Forum » Loža » Obvezne rezervne luči v avtomobilu
Obvezne rezervne luči v avtomobilu
Meizu ::
Heh zanimivo, danes sem imel debato ob kavi s prijateljem in sva prišla na zanimivo ugotavljanje tople vode.
In sicer sva skušala dognat smisel obstoja zakona, ki veli, da moraš imeti s seboj v avtu vedno set rezervnih luči. Kršenju tega zakona je seveda pripisana tudi denarna kazen.
In ko že tako razmišljam - imam recimo renault megana, novejši letnik. AFAIK je ravno pri tem modelu praktično nemogoče na cesti menjat prednje luči npr. saj je treba snet pol maske, da prideš do ohišja luči. Potreben je torej obisk serviserja. Če se ne motim, je o tem modelu in problemih menjave luči bilo nekaj govora tudi na oddaji Top Gear.
Torej, kakšno korist ima voznik recimo zgoraj navedenega avta, da kazensko odgovarja za manjko rezervnih luči v avtomobilu, če jih pa sploh menjat ne more.
Pa takšnih avtov je še veliko, tudi pri moji KIA-i Ceed SW se moram kar pošteno potrudit, da zamenjam prednje luči pa čeprav ima verjetno eno bolj enostavnejših zasnov prednje maske.
Edit: Pa preden začnemo - da, jasno mi je, da je modelov veliko in je zaradi parih modelov posploševanje neumno in nepraktično. Pa vendar je dejstvo, da je pri novejših modelih nasploh že menjava luči postala za marsikoga precej komplicirano delo. Starejši letniki so izuzeti v tem primeru.
Edit2: Pa da ne bom le nakladal, sem našel še posnetek, ki priča mojim mislim v prid. Motil sem se, ni Top Gear, temveč Fifth Gear:
In sicer sva skušala dognat smisel obstoja zakona, ki veli, da moraš imeti s seboj v avtu vedno set rezervnih luči. Kršenju tega zakona je seveda pripisana tudi denarna kazen.
In ko že tako razmišljam - imam recimo renault megana, novejši letnik. AFAIK je ravno pri tem modelu praktično nemogoče na cesti menjat prednje luči npr. saj je treba snet pol maske, da prideš do ohišja luči. Potreben je torej obisk serviserja. Če se ne motim, je o tem modelu in problemih menjave luči bilo nekaj govora tudi na oddaji Top Gear.
Torej, kakšno korist ima voznik recimo zgoraj navedenega avta, da kazensko odgovarja za manjko rezervnih luči v avtomobilu, če jih pa sploh menjat ne more.
Pa takšnih avtov je še veliko, tudi pri moji KIA-i Ceed SW se moram kar pošteno potrudit, da zamenjam prednje luči pa čeprav ima verjetno eno bolj enostavnejših zasnov prednje maske.
Edit: Pa preden začnemo - da, jasno mi je, da je modelov veliko in je zaradi parih modelov posploševanje neumno in nepraktično. Pa vendar je dejstvo, da je pri novejših modelih nasploh že menjava luči postala za marsikoga precej komplicirano delo. Starejši letniki so izuzeti v tem primeru.
Edit2: Pa da ne bom le nakladal, sem našel še posnetek, ki priča mojim mislim v prid. Motil sem se, ni Top Gear, temveč Fifth Gear:
- spremenil: Meizu ()
Mcsin ::
Jah jaz si tudi ne predstavljam ponoči sredi ničesar zamenjati žarnice na mojem avtu. (Je enak problem, da je novejši)
Ampak a poznaš koga, ki je dobil položnico (samo) zaradi nedelujoče luči? Ne pravim da ne obstajajo, ampak jaz ne poznam nobenega.
Je pa smiselno, da je kaznivo, saj tega na cestah ni malo in verjemi da se ljudje vozijo zavedno z nedelujočimi žarometi (potem ponavadi kake meglenke prižigajo itd...).
Policisti bi morali voditi neko elektronsko evidenco, da te prvič opozorijo. V kolikor te zopet v nekem časovnem obdobju (npr do 2-3 mesecev) dobijo z nedelujočim istim žarometom sledi neizogibna kazen.... Ampak to je že kompliciranje...
Lepša rešitev pa bi bila, da bi EU uzakonila način, kako preprosto mora biti zamenjti žaromete in potem nebi bilo več izgovorov.
Ampak a poznaš koga, ki je dobil položnico (samo) zaradi nedelujoče luči? Ne pravim da ne obstajajo, ampak jaz ne poznam nobenega.
Je pa smiselno, da je kaznivo, saj tega na cestah ni malo in verjemi da se ljudje vozijo zavedno z nedelujočimi žarometi (potem ponavadi kake meglenke prižigajo itd...).
