Forum » Na cesti » Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Temo vidijo: vsi
St235 ::
Vozniki vozil na nujni vožnji odgovarjajo za napake. in pika.
vsekakor, samo ne za prekrške vezane na CPP oziroma ZPrCP.
Pred leti sem gledal posnetke voženj na intervencijo gasilcev "X".
Snemali so za interno izobraževanje.
Vozilo se je bližalo prehodu za pešce, ki je zavarovan s semaforjem.
Pešci imajo zeleno, vozila rdečo.
Pešci se umikajo stran od ceste, vsi razen dveh.
Ta dva se postavita za steber semaforja in pogledujeta proti gasilskemu vozilu, ki prihaja.
Stojita malo preblizu ceste ampak jaz sem se odločil, da bi odpeljal mimo.
Totalno sem bil šokiran, ko sta skočila ven pred 15 tonski tovornjak, ki je šel verjetno okoli 50 km/h.
Situacija se je ugodno končala, ker je voznik gasilskega vozila bil pripravljen na polno zavirati in ustavil 20 cm pred njima.
Nato sta pobegnila.
Tole je dokaz, da je voznik interventnega vozila odgovarjal za kaj konkretno?
Engineer_ ::
voznik interventnega vozila odgovarja za svoje prekrške. Je bila pred kratkim novica o tem.
St235 ::
voznik interventnega vozila odgovarja za svoje prekrške. Je bila pred kratkim novica o tem.
Seveda, če je naprimer med nujno vožnjo kršil določila ZJRM in na FB napiše, da so policaji klovni, vsekakor odgovarja za ta prekršek. Ali pa če med nujno vožnjo zamudi rok za plačilo dohodnine bo tudi lahko odgovarjal za prekršek. Voznik tudi odgovarja za vse prometne prekrške kadar ni na nujni vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
če povzroči prometno, bo za to odgovarjal. recimo.
Prometna nesreča ni prekršek? Se voznik ne more nikamor zaletet, ima nekakšen magičen forcefield?
Ali lahko na avtocesti, ko je kolona, porine avtomobile naprej?
Ali lahko pelje na avtocesti v nasprotno smer?
Ali lahko v krožnem pelje v nasprotno smer?
Ali lahko v enosmerni ulici pelje v nasprotno smer?
Ali lahko prehiteva v škarje tako da resno ogrozi nasproti vozečega in s tem morda celo povzroči prometno nesrečo, ko se mu tisti odmika, voznik interventnega vozila pa bi kar odpeljal naprej nekaznovan?
naj še naštevam?
Engineer_> prekrške
Kadar je na nujni vožnji, praktično ne more storiti prekrška.
Prometna nesreča ni prekršek? Se voznik ne more nikamor zaletet, ima nekakšen magičen forcefield?
Ali lahko na avtocesti, ko je kolona, porine avtomobile naprej?
Ali lahko pelje na avtocesti v nasprotno smer?
Ali lahko v krožnem pelje v nasprotno smer?
Ali lahko v enosmerni ulici pelje v nasprotno smer?
Ali lahko prehiteva v škarje tako da resno ogrozi nasproti vozečega in s tem morda celo povzroči prometno nesrečo, ko se mu tisti odmika, voznik interventnega vozila pa bi kar odpeljal naprej nekaznovan?
naj še naštevam?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Ali lahko v enosmerni ulici pelje v nasprotno smer?
da
Ali lahko pelje na avtocesti v nasprotno smer?
da
Ali lahko v krožnem pelje v nasprotno smer?
da
Prometna nesreča ni prekršek?
predlagam, da pogledaš kam sodi prometna nesreča in po katerem zakonu se lahko kaznuje.
če povzroči prometno, bo za to odgovarjal. recimo.
v skaldu z ZPrCP ne.
Ali lahko na avtocesti, ko je kolona, porine avtomobile naprej?
ne, ker zakon jasno določa, da ne sme neposredno ogrožat ostali udeležencev.
Ali lahko prehiteva v škarje tako da resno ogrozi nasproti vozečega in s tem morda celo povzroči prometno nesrečo, ko se mu tisti odmika, voznik interventnega vozila pa bi kar odpeljal naprej nekaznovan?
nope, ker zakon jasno pravi da ne sme ogrožat ostali udeležencev. Bo pa ostal nekaznovan v skladu z ZPrCP.
lahko pa namesto brezzveznih vprašanj najdeš kak konkreten vir o temu za kaj je odgovarjal voznik na njuni vožnji, kakor tudi kakšna je zakonska podlaga za sankcije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
lahko ti najdeš vir o tem da so nekaznovani.
http://www.sindikat-policistov.si/novic...
Policistu je bil konec prejšnjega tedna vročen plačilni nalog zaradi kršenja ZPrCP, kljub temu, da je imel pravno podlago, dinamiko vožnje pa prilagodil v sorazmerju do stopnje ogrožanja življenja ljudi. Vožnja vozil s prednostjo in s tem povzročene kršitve predstavljajo skrajno silo in za to policisti ne morejo nositi odgovornosti za prekršek, razen v primeru izkazane neupravičene uporabe znakov za vozila s prednostjo.
Policistu očitajo kršitev 52. člena ZPrCP. V 4. odstavku 101. člena policista v nujnih primerih ne zavezuje k spoštovanju cestno prometni predpisov. V teh primerih ni predvidena sankcija, saj je bila druga udeleženka v celoti sposobna za udeležbo v cestnem prometu.
