Forum » Na cesti » Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Temo vidijo: vsi
mihec87 ::
Zanimivo je, da se pa nemci vozijo po omejitvah prinas. Mi pa kot kmeti na konjskih dirkah.
Nemci so navajeni, da se jih strafa kadar vozijo prehitro. Pri nas pa zazigamo radarje.
Tist radar je bil za filat blagajno..
Truga ::
Ja, in? Ce folk ne bi vozil prehitro, se blagajna od radarja pac ne bi filala.
Ampak ker folk ne more vozit samo 70, al kolko je ze bla tam omejitev, so jih raje zazgali.
Ampak ker folk ne more vozit samo 70, al kolko je ze bla tam omejitev, so jih raje zazgali.
m0LN4r ::
Zanimivo je, da se pa nemci vozijo po omejitvah prinas. Mi pa kot kmeti na konjskih dirkah.
Nemci so navajeni, da se jih strafa kadar vozijo prehitro. Pri nas pa zazigamo radarje.
Tist radar je bil za filat blagajno..
Pa tudi če nebi bil, bi folk že našel razlog za svoja dejanja. Saj izmed vseh izjav zakaj so proti je bil samo 1/10 o filanju dnara.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
bluefish - Zakaj skakalci skačejo na 200+ meterski skakalnici, zakaj proizvajajo avtomobile ki zmorejo 300+km/h, zakaj osvajamo vesolje,....?
Ker je to pač v človeški naravi, če nebi bilo tega, bi bili še sedaj na drevesih ali v jami. Nekaterim je to izziv, od drugih take vožnje zahteva služba. Problem je pač pri tistih, ki pri takih brzinah, vozila ne obvladajo, tistim pa, ki so se tega priučili, je vožnja 250+ enako stresna in nevarna, kot tebi 130 ali 90 na regionalkah.
Truga - Ne skrbi, tisti, ki za teboj pripelje 200+, bo hitrost tudi pravi čas zmanjšal, problem nastane, ko mu to narediš v trenutku, ko se tako vozilo že skoraj izenači s tvojim zadkom. Sicer pa je situacija dovolj vidna, če takrat, ko nameravaš prehiteti, levo oko vržeš na stransko ogledalo in pogledaš mrtvi kot, ni pa sigurno, če pogledaš v ogledalo in začneš s prehitevanjem 2-3 sekundi pozneje.
mn - Večina teh, ki letijo po AC to tudi zna. Predvidevajo ravno take slučaje in večinoma tudi reagirajo pravilno. Se pa veliko hitrih voznikov ne zaveda, da jih morda nekdo pač ne vidi ali ne zna precenit njihove hitrosti, zato potem take reakcije z blendanjem in podobnim. Tisti normalno hitri vozniki, ki se nam to večinoma dogaja skozi, enostavno znižamo hitrost in poizkušamo ohranit varnostno razdaljo, če le nekdo za nami ne pritiska preveč na odbijač. Vsem tistim, ki pa pridete v tako situacijo, bodite vsaj toliko fer, da se po prehitevanju, takoj postavite na vozni pas, čeprav morate potem čez 500+metrov ponovno prehitet kakšno drugo vozilo.
m0LN4r - Nemci so na splošno bolj urejeni in disciplinirani kot Slovenci, tudi davke plačujejo veliko bolj redno, da ne govorim o izplačevanju plač in podobnem.
Na splošno imajo Nemci tudi bolj urejeno infrastrukturo vključno s signalizacijo. Tam ne boš videl na 500 metrih štiri znake, z različno omejitvijo, ravno tako kaznujejo oviranje prometa (prvega v koloni, ki vozi pod omejitvijo in se na primernem mestu ne umakne). Tam se tudi pešci obnašajo bolj primerno, predvsem pa kolesarji in drugi udeleženci v prometu, ne skačejo pred vozeča vozila.
Tam je tudi opravljanje vozniškega izpita bolj zahtevno (izpita ne naredi, če na AC ne doseže najvišje predpisane hitrosti, če na regionalkah ne more voziti na zgornji meji omejitve in, če se pri semaforju ne premakne dovolj hitro in s tem ovira ostale udeležence v prometu). Ne tako dolgo nazaj, so morali vsi novi vozniki, vozilo opremit s tablico L - lederer - začetnik. To so morali voziti s seboj 2 leti, po opravljenem izpitu. Se mi zdi, da tega predpisa nimajo več, je pa bil to dober pokazatelj drugim udeležencem, da lahko od voznika pričakujejo kakšno nenamerno neumnost.
Res je, v Nemčiji se večina prekrškov sankcionira, nekatere samo z opominom, kadar pa gre za bolj nevarne zadeve, pa kazni niso tako nizke, saj lahko butast voznik v enem dopoldnevu nabere, za kar nekaj k€ kazni.
Najhujše so kazni, za prekratko varnostno razdaljo na AC. Hitrost niti ni draga, če se prekoračitve dogajajo izven naselij. Edino v coni 30 in pri omejitvi 50 so višje (pa še vedno ne take, kot pri nas), je pa res, da so ceste tako nadzorovane, da se opazi skoraj vse prekrške in si ustavljen par sto metrov od prekrška, pa ti policaj našteje, kje vse si ga polomil. Za običajne prekrške, so redke kazni preko 100€, se jih pa zna hitro nabrat.
Sicer pa povprečni Nemec, tam kjer piše 90 vozi 90 in ne 80 zaradi varnosti, za njem pa kilometerska kolona. Kadar vozi počasneje, se redno umika, da spusti hitrejše naprej. Tam biti prvi v počasni koloni, ni statusni simbol.
Veliko je za nemško disciplino na cestah pripomogla tudi izgradnja nešteto poligonov, dirkaških stez in podobnega, kjer lahko povprečni voznik z željo po hitrosti, slajdanju ali drugih vragolijah, to počne varno in za primerno ceno.
Mariborski primer, glede na višino kazni, je bil šolski primer, kako se prometa ne ureja. Saj imajo kar nekaj policajev, pa naj se postavijo ob rob ceste in kaznujejo prehitre, ne pa da naredijo avtomatsko plenjenje denarja, za prekoračitve 5-10 km/h. Pa še kazni bi se stekale v mestno blagajno in privat firmo, to je bil namreč mestni projekt padlega Kanglerja, če pa kasirajo policaji, gredo kazni v državno blagajno.
Ker je to pač v človeški naravi, če nebi bilo tega, bi bili še sedaj na drevesih ali v jami. Nekaterim je to izziv, od drugih take vožnje zahteva služba. Problem je pač pri tistih, ki pri takih brzinah, vozila ne obvladajo, tistim pa, ki so se tega priučili, je vožnja 250+ enako stresna in nevarna, kot tebi 130 ali 90 na regionalkah.
Truga - Ne skrbi, tisti, ki za teboj pripelje 200+, bo hitrost tudi pravi čas zmanjšal, problem nastane, ko mu to narediš v trenutku, ko se tako vozilo že skoraj izenači s tvojim zadkom. Sicer pa je situacija dovolj vidna, če takrat, ko nameravaš prehiteti, levo oko vržeš na stransko ogledalo in pogledaš mrtvi kot, ni pa sigurno, če pogledaš v ogledalo in začneš s prehitevanjem 2-3 sekundi pozneje.
mn - Večina teh, ki letijo po AC to tudi zna. Predvidevajo ravno take slučaje in večinoma tudi reagirajo pravilno. Se pa veliko hitrih voznikov ne zaveda, da jih morda nekdo pač ne vidi ali ne zna precenit njihove hitrosti, zato potem take reakcije z blendanjem in podobnim. Tisti normalno hitri vozniki, ki se nam to večinoma dogaja skozi, enostavno znižamo hitrost in poizkušamo ohranit varnostno razdaljo, če le nekdo za nami ne pritiska preveč na odbijač. Vsem tistim, ki pa pridete v tako situacijo, bodite vsaj toliko fer, da se po prehitevanju, takoj postavite na vozni pas, čeprav morate potem čez 500+metrov ponovno prehitet kakšno drugo vozilo.
m0LN4r - Nemci so na splošno bolj urejeni in disciplinirani kot Slovenci, tudi davke plačujejo veliko bolj redno, da ne govorim o izplačevanju plač in podobnem.
Na splošno imajo Nemci tudi bolj urejeno infrastrukturo vključno s signalizacijo. Tam ne boš videl na 500 metrih štiri znake, z različno omejitvijo, ravno tako kaznujejo oviranje prometa (prvega v koloni, ki vozi pod omejitvijo in se na primernem mestu ne umakne). Tam se tudi pešci obnašajo bolj primerno, predvsem pa kolesarji in drugi udeleženci v prometu, ne skačejo pred vozeča vozila.
Tam je tudi opravljanje vozniškega izpita bolj zahtevno (izpita ne naredi, če na AC ne doseže najvišje predpisane hitrosti, če na regionalkah ne more voziti na zgornji meji omejitve in, če se pri semaforju ne premakne dovolj hitro in s tem ovira ostale udeležence v prometu). Ne tako dolgo nazaj, so morali vsi novi vozniki, vozilo opremit s tablico L - lederer - začetnik. To so morali voziti s seboj 2 leti, po opravljenem izpitu. Se mi zdi, da tega predpisa nimajo več, je pa bil to dober pokazatelj drugim udeležencem, da lahko od voznika pričakujejo kakšno nenamerno neumnost.
Res je, v Nemčiji se večina prekrškov sankcionira, nekatere samo z opominom, kadar pa gre za bolj nevarne zadeve, pa kazni niso tako nizke, saj lahko butast voznik v enem dopoldnevu nabere, za kar nekaj k€ kazni.
Najhujše so kazni, za prekratko varnostno razdaljo na AC. Hitrost niti ni draga, če se prekoračitve dogajajo izven naselij. Edino v coni 30 in pri omejitvi 50 so višje (pa še vedno ne take, kot pri nas), je pa res, da so ceste tako nadzorovane, da se opazi skoraj vse prekrške in si ustavljen par sto metrov od prekrška, pa ti policaj našteje, kje vse si ga polomil. Za običajne prekrške, so redke kazni preko 100€, se jih pa zna hitro nabrat.