Policisti bi morali voditi neko elektronsko evidenco, da te prvič opozorijo. V kolikor te zopet v nekem časovnem obdobju (npr do 2-3 mesecev) dobijo z nedelujočim istim žarometom sledi neizogibna kazen.... Ampak to je že kompliciranje...
Lepša rešitev pa bi bila, da bi EU uzakonila način, kako preprosto mora biti zamenjti žaromete in potem nebi bilo več izgovorov.
jernejl ::
Pravilnik o delih in opremi vozil (nedavno sprejet) pravi tako.
Vir: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
Sklepam torej, da za luči, kjer zamenjava ni možna (jaz imam recimo precej LED luči, kjer "žarnic" sploh ni in jih tudi ni mogoče menjati), rezervne žarnice niso potrebne.
Je pa zanimivo, da pravilnik posebej predpisuje, da morajo v rezervi biti "žarnice z žarilno nitko".
http://www.motorevija.si/si/778/1657/Ko...
10. člen
(rezervne žarnice)
Komplet rezervnih žarnic mora vsebovati žarnice z žarilno nitko za najmanj polovico žarničnih mest podvojenih zunanjih svetlobnih in svetlobno-signalnih naprav in po eno žarnico z žarilno nitko za zunanja nepodvojena žarnična mesta, pri katerih je mogoča zamenjava samih žarnic.
Vir: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
Sklepam torej, da za luči, kjer zamenjava ni možna (jaz imam recimo precej LED luči, kjer "žarnic" sploh ni in jih tudi ni mogoče menjati), rezervne žarnice niso potrebne.
Je pa zanimivo, da pravilnik posebej predpisuje, da morajo v rezervi biti "žarnice z žarilno nitko".
http://www.motorevija.si/si/778/1657/Ko...
Utk ::
Mene so že parkrat ustavili v temi ko mi ena luč ni delala, in nikoli mi niso rekli, da jo naj zamenjam na mestu, ampak da bom že jutri. Ampak kaj če crkne še druga? Ti pa drugega ne preostane. Na tistih avtih, ki jim žarnice pogosto crkujejo, se to komot zgodi.
Tist megane je pa narejen neumno. Mislim da danes ne bi več dobil homologacije, če se ne da normalno zamenjat žarnice, razen če ima xenon ali led.
Tist megane je pa narejen neumno. Mislim da danes ne bi več dobil homologacije, če se ne da normalno zamenjat žarnice, razen če ima xenon ali led.
sloxl8 ::
Največja budalaština je to, da zakona niso posodobili v skladu z novimi tehnologijami na trgu (HID, LED, ipd.).
V avtu imam HID in LED, v prtljažniku pa komplet rezervnih žarnic z žarilno nitko H7 - ker je uvoznik pač obvezan priložiti komplet, če želi opraviti homologacijo, pa čeprav ta ne paše na avto. WTF.
V avtu imam HID in LED, v prtljažniku pa komplet rezervnih žarnic z žarilno nitko H7 - ker je uvoznik pač obvezan priložiti komplet, če želi opraviti homologacijo, pa čeprav ta ne paše na avto. WTF.
RejZoR ::
Jezst pri svojem i30 ne morem zamenjat glavnih žarnic na cesti. Lahko bi jih, pa bi moral ekstra samo zaradi tega sabo ves čas vozit še gedore, ker moraš odšraufat pol maske in ven vzet kompletno luč. Pri tem moram imet dobro svetlobo, da jo lepo odstranim. Ker če je ne, lahko opraskaš pol stekla. Potem rabim še eno podlago, kamor jo odložim, ko ven jemljem žarnico, da spet ne spraskam stekla in seveda ne sme padat dež, ker si ga ne želiš imet v žarometu.
Sicer mi zdej ni več težava menjat žarnice doma, ampak na cesti tega definitivno ne bi počel, ker moraš bit natančen, da ne uničiš žarometov.
Sicer mi zdej ni več težava menjat žarnice doma, ampak na cesti tega definitivno ne bi počel, ker moraš bit natančen, da ne uničiš žarometov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Samo to ni problem zakona ampak idiotov, ki delajo avtomobile. To da moraš za mejavo žarnice na servis ali razdret pol avtomobila je nateg na suho. Zato mislim, da je EU uvedla,da morajo vsa vozila (mislim da po 2012) imet možnost menjave žarnice (kadar tehnologija to dopušča).
Problem nedelujoče luči je, da je avto tehnično neizpraven. Po mojih izkušnjah policija pri temu na srečo ni striktna.
Problem nedelujoče luči je, da je avto tehnično neizpraven. Po mojih izkušnjah policija pri temu na srečo ni striktna.
Mavrik ::
Nazadnje kar sem gledal smo v EU sprejeli direktivo, ki določa, da avtomobili morajo imeti (razumljivo) lahko zamenjljive žarnice. So pa avti z vmesnega obdobja, ki tega nimajo.