Vožnja vozil z znaki za prednost je v zadnjih letih vse bolj tvegana enostavno zaradi nizke stopnje kulture posameznih voznikov, ki ne dajejo prednosti vozilom s prednostjo, pri čemer podobno ugotavljajo tudi drugi poklici. Policisti so ves čas uporabe vozil s prednostjo izpostavljeni izjemni odgovornosti. Po eni strani se od njih pričakuje učinkovito izvajanje nalog in hiter prihod na kraj tudi tako, da morajo na podlagi zakonske izjeme kršiti pravila cestnega prometa, po drugi strani pa odgovarjajo, če zaradi takšne vožnje povzročijo prometno nesrečo.
bottom line, bil je kaznovan, oni pa so se petelinili kot zdaj ti, da ni bil kriv.
http://www.sindikat-policistov.si/novic...
Policistu je bil konec prejšnjega tedna vročen plačilni nalog zaradi kršenja ZPrCP, kljub temu, da je imel pravno podlago, dinamiko vožnje pa prilagodil v sorazmerju do stopnje ogrožanja življenja ljudi. Vožnja vozil s prednostjo in s tem povzročene kršitve predstavljajo skrajno silo in za to policisti ne morejo nositi odgovornosti za prekršek, razen v primeru izkazane neupravičene uporabe znakov za vozila s prednostjo.
Policistu očitajo kršitev 52. člena ZPrCP. V 4. odstavku 101. člena policista v nujnih primerih ne zavezuje k spoštovanju cestno prometni predpisov. V teh primerih ni predvidena sankcija, saj je bila druga udeleženka v celoti sposobna za udeležbo v cestnem prometu.
Vožnja vozil z znaki za prednost je v zadnjih letih vse bolj tvegana enostavno zaradi nizke stopnje kulture posameznih voznikov, ki ne dajejo prednosti vozilom s prednostjo, pri čemer podobno ugotavljajo tudi drugi poklici. Policisti so ves čas uporabe vozil s prednostjo izpostavljeni izjemni odgovornosti. Po eni strani se od njih pričakuje učinkovito izvajanje nalog in hiter prihod na kraj tudi tako, da morajo na podlagi zakonske izjeme kršiti pravila cestnega prometa, po drugi strani pa odgovarjajo, če zaradi takšne vožnje povzročijo prometno nesrečo.
bottom line, bil je kaznovan, oni pa so se petelinili kot zdaj ti, da ni bil kriv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
kako točno naj bi ta vir izgledal? Novica na prvi strani slovenskih novic z naslovom: Poteka že 23 leto samostojnosti in še vedno nihče na nujni vožnji ni bil kaznovan za prometni prekršek v skladu z ZPrCP?
predlagam, da se nehaš smešit preden izpadeš še večji bedak.
zakon kot tak je glede tega jasen. Voznik na njuni vožnji ne rabi spoštovat pravil cestnega prometa in signalizacije, če lahko obvlada vozilo in ne ogroža nikogar. Dokler ne boš sposoben sproducirat kakršenkoli dokaz v nasprotju z to trditvijo predlagam, da raje še enkrat menjaš olje in spoliraš avto.
predlagam, da se nehaš smešit preden izpadeš še večji bedak.
zakon kot tak je glede tega jasen. Voznik na njuni vožnji ne rabi spoštovat pravil cestnega prometa in signalizacije, če lahko obvlada vozilo in ne ogroža nikogar. Dokler ne boš sposoben sproducirat kakršenkoli dokaz v nasprotju z to trditvijo predlagam, da raje še enkrat menjaš olje in spoliraš avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
toms ::
Sem voznik inervencijskega vozila.
Na nujni vožnji imamo tri odpustke:
- omejitev hitrosti (lahko gremo hitreje)
- prepoved prehitevanja (smemo prehitevati tam, kjer je prepovedano)
- smer vožnje (smemo voziti po pasu v nasprotni smeri kot je dovoljeno)
Na nujni vožnji imamo tri odpustke:
- omejitev hitrosti (lahko gremo hitreje)
- prepoved prehitevanja (smemo prehitevati tam, kjer je prepovedano)
- smer vožnje (smemo voziti po pasu v nasprotni smeri kot je dovoljeno)
Engineer_ ::
pod vsemi pogoji, vedno? tudi če na avtocesti vozi promet iz nasprotne smeri?
Verjetno ne.
Ergo je to prekršek.
Verjetno ne.
Ergo je to prekršek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Sem voznik inervencijskega vozila.
Na nujni vožnji imamo tri odpustke:
- omejitev hitrosti (lahko gremo hitreje)
- prepoved prehitevanja (smemo prehitevati tam, kjer je prepovedano)
- smer vožnje (smemo voziti po pasu v nasprotni smeri kot je dovoljeno)
Potem lahko iz prve roke poveš kolikokrat si ti ali sodelavci na nujni vožnji plačal kazen zaradi prometnih prekrškov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Engineer_> piše da mora vozito tako da ne ogroža nikogar.
ZPrCp, 101. člen, četrti odstavek:
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
ZPrCp, 101. člen, četrti odstavek:
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Engineer_ ::
Engineer_> piše da mora vozito tako da ne ogroža nikogar.
