
LP.
GrimReaper ::
Sam vozim Volvo V50 in mi je za teh 12-15 tisoč kilometrov na leto skoraj vseeno ali se vozim v službo z njim ali z Dacio.(če karikiram)
Men bi bil za teh 20km na dan tud Clio ok (oz. prej sem mel Punta), ampak tudi če bi se vozil samo 5km, imam pa rad da ima avto vsaj delujočo stopalko za gas.
100 konjev na 1200kg je pač daleč premalo, še 140 atmosferskih je bolj tako. Pod 10s vsekakor, da se sploh da normalno peljat, oz. če probam dat kakšen drug pogoj, recimo minimalno 200Nm, potem pač takoj odpadejo vsi atmosferci do 1.8l.
Edina prednost teh 1.2-1.6 bencinarjev je to, da so najcenejši za vzdrževanje, razen kakšnih malenkosti samo tankaš in voziš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Map ::
moj predlog :
- golf 5 2006- naprej
- Audi a3 1.9 tdi letnik 2005-naprej
- BMW serija 3 318(mala poraba) , 320,323,325(uzitek v voznji poraba okoli 9-10l) , 320d (dizel mala poraba) deli so kar dragi za bmw
pa se kaj bi se naslo
LP.
Nekaj takega.
Golf je čist dober vsakdanji avto z 1.9 TDI mašino, ki marsikaj zdrži. Tudi Audi z isto mašino je dober, mogoče dobiš malo manj za isti denar, ker je pač znamka več vredna. Bi pa priporočal A4 namesto A3, ker je A4 malenkost večji ampak veliko bolj priročen in vsestranski. A3 lahko enačimo z Golfom. Za BMW 320d pa pravijo, da naj bi bil eden izmed najboljših avtov glede na udobnost, kvaliteto, vodljivost itd. skratka vse skupaj.
Jaz bi na prvo mesto postavil 320d s pogonom na vsa štiri kolesa, nato A4 in še Golf 5 ali 6, slednja dva z 1.9 TDI motorjem. Vprašanje pa je, kaj boš za omenjen budget dobil.
heero ::
dober avto je tezko dobiti
BMW 320d je imel kar nekaj problemov z turbinami, loputami ,visokotlacno crpalko .. tako da bi jaz gledal vsaj 318d ali 330d (da popravim od prej) ali pa se raje samo bencin od bmw mene odvrne edino cena rezervnih delov ponavadi se je moralo menjavati roke ker so aluminjaste in so po okoli 200€ kos kar pa je za npr. golfa okoli 40€
A4 nisem predlagal ker zgleda starinsko in je bolj sminkerski in lepsi a3 odlocitev je seveda njegova
ce se vozi le okoli pa je tudi golf 4 tdi zelo vredu avto ali pa tudi sdi res da se ne premakne ampak je soliden do 160km/h ne potrebuje nobenega vzdrzevanja razen menjavanje olja poraba okoli 6l
BMW 320d je imel kar nekaj problemov z turbinami, loputami ,visokotlacno crpalko .. tako da bi jaz gledal vsaj 318d ali 330d (da popravim od prej) ali pa se raje samo bencin od bmw mene odvrne edino cena rezervnih delov ponavadi se je moralo menjavati roke ker so aluminjaste in so po okoli 200€ kos kar pa je za npr. golfa okoli 40€
A4 nisem predlagal ker zgleda starinsko in je bolj sminkerski in lepsi a3 odlocitev je seveda njegova
ce se vozi le okoli pa je tudi golf 4 tdi zelo vredu avto ali pa tudi sdi res da se ne premakne ampak je soliden do 160km/h ne potrebuje nobenega vzdrzevanja razen menjavanje olja poraba okoli 6l
njyngs ::
15kkm je zanemarljivo število kilometrov tako da tako ali tako najboljše da vzameš bencinarja. za 7,5k pa se da že dobiti kak fajn avto. Plus pri tem ti bo, da boš kupil "manj rabljen avto" - torej z malo kilometri, za tak denar boš dobil dizle z 200+kkm (če je pa kaj pod tem je pa velika verjetnost, da so vrteni).
