» »

Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA

Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA

««
23 / 29
»»

Alien123 ::

buggy.. pusti ti nvidiaše.. ne vidiš da jokajo :D pusti jih :P

Buggy ::

jaz sem svoje povedal, stvari so vec kot jasne. Nvidiase nimam kaj pustit ker sem potem tudi jaz eden izmed njih, ker imam trentno pol pol enih in drugih GPU-jev. Zelim samo predstavit se drugo perspektivo, ki jo nekateri ne vem sicer zakaj ne zelijo priznati, ceprav cas vedno bolj kaze, da je njihovo otrosko napihovanje neosnovano.
Zal mi je za uporabnike, ki pridejo na ta forum po informacije in potem berejo take nedorasle trolcke, potem pa brez tehtnega razmisleka kupijo, kar owcke na forumu beketajo.

Z moje strani je bilo in predstavljeno vse in se res ne bom vec ponavljajl. MOdi pa lahko tudi brisejo stvari, ce mislijo, da so bile pretirane tako z ene kot iz druge strani.

Alien123 ::

Xserces ::

Je mogoče kdo zasledil novico za gddr5x pri AMD? Za NV sem jih že par vidu ampak za AMD pa nobene. Bojo imel GDDR5 al GDDR5X za low/mid end grafe?
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fr4nc ::





Razlika v % med R9 390 in GTX 970? 8-O
Kdo je že vse priporočal GTX 970?

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

hojnikb ::

spet mate amdjovci field day, k dve napol spackani igri povedeta na amdju :)
#brezpodpisa

gddr85 ::

tiste k so dx12 zgleda povedejo :))

D3m ::

hojnikb je izjavil:

spet mate amdjovci field day, k dve napol spackani igri povedeta na amdju :)


Kontra.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Senitel ::

gddr85 je izjavil:

tiste k so dx12 zgleda povedejo :))

Mnja... Ampak če špil teče boljše na NV potem je itak game works kriv. Če pa teče boljše na AMD je pa to future of gaming in rezultati v tem špilu bodo indikativni za vse prihajajoče naslove. In tako kokodakanje je kao objektivno. >:D

m0LN4r ::

To je ta bias ja. Zgleda je DX12 res super vsepovsod:



Ja v Tombraider in ostalih je itak GW kriv xD

ena lastovka še ne prinese pomladi
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

fr4nc ::

Hitman cela slika:


v DX12 se prednost Radeonk v tem primeru poveča...tako da...ne sam kazat del grafa...



Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

m0LN4r ::

Celega smo videli, izpostavili smo pa tezavno podrocje, da ni vse crnobelo tut pr radonih...
Pridobitev na fiji, pada z locljivostjo, pri 4K je enaka 0.
Pri Tongi so tudi tezave...
380@dx11 16% hitrejsa od 280x@dx12 ?

Kaj to pomeni za 7950 ?

Torej kaj sploh dela tale dx12 ? Boosta izkljucno samo tezave 290/390 z cpujem, vse ostalo pa gimpa ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

r3dkv1c4 ::

fr4nc je izjavil:

Hitman cela slika:


v DX12 se prednost Radeonk v tem primeru poveča...tako da...ne sam kazat del grafa...



Lp

hitman in podobne brezvezne singleplayer igre so navadna nakladačina

Zalaufaj kakšen bf5, ko bo zunaj in poročaj.

Lahko tudi bf4 na kakšni multiplayer siege of shanghai 64p mapi, pa da vidim kako pelje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

AapocalypseE ::

http://www.pcgameshardware.de/Hitman-Sp...

Omembe vreden višji fpsji z DX12 pri Hitmanu je samo z 390/Fury in 980 Ti.

Toliko o tem, ko nekateri trollajo, da Nvidia ne more pridobit z DX12.

Ogromen padec je pri 270X in tudi 380X je slabša v DX12.

Zgodovina sprememb…

Alien123 ::

AMD se bo moral malo umirit, kam naj z vsemi temi fpsji :S

PredatorX ::

AapocalypseE je izjavil:

http://www.pcgameshardware.de/Hitman-Sp...

Omembe vreden višji fpsji z DX12 pri Hitmanu je samo z 390/Fury in 980 Ti.

Toliko o tem, ko nekateri trollajo, da Nvidia ne more pridobit z DX12.

Ogromen padec je pri 270X in tudi 380X je slabša v DX12.


Kaj ko potem computerbase pokaže obratno. Bo še kr treba čakat do prve prave igre @DX12. Mislim, da bo Frostbite3/4 top, prav tako oxide engine.


