» »

Ko ti crkne ena žarnica, zamenjaj še drugo - mit ali resnica?

Ko ti crkne ena žarnica, zamenjaj še drugo - mit ali resnica?

1
2
»

garamond ::

blink je izjavil:

jeklo je izjavil:

Že od več ljudi sem slišal, pravtako od pooblaščenega mehanika, da če crkne ena žarnica je potrebno zamenjati še drugo, ker bo šla v kratkem roku še druga. Je to po vaše mit ali resnica? Do sedaj sem vedno menjal samo tisto, ki je crknila druga pa je šla v roku 2, 3 tednov včasih pa je držala še vsaj pol leta ali več, tako da je precej naključno?


Neumnost. Si predstavljaš, da imaš lestenec z 50 žarnicami in greš menjati vse zgolj zato ker ti je ena crknila?
Ne moreš imeti samo en lestenec, verjetno morata biti dva -- vsak na eni strani. Kar nanese celo 100 žarnic!
Pa mogoče še zadaj dva (na sliki se ne vidi dobro). V tem primeru kar 200 žarnic.

Če upoštevamo še mini meglenka lestence, zavorne luči lestence, smerne utripalke lestence, itd, se pogovarjamo že o skoraj 1000 žarnicah!
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

korenje3 ::

jeklo je izjavil:

Že od več ljudi sem slišal, pravtako od pooblaščenega mehanika, da če crkne ena žarnica je potrebno zamenjati še drugo, ker bo šla v kratkem roku še druga. Je to po vaše mit ali resnica? Do sedaj sem vedno menjal samo tisto, ki je crknila druga pa je šla v roku 2, 3 tednov včasih pa je držala še vsaj pol leta ali več, tako da je precej naključno?


mit.

na mojem avtu je ena žarnica preživela že dve na drugi strani.
vibracije avtomobila veliko pripomorejo k obrabi oz poškodbi žarnic.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Olórin ::

vedno zamenjaš obe hkrati.

če si tako reven, da boš stradal cel mesec zaradi nakupa 1 žarnice več potem raje prodaj avto. Če si tako reven, da ne moreš zamenjat obeh xenonskih sijalk hkrati (kar je nujno potrebno, drugače svetita različno) pa si pač zajebal pri nakupu vozila, bi izbral takšnega ki je primernejši globini tvojega žepa.

korenje3 je izjavil:


na mojem avtu je ena žarnica preživela že dve na drugi strani..


nekaj imaš narobe z električno napeljavo žarnice, ki ti crkuje veliko pogosteje kot druga. Morda je slabo pritrjen žaromet, kar povzroča večje vibracije na tistem koncu. Sklepam, da si ga na tisti strani nekoč butnil ali kaj podobnega. Ali pa imaš enostavno slabo zasnovano vozilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

bambam20 ::

To se mi je dejansko dogajalo , ko sem imel pred leti halogenke H4. Ko je ena crknala je čez recimo par dni tudi druga.

Je pa zanimivo, da se mi to ne dogaja pri ksenon žarnicah. Ko mi je ena odpovedala, je druga svetila potem še vsaj pol leta BP :).

msjr ::

Žarnice se menja takole:

- dobim message right front dimmed light failure
- odprem havbo, pogledam žarnico, cela
- dam nazaj not, ne sveti
- zamenjam žarnico, pogledam če sveti, dela
- namontiram nazaj
- spet ne sveti, jebeni message še vedno joka
- grem do servisa
- razložim, da sem menjal žarnico in da mi kaže error
- gre po voltmeter, pomeri vse ok
- zamenja žarnico kratke luči.
- vse dela
- obadva se čudiva kaj ga je prej sralo
- serviser pove, da ne bi smel kupovati poceni žarnic, ker je očitno takoj crknila
- plačam overpriced uradno saab žarnico in se spokam

Nisem imel srca, da bi mu povedal, da sem prej pol ure menjaval žarnico dolge luči in ne kratke.

korenje3 ::

Olórin je izjavil:

vedno zamenjaš obe hkrati.

