Forum » Na cesti » Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Temo vidijo: vsi
Invictus ::
Mislim da so tukaj že povedali in dokazali, da so počasni vozniki večji problem od hitrih.
Predvsem ker povzročajo prometne zamaške ter zastoje, in s tem posledično večji stres med vse voznike. Tudi med počasne, ki pa so mogoče malo hitrejši.
Predvsem ker povzročajo prometne zamaške ter zastoje, in s tem posledično večji stres med vse voznike. Tudi med počasne, ki pa so mogoče malo hitrejši.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Mislim da so tukaj že povedali in dokazali, da so počasni vozniki večji problem od hitrih.
Predvsem ker povzročajo prometne zamaške ter zastoje, in s tem posledično večji stres med vse voznike. Tudi med počasne, ki pa so mogoče malo hitrejši.
Tako, več ko bo hitrejših boljše bo. Manj gneč in večja varnost. Naj rajš zgornje omejitve dvignejo za +50% spodnje pa za +100%.
Predlagam pa da, če se voziš manj, kot je spodnja omejitev da bo kazen 2x večja napram če voziš nad omejitvijo oz. tisti, ki prekoračijo zgornjo dobijo samo denarno, tisti ki pa spodnjo pa denarno in še kazenske točke.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Edina stvar, ki v prometu povzroča stres in nevarne situacije so prepotentni idioti, katerih moškost je obratnososrazmerna z njihovim egom.
Počasni voznik je problem samo, če si tako čustveno labilen, da moraš zaradi tako banalne stvari kot je hitrost vožnje ogrožat sebe in druge.
Počasni voznik je problem samo, če si tako čustveno labilen, da moraš zaradi tako banalne stvari kot je hitrost vožnje ogrožat sebe in druge.
Invictus ::
Počasni voznik je problem samo, če si tako čustveno labilen, da moraš zaradi tako banalne stvari kot je hitrost vožnje ogrožat sebe in druge.
Saj to delajo.
Kdaj si se zadnjič peljal po avtocesti ko je kak začel prehitevati z 90 km/h?
Sem samo vsakih 14 dni v Sloveniji, pa vedno koga nabašem.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
AndrejO - Zakaj bi podpiral lenobo in iskal stvari, ki sem jih nekdaj prebral. Če si pravi, me boš z linkom demantiral ali pa ne boš komentiral, če ne veš.
Invictus - brez veze se je bosti s prepričanci, ki niti navadnega testa, kako se vozilo obnaša pri enaki hitrosti v različnih prestavah, ne zmorejo - ni enakareakcija dodajanja plina ali rahlo zaviranje pri 100 v 3., 4., 5. ali 6. brzini.
Če niso sposobni tega in opazovanja brzinometra v taki situaciji, potem jim zaviranje z motorjem, nikoli ne bo jasen pojem, pa ni važno ali imaš ABS ali pa ga nimaš.
bluefish - sile, ki delujejo na os s strani motorja, se v 100 letih niso spremenile niti za cent. Z večanjem navora je sila samo močnejša, torej pri zaviranju še bolj pomaga.
m0LN4r - Vidiš sedaj si odgovoril na bistvo, dober voznik ima vedno več kot 1 sekundo časa za ukrepanje, ker enostavno ne pride v situacijo, ko bi o njegovem življenju odločala sekunda (razen če gumo raznese pri 200km/h), zato mi nikoli ni bilo potrebno zavirati na polno, sem se pa že reševal s pospeševanjem in spreminjanjem smeri.
tony1 - Nobena AŠ te ne more v tistih urah, ko spoznavaš osnove manevriranja v prometu, naučiti stvari, ki spadajo v domeno dnevnega učenja in treniranja, da pridejo določene stvari v podzavest, kot recimo šaltanje, speljevanje. Problem je, da nekatri ostanejo na nivoju, ki so ga pridobili v AŠ in se potem delajo pametne, ko slišijo še kakšno drugo stvar. So pač ostali v prvem razredu in so komaj sposobni za na cesto, kadar gre vse v redu. Ko zagusti, ponavadi tudi poka, kar govori statistika prometnih nesreč. In večina udeležencev je takih, ki poznajo vso teorijo, se držijo predpisov kot pijanec plota, niso pa sposobni pravilno reagirati v določenih situacijah. Nekateri še stvari, ki jih v AŠ učijo (smerokazi, gledanje vzvratnih ogledal..) ne uporabljajo in se jim na opozorilo, niti ne zdi smiselno. Vse to je človeško, kakor tudi negiranja spoznanj drugih, boljših in varnejših, pa tudu hitrejših.
Lakotnik29 - In seveda posamezniki, ki preko teorije (pa še te ne naštudirane), mislijo, da v prometu lahko zamenjajo boga in trosijo svoja pravniška dognanja, kot edino resnico in pravilnost, iz ostalih pa se delajo norca in tako vsem pokažejo iz kakšnega testa, pravzaprav so.
Povsod so že ugotovili, da so glavni problem vozniki, ki tega dela ne znajo opravljat in zato ovirajo normalne udeležence v prometu. Na srečo, smo vozniki, ki pazimo predvsem sebe, na to pripravljeni in pravilno ter pravočasno reagiramo, zato lahko cestno džunglo, varno uporabljamo celo življenje in nas ni strah vsakega ferrarija, ki na AC pade mimo nas, z 250+.
