» »

Obvezne rezervne luči v avtomobilu

Obvezne rezervne luči v avtomobilu

1 2
3
»

gruntfürmich ::

St235 je izjavil:

res je. Če kot bolj varno alternativo 2 minutni ustavitvi na parkirišču, predlagaš vožnjo z meglenkami/dolgimi lučmi (po možnosti par 10 ali 100 km) potem te je zdrava kmečka pamet že davno zapustila.

Predvsem pa si pravilno povedal, peljat domov z meglenkami je pač veliko bolj elegantno (ker povprečen človek je pač len kot gnoj). Je pa dosti bolj varno ustavit na parkirišču (ali sploh ne speljat), ko vidiš da ne gori luč in si vzet 2 minute za menajvo žarnice.


še vedno polovično razumeš napisano. če za menjavo rabiš 1 minuto seveda ni panike. takrat si kupil avto, ki je VAREN!

panika nastopi, po pričevanjih modrecev tule gor, ko za menjavo rabiš pol avta razdreti. in takrat se baje moraš do doma peljati v temi, ker je pač oh in sploh ter smrtni greh prižgat meglenke al pa dolge luči... in zato takrat vate prileti tovornjak, ker pač voziš v temi. ZATO je treba takoj ko priletiš v salon zaklicati: kako se menjajo žarnice!!! zaradi VARNOSTI!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Lakotnik:
tistih par idiotov, ki jih motijo moje meglenke ali dolge luči tako ali tako ni za na cesto


To je sarkazm, right?
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

WarpedGone je izjavil:

Lakotnik:
tistih par idiotov, ki jih motijo moje meglenke ali dolge luči tako ali tako ni za na cesto


To je sarkazm, right?


na veliko žalost je to mnenje nekaterih na forumu.

gruntfürmich ::

pazi lakotnik, kaj ti praviš (skoraj takole te razumem v tej tvoji vnemi):

Ja normano, da se zavestno s pregorjeno lučjo pelješ do primernega mesta kjer ustaviš. Enako kot narediš pri vsak drugi okvari, ki to omogoča. Samo ni pa to niti približno isto, kot da prižgeš meglenke in pelješ dalje kot da se ni nič zgodilo.

seveda ne govorimo o eni pregorei, pač pa dveh (če si že to dojel), in si čisto v temi.
''pelješ do primernega mesta, kjer ustaviš...'' to mesto je lahko tudi do 1km daleč!
''ni pa to niti približno isto, kot da prižgeš meglenke in pelješ dalje kot da se ni nič zgodilo...'' torej takole na prvi pogled in tvoje predhodno pisanje preferiraš vožnjo v temi teh 1km kot pa da kakšnega voznika malce oslepiš...
swašta...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

St235 ::

gruntfürmich je izjavil:

St235 je izjavil:

res je. Če kot bolj varno alternativo 2 minutni ustavitvi na parkirišču, predlagaš vožnjo z meglenkami/dolgimi lučmi (po možnosti par 10 ali 100 km) potem te je zdrava kmečka pamet že davno zapustila.

Predvsem pa si pravilno povedal, peljat domov z meglenkami je pač veliko bolj elegantno (ker povprečen človek je pač len kot gnoj). Je pa dosti bolj varno ustavit na parkirišču (ali sploh ne speljat), ko vidiš da ne gori luč in si vzet 2 minute za menajvo žarnice.


še vedno polovično razumeš napisano. če za menjavo rabiš 1 minuto seveda ni panike. takrat si kupil avto, ki je VAREN!

panika nastopi, po pričevanjih modrecev tule gor, ko za menjavo rabiš pol avta razdreti. in takrat se baje moraš do doma peljati v temi, ker je pač oh in sploh ter smrtni greh prižgat meglenke al pa dolge luči... in zato takrat vate prileti tovornjak, ker pač voziš v temi. ZATO je treba takoj ko priletiš v salon zaklicati: kako se menjajo žarnice!!! zaradi VARNOSTI!!


