Forum » Na cesti » Prvi avto
Prvi avto
hojnikb ::
gamer12345 @ ma lej golf je dober avto in ni precenjen ce ti imas taksno mnenje tvoj problem
seveda je precenjen. Kr glej cene rabljenih..
#brezpodpisa
Siddh ::
Bmw pri naši hiši je 2001 letnik in ima 370k kilometrov, pa ti garantiram, da za njim ni nič črnega ali smrdečega+ohranjen je kot se reče. Je pa res, da se na servisih ne špara in da smo lastniki od leta 2003... drugo je, če si avto lastijo šponarji, ki ne vejo da je treba na 15 oz pri bmwju na 20k delat servis, pa ne cvička tankat..
To pa zato ker ga predvidevam, da vzdržujejo ljudje, ki si tak avto lahko privoščijo. Potem pa bi nekdo, ki ima komaj za cliota kupil BMWja in ga vzdžreval z drobižem, ki mu ostane ko zapravi ves dohodek za bencin. Po možnosti pa še kupi avto od nekoga takšnega.
Sam tudi kupujem prvi avto in večina ljudi s katerimi sem se pogovarjal mi priporoča kakšne clie, civice ali pa kakšno majhno mazdo, ker so deli poceni, nizka poraba pa večinoma enostavni za popravit. Mehanik pa mi je povedal, da ljudje najraje zanemarjajo nemške avtomobile, ker verjamejo, da so tako dobri, da ne rabijo vzdrževanja in jih gonijo dokler nekaj večjega ne crkne.
Formula 1 ::
gamer12345 @ ma lej golf je dober avto in ni precenjen ce ti imas taksno mnenje tvoj problem
seveda je precenjen. Kr glej cene rabljenih..
Itak je precenjen ampak manj kot A3.
Sicer kaj pa Megane II ? 1.6 16v je zanesljiv, da se ga dobiti z opremo boljšo kot tiste stare BMW 5. Kul avto za začetnika pa še dokaj pregleden.
gamer12345 ::
Ti veš do kdaj so delal bmw 5 e39? do 2004. Tako da je isti letnik kot clio 2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gamer12345 ()
m0LN4r ::
Dejstvo je, da igralec12345 ignorira enostavno vse argumente povezane s stroškom, vzdrževanjem in zavarovanjem za mladega voznika vse po vrsti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
Dejstvo je, da igralec12345 ignorira enostavno vse argumente povezane s stroškom, vzdrževanjem in zavarovanjem za mladega voznika vse po vrsti.
Kar seveda ni težko, če še nikol nisi vozu avta oz. ga vzdrževal :)
#brezpodpisa
heero ::
bmw serija 5 je res predraga ragistracija sploh za mladega voznika + premocen motor
serija 3 316 ali 318 je se nekako sprejemljivo za prvi avto
serija 3 316 ali 318 je se nekako sprejemljivo za prvi avto
Formula 1 ::
FireBurn ::
Drugače pa, tisti, ki kupuje avto je voznik začetnik, priporočate pa mu naprimer BMW-ja ki ima zadnji pogon-kako bo to pozimi letel ko nebo navajen? Že ko gledam novejše bemfle pozimi se mi smiljo ko opletajo z repom čim je mal plundre na cesti.
Pa ne rabi met avto 150 KM, že 75 KM je čisto dovolj, tisti ki pravi da se ni varno vključiti v avtocesto naj gre pa nazaj izpit delat. Smo mel že manj konjov pa smo šli naprimer do Dubrovnika brez problema (seveda mal mankajo konji na takih distancah, ampak vseeno on tako ali tako ne išče avta za res dolge razdalje).
gamer ki nima izpita in nima pojma o cesti in vzdrževanju bo itak predlagal bemfla zaradi znamke. Sej meni je tud všeč ampak ne te 15 let stare kante s 250-300k km.
In glede na to da je voznik začetnik in ima omejen buđet morate pomisliti tudi na registracijo KI JE POLNA, in več konjov kot ima dražje bo registracija.
Kupiti avto je najlažje, problem je vzdrževanje !