Invictus - brez veze se je bosti s prepričanci, ki niti navadnega testa, kako se vozilo obnaša pri enaki hitrosti v različnih prestavah, ne zmorejo - ni enakareakcija dodajanja plina ali rahlo zaviranje pri 100 v 3., 4., 5. ali 6. brzini.
Če niso sposobni tega in opazovanja brzinometra v taki situaciji, potem jim zaviranje z motorjem, nikoli ne bo jasen pojem, pa ni važno ali imaš ABS ali pa ga nimaš.
bluefish - sile, ki delujejo na os s strani motorja, se v 100 letih niso spremenile niti za cent. Z večanjem navora je sila samo močnejša, torej pri zaviranju še bolj pomaga.
m0LN4r - Vidiš sedaj si odgovoril na bistvo, dober voznik ima vedno več kot 1 sekundo časa za ukrepanje, ker enostavno ne pride v situacijo, ko bi o njegovem življenju odločala sekunda (razen če gumo raznese pri 200km/h), zato mi nikoli ni bilo potrebno zavirati na polno, sem se pa že reševal s pospeševanjem in spreminjanjem smeri.
tony1 - Nobena AŠ te ne more v tistih urah, ko spoznavaš osnove manevriranja v prometu, naučiti stvari, ki spadajo v domeno dnevnega učenja in treniranja, da pridejo določene stvari v podzavest, kot recimo šaltanje, speljevanje. Problem je, da nekatri ostanejo na nivoju, ki so ga pridobili v AŠ in se potem delajo pametne, ko slišijo še kakšno drugo stvar. So pač ostali v prvem razredu in so komaj sposobni za na cesto, kadar gre vse v redu. Ko zagusti, ponavadi tudi poka, kar govori statistika prometnih nesreč. In večina udeležencev je takih, ki poznajo vso teorijo, se držijo predpisov kot pijanec plota, niso pa sposobni pravilno reagirati v določenih situacijah. Nekateri še stvari, ki jih v AŠ učijo (smerokazi, gledanje vzvratnih ogledal..) ne uporabljajo in se jim na opozorilo, niti ne zdi smiselno. Vse to je človeško, kakor tudi negiranja spoznanj drugih, boljših in varnejših, pa tudu hitrejših.
Lakotnik29 - In seveda posamezniki, ki preko teorije (pa še te ne naštudirane), mislijo, da v prometu lahko zamenjajo boga in trosijo svoja pravniška dognanja, kot edino resnico in pravilnost, iz ostalih pa se delajo norca in tako vsem pokažejo iz kakšnega testa, pravzaprav so.
Povsod so že ugotovili, da so glavni problem vozniki, ki tega dela ne znajo opravljat in zato ovirajo normalne udeležence v prometu. Na srečo, smo vozniki, ki pazimo predvsem sebe, na to pripravljeni in pravilno ter pravočasno reagiramo, zato lahko cestno džunglo, varno uporabljamo celo življenje in nas ni strah vsakega ferrarija, ki na AC pade mimo nas, z 250+.
Delo krepa človeka
tony1 ::
Če ne bi šlo ravno za varnost v prometu, bi že nehal, tako pa, zadnjič:
Navedel si kup splošno sprejetih, vsem jasnih norma in besed, ki dajejo vtis, da mojega pisanja spet nisi prebral. Ne vem, kakšna avtoriteta ti bo morala plastično prikazati, da se pri tem, kako se pravilno zavira v sili, motiš, da boš to lahko sprejel. Priporočam športni dan na poligonu varne vožnje v Vranskem.
Srečno.
Navedel si kup splošno sprejetih, vsem jasnih norma in besed, ki dajejo vtis, da mojega pisanja spet nisi prebral. Ne vem, kakšna avtoriteta ti bo morala plastično prikazati, da se pri tem, kako se pravilno zavira v sili, motiš, da boš to lahko sprejel. Priporočam športni dan na poligonu varne vožnje v Vranskem.
Srečno.
St235 ::
AndrejO - Zakaj bi podpiral lenobo in iskal stvari, ki sem jih nekdaj prebral. Če si pravi, me boš z linkom demantiral ali pa ne boš komentiral, če ne veš.
Ni problem v tem, da si prelen. Problem je v tem, da si si zadevo zmislil. Kako točno naj namesto tebe najdemo raziskavo, ki si si jo izmislil? Inteligentna in argumentirana debata je sestavljena iz tega, da so posamezniki svoje trditve sposobni podkrepit z konkretnimi viri. Ti tega pač nisi sposoben.
Lakotnik29 - In seveda posamezniki, ki preko teorije (pa še te ne naštudirane), mislijo, da v prometu lahko zamenjajo boga in trosijo svoja pravniška dognanja, kot edino resnico in pravilnost, iz ostalih pa se delajo norca in tako vsem pokažejo iz kakšnega testa, pravzaprav so.