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

Ja ane, dx12 je kao univerzalen API za izboljsanje vsega, potem pa na nekaterih karticah dela slabse, kot dx11 nvidia&amd.
BS prve vrste, v cem je pol sploh point furat zadevo na pocasnejsem APIju na taki karti.

Bolj koristno za devse, da se drzijo dx11 s katerim znajo delat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Alien123 ::

m0LN4r je izjavil:



Bolj koristno za devse, da se drzijo dx11 s katerim znajo delat.


Čuješ ti njega :D.. a ker na dx12 pa se ne morejo "naučit"?..
+misliš da je microsoft izdal dx12 da ga ne bo nihce uporabljal? Dx12 poveča performens na xboxu, kar pomeni da bo vecina vlkih špilov nareta na dx12 al pa kasneje patchana.. kot pa vemo vsi da so večinoma špili iz konzol portanih na pc.. če ne pa bodo devsom plačali za dx12.. isto kot nvidia placuje devsom da posiljujejo z gameworksom.. sam da microsoft lahko 10x kupi nvidio ce hoce

PredatorX ::

m0LN4r je izjavil:

Ja ane, dx12 je kao univerzalen API za izboljsanje vsega, potem pa na nekaterih karticah dela slabse, kot dx11 nvidia&amd.
BS prve vrste, v cem je pol sploh point furat zadevo na pocasnejsem APIju na taki karti.

Bolj koristno za devse, da se drzijo dx11 s katerim znajo delat.


Ni res, DX12 ponuja več. Trenutno se jim pa nesplača... zakaj bi dev-i portali, če imajo špil že na DX12. Ja pri AotS se jim je splačal, ker tm je kr dost CPU bottlenecka.... mogoče tist benchmark nepokaže velke razlike, ampak ko maš enkrat 3-5K enot na enkranu pa vidiš realno razliko. Tud na NVIDIji poklekne kot za nič proti DX12.

Če imam prav bo BF5 samo DX12....

Preden govoriš mal premisl, večina devsov zna delat z low lvl APIji bolj kot z DX11 in večinoma so špili portani (primarno je vse za konzole). Če bi se res samo focusiral na DX11, bi dobili še boljši perf...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

Senitel ::

Mate leakan XBox One SDK iz novembra 2014, pa si lahko pogledate ta "DX12" na XBoxu.

PredatorX ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

japol ::

A mi zna kdo okvirno povedati kakšna je grafična Radeon R7 M340? Komu je primerljiva?

Leprechaun ::

*************************************************************

Senitel ::

GDC navodila za DX12. Sicer totalen overkill za nivo tele teme pa vseeno nekaj zanimivosti:
-DirectX 12 is for those who want to achieve maximum GPU and CPU performance, but there’s a significant requirement in engineering time, as it demands developers to write code at a driver level that DirectX 11 takes care of automatically. For that reason, it’s not for everyone.
-Since it’s “closer to the metal” than DirectX 11, it requires different settings on certain things for Nvidia and AMD cards.
-Compute queues still haven’t been completely researched on DirectX 12. For the moment, they can offer 10% gains if done correctly, but there might be more gains coming as more research is done on the topic.
-When deciding whether to use a pixel shader or a compute shader, there are “extreme” differences in pros and cons on Nvidia and AMD cards (as shown by the table in the gallery).
-Developers can’t mix and match DirectX 11 and DirectX 12. Either they commit to DirectX 12 entirely, or they shouldn’t use it.

PredatorX ::

m0LN4r ::

Glede na to, da dobivamo samo dx12 zmazke bi rekel in amd prelaga delo driverjev na devse, naj grejo se za eno leto v garazo.



Meni se zdi lanski dx11 se vedno zadovoljiv, dokler prihajajo taki klumperaji ven...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Jst ::

Jaz sem se odločil, da si kupim nov računalnik, ker me ta je*e že od nakupa.

Zadnji žebelj v krsto je bil RAM. Kar naenkrat štiri palčke niso več delale oz. so se pojavljali errorji. Bilokatere dve dam notri bosta delali, ampak vse štiri pa ne.

Pa je spodoben računalnik: i7-3770K, 16GB (oz. sedaj 8GB) RAMA, dva SSDja, dva laptop size HDD, 7950. Modularni 850W Platinum napajalnik. Če me ne bi je*al tako je*eno že od začetka, bi si sedaj kupil Polaris ali Pascal. Samo se mi zdi, da je izid preveč oddaljen. Watt meter pri igranju kaže 280-320W.