Pa ne rabi met avto 150 KM, že 75 KM je čisto dovolj, tisti ki pravi da se ni varno vključiti v avtocesto naj gre pa nazaj izpit delat. Smo mel že manj konjov pa smo šli naprimer do Dubrovnika brez problema (seveda mal mankajo konji na takih distancah, ampak vseeno on tako ali tako ne išče avta za res dolge razdalje).
gamer ki nima izpita in nima pojma o cesti in vzdrževanju bo itak predlagal bemfla zaradi znamke. Sej meni je tud všeč ampak ne te 15 let stare kante s 250-300k km.
In glede na to da je voznik začetnik in ima omejen buđet morate pomisliti tudi na registracijo KI JE POLNA, in več konjov kot ima dražje bo registracija.
Kupiti avto je najlažje, problem je vzdrževanje !
hojnikb ::
Tudi tvoj 20 let star bwm je za na odpad, če ga je prej fural idiot. Dejstvo.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Pa še po tistih videih sodeč. Si me prepričala zakaj NE kupiti bmwja. Očitno vsi ravnajo taki znjimi, potem pa se jih hočejo znebit, ko postanejo samo še strošek.
*Tak avto s katerim se dela tako nesramno nebi kupu za noben dnar. Celo pa, če je bil prejšnji lastnik okol 20 let.
100x rajši kupim kanto z 300kkm od mamce, ki jo redno cuzajo mehaniki, kot bmwja od 20 letnega nfs driftera z 150kkm, ki ne da EUR za pošteno vzdrževanje.
*Tak avto s katerim se dela tako nesramno nebi kupu za noben dnar. Celo pa, če je bil prejšnji lastnik okol 20 let.
100x rajši kupim kanto z 300kkm od mamce, ki jo redno cuzajo mehaniki, kot bmwja od 20 letnega nfs driftera z 150kkm, ki ne da EUR za pošteno vzdrževanje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
gamer12345 ::
Clio 2 (ne 3) so delal do 2004-05, isto kot bmw 5 e39 ( http://cloudlakes.com/gallery/2723173-b.... Zato ne govorit, da je oblika zastarana, old timer.
Dist bmw je pa e34 (ubistvo je res stara kanta, ki je nisem predlagal) delal so ga do 1996-97.
Vzdrževanje bmw je 20% dražje kot vzdrževanje cliota. Tista razlika se ti pokrije ob prodaji.
Zadn pogon je pa res, če nisi izkušen voznik je res treba pazit (samo na snegu).
FireBurn ti tak govoriš o cesti kot da je 50% možnost da umreš. Z kolegi smo se fural z skuterji in avti po glavni cesti, pa ni noben bav bav. Dober po mestu pa res nisem vozo.
Dist bmw je pa e34 (ubistvo je res stara kanta, ki je nisem predlagal) delal so ga do 1996-97.
Vzdrževanje bmw je 20% dražje kot vzdrževanje cliota. Tista razlika se ti pokrije ob prodaji.
Zadn pogon je pa res, če nisi izkušen voznik je res treba pazit (samo na snegu).
FireBurn ti tak govoriš o cesti kot da je 50% možnost da umreš. Z kolegi smo se fural z skuterji in avti po glavni cesti, pa ni noben bav bav. Dober po mestu pa res nisem vozo.
FireBurn ::
''FireBurn ti tak govoriš o cesti kot da je 50% možnost da umreš. ''
Na žalost se bližamo tem %, lahko si sam še tako dober voznik pa se najde en kre*** ki te spravi na voziček al pa pod zemljo (prehitra vožnja, nepoznavanje CPP-ja), ampak dobro to je zdaj že offtopic.
Na žalost se bližamo tem %, lahko si sam še tako dober voznik pa se najde en kre*** ki te spravi na voziček al pa pod zemljo (prehitra vožnja, nepoznavanje CPP-ja), ampak dobro to je zdaj že offtopic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FireBurn ()
Wrop ::
@Gamer12345, daj nehaj se smešit. Vsaj preveri podatke, preden streljaš kozle.