Sicer pa povprečni Nemec, tam kjer piše 90 vozi 90 in ne 80 zaradi varnosti, za njem pa kilometerska kolona. Kadar vozi počasneje, se redno umika, da spusti hitrejše naprej. Tam biti prvi v počasni koloni, ni statusni simbol.
Veliko je za nemško disciplino na cestah pripomogla tudi izgradnja nešteto poligonov, dirkaških stez in podobnega, kjer lahko povprečni voznik z željo po hitrosti, slajdanju ali drugih vragolijah, to počne varno in za primerno ceno.
Mariborski primer, glede na višino kazni, je bil šolski primer, kako se prometa ne ureja. Saj imajo kar nekaj policajev, pa naj se postavijo ob rob ceste in kaznujejo prehitre, ne pa da naredijo avtomatsko plenjenje denarja, za prekoračitve 5-10 km/h. Pa še kazni bi se stekale v mestno blagajno in privat firmo, to je bil namreč mestni projekt padlega Kanglerja, če pa kasirajo policaji, gredo kazni v državno blagajno.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Predvsem mu je Romun delal, kar mu je delal, zaradi čistega izsiljevanja prednosti s strani filmarja.
Ce te nekdo izsili, ti _NIKAKOR_ ne dobis pooblastila ali dovoljenja, da zaradi tega tudi sam krsis zakon, se obnasas kot kreten in nevarnost se povecujes. Romun je bil debil, ki je naletel na drugega debila. Ce romun ne bi bil debil, bi lepo mirno pocakal zadaj in potem nadaljeval z voznjo.
In to je najpomembnejse cesar se v prometu zelo malo ljudi zaveda.
BigWhale ::
Problem je pač pri tistih, ki pri takih brzinah, vozila ne obvladajo, tistim pa, ki so se tega priučili, je vožnja 250+ enako stresna in nevarna, kot tebi 130 ali 90 na regionalkah.
Na zalost se fizika s teboj ne strinja.
Voznja pri 250km/h je bistveno bolj nevarna kot tista pri 130km/h. Pa ce se ti na glavo postavis. Nekaj precej preprostih racunov s silami, gibalnimi kolicinami in reakcijskim casom ti to lepo pove.
Kar se pa stresa tice, nevem no. Ce moras bistveno bolj paziti na sebe in tudi na druge voznike, potem to predstavlja vecji stres in ne manjsi.
Truga ::
Vse kar lahko recem kle je, upam da cim prej ljudem ne bojo vec pustil vozit na javnih cestah.
m0LN4r ::
solatko vedno pozabi, da takih (idealnih profičev, ki prinašajo hitrosti nad omejitvijo na javno cesto, kjer so drugi udeleženci v večini) o katerih on govori je 1% ali manj izmed vseh divjakov. Če so tako dobri bi bli v kakem rallyju zaposleni, kot šoferji in tega na javnih površinah nebi počel.
Ko ti sam voznik kakega rally avta pove, da njemu tut ni jasno zakaj so vsi taki divjaki (medtem ko se on hoče mirno pripeljat z družino na morje), ki majo 100KM+ pa se izgovarjajo na prevožene km, da so ohoho izkušeni in lahko delajo kaj hočejo.
Medtem, ko pa on nikoli ne razkazuje svojih sposobnosti na javnih cestah pa ma mogoče manj prevoženih, kot nek taksist al kamionist.
Kdor pa ne loči javnega prometa od dirkanja pa tak al tak ni diht že samo zaradi "ne loči"
Ko ti sam voznik kakega rally avta pove, da njemu tut ni jasno zakaj so vsi taki divjaki (medtem ko se on hoče mirno pripeljat z družino na morje), ki majo 100KM+ pa se izgovarjajo na prevožene km, da so ohoho izkušeni in lahko delajo kaj hočejo.
Medtem, ko pa on nikoli ne razkazuje svojih sposobnosti na javnih cestah pa ma mogoče manj prevoženih, kot nek taksist al kamionist.
Kdor pa ne loči javnega prometa od dirkanja pa tak al tak ni diht že samo zaradi "ne loči"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mn ::
tistim pa, ki so se tega priučili, je vožnja 250+ enako stresna in nevarna, kot tebi 130 ali 90 na regionalkah
Največji problem je, da si pri tej hitrosti še enkrat hitrejši od ostalih udeležencev. Takšna vožnja je vedno bolj nevarna. Razen če je fizika v tvojem delu vesolja kaj drugačna?
medtem ko sem jaz že kako minuto čakal s smerokazom, ker enostavno nisem in nisem mogel mimo
Tebe v avtošoli niso naučili, da se da smerokaz šele ko imaš prostor za prehitevanje in ne prej?
solatko ::
BigWhale - Nikjer nisem trdil, da je dovoljeno početje, kot je to pokazal Romun, pravim, da nekateri izgubijo malo živcev in odreagirajo tako, kar je čisto človeško.
Primerjaj vožnjo z biciklom, nekega začetnika in starega biciklista ala jype. Nekdo se bo pri veliko manjših akrobacijah, kot jih izvaja on, enostavno polomil - pa tudi tu delujejo sile fizike.
Če bi bilo voziti hitro, fizikalno nemogoče, verjetno nebi izdelovali takih avtomobilov, je pa res, da takih vožnej, sorazmerno varno, ne more izvajati vsak, nekateri pa jih zaradi službenih obveznosti, celo morajo, pa ne dobijo višje plače, na račun povečanega stresa.
m0LN4r - Takih idealnih profičev je več, kot si ti misliš, če jih nebi bilo, bi vsak dan šteli nekaj sto mrtvih na naših cestah (da ne govorim o drugih državah), ker bi se raztreščili vsi tisti, ki teh stvari ne obvladajo.
Dirkaški šport ima določene omejitve, ki pa pri pridobivanju znanja vožnje niso prisotne. Vsak, ki ima željo in se je pripravljen učiti, se lahko nauči vozit in obnašat v prometu nadpovprečno, ne zaradi razkazovanja ega, temveč zaradi lastne varnosti in varnosti drugih.
Rally vozniki so svoj adrenalin izvajali na cestah s tekočim prometom, ne tako dolgo nazaj, z veliko manj varnimi vozili, pa so kljub divji vožnji, povzročilo točno 0 nesreč, po drugih udeležencih v prometu.
mn - Nikjer nisem napisal, da taka vožnja ni nevarna, je tudi 130, 90, 50..., če to počne človek, ki tega ne zna. Vsaka budala zna pritiskat na gas, samo dobri vozniki se zavedamo, da je potrebno tudi ustavit in to varno, zato dobri vozniki na svojih kontih, nimajo nevarnih situacij, ogrožanja drugih in prometnih nesreč.
Pri nas je postal problem, da nimaš več možnosti, da bi postal dober voznik, kar sigurno ni čisto vsak, ki zna voz pognati do 200+, potem pa ga v kritičnih situacijah rešuje sreča in ostali udeleženci v prometu. Tudi mede vozniki, ki upoštevajo čisto vse omejitve hitrosti, je zelo malo dobrih voznikov.
To, da se držiš omejitev, je namreč čisto majhen delček obnašanja v prometu in to dokaj nepomemben.
Primerjaj vožnjo z biciklom, nekega začetnika in starega biciklista ala jype. Nekdo se bo pri veliko manjših akrobacijah, kot jih izvaja on, enostavno polomil - pa tudi tu delujejo sile fizike.
Če bi bilo voziti hitro, fizikalno nemogoče, verjetno nebi izdelovali takih avtomobilov, je pa res, da takih vožnej, sorazmerno varno, ne more izvajati vsak, nekateri pa jih zaradi službenih obveznosti, celo morajo, pa ne dobijo višje plače, na račun povečanega stresa.
m0LN4r - Takih idealnih profičev je več, kot si ti misliš, če jih nebi bilo, bi vsak dan šteli nekaj sto mrtvih na naših cestah (da ne govorim o drugih državah), ker bi se raztreščili vsi tisti, ki teh stvari ne obvladajo.
Dirkaški šport ima določene omejitve, ki pa pri pridobivanju znanja vožnje niso prisotne. Vsak, ki ima željo in se je pripravljen učiti, se lahko nauči vozit in obnašat v prometu nadpovprečno, ne zaradi razkazovanja ega, temveč zaradi lastne varnosti in varnosti drugih.
Rally vozniki so svoj adrenalin izvajali na cestah s tekočim prometom, ne tako dolgo nazaj, z veliko manj varnimi vozili, pa so kljub divji vožnji, povzročilo točno 0 nesreč, po drugih udeležencih v prometu.
mn - Nikjer nisem napisal, da taka vožnja ni nevarna, je tudi 130, 90, 50..., če to počne človek, ki tega ne zna. Vsaka budala zna pritiskat na gas, samo dobri vozniki se zavedamo, da je potrebno tudi ustavit in to varno, zato dobri vozniki na svojih kontih, nimajo nevarnih situacij, ogrožanja drugih in prometnih nesreč.
Pri nas je postal problem, da nimaš več možnosti, da bi postal dober voznik, kar sigurno ni čisto vsak, ki zna voz pognati do 200+, potem pa ga v kritičnih situacijah rešuje sreča in ostali udeleženci v prometu. Tudi mede vozniki, ki upoštevajo čisto vse omejitve hitrosti, je zelo malo dobrih voznikov.
To, da se držiš omejitev, je namreč čisto majhen delček obnašanja v prometu in to dokaj nepomemben.
Delo krepa človeka
AndrejO ::
solatko ::
Verjetno dobri vozniki bolje poznajo fiziko in jo s pridom tudi uporabijo, ko gre kaj narobe, kot večina razpravljalcev tu gor. Vsaj tiste zakonitosti fizike, ki veljajo pri obnašanju vozila in podlage na kateri se to dogaja.
Slabi vozniki se prepustijo delovanju sil, izkušeni, dobri vozniki pa na te sile učinkovito, s svojimi reakcijami, uplivajo, tako kot uporabijo dobri borci energijo nasprotnika.