ZPrCp, 101. člen, četrti odstavek:
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Torej ne smejo s svojim vozilom poriniti mojega naprej. Torej ne sme voziti tako da me ogroža. Torej ne sme zapeljati čez nasad koruze. Torej ne sme prebiti ograje dvorišča da prej pride na drugo stran ulice.
Torej ne sme voziti 150 kmh mimo koloseja, kjer jer na stotine pešcev ves čas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
pod vsemi pogoji, vedno? tudi če na avtocesti vozi promet iz nasprotne smeri?
Verjetno ne.
Ergo je to prekršek.
Kater del tega, da ne voznik na nujni vožnji ne rabi upoštevat prometnih predpisov dokler lahko kontrolira vozilo in ne ogroža nikogar ti nisi sposoben razumet? In ja, to vključuje tudi vožnjo v napačno smer po avtocesti.
Ergo, nehaj se smešit.
jype ::
Engineer_> Torej ne smejo s svojim vozilom poriniti mojega naprej.
Nimam pojma, kakšno zvezo ima to s prekrški.
Nimam pojma, kakšno zvezo ima to s prekrški.
Engineer_ ::
preberi še enkrat zakon.
Nikjer ne piše, da lahko prebijejo tvojo ograjo dvorišča, ti razrije dvorišče da pride prej na cilj. Niti da te lahko življenjsko ogroža.
ZPrCp, 101. člen, četrti odstavek:
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Nikjer ne piše, da lahko prebijejo tvojo ograjo dvorišča, ti razrije dvorišče da pride prej na cilj. Niti da te lahko življenjsko ogroža.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> Torej ne sme voziti 150 kmh mimo koloseja, kjer jer na stotine pešcev ves čas.
V zakonu ne vidim določila, kjer bi pisalo, da je vožnja s 150 kilometri na uro mimo koloseja prekršek.
V zakonu ne vidim določila, kjer bi pisalo, da je vožnja s 150 kilometri na uro mimo koloseja prekršek.
St235 ::
Engineer_> piše da mora vozito tako da ne ogroža nikogar.
ZPrCp, 101. člen, četrti odstavek:
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Torej ne smejo s svojim vozilom poriniti mojega naprej. Torej ne sme voziti tako da me ogroža. Torej ne sme zapeljati čez nasad koruze. Torej ne sme prebiti ograje dvorišča da prej pride na drugo stran ulice.
Torej ne sme voziti 150 kmh mimo koloseja, kjer jer na stotine pešcev ves čas.
In pri vsem tem nabijanju in delanju bedaka iz sebe, še vedno nisi našel enega samega primera, ko bi voznik na nujni vožnji odgovarjal za prometni prekršek.
Engineer_ ::
intervencijsko je parkiral svoje vozilo in bil kaznovan
http://novice.najdi.si/predogled/novica...
voznik rešilca na sodišču
http://www.primorske.si/Kronika/Voznica...
http://novice.najdi.si/predogled/novica...
voznik rešilca na sodišču
http://www.primorske.si/Kronika/Voznica...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Torej ne sme zapeljati čez nasad koruze.
daj me prosim v vsej tvoji presvetlosti razveseli, po katerem členu Zakona o pravilih v cestnem prometu je prekršek, če vozim po koruzi? Ali pa kakšen prometni prekršek je to, če zapeljem namenoma čez ograjo?
Vidim, da imaš težke probleme z razumevanjem tematike.
St235 ::
intervencijsko je parkiral svoje vozilo in bil kaznovan
http://novice.najdi.si/predogled/novica...
voznik rešilca na sodišču
http://www.primorske.si/Kronika/Voznica...
Pa ti revež sploh veš o čemu govorimo?
Kako vezo ima nujna vožnja s tem kje je policist parkiral? A če je v službi je pa kar vsaka stvar nujna vožnja? Nazadnje ko sem videl policiste, ki so sankcionirali napačno parkirana vozila to ni ravno štelo za nujno vožnjo.
Glede druge novice:
Daj mi prosim pojasni kako točno je povzročitev KAZNIVEGA DEJANJA povezana s tem, da vozniki na nujni vožnji ne odgovarjajo za prmetne prekrške?
In drugič, daj mi prosim pojasni kje je iz ene ali druge novice razvidno, da je šlo za nujno vožnjo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
toms ::
Potem lahko iz prve roke poveš kolikokrat si ti ali sodelavci na nujni vožnji plačal kazen zaradi prometnih prekrškov?
Zaradi prometne prekrška ni bil nihče kaznovan, ker "ni treba upoštevati prometnih pravil":
Ima srečo - moji kolegi in jaz - da nismo še imeli nesreče.
Če bi prišlo do nesreče, si odgovoren za škodo, ki si jo povzročil.
Teoretičen primer:
Pazljivo in počasi bi prevozil rdečo luč in nekdo, ki ima zeleno luč se vate zaleti.
Voznik mora ostati na mestu nesreče. Ostali lahko z vozilo s prednostjo odpeljejo naprej.
Na sodišču se bo ugotavljalo koliko, če sploh, je krivda voznika vozila s prednostjo.
Mi se ustavljamo pri rdeči luči in samo, če so se vsa vozila pred križiščem ustavila, gremo skozi.
Rdeča na železniškem prehodu: vedno počakamo.
Če se le da, ne vozimo po nasprotnem pasu.
Prehitevamo, ko se vozila umaknejo na rob vozišča in kadar kdo obstoji sredi ceste (kar pogosto).