Kar se pa LEDic tiče - LEDice načeloma ne crkujejo pozimi tako pogosto kot žarnice z nitko ;)
Kar se pa LEDic tiče - LEDice načeloma ne crkujejo pozimi tako pogosto kot žarnice z nitko ;)
The truth is rarely pure and never simple.
energetik ::
Tako kot je že nekdo napisal - policija bi morala imeti elektronsko evidenco, da bi videli, kdaj so te prvič ustavili. Če v roku npr. 1 tedna ne bi imel delujoče luči, bi sledila kazen. Če nekdo ni sposoben 1 teden zamenjat žarnice ali peljat na servis, naj plača kazen. Sicer pa naj bi itak pred vsako vožnjo preveril, ali ti svetijo vse luči, ampak to verjetno noben ne počne.
Se strinjam, da je menjava sredi noči in nalivu praktično nemogoča. Sicer pa jaz najkasneje v 15min vožnje po temi opazim, da nekaj ni v redu, če žarnica crkne, in je v mojem interesu, da čimprej zamenjam (=še isti dan, po možnosti isto uro). Večina folka očitno ni taka.
Se strinjam, da je menjava sredi noči in nalivu praktično nemogoča. Sicer pa jaz najkasneje v 15min vožnje po temi opazim, da nekaj ni v redu, če žarnica crkne, in je v mojem interesu, da čimprej zamenjam (=še isti dan, po možnosti isto uro). Večina folka očitno ni taka.
St235 ::
Se strinjam, da je menjava sredi noči in nalivu praktično nemogoča.
ravno v takih pogojih je uporaba luči nujna za prometno varnost.
Engineer_ ::
v avtu moraš nujno imeti obvezno opremo, kamor spadajo tudi rezervne žarnice. Če si si kupil avto, kjer preprosta menjava žarnic ni možna, je to tvoj problem. Ko izbiraš avto, moraš izbrati tudi tako, da ga znaš hitro popraviti na cesti.
ni. Greš v garažno hišo kakšne trgovine ali pa na petrol.
o bog se te usmili. cel proces traja 2 minuti in 30 sekund. preveč zate?!?
Kot sem rekel. da ne zmorete sami zamenjat žarnic in ostalih _osnovnih_ reči na cesti ste si krivi sami, saj ste izbrali tak avto. Ko se izbira avto, se izbere tako, da je funkcionalen, ne samo lep. Saj niste babe iz frizerske šole madona no. Ko se kupuje avto se gleda kako vzdržljiv je + kako enostavno se naredi osnovne servise..torej menjava žarnic in menjava pnevmatike. Če je rezervna pnevmatika montirana tako, da jo je nemogoče menjat v nalivu (recimo da je pritrjena pod zadnjim odbijačem), se takega avta NE KUPUJE. konec debate. Razen če radi ležite v mrzli mlaki medtem ko dajete rezervno gumo izpod zadnjega blatnika. Ali pa ko menjate prednjo žarnico in morate odmnontirat prednje kolo, kot je imel to star megane narejeno.
Se strinjam, da je menjava sredi noči in nalivu praktično nemogoča.
ni. Greš v garažno hišo kakšne trgovine ali pa na petrol.
Jezst pri svojem i30 ne morem zamenjat glavnih žarnic na cesti. Lahko bi jih, pa bi moral ekstra samo zaradi tega sabo ves čas vozit še gedore, ker moraš odšraufat pol maske in ven vzet kompletno luč.
o bog se te usmili. cel proces traja 2 minuti in 30 sekund. preveč zate?!?
Kot sem rekel. da ne zmorete sami zamenjat žarnic in ostalih _osnovnih_ reči na cesti ste si krivi sami, saj ste izbrali tak avto. Ko se izbira avto, se izbere tako, da je funkcionalen, ne samo lep. Saj niste babe iz frizerske šole madona no. Ko se kupuje avto se gleda kako vzdržljiv je + kako enostavno se naredi osnovne servise..torej menjava žarnic in menjava pnevmatike. Če je rezervna pnevmatika montirana tako, da jo je nemogoče menjat v nalivu (recimo da je pritrjena pod zadnjim odbijačem), se takega avta NE KUPUJE. konec debate. Razen če radi ležite v mrzli mlaki medtem ko dajete rezervno gumo izpod zadnjega blatnika. Ali pa ko menjate prednjo žarnico in morate odmnontirat prednje kolo, kot je imel to star megane narejeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
ampak resno, kako duševno motnjo moraš met, da narediš tak avto? Sam še pri modusu sem videl bolj idiotski način.