Tisti, ki vam vozilo ni nikoli obvladala fizika, sploh ne veste, o čem govorite. Ko veste, kako delujejo sile v različnih situacijah, ravno to lahko izkoristite sebi v prid in zaradi tega rešite marsikatero sigurno nesrečo ali krepko omilite posledice - najbolj pride to do izraza pri motorjih.
Ni potrebno biti doktor znanosti, da določene sile in silnice izkoristiš v svoje dobro, samo natrenirat je potrebno kako.
Slabi vozniki se prepustijo delovanju sil, izkušeni, dobri vozniki pa na te sile učinkovito, s svojimi reakcijami, uplivajo, tako kot uporabijo dobri borci energijo nasprotnika.
Tisti, ki vam vozilo ni nikoli obvladala fizika, sploh ne veste, o čem govorite. Ko veste, kako delujejo sile v različnih situacijah, ravno to lahko izkoristite sebi v prid in zaradi tega rešite marsikatero sigurno nesrečo ali krepko omilite posledice - najbolj pride to do izraza pri motorjih.
Ni potrebno biti doktor znanosti, da določene sile in silnice izkoristiš v svoje dobro, samo natrenirat je potrebno kako.
Delo krepa človeka
bluefish ::
Še enkrat, takih je morda procent ali malo več. Tu pa govorimo o povprečnih voznikih, ki jih vsakodnevno srečavamo na cesti.
MacLeod ::
Kultura vožnje po naših cestah je zelo nizka. Veliko tu napisanega o vožnji po cesti spada na zelo primitiven nivo razmišljanja, se vidi da nas nimajo zaman za balkance.
Neki red mora biti, zato imamo zakone, da se postavijo neke meje vsega normalnega.
kar je napisano v 45 členu ZprCp, ni zato da se bomo vozili kak se bo nam zdelo.
Vprašanje je koliko voznikov si sploh prebere ta zakon.
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
(2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.
(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(5) Ob zmanjšani vidljivosti, manjši od 50 metrov, morajo vozniki motornih vozil, ki prevažajo nevarno blago, in vozniki motornih vozil, s katerimi se opravlja izredni prevoz, razen izrednih prevozov, ki se opravljajo zaradi zagotavljanja prevoznosti cest (pluženje in posipanje), zmanjšati hitrost tako, da je izključeno vsako ogrožanje in ustaviti na najbližjem parkirnem prostoru ter poskrbeti za varnost vozila in tovora. Enako velja v primeru, če je cesta spolzka zaradi snega, ledu ali drugih razlogov, ter v primeru, če je zaradi vetra ali drugih okoliščin zmanjšana stabilnost vozila.
Razlogi za to naj bi bili jasni.
Vedno delamo primerjave z drugimi državami kako to tam. Ja, res lahko v Nemčiji vozimo na določenih odsekih brez omejitev, tisti ki se vozite po teh cestah menda ja vidite razliko med tisto cesto in našo, ali? Mi se z našimi cestami in kulturo vožnje ter tudi povprečnimi vozili, lahko primerjamo s kom drugim ne z evropskimi državami, žal je tako. Kako se pa vozijo po nemških cestah Nemci, avstrijskih Avstrijci tam kjer so omejitve? Vam blendajo in trobijo? Je mogoče kdo videl drugje po svetu in se čudil kako to, da se nekdo vozi po omejitvi ali čisto malo več čeprav nikjer ni nikogar dolge kilometre? Je mogoče kaj narobe z njim?
Pa tudi kot je že bilo napisano, vsemu drugemu se v avtu posvečati samo vožnji ne. Telefoniranje je zgleda nacionalni šport, skozi križišče zavijanje s telefonom v roki... tak posnetek bi bilo potrebno prikazati po TV-ju v času največje gledanosti ki so ga naredili Angleži
Če bi bili vsi enako sposobni voziti sploh nebi potrebovali policije. Če pa pri nas lahko celo kupiš vozniško, potem se pa čudimo kaj vse se dogaja na cestah.
Neki red mora biti, zato imamo zakone, da se postavijo neke meje vsega normalnega.
kar je napisano v 45 členu ZprCp, ni zato da se bomo vozili kak se bo nam zdelo.
Vprašanje je koliko voznikov si sploh prebere ta zakon.
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
(2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.
(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(5) Ob zmanjšani vidljivosti, manjši od 50 metrov, morajo vozniki motornih vozil, ki prevažajo nevarno blago, in vozniki motornih vozil, s katerimi se opravlja izredni prevoz, razen izrednih prevozov, ki se opravljajo zaradi zagotavljanja prevoznosti cest (pluženje in posipanje), zmanjšati hitrost tako, da je izključeno vsako ogrožanje in ustaviti na najbližjem parkirnem prostoru ter poskrbeti za varnost vozila in tovora. Enako velja v primeru, če je cesta spolzka zaradi snega, ledu ali drugih razlogov, ter v primeru, če je zaradi vetra ali drugih okoliščin zmanjšana stabilnost vozila.
Razlogi za to naj bi bili jasni.
Vedno delamo primerjave z drugimi državami kako to tam. Ja, res lahko v Nemčiji vozimo na določenih odsekih brez omejitev, tisti ki se vozite po teh cestah menda ja vidite razliko med tisto cesto in našo, ali? Mi se z našimi cestami in kulturo vožnje ter tudi povprečnimi vozili, lahko primerjamo s kom drugim ne z evropskimi državami, žal je tako. Kako se pa vozijo po nemških cestah Nemci, avstrijskih Avstrijci tam kjer so omejitve? Vam blendajo in trobijo? Je mogoče kdo videl drugje po svetu in se čudil kako to, da se nekdo vozi po omejitvi ali čisto malo več čeprav nikjer ni nikogar dolge kilometre? Je mogoče kaj narobe z njim?
Pa tudi kot je že bilo napisano, vsemu drugemu se v avtu posvečati samo vožnji ne. Telefoniranje je zgleda nacionalni šport, skozi križišče zavijanje s telefonom v roki... tak posnetek bi bilo potrebno prikazati po TV-ju v času največje gledanosti ki so ga naredili Angleži
Če bi bili vsi enako sposobni voziti sploh nebi potrebovali policije. Če pa pri nas lahko celo kupiš vozniško, potem se pa čudimo kaj vse se dogaja na cestah.
solatko ::
MacLeod - Pozabljaš nekaj, pri nas je marsikatera označba popoln nesmisel. Na določenih odsekih, se že leta vozi hitreje, vendar ni nobene nesreče, ni kritičnih situacij, pa odgovorni ne naredijo sprememb, če prav je omejitev (recimo 60) totalni birokratski nesmisel. So pa na takih odsekih velikokrat postavljene zasede za lovljenje porednih fantkov.
Kaj ko bi se raje postavili k krožiščem in pokasirali tistih nekaj sto na uro, ki ne vedo zakaj imajo smerokaze (300/150€ + 3 točke), da bi se ljudje naučili dajat smerokaze.
Naše AC na nekaterh delih omogočajo kar spodobne hitrosti, seveda ne takrat, ko je dren. To dnevno dokazujejo divjaki, ki pa začuda ne polnijo črne kronike, samo policijska in novinarska poročila.
Veš Nemci se reda in discipline učijo od malega in tudi starši so večinoma vzor mladim (tudi gastarbajterji), tako, da so razne anomalije zelo hitro zatrte, sprepričevanji, prevzgojo ali kaznimi.
Tam nekaj ministerstev dela na področju varnosti v prometu, pri nas je to zaenkrat samo policija, vsi ostali pa enostavno prisegajo na zmanjšanje hitrosti, vse ostalo je po njihovem v redu, samo divjake s cest (če prav 99%-ov nesreč povzročijo povprečni vozniki, ki niso prilagodili vožnje razmeram na cesti, pa če prav so bili pod omejitvijo - enostavno bi lahko napisali, neobvladanje vozila, pomanjkanje izkušenj...., je pač lažje napisat - prehitri). Termina, da je za kakšno nesrečo krivo cestno podjetje, ker ne vzdržuje cest, pri nas, navkljub sredstvom, ki naj bi šla za ta namen, nimamo.
Kultuta voznikov je odsev psihofizičnega in socialnega stanja države. Ljudje, ki drugega razen vsakodnevnih problemov ne poznajo, niso sposobni za kulturno in strpno vožnjo. Povsod, kjer je socialna slika slaba, so tudi prometne razmere slabe, če pa deluje samo represivni aparat, pa neobvladljive.
Nikar pa mešat v to hitre voznike, saj večino nesreč povzročijo vozniki, ki ne vozijo hitro.
Kaj ko bi se raje postavili k krožiščem in pokasirali tistih nekaj sto na uro, ki ne vedo zakaj imajo smerokaze (300/150€ + 3 točke), da bi se ljudje naučili dajat smerokaze.
Naše AC na nekaterh delih omogočajo kar spodobne hitrosti, seveda ne takrat, ko je dren. To dnevno dokazujejo divjaki, ki pa začuda ne polnijo črne kronike, samo policijska in novinarska poročila.
Veš Nemci se reda in discipline učijo od malega in tudi starši so večinoma vzor mladim (tudi gastarbajterji), tako, da so razne anomalije zelo hitro zatrte, sprepričevanji, prevzgojo ali kaznimi.
Tam nekaj ministerstev dela na področju varnosti v prometu, pri nas je to zaenkrat samo policija, vsi ostali pa enostavno prisegajo na zmanjšanje hitrosti, vse ostalo je po njihovem v redu, samo divjake s cest (če prav 99%-ov nesreč povzročijo povprečni vozniki, ki niso prilagodili vožnje razmeram na cesti, pa če prav so bili pod omejitvijo - enostavno bi lahko napisali, neobvladanje vozila, pomanjkanje izkušenj...., je pač lažje napisat - prehitri). Termina, da je za kakšno nesrečo krivo cestno podjetje, ker ne vzdržuje cest, pri nas, navkljub sredstvom, ki naj bi šla za ta namen, nimamo.
