» »

Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati

Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati

Temo vidijo: vsi
««
10 / 12
»»

first_line ::

Jao, a vam kratica ABS nič ne pove? Že v slovenščini lahko izmolzeš Anti Blokadni Sistem.

Pomen kratic v avtomobilih:
ABS sistem proti blokiranju koles
ASR je nadgradnja sistema ASC. Preden poseže elektronika v delovanje motorja, naprej ukaže zavori tistega kolesa, ki skuša zdrsniti, in ga nekoliko zavre. Če to ni dovolj kolo (kolesi) še naprej zdrsava(ta), zmanjšja navor s posredovanjem pri vbrizgu in vžigu.
EBD sistemza porazdelitev zavorne moči
ESP, DSC, VSA sistem za nadzor stabilnosti vozila
AFU sistem za pomoč pri zaviranju v sili
DSR sistem za pomoč pri spustu po strmini
BAS zavorni asistent
ASR uravnavanje pogonskega zdrsovanja
ETS opravlja z zavornim ABS-om, ki zavira polgred, katere koli pri pospeševanju zdrsuje, enako dolgo kot ASD. Oba sistema pripadata znamki Mercedes-Benz, le da so sistemi ASD zaradi zmanjševanja sestavnih delov opustili, saj potrebuje za delovanje neodvisen hidravlični zavorni sistem.
XDRIVE je BMW-jevo ime za njihov inteligentni štirikolesni pogon, ki spremenljivo prenaša moč med prvo in zadnjo premo. Centralna enota je elektronsko vodena sklopka, ki se odzove hitro in prenaša moč na kolesa, ki jo najbolj potrebujejo. Sistem deluje v tesni povezavi z DSC-jem, BMW-jevim dinamičnim nadzorom stabilnosti. V povezavi s štirikolesno gnanim ADB-X (Automatic Differential Brake), ki ima enak učinek kot zapora diferenciala.
4 ETS je štirikolesnemu pogonu namenjeni ETS, zaradi česar avtomobil ne potrebuje zapore diferenciala, saj ga nadomešča elektronsko nadzirano zaviranje kolesa, ki se zaradi slabe podlage vrti v prazno.

http://www.terenec.si/forum/viewtopic.p...

St235 ::

Zaviranje v sili v vozilu z ABSom je udari po sklopki in zavori z vso silo. Vse ostalo pride v poštev samo v kontroliranem okolju.


nedvomno, problem je edino če avto nima ABS, zato sem tudi tako napisal stavek. Ker v nasprotnem primeru se bo dragi solatko spet obesil na brezvezne detajle medtem ko razlagal kvantno mehaniko, ki deluje na zaviranje z motorjem.

Ravno zato meni ni jasno kako bi sploh pri zaviranju v sili prestavljal. Pri mojem avtu so namreč sile pri zaviranju tolikšne da bi imel po moje preveč dela da sploh ostanem v sedežu da bi ujel pravo prestavo.


Zdaj pač sledi sloatkov monolog o super sposobnih voznikih, ki s tako banalnimi zadevami kot so reakcijski čas dolžine 0,01 sekunde in sile, ki na voznika delujejo pri zaviranju res ne rabijo ukvarjat. Ker pač obvladajo. In oni tudi točno predvidijo kaj vse se bo zgoilo med nenadnim zaviranjem. V bistvu sploh ne rabijo držat volana, ker ga že prej ravno prav nakrenejo, da se potem avto lepo ustavi. Pri tem seveda zamenjajo 5 brzin, spijejo kavo in se vsi mokri zbudijo s prstom v riti.

99,9% populacije pa optimalen učinek pri zaviranju v sili doseže s do konca stisnjeno sklopko in bremzno ter obema rokama na volanu. Ko bo solatko namesto v mokrih sanjah avto kdaj probal na poligonu (tam se namreč takšne stvari testira, v prometu jih samo in le psihično moteni vozniki) in bo zaviral s kolesi na različnih podlagah bo mogoče tudi on dojel kak idiotizem je spustit volan tudi, če imaš ABS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

first_line ::

Jaz zmeraj zaviram z motorjem/prestavljanjem brzin v nižjo... pred semaforjem, ko na 100m vidim rdečo. Morda je solatar o tem govoril, za 60-letnika je to verjetno že ustavljanje v sili?!?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

Truga ::

mn je izjavil:

Ravno zato meni ni jasno kako bi sploh pri zaviranju v sili prestavljal. Pri mojem avtu so namreč sile pri zaviranju tolikšne da bi imel po moje preveč dela da sploh ostanem v sedežu da bi ujel pravo prestavo.

To je se najvecji problem. Ce zaviras na polno, je nemogoce z eno roko pravilno drzat volan in ne zavijat. Pol je tle se da ko sklopko spustis, in kolesa zablokirajo ti, avto crkne. In pol lahko reces samo se good game. :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

m0LN4r ::

Haha, men avto sploh ne pusti, da dam tako drastično nižjo prestavo, razen če porinem not z brute force v menjalnik. Predvidevam, da to ni dobro za motor in ostale komponente.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

m0LN4r - Haha, iz 6-te v 1-vo ne gre8-).
O teh zadevah se pač pogovarja z ljudmi, ki so pripravljeni kakšno stvar tudi poizkusit. Sicer pa morajo na polno zavirat samo povprečni in slabi vozniki, pri dobrih, ne pride do takih situacijah, ne glede na to, kaj se dogaja na cesti.

Na vseh mojih vozilih so se diski menjali po prevoženih 200kkm+.