In zakaj točno to počneš? Nisem nikoli razumel te patološke potrebe po temu,da ljudi prepričuješ v lastne blodnje.
bluefish - sile, ki delujejo na os s strani motorja, se v 100 letih niso spremenile niti za cent. Z večanjem navora je sila samo močnejša, torej pri zaviranju še bolj pomaga.
Samo in le če imaš tako slabe zavore, da niso sposobne blokirat koles (oziroma aktivirat ABS). In glede na to kakšne neumnosti prodajaš na tem forumu se ne bi čudil, če se s takim avtom res spraviš v promet. Daj nam končno razloži kako lahko bolj zaviraš od tega, da blokiraš kolesa? Kakšen fizikalni pojav podpira tvojo blodnjo, da lahko z motorje dosežeš karkoli, če pa so zavore brez težav sposobne blokirat kolesa (torej ustavit vrtenje)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
PromeuZ ::
Kdaj si se zadnjič peljal po avtocesti ko si prehiteval z hitrostjo nad omejitvijo - npr. 140kmh in se ti prepotenten retard nalima odzadaj in začne blendati, trobit in gestikulirat?
Grem 2x tedensko po AC iz in nazaj v LJ, pa vedno koga nabašem.
Fix'd.
<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->
AndrejO ::
AndrejO - Zakaj bi podpiral lenobo in iskal stvari, ki sem jih nekdaj prebral. Če si pravi, me boš z linkom demantiral ali pa ne boš komentiral, če ne veš.
Teža dokaza trditve je na tistemu, ki nekaj trdi. Obratno to pač ne gre. Rekla kazala je pač rekla kazala.
http://io9.com/the-pocket-guide-to-bull...
m0LN4r - Vidiš sedaj si odgovoril na bistvo, dober voznik ima vedno več kot 1 sekundo časa za ukrepanje, ker enostavno ne pride v situacijo, ko bi o njegovem življenju odločala sekunda (razen če gumo raznese pri 200km/h), zato mi nikoli ni bilo potrebno zavirati na polno, sem se pa že reševal s pospeševanjem in spreminjanjem smeri.
Ali pa mu žival sredi belega dne skoči na cesto 0,5s pred havbo, ali pa mu drevo pade na vozilo, ali pa iz tovornjaka pred njim pade predmet medtem, ko ima na rit prilepljenega idiota, ali pa mu iz nadvoza pred njega pade nabit sneg, ali pa naleti na idiota, ki ravnokar prehiteva v škarje, morda ga doleti bližnje srečanje z nekom, ki je ovinek malo preveč sekal, napol na cesti stoječ traktor za nepreglednim ovinkom, ... Pa kaj bi našteval. V prometu je nešteto nepredvidljivih situacij na katere nima voznik niti najmanjšega vpliva. Ima samo upanje, da ga nekdo ali nekaj ne bo postavilo na takšno enosmerno cesto. Kljub temu pa se številom kilometrov se verjetnost nepredvidenega dogodka še vedno veča.
Reči, da boš storil vse, kar je v tvoji moči, da ne boš nikoli rabil zavirati v sili je eno. Trditi, da lahko prevoziš stotisoče kilometrov brez enega samega takšnega dogodka je zelo blizu zadetka na loteriji. Namigovati, da je vedno vse pod nadzorom voznika, pa je kronska neumnost.
Invictus ::
Kdaj si se zadnjič peljal po avtocesti ko si prehiteval z hitrostjo nad omejitvijo - npr. 140kmh in se ti prepotenten retard nalima odzadaj in začne blendati, trobit in gestikulirat?
Grem 2x tedensko po AC iz in nazaj v LJ, pa vedno koga nabašem.
Fix'd.
Meni nikoli. Vozim 150 po števcu. Če ga pa opazim, se mu pa umaknem.
Pri 150 km/h ti nihče ne blenda.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
tony1 - Trdim, da dobri vozniki nikoliiiiiiiiiiiiii ne pridejo v situacijo 1 sekundne odločitve o življenju in smrti.
Slabi to doživljajo vsaj tedensko. Ena sekunda pomeni nekaj m pred teboj, torej vozi tako, da se bodo stvari dogajale nekaj 10 m pred teboj in imaš za zaviranje in manevriranje dovolj časa. Če voziš ljudem na odbijaču, če po naseljih voziš 70+, če ne opazuješ okolice in dogajanja zadaj, če te preseneti rumena luč na semaforju, potem si dejansko v težki situaciji.
Na Vranskem ne moreš tega počet pri hitrostih, ki se dogajajo v prometu in tudi en obisk ti ne da kaj več od osnove, ki je uporabna za povprečneže.
Lakotnik29 - Kot prvo, je bilo testiranje omenjeno ali v reviji AVTO ali v glasilu AMZS, pred precej leti.
Kot drugo s teboj se ne da argumentirano razpravljat, če ti je toliko do dokazovanja, boš nalimal link, ki mojo trditev negira, nekdo je dal gor filmček, ki v večini moje trditve potrjuje, nisem pa nikjer omenil, da znajo motor za zaviranje v sili uporabit vsi. Ti trdiš, da šaltanje v nižjo prestavo ne pomaga zavoram. Tu si naredil popoln fail, saj lahko zaviralna sila deluje tudi na os in ne samo na disk in zavore.