če si tako reven, da boš stradal cel mesec zaradi nakupa 1 žarnice več potem raje prodaj avto. Če si tako reven, da ne moreš zamenjat obeh xenonskih sijalk hkrati (kar je nujno potrebno, drugače svetita različno) pa si pač zajebal pri nakupu vozila, bi izbral takšnega ki je primernejši globini tvojega žepa.

korenje3 je izjavil:


na mojem avtu je ena žarnica preživela že dve na drugi strani..


nekaj imaš narobe z električno napeljavo žarnice, ki ti crkuje veliko pogosteje kot druga. Morda je slabo pritrjen žaromet, kar povzroča večje vibracije na tistem koncu. Sklepam, da si ga na tisti strani nekoč butnil ali kaj podobnega. Ali pa imaš enostavno slabo zasnovano vozilo.


imam mercedesa in žarometi nič ne vibrirajo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

AndrejO ::

Olórin je izjavil:


nekaj imaš narobe z električno napeljavo žarnice, ki ti crkuje veliko pogosteje kot druga. Morda je slabo pritrjen žaromet, kar povzroča večje vibracije na tistem koncu. Sklepam, da si ga na tisti strani nekoč butnil ali kaj podobnega. Ali pa imaš enostavno slabo zasnovano vozilo.

Na starem Focusu sem mislim da zamenjal 5 ali 6 desnih kratkih (H7) in eno samo levo kratko. Ker tako pač je. Zakaj je temu tako, me v bistvu sploh ni brigalo. In zato, ker tako pač je, in, ker je odvijanje celotnega žarometa sredi noči pač PITA, lahko rečem samo BMK za neke mite o sočasni menjavi halogenk.

Ko crkne, zamenjaš kar je crknilo in pelješ dalje.

zee ::

Pred leti sem imel bolj zaj* avto, ki ga je bilo potrebno povsem razdreti*, ce si hotel priti do zarnic, zato sem obe zarnici za kratke luci (H4 ?) zamenjal na vsakem servisu, ko je bil avto tako ali tako ze razstavljen.

* - menjava doma je mozna zgolj, ce si lastis avtomobilsko dvigalo
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Siddh ::

Kateri avto pa rabi dvigalko da menjaš žarnico?


Olórin ::

megane recimo je potreboval dvigalko. Dejansko si do luči dostopal skozi kolotek. Kar je pomenilo dvigovanje avta.

Ampak proizvajalci bodo delali takšne avte dokler jih bodo trapasti ljudje kupovali.

korenje3 je izjavil:

Olórin je izjavil:

vedno zamenjaš obe hkrati.

če si tako reven, da boš stradal cel mesec zaradi nakupa 1 žarnice več potem raje prodaj avto. Če si tako reven, da ne moreš zamenjat obeh xenonskih sijalk hkrati (kar je nujno potrebno, drugače svetita različno) pa si pač zajebal pri nakupu vozila, bi izbral takšnega ki je primernejši globini tvojega žepa.

korenje3 je izjavil:


na mojem avtu je ena žarnica preživela že dve na drugi strani..


nekaj imaš narobe z električno napeljavo žarnice, ki ti crkuje veliko pogosteje kot druga. Morda je slabo pritrjen žaromet, kar povzroča večje vibracije na tistem koncu. Sklepam, da si ga na tisti strani nekoč butnil ali kaj podobnega. Ali pa imaš enostavno slabo zasnovano vozilo.


imam mercedesa in žarometi nič ne vibrirajo.


Elektriko imaš vseeno zelo slabo urejeno, če ti 1 žarnica pregoreva, druga pa ne. Pa se hvali da imaš Mercedesa kot želiš.