Dejstvo je, da dobri vozniki nikoli ne vozimo na pamet ali z glavo v drugih svetovih, ne telefoniramo, se ne ukvarjamo s sopotniki, temveč smo v času vožnje 100%-no skoncentrirani na delo, ki ga trenutno opravljamo - vožnjo.

V življenju nisem šel v škarje in še nikoli mi ni bilo potrebno zavirati na polno tako, da bi bilo karkoli odvisno od tega, ali sem začel pravočasno ali en meter prepozno. To se dogaja voznikom, ki ne znajo ali nimajo časa predvidevati.
Tudi ko voziš 200+ moraš predvidevat in vozilo obvladat.

Kako se do takega stanja pride - lahko - trening na poligonih, treningi na praznih prostorih, simulacije nevarnih situacij........, skratka učiti se iz napak, ki jih storimo v kontroliranih okoljih in jih fiksirat v avtomatiko.
Vsi bedaki, ki še nikoli niso doživeli vožnje s kakšnim res dobrim in hitrim voznikom, se temu režijo, v reall lifeu pa poslušaš, čisto vsak dan o nesrečah in zaprtju posameznih odsekov AC in lokalnih cest zaradi bedakov, ki ne znajo ali niso sposobni opravljat dela, ki se mu reče vožnja osebnega vozila.

Seveda se pa smejat in delat norca iz drugih znajo.

Pa da ne bo pomote, še tako dober voznik, od časa do časa stori napako, lahko tudi zelo hudo, vendar ne na račun drugih udeležencev v prometu in večinoma stanejo samo njega.
Dobri vozniki praviloma nimamo kasko zavarovanih vozil, ker se v prometu nimamo namena zaletavat in povzročat nesreč, ne glede na to, kakšna je vrednost vozila, katerega upravljamo..
Delo krepa človeka

dzinks63 ::

Sezona motoristov je že v polnem teku, prazniki so tu in poletje je pred nami. Tole je še posebno extremen primer na kaj vse moraš biti pripravljen na ac, ko te prehitevata dva motocikla en po levi drugi po desni , malo po cesti malo izven začrtanih voznih pasov, se lahko zgodi marsikaj. Ta dva sta jo v tem primeru odnesla srečno, toda nesreča nikoli ne počiva in takšno izzivanje le te, ne bo dobro na dolgi rok. Sicer pa imajo celo nekateri avtomobilisti smisel za podoben način vožnje.

bluefish ::

Ja, tile osebki na posnetku definitivno padejo pod naslovne pridevnike.

solatko ::

To je čisti prikaz bedakov, ki so nekaj sezon preživeli. Je res, da motocikel obvladajo, tudi med seboj vedo ali po zvezi sporočajo drug drugemu, kako se bo peljalo, vendar je to kretensko početje, kakršnega ne počne noben dober motorist. Se pa poleg tega lepo opazi, kako vozijo vozniki, ki ne vedo čemu služi prehitevalni pas. Kar nekaj vozil je vidnih na tem pasu, brez posebnega vzroka.

Od teh, verjetno drugo leto ne bodo vsi začeli motoristično sezono. Sicer pa zgledno obvladanje motorja pri 300km/h.
Delo krepa človeka

profii ::

Verjetno solatko govori o takem zaviranju z nižanjem prestav kot tukaj na videu ob 4:21

bluefish ::

To ni zaviranje v sili.

solatko ::

bluefish - Kako pa prideš v situacijo, da zaviraš v sili?
Te za ovinkom čaka nepredvidena ovira?
Seveda voziš v 5. ali 6. brzini, če bi peljal v 4. ali celo v 3. bi že odvzem plina, prinesel bistveno znižanje hitrosti. Vozniški laiki o tem pač ne razmišljate.

Torej vam moram dati nekaj osnov iz motoroznanstva -
kako se obnaša vozilo pri 100km/h, v najvišji prestavi, ko odvzamemo gas?
kaj se zgodi pri enaki hitrosti v 3. ali 4.-ti brzini (vozilo s 6.-imi prestavami)?

Premislite in marsikaj vam bo bolj jasno.

In ja, tako je zaviranje v sili, če imaš to v krvi oziroma v podzavesti. Zavorna pot je lahko nekaj m krajša, kar je bistvo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

bluefish ::

Sicer boš za kontro verjetno spet izpostavil svoje nadčloveške reflekse in zmožnost napovedovanja prihodnosti, pa vendar. Recimo divjad, ponoči.

m0LN4r ::

dzinks63 je izjavil:

Sezona motoristov je že v polnem teku, prazniki so tu in poletje je pred nami. Tole je še posebno extremen primer na kaj vse moraš biti pripravljen na ac, ko te prehitevata dva motocikla en po levi drugi po desni , malo po cesti malo izven začrtanih voznih pasov, se lahko zgodi marsikaj. Ta dva sta jo v tem primeru odnesla srečno, toda nesreča nikoli ne počiva in takšno izzivanje le te, ne bo dobro na dolgi rok. Sicer pa imajo celo nekateri avtomobilisti smisel za podoben način vožnje.


Tale youtube posnetek motorista ni nič proti temu kaj se meni zgodilo.
Peljem se po občinski cesti (uni brez dveh pasov) skozi rovte po ovinkih pa ti prileti nasprot motor, ki seka ovink.
Na njem so bli mlad moški, za njim ženska, spredaj v naročju (glih da ne na volanu) pa otrok tam glede na velikost okoli 5 let. Mislim to je konkreten idiot.
Jaz sem se jim ognil pač tak da sem pol avta na bankino položu. Ampak ne gre mi v glavo kak si lahko tak idiot, da na tak način prevažaš otroka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mesar ::

@m0LN4r, ja tako kot je solatko napisal, tip je ocenil da obvlada zato lahko dela kar hoče če jaz prav razumem to?
Your turn to burn!

m0LN4r ::

Mesar je izjavil:

@m0LN4r, ja tako kot je solatko napisal, tip je ocenil da obvlada zato lahko dela kar hoče če jaz prav razumem to?