Če se rad udobno pelješ vzami kako limuzino, karavana... nekih malih jajčk sam ne bi kupil ker tam udobnost ne obstaja. Seveda če vzameš tak avto moraš računat nekje na minimalno 1.6 (če nisi zahteven), najbolje na 1.8 mašino (normalna moč za velikost avta ni ne pretirana poraba bencina kot pri 2.0).
Če pa že izbiram med audi in volvo pa takoj grem na volvo na tvojem mestu.
Seveda ne poslušaj preveč tistih, ki zaradi gostilniških debat trosijo naokrog kako se kaj kvari. Bulšit. Vsaka znamka ma kak problem. Lahko se ti ista zadeva pokvari na audiju za 100 jurjev ali kliotu za 2 jurja. Bolj bi se lahko bal za dizelske mašine kjer so imele določene mašine znane falunge, ampak za tako število KM pa je dizla brezveze jemat (sploh zaradi kratkih razdalj kot omenjaš...)
Če se rad udobno pelješ vzami kako limuzino, karavana... nekih malih jajčk sam ne bi kupil ker tam udobnost ne obstaja. Seveda če vzameš tak avto moraš računat nekje na minimalno 1.6 (če nisi zahteven), najbolje na 1.8 mašino (normalna moč za velikost avta ni ne pretirana poraba bencina kot pri 2.0).
Če pa že izbiram med audi in volvo pa takoj grem na volvo na tvojem mestu.
Seveda ne poslušaj preveč tistih, ki zaradi gostilniških debat trosijo naokrog kako se kaj kvari. Bulšit. Vsaka znamka ma kak problem. Lahko se ti ista zadeva pokvari na audiju za 100 jurjev ali kliotu za 2 jurja. Bolj bi se lahko bal za dizelske mašine kjer so imele določene mašine znane falunge, ampak za tako število KM pa je dizla brezveze jemat (sploh zaradi kratkih razdalj kot omenjaš...)
nekikr ::
Imel sem Volva V50, trenutno Audija. Volvo V50 za 7500€ je lahko zelo dober nakup, če najdeš nekaj, kar ne bo preveč zjahano, jaz imam same dobre spomine nanj, avto je bil kompakten, nobenih problemov nikdar, udobna vožnja...7500€ za Audija bo pa premalo se mi zdi...razen če boš kupil kakšno zvoženo A3, ampak to je potem čisto drug razred kot V50...če bi vzel A4 ali bolje se pa precej bolje pelje, ampak je cena višja...
hmm? ::
pa le ni blo slabo tukaj povprašat:)hvala za izčrpne nasvete
osebno se nagibam k volvotu. kupujem dražji avto, namesto omenjenega cliota, zgolj zarad "imidža" in udobja, ker ga v resnici res ne potrebujem. Pa veste kako je - big toys for big boys...
Tk da sem A3 in c30 tako ali tako izključil, ker za fancy cliota ne mislim dat tolk denarja.
Kolko sem gledal trenutno ni kaj dost bencinarjev na trgu pri V50/S40 so večina dizli tudi pri audiju je večja izbira diezl-a - pa nekih konkretnih razlik v ceni nisem opazil?? Malo me zmoti pri benzinarju da ma kao večjo porabo pa še benz je dražji, če ni pri nakupni ceni bistvene razlike potem se najbrž tudi za kratke razdalje splača vzet dizel, al kako?
Meu sem prej staro Astro 1.8 (katastrofalna poraba in crkovanje vsega povprek - npr. auspuh sem 2x menjal celega v roku 1 leta, kiler, bla bla bla jermen na začetku... za avto dal 2700EUR prodal ga za 700EUR vmes pa zmetal v servise in olje ohohoho), zdaj vozim modusa 1,5 dizel al kolko je že (zelo mala poraba) samo katastrofa od avta npr. žarnco sem menjaval 2 uri (pa še to se mi je delo da sem imel srečo da sem sploh uspel)... pa celi je plastic fantastic, da me srat pritisne k se not vsedem.
osebno se nagibam k volvotu. kupujem dražji avto, namesto omenjenega cliota, zgolj zarad "imidža" in udobja, ker ga v resnici res ne potrebujem. Pa veste kako je - big toys for big boys...