Engineer_ ::
kakšno motnjo moraš šele imet, da ga kupiš. Izbire na trgu je zadosti da bi ljudje brez najmanjše težave izbrali karkoli drugega. Cene so povsod več ali manj iste, tako da nima nihče nobenega izgovora da je izbral avto kjer ni zmožen niti žarnic menjat, kaj šele kaj hujšega.
naredijo sranje in ljudje vseeno kupijo. Sam da lepo izgleda pa nima več veze če je nefunkcionalno.
naredijo sranje in ljudje vseeno kupijo. Sam da lepo izgleda pa nima več veze če je nefunkcionalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
hja, pri meni je megan iz tega razloga odpadel. Verjamem pa, da kdo na kaj takšnega niti pomisli ne. Priznam, da jaz tudi nisem, če ne bi slučajno videl tasta kako je moral snet odbijač na modusu.
Engineer_ ::
hja, pri meni je megan iz tega razloga odpadel. Verjamem pa, da kdo na kaj takšnega niti pomisli ne. Priznam, da jaz tudi nisem, če ne bi slučajno videl tasta kako je moral snet odbijač na modusu.
haha ja:D samo kaj češ, ljudje bodo vedno kupovali čudne reči. Pri meni to na vsak možen način odpade. Avto mora biti tak da ga tudi v največjem sranju sredi največje nevihte lahko na hitro popravim in grem naprej.
Funkcionalen, robusten, kvalitetno narejen avto = lep avto.
Na zunaj lep avto kjer ne moreš sam narediti nič = kič.
In potem se najde človek ki se pizdi nad zakonodajo ker zahteva da on zamenja žarnico, on pa je kupil avto kjer se tega ne da. So fucking what, saj si ga sam izbral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
Če nekdo, ki je navajen tega dela to 2,30 min, bo nekdo, ki dela to prvič rabil najmanj 20 minut.
Jaz na svojem zamenjam v minuti, mehanik bi pa verjetno v 20 sekundah. Po drugi strani ima clio podoben enostaven sistem, pa rabi mehanik minuto, jaz se pa včasih jebem 20 minut pa sem menjal že stokrat.
Jaz na svojem zamenjam v minuti, mehanik bi pa verjetno v 20 sekundah. Po drugi strani ima clio podoben enostaven sistem, pa rabi mehanik minuto, jaz se pa včasih jebem 20 minut pa sem menjal že stokrat.
energetik ::
v avtu moraš nujno imeti obvezno opremo, kamor spadajo tudi rezervne žarnice. Če si si kupil avto, kjer preprosta menjava žarnic ni možna, je to tvoj problem. Ko izbiraš avto, moraš izbrati tudi tako, da ga znaš hitro popraviti na cesti.Ja, ko se pelješ nekje po rovtah, boš zihr naletel na garažno hišo ali Petrol. Itak sveti še parkirna poleg druge delujoče, če je pa tolk zanič vidljivost, pa vžgeš meglenke.
Se strinjam, da je menjava sredi noči in nalivu praktično nemogoča.
ni. Greš v garažno hišo kakšne trgovine ali pa na petrol.
Sicer pa jaz pri svojem lahko pri eni luči v 30s zamenjam žarnico, pri drugi pa moram odšraufati luč ven, kot je napisal Rejzor. Ampak to ni neka posebna reč, če se ne motim je treba odšraufati 2 šraufa in jo potegneš ven. Ni 30s, je pa manj kot 3min dela.
Engineer_ ::
Po drugi strani ima clio podoben enostaven sistem, pa rabi mehanik minuto, jaz se pa včasih jebem 20 minut pa sem menjal že stokrat.
clio ima za moško roko premalo prostora, jaz žarnic ne morem zamenjat v cliotu. Sem se jebal enkrat pri prijatelju pa nism roke spravil tja. Je morala ena nežna deklica potem zamenjat k je imela tanke roke.
Ja, ko se pelješ nekje po rovtah, boš zihr naletel na garažno hišo ali Petrol. Itak sveti še parkirna poleg druge delujoče, če je pa tolk zanič vidljivost, pa vžgeš meglenke.
Sicer pa jaz pri svojem lahko pri eni luči v 30s zamenjam žarnico, pri drugi pa moram odšraufati luč ven, kot je napisal Rejzor. Ampak to ni neka posebna reč, če se ne motim je treba odšraufati 2 šraufa in jo potegneš ven. Ni 30s, je pa manj kot 3min dela.
Kupiš avto, ki ima meglenke v glavni žaromet. recimo stara mazda 6
Če pregori glavna žarnica, vžgeš meglenke in ne bo nihče nič vedel. Za prvo silo bo ok. Seveda morajo meglenke biti nujno primerno usmerjene..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
Možno je na vsakemu, tudi na meganu, samo vprašanje v kolkem času. Če moraš razkopat pol avta ali se plazit pod njim, ni realno da boš to res delal v temi v nalivu. Lahko pa bi.