Problem mi je izbrati grafično kartico. Nano, Fury X ali Nvidia. Ne morem se odločiti.

Ali kupiti 4K monitor in furati polovično resolucijo z upscalingom na monitorju do izida nove generacije, ali izbrati kaj iz trenutne ponudbe. Gledam cene in glede na to, da sem dal za 670, ko je izšla in prišla v SLO, v trgovini dobrih 400 EUR (potem sva z kolegom zamenjala, zato imam 7950 sedaj). Sedaj so pa cene dosti višje. Takrat je bil top of the line 680 dobrih 500EUR, prav tako 7970.

Težka odločitev me čaka...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

fireX88 ::

m0LN4r je izjavil:

Glede na to, da dobivamo samo dx12 zmazke bi rekel in amd prelaga delo driverjev na devse, naj grejo se za eno leto v garazo.



Meni se zdi lanski dx11 se vedno zadovoljiv, dokler prihajajo taki klumperaji ven...


I really dont care. igram za zabavo in sprostitev..
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

D3m ::

molnar zelo čudna in nefer primerjava "tvojih" slik.
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

GDC navodila za DX12. Sicer totalen overkill za nivo tele teme pa vseeno nekaj zanimivosti:
-DirectX 12 is for those who want to achieve maximum GPU and CPU performance, but there’s a significant requirement in engineering time, as it demands developers to write code at a driver level that DirectX 11 takes care of automatically. For that reason, it’s not for everyone.
-Since it’s “closer to the metal” than DirectX 11, it requires different settings on certain things for Nvidia and AMD cards.
-Compute queues still haven’t been completely researched on DirectX 12. For the moment, they can offer 10% gains if done correctly, but there might be more gains coming as more research is done on the topic.
-When deciding whether to use a pixel shader or a compute shader, there are “extreme” differences in pros and cons on Nvidia and AMD cards (as shown by the table in the gallery).
-Developers can’t mix and match DirectX 11 and DirectX 12. Either they commit to DirectX 12 entirely, or they shouldn’t use it.



Jap.
DICE in BF5 bo mogoče DX12 only. Potreben bo čas, vsaj 2leti preden bomo sploh dobili nekaj špilov, ki bodo res narejeni samo za DX12/VULKAN.

Kolk velka je pa dejanska razlika med VULKAN/DX12 je pa tudi vprašanje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

Napajalc ::

Najbolj smešno je, da potem ko se karte premešajo je pa dx12 brezveze kjub temu da izboljpa p/w :)).
011011100111010101100010

hojnikb ::

#brezpodpisa

Senitel ::

PredatorX je izjavil:

Jap.
DICE in BF5 bo mogoče DX12 only. Potreben bo čas, vsaj 2leti preden bomo sploh dobili nekaj špilov, ki bodo res narejeni samo za DX12/VULKAN.

Kolk velka je pa dejanska razlika med VULKAN/DX12 je pa tudi vprašanje...

Kaj misliš da bo drugače v prihodnjih DX12 igrah in igrah, ki bodo DX12 only (saj GoW Ultimate je že DX12 only)? Pričakovanja ste postavli nekam v stratosfero.
Ko je GPU omejujoča komponenta, je za game developerje že praktično idealka, da v DX12 izenačijo performanse z DX12.
Ko je CPU omejujoča komponenta, DX12 zmaga za tak faktor, da stvari niso več niti približno smešne. DX12 je prignal zadeve do faze, ko je praktično nemogoče bit omejen s strani CPU (kar se tiče filanja komand GPU-ju).
99% iger pade v prvi scenarij, v drugi scenarij paše praktično samo Ashes of Singularity (DX11 demoti, ki smo jih gledal pred letom). 10000 draw call-ov je povesem dovolj, da se zafila GPU in razni instancing triki se da to omejitev spravit še precej višje.
Kar pomeni, da pridemo do sočasnega izvajanja grafičnega in compute pipeline-a na Radeon-ih in do seta novih funkcionalnostih na GeForce-ih in Intelu. Pričakovat, da bo "async compute" kar vse špile pohitril za 10% je bedarija. Isto kot je bedarija pričakovat, da bodo vse igre uporabljale conservative raster.

Med DX12 in Vulkan ni filozofskih razlik, implementaciji sta pa jasno povsem različni.