Tk da sem A3 in c30 tako ali tako izključil, ker za fancy cliota ne mislim dat tolk denarja.
Kolko sem gledal trenutno ni kaj dost bencinarjev na trgu pri V50/S40 so večina dizli tudi pri audiju je večja izbira diezl-a - pa nekih konkretnih razlik v ceni nisem opazil?? Malo me zmoti pri benzinarju da ma kao večjo porabo pa še benz je dražji, če ni pri nakupni ceni bistvene razlike potem se najbrž tudi za kratke razdalje splača vzet dizel, al kako?
Meu sem prej staro Astro 1.8 (katastrofalna poraba in crkovanje vsega povprek - npr. auspuh sem 2x menjal celega v roku 1 leta, kiler, bla bla bla jermen na začetku... za avto dal 2700EUR prodal ga za 700EUR vmes pa zmetal v servise in olje ohohoho), zdaj vozim modusa 1,5 dizel al kolko je že (zelo mala poraba) samo katastrofa od avta npr. žarnco sem menjaval 2 uri (pa še to se mi je delo da sem imel srečo da sem sploh uspel)... pa celi je plastic fantastic, da me srat pritisne k se not vsedem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hmm? ()
Utk ::
kupujem dražji avto, namesto omenjenega cliota, zgolj zarad "imidža" in udobja, ker ga v resnici res ne potrebujem. Pa veste kako je - big toys for big boys...
Po katerem merilu in v kateri vasi je avto za 7 jurjev dražji in ima nek imidž? Pa tudi za udobje se najde kaj bolj udobnega od starega audija.
heero ::
vprasaj svojo punco ce jo imas ali bi se raje usedla v clio ki je vreden 7000€ ali starejsi bmw tudi za 7000€ (v tem primeru volvo).. nepoznam nobene ki ima rada clio kot avto ampak kot prevozno sredstvo
Utk ::
Clio za 8 jurjev:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=859......
Bmw za 8 jurjev:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=862...
Jaz ne vidim neke razlike in dvomim, da bi katera dol padla zarad tega bmwja. Oz. bi prej tako na oko rekel, da je clio kakih 10 let mlajši in sodobnejši.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=859......
Bmw za 8 jurjev:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=862...
Jaz ne vidim neke razlike in dvomim, da bi katera dol padla zarad tega bmwja. Oz. bi prej tako na oko rekel, da je clio kakih 10 let mlajši in sodobnejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hmm? ::
dečki "imidž" to je hec...
mišljeno je za mojo dušo ker raje sedim v starejšem avtu kot v še enem klijotu, kot sem napisal mi gre trenutn modus na pajtle in me vedno pritisne srat k ga pogledam...
mišljeno je za mojo dušo ker raje sedim v starejšem avtu kot v še enem klijotu, kot sem napisal mi gre trenutn modus na pajtle in me vedno pritisne srat k ga pogledam...
nekikr ::
Malo me zmoti pri benzinarju da ma kao večjo porabo pa še benz je dražji, če ni pri nakupni ceni bistvene razlike potem se najbrž tudi za kratke razdalje splača vzet dizel, al kako?
Seveda je pri bencinarju poraba višja. 101. Ampak pri tvojih kilometrih je prav vseeno na kaj se voziš, dvakrat ne greš na kavo pa si pokril razliko.
samo katastrofa od avta npr. žarnco sem menjaval 2 uri
Precej veliko srečo imaš. Pri boljših je sploh ne smeš ali ne moreš. Ampak na podlagi tega ravno ne kupuješ avtomobila.
kupujem dražji avto, namesto omenjenega cliota, zgolj zarad "imidža" in udobja,
Kaj zdaj, imidž ali udobje? Volvo V50 je zelo udoben ampak je grda kanta. Punca bo imela raje Clia kot ta družinski wagen. Če hočeš imidž potem raje kupi kakšno japonsko plastiko. Lepe lučke, lepa plastika, kakšna najstnica bo mogoče padla na to...ampak če uspeh tvojega zmenka ali obet le-tega zavisi od tega katero staro kanto boš pripeljal s seboj....you're in trouble :)
Utk ::
serija 3 , serija 5 to si pa spustu ali pa volvo v50 je bomba od avta za razliko od cliota
Za isti denar je približno ista žalost.