ABS je vsemogočen in ti se ga kar drži, kaj drugega tako nisi sposoben.
jype - Vsaj takega, kot ti za kolo.
AndrejO - Nikjer nisem trdil, da ne bom prišel v situacijo, zavirati v sili, vendar sem na tako situacijo vedno pripravljen, sploh če je okolica taka, da lahko pride do česa takega. Če ti skoči žival na 0,5 sekunde pred vozilo, ni junaka, ki bi sploh reagiral (reakcijski čas je povprečno od 0,6-2 sekund).
Takrat govorimo o izrednem dogodku, za katerega voznik v nobenem primeru ne more biti kriv, vse kar se dogaja v okviru 2-5-ih sekund pa je reakcija odvisna od izkušenj in znanja.
Nekateri enostavno zmrznejo in v 5-ih sekundah ne naredijo nič, razen da pritisnejo na zavoro in potem čakajo kaj bo. Na ledu je to napaka, ki pripelje do sigurnega razbitja vozila.
Invictus - Ti divjak morilski.
Slabi to doživljajo vsaj tedensko. Ena sekunda pomeni nekaj m pred teboj, torej vozi tako, da se bodo stvari dogajale nekaj 10 m pred teboj in imaš za zaviranje in manevriranje dovolj časa. Če voziš ljudem na odbijaču, če po naseljih voziš 70+, če ne opazuješ okolice in dogajanja zadaj, če te preseneti rumena luč na semaforju, potem si dejansko v težki situaciji.
Na Vranskem ne moreš tega počet pri hitrostih, ki se dogajajo v prometu in tudi en obisk ti ne da kaj več od osnove, ki je uporabna za povprečneže.
Lakotnik29 - Kot prvo, je bilo testiranje omenjeno ali v reviji AVTO ali v glasilu AMZS, pred precej leti.
Kot drugo s teboj se ne da argumentirano razpravljat, če ti je toliko do dokazovanja, boš nalimal link, ki mojo trditev negira, nekdo je dal gor filmček, ki v večini moje trditve potrjuje, nisem pa nikjer omenil, da znajo motor za zaviranje v sili uporabit vsi. Ti trdiš, da šaltanje v nižjo prestavo ne pomaga zavoram. Tu si naredil popoln fail, saj lahko zaviralna sila deluje tudi na os in ne samo na disk in zavore.
ABS je vsemogočen in ti se ga kar drži, kaj drugega tako nisi sposoben.
jype - Vsaj takega, kot ti za kolo.
AndrejO - Nikjer nisem trdil, da ne bom prišel v situacijo, zavirati v sili, vendar sem na tako situacijo vedno pripravljen, sploh če je okolica taka, da lahko pride do česa takega. Če ti skoči žival na 0,5 sekunde pred vozilo, ni junaka, ki bi sploh reagiral (reakcijski čas je povprečno od 0,6-2 sekund).
Takrat govorimo o izrednem dogodku, za katerega voznik v nobenem primeru ne more biti kriv, vse kar se dogaja v okviru 2-5-ih sekund pa je reakcija odvisna od izkušenj in znanja.
Nekateri enostavno zmrznejo in v 5-ih sekundah ne naredijo nič, razen da pritisnejo na zavoro in potem čakajo kaj bo. Na ledu je to napaka, ki pripelje do sigurnega razbitja vozila.
Invictus - Ti divjak morilski.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Invictus - Ti divjak morilski.
Ne povedat da objavljam tukaj, da me ne začne spamat društvo ljubiteljev mrčesa ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Kot drugo s teboj se ne da argumentirano razpravljat, če ti je toliko do dokazovanja, boš nalimal link, ki mojo trditev negira, nekdo je dal gor filmček, ki v večini moje trditve potrjuje, nisem pa nikjer omenil, da znajo motor za zaviranje v sili uporabit vsi. Ti trdiš, da šaltanje v nižjo prestavo ne pomaga zavoram. Tu si naredil popoln fail, saj lahko zaviralna sila deluje tudi na os in ne samo na disk in zavore.To trdim tudi jaz in tako pravi tudi fizika. Sodobne zavore (že vsaj nekaj 10let) so sposobne v vsakem primeru blokirati kolesa, pa če je pogon spojen z mašino ali ne.
Blokiranje pa ABS drži na meji zdrsa, tako dobimo praktično optimum zavorne sile, samo dosti moramo pohoditi bremzo. ABS ni vsemogočen, je pa vsekakor N-krat hitrejši od tvojega pumpanja bremz brez ABS, poleg tega lahko deluje na vsako kolo posebej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
St235 ::
Trdim, da dobri vozniki nikoliiiiiiiiiiiiii ne pridejo v situacijo 1 sekundne odločitve o življenju in smrti.
Trdiš totalno neumnost, ki nima stika z realnim svetom. Kako lahko izjaviš ta idiotizem dve vrstici naprej pa:
AndrejO - Nikjer nisem trdil, da ne bom prišel v situacijo, zavirati v sili, vendar sem na tako situacijo vedno pripravljen, sploh če je okolica taka, da lahko pride do česa takega. Če ti skoči žival na 0,5 sekunde pred vozilo, ni junaka, ki bi sploh reagiral (reakcijski čas je povprečno od 0,6-2 sekund).