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

Jap.
DICE in BF5 bo mogoče DX12 only. Potreben bo čas, vsaj 2leti preden bomo sploh dobili nekaj špilov, ki bodo res narejeni samo za DX12/VULKAN.

Kolk velka je pa dejanska razlika med VULKAN/DX12 je pa tudi vprašanje...

Kaj misliš da bo drugače v prihodnjih DX12 igrah in igrah, ki bodo DX12 only (saj GoW Ultimate je že DX12 only)? Pričakovanja ste postavli nekam v stratosfero.
Ko je GPU omejujoča komponenta, je za game developerje že praktično idealka, da v DX12 izenačijo performanse z DX12.
Ko je CPU omejujoča komponenta, DX12 zmaga za tak faktor, da stvari niso več niti približno smešne. DX12 je prignal zadeve do faze, ko je praktično nemogoče bit omejen s strani CPU (kar se tiče filanja komand GPU-ju).
99% iger pade v prvi scenarij, v drugi scenarij paše praktično samo Ashes of Singularity (DX11 demoti, ki smo jih gledal pred letom). 10000 draw call-ov je povesem dovolj, da se zafila GPU in razni instancing triki se da to omejitev spravit še precej višje.
Kar pomeni, da pridemo do sočasnega izvajanja grafičnega in compute pipeline-a na Radeon-ih in do seta novih funkcionalnostih na GeForce-ih in Intelu. Pričakovat, da bo "async compute" kar vse špile pohitril za 10% je bedarija. Isto kot je bedarija pričakovat, da bodo vse igre uporabljale conservative raster.

Med DX12 in Vulkan ni filozofskih razlik, implementaciji sta pa jasno povsem različni.



Kakšna pričakovanja?
DX11 = DX12 v GPU performancu... CPU je tisto kar me moti. Moti me zakaj moram imeti 4 jedra na 4.5GHz, če bi lahko imel 8 jeder na 2,5GHz.
DX12 doda boost z async shaderji to pa je to. Neke velike razlike v grafičnih detailih poleg dodatnih featuresov nebo ali boosta nebo. To nam je vsem jasno.

DX12 je enostavno samo za zmanjšanje CPU bottlenecka. In to je to.
Zakaj pa nebi smel imeti 250 playerjev v večji mapi brez kakšnih problemov. Pa sej ti si na veliko višjem nivoju glede grafičnih.

Da bodo prinesli conzole lvl of GPU perfortmance na PC je pa tukaj GPUOPEN oziroma GAMEWORKS. No gameworks bo postal zgodovina.. razen, če bo NVIDIA spremenila zadevo ali pa bodo vlagali vedno več $.

Folk pa pričakuje 200% GPU performance... če je osnovni namen DX12 za CPU overhead in nič drugega.
Če sem pa slučajno dejal, da bo DX12 prinesel 200% GPU performance sem pa opravičujem za mojo napako oziroma zmoto (verjetno sem mislil napisati 200% CPU performance)

MMOji in DX12 ...

PredatorX ::



Tuki je en lep primer. Samo da bi dal pa še 3x več enot na mapo.

Senitel ::

Spet bluzenja...
Podcenjuješ kolk je DX12 dejansko hitrejši (kar se obremenjevanja CPU tiče). Faktor je bližje 10x kot 2x. V DX12 ni problem povsem preobremenit command processorja na GPU-ju, kar ni nekaj kar bi se že kdaj zgodilo (in se niti ne dogaja v AotS).
That said: Ni nikakršen problem zabit GPU tudi v DX11, niti ga ni noben problem zabit z enim CPU jedrom. V bistvu ni nikakršne koristi od večih jeder kar se tiče filanja komand GPU-ju (NV driverji nekaj procentov, AMD ni tega nikoli implementiral). Zaradi grafike torej niti približno ne rabiš štirih jeder na 4.5GHz. In kot sem že večkrat razlagal: ni problem frekvenca CPU jedra, ampak odzivnost pomnilniškega sistema.

In kaj je to poveličevanje konzol spet? Igre na konzolah imajo frame rate target 30FPS, ne 60FPS. Tečejo največ na full hd, tipično manj in jo lahko tudi prilagajajo iz situacije v situacijo. Nobene magije.