AndrejO je izjavil:

In zato, ker tako pač je, in, ker je odvijanje celotnega žarometa sredi noči pač PITA, lahko rečem samo BMK za neke mite o sočasni menjavi halogenk.


jao zakaj pa kupujete neuporabne avte, kjer ne moreš niti žarnice zamenjat takrat ko je to potrebno. Ti pregori žarnica in moraš klicati redni servis, namesto da bi kar na najbližjem Petrolu zamenjal v pol minute.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

WarpedGone ::

Glede neuporabih avtov:
Par dni nazaj sitacija na mojem dvorišču: BMW trojka karavan, 330d, levo prednje kolo dol, človek na hrbtu pod avtom in rinil notr drugo žarnico, uno tamalo, ki osvetljuje tut enđl-ajs.
Zbogom in hvala za vse ribe

AndrejO ::

Olórin je izjavil:


jao zakaj pa kupujete neuporabne avte, kjer ne moreš niti žarnice zamenjat takrat ko je to potrebno. Ti pregori žarnica in moraš klicati redni servis, namesto da bi kar na najbližjem Petrolu zamenjal v pol minute.

Žarnico sem seveda lahko zamenjal, ko je to bilo potrebno, tudi, če je to bilo potrebno sredi noči. Nisem pa bedak, da si bi sredi iste noči delal še dodatno delo z menjavo druge, ker to pač ni menjava stropne žarnice. Karkoli je razlog, da so na eni strani redno crkovale, na drugi pa ne, posledica je bila, da bi bilo skrajno bebavo menjati obe hkrati.

Siddh ::

Olórin je izjavil:

megane recimo je potreboval dvigalko. Dejansko si do luči dostopal skozi kolotek. Kar je pomenilo dvigovanje avta.



Imamo doma megane, pa nimamo nekih problemov z menjavanjem žarnic, pač traja tistih 20 min, da pokrov odstraniš itd.
Poleg tega je na našem potrebno desno žarnico vsakič prilepit zaradi nesposobnega mehanika, ki je enkrat zlomil nosilec.


matter ::

Jaz sem na Meganu 2 sam zamenjal brez problema žarnico.
Prvič je šlo malo težje (da pogruntaš kako ima zatič), potem pa enostavno.
Ampak hudič je zmer crknil, ko je bilo mraz, da je menjava še težja, ker imaš vse ozeble prste :)
Grem basket pa bom neloke metal

dj_uro ::

Pithlit je izjavil:

Sami kleni deci... eno bogo masko je treba snet pa že zganjajo paniko. :P

z veseljem te povabim k menjavi moje žarnice...
če bo vse tipitop; plačam jaz kosilo;
drugače pa ti meni... zmenjeno? ;)
vw-klub.si

Pithlit ::

Jaz se ne pritožujem. Ampak snamem masko in zamenjam. cca pol urce. Na mojem avtu. Za svoje boste pa že sami poskrbeli. Če vas ne moti da se vam babe smejijo ker ne znate žarnic menjat, pač vozite k mehaniku.
Life is as complicated as we make it...

dj_uro ::

Ne gre se za to, da se nam kao babe smejijo... Eni pač vozimo sodobna vozila z malo več tehnike in tehnologije... In pri teh številkah se ni za hecat... Mene ena luč košta 1500€, ena žarnica pa dobrih 200€... Zdaj se pa ti igraj s tem... Ko sem pa še imel star avto, sem pa sam vse menjal.. Zagotovo pa ne naštelaš dovolj dobro in ti sveti luč povsod, samo tja, ko bi mogla...ne... Meni se štelajo prek vcdsja...
vw-klub.si

bambam20 ::

Pithlit je izjavil:

Jaz se ne pritožujem. Ampak snamem masko in zamenjam. cca pol urce. Na mojem avtu. Za svoje boste pa že sami poskrbeli. Če vas ne moti da se vam babe smejijo ker ne znate žarnic menjat, pač vozite k mehaniku.



Babe še na avtih, kjer menjava poteka recimo dobro minutko na znajo žarnice zamenjat. Tle, da je potrebno za menjavo žarnice razdret prednji konec se tud sam ne bi spuščal. Pač peljem k mehaniku oz. na servis, če je že tako.

