» »

tdi ali tsi

tdi ali tsi

1
2
3 4

krneki0001 ::

Od vseh ljudi najmanj razumem te, ki kupujejo golfe. Toliko boljših, kvalitetnejših avtomobilov, z parkrat več opreme, dobiš za isti denar, pa ljudje še vedno kupujejo gnojfe?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

MeGreat ::

Sanje vsakega slovenca so imeti golfa, ali ni tako?

krneki0001 ::

MeGreat je izjavil:

Sanje vsakega slovenca so imeti golfa, ali ni tako?


Ne. Slovenceljna mogoče (al pa dolenjca), drugače pa ne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Janac ::

Nč od tega.

SDI je še vedno kralj med dizelaši.

bluefish ::

Če želiš nepremičnino. Itak je pa dizel za omenjeno letno razdaljo nesmisel.

Spock83 ::

Glede na prevožene kilometre tsi.

Janac ::

Kaj pa kakšen star atmosferc? Vzdrževanje, ciljam na pokvarljivostje izredno majhna. Je pa poraba nekaj litrov večja.

MeGreat ::

Če hoče golfa, za božjo voljo......

stara mama ::

Kaj je pa narobe s čim takim ??

Mala poraba, nema turbine, nema problema ;)

Zgodovina sprememb…

menjalnik ::

Free Bird je izjavil:

Aja, to še. Ketna je bila kritična pri 1.4 TSI motorjih.


Ketne so bile kritične pri 1.2 motorjih in NE 1.4. Ketne so se menjavale pod garancijo in tudi, če je menjava 700€ ti je garancija krila vse to. Ketne pri 1.2 TSI so začele ropotat pa drajsat in potem so ti menjali ketno in vgradili ISTO samo bolj ojačano, katere so pri enih spet začele ropotat, sam je pa potem za ziher, da se ojačana ne bo strgala.

Relanium ::

SDI ti bo še najmanj problematičen

Janac ::

Zheegec ::

Janac je izjavil:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=837...

best buy?

Razen cene je OK, ja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mn ::

WarpedGone je izjavil:

Hehe...

Vodno pumpo se naj bi pri velikem servisu menjalo zaradi "oportunosti" i.e. življenska doba zadeve ni mnogo več kot je življenska doba jermena. Ko bo šla pumpa nekaj kasneje kot jermen, bo treba zopet razkopat mašino. Če se pumpa zamenja hkrati z jermenom se naj bi prišparalo eno razkopavanje mašine in en obisk servisa.
Hkrati velja še, da če zariba pumpa na mašini z jermenom, to lahko povzroči bistveno večje probleme, kot če zariba na mašini z verigo. V prvem primeru lahko zadeva povzroči precej več dodatne škode na drugih delih kot v drugem kjer bo kvečjemu pobralo jermen za njen pogon in prekinilo močno hlajenje mašine i.e. bo treba ustavit avto. Ne bo njeno zaribanje povzročilo bližnjega srečanja ventilov in bata kot je opcija pri jermenu.


Lepo napisano :)

Pa še odgovor avtorju. Jaz sem z 1.6 TDI zadovoljen. Kolega je z 1.4 TSI kakor vem zadovoljen. Vsaj tarna ne. Ampak na dveh relativno novih avtomobilih delat statistiko je brez veze. Postavi vprašanje na kak vw-team forum kjer boš dobil več informacij o teh avtih. Mogoče avtomobilizem.com. Samo ne pozabi, ljudje ki so z avti zadovoljni ponavadi ne pišejo na forum, samo tisti s problemi, tako da se ne ustraši preveč :)

Vseeno bi ti pa tudi jaz priporočal da pogledaš še kake druge znamke. Mogoče boš za tvoj denar drugje kaj boljšega našel.

Pa še odgovor tistim, ki pravite da so Golfi brez opreme: Kakih 10 let ste zadaj. Danes so kar solidno opremljeni. Se da dobiti več opreme pri kaki drugi znamki ampak stanje ni več tako kritično kot v časih golfov 3 :)

Janac ::

mn je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Hehe...