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

Spet bluzenja...
Podcenjuješ kolk je DX12 dejansko hitrejši (kar se obremenjevanja CPU tiče). Faktor je bližje 10x kot 2x. V DX12 ni problem povsem preobremenit command processorja na GPU-ju, kar ni nekaj kar bi se že kdaj zgodilo (in se niti ne dogaja v AotS).
That said: Ni nikakršen problem zabit GPU tudi v DX11, niti ga ni noben problem zabit z enim CPU jedrom. V bistvu ni nikakršne koristi od večih jeder kar se tiče filanja komand GPU-ju (NV driverji nekaj procentov, AMD ni tega nikoli implementiral). Zaradi grafike torej niti približno ne rabiš štirih jeder na 4.5GHz. In kot sem že večkrat razlagal: ni problem frekvenca CPU jedra, ampak odzivnost pomnilniškega sistema.

In kaj je to poveličevanje konzol spet? Igre na konzolah imajo frame rate target 30FPS, ne 60FPS. Tečejo največ na full hd, tipično manj in jo lahko tudi prilagajajo iz situacije v situacijo. Nobene magije.


Jap, to so bila moja pričakovanja dokler ni pššrišel test za CPU.

Sej sm rekel, da se dobr vid na ashes of the singularity ko maš enkrat 3-10K enot...
Sej nevem zakaj folk dejansko ne naredi testa. Men padejo na DX11 z i7 na 10 FPSjev v DX11 medtem, ko DX12 še zmeraj 100% utilizera 50-60 FPSjev.


http://wccftech.com/total-war-warhammer...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

D3m je izjavil:

molnar zelo čudna in nefer primerjava "tvojih" slik.

Izvolis pokazi kaj bolj primerljivega
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

Najprej ti ni všeč kritika. Potlej pa še odgovornost na drugega prelagaš.

To tc tc tc.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Senitel ::

PredatorX je izjavil:

Sej sm rekel, da se dobr vid na ashes of the singularity ko maš enkrat 3-10K enot...
Sej nevem zakaj folk dejansko ne naredi testa. Men padejo na DX11 z i7 na 10 FPSjev v DX11 medtem, ko DX12 še zmeraj 100% utilizera 50-60 FPSjev.

AotS ni ravno top primer, ker je praktično tech demo najprej za Mantle in potem za DX12. DX11 code path ni ravno last word v metanju objekotv na zaslon.

m0LN4r ::

D3m je izjavil:

Najprej ti ni všeč kritika. Potlej pa še odgovornost na drugega prelagaš.

To tc tc tc.

Vsec mi je kritika, pricakujem samo bolj konstruktivno repliko. Mogoce pricakujem prevec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Gears of War Ultimate Edition Performance Issues Fixed - Gameworks Not The Culprit
http://wccftech.com/gears-of-war-pc-ben...
WCtek

Liquid? Unity Announces Support for NVIDIA VRWorks at GDC 2016 - Gameworks 3.1 SDK Also Released
http://wccftech.com/unity-announces-sup...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

Aha. Najprej je bil zdaj ni. Naj se že odločijo pri Wcteku. :))

m0LN4r je izjavil:

Gears of War Ultimate Edition Performance Issues Fixed - Gameworks Not The Culprit
http://wccftech.com/gears-of-war-pc-ben...
WCtek

Liquid? Unity Announces Support for NVIDIA VRWorks at GDC 2016 - Gameworks 3.1 SDK Also Released
http://wccftech.com/unity-announces-sup...


Aha. Se zanašaš na svojo avtoriteto. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

PredatorX ::

PredatorX ::

Kokr kaže prihaja več čipov letos od AMDja.
Sepravi Polaris 10/11 mid 2016 in Vega late 2016... lepo

Kokr kaže prihaja več čipov letos od AMDja.
Sepravi Polaris 10/11 mid 2016 in Vega late 2016... lepo..

In zgleda, da je 1x p/w namenjen za R9 285.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

D3m ::

Berem očitno bo ali Polaris 10 ali pa 11 HBM.
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

D3m je izjavil:

Berem očitno bo ali Polaris 10 ali pa 11 HBM.



Ne nebo. Je Koduri potrdil, da nebo.. VEGA pride z HBM2 in kot kaže še pred 2017.

D3m ::

Okey. Bom še malo počakal.
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::


tukajle, je to omenil. Nevem zakaj še vedno nekateri pričakujejo Polaris z HBMjem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()
««
23 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

AMD Radeon R9 400 Series (strani: 1 2 3 4118 119 120 121 )

Oddelek: Strojna oprema
6004666820 (523476) gddr85
»

AMD-jev tržni delež grafičnih kartic se je prepolovil (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
45677765 (64047) Trololololol
»

AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
8027915 (15248) PredatorX

Več podobnih tem