Demenca te že resno j****.
Ti trdiš, da šaltanje v nižjo prestavo ne pomaga zavoram. Tu si naredil popoln fail, saj lahko zaviralna sila deluje tudi na os in ne samo na disk in zavore.
Lahko se uporabljaš tudi padala, podplate in batmanovo kljuko, pa to še vedno nima popolnoma nobene veze z temo. In če si vsaj pol pismen preberi temo in mi povej kdaj sem trdil, da z motorjem ne moreš zavirat? Govorim o temu, daje zaviranje z motorjem popolnoma neučinkovito in neuporabno pri naglem zaviranju, ker nalogo precej bolj opravijo zavore. Vsako mahedranje z menjalnikom v takšni situaciji naredi več škode kot korsti.
Kot drugo s teboj se ne da argumentirano razpravljat,
Solatko, ti ne moreš argumentirano razpravbljat, ker tvoji argumenti nimajo nobene veze z realnim svetom. Ravno tako ne lepiš virov zato, ker ne obstajajo.
nekdo je dal gor filmček, ki v večini moje trditve potrjuje,
Ti to o isti temi?
Kot prvo, je bilo testiranje omenjeno ali v reviji AVTO ali v glasilu AMZS, pred precej leti.
Ali pa v Cicibanu, ali Naši Ženi...
AndrejO ::
Trdim, da dobri vozniki nikoliiiiiiiiiiiiii ne pridejo v situacijo 1 sekundne odločitve o življenju in smrti.
Trdiš totalno neumnost, ki nima stika z realnim svetom. Kako lahko izjaviš ta idiotizem dve vrstici naprej pa:
AndrejO - Nikjer nisem trdil, da ne bom prišel v situacijo, zavirati v sili, vendar sem na tako situacijo vedno pripravljen, sploh če je okolica taka, da lahko pride do česa takega. Če ti skoči žival na 0,5 sekunde pred vozilo, ni junaka, ki bi sploh reagiral (reakcijski čas je povprečno od 0,6-2 sekund).
Demenca te že resno j****.
Eh, pa si me prehitel. To je podlaga za tisto sklepanje po bullshit guide. Če človek govori stvari, ki nasprotujejo ena drugi, potem vsaj ena ne drži in se oseba laže ali pa najmanj "kreativno izraža".
Če potem ista oseba uletava z nekimi bizarnimi "pred 30 leti za devetimi gorami", I say bullshit and linkpls.
St235 ::
m0LN4r ::
Trdim, da dobri vozniki nikoliiiiiiiiiiiiii ne pridejo v situacijo 1 sekundne odločitve o življenju in smrti.
Predlagam, da greš igrati loterijo. Očitno imaš večjo srečo, kot polž, ki gre preko štirih pasov.
btw, se mi zdi da sta ravno danes dva umrla.
Lahko še enkrat prebereš kaj si napisal? Od začetka do konca brez pavze vmes neselektivno.
AndrejO - Nikjer nisem trdil, da ne bom prišel v situacijo, zavirati v sili, vendar sem na tako situacijo vedno pripravljen, sploh če je okolica taka, da lahko pride do česa takega. Če ti skoči žival na 0,5 sekunde pred vozilo, ni junaka, ki bi sploh reagiral (reakcijski čas je povprečno od 0,6-2 sekund).
Takrat govorimo o izrednem dogodku, za katerega voznik v nobenem primeru ne more biti kriv, vse kar se dogaja v okviru 2-5-ih sekund pa je reakcija odvisna od izkušenj in znanja.
Nekateri enostavno zmrznejo in v 5-ih sekundah ne naredijo nič, razen da pritisnejo na zavoro in potem čakajo kaj bo. Na ledu je to napaka, ki pripelje do sigurnega razbitja vozila.
Nevem kako si lahko pripravljen na nepredvidljivo stvar. Beseda nepredvidljivo pomeni nepredvidljivo ali pač.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jype ::
m0LN4r> Nevem kako si lahko pripravljen na nepredvidljivo stvar.
Tako, da voziš dovolj počasi. Drugih možnosti ni, če ne haluciniraš po solatkovo.
Tako, da voziš dovolj počasi. Drugih možnosti ni, če ne haluciniraš po solatkovo.
gslo ::
m0LN4r> Nevem kako si lahko pripravljen na nepredvidljivo stvar.
Tako, da voziš dovolj počasi. Drugih možnosti ni, če ne haluciniraš po solatkovo.
včasih je že dovolj, da dejansko držiš volan in gledaš na cesto. ne pa da si lakiraš nohte, pišeš smse, vneto razglabljaš s sovoznikom, ne gledaš ogledal in ne spremljaš prometa okoli sebe (men je samoumevno da v razmaku 30 sekund s pogledom ošvrknem ogledala in pogledam kaj se dogaja okoli mene).
pomaga.
m0LN4r ::
m0LN4r> Nevem kako si lahko pripravljen na nepredvidljivo stvar.