Vodno pumpo se naj bi pri velikem servisu menjalo zaradi "oportunosti" i.e. življenska doba zadeve ni mnogo več kot je življenska doba jermena. Ko bo šla pumpa nekaj kasneje kot jermen, bo treba zopet razkopat mašino. Če se pumpa zamenja hkrati z jermenom se naj bi prišparalo eno razkopavanje mašine in en obisk servisa.
Hkrati velja še, da če zariba pumpa na mašini z jermenom, to lahko povzroči bistveno večje probleme, kot če zariba na mašini z verigo. V prvem primeru lahko zadeva povzroči precej več dodatne škode na drugih delih kot v drugem kjer bo kvečjemu pobralo jermen za njen pogon in prekinilo močno hlajenje mašine i.e. bo treba ustavit avto. Ne bo njeno zaribanje povzročilo bližnjega srečanja ventilov in bata kot je opcija pri jermenu.


Lepo napisano :)

Pa še odgovor avtorju. Jaz sem z 1.6 TDI zadovoljen. Kolega je z 1.4 TSI kakor vem zadovoljen. Vsaj tarna ne. Ampak na dveh relativno novih avtomobilih delat statistiko je brez veze. Postavi vprašanje na kak vw-team forum kjer boš dobil več informacij o teh avtih. Mogoče avtomobilizem.com. Samo ne pozabi, ljudje ki so z avti zadovoljni ponavadi ne pišejo na forum, samo tisti s problemi, tako da se ne ustraši preveč :)

Vseeno bi ti pa tudi jaz priporočal da pogledaš še kake druge znamke. Mogoče boš za tvoj denar drugje kaj boljšega našel.

Pa še odgovor tistim, ki pravite da so Golfi brez opreme: Kakih 10 let ste zadaj. Danes so kar solidno opremljeni. Se da dobiti več opreme pri kaki drugi znamki ampak stanje ni več tako kritično kot v časih golfov 3 :)


Solidno opremljeni so dražji.

hojnikb ::

Janac je izjavil:

Nč od tega.

SDI je še vedno kralj med dizelaši.

Ma ne no spet to.
Če se gremo kralje med atmosferskimi dizli, potem so to absolutno 2.0D MB, ki so ble v rabi od 80' naprej (w123/124 in w201)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

cober ::

Sam imam Golfa V 1.4 tsi gt, v originalu 170bhp, cipan pa je na 206bhp. Skratka tezava je bila z napenjalcem ketne, kot je ze nekdo napisal se zna pojavit glasen hrup ob hladnem vzigu.... Mislim pa da so po feedbacku tezavo od takrat dalje popravili. Povprasaj se na team-vw forumu, tam je obilo tega. Sam sem zadovoljen s svojim, poraba je super glede na konje, 7.2 povprecna.

gensi ::

krneki0001 je izjavil:

Od vseh ljudi najmanj razumem te, ki kupujejo golfe. Toliko boljših, kvalitetnejših avtomobilov, z parkrat več opreme, dobiš za isti denar, pa ljudje še vedno kupujejo gnojfe?


Čudiš se, ker še nisi imel Golfa.
Sam sem s prejšnjimi avti vedno imel težave, Golf pa dela kot urca (ali pa traktorček). Res neverjetno. Tehnološko verjetno res ni boljši od konkurence, je pa zanesljivejši (tudi moj prejšnji avto je bil Golf - pred tem pa vedno nekaj drugega).

M-XXXX ::

Sam sem s prejšnjimi avti vedno imel težave, Golf pa dela kot urca (ali pa traktorček). Res neverjetno. Tehnološko verjetno res ni boljši od konkurence, je pa zanesljivejši (tudi moj prejšnji avto je bil Golf - pred tem pa vedno nekaj drugega).

Golf zanesljiv? Manj od konkurence. Ej kolk mi gredo te stare bedarije na živce. Včasih je bil, ampak da se še 30 let šlepaš na staro dolgo ne več veljavno "resnico"?

Spock83 ::

No kar se tiče zanesljivosti je danes precej majhna razlika med proizvajalci.

GrimReaper ::

MeGreat je izjavil:

Sanje vsakega slovenca so imeti golfa, ali ni tako?