Kultuta voznikov je odsev psihofizičnega in socialnega stanja države. Ljudje, ki drugega razen vsakodnevnih problemov ne poznajo, niso sposobni za kulturno in strpno vožnjo. Povsod, kjer je socialna slika slaba, so tudi prometne razmere slabe, če pa deluje samo represivni aparat, pa neobvladljive.
Nikar pa mešat v to hitre voznike, saj večino nesreč povzročijo vozniki, ki ne vozijo hitro.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Tebe v avtošoli niso naučili, da se da smerokaz šele ko imaš prostor za prehitevanje in ne prej?
Mene so v bistvu naucili, da dam najprej zmigavc, da cim prej sporocim vsem ostalim, da mam namen zavit. Sele pol zacnem okol gledat, ce mam sploh plac in zavijem takrat, ko ga imam.
S tem, ko das zmigavec, ti bo vsak, vsaj priblizno normalen voznik, tudi omogocil zavijanje oziroma prehitevanje v tvojem primeru. Sploh ce bo videl, da se ze trije pred njim niso blagovoljili narediti tega.
BigWhale - Nikjer nisem trdil, da je dovoljeno početje, kot je to pokazal Romun, pravim, da nekateri izgubijo malo živcev in odreagirajo tako, kar je čisto človeško.
Ce odreagiras tako, da s tem ogrozas en kup zivljenj, ko te nekdo ne spusti naprej, potem v bistvu nisi za na cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Mesar ::
BigWhale - Nikjer nisem trdil, da je dovoljeno početje, kot je to pokazal Romun, pravim, da nekateri izgubijo malo živcev in odreagirajo tako, kar je čisto človeško.
Primerjaj vožnjo z biciklom, nekega začetnika in starega biciklista ala jype. Nekdo se bo pri veliko manjših akrobacijah, kot jih izvaja on, enostavno polomil - pa tudi tu delujejo sile fizike.
Če bi bilo voziti hitro, fizikalno nemogoče, verjetno nebi izdelovali takih avtomobilov, je pa res, da takih vožnej, sorazmerno varno, ne more izvajati vsak, nekateri pa jih zaradi službenih obveznosti, celo morajo, pa ne dobijo višje plače, na račun povečanega stresa.
Lahko bi tudi čisto človeško vrnil izpit če se ne obvlada...
m0LN4r - Takih idealnih profičev je več, kot si ti misliš, če jih nebi bilo, bi vsak dan šteli nekaj sto mrtvih na naših cestah (da ne govorim o drugih državah), ker bi se raztreščili vsi tisti, ki teh stvari ne obvladajo.
Dirkaški šport ima določene omejitve, ki pa pri pridobivanju znanja vožnje niso prisotne. Vsak, ki ima željo in se je pripravljen učiti, se lahko nauči vozit in obnašat v prometu nadpovprečno, ne zaradi razkazovanja ega, temveč zaradi lastne varnosti in varnosti drugih.
Rally vozniki so svoj adrenalin izvajali na cestah s tekočim prometom, ne tako dolgo nazaj, z veliko manj varnimi vozili, pa so kljub divji vožnji, povzročilo točno 0 nesreč, po drugih udeležencih v prometu.
Zakaj se morejo učiti med drugimi nič hudega slutečimi vozniki? Naj se učijo na dirkališčih al pa kjer hočejo samo tam ne kjer mene ogrožajo.
mn - Nikjer nisem napisal, da taka vožnja ni nevarna, je tudi 130, 90, 50..., če to počne človek, ki tega ne zna. Vsaka budala zna pritiskat na gas, samo dobri vozniki se zavedamo, da je potrebno tudi ustavit in to varno, zato dobri vozniki na svojih kontih, nimajo nevarnih situacij, ogrožanja drugih in prometnih nesreč.
Pri nas je postal problem, da nimaš več možnosti, da bi postal dober voznik, kar sigurno ni čisto vsak, ki zna voz pognati do 200+, potem pa ga v kritičnih situacijah rešuje sreča in ostali udeleženci v prometu. Tudi mede vozniki, ki upoštevajo čisto vse omejitve hitrosti, je zelo malo dobrih voznikov.
To, da se držiš omejitev, je namreč čisto majhen delček obnašanja v prometu in to dokaj nepomemben.
Pa še kako pomemben je, si predstavljaš da bi se večina vozila 90kmh po zdajšnjih 30 conah?
Verjetno dobri vozniki bolje poznajo fiziko in jo s pridom tudi uporabijo, ko gre kaj narobe, kot večina razpravljalcev tu gor. Vsaj tiste zakonitosti fizike, ki veljajo pri obnašanju vozila in podlage na kateri se to dogaja.
Slabi vozniki se prepustijo delovanju sil, izkušeni, dobri vozniki pa na te sile učinkovito, s svojimi reakcijami, uplivajo, tako kot uporabijo dobri borci energijo nasprotnika.
Tisti, ki vam vozilo ni nikoli obvladala fizika, sploh ne veste, o čem govorite. Ko veste, kako delujejo sile v različnih situacijah, ravno to lahko izkoristite sebi v prid in zaradi tega rešite marsikatero sigurno nesrečo ali krepko omilite posledice - najbolj pride to do izraza pri motorjih.
Ni potrebno biti doktor znanosti, da določene sile in silnice izkoristiš v svoje dobro, samo natrenirat je potrebno kako.
Odlično, ampak to meni čisto nič ne pomeni, čisto nič in še vedno me nima pravice ogrožati tudi če verjame, da je bog ali pa superman.
MacLeod - Pozabljaš nekaj, pri nas je marsikatera označba popoln nesmisel. Na določenih odsekih, se že leta vozi hitreje, vendar ni nobene nesreče, ni kritičnih situacij, pa odgovorni ne naredijo sprememb, če prav je omejitev (recimo 60) totalni birokratski nesmisel. So pa na takih odsekih velikokrat postavljene zasede za lovljenje porednih fantkov.
Kaj ko bi se raje postavili k krožiščem in pokasirali tistih nekaj sto na uro, ki ne vedo zakaj imajo smerokaze (300/150€ + 3 točke), da bi se ljudje naučili dajat smerokaze.
Ni slaba ideja, lahko bi zaposlili več kadra in jih postavili na krožišča, da bi DODATNO kaznovali kršitelje. Tako bodo plačali svoj del tisti ki ne znajo v krožiščih in tisti, ki kršijo CPP na AC.
Naše AC na nekaterh delih omogočajo kar spodobne hitrosti, seveda ne takrat, ko je dren. To dnevno dokazujejo divjaki, ki pa začuda ne polnijo črne kronike, samo policijska in novinarska poročila.
Veš Nemci se reda in discipline učijo od malega in tudi starši so večinoma vzor mladim (tudi gastarbajterji), tako, da so razne anomalije zelo hitro zatrte, sprepričevanji, prevzgojo ali kaznimi.
Kaj hočeš s tem povedat? Nemški narod poveličevat čez naš? Če so na cestah toliko boljši kot mi (kar ti trdiš) potem rabimo mi še bolj stroga pravila, kazni IN OMEJITVE, da nam zadeva funkcionira.
Tam nekaj ministerstev dela na področju varnosti v prometu, pri nas je to zaenkrat samo policija, vsi ostali pa enostavno prisegajo na zmanjšanje hitrosti, vse ostalo je po njihovem v redu, samo divjake s cest (če prav 99%-ov nesreč povzročijo povprečni vozniki, ki niso prilagodili vožnje razmeram na cesti, pa če prav so bili pod omejitvijo - enostavno bi lahko napisali, neobvladanje vozila, pomanjkanje izkušenj...., je pač lažje napisat - prehitri). Termina, da je za kakšno nesrečo krivo cestno podjetje, ker ne vzdržuje cest, pri nas, navkljub sredstvom, ki naj bi šla za ta namen, nimamo.
Od kod imaš te podatke? Če imaš kak vir bi lepo prosil če ga lahko navedeš, da se še sam prepričam v točnost teh informacij. Hvala.
Kultuta voznikov je odsev psihofizičnega in socialnega stanja države. Ljudje, ki drugega razen vsakodnevnih problemov ne poznajo, niso sposobni za kulturno in strpno vožnjo. Povsod, kjer je socialna slika slaba, so tudi prometne razmere slabe, če pa deluje samo represivni aparat, pa neobvladljive.
Nikar pa mešat v to hitre voznike, saj večino nesreč povzročijo vozniki, ki ne vozijo hitro.
Enako kot zgoraj.
Your turn to burn!
Mesar ::
Pa ko govoriš o tem kako malo je prehitrih voznikov in kako ne nevarni so...
http://www.24ur.com/novice/slovenija/25...
Zategnimo 130 po mestu?
Sicer zdaj ne najdem več novice ampak nekje je bil intervju mislim, da na 24ur, kjer je bila podana informacija, da na štajerskem preko 70% voznikov vozi preko omejitev.
http://www.motorevija.si/si/356/1534/Ne...
Teh primerov je še in še...
http://www.24ur.com/novice/slovenija/25...
Zategnimo 130 po mestu?
Sicer zdaj ne najdem več novice ampak nekje je bil intervju mislim, da na 24ur, kjer je bila podana informacija, da na štajerskem preko 70% voznikov vozi preko omejitev.
http://www.motorevija.si/si/356/1534/Ne...
Hitra vožnja je med mladimi moškimi nekoliko bolj pogosta, verjetno zato, ker so za volanom bolj samozavestni ali pa bolj nagnjeni k temu, da se šopirijo pred drugimi (70 odstotkov moških in 62 odstotkov žensk priznava, da vozijo hitreje, kot dovoljujejo omejitve).
Teh primerov je še in še...
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
BigWhale ::
Verjetno dobri vozniki bolje poznajo fiziko in jo s pridom tudi uporabijo, ko gre kaj narobe, kot večina razpravljalcev tu gor. Vsaj tiste zakonitosti fizike, ki veljajo pri obnašanju vozila in podlage na kateri se to dogaja.
Tole je najbrz misljeno kot nekaksna sala, mar ne? Ce 5% 'dobrih voznikov' pozna fiziko in sile, ki delujejo na vozilo, potem sem jaz papez.