Tako, da voziš dovolj počasi. Drugih možnosti ni, če ne haluciniraš po solatkovo.
včasih je že dovolj, da dejansko držiš volan in gledaš na cesto. ne pa da si lakiraš nohte, pišeš smse, vneto razglabljaš s sovoznikom, ne gledaš ogledal in ne spremljaš prometa okoli sebe (men je samoumevno da v razmaku 30 sekund s pogledom ošvrknem ogledala in pogledam kaj se dogaja okoli mene).
pomaga.
Govora je o nepredvidljivem, ne pa predvidljivem. Sicer je za zadnje relativno medtem, ko prvo ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Se je en z veliko kilometri in starejši, kot solatko peljal po AC:
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/huda-...
Škoda, da nimajo vsi take sreče:
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-pro...
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/huda-...
Škoda, da nimajo vsi take sreče:
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-pro...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
AndrejO ::
Glej ga nesposobnega voznika, ki ni znal predvidevati, da ga bo nekdo poskušal izsiliti. Sploh pa je fenomenalno videti zavirajne z motorjem tovornjaka.
Ali pa se morda motim.
Ali pa se morda motim.
ahac ::
Mislim da so tukaj že povedali in dokazali, da so počasni vozniki večji problem od hitrih.
Predvsem ker povzročajo prometne zamaške ter zastoje, in s tem posledično večji stres med vse voznike. Tudi med počasne, ki pa so mogoče malo hitrejši.
Verjetno res, samo fora ni v hitrosti, ampak v razliki med hitrimi in počasnimi. Če so vsi "počasni" je enako oz. še boljše.
Po mojih izkušnjah je bolj prijetno in manj stresno furat tam, kjer so omejitve max. 100km/h in je več policije na cestah (Kanada, vzhod ZDA, Nova Zelandija).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
BigWhale ::
tony1 - Trdim, da dobri vozniki nikoliiiiiiiiiiiiii ne pridejo v situacijo 1 sekundne odločitve o življenju in smrti.
Slabi to doživljajo vsaj tedensko. Ena sekunda pomeni nekaj m pred teboj, torej vozi tako, da se bodo stvari dogajale nekaj 10 m pred teboj in imaš za zaviranje in manevriranje dovolj časa.
Pri 130km/h pomeni ena sekunda priblizno 36m. Pri 150km/h je ena sekunda ze 41 metrov. Ljudi, ki jih pa ti opisujes so pa Jediji. Sploh zato, ker lahko napoves kdaj bo se bo tovornjaku pred tabo sesulo pet hladilnikov na avtocesto in kam se bodo odbili. A nam lahko zaupas, ce tarot karte meces po armaturki kar med voznjo al jih vrzes preden se odpeljes?
nekdo je dal gor filmček, ki v večini moje trditve potrjuje, nisem pa nikjer omenil, da znajo motor za zaviranje v sili uporabit vsi.
Nekdo je dal gor film, ki pokaze nekoga, ki na dirkaliscu ustavlja in med ustavljanjem prestavlja navzdol. To je pa vse kar smo videli. Nismo pa videli nikogar, ki bi zaviral v sili in pred pritiskom na zavoro (tako si trdil ti) menjal v nizjo prestavo in zaviral z motorjem preden bi stopil na stopalko za bremzo.
Ti trdiš, da šaltanje v nižjo prestavo ne pomaga zavoram. Tu si naredil popoln fail, saj lahko zaviralna sila deluje tudi na os in ne samo na disk in zavore.
Zaviralna sila lahko deluje tudi na bate v cilindru, pa ti prav nic ne pomaga, ko ti gume zdrsnejo.
A ti resnicno ne razumes, da dokler je zavora sposobna ustaviti kolo do zdrsa gume, je svojo nalogo opravila povsem solidno in ti nobena dodatna zavorna sila (na kolesa! sidro in padalo delujeta po drugem principu) ne pomaga prav nic.
Meni se v bistvu zdi, da ti ze celo zivljenje vozis z zanic zavorami in ti zaviranje z motorjem v resnici pomaga. Samo, to je tvoj problem in ne generalno pravilo, ki bi se ga morali vsi drzati.
Vajenc ::
Solatko je kot lev (superlev?), ki se brani pred tropom hijen :) ... Vsakemu vozniku je jasno, da se kontrolirano bremza in ustavlja v večini primerov hkrati z mašino in stopalko za bremzo. Ko ponoči skoči srna na cesto se pa samo bremza, če sploh imaš toliko reakcijskega časa. Solatko naj bi bil tako izkušen voznik, da se mu presenečenja redko dogajajo, zato on bremza pretežno z mašino in stopalko za bremzo. To bi še hijene lahko zastopile.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
Aston_11 ::
A ti resnicno ne razumes, da dokler je zavora sposobna ustaviti kolo do zdrsa gume, je svojo nalogo opravila povsem solidno in ti nobena dodatna zavorna sila (na kolesa! sidro in padalo delujeta po drugem principu) ne pomaga prav nic.Point. Dodatna zavorna sila povzroči zdrs, ta zdrs pa spet prepreči abs.