Vesoljc ::
sicer ne vem kako je z novejsimi 2.0t audi motorji, ampak 1.8t varjant se drzi dober sloves. ce te pa poraba skrbi mas pa se vedno opcijo plina.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
heero ::
ce bi rad sel z avtom v picarenje imas se
opel astra ni nek biser od avta ampak je lep
seat leon
honde so lepe samo jih ne priporocam nobenemu poznam par ljudi ki so na servisu vsak mesec zaradi elektronike
vw polo (ne tsi)
+ te zgoraj ki sem napisal
sej z 2.0 16v bencinskimi ni bilo problemov samo z 2.0 tdi , 1,8t je ze star in zre dosti bencina motor bo zdrzal se dosti samo elektronika je problem pocasi zacne crkavat kaksen senzor kar lahko prido do velikih stroskov plin se pa ne splaca vgrajevat razen ce ni ze vgrajen
opel astra ni nek biser od avta ampak je lep
seat leon
honde so lepe samo jih ne priporocam nobenemu poznam par ljudi ki so na servisu vsak mesec zaradi elektronike
vw polo (ne tsi)
+ te zgoraj ki sem napisal
sej z 2.0 16v bencinskimi ni bilo problemov samo z 2.0 tdi , 1,8t je ze star in zre dosti bencina motor bo zdrzal se dosti samo elektronika je problem pocasi zacne crkavat kaksen senzor kar lahko prido do velikih stroskov plin se pa ne splaca vgrajevat razen ce ni ze vgrajen
hmm? ::
ne gre za imidž v pravem pomenu besede to je bil hec (mam punco, firmo, računalnike, bike-e, sam avta nimam:). Gre se predvsem zato, da mi bo avto, ki ga nameravam kupit poceni rabljenega, všeč in da se ne najebem, da zberem serijo/motor, ki nima nekih očitnih serijskih napak oz. da vem na kaj bit pozoren. Pa seveda, če uspem dobro kupit ga ne mislim naprej prodajat ampak ga zvozit...
Plin pa predelave me ne zanimajo, ker se mi ne da dodatnih študij izvajat že sam nakup je ena študija vse kaže na to.
Torej kateri volvo kupi nekaj slišim, da so meli pred 2008 neke probleme pa so potem to odpravili al kako?
Plin pa predelave me ne zanimajo, ker se mi ne da dodatnih študij izvajat že sam nakup je ena študija vse kaže na to.
Torej kateri volvo kupi nekaj slišim, da so meli pred 2008 neke probleme pa so potem to odpravili al kako?
LeQuack ::
Za tak denar težko dobiš dobre primerke teh znamk, vsaj nek pameten letnik. Jaz bi na tvojem mestu izključil vse dizle in uvožene avte, razen če osebno poznaš prodajalca in mu lahko zaupaš. Na tak način se boš izognil že kar nekaj morebitnim nategom. Pa tudi avtohišam bi se jaz na splošno izognil, ker ti ne znajo ponavadi nič povedati o avtu, oziroma ti bodo zamolčali kaj kar ti ne bi smeli.
Quack !
heero ::
d5 motor - loputa , napenjalec jermena
1.6d - dvomastni vztrajnik , turbina , maf senzor
tako da bi jaz gledal samo 2.0d (za dizel) - niso imeli hujsih problemov
bencin ni imel problemov
1.6d - dvomastni vztrajnik , turbina , maf senzor
tako da bi jaz gledal samo 2.0d (za dizel) - niso imeli hujsih problemov
bencin ni imel problemov
hmm? ::
thanks.
ker sem načeloma debil za avte bom pred nakupom peljal avto na pregled na amzs al pa pooblaščeni servis - to sem se že odločil in če kateri prodajalec tega ni pripravljen nardit pač ne bom kupil.
ker sem načeloma debil za avte bom pred nakupom peljal avto na pregled na amzs al pa pooblaščeni servis - to sem se že odločil in če kateri prodajalec tega ni pripravljen nardit pač ne bom kupil.
heero ::
pelji mehanika s sabo mu das za pivo in po hitrem pregledu direkt na amzs ali servis za priklop na tester in pregled servisov .. poglej si vec avtov ne kupovat takoj prvega tudi ce je vredu na kilometre se ne prevec ozirat ker je na 80% avtov po slo prevrteni kilometri sploh na kaksnih volvo vw audi mercedes bmw
LP.