Ja tako je. Samo potem se naj sam vozi brez sopotnikov. Nevem kako se bo on namesto otroka držal, če veš kaj mislim.
Poznam ene par nesreč po principu: "Gremo na poskusno vožnjo? Samo malo naokoli?"

Kar hočem povedat je da takšni ne rabijo vlečt druge ljudi v svojo samozavest.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BigWhale ::

bluefish je izjavil:

Recimo divjad, ponoči.


Ko solatko vozi, divjad bezi nazaj v gozd, ne na cesto ... Silly.

solatko ::

bluefish - V gozdu, ob meji gozd - voda,..... lahko pričakuješ divjad skozi cel dan, predvsem pa zgodaj zvečer (ko se zmrači) in zjutraj, ko se zdani. Če je znak za divjad, pač voziš pazljivo, se pa zgodi, da ti srna ali kaj podobnega skoči pred avto na nekaj metrov, takrat je seveda za kolikor toliko pametno reakcijo malo kasno, če pa voziš s primerno hitrostjo, pa vsaj škoda ne bo velika.
Veš to je ravno tako, kot v naselju, kjer lahko pričakuješ, da ti bo pred avto iznenada pritekel otrok. Če to veš in voziš v primerni brzini, se lahko ustaviš pravi čas, sicer pa izbiraš, na katero stran se boš zaletel (seveda, če je varno za druge) in izbereš pot (parkirano vozilo, zelenica....., tako, da otrok ostane nepoškodovan.
Vendar so to vse stvari in dogodki, ki jih lahko ne določenih mestih pričakuješ, če si med vožnjo zbran, tudi preprečiš hujše posledice.
Sam se na krajih, kjer je divjad, ob kritičnih urah vozim okoli 60 km/h, če vidljivost ni dobra (hrib z gozdom, jarek, grmovje in podobno. Sem imel nekajkrat bližnje srečanje s srno, pa ni bilo nič hudega, je pa nekaj sodelavcem in prijateljem, srna dodobra zdemolirala vozilo in to največkrat na cesti LJ-Kočevje in stara cesta Vrhnika - Logatec v ravnini pred Logatcem. Hitrosti pa v glavnem pod omejitvijo a še vedno preveč.

Človek, ki zna upravljat vozilo in iz izkušenj dobro predvidevat dogodke (običajne za določeno področje), ni nikakršen super človek, temveč dober voznik, ki je z glavo pri tistem kar dela.
Slabi vozniki se pač zaletavajo, ker jih vsak dogodek izven normale, preseneti in potem poka, pa zaprte ceste,.... večina, tistih, ki vozite pod omejitvami.

Več kot 90% nesreč se zgodi v vožnji, pod omejitvijo hitrosti.
Delo krepa človeka

dzinks63 ::

Statistika pravi takole:

zaradi neprimerne oziroma neprilagojene hitrosti je na slovenskih cestah leta 2013 umrlo 49 oseb (ali 39 % vseh umrlih),

· zaradi neprimerne oziroma neprilagojene hitrosti je bilo na slovenskih cestah leta 2013 hudo telesno poškodovanih 245 ljudi (ali 35 % vseh hudo telesno poškodovanih),

· neprilagojena hitrost je pogosto povezana tudi z nekaterimi vzroki prometnih nesreč, kot so nepravilna stran oziroma smer vožnje, nepravilnosti pri prehitevanju in izsiljevanje ali neupoštevanje prednosti


Glede na posledice prometnih nesreč je prioritetna naloga zmanjšanje povprečnih hitrosti, kar posledično pomeni manjše in blažje posledice prometnih nesreč (manj mrtvih in hudo poškodovanih). Predvsem je ključnega pomena znižanje povprečnih hitrosti znotraj naselij, kjer so pogostejši predvsem ranljivejši udeleženci v prometu (pešci, kolesarji, starejši, otroci).

solatko ::

dzinks63 - Statistika ne pravi, koliko je bilo nad omejitvijo, po tem lahko sklepamo, da je bilo vse v mejah dovoljenega, samo ni bilo prilagojeno razmeram na cesti - luknje, mastna cesta, gladek asfalt......
Tudi ne pokaže, koliko je bilo drugih vzrokov - pogosto povezana je b.s.

V tako statistiko lahko stlačiš praktično vse, pove pa za urejanje prometne varnosti, praktično nič.

Naša statistika je dobra samo za sprejemanje velikih glob zaradi hitrosti, ki je kao, glavni krivec za nesreče, če ne verjamete, poglejte statistiko:'(
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

solatko je izjavil:

dzinks63 - Statistika ne pravi, koliko je bilo nad omejitvijo, po tem lahko sklepamo, da je bilo vse v mejah dovoljenega, samo ni bilo prilagojeno razmeram na cesti - luknje, mastna cesta, gladek asfalt......
Tudi ne pokaže, koliko je bilo drugih vzrokov - pogosto povezana je b.s.

V tako statistiko lahko stlačiš praktično vse, pove pa za urejanje prometne varnosti, praktično nič.

Naša statistika je dobra samo za sprejemanje velikih glob zaradi hitrosti, ki je kao, glavni krivec za nesreče, če ne verjamete, poglejte statistiko:'(

Žive ne morejo štet med mrtve in manj poškodovane med hudo, tako bo statistika kr držala.