Seveda da so. Ko pa so vedno prvi kar se motorjev tiče.
Sem pregledal kar nekaj motorjev, pa sta tedva daleč v vrhu, če gledaš pospešek, porabo ter izpušne pline:
http://www.autoweek.nl/auto/70252/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/70256/volks...
V realnosti je poraba seveda okol 7-8l, ampak še vedno odlično za avto z 8,5s do 100. Res ne verjamem da obstaja kaj enakovrednega na trgu.

Oblikovno mi je Astra J seveda 5x lepša. Ampak Opel ima neverjetne probleme dobit dober pospešek. 1.4 140KM je enako hiter kot 1.2 TSI 105KM.
http://www.autoweek.nl/auto/71359/opel-...
Res da ima 140kg več, ampak to se nebi smelo tako poznat na pospešku.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Ali pa Mazda, njihov right sizing mi je zelo všeč, 2.0 NA mašina v nižjem srednjem razredu, ne pa 1.6 kot pri veliko ostalih, ki je za tak razred očitno prešvoh. Tako 120 kot 165KM dobro potegneta.
http://www.autoweek.nl/auto/74713/mazda...
http://www.autoweek.nl/auto/74725/mazda...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

s6c-gEL ::

Janac je izjavil:

Nč od tega.

SDI je še vedno kralj med dizelaši.

Najbolj EKO vozilo
Toyota& teslamotors: beat this !


100% razgradljivo, emp ga ne ustavi, rjavi tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

theBill ::

Spock83 je izjavil:

No kar se tiče zanesljivosti je danes precej majhna razlika med proizvajalci.


No to sploh ni res, je pa sigurno manj tistih res kriticnih znamk.

s6c-gEL ::

TUV reports - cars reliability ratings
http://www.anusedcar.com/

http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1399471...
-> klik na "ADAC Pannenstatistik 2013 (pdf)"

stran 4, golf je 11, pred njim so 4 ne Nemci (Citroen C4 Picasso, Renault Scenic, Toyota Auris, Nissan Qashqai).
VW Caddy je na lestici zanesljivosti uvrščen višje, prva sta MB z modeloma A in B ter bmw z x1 & serija 1, audi a3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

Zheegec ::

MeGreat je danes ob 14:27:29 izjavil:

Sanje vsakega slovenca so imeti golfa, ali ni tako?


Seveda da so. Ko pa so vedno prvi kar se motorjev tiče.
Sem pregledal kar nekaj motorjev, pa sta tedva daleč v vrhu, če gledaš pospešek, porabo ter izpušne pline:
http://www.autoweek.nl/auto/70252/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/70256/volks...
V realnosti je poraba seveda okol 7-8l, ampak še vedno odlično za avto z 8,5s do 100. Res ne verjamem da obstaja kaj enakovrednega na trgu.

Tale dva motorja sta solidna. Napram 1.4TBi MultiAir 170HP pa v praksi nista nič posebnega :) Je pa bil OK TFSI ali kako je že (turbina+kompresor), samo so ga zaradi veliko težav potem ukinili.

[edit] s6c-gEL - ADAC se je izkazal kot 100% zanesljiv vir informacij, se strinjam :)))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

negot ::

krneki0001 je izjavil:

Od vseh ljudi najmanj razumem te, ki kupujejo golfe. Toliko boljših, kvalitetnejših avtomobilov, z parkrat več opreme, dobiš za isti denar, pa ljudje še vedno kupujejo gnojfe?


http://www.volkswagen.si/modeli/golf, poučno branje, :)

M-XXXX je izjavil:

Sam sem s prejšnjimi avti vedno imel težave, Golf pa dela kot urca (ali pa traktorček). Res neverjetno. Tehnološko verjetno res ni boljši od konkurence, je pa zanesljivejši (tudi moj prejšnji avto je bil Golf - pred tem pa vedno nekaj drugega).

Golf zanesljiv? Manj od konkurence. Ej kolk mi gredo te stare bedarije na živce. Včasih je bil, ampak da se še 30 let šlepaš na staro dolgo ne več veljavno "resnico"?
,

http://avtonasveti.com/volkswagen-golf-..., :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: negot ()

shinko ::

Hvala vsem, ki ste podali odgovore na moja vprašanja.