Vozimo pa kolikor hitro se da, to je do 100 km/h s tovornjakom in do 160 km/h s kombijem.
Dotik drugega vozila se že šteje za nesrečo, zato peš usmerjamo druge voznike stran, da nastane prostor.
Dodal:
Gasilci lahko podrejo ograjo, razrijejo dvorišče in vozijo po koruzi, če to lahko upravičijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: toms ()
solatko ::
Lakotnik29 - v primeru povzročitve prometne nesreče, je kaznovan zaradi kršenja tegale člena, ki ga tako veselo limate tu gor:
ZPrCp, 101. člen, četrti odstavek:
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Vozniku, ki se mu je to pripetilo, se pa sladko jebe, ali je bil sankcioniran zaradi kršenja ali zaradi česa drugega.
Najebe zaradi ponesrečene intervencije! Kako pa temu rečete pravniki, pa njega b.k.
ZPrCp, 101. člen, četrti odstavek:
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Vozniku, ki se mu je to pripetilo, se pa sladko jebe, ali je bil sankcioniran zaradi kršenja ali zaradi česa drugega.
Najebe zaradi ponesrečene intervencije! Kako pa temu rečete pravniki, pa njega b.k.
Delo krepa človeka
St235 ::
edina stvar, ki najebe v dialogu s tabo je zdrava pamet. Še vedno čakam primere teh najebov... saj ne da se je v tem času oglasil celo človek ki tako vozilo vozi... ampak ne. Soaltko ve več, on obvlada, on ma kolega ki je to videl, pa bratranca, ki je to doživel.
daj solatko moj prepametni, povej mi kakšna je zagrožena sankcija za kršenje 4 odstavka 101 člena?
daj solatko moj prepametni, povej mi kakšna je zagrožena sankcija za kršenje 4 odstavka 101 člena?
dzinks63 ::
Še svež primer arogantnosti na naših avtocestah:
Po zadnjem komentarju avtorja prispevka, ni nič kaj boljši od romunskega voznika.
Video prikazuje sobotni dogodek, ko nam je med prehitevanjem na avtocesti od zadaj priletel Passat romunske registracije s hitrostjo okoli 180 km/h in se zalepil na zadek tako blizu, da praktično ni bilo več videti avtomobila. S silno siromašnim (šibkim) avtomobilom smo se naposled le umaknili. Romunski voznik je svojo frustracijo, da se mu ne mečejo vsi izpred nosu, pokazal na zelo nevaren način, namerno skušal trčiti v nas in nas skorajda zrinil na odstavni pas in potem še ostro zavrl pred nami. To ni osamljen dogodek, poznamo še nekaj podobnih primerov
Glej, pač bil sem s Pando in ker nisem lih polž voznik, sem teh 70 KM izkoriščal dinamično in to da peljem mim avtov na desni špuri pove, da sem peljal vsaj 130+, a ne, un odzad pa 180 na rit. Če bi mel 800 kil težji avto, bi sam stopil na bremzo, pa bi Romun štopal v Romunijo.
Po zadnjem komentarju avtorja prispevka, ni nič kaj boljši od romunskega voznika.
St235 ::
jap ,sped dva, ki jima še pol leta ne ustane, če vsem ne pokažeta kdo je jači.
Se tudi tam od 0:06 do 0:10 lepo vidi, da je imel čez glavo dovolj časa in prostora, da bi idiota za sabo spustil mimo.
Ampak važno, da mu je on pokazal, da njemu s pando ne bo nihče pamet solil. Govedo v pasatu mu je pa na enakem nivoju odgovoril.
Se tudi tam od 0:06 do 0:10 lepo vidi, da je imel čez glavo dovolj časa in prostora, da bi idiota za sabo spustil mimo.
Ampak važno, da mu je on pokazal, da njemu s pando ne bo nihče pamet solil. Govedo v pasatu mu je pa na enakem nivoju odgovoril.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
To je 100% primer namernega ogrožanja nevarnosti, posledica smrt. Oz. namerno ogrožal ga je že ko se mu je pač približal.
To je isto kot, da ti nekdo nameri pištolo v glavo. Tebi pa rečejo: "umakni se, sej maš dovolj prostora okoli sebe"
Voznik pasata bi storil enako, tudi če bi se mu takoj umaknil in enako bo namerno ogrožal ljudi, dokler ne pride domov.
To je isto kot, da ti nekdo nameri pištolo v glavo. Tebi pa rečejo: "umakni se, sej maš dovolj prostora okoli sebe"
Voznik pasata bi storil enako, tudi če bi se mu takoj umaknil in enako bo namerno ogrožal ljudi, dokler ne pride domov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
V filmčku gre za precej pogost pojav, ko voznik ne gleda vzvratnih ogledal, saj v tem primeru nebi smel začeti prehitevanja, če mu je že pri kombiju pripeljal za rit, torej je bil oddaljen zelo malo.
Sevada ima Panda strašne posnetke in takoj prideš iz 100 na 130+, oni zadaj pa s 180+.
Predvsem mu je Romun delal, kar mu je delal, zaradi čistega izsiljevanja prednosti s strani filmarja.
Verjetno je zaradi svojega početja pričakoval še pohvalo, ne pa tega kar je dobil.
Nekateri se pač ne zavedajo, da veliko voznikov krši predpisano hitrost, zato je potrebno biti pozoren na dogajanja zadaj, saj se pred hito bližajoče vozilo, ne spravi prehitevat.