Neprimerna hitros pa pomeni prekoračitev oz. prehitro glede na razmere na cesti. Tako da bo statistika spet na mestu.

da je bilo vse v mejah dovoljenega, samo ni bilo prilagojeno razmeram na cesti

Tudi to ni dovoljeno in pomeni, da je bila vožnja prehitra.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Jasno. Če se bi vsi vozili s 5 km/h si upam trditi, da ne bi bilo nobenega mrtvega.

m0LN4r ::



Pazi na 0:30. To lahko posredno povežeš tudi z nezgodami.
Avti A, B, in C imajo na določenem odseku enako hitrost, recimo 130kmh in se vozijo na varnostni razdalji.
Ker je njih hitrost konstantna, je veliko lažje predvidevat, odreagirat in še varnostna razdalja se spremeni v konstantno ob enakih pogojih.
Torej je vožnja bistveno manj stresna in sproščena, kot pa da se vsak vozi z svojo naključno hitrostjo od 100kmh do 180kmh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

m0LN4r - Problem prometa je vedno to, da ne vozijo vsi s konstantno hirostjo.
Vsaka kolona na regionalki ti kaže to sliko, če gre promet omejitev +5, je kolona raztegnjena, nihče ne prehiteva (izvzeti so razni lokalni športniki, ki pa v taki situaciji lahko prehitevajo, saj je varnostna razdalja dovolj velika, da gre vmes), če vozi prvi omejitev -5-10, je slika popolnoma drugačna. Kolona je strnjena, vsi so pri sredinski črti in iščejo možnost prehitevanja. Pa je samo 10-15km/h razlike.

V tekočem prometu hitrejši niso ovira, počasnejši pa velika.

Sicer bi pa ceste morale biti urejene tako, da bi ob vožnji na meji omejitve, omogočala varno vožnjo, razen v neugodnih vremenskih razmerah. Vse ostalo je b.s. na račun nedelovanja države in cestnih podjetij.
Delo krepa človeka

detroit ::

gledal video teh dveh z motorji, jah še kako leto dve mogoče potem pa bojo še eni nedolžni sinovi v časopisu.
Skero

Invictus ::

Kaj češ, naravna selekcija.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Te dva motorista nista imela kakšnih hudih problemov. Cesta sorazmerno prazna, noben ni šel prehitevat pred njima, torej sta samo kazala svoj idiotizem, na sicer dobro obvladanje stroja pod ritjo.
Delo krepa človeka

St235 ::

zakaj idiotizem?
Sodeč po tvojem dosedanje nakladanju je takšna vožnja dobra in zaželena. Tipa pač obvladata in to je po solatkovi logiki skupaj z šaltanjem v tretjo dovolj za IDDQD.

Hitri šoferji, ki obvladajo vožnjo pa tako ali tako nikogar ne ogrožajo, ker gre za pol-božja bitja nad zakoni fizike.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

če vozi prvi omejitev -5-10, je slika popolnoma drugačna. Kolona je strnjena, vsi so pri sredinski črti in iščejo možnost prehitevanja. Pa je samo 10-15km/h razlike.

V tekočem prometu hitrejši niso ovira, počasnejši pa velika.


To pomeni, da imamo nekaj pocasnih debilov in se vec kretenov, ki ne znajo vozit, ko je pred njimi pocasnejse vozilo. Na zalost.

solatko ::

BigWhale - Da ne bomo bolj papeški od papeža, to raziskavo so naredili pri ADAC in ugotovitve so pripeljale do temeljite spremembe ukrepanja policije in v avtošolah. Kaznuje se skoraj vsako nepotrebno oviranje prometnega toka (pri nas se to zgodi na 1000 primerov 1x. Tudi zato v D skoraj ne poznajo več prehitevanj kolon, ker so rigorozni tudi pri drugem največjem vzroku prometnih nesreč, kratka varnostna razdalja, je promet v D tudi na regionalkah normalen. Vozniki so se navadili, da spustijo hitrejše naprej, posledica je veliko manj prometnih nesreč.

Tam niti slučajno ne delajo take panike zaradi malo prehitre vožnje izven naselij, so pa prepričljivi v naseljih in conah umirjenega prometa, ampak vseeno ne toliko kot pri nas.

Dejstvo pa je, da pri nas le redko kdo, ki se ukvarja poklicno s prometom, stvari tudi resnično obvlada. Ni vsak kljukec, ki je slučajno naredil izpit, tudi strokovnjak za varnost v prometu.

Drugje se s to tematiko ukvarja nekaj ministerstev od šolskega do ministrstva za notranje zadeve.

Lakotnik29 - Ti se boš pa potrudil in poiskal link, kjer sem zagovarjal idiotizem na cesti. Seveda ti taka stvar pride prav, za zaviranje s pomočjo menjalnika si pa kar tiho. Kdo se sedaj spozna na fiziko in motoroznanstvo, še na pravo bolj tako - tako.
Hitrejša vožnja namreč ne izgleda tako, vsaj pri tistih pametnih "divjakih" ne, ti pa itak tlačiš vse v isti koš, saj pač ne moreš iz svoje kože, najpametnejši prvnik na ST.
Delo krepa človeka

St235 ::

Seveda ti taka stvar pride prav, za zaviranje s pomočjo menjalnika si pa kar tiho.

Ja, kaj pa naj ti človek še pove? Razen tega kar smo ti že desetkrat: Zaviranje z menjalnikom pri zaviranju v nuji je idiotizem brez primere, ki popolnoma nič ne vpliva na zavorno pot. Vsak sistem (pa četudi zajlo vlečeš z zobmi, ki je sposoben spravit gume do blokade (zdrs ali abs) je dosegel maksimalno možno zaviranje. Karkoli več se fizikalno ne da doseč (razen z padali, batmanovo kljuko in podobnimi filmskimi pogruntavščinami).