Slabi vozniki se prepustijo delovanju sil, izkušeni, dobri vozniki pa na te sile učinkovito, s svojimi reakcijami, uplivajo, tako kot uporabijo dobri borci energijo nasprotnika.
Oh, razsvetli nas, kako lahko izkoristis skoraj dvakratno gibalno kolicino avtomobila, ki ga vozis, pri 250km/h, ko ti nekdo z 90 km/h skoci pred tebe. Primer:
Jaz vozim 130km/h, ti pa 250km/h. Sedaj nama istocasno izza tovornjaka skoci en, ki vozi 90km/h. Oba istocasno odreagirava, in jaz za to, da zacnem zavirati porabim 1.5 sekunde, ti (ker si solatko) pa samo eno sekundo. Moj avto v tem casu prevozi 54 metrov, tvoj pa 69 metrov. Potem je pa tukaj se razdalja, da najina avtomobila prideta na 90km/h. Tvoja razdalja za to, bo skoraj stirikrat daljsa.
Ni potrebno biti doktor znanosti, da določene sile in silnice izkoristiš v svoje dobro, samo natrenirat je potrebno kako.
Resnico, razlozi mi, kako se natreniram, da bo avto prej ustavil. Povej se kje naj to natreniram. Na Celovski? :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Invictus ::
Resnico, razlozi mi, kako se natreniram, da bo avto prej ustavil. Povej se kje naj to natreniram. Na Celovski? :>
Zato obstajajo poligoni varne vožnje. Samo Slovenci so preveč škrt da bi to plačali, ker zastonj pa pač niso.
Termina, da je za kakšno nesrečo krivo cestno podjetje, ker ne vzdržuje cest, pri nas, navkljub sredstvom, ki naj bi šla za ta namen, nimamo.
Jaz bi tukaj dodal še tehnično neustreznost vozila. V Nemčiji je takih nesreč dobro tretjino. Je bil 1x članek v AMZS.
Glede na to kako pri nas delujejo tehnični pregledi (20 EUR ti omogoča marsikaj), potem bi rekel da je stanje pri nas lahko samo še hujše.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
BigWhale ::
Resnico, razlozi mi, kako se natreniram, da bo avto prej ustavil. Povej se kje naj to natreniram. Na Celovski? :>
Zato obstajajo poligoni varne vožnje. Samo Slovenci so preveč škrt da bi to plačali, ker zastonj pa pač niso.
No, solatko je bil tisti, ki se je hvalil, da je sina ucil vozit po nasih cestah. :)
solatko ::
BigWhale - Še nihče, ki ni sposoben za na cesto, ni vrnil izpita. Tudi to je človeško.
Mesar - Danes bodoči rally vozniki ne trenirajo več na cestah, med prometom, saj je tako početje predrago, se pač poslužujejo poligonov v tujini, ker naši kekci, ki urejajo prometno varnost, ne morejo spravit skupaj enega resnega poligona, kjer bi se predvsem mladi, lahko naučili osnov hitre vožnje in obvladanja vozil v takem primeru.
Dobri vozniki, se v naseljih držijo omejitev, brez izjeme. Bo počasi treba začet ločit med dobrimi vozniki, ki znajo tudi vozit hitreje in med debili, ki poznajo samo gas.
Tisti, ki poznajo obnašanje svojih vozil, te nikoli ne ogrožajo.
Policajev je dovolj, čas bi bil, da naučijo naše voznike kdaj se daje smerokaz in zakaj. Kazen je primerna, saj lahko pri enem prehitevanju dobiš kazen 2x300€ + 2x3 točke. Se mi zdi, da boš naslednjič dal smerokaz ob namenu prehitevanja, pa tudi takrat, ko boš hotel iz krožišča, zavijati v križišču......
V tujini niso višine kazni naredile nič (so sorazmerno nizke), vendar je nadzor prometa in urejena signalizacija, skupaj z vzgojo vseh udeležencev v prometu, prinesla tako kulturo obnašanja, kot tudi varnost.
Samo višje kazni, brez možnosti, da vsak tvoj prekršek nekdo vidi in ga tako ali drugače sankcionira (tudi z opomini, pozivom po preverbi voznih sposobnosti). Pri nas, če imaš nesrečo (ravno priletiš v zasedo), si obravnavan enkrat na nekaj let.
Statistika pri nas ne zajema vseh možnih vzrokov za nesreče, zato je potrebno včasih pogledat tudi to, v drugih državah in nikjer ni hitrost zelo visoko, so pa kot povzročitelj nesreče tudi situacije, ki jih naša statistika nima (primerjaj število podatkov, ki dajejo realno sliko pri nas in v bolje prometno urejenih državah). Zato relevantnih iz naše statistike ne moreš dobiti, je pa že podatek o številu nesreč in številu kršitev omejitve, dovolj za potegnit ven zaključke, ki bi tudi statistično držali. Hitros ni med glavnimi povzročitelji prometnih nesreč, je pa lahko zelo visoko, pomanjkanje vozniških izkušenj, neobvladanje vozila, psihofizična nesposobnost vožnje.....
Termin - neprilagojena hitrost? je v redkih statističnih podatkih prometno urejenih držav. Tu se skriva krivda upravljalcev cest, ki pa jih na naših statističnih podatkih ne najdeš (in temu primerno plačevanje odškodnin).
Mesar - Ti s temi podatki, samo potrjuješ moje trditve, ob taki količini voznikov, ki vozijo nad omejitvami, je število nesreč nizko, torej samo potrjuješ moje ugotovitve, da hitrost ni tista.
Je pa lahko nevarna v povezavi z drugimi podatki (vozniške izkušnje, psihofizično stanje voznika, tehnično neustrezno vozilo.....).
BigWhale - Vsi dobri vozniki predvsem ne prekoračijo fizikalnih zakonitosti, ni nujo da poznajo teoretične osnove, bistvo je, da poznajo obnašanje svojega vozila in se temu primerno vedejo.
Dober voznik se bo najprej prilagodil tebi in tvojih 130, tako, da med tvojim zaviranjem na 90 in njegovim, niti ne bo skrajšalo varnostno razdaljo, ki jo dober voznik vedno drži. Med dobre-hitre voznike ne mešaj prepotentnežev, ki se ti v takih priložnostih limajo na odbijač.
V življenju še nisem zaviral na polno, torej je predvidevanje in vožnja s primerno hitrostjo, bistvena za lastno varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu. Če velikokrat prihajaš v situacijo zaviranja na polno, je to znak, da s tvojim znanjem vožnje in obnašanja v prometu, nekaj ni v redu.
Invictus - Na žalost na nobenem poligonu v SLO ni možnosti, doseganja velikih hitrosti in simuliranja različnih situacij pri taki vožnji. Zato trdim, da večino nesreč povzročijo vozniki, ki se hitrostnih omejitev držijo, vendar tudi pri takih hitrostih, vozil ne obvladajo, pa tudi predvidevanje situacij jim je španska vas, potem pa dodaj še telefončkanje, ukvarjanje s sopotniki in otroci na zadnjih sedežih, nepoznavanja voznikovih pripomočkov (ogledala, smerokazi) in dobiš naš prometni kaos v katerem so za vse hudo, po vašem mnenju krivi - hitri vozniki.
Če voznik ve, da je njegovo vozilo tehnično problematično in se temu primerno obnaša, lahko vozi čisto varno.
BigWhale - Imaš prav, večino vozniških izkušenj, ki so mi pozneje pomagale k preživetju na različnih cestnih džunglah po svetu, sem pridobil na naših, manj prometnih cestah in makadamu. Danes je to skoraj nemogoče, zato so mladi vozniki v precej slabem položaju in jih to na cestah velikokrat nese.
Mesar - Danes bodoči rally vozniki ne trenirajo več na cestah, med prometom, saj je tako početje predrago, se pač poslužujejo poligonov v tujini, ker naši kekci, ki urejajo prometno varnost, ne morejo spravit skupaj enega resnega poligona, kjer bi se predvsem mladi, lahko naučili osnov hitre vožnje in obvladanja vozil v takem primeru.
Dobri vozniki, se v naseljih držijo omejitev, brez izjeme. Bo počasi treba začet ločit med dobrimi vozniki, ki znajo tudi vozit hitreje in med debili, ki poznajo samo gas.
Tisti, ki poznajo obnašanje svojih vozil, te nikoli ne ogrožajo.
Policajev je dovolj, čas bi bil, da naučijo naše voznike kdaj se daje smerokaz in zakaj. Kazen je primerna, saj lahko pri enem prehitevanju dobiš kazen 2x300€ + 2x3 točke. Se mi zdi, da boš naslednjič dal smerokaz ob namenu prehitevanja, pa tudi takrat, ko boš hotel iz krožišča, zavijati v križišču......
V tujini niso višine kazni naredile nič (so sorazmerno nizke), vendar je nadzor prometa in urejena signalizacija, skupaj z vzgojo vseh udeležencev v prometu, prinesla tako kulturo obnašanja, kot tudi varnost.
Samo višje kazni, brez možnosti, da vsak tvoj prekršek nekdo vidi in ga tako ali drugače sankcionira (tudi z opomini, pozivom po preverbi voznih sposobnosti). Pri nas, če imaš nesrečo (ravno priletiš v zasedo), si obravnavan enkrat na nekaj let.
Statistika pri nas ne zajema vseh možnih vzrokov za nesreče, zato je potrebno včasih pogledat tudi to, v drugih državah in nikjer ni hitrost zelo visoko, so pa kot povzročitelj nesreče tudi situacije, ki jih naša statistika nima (primerjaj število podatkov, ki dajejo realno sliko pri nas in v bolje prometno urejenih državah). Zato relevantnih iz naše statistike ne moreš dobiti, je pa že podatek o številu nesreč in številu kršitev omejitve, dovolj za potegnit ven zaključke, ki bi tudi statistično držali. Hitros ni med glavnimi povzročitelji prometnih nesreč, je pa lahko zelo visoko, pomanjkanje vozniških izkušenj, neobvladanje vozila, psihofizična nesposobnost vožnje.....