Je pa tko, da BMW-ji tega problema kot ga ti opisuješ ne poznajo :).

WarpedGone ::

Je pa tko, da BMW-ji tega problema kot ga ti opisuješ ne poznajo :).

Torej se je sosedov 40 letni sin po tleh metal zato da so ga punce gledale iz okn?

Posploševanje lastnosti na celo znamko je napaka.
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

megane recimo je potreboval dvigalko. Dejansko si do luči dostopal skozi kolotek. Kar je pomenilo dvigovanje avta.

Ampak proizvajalci bodo delali takšne avte dokler jih bodo trapasti ljudje kupovali.

Kar seveda niti približno ni res! Zamotal si kolo čisto v levo (ali desno- odvisno na kateri strani si menjal) in žarnica je bila zamenjana v parih minutah- nič dlje kot pri ostalih znamkah in modelih. Če si pa ti štorast ali nesposoben, pa ne more biti avto kriv. Da ne omenjam, da so ti žarnico zamenjali na uradnem servisu za ceno parih evrov.

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Je pa tko, da BMW-ji tega problema kot ga ti opisuješ ne poznajo :).

Torej se je sosedov 40 letni sin po tleh metal zato da so ga punce gledale iz okn?

Posploševanje lastnosti na celo znamko je napaka.


A to menjava žarnice pri meglenki? Smeh. Kako boš drugače menjal žarnico pri meglenki če ne drugače. Dejmo bit odrasli. Tukaj je govora o menjavi halogenk, xenomk in ne žarnic za meglenke.

MadMax ::

Nihče ne omenja članstva AMZS, kjer žarnice zamenjajo brezplačno?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

bambam20 ::

MadMax je izjavil:

Nihče ne omenja članstva AMZS, kjer žarnice zamenjajo brezplačno?


Pa avtovleko maš brezplačno :).

energetik ::

fosil je izjavil:

Odvisno kako težavna je menjava.
Če imaš kakšnega tistih avtov, ki ga moraš peljat na servis, ker je treba recimo vzet dol odbijač, ali kakšna podobna neumnost, potem se gotovo splača obe naenkrat.
Če narediš sam v parih minutah, potem pa brezveze.
Tole je pravi odgovor.
Jaz imam še nekaj starih v rezervi in ko ena H7 pregori, vržem notri staro iz rezerve. Ko pregori še druga, nabavim nov par žarnic in obe zamenjam.

WarpedGone ::

A to menjava žarnice pri meglenki? Smeh. Kako boš drugače menjal žarnico pri meglenki če ne drugače. Dejmo bit odrasli. Tukaj je govora o menjavi halogenk, xenomk in ne žarnic za meglenke.

A sm kje omenu meglenke?
Žarnica katero mi je kazal, je zgledala kot pozicijska, en mejhn drekec od žarnice zapakiran v vesoljski modul z parabolami. Omenu je da je to pozicija ki ganja tudi angeleyes.
Lahko da sm ga tut slabo razumel, ko je glavo tiščal tja pod blatnik sprednjega levega kolesa, njegov fotr pa je sedel na odšrafanem kolesu in zmajeval z glavo.

Ni bil lep pogled, pa BWM gor ali dol.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:


A sm kje omenu meglenke?
Žarnica katero mi je kazal, je zgledala kot pozicijska, en mejhn drekec od žarnice zapakiran v vesoljski modul z parabolami. Omenu je da je to pozicija ki ganja tudi angeleyes.
Lahko da sm ga tut slabo razumel, ko je glavo tiščal tja pod blatnik sprednjega levega kolesa, njegov fotr pa je sedel na odšrafanem kolesu in zmajeval z glavo.

Ni bil lep pogled, pa BWM gor ali dol.


Možn, da so pr BMW-ju z leti zakompliciral. Pri e46 modelu še tega ni blo. Si zamenju žarnco v minuti :).