LP.
webmojsterrr ::
Hja, če bi rad Volvo od letnika 2008 naprej do 7000EUR imaš na avto.net točno 1 primerk, če budžet povišaš na 8000EUR, pa 6 primerkov kar je zelo slabo. Men se zdi, da ti malo preveč pričakuješ za teh 7000EUR. Za ta dnar bo avto "prestižnih" znam pač že kar lepo v letih in verjetno s kar dosti km (realnimi). Z vidka 2000EUR vrednega Modusa se mogoče 7000EUR zdi veliko ampak to je pa tudi to :) Spodoben rabljen avto priznanih znamk se začne pri ene 14.000EUR+.
Vprašanje zelo na mestu :) Za 7000EUR ne dobiš niti nove Dacie, se cene začnejo pri 8000EUR, za primerjavo :)
kupujem dražji avto, namesto omenjenega cliota, zgolj zarad "imidža" in udobja, ker ga v resnici res ne potrebujem. Pa veste kako je - big toys for big boys...
Po katerem merilu in v kateri vasi je avto za 7 jurjev dražji in ima nek imidž? Pa tudi za udobje se najde kaj bolj udobnega od starega audija.
Vprašanje zelo na mestu :) Za 7000EUR ne dobiš niti nove Dacie, se cene začnejo pri 8000EUR, za primerjavo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: webmojsterrr ()
hmm? ::
bom jaz kar probal nabavit to "cigansko radost" pa bomo vidli kaj bo rekel čas... če ne drugo še nikoli nisem probal in bo ena izkušnja več.
Sicer pa spodoben rabljen avto verjetno zelo različno razumevan pojem - odvisno od budgeta in osebnih perferenc. Nov avto kupovat pa se mi v vsakem primeru (razen če dnar gleda čez strešnike na bajti) največja goljufija...
Sicer pa jaz vidim 6 volvotof za 7500 2008 + še kr nekaj 2007 in tako naprej. pa še kak se najde.
No če ma kdo kakšen specifičen avto, ki ga pozna ali prodaja pa sem odprt za predloge...
Sicer pa spodoben rabljen avto verjetno zelo različno razumevan pojem - odvisno od budgeta in osebnih perferenc. Nov avto kupovat pa se mi v vsakem primeru (razen če dnar gleda čez strešnike na bajti) največja goljufija...
Sicer pa jaz vidim 6 volvotof za 7500 2008 + še kr nekaj 2007 in tako naprej. pa še kak se najde.
No če ma kdo kakšen specifičen avto, ki ga pozna ali prodaja pa sem odprt za predloge...
theBill ::
Tudi sam sem ob januarski menjavi avtomobila gledal za Volvom s40/V50 2. generacije. Avto je narejen na osnovi Ford Focusa in je bolj težko primerljiv z A4. Predvsem utesnjena je notranjost, prtljažnik je še pri karavanu majhen, malo prostora za noge na zadnji klopi (če se bosta večinoma dva vozila v avtu to itak ni pomembno).
Tu imaš nekaj mnenj lastnikov S40/V50:
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/...
http://avtonasveti.com/volvo-s40v50-200...
Mogoče poglej še za kakšnim japoncem srednjega razreda, npr. Toyota Avensis, Honda Accord, Subaru Legacy
npr.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=839...
Tu imaš nekaj mnenj lastnikov S40/V50:
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/...
http://avtonasveti.com/volvo-s40v50-200...