Ostali ki postavljate vprašanja zakaj Golf in tisti, ki mi linkate modele letnik 2008 + plin, ali predlagate SDI, pač ne mislim več odgovarjati, saj sem že na začetku napisal ZAKAJ želim Golfa, kateri letnik želim in ostale podatke. Zanima me samo izkušnja uporabnikov ki vozijo TSI motor.

Zaenkrat se nagibam k 1,4 tsi 123HP.

LP

RejZoR ::

Si nisem mislil, da ima VW toliko problemov z motorji sodeč po zgornji strani.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

M-XXXX ::

RejZoR je izjavil:

Si nisem mislil, da ima VW toliko problemov z motorji sodeč po zgornji strani.

Težke okvare

Pogoste težave z DPF filtri na 1.6 TDI dizelskih motorjih, ki so voženi na kratke razdalje.
Zelo težavni 1.4 16V bencinski motorji (težave z motorno elektroniko in tesnili glav motorja)
Pri 1.6 TDI dizelskih motorjih prihaja do težav z odpovedovanjem injektorjev. Težavo se rešuje z reprogramiranjem ali menjavo.
Na začetnih 1.2 in 1.4 TSI motorjih lastniki poročajo o večjem številu težav. Pojavlja se cingljajoč zvok med delovanjem, težava se rešuje z novim motornim programom, podlaganjem turbopolnilnika s podložkami ali pa kar celotno menjavo turbopolnilnika. Pri omejenih motorjih se pojavlja raztegovanje verige odmičnih gredi in težave z napenjalci verige, ki povzročajo glasno delovanje motorja in posledično težke poškodbe.
DSG6 menjalnik. Napaka na kalibraciji temperaturnega senzorja v menjalniku DSG. Napaka se pojavlja na modelih izdelanih med septembrom 2008 in julijem 2009. Računalnik se da preprogramirati.
Poročila o visoki porabi pri modelih 1.2 TSI, pri začetnih modelih.
Druge napake in pomanjkljivosti

Pri 1.2 TSI bencinskih motorjih lastniki poročajo o povišani porabi olja.
Pogostejše težave z EGR ventili na 1.2 in 1.6 TDI dizelskih motorjih. Ventili se pri vožnji na krajše relacije in pod nizkimi obrati pacajo s sajami, kar povzroča težave s hlajenjem.
Pri vozilih z DSG menjalniki bodite pozorni na redno servisiranje in gladko prestavljanje menjalnika. V kolikor je menjalnik glasen in prestavlja nerodno in grobo je za začetek potrebno narediti servis in reprogramirati elektroniko, v kolikor to ne pomaga je potrebno menjati kontrolno enoto.
Napaka pri menjalnikih DSG 7 (modeli s suho sklopko). Pri manevriranju prihaja pogosto do grobega speljevanja.
Pri 1.6 TDI dizelskih motorjih večje število lastnikov poroča o povišani porabi hladilnega sredstva. Težavo bi najverjetneje odpravila menjava tesnila na glavi motorja.
Nekateri modeli s 17- in 18-palčnimi platišči so nagnjeni k hitri obrabi pnevmatik.
Modeli TFSI (210 konjski) so občutljivi na olje, ki ga je potrebno menjavati vsake 10.000 km.
Napake na karoseriji

Nekateri lastniki poročajo o težavh s poškodbami parabol prednjih žarometov, ki potrebujejo mejavo.
Lastniki poročajo, da prihaja do porumenitve žarometov.
Deževnica se rada zbira na robu prtljažnih vrat, ki imajo drugačno drenažno ureditev od predhodnika.
Težave z odvajanjem vode, ko je avtomobil parkiran na klančini. Napaka je posledica zamašitve odvodnih kanalov v vratih.
Napake notranjosti

Lastniki prvih modelov se pritožujejo nad povezljivosti s sistemom Bluetooth, ki je združljiv samo s starejšimi modeli Nokia in Siemens.
Napake elektronike

Pri vozilih z 1.4 16V bencinskih motorjem prihaja do pogostih težav s senzorjem odmične gredi na kar lahko nakazuje težaven zagon v toplem vremenu.
Pogostejše težave s komandami za dvig in spust električnih stekel.
Pri nekaterih vozilih lastniki poročajo o težavah z elektronskimi pomagali ( Ne delovanje radia, prižiganje opozorilnih lučk, nepravilen prikaz količine goriva). težave reši reprogramiranje računalnika.
Nekatere težave z tempomati pri vozilih opremljenih z DSG menjalniki.
Nekaj poročanj o težavah z vratnimi ključavnicami, pogosteje se okvare pojavljajo nazadnjih vratih.
Nekateri lastniki se soočajo s težavami z elektično podprtimi servo ojačevalniki volanskega mehanizma.