Engineer_ ::
saj pravim, izbereš funkcionalen avto. sm ti dal primer zgoraj, mazdo 6, ki ima meglenke vgrajene v glavni žaromet. Prižgeš in ne bo nihče vedel da imaš prižgane.
meglenke v žarometu usmeriš tako da nikomur ne bleščijo, da jih prižgeš ko imaš sranje. spodnje meglenke usmeriš tako, da jih vklopiš v primeru zelo slabe vidljivosti.
kvaliteten, izjemno funkcionalen avto. Ljudje pa kupujejo francosko sranje.
meglenke v žarometu usmeriš tako da nikomur ne bleščijo, da jih prižgeš ko imaš sranje. spodnje meglenke usmeriš tako, da jih vklopiš v primeru zelo slabe vidljivosti.
kvaliteten, izjemno funkcionalen avto. Ljudje pa kupujejo francosko sranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
stara mama ::
Jezst pri svojem i30 ne morem zamenjat glavnih žarnic na cesti. Lahko bi jih, pa bi moral ekstra samo zaradi tega sabo ves čas vozit še gedore, ker moraš odšraufat pol maske in ven vzet kompletno luč. Pri tem moram imet dobro svetlobo, da jo lepo odstranim. Ker če je ne, lahko opraskaš pol stekla. Potem rabim še eno podlago, kamor jo odložim, ko ven jemljem žarnico, da spet ne spraskam stekla in seveda ne sme padat dež, ker si ga ne želiš imet v žarometu.
Sicer mi zdej ni več težava menjat žarnice doma, ampak na cesti tega definitivno ne bi počel, ker moraš bit natančen, da ne uničiš žarometov.
Ja kaj hudiča pa kupujete take krš avte??
Js na moji bemfli zamenjam z eno roko v manj kot minuti v čisti temi.....
energetik ::
Sicer pa je tema o tem, ali je butasto imeti s sabo rezervne žarnice ali ne. Kolikor vem, policija ponavadi ne kaznuje, če ti ena luč ne gori. Navsezadnje ti lahko crkne 1 km preden so te ustavili, in to nikakor ne moreš opaziti v tisti minuti. Vsaj mene so samo opozorili, ko mi je 1 crknila, in to ravno na tisti dan podnevi, tako da sam nisem opazil.
Zato je načeloma butasto, da preverjajo, če imaš komplet s sabo. Lahko bi recimo samo zahtevali, da napako takoj odpraviš. Brez kompleta to pomeni klic na AMZS.
@Engineer: kaj koristi meglenka v glavni luči? Smisel meglenke je ravno to, da je čimbolj pri tleh.
Zato je načeloma butasto, da preverjajo, če imaš komplet s sabo. Lahko bi recimo samo zahtevali, da napako takoj odpraviš. Brez kompleta to pomeni klic na AMZS.
@Engineer: kaj koristi meglenka v glavni luči? Smisel meglenke je ravno to, da je čimbolj pri tleh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
RejZoR ::
Bog se usmili tebe, ki pametuješ po enem Youtube videu. Jezst pa sem za razliko od tebe DEJANSKO že menjal žarnice na svojem avtu in ti povem, da NI tolk enostavno kot kaže na posnetku, ni pa spet tolk zafukano. Ampak na cesti tega pač ne bi šel delat. V zgornjem desnem kotu je vogal kjer je kot luči v zaobljenem delu pločevine. Če tam previdno ne izvlečeš luči jo grdo opraskaš čez del kjer je smernik. Enako velja za del kjer se stika z masko. Ampak hej, ti si fakin genij, ki mi zdej tle pametuješ.
Engineer, dej se mal umiri (in enako za velja za staro mamo). Ker si verjetno edini človek, ki v salon uleti in je prvo vprašanje okoli avta, a se žarnice enostavno menjajo. In boš izključil tak avto, tud če ima čist vse ostalo suepr zamišljeno in narejeno. Mi je pa bolj pomembno, da se zadnji sedeži podrejo flat za lažje nalaganje večjih stvari kot pa da se žarnice enostavno menjajo. Tega pač ne počneš večkrat na mesec.
@energetik
Luč ima 3 šraufe in zatič ter 4 vijake maske. Najbolj se zamudiš z vlečenjem zadeve iz šasije, da je ne poškoduješ. Lahko bi jo ven potegnil v 5 sekundah in se pol do konca lajfa okol vozil s spraskanimi žarometi. I don't want that.
Engineer, dej se mal umiri (in enako za velja za staro mamo). Ker si verjetno edini človek, ki v salon uleti in je prvo vprašanje okoli avta, a se žarnice enostavno menjajo. In boš izključil tak avto, tud če ima čist vse ostalo suepr zamišljeno in narejeno. Mi je pa bolj pomembno, da se zadnji sedeži podrejo flat za lažje nalaganje večjih stvari kot pa da se žarnice enostavno menjajo. Tega pač ne počneš večkrat na mesec.