Sevada ima Panda strašne posnetke in takoj prideš iz 100 na 130+, oni zadaj pa s 180+.
Predvsem mu je Romun delal, kar mu je delal, zaradi čistega izsiljevanja prednosti s strani filmarja.
Verjetno je zaradi svojega početja pričakoval še pohvalo, ne pa tega kar je dobil.
Nekateri se pač ne zavedajo, da veliko voznikov krši predpisano hitrost, zato je potrebno biti pozoren na dogajanja zadaj, saj se pred hito bližajoče vozilo, ne spravi prehitevat.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Če se bi voznik pasata vozil =< pandinem hitrosti in upošteval varnostno, do incidenta na sploh nebi prišlo oz. ne more prit. Simple ko pasulj.
Ti lahko povem, da tudi če se umakneš za prvim avtom ti naredijo isto. Porinejo tebe in sebe v bližino smrti, pa še tisti avto pred katerega si zavil. Namerno.
Ti lahko povem, da tudi če se umakneš za prvim avtom ti naredijo isto. Porinejo tebe in sebe v bližino smrti, pa še tisti avto pred katerega si zavil. Namerno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
first_line je izjavil:
Nevarna situacija zaradi tistega ki ne upošteva zakona.
vsekakor, samo ves čas pozabljaš, da je tudi vožnja po prehitevalnem pasu, kar tako v tri dni prekršek.
Če se bi voznik pasata vozil =< pandinem hitrosti in upošteval varnostno, do incidenta na sploh nebi prišlo oz. ne more prit. Simple ko pasulj.
dejstvo. Samo, ker je voznik pasata navadno govedo, je vozil prehitro in ogrožal ostale udeležence.
In potem je voznik pande popolnoma nepotrebno dodatno pravociral že tako duševno motenega voznika, dodatno eskaliral situacijo in se spravil v zelo nevarno situacijo. Temu bi se brez težav izognil tako, da bi se, ko je imel dovolj prostora v skladu z zakonom umaknil, pa mu goveje korenine in ego tega niso dopustile.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
first_line je izjavil:
Nevarna situacija zaradi tistega ki ne upošteva zakona.
vsekakor, samo ves čas pozabljaš, da je tudi vožnja po prehitevalnem pasu, kar tako v tri dni prekršek.
Če se bi voznik pasata vozil =< pandinem hitrosti in upošteval varnostno, do incidenta na sploh nebi prišlo oz. ne more prit. Simple ko pasulj.
dejstvo. Samo, ker je voznik pasata navadno govedo, je vozil prehitro in ogrožal ostale udeležence.
In potem je voznik pande popolnoma nepotrebno dodatno pravociral že tako duševno motenega voznika, dodatno eskaliral situacijo in se spravil v zelo nevarno situacijo. Temu bi se brez težav izognil tako, da bi se, ko je imel dovolj prostora v skladu z zakonom umaknil, pa mu goveje korenine in ego tega niso dopustile.
Tudi res, ampak praksa v mojem življenju kaže, da neglede nato ali se umakneš takoj ali pa čez 5 sekund ali 10s te bo glih tako v drek porinil. Nevem kako je privas ampak na pomurski AC je pogosto kolona kamionov, kamor se ne moreš vrint ali pa imaš prostora tolko, da spraviš not enga poloja al cliota. To pa ne mislim delat zaradi kretena od zadaj. Še vedno sem prepričan da preživim dle, če prehitim celo kolono, kot pa da se enemu zaspanemu šoferju šleperja pred nos postavim.
- Ta vrstica je za tiste, ki rečejo da pred njega skočiš. Avto ki krepko prekorači hitrost se ti lahko v rit zabije v pičli sekundi-dve odkar si ti v ogledalo pogledal in je bilo vozilo še ogromno daleč. Prehitevanje enega ali dva kamiona s 130 ali drugega avta ne traja par sekund, kot si to goveda domišljajo. Mogoče se njemu tako zdi, ker leti mimo dobesedno. -
Zato pa pravim, da bi trebalo več nadzorna nad takimi kreteni. Če pa država in policija nista sposobni tega naredit v 15 letih pa bo treba malo pomagat očitno, ker bo forever enako stanje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
negot ::
zelo preprosto, enostavno in po predpisih, zdavem razumu ter lepem vedenju,
preden greš na hitri pas lepo pogledaš v vzratno ogledalo in če vidiš vozilo, ki se ti približuje z veliko hitrostjo lepo počakaš sekundo ali dve da te prehiti in potem lahko enostavno na hitrem pasu prehitiš kolono in se umakneš nazaj na vozni pas, lp
preden greš na hitri pas lepo pogledaš v vzratno ogledalo in če vidiš vozilo, ki se ti približuje z veliko hitrostjo lepo počakaš sekundo ali dve da te prehiti in potem lahko enostavno na hitrem pasu prehitiš kolono in se umakneš nazaj na vozni pas, lp
St235 ::
enako narediš tudi, če si že na prehitevalnem pasu in se ti (pre)hitro približuje vozilo. Pogledaš, če imaš vozni past prost in če je se umakneš.
negot ::
sensei ::
Avto ki krepko prekorači hitrost se ti lahko v rit zabije v pičli sekundi-dve odkar si ti v ogledalo pogledal in je bilo vozilo še ogromno daleč.