Termin - neprilagojena hitrost? je v redkih statističnih podatkih prometno urejenih držav. Tu se skriva krivda upravljalcev cest, ki pa jih na naših statističnih podatkih ne najdeš (in temu primerno plačevanje odškodnin).
Mesar - Ti s temi podatki, samo potrjuješ moje trditve, ob taki količini voznikov, ki vozijo nad omejitvami, je število nesreč nizko, torej samo potrjuješ moje ugotovitve, da hitrost ni tista.
Je pa lahko nevarna v povezavi z drugimi podatki (vozniške izkušnje, psihofizično stanje voznika, tehnično neustrezno vozilo.....).
BigWhale - Vsi dobri vozniki predvsem ne prekoračijo fizikalnih zakonitosti, ni nujo da poznajo teoretične osnove, bistvo je, da poznajo obnašanje svojega vozila in se temu primerno vedejo.
Dober voznik se bo najprej prilagodil tebi in tvojih 130, tako, da med tvojim zaviranjem na 90 in njegovim, niti ne bo skrajšalo varnostno razdaljo, ki jo dober voznik vedno drži. Med dobre-hitre voznike ne mešaj prepotentnežev, ki se ti v takih priložnostih limajo na odbijač.
V življenju še nisem zaviral na polno, torej je predvidevanje in vožnja s primerno hitrostjo, bistvena za lastno varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu. Če velikokrat prihajaš v situacijo zaviranja na polno, je to znak, da s tvojim znanjem vožnje in obnašanja v prometu, nekaj ni v redu.
Invictus - Na žalost na nobenem poligonu v SLO ni možnosti, doseganja velikih hitrosti in simuliranja različnih situacij pri taki vožnji. Zato trdim, da večino nesreč povzročijo vozniki, ki se hitrostnih omejitev držijo, vendar tudi pri takih hitrostih, vozil ne obvladajo, pa tudi predvidevanje situacij jim je španska vas, potem pa dodaj še telefončkanje, ukvarjanje s sopotniki in otroci na zadnjih sedežih, nepoznavanja voznikovih pripomočkov (ogledala, smerokazi) in dobiš naš prometni kaos v katerem so za vse hudo, po vašem mnenju krivi - hitri vozniki.
Če voznik ve, da je njegovo vozilo tehnično problematično in se temu primerno obnaša, lahko vozi čisto varno.
BigWhale - Imaš prav, večino vozniških izkušenj, ki so mi pozneje pomagale k preživetju na različnih cestnih džunglah po svetu, sem pridobil na naših, manj prometnih cestah in makadamu. Danes je to skoraj nemogoče, zato so mladi vozniki v precej slabem položaju in jih to na cestah velikokrat nese.
Delo krepa človeka
St235 ::
BigWhale - Vsi dobri vozniki predvsem ne prekoračijo fizikalnih zakonitosti, ni nujo da poznajo teoretične osnove, bistvo je, da poznajo obnašanje svojega vozila in se temu primerno vedejo.
Dober voznik se bo najprej prilagodil tebi in tvojih 130, tako, da med tvojim zaviranjem na 90 in njegovim, niti ne bo skrajšalo varnostno razdaljo, ki jo dober voznik vedno drži. Med dobre-hitre voznike ne mešaj prepotentnežev, ki se ti v takih priložnostih limajo na odbijač.
Tako do dal v tretjo in bo njegov avto čudežno iz 200 padel na 90 km/h... Smo tole zgodbico že parkrat slišal. Kdo bi si mislil kaj vse, internet prenese.
V življenju še nisem zaviral na polno, torej je predvidevanje in vožnja s primerno hitrostjo, bistvena za lastno varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu.
potem v življenju nisi prevozil niti 0,5%, ki ga tukaj prodajaš.
Invictus ::
V tujini niso višine kazni naredile nič (so sorazmerno nizke), vendar je nadzor prometa in urejena signalizacija, skupaj z vzgojo vseh udeležencev v prometu, prinesla tako kulturo obnašanja, kot tudi varnost.
Samo višje kazni, brez možnosti, da vsak tvoj prekršek nekdo vidi in ga tako ali drugače sankcionira (tudi z opomini, pozivom po preverbi voznih sposobnosti). Pri nas, če imaš nesrečo (ravno priletiš v zasedo), si obravnavan enkrat na nekaj let.
Najbolj k vzgoji pripomore dovolj frekventno zasačenje pri prekršku. Višina kazni nima tukaj nič. Sicer so to hoteli narediti v Mariboru, ampak pijanim Štajercem pa res ne bodo merili hitrosti avtomatsko. Si raje sploh ne prdstavljam kako tam vozijo. Se bom mestu raje izognil ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
AndrejO ::
Tole je najbrz misljeno kot nekaksna sala, mar ne? Ce 5% 'dobrih voznikov' pozna fiziko in sile, ki delujejo na vozilo, potem sem jaz papez.
Brez skrbi, če bi rekel, če 5% teh fiktivnih "dobrih voznikov" pozna vsaj 5% dejanske fizike, ki jim je podložno njihovo vozilo, še ne bi prilezel blizu papeštva.
Resnico, razlozi mi, kako se natreniram, da bo avto prej ustavil. Povej se kje naj to natreniram. Na Celovski? :>
Zato obstajajo poligoni varne vožnje. Samo Slovenci so preveč škrt da bi to plačali, ker zastonj pa pač niso.
Poligoni oziroma tečaji varne vožnje te ne naučijo tega, temveč ti poskušajo na praktičnih primerih in pri (relativno) varnih hitrostih demonstrirati kako zgrešene so solatkove blodnje.
Tam se ne boš natreniral, da bo "avto prej ustavil", temveč boš (med drugim) ugotovil kako velik vpliv ima na ustavljanje mokra cesta in kakšne je dejanska varnostna razdalja. Nekaj, kar na javni cesti večina ljudi spozna šele v jarku ali "v riti" tistega pred seboj.
Vem, ker nisem škrt.
Seveda pa moraš iti na tečaj z odprto glavo.
Varnost ni "jaz sem boljši", varnost je "jaz manj tvegam".
first_line ::
BigWhale - Še nihče, ki ni .... pridobil na naših, manj prometnih cestah in makadamu. Danes je to skoraj nemogoče, zato so mladi vozniki v precej slabem položaju in jih to na cestah velikokrat nese.
Še en ki misli da spada med elito. Ziher si Šumaherja učil voziti formulo, ne vem zakaj bi tak talent zapravljal za sedenje na slotechu?
Koliko zmag pa imaš v dirkalnih športih?
Invictus ::
Poligoni oziroma tečaji varne vožnje te ne naučijo tega, temveč ti poskušajo na praktičnih primerih in pri (relativno) varnih hitrostih demonstrirati kako zgrešene so solatkove blodnje.
Tam se ne boš natreniral, da bo "avto prej ustavil", temveč boš (med drugim) ugotovil kako velik vpliv ima na ustavljanje mokra cesta in kakšne je dejanska varnostna razdalja. Nekaj, kar na javni cesti večina ljudi spozna šele v jarku ali "v riti" tistega pred seboj.
Še vedno boš prepoznal obnašanje avta in temu ustrezno reagiral. Sicer pa visoke hitrosti na avtocesti niso kaj preveč nevarne. Seveda če bi "normalen" folk sploh znal vozit 130 km/h po števcu. In uporabljal smerokaze ter ogledala ...
Varnost ni "jaz sem boljši", varnost je "jaz manj tvegam".
Noben ne oporeka temu, tudi solatko ne ...
Varnostna razdalja je najboljši ukrep proti čudakom na cesti ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
AndrejO ::
Še vedno boš prepoznal obnašanje avta in temu ustrezno reagiral.
Enodnevni tečaj je za to premalo, je pa to seveda neskončno boljše, kot pa nič. Drugje, kot na poligonu, pač ni varno izgubljati nadzor nad vozilom.
Sicer pa visoke hitrosti na avtocesti niso kaj preveč nevarne. Seveda če bi "normalen" folk sploh znal vozit 130 km/h po števcu. In uporabljal smerokaze ter ogledala ...
"Eliminator nevarnosti" so ločena smerna vozišča. Hitrost je lahko višja zaradi tega varnostnega elementa in višja, kot je, bolj je početje tvegano. To je elementarna fizika.
Omejena pa je tudi zaradi "povprečja", ker velika večina voznikov ni "na dirki" in nima "dirkaških refleksov". Nezbranost in pomanjkanje izkušenj povzročajo napake. Omejitve, tudi omejitve hitrosti, kadar se jih spoštuje, to tveganje spravljajo v sprejemljivo območje.
Noben ne oporeka temu, tudi solatko ne ...
Solatko temu implicitno oporeka tisti trenutek, ko se mu zdi sprejemljivo kršiti predpise samo zato, ker lahko to stori nekaznovano. S svojim obnašanjem ogroža vse tiste, ki pričakujejo, da se bodo ostali udeleženci maksimalno trudili ravnati v skadu s pravili.
Varnostna razdalja je najboljši ukrep proti čudakom na cesti ...
Na avtocesti "death comes from behind". Varnostna razdalja je tako prepuščena tistemu za teboj in ne tebi.
Bi pa rad videl nekoga, ki je sposoben po AC voziti 130+ IN HKRATI vzdrževati varnostno razdaljo. 80m in več? Japajade. To je v Sloveniji razumljeno kot "vrini se" in divjaki, če želijo divjati, so prisiljeni voziti s krajšo varnostno razdaljo, da "preprečijo vrivanje"
Verjetno ni potrebno posebej razlagati kako je to v povprečju najbolj tvegano početje, kar si ga lahko vsi skupaj kolektivno privoščimo.
ProGo ::
Ljudje bomo ostali ljudje. Zato je treba človeški faktor v prometu odstraniti.
Vsaj na AC bomo slej ali prej uvedli obvezno uporabo aktivnih tempomatov, na levem voznem pasu se vozi 130, z varnostno razdaljo 1m (v konvojih), na desnem pasu se vozi do 100km/h.