@energetik
Luč ima 3 šraufe in zatič ter 4 vijake maske. Najbolj se zamudiš z vlečenjem zadeve iz šasije, da je ne poškoduješ. Lahko bi jo ven potegnil v 5 sekundah in se pol do konca lajfa okol vozil s spraskanimi žarometi. I don't want that.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Engineer_ ::
Sicer pa je tema o tem, ali je butasto imeti s sabo rezervne žarnice ali ne. Kolikor vem, policija ponavadi ne kaznuje, če ti ena luč ne gori. Navsezadnje ti lahko crkne 1 km preden so te ustavili, in to nikakor ne moreš opaziti v tisti minuti. Vsaj mene so samo opozorili, ko mi je 1 crknila, in to ravno na tisti dan podnevi, tako da sam nisem opazil.
Zato je načeloma butasto, da preverjajo, če imaš komplet s sabo. Lahko bi recimo samo zahtevali, da napako takoj odpraviš. Brez kompleta to pomeni klic na AMZS.
seveda morajo zahtevat da imaš komplet s sabo vedno. kako pa boš popravil če nimaš kompleta s sabo?
Utk ::
stara mama je izjavil:
Js na moji bemfli zamenjam z eno roko v manj kot minuti v čisti temi.....
A tako ?
Engineer_ ::
Bog se usmili tebe, ki pametuješ po enem Youtube videu. Jezst pa sem za razliko od tebe DEJANSKO že menjal žarnice na svojem avtu in ti povem, da NI tolk enostavno kot kaže na posnetku, ni pa spet tolk zafukano.
aha, torej je ta na posnetku čarovnik.
Ker si verjetno edini človek, ki v salon uleti in je prvo vprašanje okoli avta, a se žarnice enostavno menjajo. In boš izključil tak avto, tud če ima čist vse ostalo suepr zamišljeno in narejeno.
čće avto ni narejen tako da ga lahko voznik sam popravi je za en drek zamišljen. Če se žarnic ne da menjat nromalno, se tudi vsega ostalega ne bo dalo, trust me. Ali avto naredijo tako da se ga v celoti da lepo popravljat ali pa ga zjebejo do amena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
stara mama ::
stara mama je izjavil:
Js na moji bemfli zamenjam z eno roko v manj kot minuti v čisti temi.....
A tako ?
Nimam e90 žal...
energetik ::
Ti pa ne bereš kaj preveč dobro?Zato je načeloma butasto, da preverjajo, če imaš komplet s sabo. Lahko bi recimo samo zahtevali, da napako takoj odpraviš. Brez kompleta to pomeni klic na AMZS.
seveda morajo zahtevat da imaš komplet s sabo vedno. kako pa boš popravil če nimaš kompleta s sabo?
Lahko bi zahtevali samo, da se napaka odpravi, preden nadaljuješ vožnjo. Torej ali imaš komplet in menjaš, ali pa kličeš kolege, da ti dostavijo žarnico ali pa AMZS, če ne znaš sam.
Utk ::
Nimam e90 žal...Ja potem ga niti ne boš imel, če se tako menja žarnice al kaj. Tudi če zamenjaš v minuti, če moram to delat od spodaj, pozabi, jaz že ne bi.
Lahko bi zahtevali samo, da se napaka odpravi, preden nadaljuješ vožnjo. Torej ali imaš komplet in menjaš, ali pa kličeš kolege, da ti dostavijo žarnico ali pa AMZS, če ne znaš sam.Ne morejo, ker ni prepovedano vozit samo z eno lučjo. Oz. to ni taka stvar, da te bi lahko izločili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Engineer_ ::
Nimam e90 žal...Ja potem ga niti ne boš imel, če se tako menja žarnice al kaj. Tudi če zamenjaš v minuti, če moram to delat od spodaj, pozabi, jaz že ne bi.
jaz si vedno predstavljam da mi žarnica crkne v najhujšem možnem snežnem metežu medtem ko vozim po 40 cm snega. Kdo bo takrat lezel pod avto in menja žarnico?! a-a odpade.
stara mama ::
energetik ::
@energetikPri mojem Matrixu je podobno, ampak ni tko zafrknjeno. Luč lahko potegneš ven brez šraufanja maske, ampak je potem nevarno, da popraskaš. Če odvijem še 2 šraufa na maski in jo malo upognem, gre takoj ven.
Luč ima 3 šraufe in zatič ter 4 vijake maske. Najbolj se zamudiš z vlečenjem zadeve iz šasije, da je ne poškoduješ. Lahko bi jo ven potegnil v 5 sekundah in se pol do konca lajfa okol vozil s spraskanimi žarometi. I don't want that.
Engineer_ ::
na obeh se da žarnico menjat brez da odmontiraš luč.
Sem menjal prijatelju prejšni teden. edino če ima drugačen model kot ti.
Sem menjal prijatelju prejšni teden. edino če ima drugačen model kot ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
stara mama ::
Nimam e90 žal...Ja potem ga niti ne boš imel, če se tako menja žarnice al kaj. Tudi če zamenjaš v minuti, če moram to delat od spodaj, pozabi, jaz že ne bi.
jaz si vedno predstavljam da mi žarnica crkne v najhujšem možnem snežnem metežu medtem ko vozim po 40 cm snega. Kdo bo takrat lezel pod avto in menja žarnico?! a-a odpade.