Mogoče poglej še za kakšnim japoncem srednjega razreda, npr. Toyota Avensis, Honda Accord, Subaru Legacy
npr.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=839...
hmm? ::
thanks.
sem že pregledal znamke in mogoče edino tale honda deluje solidna na prvi pogled po drugi strani se zdi tudi dražja od volvota? subaru je na žalost pač grd in se ženska ne bo hotla vozit v tem avtu. Toyota pa khm ne vem ni mi preveč všeč...
sem že pregledal znamke in mogoče edino tale honda deluje solidna na prvi pogled po drugi strani se zdi tudi dražja od volvota? subaru je na žalost pač grd in se ženska ne bo hotla vozit v tem avtu. Toyota pa khm ne vem ni mi preveč všeč...
webmojsterrr ::
Za "spodoben" avto sem pač mislil avto, ki ima nizko porabo, je novejšega letnika, nima veliko prevoženih. Sem vseeno mnenja, da bo šlo kasneje kaj narobe pri, ne vem, 3-4 leta starem avtu slabše znamke (po vrhu vsega je lahko še v tovarniški garanciji) kot pa pri nekem Audiju, ki je recimo letnik 2006 (ali starejši), bo kmalu star 9 let, je po možnosti zamenjal že 3 lastnike, ima ohhoho (realnih) km itd. Cenovno pa recimo, da sta tam tam. Je pa jasno čisto odvisno od vsakega posameznika kaj bo kupil :) in seveda za 7000EUR ne boš dobil avtomobila "prestižne" znamke (bmw/mercedes/audi), ki bi ustrezal zgornjim kriterijem, kar pa jasno še ne pomeni, da ne boš za ta denar dobil kakšnega lepo ohranjenega starega audija, ki ti bo še dolgo služil, le sreča bo morala biti malo bolj na tvoji strani :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: webmojsterrr ()
hmm? ::
Opel - imiđ?? ha ha lahko nardijo opla k leti po luftu pa ga ne kupim. Od tiste astre naprej ne pogledam več opla...
Ja tolk govora je o sreči pri nakupu rabljenega vozila, da se mi počasi dozdeva, da je bolje dat 7500 na 0 v kazinoju pa če dobim lahka grem po novi avto pa še za kakšno jahto ostane - če mam srečo...
Ja tolk govora je o sreči pri nakupu rabljenega vozila, da se mi počasi dozdeva, da je bolje dat 7500 na 0 v kazinoju pa če dobim lahka grem po novi avto pa še za kakšno jahto ostane - če mam srečo...
webmojsterrr ::
Domači imajo Opel Merivo. Nardil so okoli 100.000km in razen rednih servisov (menjava olja itd.) ni bilo v okvari čisto nič, razn tu pa tam kakšna žarnica :)
Kar se pa Insignie tiče je pa men to zelo lep avto.
Ne vem ampak je čisto nekaj drugega ali si lastiš tole:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=792......
al pa tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=856...
Insignia zgleda res novo, šele pred kratkim je prišel vn nov model, medtem ko je Audi A4 že en 3-4 modele zadaj? Ne vem točn ampak deluje res staaaaar. Kar se imiđa tiče Insignia čisto povozi tega audija. Volvo S40 pa tut že lepo kaže leta. Vsaj meni deluje star. Ne rečem pa, da je slab.
Kar se pa Insignie tiče je pa men to zelo lep avto.
Ne vem ampak je čisto nekaj drugega ali si lastiš tole:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=792......
al pa tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=856...
Insignia zgleda res novo, šele pred kratkim je prišel vn nov model, medtem ko je Audi A4 že en 3-4 modele zadaj? Ne vem točn ampak deluje res staaaaar. Kar se imiđa tiče Insignia čisto povozi tega audija. Volvo S40 pa tut že lepo kaže leta. Vsaj meni deluje star. Ne rečem pa, da je slab.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: webmojsterrr ()
GrimReaper ::
Spodoben rabljen avto priznanih znamk se začne pri ene 14.000EUR+.
Astro 2009 se dobi že za 9.000EUR:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=859...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=838...
Opel je itak daleč pred vsemi best buy, že od novega naprej, ravno zato sta tudi 2 Astri pri hiši.
Golfi so pa nekje 11-13k 2009 letnik:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=827......
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=862......
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=860...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=857......
Oz. imaš kar prav, če se tedvi znamki zate ne kvalificirata kot priznani. BMW, Audi, Mercedes sam raje sploh ne gledam, enkrat ali dvakrat sem malo prečekiral cene, potem sem pa kaj kmalu obupal.