Ti se boš pa potrudil in poiskal link, kjer sem zagovarjal idiotizem na cesti.

Takoj, ko boš za eno neumnost v tej temi /ali pa katerikoli drugi v kateri neumestno pametuješ ti prilepil en sam vir.
Predvsem pa kakšen idiotizem? Fantje obvladajo motor, predvidevajo vse nemogoče scenarije in varno pridejo na cilj. Po tvoji logiki, ki jo zagovarjaš v točno tej temi je to vse ok. Ker imajo pač nadnaravne moči in za njih fizika ne velja. Tako kot za tvoje namišljene prijatelje s katerimi vsakodnevno trenirate vse božje vaje.

Da ne bomo bolj papeški od papeža, to raziskavo so naredili pri ADAC in ugotovitve so pripeljale do temeljite spremembe ukrepanja policije in v avtošolah. Kaznuje se skoraj vsako nepotrebno oviranje prometnega toka (pri nas se to zgodi na 1000 primerov 1x. Tudi zato v D skoraj ne poznajo več prehitevanj kolon, ker so rigorozni tudi pri drugem največjem vzroku prometnih nesreč, kratka varnostna razdalja, je promet v D tudi na regionalkah normalen. Vozniki so se navadili, da spustijo hitrejše naprej, posledica je veliko manj prometnih nesreč.

Ali bo to preva nebuloza za katero boš dejansko prilepil vir?

tony1 ::

Pri zaviranju v sili:
a) je nesmiselno početi karkoli drugega kot stisniti sklopko in zavoro hkrati (če imaš avtomatika pa samo zavoro)
b) v pravem primeru zaviranja v sili nimaš niti slučajno časa narediti karkoli drugega
c) ko se v takšnem primeru zgodi nesreča se zgodi tako hitro, da niti zakleti nimaš časa (glej točko b))
d) šaltanje v eno nižjo (dve?) prestavo nima smisla tudi z vidika, da lahko povzročiš blokiranje koles, če prestaviš v prenizko prestavo in tako ogroziš stabilnost vozila
e) v vsaki šoli varne vožnje učijo izključno kar piše pod točko a).
f) zavore v avtu imajo 10x več konjev od motorja, kar jasno pove, da je zaviranje z motorjem popolnoma nepomembno.

Bodi dovolj o tem.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Da ne bomo bolj papeški od papeža, to raziskavo so naredili pri ADAC in ugotovitve so pripeljale do temeljite spremembe ukrepanja policije in v avtošolah. Kaznuje se skoraj vsako nepotrebno oviranje prometnega toka (pri nas se to zgodi na 1000 primerov 1x. Tudi zato v D skoraj ne poznajo več prehitevanj kolon, ker so rigorozni tudi pri drugem največjem vzroku prometnih nesreč, kratka varnostna razdalja, je promet v D tudi na regionalkah normalen. Vozniki so se navadili, da spustijo hitrejše naprej, posledica je veliko manj prometnih nesreč.


Saj nikjer ni bilo receno, da se pocasnih ne sme kaznovati. Povsem prav je, da se jih. Ampak to nestrpnim debilom se ne da dovoljenja, da se pocasnezem nalimajo na rit in da jih prehitevajo tako, da ogrozajo vse okrog sebe.

solatko ::

Lakotnik29 - Ti si zelo težaven človek in debatiranje s teboj, verjetno za nobenega sogovornika ne in ne more predstavljati užitek.
Prosim te, da poiščeš moje prispevke, v katerih zagovarjam kretenizme v prometu, ti pa mi namesto željenega, podaš zahtevo po linku na teste, ki so se zgodili 30 in več let nazaj, če prav se enako po svetovnih cestah dogaja še vedno, povsod, izjema so morda skandinavske države, kjer se varnostna razdalja po defaultu dogaja tudi pri nizkih hitrostih.
Glede zaviranja v sili - to se dogaja samo voznikom, ki vožnje ne obvladajo, zato so strokovnjaki za varnos, poleg vseh pripomočkov, naredili še ABS, ki počne ravno to, kar so dobri vozniki počeli že pred več desetletji.
Kar se tiče filmčka z motoristi, sem najprej napisal, če si slučajno spregledal, da s tako vožnjo, naslednje leto verjetno ne bodo snemali filmčkov s podobno vsebino, vsaj ne na zemlji. Sem pač pozabil, da je potrebno pravnikom vse narisat. Motorje pa obvladata, kar se pa tudi vidi v tem filmčku in to nimata od rojstva, sta se morala nekje naučiti. O tem govorim, da ne moreš postati dober voznik - motorist, če določenih vaj varne vožnje, predvidevanja in pravilne reakcije, ko gre kaj narobe, ne obvladaš. Samo ABS in drugi pripomočki niso dovolj. Enostavno v tako situacijo ne smeš priti in večina dobrih voznikov, dejansko ne pride v tako situacijo nikoli, saj zaradi predvidevanja nevarnosti, reagirajo že takrat, ko je to še varno. Je pa res, da noben ni varen pred dogodki, ki se zgodijo zadaj, tisto kar se dogaja spredaj, pa imajo dobri vozniki, ves čas pod kontrolo. Da boš to vedel, moraš postati dober voznik, kar pa se ne bo zgodilo z zajedljivim postanjem na internetu.
Moje prepričanje o obvladanju določenih zadev v prometu, temelji na lastnih izkušnjah, prevoženih km in dejstvu, da sem do sedaj, na vseh prevoznih sredstvih - tudi takih motorjih, ki sta v prikazanem filmčku, ostal živ, nepoškodovan in brez prometne nesreče.
Ja z namišljenimi prijatelji se še vedno dobivamo na čudnih krajih, z manj prometa in preverjamo svoje sposobnosti in utrjujemo svoje znanje.
V prometu velja samo eno pravilo, kadar paziš na lastno varnost (pa ne z avtomobili 5 zvezdic po NKAP), avtomatično paziš na varnost vseh udeležencev, ki so takrat v tvoji bližini, če pa vozila ne obvladaš, pa predstavljaš nevarnost ne glede na hitrost, za čisto vse udeležence. V katero kategorijo spadaš ti?