Če maš pravi avto (kot jaz) lahk menjaš žarnico že na daljšem postanku na semaforju (seveda če bi to bilo dovoljeno in varno izvajat)
Ne pa renault, kjer še na servisu stokajo.
Engineer_ ::
stara mama je izjavil:
Nimam e90 žal...Ja potem ga niti ne boš imel, če se tako menja žarnice al kaj. Tudi če zamenjaš v minuti, če moram to delat od spodaj, pozabi, jaz že ne bi.
jaz si vedno predstavljam da mi žarnica crkne v najhujšem možnem snežnem metežu medtem ko vozim po 40 cm snega. Kdo bo takrat lezel pod avto in menja žarnico?! a-a odpade.
Če maš pravi avto (kot jaz) lahk menjaš žarnico že na daljšem postanku na semaforju (seveda če bi to bilo dovoljeno in varno izvajat)
Ne pa renault, kjer še na servisu stokajo.
this!!!!!!! In pnevmatika nameščena v prtljažniku ali na zadnjih vratih.
Osnovna logika pri nakupu vozila, če je nimaš....je pač nimaš. In me ne zanima kok ljudi je bebcev in tega ne preverijo ob nakupu avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Vrocipes ::
Nimam e90 žal...Ja potem ga niti ne boš imel, če se tako menja žarnice al kaj. Tudi če zamenjaš v minuti, če moram to delat od spodaj, pozabi, jaz že ne bi.
jaz si vedno predstavljam da mi žarnica crkne v najhujšem možnem snežnem metežu medtem ko vozim po 40 cm snega. Kdo bo takrat lezel pod avto in menja žarnico?! a-a odpade.
Si pa res pesimist :)
Utk ::
Ja ma res ste nekateri neumni v 3 pm. Žarnico se menja doma, mora jo pa bit vseeno dost enostavno za zamenjat, če ti crknejo obe, ali ti pa crkne leva, in nimaš nobene druge luči več na levi, itd. Drugače se pa to menja doma, zato nihče pri zdravi pameti ne nosi zraven še selotejpa, gedor, tepiha in ne vem kaj vse.
Isto rezervna guma, moraš imet kar je nujno, da jo zamenjaš, ne pa še 100 kil stvari, ki ti to olajšajo. Jaz gume še nisem menjal, pa sem se že kar nekaj prevozil, razen enkrat ko je spustila doma. Se grem stavit da ima polovica avtov na cesti rezervno itak napol prazno.
Isto rezervna guma, moraš imet kar je nujno, da jo zamenjaš, ne pa še 100 kil stvari, ki ti to olajšajo. Jaz gume še nisem menjal, pa sem se že kar nekaj prevozil, razen enkrat ko je spustila doma. Se grem stavit da ima polovica avtov na cesti rezervno itak napol prazno.
Engineer_ ::
samo navajam razloge da so ljudje smotani k kupijo avto potem pa stočejo k pogruntajo da ni počenega groša vreden.
Utk ::
Ja bi te res rad videl kako v temi v nalivu vlečeš vn to svoje orodje in menjaš žarnico, pa tudi če samo minuto, in 300 metrov od doma, samo da boš car in zamenjal žarnico na terenu. Malo zdrave pameti prosim, sej vem da je težko, ampak poskusi.
Utk ::
Sej pol bi šel menjat. Za vsako ceno takoj, samo da bom car, ki si sam menja žarnice sred noči kjerkoli, pa ne bom, sori.
Engineer_ ::
asistenca je kul ja, če pride pomagat v roku 1 ure. Da pa bom čakal na asistenco par ur pa odpade. V tem času avto razstavim na prafaktorje in nazaj sestavim.
in rad bi videl kako se ti bodo smejali ko jih boš klical na pomoč zarad pregorete žarnice. Če imaš megana ti bodo moral avto mogoče celo odpeljati da ga rastavijo in menjajo žarnico :D
help me, tema je, strah me je. bom raje doma na toplem v garaži delal, kjer je luč in ni pošasti. :D
Da vam razložim kako bedni ste: vam crkne ram in vi laptop nesete na servis da vam ga menjajo, ker ne znate 2 šraufov odstranit. In kaj rečete o prenosniku, kjer se ne da rama enostavno menjat? da je beden?! no vidite.