Zapelješ na levi pas, vključiš tempomat in počakaš pol ure in zapelješ dol z AC, vmes pa prebereš jutranje maile, milina. Če se pa komu mudi, pa lahko vse prehiti po odstavnem pasu.
Vsaj na AC bomo slej ali prej uvedli obvezno uporabo aktivnih tempomatov, na levem voznem pasu se vozi 130, z varnostno razdaljo 1m (v konvojih), na desnem pasu se vozi do 100km/h.
Zapelješ na levi pas, vključiš tempomat in počakaš pol ure in zapelješ dol z AC, vmes pa prebereš jutranje maile, milina. Če se pa komu mudi, pa lahko vse prehiti po odstavnem pasu.
jype ::
ProGo> Če se pa komu mudi, pa lahko vse prehiti po odstavnem pasu.
Mhm, to itak že zdej počnejo, če ma kdo smolo, da mu je počla guma (ko je mel vključen tempomat), ga pa al povozi kolona, al pa idiot na odstavnem pasu.
Mhm, to itak že zdej počnejo, če ma kdo smolo, da mu je počla guma (ko je mel vključen tempomat), ga pa al povozi kolona, al pa idiot na odstavnem pasu.
solatko ::
first_line - Dokaz, da zmagujem, je to, da sem po veliko prevoženih km še vedno nepoškodovan, živ in brez prometne nesreče. To je največja zmaga. Sicer pa vedno tekmujem sam s seboj in ne z drugimi.
Največji problem zagovornikov tako počasne "varne" vožnje, kot tistih, ki zagovarjamo tudi hitrost, je v tem, da nas večina pozna teorijo, ki jo v življenju ne uporabljamo.
Če si v prometu naučen čuvat sebe, avtomatično paziš na druge, če pa se ti za svoje življenje hebe, potem se tudi v prometu obnašaš, kot zadnji debil.
Lakotnik29 - Ti spet pametuješ v temi na katero se ne spoznaš prav dobro. Katero od vaj, ki sem jih predlagal v drugih temah, si preizkusil in lahko argumentirano trdiš, da moje trditve ne držijo. Sicer pa ne bom zopet začel debato s teboj, saj prepričanih nima smisla prepričevati.
Ko boš zadeve, ki so v vsakodnevni uporabi pri dobrih voznikih uporabil v praksi, se bova pogovarjala naprej. Dokler si samo povprečen voznik, ki v vsakem hitrem vozniku vidi nevarnost, istočasno pa zagovarjaš voznike, ki ustvarjajo počasne kolone, se pa od prometu nima smisla pogovarjat s teboj.
Šola varne vožnje je sicer vsaj nekaj, samo brez dnevnega piljenja pridobljenega teoretičnega znanja, ti v vsakdanjem prometu, ne pomaga kaj dosti. Take vaje morajo preit v kri, v avtomatizem, o teh stvareh med vožnjo, nimaš časa razmišljat, ko enkrat pride do kritične situacije.
AndrejO - Solatko varnostno razdaljo zagovarja celo življenje in se tega pravila tudi drži, tudi v koloni, ki na odprti cesti vozi 60, namesto 90. Pred mene se vedno lahko umakne vozilo, ki se je spravilo prehitevat kolono s petnajstega mesta ali še več.
jype - Če ti je življenje ljubo, ne menjaš gume na AC, prepustiš to strokovnjakom iz AMZS. Ti pa vozilo zapustiš takoj, ko ustaviš in pustiš vse štiri smerokaze.
Prehitevanje po desni, bi na AC sankcioniral z odvzemom voziškega dovoljenja. To se ne dogaja samo po odstavnem pasu, se tudi po voznem. (pojdi na črnuški rondo in se zapelji do Brnčičeve).
Največji problem zagovornikov tako počasne "varne" vožnje, kot tistih, ki zagovarjamo tudi hitrost, je v tem, da nas večina pozna teorijo, ki jo v življenju ne uporabljamo.
Če si v prometu naučen čuvat sebe, avtomatično paziš na druge, če pa se ti za svoje življenje hebe, potem se tudi v prometu obnašaš, kot zadnji debil.
Lakotnik29 - Ti spet pametuješ v temi na katero se ne spoznaš prav dobro. Katero od vaj, ki sem jih predlagal v drugih temah, si preizkusil in lahko argumentirano trdiš, da moje trditve ne držijo. Sicer pa ne bom zopet začel debato s teboj, saj prepričanih nima smisla prepričevati.
Ko boš zadeve, ki so v vsakodnevni uporabi pri dobrih voznikih uporabil v praksi, se bova pogovarjala naprej. Dokler si samo povprečen voznik, ki v vsakem hitrem vozniku vidi nevarnost, istočasno pa zagovarjaš voznike, ki ustvarjajo počasne kolone, se pa od prometu nima smisla pogovarjat s teboj.
Šola varne vožnje je sicer vsaj nekaj, samo brez dnevnega piljenja pridobljenega teoretičnega znanja, ti v vsakdanjem prometu, ne pomaga kaj dosti. Take vaje morajo preit v kri, v avtomatizem, o teh stvareh med vožnjo, nimaš časa razmišljat, ko enkrat pride do kritične situacije.
AndrejO - Solatko varnostno razdaljo zagovarja celo življenje in se tega pravila tudi drži, tudi v koloni, ki na odprti cesti vozi 60, namesto 90. Pred mene se vedno lahko umakne vozilo, ki se je spravilo prehitevat kolono s petnajstega mesta ali še več.
jype - Če ti je življenje ljubo, ne menjaš gume na AC, prepustiš to strokovnjakom iz AMZS. Ti pa vozilo zapustiš takoj, ko ustaviš in pustiš vse štiri smerokaze.
Prehitevanje po desni, bi na AC sankcioniral z odvzemom voziškega dovoljenja. To se ne dogaja samo po odstavnem pasu, se tudi po voznem. (pojdi na črnuški rondo in se zapelji do Brnčičeve).
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> Sicer pa vedno tekmujem sam s seboj in ne z drugimi.
Na _MOJI_ cesti.
solatko> jype - Če ti je življenje ljubo, ne menjaš gume na AC, prepustiš to strokovnjakom iz AMZS. Ti pa vozilo zapustiš takoj, ko ustaviš in pustiš vse štiri smerokaze.
Ja, naprej se voziš s počeno, ker te je strah ustaviti na odstavnem pasu, po katerem vozijo idioti. Daj preberi kdaj reči, na katere odgovarjaš.
Na _MOJI_ cesti.
solatko> jype - Če ti je življenje ljubo, ne menjaš gume na AC, prepustiš to strokovnjakom iz AMZS. Ti pa vozilo zapustiš takoj, ko ustaviš in pustiš vse štiri smerokaze.
Ja, naprej se voziš s počeno, ker te je strah ustaviti na odstavnem pasu, po katerem vozijo idioti. Daj preberi kdaj reči, na katere odgovarjaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
ProGo ::
Mhm, to itak že zdej počnejo, če ma kdo smolo, da mu je počla guma (ko je mel vključen tempomat), ga pa al povozi kolona, al pa idiot na odstavnem pasu.
Seveda, niti ena varovalka ne sme biti vključena v avtomatski sistem (megla, okvara tempomatov ali sistema komuniciranjev avtomobilov med sabo, počena pnevmatika, samodejno zaznavanje neznanih predmetov ...).
Vozi se 130km/h po levem pasu, čez karkoli tam leži/stoji/obstaja. Točno tako sem mislil, bravo!
jype ::
ProGo> Vozi se 130km/h po levem pasu, čez karkoli tam leži/stoji/obstaja. Točno tako sem mislil, bravo!
Mislim, da ni problematično to, kar si ti mislil, ampak to, kar si omenil v zadnjem stavku, ko se je treba umakniti na odstavni pas v primeru izjemnih okoliščin.
Mislim, da ni problematično to, kar si ti mislil, ampak to, kar si omenil v zadnjem stavku, ko se je treba umakniti na odstavni pas v primeru izjemnih okoliščin.
first_line ::
Če ti je življenje ljubo, ne menjaš gume na AC, prepustiš to strokovnjakom iz AMZS. Ti pa vozilo zapustiš takoj, ko ustaviš in pustiš vse štiri smerokaze.
Gumo menjat? A si ti dejansko že kdaj menjal gumo, da take pokaš? Gumo menjat je tok zafukano da rabiš brez strojne opreme točno eno uro.
Misliš verjetno kolo menjat (tak šofer, pa še osnovni pojmi ga matrajo), če pa za to rabiš AMZS... potem pa si morda res že prestar za vožnjo vozila. In taki še divjajo, ker mislijo da so über nadnadarjeni.
solatko ::
jype - Sem prebral in ti odgovoril, odstavni pas je za ustavitev vozila v nujnem primeru, tvoja naloga je da vozilo po zaustavitvi zapustiš in se spraviš za ograjo, če pa bo debil po odstavnem pasu naletel nanj, ga bo pač razbil, ti boš pa za ograjo ta čas pisal spisek zadev, ki jih boš obesil zavarovalnici za poplačilo. Da ni v tistem trenutku nikogar na odstavnem pasu, se pa itak prepričaš v ogledalih.
first_line - Če neveš kje imaš dvigalko in rezervno kolo itak, ča pa kdaj to potreniraš doma, pa je 5-10 minut več kot preveč časa. Seveda imaš tudi avtomobile brez rezervnega kolesa, imaš pa sprej, ki ti gumo nafila, da se varno pripelješ do vulkanizerja.
Samo na AC se nič od tega ne počne, brez zaščite delovnega prostora s strani zato pooblaščenih oseb.
first_line - Če neveš kje imaš dvigalko in rezervno kolo itak, ča pa kdaj to potreniraš doma, pa je 5-10 minut več kot preveč časa. Seveda imaš tudi avtomobile brez rezervnega kolesa, imaš pa sprej, ki ti gumo nafila, da se varno pripelješ do vulkanizerja.
Samo na AC se nič od tega ne počne, brez zaščite delovnega prostora s strani zato pooblaščenih oseb.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> če pa bo debil po odstavnem pasu naletel nanj, ga bo pač razbil, ti boš pa za ograjo ta čas pisal spisek zadev,
A, tko to gre.