Olórin ::

energetik je izjavil:

fosil je izjavil:

Odvisno kako težavna je menjava.
Če imaš kakšnega tistih avtov, ki ga moraš peljat na servis, ker je treba recimo vzet dol odbijač, ali kakšna podobna neumnost, potem se gotovo splača obe naenkrat.
Če narediš sam v parih minutah, potem pa brezveze.
Tole je pravi odgovor.
Jaz imam še nekaj starih v rezervi in ko ena H7 pregori, vržem notri staro iz rezerve. Ko pregori še druga, nabavim nov par žarnic in obe zamenjam.


Jaz vržem obe proč in zamenjam komplet. Tudi če menjava žarnice zahteva le 10 sekund dela.
Nevem...a smo inženirji na tem forumu ali pa neplačani prostovoljni delavci?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SeMiNeSanja ::

Sploh ne razumem, kaj se imate tu za kregat, saj vam že logika pove, da žarnica, ki crkne v nekaj mesecih ni crknila zarad 'iztrošenosti' - torej je logično, da zamenjaš samo to, ki je crknila.
Če se to češče dogaja (na isti strani), je treba na servisu preveriti kaj je narobe, saj se to nebi smelo dogajati.

Žarnica, ki je crknila po 5+ letih, pa je po vsej verjetnosti crknila zaradi iztrošenosti - logično, da menjaš obe.

Tu sploh ni kaj za filozofirat in kregat se. Samo zdravo pamet je treba uporabiti.

Tezaab ::

MadMax je izjavil:

Nihče ne omenja članstva AMZS, kjer žarnice zamenjajo brezplačno?

AMZS je po mojih izkusnjah kar se zarnic tice podn od podna (bolj specificno: AMZS Ljubljana, na Dunajski).

Na mojem 13 let starem avtu so na tehnicnem ugotovili, da mi desna pozicijska ne sveti, pa da visine zarometov nimam pravilno nastavljene. Zapeljem v delavnico, mojster zamenja pozicijsko, nastavi visino - na tehnicnem zdaj na desni ne dela kratka luc, visina zarometov se vedno ni pravilno nastavljena. Se en krog v delavnico, zamenja kratko luc, se enkrat nastavi visino - na tehnicnem zdaj luci delajo, visina se vedno off. Potem je mojster prisel iz delavnice v tisti del, kjer se izvajajo tehnicni pregledi in rocno nastavil visino zarometov.

Na bratovem Fiat Stilu je pa mojster tako dobro zamenjal zarnico, da je bila dejansko pod kotom.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

WarpedGone ::

Tu sploh ni kaj za filozofirat in kregat se. Samo zdravo pamet je treba uporabiti.

Se ti ne zdi, pa postavljaš previsoke zahteve za nek spleten forum? Zdrava pamet does not apply.

Če je možno oporekat delu stavka iztrganem konteksta, se bo to zgodilo. Vprašanje je le a bo to naredu že prvi al šele tretji forumaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Olórin ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Sploh ne razumem, kaj se imate tu za kregat, saj vam že logika pove, da žarnica, ki crkne v nekaj mesecih ni crknila zarad 'iztrošenosti' - torej je logično, da zamenjaš samo to, ki je crknila.
Če se to češče dogaja (na isti strani), je treba na servisu preveriti kaj je narobe, saj se to nebi smelo dogajati.

Žarnica, ki je crknila po 5+ letih, pa je po vsej verjetnosti crknila zaradi iztrošenosti - logično, da menjaš obe.

Tu sploh ni kaj za filozofirat in kregat se. Samo zdravo pamet je treba uporabiti.


ne drži. Če narediš letno 50.000 in več km, lahko žarnico menjaš 2x letno zaradi iztrošenosti.
če avta praktično ne uporabljaš in narediš le 10.000 km letno pa imaš morda prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SeMiNeSanja ::

Olórin je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Sploh ne razumem, kaj se imate tu za kregat, saj vam že logika pove, da žarnica, ki crkne v nekaj mesecih ni crknila zarad 'iztrošenosti' - torej je logično, da zamenjaš samo to, ki je crknila.
Če se to češče dogaja (na isti strani), je treba na servisu preveriti kaj je narobe, saj se to nebi smelo dogajati.