in rad bi videl kako se ti bodo smejali ko jih boš klical na pomoč zarad pregorete žarnice. Če imaš megana ti bodo moral avto mogoče celo odpeljati da ga rastavijo in menjajo žarnico :D
help me, tema je, strah me je. bom raje doma na toplem v garaži delal, kjer je luč in ni pošasti. :D
Da vam razložim kako bedni ste: vam crkne ram in vi laptop nesete na servis da vam ga menjajo, ker ne znate 2 šraufov odstranit. In kaj rečete o prenosniku, kjer se ne da rama enostavno menjat? da je beden?! no vidite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
RejZoR ::
Škoda se trudit, Engineer bo nabijal svoj prav, ker on je verjetno edini človek na svetu, ki pride v salon in prvo kar vpraša je če se žarnice enostavno menjajo na cesti. Pa tud če je vse ostalo na avtu narejeno skrajno inteligentno in dobro premišljeno. Njemu je bolj pomembno to da bo mogoče 1x na let na avtu menjal žarnico v udobju kot to da se zadnji sedeži podrejo flat in da se zadnja vrata odprejo praktično na 90°, nekaj kar uporabljaš recimo 200x na leto.
Seveda je on all in all genij, ki ti bo sredi čiste teme v hudem nalivu brez vsake težave podrl pol avta in ga brez težav dal skupaj. Yadi yadi da...
Seveda je on all in all genij, ki ti bo sredi čiste teme v hudem nalivu brez vsake težave podrl pol avta in ga brez težav dal skupaj. Yadi yadi da...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Engineer_ ::
Škoda se trudit, Engineer bo nabijal svoj prav, ker on je verjetno edini človek na svetu, ki pride v salon in prvo kar vpraša je če se žarnice enostavno menjajo na cesti. Pa tud če je vse ostalo na avtu narejeno skrajno inteligentno in dobro premišljeno.
ne ni inteligentno premišljeno no daj ne bluzi. Kaj je na meganu dobro premišljenega? 1 samo stvar navedi ki je narejena bolje kot pri konkurenci. samo 1.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
Jaz bi pa rad videl kako bi tebe gledali, ko bi na odstavnem pasu razstavil pol avta, ker ti ena žarnica ne bi delala, pa jo bi zamenjal, ampak še zmeraj ne bi delala, in bi šel razkapat dalje, dokler ne bi prišli možje v modrem in belem in te odpeljali kamor sodiš.
Engineer_ ::
Njemu je bolj pomembno to da bo mogoče 1x na let na avtu menjal žarnico v udobju kot to da se zadnji sedeži podrejo flat in da se zadnja vrata odprejo praktično na 90°, nekaj kar uporabljaš recimo 200x na leto.
si tako debel da rabiš vrata za 90* odprta? Flat sedežev ne rabim, če rabim tolk prostora bom kupil karavan.
Jaz bi pa rad videl kako bi tebe gledali, ko bi na odstavnem pasu razstavil pol avta, ker ti ena žarnica ne bi delala, pa jo bi zamenjal, ampak še zmeraj ne bi delala, in bi šel razkapat dalje, dokler ne bi prišli možje v modrem in belem in te odpeljali kamor sodiš.
ne bi kupil tako bednega avta. moraš bit umsko smotan, da to kupiš. Menjaš žarnico, če vidiš da to ne pomaga odpelješ dalje in popraviš doma. Ma osnovno reč moraš bit sposoben popravit sam..in to je menjava žarnice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
No, in kater strašno nebeden avto že imaš, staro mazdo 6? Ta pa res ni bedna...in se strinjam, da je tam žarnica najmanjši problem.
RejZoR ::
@Engineer
A sem mogoče omenjal Megana? Tud izredno rad bi slišal kater avto voziš, da je na njem vse tolk enostavno mnejat. Mogoče Yugota, kjer ima mašina na vsaki strani pol metra lufta, brez elektronike in tehnologije.
In ne engineer, nisem tolk debel kot je tvoj ego (ki je očitno enormni in ga ne bi mogu zbasat niti na šleparja). Ampak ko boš imel otroke boš razumel zakaj je fajn, da se zadnja vrata odprejo za tolk. Al pa ko boš moral peljat kakšnega starejšega, ki mu že nagajajo kolki in kolena...
A sem mogoče omenjal Megana? Tud izredno rad bi slišal kater avto voziš, da je na njem vse tolk enostavno mnejat. Mogoče Yugota, kjer ima mašina na vsaki strani pol metra lufta, brez elektronike in tehnologije.
In ne engineer, nisem tolk debel kot je tvoj ego (ki je očitno enormni in ga ne bi mogu zbasat niti na šleparja). Ampak ko boš imel otroke boš razumel zakaj je fajn, da se zadnja vrata odprejo za tolk. Al pa ko boš moral peljat kakšnega starejšega, ki mu že nagajajo kolki in kolena...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 117667 (53639) | polkar |
» | Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14623 (11781) | dxx |
» | Komplet rezervnih žarnic - menjavaOddelek: Na cesti | 6324 (5606) | radmannsdorf |
» | Ko ti crkne ena žarnica, zamenjaj še drugo - mit ali resnica? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21024 (17739) | bambam20 |
» | Prva pomoč (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18997 (17794) | šernk |