Z letnikom si namreč hitro pri 2007, to pa pomeni da bo že po treh letih star 10 let. Če greš k Francozom, dobiš za ta denar tudi 2011 letnik.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
hmm? ::
@webmojsterrr meni osebno se druga opcija bolj dopade:)
@grim ja k francozom it, sem o tem dost razmišljal - c4 pa to ampak nekako mi ta francoska jajca ne dišijo. naši domači so po tistem audiju prešaltali na serijo citroen c8, c4gp, c-croser, saj niso slabi samo k se spomnim, ko sem dobil pred leti tistega starega audija za pelat kot mulc (a6 3.0 s 400k km oz mislim da celo več) se noben citroen ne more primerjat žal...
@grim ja k francozom it, sem o tem dost razmišljal - c4 pa to ampak nekako mi ta francoska jajca ne dišijo. naši domači so po tistem audiju prešaltali na serijo citroen c8, c4gp, c-croser, saj niso slabi samo k se spomnim, ko sem dobil pred leti tistega starega audija za pelat kot mulc (a6 3.0 s 400k km oz mislim da celo več) se noben citroen ne more primerjat žal...
Super Sonic ::
Se pravi smo sedaj pri Volvu. Žal se FORD (Fixed Or Repaired Daily) ne izkazuje s kakšnimi pravimi dizelskimi motorji. Nekaj težav:
- Na dizelskih D5 petvaljnih motorjih prihaja do pogostih težav s plastičnimi loputami v sesalnem kolektorju.
- Občasne težave z napenjalcem zobatega jermena na dizelskih D5, ki lahko odpove pred predvidenim rokom za zamenjavo.
- Pogostejše težave z dvomasnim vztrajnikom na 1.6 D in 2.0D dizelskih motorjih z ročnim menjalnikom.
- V zadnjem času se pogosto pojavljajo težave okrog turbopolnilnikov na 1.6D motorjih, ki zahtevajo menjavo le tega, kot tudi večji del oljnih povezav do turbopolnilnika.
- 1.6D dizelski motorji, lahko trpijo za nemirnim tekom motorja in pomanjkanjem moči, vzrok se velikokrat skriva v zamaščenem MAF senzorju.
- Pogoste težave na vozilih z 2.0D dizelskim motorjem, z injektorji (Siemens), EGR ventilom (padec moči, sajavost), ter DPF filtrom.
- Pri dizelskih D5 motorjih opremljenih z DPF filtrom lahko prihaja do težav zaradi vstopa večjih količin dizelskega gorva v olje med regeneracijo DPF filtra, priporočamo redno kontroliranje količine olja. Težava se reši z reprogramiranjem motornega računalnika, vendar pa je hkrati potrebno menjati tudi olje, saj ima mešanica olja in dizelskega goriva slabše mazalne sposobnosti.
- Pri 2.0D dizelskih modelih prihaja do težav s počeno posodo za olje (karter), največkrat poči okrog navoja za izpust olja, popravilo velikokrat ni možno, sanacija z novim pa je zelo draga (400-600EUR).
- Na vseh modelih prihaja do izrazite korozije kondenzatorja klimatskega sistema.
- Večina modelov trpi za hitro obrabo kolesnih ležajev, ponavadi je potrebna menjava okrog 100 000 prevoženih kilometrov.
- Pogosto puščanje goriva okrog injektorjev na dizelskih motorjih, zaradi izrabljene tesnilke.
- Pogosta potreba po menjavi grelnih svečk pri dizelskih motorjih.
No pa še enih par. Enako velja za večje okvare znotraj vozila:
- Pogoste okvare zobniškega prenosa za dvig in spust navigacijskega zaslona.
- Slaba kakovost naslonjala za roko spredaj.
- Občasne težave z zaskočitvijo loput, ki skrbijo za dovod zraka v kabino.
Elektronika:
- Pogoste okvare elektronske ključavnice za zagon pri modelih pred prenovo. V kolikor pride do okvare, volana ni možno odklenit, prav tako ni možno zagnati vozila, v nekaterih primerih pa tudi ni možno odstraniti ključa iz ključavnice.