Cliota 2 so delali od 1998 od 2012. Sicer ga delajo še, ampak ne več za evropski trg.
Cliota 2 so delali od 1998 od 2012. Sicer ga delajo še, ampak ne več za evropski trg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wrop ()
akasa ::
Če maš denar ta bmw-ja morš met dnar tut za NOVE gume! ne pa da k večina kup bmwja pa da gor 17ke rablene za 50€.. Sam sm zgubo tak sošolca, mokra cesta, zadnji pogon, pa stare gume..
gamer12345 ::
No sej to je pa tut moj point.
Clio je v nižjem razredu, bmw v višjem. Avta pa dobiš za isti denar. Pa tem cliotom še bo cena padla ziher 1500 €, bmw bol tešk ker je že materiala skor v tej vrednosti.
Pa nasploh se bmw pelje veliko boljše. Avto je tih, udoben, varnejši. Vzdrževanje je pa res dražje. Če kupiš res ohranjeno bmw 5ko tudi če ma kilometre navite nazaj, bi moral avto služiti še lep čas.
Wrop ti si pravi.
Clio je v nižjem razredu, bmw v višjem. Avta pa dobiš za isti denar. Pa tem cliotom še bo cena padla ziher 1500 €, bmw bol tešk ker je že materiala skor v tej vrednosti.
Pa nasploh se bmw pelje veliko boljše. Avto je tih, udoben, varnejši. Vzdrževanje je pa res dražje. Če kupiš res ohranjeno bmw 5ko tudi če ma kilometre navite nazaj, bi moral avto služiti še lep čas.
Wrop ti si pravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gamer12345 ()
hojnikb ::
gamer12345 je izjavil:
No sej to je pa tut moj point.
Clio je v nižjem razredu, bmw v višjem. Avta pa dobiš za isti denar. Pa tem cliotom še bo cena padla ziher 1500 €, bmw bol tešk ker je že materiala skor v tej vrednosti.
Pa nasploh se bmw pelje veliko boljše. Avto je tih, udoben, varnejši. Vzdrževanje je pa res dražje. Če kupiš res ohranjeno bmw 5ko tudi če ma kilometre navite nazaj, bi moral avto služiti še lep čas.
Wrop ti si pravi.
seveda. samo ene 5-10 let razlike je med njima..
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Z prodajo 15 let starega avta neboš nič profitiral pa če je bmw 101-ka.
Pa ti neveš računat al kaj. Pri 115KM bmwju s 10l porabe boš dal +1500EUR več z vsemi stroški prvo leto. Torej bi moral bmwja prodat za 1500EUR več kot 75km dizla, ki troši 5l.
To pa ni možno, ker pol bi morala vrednost tega avta past na 0EUR bmw pa ostat na 1500EUR vsaj. Lolek. Mal si zračuni stvari. Ne sam na oko.
Pa ti neveš računat al kaj. Pri 115KM bmwju s 10l porabe boš dal +1500EUR več z vsemi stroški prvo leto. Torej bi moral bmwja prodat za 1500EUR več kot 75km dizla, ki troši 5l.
To pa ni možno, ker pol bi morala vrednost tega avta past na 0EUR bmw pa ostat na 1500EUR vsaj. Lolek. Mal si zračuni stvari. Ne sam na oko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
gamer12345 ::
Ne zaj kr neki spreminjat. Dizla je na začetku reko da noče. Bratov bmw 523i 172 km ma prabo 9 l. Clio 1.4 benz ma pa 7. To ti je na 100 km 3 evre manj.
No te je pa res, mlad voznik pa 2500 ccm bo res plačo. Sam če pa nisi mlad voznik pa te bmw ne pride nič dražje kot pa tista japka.
Ko pa greš prodajat pa prb. tulk zgubiš ko bi pri bmwju dal več za benz.
Astre bencinarje si sploh gledu?
No te je pa res, mlad voznik pa 2500 ccm bo res plačo. Sam če pa nisi mlad voznik pa te bmw ne pride nič dražje kot pa tista japka.
Ko pa greš prodajat pa prb. tulk zgubiš ko bi pri bmwju dal več za benz.