tony1- Nimaš pojma o tem, kaj je priučen človek sposoben narediti v kritični situaciji, največkrat situacijo reši, vse kaj drugega, kot noro pritiskanje na zavoro - statistika nesreč v prometu, bi bila dosti bolj ugodna, če bi vozniki svoje delo obvladali.
Nikoli mi ne bo jasno, kako lahko človek pride v situacijo, ko nima druge opcije, kot karambol.
Je pa res, da pritiskanje na gas in vrtenje volana, niti ni tako težko opravilo in se ga lahko naučijo celo opice.

BigWhale - Je mogoče kdo napisal da ni možno, policija tega ne sankcionira, če slučajno sami ne vozijo v taki koloni nekaj km. O tem govorim!
Govorim o tem, da so počasne kolone brez normalne varnostne razdalje, tako da tisti, ki prične prehitevanje, nima možnosti zapeljat na desni pas, med dva stisnjeni vozili. Govorim o dogajanju v ral life-u, na naših cestah, ki jih opaziš, če se voziš z odprtimi očmi. Še vedno se bojim srečanj s počasnimi kolonami.
Sam že od prvih korakov v avtomobilizmu, uporabljam varnostno razdaljo, varnostni pas in zasenčene luči cel dan, iz časov, ko te stvari sploh niso bile obvezne in sankcionirane, ker s takim načinom vožnje, narediš vse kar lahko narediš sam, na področju varnosti. Ko vozim počasneje, redno dajem možnost tistim zadaj, da me varno prehitijo ali pa se na prvem mestu umaknem z vozišča.
Delo krepa človeka

first_line ::

solatko je izjavil:


tony1- Nimaš pojma o tem, kaj je priučen človek sposoben narediti v kritični situaciji, največkrat situacijo reši, vse kaj drugega, kot noro pritiskanje na zavoro - statistika nesreč v prometu, bi bila dosti bolj ugodna, če bi vozniki svoje delo obvladali.
Nikoli mi ne bo jasno, kako lahko človek pride v situacijo, ko nima druge opcije, kot karambol.
Je pa res, da pritiskanje na gas in vrtenje volana, niti ni tako težko opravilo in se ga lahko naučijo celo opice.


Mislim, wtf?! A si ti že kdaj bil na cesti, da lahko kaj takega izjaviš? Iz tega razberem samo, da nisi sposoben normalno razmišljati, niti toliko kot tisti, ki jih označuješ z opicami.

solatko ::

first_line - Verjetno imam za seboj več km, kot cela tvoja familija skupaj, poleg tega ti razumevanje zapisanega dela težave.
Opice so v raal life-u naučili vozit avto. Zato izjava, da vrtenje volana in pritiskanje na gas, ni kakšno posebno težko opravilo - kar pa ne velja za promet in varno vožnjo.

Ti predlagam, da v bodoče, poste, ki jih ne zastopiš takoj, prebereš dvakrat - drugič bolj počasi.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

first_line ::

60 letnik trdi, kako ima boljše reflekse od vseh drugih 20 letnikov :/
EGO ne more skompenzirati zakonov fizike in biologije. Vsaj v realnem svetu, v tvoji glavi pa sem prepričan da deluje.

solatko ::

first_line - Glede na to, da se že skoraj celo življenje ukvarjam z dejavnostjo, ki temelji na dobrih refleksih, avtosugestijo, predvidevanjih in podobnih avotomatičnih reakcijah, bi lahko trdil, da imam precej boljše reflekse od večine 20 letnikov, predvsem pa so reakcije večinoma pravilne, kar pri 20 letnikih ne moreš trditi.

Veš stvar je taka, da ko se upočasnijo dejavnosti, začnejo prevladovati izkušnje, vsaj dokler ne pride do določene stopnje demence, pred katero ni varen noben starajoč organizem.

Predvsem je važeno, da čim manjkrat prideš v situacijo v kateri so odločilen faktor refleksi. Zato pametni tudi svoje aktivnosti ne exstremnih področjih, skrajšujejo, dokler se jim dokončno ne odpovedo (smučanje, dirkanje, športne aktivnosti, hribolazenje in v končni fazi, tudi aktivna udeležba v prometu).

Niso pa refleksi bistveni za varnost v prometu. Bolj so važna dejanja pred tem.
Delo krepa človeka

first_line ::

Ma človek, govoriš kot da si sam na cesti, obnašaš se verjetno pa tudi ne drugače.

Daj se enkrat zazri globoko vase, preden bo ta tvoj EGO povozil kakšnega mulca na prehodu za pešce, ker dejansko sploh nisi več smešen s tvojimi nadebluzami.