- Težava z esp sistemom, ki na testerju izpiše napako na G201 senzorju, zahteva menjavo ABS enote.
- Pogoste težave s klimatsko enoto.
Vpoklici vozil (priporočam Rapex sistem za preverjanje) - priporočam pregled ali je bodoče vozilo šlo čez vpoklic.
Še link: http://avtonasveti.com/volvo-s40v50-200...
- Na dizelskih D5 petvaljnih motorjih prihaja do pogostih težav s plastičnimi loputami v sesalnem kolektorju.
- Občasne težave z napenjalcem zobatega jermena na dizelskih D5, ki lahko odpove pred predvidenim rokom za zamenjavo.
- Pogostejše težave z dvomasnim vztrajnikom na 1.6 D in 2.0D dizelskih motorjih z ročnim menjalnikom.
- V zadnjem času se pogosto pojavljajo težave okrog turbopolnilnikov na 1.6D motorjih, ki zahtevajo menjavo le tega, kot tudi večji del oljnih povezav do turbopolnilnika.
- 1.6D dizelski motorji, lahko trpijo za nemirnim tekom motorja in pomanjkanjem moči, vzrok se velikokrat skriva v zamaščenem MAF senzorju.
- Pogoste težave na vozilih z 2.0D dizelskim motorjem, z injektorji (Siemens), EGR ventilom (padec moči, sajavost), ter DPF filtrom.
- Pri dizelskih D5 motorjih opremljenih z DPF filtrom lahko prihaja do težav zaradi vstopa večjih količin dizelskega gorva v olje med regeneracijo DPF filtra, priporočamo redno kontroliranje količine olja. Težava se reši z reprogramiranjem motornega računalnika, vendar pa je hkrati potrebno menjati tudi olje, saj ima mešanica olja in dizelskega goriva slabše mazalne sposobnosti.
- Pri 2.0D dizelskih modelih prihaja do težav s počeno posodo za olje (karter), največkrat poči okrog navoja za izpust olja, popravilo velikokrat ni možno, sanacija z novim pa je zelo draga (400-600EUR).
- Na vseh modelih prihaja do izrazite korozije kondenzatorja klimatskega sistema.
- Večina modelov trpi za hitro obrabo kolesnih ležajev, ponavadi je potrebna menjava okrog 100 000 prevoženih kilometrov.
- Pogosto puščanje goriva okrog injektorjev na dizelskih motorjih, zaradi izrabljene tesnilke.
- Pogosta potreba po menjavi grelnih svečk pri dizelskih motorjih.
No pa še enih par. Enako velja za večje okvare znotraj vozila:
- Pogoste okvare zobniškega prenosa za dvig in spust navigacijskega zaslona.
- Slaba kakovost naslonjala za roko spredaj.
- Občasne težave z zaskočitvijo loput, ki skrbijo za dovod zraka v kabino.
Elektronika:
- Pogoste okvare elektronske ključavnice za zagon pri modelih pred prenovo. V kolikor pride do okvare, volana ni možno odklenit, prav tako ni možno zagnati vozila, v nekaterih primerih pa tudi ni možno odstraniti ključa iz ključavnice.
- Težava z esp sistemom, ki na testerju izpiše napako na G201 senzorju, zahteva menjavo ABS enote.
- Pogoste težave s klimatsko enoto.
Vpoklici vozil (priporočam Rapex sistem za preverjanje) - priporočam pregled ali je bodoče vozilo šlo čez vpoklic.
Še link: http://avtonasveti.com/volvo-s40v50-200...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
matej_jack ::
Težave z dvomasnim vztrajnikom, turbopolnilnikom, egr, dpf,... itak lahko apliciraš na večino smrduhov.
nekikr ::
ce bi nastevali tezave z vstavi_lokalno_osovraženo_znamko_ker_so_vse_enake nebi bilo dovolj ta ena tema
There, fixed :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nakup rabljenga AUDI A4 1.6 (2006) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15203 (13466) | gddr85 |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 62069 (55454) | bluefish |
» | BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26112 (23612) | sandmat |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30025 (25880) | D3m |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20791 (18665) | RejZoR |