Se pravi je problem v tem, da mate izpit tud tisti, ki ne znate ocenit s kakšno razliko v hitrosti se vam približuje zadaj vozeči avto?
Truga ::
Avto ki krepko prekorači hitrost se ti lahko v rit zabije v pičli sekundi-dve odkar si ti v ogledalo pogledal in je bilo vozilo še ogromno daleč.
Se pravi je problem v tem, da mate izpit tud tisti, ki ne znate ocenit s kakšno razliko v hitrosti se vam približuje zadaj vozeči avto?
Tezko ocenis hitrost debila, ker vozi tako hitro da je bil 2 sekunde nazaj se za dvemi ovinki, in ga niti videl nisi.
Ampak za debila je pac vsak izgovor dober.
mn ::
Se pravi je problem v tem, da mate izpit tud tisti, ki ne znate ocenit s kakšno razliko v hitrosti se vam približuje zadaj vozeči avto?
Ne problem so vozniki, ki mislijo da se morajo vsi prilagajati njim in njihovemu načinu vožnje in se sami niso pripravljeni prilagajati drugim.
Tezko ocenis hitrost debila, ker vozi tako hitro da je bil 2 sekunde nazaj se za dvemi ovinki, in ga niti videl nisi.
Če vozi 180, in ti 130 je bil 2 sekundi nazaj 30 metrov za teboj. To je dobrih 6 dolžin vozila in ne dva ovinka. Ne glede na hitrost vozila za teboj ,če se kar na enkrat znajde za teboj ne gledaš ogledal dovolj.
Truga ::
Predvsem ko jaz vozim 100 za tovornjakom, in je za mano vse prazno, 5 sekund za tem ko ga probam prehitet pa en prleti 180 za mano izza ovinka. Kaj naj bremzam ko budala in se postavim nazaj za tovornjak? Tud mislim da vecina avtov na cestah rabi vec kot 1 sekundo za pospesek iz 100 na 130, pri 130 pa tud kr dolgo traja za prehitet kolono tovornjakov.
Ce se moram pa zato ker mam jaz debila za ritjo umikat med tovornjake, ki ze itak vozjo manj kot 3m en za drugim, in je to dost bol nevarno, pa tud ne vem kaj kadis.
Naslednje v dnevniku: ce nekdo leti 250 po avtocesti, sem jaz kriv ko se zaleti, ker sem bil glih takrat doma na sekretu.
Ce se moram pa zato ker mam jaz debila za ritjo umikat med tovornjake, ki ze itak vozjo manj kot 3m en za drugim, in je to dost bol nevarno, pa tud ne vem kaj kadis.
Naslednje v dnevniku: ce nekdo leti 250 po avtocesti, sem jaz kriv ko se zaleti, ker sem bil glih takrat doma na sekretu.
Aston_11 ::
Morda bi bilo čisto dovolj predvidevanje, da bo budala zadaj po prehitevanju naredil še navaren manever, ki te pač ne preseneti, niti pulza ne dvigne (ga prehitiš še enkrat!, pa če se mu je prej mudilo, se mu že očitno ni toliko, da ima čas za bolgarske debilizme).
m0LN4r ::
Me zanima kako bi odreagirala neizkušena, prestrašena ženska v zgornjem videu. Po mojem bi cuknala volan al v pasata al v jarek od šoka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mn ::
Predvsem ko jaz vozim 100 za tovornjakom, in je za mano vse prazno, 5 sekund za tem ko ga probam prehitet pa en prleti 180 za mano izza ovinka. Kaj naj bremzam ko budala in se postavim nazaj za tovornjak? Tud mislim da vecina avtov na cestah rabi vec kot 1 sekundo za pospesek iz 100 na 130, pri 130 pa tud kr dolgo traja za prehitet kolono tovornjakov.
Ce se moram pa zato ker mam jaz debila za ritjo umikat med tovornjake, ki ze itak vozjo manj kot 3m en za drugim, in je to dost bol nevarno, pa tud ne vem kaj kadis.
Naslednje v dnevniku: ce nekdo leti 250 po avtocesti, sem jaz kriv ko se zaleti, ker sem bil glih takrat doma na sekretu.
Sedaj pa ti meni razloži po kakih avtocestah se to voziš, da imajo toliko nepreglednih ovinkov da se avti kar pojavijo za teboj. Tukaj pri nas v Sloveniji jih jaz še nisem videl. Po moje ne gledaš ogledal. Ko pa že enkrat prehitevaš pa seveda normalno prehitiš. Tisti za teboj naj pa zavre pa počaka na varni razdalji. Kaj ni logično?
solatko ::
Tako kot je napisal zgoraj, če mu je že pri kombiju prišel na rit, ga je dobesedno izsilil, potem pa še vztrajal na prehitevalnem pasu, če prav bi se lahko takoj umaknil pred kombi.
To smo že ugotovili v več temah, da je za naše voznike gledanje ogledal, več ali manj španska vas, tako kot dajanje smerokazov.
Dejstvo je, da se zelo malo hitrih voznikov, takim papkom zaletijo v rit, saj moraš vozilo obvladat tudi pri višji hitrosti in romun je dokazal, da ga, mu je pa vse skupaj dvignilo pritisk.
Koliko od vas, ki imate komentarje na vse, se je že peljalo 250+ ali pa celo sami vozili tako hitro?