Aston_11 ::

Kaj pa 2.0 TDI 110 KM - letnik 2009?

krneki0001 ::

mn je izjavil:

Pa še odgovor tistim, ki pravite da so Golfi brez opreme: Kakih 10 let ste zadaj. Danes so kar solidno opremljeni. Se da dobiti več opreme pri kaki drugi znamki ampak stanje ni več tako kritično kot v časih golfov 3 :)


Si ti kdaj kakega Japonca videl od blizu in koliko ima opreme? Ali pa kakega novejšega korejca? Subaru, mazda in toyota so imeli že leta 1985 tok opreme, kot jo je imel golf 5, ko so nemci res vidl, da je treba elektro stekla dat v avto pod osnovno opremo (pa še to samo spredaj). Če nebi šli ostali z razvojem toliko naprej in jih praktično povozili po vsej črti, bi večina nemških avtov še vedno bila brez desnega ogledala in imela šipe na vinto, motor bi bil pa stari 1.6 dizel. (moj sedanji avto je letnik 1998, pa ima tok serijske opreme, da bi ceno golfa podvojil, če bi ga šel kupovat s toliko opreme - in ja avto je razred golfa).


shinko, kolega je imel kr nekaj golfov in je še vedno ljubitelj golfov, čeprav vedno manj (na golfu 6 2.0 TDI mu je blok motorja počil pri 10.300km prevoženih - prvi lastnik in nov avto). Sprobal je vse vrste golfov in je mnenja, da najboljša varianta in najcenejša za vzdževanje je 1.4 bencinski motor v golfu. Je pa dost neprožen, ker je premalo konjev in navora za težo avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

negot je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Od vseh ljudi najmanj razumem te, ki kupujejo golfe. Toliko boljših, kvalitetnejših avtomobilov, z parkrat več opreme, dobiš za isti denar, pa ljudje še vedno kupujejo gnojfe?


http://www.volkswagen.si/modeli/golf, poučno branje, :)


Opreme ima kar nekaj, ampak če pogledam malo enak razred avtomobila in grem gledat subaru XV ali subaru imprezo ( ne govorimo o športnikih ampak o navadni imprezi 2.0 in 2.0 dizel), dobim za isti denar mnogo več. Če pogledam I30 od hyundaja je opreme več kot v golfu za par jurjev nižjo ceno, kia ima sploh ogromno opreme, pa 7 let garancije, kar je odlično, in spet za kar nekaj nižjo ceno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

bluefish ::

No, avtor se je zapičil v Golfa, debatiranje o ostalih firmah je na tem mestu odveč.

stara mama ::

shinko je izjavil:


Ostali ki postavljate vprašanja zakaj Golf in tisti, ki mi linkate modele letnik 2008 + plin, ali predlagate SDI, pač ne mislim več odgovarjati, saj sem že na začetku napisal ZAKAJ želim Golfa, kateri letnik želim in ostale podatke. Zanima me samo izkušnja uporabnikov ki vozijo TSI motor.

Zaenkrat se nagibam k 1,4 tsi 123HP.

LP

Sine, ko boš menjaval variabilni turbo, se boš po glavi tepel kako si zaničeval SDIje.
Sloves golfov je zrasel ravno v tem, in ne na turbotih ;)

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Sloves golfa je 1.4 bencin in 1.6 dizel (ne turbo dizel) in ti dve mašini sta znani kot najbolj zanesljivi, nista pa šparovni (tudi ne moreta bit, ker če hočeš nekaj zanesljivega, morajo bit tolerance večje in zadeve narejene manj precizno).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

stara mama ::

Da je sloves golfa bencin?
Nebivedu :P

Mimogrede OP, koliko pomladi šteješ? :)

krneki0001 ::

Seveda da je. Samo ne v sloveniji, tukaj si golfa brez dizla in tankanja cvička težko predstavljaš. Pač slovenska mentaliteta. Zato pa imamo tok svinjsko ozračje, ko vsi samo dizle vozijo - svinjarije ti stari dizli spuščajo v zrak nenormalno veliko.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

stara mama ::

A ti mladenič, misliš, da bomo povrh naših davkov plačval še naše cene bencina?