Engineer_ ::

bo pa vsaj fajn rohnelo ko bo imel v 3 prestavi in 150 kmh notri ko bo prehiteval "počasneža";)

no pa saj je penzionist, imamo upanje da bo kmalu nehal ogrožati vse na cesti, bo ogrožal samo še polže pod zemljo. Upam samo da ga ne bo ko bo kakšna kap ali infakrt ko bo za volanom in bo spet divjal in mu bo adrenalin pumpalo po žilah. Takrat mu tretja prestava namreč ne bo dosti pomagala.

solatko je izjavil:

Če je znak za divjad, pač voziš pazljivo, se pa zgodi, da ti srna ali kaj podobnega skoči pred avto na nekaj metrov, takra


right, ker divjat čez cesto teče samo na temu primerno označenih mestih, drugače pa ve, da se tega ne sme.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

first_line - Dej človek navadi se, da na cesti si sam, da pa je vedno od tvojega obnašanja odvisna varnost vseh drugih. Meni pri upravljanju vozila namreč ne pomaga drugo, kot lastna pamet in izkušnje. Imaš ti v vozilu morda inštruktorja, ki ob tvojih neumnostih pritiska pedal zavore?
Oh sem spet pozabil, da še za bicikel nimaš dovoljenja. Na srečo še nisem povozil nobene žive stvari in verjamem, da bo tako tudi ostalo, sploh zato ker sem med vožnjo 100%-no skoncentriran na dogajanje na in ob cesti, vsaj nekaj 10m naprej.

Engineer_ - Sem morda to napisal, tam kjer je znak, pač veš da so lahko in pravilom ob določenih urah, tudi so živali. Sicer je pa vedno nevarnost nepredvidenega prehoda živali čez cesto, ne moreš pa od voznikov zahtevat, da se bodo povsod vozili 30 zaradi takih možnosti. Se pač zgodi trk z živaljo, kjer ni čisto nič krivde voznika, pa tudi odškodnino v takih primerih krije lovska družina.
Če pa cigotu uidejo na AC konji, pa to vsekakor ni pričakovan dogodek, je pa vsaj na AC za večino dovolj zgodaj vidna situacija, da se po cesti ne gibljejo samo avtomobili. Lahko te v ovinku preseneti taka zadeva, zato se pač ovinke vozi v nižji prestavi, da so lahko tudi reakcije bolj uspešne. V direktni prestavi, vozilo namreč ne uboga kaj dosti odvzema plina. Seveda, če gledaš na porabo bencina voziš skozi v najvišji prestavi, če prav je bolj varno it v ovinek z nezmanjšano hitrostjo, v nižji.

Sicer pa glede na psihofizično stanje v katerem sem, boš vsaj še 20 let ogrožen z moje strani, če misliš, da te ogrožam.
Do danes mi še nihče ni dejal, da se z menoj nebi peljal. Včasih imam celo željo, da bi me peljal kdo drug, pa mi vsak reče, kar ti pel, sem nekaj spil, slabo se počutim......, verjetno čutijo, da so v varnih rokah. Dokler bo tako, bom še vedno prijel za volan in se šel rodeo med mladimi nadebudnimi "varnimi" vozniki, saj vem, da boste pazili na moje napake.:)
Delo krepa človeka

bluefish ::

solatko je izjavil:

bluefish - V gozdu, ob meji gozd - voda,..... lahko pričakuješ divjad skozi cel dan, predvsem pa zgodaj zvečer (ko se zmrači) in zjutraj, ko se zdani. Če je znak za divjad, pač voziš pazljivo, se pa zgodi, da ti srna ali kaj podobnega skoči pred avto na nekaj metrov, takrat je seveda za kolikor toliko pametno reakcijo malo kasno, če pa voziš s primerno hitrostjo, pa vsaj škoda ne bo velika.
Torej, bodisi počasna penzionerska vožnja ali pa upanje, da trk ne bo povzročil večje škode? Važno le, da se človek zavore ne pipne.

solatko ::

bluefish - Vsak dober voznik reagira ob vsaki nepričakovani situaciji, torej tudi v takih in večinoma pride iz srečanja brez ali z minimalnimi poškodbami, samo zaviranje na polno pa ne pomeni, da si naredil vse, da do trka ni prišlo. Včasih imaš več možnosti z umikom in pritiskom na plin, kar vi nižji prestavi pomeni takjšen prenos moči na kolesa, v najvišji tega pač ni.

Poglej, karkoli mi podtikate imam vedno odgovor, tako, da ne se spuščat na nizek nivo, da bi se nekomu dokazalo, da je vreden manj, kot je dejansko. Raje to prišparajte za tiste, ki bodo po forumu spraševali, kako se izognit odvzemu vozniškega dovoljenja, ko jih mrtvo pijane ustavi policija.

Mene, glede na preteklost, tudi policaji smatrajo, za voznika vrednega vozniškega dovoljenja, na zavarovalnicah imam vse možne bonitete, saj v 45 letih, niso zaradi mene izplačali niti ene odškodnine.

Kako pa je z vami? Imate tudi vi vozila kasko nezavarovana? Sam imam tudi precej vredna vozila zavarovana samo proti kraji in PP, pa tudi na tem segmentu še nisem uveljavljal odškodnine.
Delo krepa človeka

bluefish ::

solatko je izjavil:

Mene, glede na preteklost, tudi policaji smatrajo, za voznika vrednega vozniškega dovoljenja, na zavarovalnicah imam vse možne bonitete, saj v 45 letih, niso zaradi mene izplačali niti ene odškodnine.
Enako zame, pa čeprav zaradi kilometrine dejansko spadam med bolj tvegane voznike. So what.

Glede zaviranja pa pač vztrajaj pri svojem. Več kot očitno pa je, da si izjema.

AndrejO ::

Statistika pa seveda pove, da se ti z vedno več prevoženimi kilometri verjetnost nesreče povečuje. Verjetnost, da nekdo z resnično veliko "kilometri pod pasom" ni rabil nikoli zavirati v sili limitira proti 0.