Žarnica, ki je crknila po 5+ letih, pa je po vsej verjetnosti crknila zaradi iztrošenosti - logično, da menjaš obe.

Tu sploh ni kaj za filozofirat in kregat se. Samo zdravo pamet je treba uporabiti.


ne drži. Če narediš letno 50.000 in več km, lahko žarnico menjaš 2x letno zaradi iztrošenosti.
če avta praktično ne uporabljaš in narediš le 10.000 km letno pa imaš morda prav.

Če bi uporabil zdravo kmečko pamet, bi pritrdil, ne pa iskal dlako v jajcu!
Meni je pri 150.000 crknila ena xenonka in ena mala 'brljivka' vse ostale žarnice še vedno delajo brezhibno od prvega dne.
Poanta izjave kljub temu ni bila v tem, koliko km 'preživi' žarnica, temveč v razlogu odpovedi in posledično smiselnosti menjavanja obeh.
Če pa tebi neka kitajsjka jajca crkavajo po 2x na leto, pa lahko samo priporočam, da si kupi kakšne spodobne žarnice, ker 2x letno menjavanje ni normalno, ne glede na to, koliko km narediš.

Olórin ::

uporabljam izključno samo Philips Xtreme.

In jih menjujem 1x letno oziroma na 50.000 km. Vedno v kompletu, no questions asked.

Če imaš xenon pa moraš nujno menjat v kompletu, drugače imata sijalki različne svetilnosti.

In pač ne mislim bit tako škrt da bom šparal nekaj evrov za žarnico. dajmo no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

energetik ::

Olórin je izjavil:

uporabljam izključno samo Philips Xtreme.

In jih menjujem 1x letno oziroma na 50.000 km. Vedno v kompletu, no questions asked.

Če imaš xenon pa moraš nujno menjat v kompletu, drugače imata sijalki različne svetilnosti.

In pač ne mislim bit tako škrt da bom šparal nekaj evrov za žarnico. dajmo no.

O madonca, ja vsi bomo delali tako, kot si si ti zamislil?
Ne vidim razloga, zakaj bi menjal obe hkrati, meni druga iz istega kompleta zdrži tudi pol leta več kot druga (delam 7000km/leto), za menjavo pa porabim celih 5min. Zakaj točno bi tudi drugo žarnico, ki ima še vsaj 1/4 dobe pred sabo, jemal ven in metal stran?

SeMiNeSanja ::

Govor je o menjavi žarnic tam, kjer to ne gre v 5 minutah oz. brez da razmontiraš pol avta - ali o xenonskih žarnicah.

Če imaš navadne žarnice in jih lahko zamenjaš v 5 minutah boš pač menjaval 'po potrebi'.

Zdaj pa prosim nehajte trollat na to temo!

energetik ::

Ne ni, OP je načel temo na splošno, še najverjetneje glede halogenk.

bambam20 ::

Olórin je izjavil:



Če imaš xenon pa moraš nujno menjat v kompletu, drugače imata sijalki različne svetilnosti.



Ni nujno a veš. Sej se vidi, ko začne xenomka crkovat. Spremeni barvo. Če je enao še povsem v dobrem stanju jo verjetno ne boš šel menjavat. So predrage.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
378114132 (50104) polkar
»

Komplet rezervnih žarnic - menjava

Oddelek: Na cesti
385939 (5221) radmannsdorf
»

Crkavanje zarnic

Oddelek: Na cesti
153279 (2772) dxx
»

Obvezne rezervne luči v avtomobilu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11831216 (28702) roli
»

Prva pomoč (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5318132 (16929) šernk

Več podobnih tem