Kar dam solatkotu prav, čeprav njegov opis ravno ne potrjuje tega, je, da se s kilometri nabira izkušnje, zaradi katerih sploh ne prihaja situacij, ko je potrebno na mrtvo zavirati. Vozniki začetniki, ki so še fajn pametni in zaupajo v svoje (ne)sposobnosti, radi recimo vozijo v riti, dokler se parkrat ne zakantajo in njihova vožnja spominja na nonstop zaviranje brez potrebe za vozilom, za katerim vozijo. Medtem ko opazovalec zadaj zgolj lagodno drži plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
energetik ::
Tako je. Če dobro opazuješ, lahko večinoma zaviraš _samo_ z motorjem. Jaz bremzo večinoma uporabim le za dokončno ustavitev pred semaforji.
Seveda pa pri bremzanju v sili zaviranje z motorjem ne pomaga nič, ker je v primerjavi s polnim navorom disk zavore zelo majhno in ker je sodobna zavora vedno sposobna sama blokirati kolo.
V sili pomaga (poleg normalno delujočih zavor in ABS) samo še čim hitrejši in dovolj močen pritisk stopalke ter čimboljše gume.
Seveda pa pri bremzanju v sili zaviranje z motorjem ne pomaga nič, ker je v primerjavi s polnim navorom disk zavore zelo majhno in ker je sodobna zavora vedno sposobna sama blokirati kolo.
V sili pomaga (poleg normalno delujočih zavor in ABS) samo še čim hitrejši in dovolj močen pritisk stopalke ter čimboljše gume.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
BigWhale ::
da se s kilometri nabira izkušnje, zaradi katerih sploh ne prihaja situacij, ko je potrebno na mrtvo zavirati.
Seveda, vendar je pa trditi, da se nekaterim taksne situacije sploh ne dogajajo, rahlo trapasto. Taksne situacije se morda dogajajo samo manj pogosto.
Ko se pred teboj zaletita dva tovornjaka in iz enega popadajo hladilniki, ne mores predvidevati kje bo koncal kak hladilnik. Lahko samo bremzas.
St235 ::
Razen če si solatko. Potem točno veš kako bodo padli hladilniki še pred sploh do avta prideš.
Invictus ::
Vsak normalen človek ve da je primer padanja hladilnikov iz tovornjaka popolnoma butast.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mn ::
Ko se pred teboj zaletita dva tovornjaka in iz enega popadajo hladilniki, ne mores predvidevati kje bo koncal kak hladilnik. Lahko samo bremzas.
No ja, tole je bolj filmski scenarij. Z nabiranjem izkušenj je bolj mišljeno da pričakuješ srno iz koruze, da veš da se za nepreglednim ovinkom lahko skriva marsikaj, da pozimi lahko pričakuješ poledico pod drevjem tudi če je drugače cesta suha, ...
Dejansko se z predvidevanjem lahko izogneš ogromno kritičnim situacijam.
bluefish ::
Eh, pusti hladilnike, lahko ti cel tovornjak zgrmi na glavo:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
St235 ::
Ko se pred teboj zaletita dva tovornjaka in iz enega popadajo hladilniki, ne mores predvidevati kje bo koncal kak hladilnik. Lahko samo bremzas.
No ja, tole je bolj filmski scenarij. Z nabiranjem izkušenj je bolj mišljeno da pričakuješ srno iz koruze, da veš da se za nepreglednim ovinkom lahko skriva marsikaj, da pozimi lahko pričakuješ poledico pod drevjem tudi če je drugače cesta suha, ...
Dejansko se z predvidevanjem lahko izogneš ogromno kritičnim situacijam.
definitivno. Prometne nesreče in podobni nepredvidljivi dogodki so zgolj in le filmska fikcija... Zato avto v tretjo in si praktično nesmrten.
mn ::
definitivno. Prometne nesreče in podobni nepredvidljivi dogodki so zgolj in le filmska fikcija... Zato avto v tretjo in si praktično nesmrten.
Lakotnik spet zajedljiv namesto konstruktiven. Nič novega. V resničnem svetu žal pride do nesreče precej hitreje in manj spektakularno kot padajoči hladilniki iz tovornjaka, ki se odbijajo med vozili in za katere "ne veš kje bodo končali". Posledice so pa precej hujše. In točno to sem mislil s filmskim scenarijem.
In pa debata se je začela s tem:
da se s kilometri nabira izkušnje, zaradi katerih sploh ne prihaja situacij, ko je potrebno na mrtvo zavirati.
S tem se pa skoraj strinjam. Samo dodal bi, da mnogo redkeje prihaja do takšnih situacij in ne da nikoli me prihaja do takšnih situacij. In točno to sem komentiral.
Sedaj pa malce bolj strpno naprej. Če kaj ne razumeš vprašaj.
St235 ::
da se s kilometri nabira izkušnje, zaradi katerih sploh ne prihaja situacij, ko je potrebno na mrtvo zavirati.
No jaz se pa s tem niti pod razno ne strinjam. In vsak, ki verjame, da iz kakršnega koli razloga (pa naj bo to zato, ker ima 1.000.000 prevoženih kilometrov, ali pa zato ker si je dal v tetovirat IDDQD na čelo) ne more prit do situacije, ko je potrebno na mrtvo zavirati je naveden idiot, ki nima kaj delat za volanom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
mn ::
da se s kilometri nabira izkušnje, zaradi katerih sploh ne prihaja situacij, ko je potrebno na mrtvo zavirati.