Jok brate, odpade, sploh od kar sm vidla da nekateri umirajo od lakote..... sj veš ..... kredit za avto pa to....

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

VW je zaslovel z Golf GTI, ki pa kot ste nekateri že opazili niti slučajno ni bil dizel. Ne pa z gajbami od SDI...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

theBill ::

Pa z Golf 2 dizel... gajba nikakva :))

http://m.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

RejZoR ::

Mogoče v naših rovtah, drugače pa tud Golf Mk2 GTI. Torej spet bencinar.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jan_g ::

krneki0001 je izjavil:

negot je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Od vseh ljudi najmanj razumem te, ki kupujejo golfe. Toliko boljših, kvalitetnejših avtomobilov, z parkrat več opreme, dobiš za isti denar, pa ljudje še vedno kupujejo gnojfe?


http://www.volkswagen.si/modeli/golf, poučno branje, :)


Opreme ima kar nekaj, ampak če pogledam malo enak razred avtomobila in grem gledat subaru XV ali subaru imprezo ( ne govorimo o športnikih ampak o navadni imprezi 2.0 in 2.0 dizel), dobim za isti denar mnogo več. Če pogledam I30 od hyundaja je opreme več kot v golfu za par jurjev nižjo ceno, kia ima sploh ogromno opreme, pa 7 let garancije, kar je odlično, in spet za kar nekaj nižjo ceno.


In zakaj tebe boli, kaj kupujejo ostali? Saj ne dvigujejo s tvojega računa za nakup svojega avta. To, da so ostali modeli boljši, je zgolj tvoje mnenje. Moje je drugačno in zadnja stvar, ko se odločam o nakupu avta, je seznam opreme pri korejskih avtih. Dosti bolj pomembna mi je testna vožnja od Ljubljane do Kopra (avtocesta z več vzponi), da vidim performanse in občutje v potniški kabini pri 130+ (glasnost!), kajti to je 90% mojih voženj. Takoj zatem preglednost iz pozicije šoferja (naprej, nazaj, boki). In ko sem kupoval avto 2011, opravil več testnih voženj z različnimi avti, je bil Golf z 1.4 tsi motorjem *po mojem mnenju* najboljši od primerljivih avtov. Nekaj primerov:
- Golf 1.6 tdi je bil opazno slabši po performansah, 2.0 tdi predrag za moj budget;
- v meganu gtline sem se počutil zelo utesnjeno (nenormalno ozki sedeži) in preglednost je bila med najslabšimi
- civic 1.8 slabe performanse, poleg tega si nikakor nisem mogel nastaviti položaja sedeža in volana tako, da bi imel neoviran pogled na števce (razen če sem ful dvignil volan, kar pa me je motilo zaradi položaja rok), slaba preglednost nazaj
- itd.

Pri večini avtov v razredu (v primerjavi z Golfom), me je motilo tudi to, da na zadnji klopi niso bili tako prostorni, kar mi je pomembno, ker marsikdaj se ne vozim sam. Pa npr. večinoma niso imeli airbaga za kolena, niti za doplačilo. In še par malenkosti. A je dovolj informativen odgovor?

Goody ::

So mi najbolj smešni "znalci" tule na forumu ki se čudijo zakaj folk kupuje golfe. Sam sem imel dosedaj Fiata Punto, Hondo Civic, Hyundai Lantro, Nissana Primero, Opla Astro, sedaj imam pa Golfa 1.4TSI. Očitno nisem ravno znamka fan, pa vendar lahko povem da sem z Golfom daleč najbolj zadovoljen (najmanj pa sem bil z Hyundaiem).

Še odgovor avtorju teme glede porabe : golf 1.4 TSI 160KM DSG 2009, povprečna poraba (večinoma avtocesta in mesto) 7,2L. Na relacijah je lahko tudi pod 6,3l. Če ga pa teraš na avtocesti (180-200) pa tudi 11-12l. Pri normalni slo avtocestni vožnji (recimo do 160km) je poraba okol 8-8,5 l.