Razen, če solatko ve bolje tudi od zavarovalnic, ki živijo od tega in drugih neočitnih dejstev.

In moram reči, da je bil traktat na temo kako Lakotnik nima pojma precej dolg za enostaven stavek, ki je pri solatku neizrečeno dejastvo: "nimam nikakršnih dokazov, da so moje navedbe resnične".

Raziskave, rezultati, citati, ... na medomrežju lahko najdeš še kakšno iz 50. let - torej 60 let stare. Pa ne bi našel česa iz 80. let. Te stvri ne obstajajo v vakumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Invictus ::

bluefish je izjavil:


Glede zaviranja pa pač vztrajaj pri svojem. Več kot očitno pa je, da si izjema.

Niti ni.

Samo mladina tukaj ni imela nikoli možnosti voziti zanič avtov pa zanič cestah. Danes so avti in ceste svetlobna leta naprej kot pred 20 leti.

In seveda vera v vsemogočno tehnologijo. Čeprav skoraj nihče ne ve kako dela, potem pa se pojavijo teorije zarote.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bluefish ::

Saj tu debatiramo o sedaj, ne o situacija za časa Zastav.

m0LN4r ::

Ko se zgodi nepričakovana situacija in imaš manj kot 1 sekundo za odreagiranje je tako:
Solatko lahko v tej (manj kot 1sekunda) naredi 100 različnih kombinacij reševanja vozila in še premisli vmes :D,
Ostala živa bitja pa samo 1-2 možnosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tony1 ::

solatko je izjavil:

Glede zaviranja v sili - to se dogaja samo voznikom, ki vožnje ne obvladajo, zato so strokovnjaki za varnos, poleg vseh pripomočkov, naredili še ABS, ki počne ravno to, kar so dobri vozniki počeli že pred več desetletji.

tony1- Nimaš pojma o tem, kaj je priučen človek sposoben narediti v kritični situaciji, največkrat situacijo reši, vse kaj drugega, kot noro pritiskanje na zavoro - statistika nesreč v prometu, bi bila dosti bolj ugodna, če bi vozniki svoje delo obvladali.
Nikoli mi ne bo jasno, kako lahko človek pride v situacijo, ko nima druge opcije, kot karambol.
Je pa res, da pritiskanje na gas in vrtenje volana, niti ni tako težko opravilo in se ga lahko naučijo celo opice.


Še dve opombi:
a) ABS seveda svojo nalogo "pumpanja zavor" opravlja precej bolje od vsakega voznika, ker lahko odpira in zapira zavorni pritisk veliko hitreje, prek senzorjev spremlja, katero kolo blokira in katero ne (in kdaj) ter vse to počne ločeno za vsako kolo.

b)Prosim, natančno beri moje pisanje zgoraj, ker sem eksplicitno pisal o zaviranju v sili - to pomeni situacijo, ko je treba v prvi vrsti zavirati in to takoj. Takšno okoliščino sem tudi na dolgo opisal. (O vsem drugem, kot je spremljanje prometa, izogibanju oviri (tudi med zaviranjem) itd. sploh nisem pisal.)

Pri tem sem jasno povedal, kaj danes učijo učitelji vožnje v prometu, in naštel argumente, zakaj je tako. Meni je sicer vseeno, kako voziš sam (ker na to težko vplivam), ampak prosim, da upoštevaš, da s svojim pisanje posredno učiš tudi druge, mlajše od sebe, ki se vožnje v prometu šele učijo, in mislim, da bi bilo prav jih učiti tisto kar se danes smatra za pravilno ravnanje.

Mesar ::

Tudi če vzamemo solatkovo razmišljanje je tukaj še vedno nekaj hudo narobe. On (in ostali hitrejši vozniki) pričakujejo, da se bo njihova "prehitra" (preko omejitev določenih z zakonodajo) vožnja tolerirala med tem ko sami niso pripravljeni tolerirati voznikov ki vozijo "prepočasi" (vendar niti ni nujno, da pod omejitvami določenimi z zakonodajo).

In ni potrebno, da se znova sukamo okoli zakonodaje in neprimernosti le te, ker takšna zato je je potrebno spoštovati, če ne je ni potrebno spoštovati nikomur in je ne potrebujemo. Kar pa ne pomeni, da se zakonodaja ne more spremenit. Vsekakor pa ni prava pot vožnja preko omejitev, ker potem bi že imeli vidne spremembe v zakonodaji glede tega.

Zelo dobro vprašanje je seveda tudi kako lahko sploh "prehitri" vozniki lahko pričakujejo, da se bodo "prepočasni" prilagajali če se sami niso pripravljeni prilagajati? To, da uspeš preprečiti nesrečo po ne vem kakem manevru in potem blendaš in hupaš ali pa tudi ne, vsekakor ni prilagajanje o katerem govorim. In vse izkušnje in vse kar ima nek posameznik niso vredne kaj dosti, mogoče za posameznika osebno, na cesti pa s tem ne more garantirati prav ničesar - edino z izpitom lahko garantiraš poznavanje CPP in obvladanje vozila (pa še to je zadnje čase izgubilo "vrednost" zaradi načinov kako so nekateri pridobili izpite).

To je tako, kot je rekel dekan na enem faksu, so imeli enega študenta, ki se je vse sam učil in naučil in ko so je nekaj naučil si je še za tisti predmet sam oceno vpisal v indeks. Seveda potem z tistim indeksom ni dobil diplome in verjetno ga ni uspel uporabiti za kaj druga kot hvaljenje pred prijatelji.
Your turn to burn!
««
10 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15424391 (21744) Mavrik

Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37775872 (66866) dzinks63
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24749067 (44462) solatko

Več podobnih tem