Astre bencinarje si sploh gledu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gamer12345 ()
m0LN4r ::
1. Gre se o mladem vozniku in prvem avtu! Avto bo verjetno imel 3 leta (in plačeval polno zavarovanje), dokler je mlad voznik, da v treh letih čimveč prišparaš z zavarovanjem.
2. Cenejše variante za ta 3 leta, kot 1.4 75KM ni (se da najt, ampak naj bo), pa tudi če je bencinar. Stem prideš v nižji razred po kubikaži in v dokaj nizek po KM.
3. Če sešteješ in odšteješ samo to se že splača slabši avto. Bonus pa je še avto s cenejšim vzdrževanjem in gumami.
4. Lažje je najt vzdrževan poceni avto, kot vzdrževan dražji avto. Folk v sloveniji je reven, zato drage avte redki vzdržujejo tako kot je treba.
5. Pri več kot 10 let starem avtu je čist vseeno kake znamke je. Edino to, da več ko ma elektronike pa dodatnega sranja, več stvari se je za pokvarit in popravljat.
2. Cenejše variante za ta 3 leta, kot 1.4 75KM ni (se da najt, ampak naj bo), pa tudi če je bencinar. Stem prideš v nižji razred po kubikaži in v dokaj nizek po KM.
3. Če sešteješ in odšteješ samo to se že splača slabši avto. Bonus pa je še avto s cenejšim vzdrževanjem in gumami.
4. Lažje je najt vzdrževan poceni avto, kot vzdrževan dražji avto. Folk v sloveniji je reven, zato drage avte redki vzdržujejo tako kot je treba.
5. Pri več kot 10 let starem avtu je čist vseeno kake znamke je. Edino to, da več ko ma elektronike pa dodatnega sranja, več stvari se je za pokvarit in popravljat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
šernk ::
Vzdrževanje bmw je 20% dražje kot vzdrževanje cliota. Tista razlika se ti pokrije ob prodaji.
20% dražja je lahko ura na uradnem servisu. rezervni deli so pa ohohoho dražji (pa se gre za isti ležaj, le za BMW je - druga kataloška, ko jaz jokam da sem plačal 40€ za en šutast ležaj se oglasi BMWjaš: "samo tiho bodi, moj je krepko čez 100€", jaz menjam za ta denar skoraj vse štiri)
ob prodaji se ti pa povrne samo izguba. poglej nabavno ceno cliota in nabavno ceno BMWja in koliko izgubiš denarja pri enem in pri drugem. medtem ko pri polno opremljenem cliotu v 10ih letih izgubiš cca 10k€, izgubiš pri BMW v istem času 30k €. Je pa res da za bemfo dobiš 500€ več kot za cliota
zavarovanje za mladega voznika za majhen motor pride v 500€, takoj ko si nad 110KM si pa v 700€ že.
To ti je na 100 km 3 evre manj.
na 10000 km 300€ manj, pri 20k km letno 600€ manj...počitnice v žepu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
Pa toliko o isti ceni vzdrževanja:
sklopka BMW serije 3 2001-2005: 236€
http://www.silux.si/izdelki/podvozje-in...
sklopka clio 2001-2005: 95€
http://www.silux.si/izdelki/podvozje-in...
jap ni kaj 20% razlike v ceni
sklopka BMW serije 3 2001-2005: 236€
http://www.silux.si/izdelki/podvozje-in...
sklopka clio 2001-2005: 95€
http://www.silux.si/izdelki/podvozje-in...
jap ni kaj 20% razlike v ceni
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bluefish ::
Preveč offtopica.
Če avtor še potrebuje pomoč, naj odpre novo temo s konkretnejšim naborom avtomobilskih kandidatov.
Če avtor še potrebuje pomoč, naj odpre novo temo s konkretnejšim naborom avtomobilskih kandidatov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14505 (12167) | spirit |
» | BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26055 (23555) | sandmat |
» | Iscem avto do 2500€Oddelek: Na cesti | 7508 (6800) | IvoJan |
» | Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21687 (17661) | vorantz |
» | Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51269 (41520) | MKC00 |