Imam nekaj kolegov, ki jim je to na AC v Nemčiji, na odsekih brez omejitve, dnevni način vožnje, pa ne zato, ker bi se preseravili, temveč jim to pomeni službo (od testiranj, do dela v prometni policiji.....).
Vsi ki slišite objavo, da je nekdo vozil 180+ in dobite izpuščaje, enostavno niste usposobljeni za promet.
Take in višje hitrosti dosegajo vozila na nujni vožnji, pa tudi veliko amaterjev, ki to pač obvladajo. Nesreč povzročijo morda promil, pa še to zaradi kekcev, ki ne vedo, čemu služijo ogledala in kako se na AC prehiteva.
Dragi moji, danes skoraj vsak avto doseže hitrost 180+, zavore so veliko boljše, stabilnost in uravnoteženje vozil so vedno boljši, vi pa še vedno razmišljate, kot v časih fičkov in katrc, kjer je vsak karambolček povzročil mrtve ali doživljenske invalide.
Prehitevalni pas je pač na AC tisto, kar na navadnih manjka, za varno prehitevanje, čisto nič drugega. Nobenemu vozniku ni dovoljeno biti na njem dlje časa, kot je potrebno za prehitet vozilo, ne pa da se vztraja še nekaj km, ker se daleč spredaj vidi kak kamion ali malo počasnejše vozilo.
Eno je normalno prehitevanje in te vozilo dohiti, drugo pa je, ko ti zapelješ pred vozilo s 50+ nižjo hitrostjo, 10-15 metrov prej.
Večina takih izsiljevanj se konča srečno, ker hitri obvladajo vozilo in pričakujejo take izlete, voznikov, ki že naprej ne vidijo dovolj, špeglov za pogled zadaj pa sploh ne poznajo.
Danes močnih mašin ni problem spravit na hitrost tistega, ki zapelje pred nas, zato tudi ne poka večkrat, je pa problem, ko tako močno mašino vozi mlad voznik, brez izkušenj.
To smo že ugotovili v več temah, da je za naše voznike gledanje ogledal, več ali manj španska vas, tako kot dajanje smerokazov.
Dejstvo je, da se zelo malo hitrih voznikov, takim papkom zaletijo v rit, saj moraš vozilo obvladat tudi pri višji hitrosti in romun je dokazal, da ga, mu je pa vse skupaj dvignilo pritisk.
Koliko od vas, ki imate komentarje na vse, se je že peljalo 250+ ali pa celo sami vozili tako hitro?
Imam nekaj kolegov, ki jim je to na AC v Nemčiji, na odsekih brez omejitve, dnevni način vožnje, pa ne zato, ker bi se preseravili, temveč jim to pomeni službo (od testiranj, do dela v prometni policiji.....).
Vsi ki slišite objavo, da je nekdo vozil 180+ in dobite izpuščaje, enostavno niste usposobljeni za promet.
Take in višje hitrosti dosegajo vozila na nujni vožnji, pa tudi veliko amaterjev, ki to pač obvladajo. Nesreč povzročijo morda promil, pa še to zaradi kekcev, ki ne vedo, čemu služijo ogledala in kako se na AC prehiteva.
Dragi moji, danes skoraj vsak avto doseže hitrost 180+, zavore so veliko boljše, stabilnost in uravnoteženje vozil so vedno boljši, vi pa še vedno razmišljate, kot v časih fičkov in katrc, kjer je vsak karambolček povzročil mrtve ali doživljenske invalide.
Prehitevalni pas je pač na AC tisto, kar na navadnih manjka, za varno prehitevanje, čisto nič drugega. Nobenemu vozniku ni dovoljeno biti na njem dlje časa, kot je potrebno za prehitet vozilo, ne pa da se vztraja še nekaj km, ker se daleč spredaj vidi kak kamion ali malo počasnejše vozilo.
Eno je normalno prehitevanje in te vozilo dohiti, drugo pa je, ko ti zapelješ pred vozilo s 50+ nižjo hitrostjo, 10-15 metrov prej.
Večina takih izsiljevanj se konča srečno, ker hitri obvladajo vozilo in pričakujejo take izlete, voznikov, ki že naprej ne vidijo dovolj, špeglov za pogled zadaj pa sploh ne poznajo.
Danes močnih mašin ni problem spravit na hitrost tistega, ki zapelje pred nas, zato tudi ne poka večkrat, je pa problem, ko tako močno mašino vozi mlad voznik, brez izkušenj.
Delo krepa človeka
bluefish ::
Koliko od vas, ki imate komentarje na vse, se je že peljalo 250+ ali pa celo sami vozili tako hitro?Težko, ker je pri nas in v bližnjih državah precej nižja omejitev. Za pot v Nemčijo pa obstajajo drugi načini transporta.
Pa niti ne vem, zakaj bi normalen človek vozil s tako hitrostjo, ko pa je dokazano precej bolj stresna in obremenjujoča, posledično zahteva več postankov in hkrati kuri opazno več goriva. Da o obrabi materialov ne govorimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Truga ::
Predvsem ko jaz vozim 100 za tovornjakom, in je za mano vse prazno, 5 sekund za tem ko ga probam prehitet pa en prleti 180 za mano izza ovinka. Kaj naj bremzam ko budala in se postavim nazaj za tovornjak? Tud mislim da vecina avtov na cestah rabi vec kot 1 sekundo za pospesek iz 100 na 130, pri 130 pa tud kr dolgo traja za prehitet kolono tovornjakov.