Loocas ::

Z vsakim novim avtom bi bil zadovoljen. Primerjat 15 let staro Hyundai Lantro z novimi Hyundai-ji je milo rečeno maloumno.
Matev - najslabši troll vseh časov

RejZoR ::

Goody je izjavil:

So mi najbolj smešni "znalci" tule na forumu ki se čudijo zakaj folk kupuje golfe. Sam sem imel dosedaj Fiata Punto, Hondo Civic, Hyundai Lantro, Nissana Primero, Opla Astro, sedaj imam pa Golfa 1.4TSI. Očitno nisem ravno znamka fan, pa vendar lahko povem da sem z Golfom daleč najbolj zadovoljen (najmanj pa sem bil z Hyundaiem).

Še odgovor avtorju teme glede porabe : golf 1.4 TSI 160KM DSG 2009, povprečna poraba (večinoma avtocesta in mesto) 7,2L. Na relacijah je lahko tudi pod 6,3l. Če ga pa teraš na avtocesti (180-200) pa tudi 11-12l. Pri normalni slo avtocestni vožnji (recimo do 160km) je poraba okol 8-8,5 l.


Seveda si bil, če pa je najnovejši. Če bi pa imel Hyundai i30 druge generacije (trenutni aktualni), bi bil enakega mnenja da je super. Al pa recimo tanovo Opel Astro (čeprav tanove so že tolk drage, da je med Golfom neobstoječa cenovna razlika)..
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Goody ::

;) evo spet znalci ki vse vedo... Astra je bila letnik 2011. Lantra je bila pa res kar stara (karavan 2.0 mislim da 2004?, se ne spomnim točno). Je bil pa tal krš od avta (saj od začetka ne, ampak po kakšnega 1/2 letu je začelo pa vse okrog šklepetat, kar me na avtu najbolj moti...) da sem si rekel da hyundai nikol več. Kolk golfov pa sta vidva vseznalca dosedaj imela?

RejZoR ::

Nas zmerjaš z "znalci", sam pa si enak neznalec... Hyundai je povsem spremenil filozofijo designa in izdelave leta 2007 ko je izdal Hyundai i30. Če je bila Lantra letnik 2004 je bila še vedno pod staro korejsko "gardo" in zato niti slučajno ni z ničemer primerljiva. Ker vse po 2007 pa je delano z evropskim stilom, kvaliteto, voznimi lastnostmi itd.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mn ::

RejZoR je izjavil:

Nas zmerjaš z "znalci", sam pa si enak neznalec... Hyundai je povsem spremenil filozofijo designa in izdelave leta 2007 ko je izdal Hyundai i30. Če je bila Lantra letnik 2004 je bila še vedno pod staro korejsko "gardo" in zato niti slučajno ni z ničemer primerljiva. Ker vse po 2007 pa je delano z evropskim stilom, kvaliteto, voznimi lastnostmi itd.


So pa tudi cene postale zelo "Golf"-ovske. Če želiš kaj več od najbolj oskubljenega modela si hitro na 20k EUR.

Goody ::

No le povej kolko golfov kateregakoli letnika si kdaj imel oziroma vozil več kot 100km da lahko tako vehementno trdiš da je vse to ista (le dražja) pašta? Heh, sam sem vozil novega kio ceed do Milana, pa se z 2009 golfom sploh ne more primerjati. Materiali v notranjosti, motor po mojem skromnem mnenju vsaj dva razreda niže. Pa se mi ne da več. Je zmeraj isto, čez golfe zmeraj pizdite osebki, ki ga nikoli niste imeli.

(pa še confession: preden sem sam kupil tegale golfa sem sam tudi podobno razmišljal: "precenjena švabska jajca za penzioniste". Ampak po letu uporabe se mi je pa razmišljanje diametralno obrnilo. Jebiga, ne prodajo na lepe oči tolk teh "precenjenih švabskih jajc")
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7121064 (6463) jest10

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7229098 (27093) dzinks63

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12846342 (42050) Mavrik
»

Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515749 (13724) MaticKregar
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14653017 (49898) Matwic

Več podobnih tem