A, tko to gre.
solatko ::
Kako pa po tvoje, se spraviš menjat gumo in moliš, da te nihče ne sname?
Delo krepa človeka
first_line ::
jype - Sem prebral in ti odgovoril, odstavni pas je za ustavitev vozila v nujnem primeru, tvoja naloga je da vozilo po zaustavitvi zapustiš in se spraviš za ograjo, če pa bo debil po odstavnem pasu naletel nanj, ga bo pač razbil, ti boš pa za ograjo ta čas pisal spisek zadev, ki jih boš obesil zavarovalnici za poplačilo. Da ni v tistem trenutku nikogar na odstavnem pasu, se pa itak prepričaš v ogledalih.
first_line - Če neveš kje imaš dvigalko in rezervno kolo itak, ča pa kdaj to potreniraš doma, pa je 5-10 minut več kot preveč časa. Seveda imaš tudi avtomobile brez rezervnega kolesa, imaš pa sprej, ki ti gumo nafila, da se varno pripelješ do vulkanizerja.
Samo na AC se nič od tega ne počne, brez zaščite delovnega prostora s strani zato pooblaščenih oseb.
A 150 na uro se ti pa smeš vozit, ker si nadnaravno sposoben?
Iz tega sklepam, da imam jaz pravico menjat kolo na avtocesti, ker sem nadnaravno sposoben menjat kolesa!
Sine, še zmeraj ne ločiš med gumo in kolesom.
solatko ::
first_line - Kje si pa prebral, da sem trdil da smeš kršit predpise?
Seveda je realnost drugačna in ljudje zavestno kršimo predpise in nekatri smo pripravljeni zato tudi odgovarjat, brez pisanja na forum, kako naj se izognem kazni, ker so me barabe ujele na radar, ker sem napihal, saj nisem bil sposoben pijan odidti domov peš......, potem pa ravno nekateri največji zagovorniki omejitev, veselo predlagajo pijančku, kako naj ohrani vozniški izpit, namesto, da bi mu povedali, da naj bo vesel, ker so ga ustavili, preden je naredil neumnost.
Enkrat za zmeraj, ne smeš voziti hitreje, vendar eni kljub temu vozimo hitreje. Je v redu?
Imaš pravico menjat kolo ali gumo (meni osebno gumo zamenjajo v vulkanizerski delavnici, ker jo je ročno skoraj nemogoče zamenjat, brez ustreznega orodja), za posledice pač odgovarjaš sam. Pravico pa vsekakor imaš početi neumnosti vseh vrst.
Seveda je realnost drugačna in ljudje zavestno kršimo predpise in nekatri smo pripravljeni zato tudi odgovarjat, brez pisanja na forum, kako naj se izognem kazni, ker so me barabe ujele na radar, ker sem napihal, saj nisem bil sposoben pijan odidti domov peš......, potem pa ravno nekateri največji zagovorniki omejitev, veselo predlagajo pijančku, kako naj ohrani vozniški izpit, namesto, da bi mu povedali, da naj bo vesel, ker so ga ustavili, preden je naredil neumnost.
Enkrat za zmeraj, ne smeš voziti hitreje, vendar eni kljub temu vozimo hitreje. Je v redu?
Imaš pravico menjat kolo ali gumo (meni osebno gumo zamenjajo v vulkanizerski delavnici, ker jo je ročno skoraj nemogoče zamenjat, brez ustreznega orodja), za posledice pač odgovarjaš sam. Pravico pa vsekakor imaš početi neumnosti vseh vrst.
Delo krepa človeka
AndrejO ::
AndrejO - Solatko varnostno razdaljo zagovarja celo življenje in se tega pravila tudi drži, tudi v koloni, ki na odprti cesti vozi 60, namesto 90. Pred mene se vedno lahko umakne vozilo, ki se je spravilo prehitevat kolono s petnajstega mesta ali še več.
In kaj ima to s katerim kolim mojim komentarjem, glede na to, da to sporočaš "meni"? Ali te morda daje bralno razumevanje? Tudi govorjenje o sebi v tretji osebi je precej nenavadno.
m0LN4r ::
Saj z leti se refleksi, vid, pa um tut slabša očitno. Ego pa gre navzgor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
ProGo ::
Pravico pa vsekakor imaš početi neumnosti vseh vrst.
Saj ravno to bi bilo treba preprečiti v prometu (takoj ko bo dovolj zanesljivih tenhologij na voljo) - ljudje smo slabi vozniki (v veliki večini). Nismo narejeni za dovolj hitro odzivanje pri visokih hitrostih + iracionalni faktor.
solatko ::
ProGo - Lepo da misliš na avtomatizacijo, samo potem je potrebno naredit ceste, ki bodo samo za vozila, če pogledaš število mrtvih na železnici, kjer pešci, kolesarji in drugi udeleženci nimajo kaj delat, to ni rešitev, saj je prometa na cestah neprimerno več, kot na železnici.
AndrejO - Poglej na kaj si komentiral Invictusu.
AndrejO - Poglej na kaj si komentiral Invictusu.
Delo krepa človeka
St235 ::
Lakotnik29 - Ti spet pametuješ v temi na katero se ne spoznaš prav dobro. Katero od vaj, ki sem jih predlagal v drugih temah, si preizkusil in lahko argumentirano trdiš, da moje trditve ne držijo. Sicer pa ne bom zopet začel debato s teboj, saj prepričanih nima smisla prepričevati.
s katero začnem? A s tisto, da je možno vozlo hitreješe ustavit, če pred tem prešaltam v tretjo?
Na zaviralno pot pri tehnično izpravnem vozilu vplivavo trije elementi: podlaga, gume in hitrost. Na katero od tega lahko povprečen uporabnik vpliva v trenutku, ko je potrebno zavirat? In kakšne treninge za izboljšanje podlage in gum predlagaš?
first_line ::
Lakotnik, po tvoje ABS (BAS & company) nima vpliva? Slab stik s podlago lahko fino (OK, delno) kompenziraš s preprečitvijo zdrsa.
m0LN4r ::
Enostavno, če nebi prekoračili nekateri hitrost za mal več kot le 5kmh, bi stem pomagali tudi neizkušenim, da se lažje priučijo določit varnostno in pridobit izkušnje na varen način.
Ne treba je metat vse, ki se držijo omejitev v isti koš in jim otežit vožno s tem, da letiš mimo 180+ za piko na i pa še namerno ogroziš vse, ki so v danem trenutku okoli tebe na AC v radiusu 300m. (sarkastično mišljeno)
Ja ni se samo enkrat zgodilo verižno trčenje tisti pametnih, ki se rivajo nekomu v rit. Al pa da ga je fuknilo prek na sosednjo stran, ker on pa "vse obvladam" način vožnje fural.
Ne treba je metat vse, ki se držijo omejitev v isti koš in jim otežit vožno s tem, da letiš mimo 180+ za piko na i pa še namerno ogroziš vse, ki so v danem trenutku okoli tebe na AC v radiusu 300m. (sarkastično mišljeno)
Ja ni se samo enkrat zgodilo verižno trčenje tisti pametnih, ki se rivajo nekomu v rit. Al pa da ga je fuknilo prek na sosednjo stran, ker on pa "vse obvladam" način vožnje fural.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
Na slovenskih avtocestah sploh ne moreš vozit 180+.
Oz. zelo redko ...
Preprosto preveč prometa.
Oz. zelo redko ...
Preprosto preveč prometa.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Na slovenskih avtocestah sploh ne moreš vozit 180+.
Oz. zelo redko ...
Preprosto preveč prometa.
Kje? Jaz se vsaj 1x na mesec peljem tolko po pomurski po hribu navzdol :D Pa še se najde kak, ki me prehiti za brezveze.
Na zahodu je pa to nonstop. Seveda ne takrat, ko je gneča zaradi počitnic pa ko grejo vsi na šiht.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
m0LN4r - Ti govoriš o voznikih, ki spadajo v kategorijo neizkušenih divjakov. Takim pomaga šele streznitev v primeru nesreče, pri njih deluje ego bolj, kot samoohranitveni nagon.
Jaz pa govorim o dobrih voznikih, z povečano sposobnostjo obvladanja vozila in prometa od povprečne večine.
Govorim o tem, da taki vozniki ne povzročajo prometnih nesreč, kljub temu, da so po vašem mnenju čisto navadni divjaki in potencialni morilci.
Ljudje se pač ločijo po sposobnosti opravljanja določenih opravil.
Lakotnik29 - Ko boš preizkusil, potem komentiraj, prej pa se poizkusi tega vzdržat. Saj ni težko.
Invictus - Problem je ravno v tem, da jih kljub gostemu prometu, veliko vozi 180+ in to praviloma z zelo kratko varnostno razdaljo. Pelji se proti MB ali KP, imaš pacientov, kolikor hočeš. Mi blendajo, ko se na motorju peljem med 160 - 180, tako da se nemalokrat umirim in se peljem za kamionom cca 90 - 100 in uživam v razgledovanju okolice.
Jaz pa govorim o dobrih voznikih, z povečano sposobnostjo obvladanja vozila in prometa od povprečne večine.
Govorim o tem, da taki vozniki ne povzročajo prometnih nesreč, kljub temu, da so po vašem mnenju čisto navadni divjaki in potencialni morilci.
Ljudje se pač ločijo po sposobnosti opravljanja določenih opravil.
Lakotnik29 - Ko boš preizkusil, potem komentiraj, prej pa se poizkusi tega vzdržat. Saj ni težko.
Invictus - Problem je ravno v tem, da jih kljub gostemu prometu, veliko vozi 180+ in to praviloma z zelo kratko varnostno razdaljo. Pelji se proti MB ali KP, imaš pacientov, kolikor hočeš. Mi blendajo, ko se na motorju peljem med 160 - 180, tako da se nemalokrat umirim in se peljem za kamionom cca 90 - 100 in uživam v razgledovanju okolice.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24626 (21979) | Mavrik |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 76332 (67326) | dzinks63 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 49305 (44700) | solatko |