Ce se moram pa zato ker mam jaz debila za ritjo umikat med tovornjake, ki ze itak vozjo manj kot 3m en za drugim, in je to dost bol nevarno, pa tud ne vem kaj kadis.
Naslednje v dnevniku: ce nekdo leti 250 po avtocesti, sem jaz kriv ko se zaleti, ker sem bil glih takrat doma na sekretu.
Sedaj pa ti meni razloži po kakih avtocestah se to voziš, da imajo toliko nepreglednih ovinkov da se avti kar pojavijo za teboj. Tukaj pri nas v Sloveniji jih jaz še nisem videl. Po moje ne gledaš ogledal. Ko pa že enkrat prehitevaš pa seveda normalno prehitiš. Tisti za teboj naj pa zavre pa počaka na varni razdalji. Kaj ni logično?
Hec, lej, da se meni, ki pol minute preden sploh pridem do tega da bom prehiteval, pa pol vsake par sekund ponovno, preverim ogledala, pa se mi je tocno to enkrat zgodilo. Najbrz sem pac slep, ali pa mi ogledala ne delajo pravilno, ker tip je priletel izza ovinka (kamor se zaradi prometa za mano pac ni videlo), pomoje ene 190. Jaz pac pol nisem prehitel, ampak ce bi tip priletel tko 1 sekundo kasneje, se mu jaz ne bi umikal. Saj nisem nor, da bom hodu po bremzi sred avtoceste.
Ampak seveda si ti nadclovek in imas v oceh x-ray radarje, in vidis tudi za ovinek, in skozi tovornjake in kombije, pol pa naj vozi folk 250.
mn ::
Hec, lej, da se meni, ki pol minute preden sploh pridem do tega da bom prehiteval, pa pol vsake par sekund ponovno, preverim ogledala, pa se mi je tocno to enkrat zgodilo. Najbrz sem pac slep, ali pa mi ogledala ne delajo pravilno, ker tip je priletel izza ovinka (kamor se zaradi prometa za mano pac ni videlo), pomoje ene 190. Jaz pac pol nisem prehitel, ampak ce bi tip priletel tko 1 sekundo kasneje, se mu jaz ne bi umikal. Saj nisem nor, da bom hodu po bremzi sred avtoceste.
Ampak seveda si ti nadclovek in imas v oceh x-ray radarje, in vidis tudi za ovinek, in skozi tovornjake in kombije, pol pa naj vozi folk 250.
Kaj je potem preskakoval tiste avte zaradi katerih bi potreboval x-ray radarje v očeh? Tudi meni se je že zgodilo da sem kaj spregledal, ker, kakor si pravilno ugotovil, nisem nadčlovek. Ampak ne krivim za to tistega za menoj.
Je pa tudi ravno zato nevarno voziti nad omejitvami in konec koncev tudi zato omejitve so, ker je prvič veliko lažje spregledati nekoga ki je veliko hitrejši in drugič če ga spregledaš so posledice veliko hujše. Samo vseeno mi pa ne razlagat da se avto na avtocesti v 2 sekundah kar pojavi za teboj ker to seveda ne drži.
Ravno tako moraš pa biti kamikaza da greš z bistveno višjo hitrostjo prehitevat osebno vozilo ki vozi za kamionom in za katerega moraš predvidevati da je visoka verjetnost na bo zapeljal na prehitevalni pas.
m0LN4r ::
Ravno tako moraš pa biti kamikaza da greš z bistveno višjo hitrostjo prehitevat osebno vozilo ki vozi za kamionom in za katerega moraš predvidevati da je visoka verjetnost na bo zapeljal na prehitevalni pas.
To je stalnica, recimo od Slo. Bistrice do mb je zelo mala razadlja. Pa se sam peljem med 100 za enim, pol za drugim kamionom, ga hočem prehitet, pa nemorem, do mb me prehitelo ene najmanj 30 avtov, medtem ko sem jaz že kako minuto čakal s smerokazom, ker enostavno nisem in nisem mogel mimo. Ti avteki pa letijo mimo mene ko rakete.
Očitno imamo v sloveniji še vedno prenizke kazni in previsoke plače ter prepoceni benz. Al pač tako nesposobn kaznovalni sistem, da si to lahko tako veliko folka privošči.
Pustimo zdaj tiste ene par romunov oz. "italijano" ko letijo domov za praznike. Takih je tu pa tam. Ostali so pa žal vsi slovenčki z lahko naštejem:
audi, benz, bmw (to so klasika), potem pa še razni predelani avteki, močnejši terenci, čipirani golfeki pa pasateki.
Zanimivo je, da se pa nemci vozijo po omejitvah prinas. Mi pa kot kmeti na konjskih dirkah.
Pa medtem, ko hitri vozniki iščete izgovore za svoje prekrške in rečete, da vozimo (tisti, ki vozimo po predpisih), kot da smo sami na cesti.
Bom samo rekel, da se vam še očitno bolj zdi da ste sami na celi AC od Kopra pa do Lendave.
Aja sem se že peljal 300+, ampak z vlakom. Se mi je zdelo ene 100% bolj varno, kot tisti samooklicani profesionalci. Ki mislijo da z "obvladanjem" vozila obvladajo tudi promet okoli sebe in vse ostale udeležence. Yeah right.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Truga ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24628 (21981) | Mavrik |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 76362 (67356) | dzinks63 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 49327 (44722) | solatko |