No jaz se pa s tem niti pod razno ne strinjam. In vsak, ki verjame, da je kakršnega koli razloga (pa naj bo to zato, ker ima 1.000.000 prevoženih kilometrov, ali pa zato ker si je dal v tetovirat IDDQD na čelo) ne more prit do situacije, ko je potrebno na mrtvo zavirati je naveden idiot, ki nima kaj delat za volanom.
S tem se pa skoraj strinjam. Samo dodal bi, da mnogo redkeje prihaja do takšnih situacij in ne da nikoli me prihaja do takšnih situacij.
Bo sedaj lažje?
St235 ::
predvsem bo lažje, ko boš nehal vsak post nehal kot osebni napad. Pa se človek potrudi, da citira točno tisti del s katerim se ne strinja pa teliček kar skače dalje.
m0LN4r ::
Vsak normalen človek ve da je primer padanja hladilnikov iz tovornjaka popolnoma butast.
Kakor za koga.
Lani je prek na madžarskem blizu nas umrla ženska, ki se je peljala za traktorjem in se mu je vtrgal priklop in direkt so se ji brane/tarče v vetrobransko steklo zabile.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vajenc ::
Poleg tega ne potrebuješ prav mnogo izkušenj, ampak predvsem zbranost, treznost in razum.
Kot bi rekel nekolesar, da ne potrebuješ prav veliko kondicije in treninga za Tour de France, ampak predvsem voljo, zbranost in razum.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
jype ::
Vajenc> Kot bi rekel nekolesar, da ne potrebuješ prav veliko kondicije in treninga za Tour de France, ampak predvsem voljo, zbranost in razum.
Tvoja primerjava je popolnoma neustrezna.
Tvoja primerjava je popolnoma neustrezna.
m0LN4r ::
Poleg tega ne potrebuješ prav mnogo izkušenj, ampak predvsem zbranost, treznost in razum.
Kot bi rekel nekolesar, da ne potrebuješ prav veliko kondicije in treninga za Tour de France, ampak predvsem voljo, zbranost in razum.
Promet ni tekmovanje kdo bo prvi. Razen za solatko & Co.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vajenc ::
Vajenc> Kot bi rekel nekolesar, da ne potrebuješ prav veliko kondicije in treninga za Tour de France, ampak predvsem voljo, zbranost in razum.
Tvoja primerjava je popolnoma neustrezna.
Ni. Tako kolesar kot voznik avtomobila postane dober z izkušnjami oz. treningi IN zbranostjo, treznostjo, razumom...
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
jype ::
Vajenc> Ni. Tako kolesar kot voznik avtomobila postane dober z izkušnjami oz. treningi IN zbranostjo, treznostjo, razumom...
Ja, ampak predvidevati, da je voznik avtomobila _dober_, je huda napaka.
Voznik avtomobila mora biti samo usposobljen in upoštevati predpise, pa se lahko izogne več rizičnim situacijam kot omejitev+5 supersolatko GTI.
Mene in nekatere moje brate so pravilno naučili voziti osebno vozilo: Tako, da imaš vedno čas za reakcijo, ko se zgodi karkoli absurdnega. V splošnem se to izrazi kot "vedno moraš imeti dve sekundi preglednega cestišča pred seboj" pravilo in "vedno moraš pričakovati, da bo izza vogala priletela žoga, takoj za njo pa otrok - bolje je, da tisti za tabo hupa, kot da nekoga ubiješ".
Ja, ampak predvidevati, da je voznik avtomobila _dober_, je huda napaka.
Voznik avtomobila mora biti samo usposobljen in upoštevati predpise, pa se lahko izogne več rizičnim situacijam kot omejitev+5 supersolatko GTI.
Mene in nekatere moje brate so pravilno naučili voziti osebno vozilo: Tako, da imaš vedno čas za reakcijo, ko se zgodi karkoli absurdnega. V splošnem se to izrazi kot "vedno moraš imeti dve sekundi preglednega cestišča pred seboj" pravilo in "vedno moraš pričakovati, da bo izza vogala priletela žoga, takoj za njo pa otrok - bolje je, da tisti za tabo hupa, kot da nekoga ubiješ".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
WarpedGone ::
samo še čim hitrejši in dovolj močen pritisk stopalke [zavore]
V (nekaterih?) (novejših?) avtomobilih obstaja sistem 'predvidevanja' ki posluša tudi gas.
Če pogrunta, da si "skoču dol iz njega", dvigne pritisk v zavornem sistemu še predno se sploh dotakneš pedala zavore. Seveda dvig pritiska ni takšen, da bi že opazno zaviral, bo pa tolk prej zavora zagrabla na polno, ko se končno res dotakneš zavore - avto ne bo "čakal" da ornk skočiš na bremzo ampak bo zavorno silo porinu na max kolikor je sposoben hitro takoj ko se dodatkneš zavore.
Ni IDDQD, poradira pa kak meter zavorne razdalje v sili.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24203 (21556) | Mavrik |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 75251 (66245) | dzinks63 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48847 (44242) | solatko |