Tega nisem nikoli trdil. Če je edina alternativa ali voziš brez luči ali z meglenkami potem vsekakor z meglenkami/dolgimi lučmi. Kar pa jaz poskušam dopovedat ljudem, pa je očitno prezahtevno za njihov IQ, pa je, da uporaba meglenk (ali dolgih luči) pomeni IZHOD V SILI, ne pa normalno prakso, ko ti pregori luč. Tega se poslužiš, če res ne gre nikakor drugače, ne pa zato ker je to bolj elegantno, kot je trdil pametnjakovič par postov pred mano. To, da rabiš za menjat žarnico razdret pol avtomobila pa je zame absurd brez primere in na srečo ga kot takega vidi tudi EU. Če mene vprašaš bi jih lahko sankcionirali zaradi povzročanja splošne nevarnosti.

gruntfürmich je izjavil:

pazi lakotnik, kaj ti praviš (skoraj takole te razumem v tej tvoji vnemi):

Ja normano, da se zavestno s pregorjeno lučjo pelješ do primernega mesta kjer ustaviš. Enako kot narediš pri vsak drugi okvari, ki to omogoča. Samo ni pa to niti približno isto, kot da prižgeš meglenke in pelješ dalje kot da se ni nič zgodilo.

seveda ne govorimo o eni pregorei, pač pa dveh (če si že to dojel), in si čisto v temi.
''pelješ do primernega mesta, kjer ustaviš...'' to mesto je lahko tudi do 1km daleč!
''ni pa to niti približno isto, kot da prižgeš meglenke in pelješ dalje kot da se ni nič zgodilo...'' torej takole na prvi pogled in tvoje predhodno pisanje preferiraš vožnjo v temi teh 1km kot pa da kakšnega voznika malce oslepiš...
swašta...


spet kje sem napisal, da do tistega primernega mesta ne smeš prižgat meglenke, če sta po naklučju odpovedali obe luči? Ne prižgeš pa meglenk in se pelješ dalje kot da se ni nič zgodilo nadaljnjih 100km do doma in mogoče naslednji dan zamenjaš žarnico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

gruntfürmich ::

debata je tekla v smeri da so eni pač pametovali da je lažji dostop do žarnice večja VARNOST. in to zablodo skušamo odvreči, ker je še dosti drugih luči na avtu, ki te lahko delajo vidne ponoči. samo to.

da pa je težavna zamenjava žarnice idiotija brez primere in nategovanje kupcev na suho pa se verjetno vsi strinjamo, ter da so take odločitve vredne vsaj giljotine. ampak da pa misliš da je s tem ogrožena tvoja varnost in da je to prvi pogoj za nakup avtomobila pa je tudi idiotija brez primere.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

l0g1t3ch ::

Kupite avto ne pa francoske/italjanske polizdelke.
V desetih letih sem menjal mogoče 3 žarnice in pri Accentu je to stvar minute. Odpreš havbo, odviješ pokrov na luči, stakneš sponko ki žarnico drži na mestu, zamenjaš žarnico in je to to.

Vseno se mi pa zdi da se tu kregate okoli oslove sence. Pač po mojih izkušnjah je crkot žarnice sila redka stvar in je verjetnot, da ti bo crknila ravno ponoči, v megli,... in po možnosti še nekje bogu iza nogu skoraj zanemarljiva.

St235 ::

gruntfürmich je izjavil:

debata je tekla v smeri da so eni pač pametovali da je lažji dostop do žarnice večja VARNOST. in to zablodo skušamo odvreči, ker je še dosti drugih luči na avtu, ki te lahko delajo vidne ponoči. samo to.


Seveda lažji dostop pomeni večjo varnost, ker potem nimaš več izgovora, da slepiš nasproti vozeče nadaljnjih 100km.

Looooooka ::

l0g1t3ch je izjavil:

Kupite avto ne pa francoske/italjanske polizdelke.
V desetih letih sem menjal mogoče 3 žarnice in pri Accentu je to stvar minute. Odpreš havbo, odviješ pokrov na luči, stakneš sponko ki žarnico drži na mestu, zamenjaš žarnico in je to to.

Vseno se mi pa zdi da se tu kregate okoli oslove sence. Pač po mojih izkušnjah je crkot žarnice sila redka stvar in je verjetnot, da ti bo crknila ravno ponoči, v megli,... in po možnosti še nekje bogu iza nogu skoraj zanemarljiva.

Zanimivo...jst sm v italjanskem polizdelku v 10ih letih 1x zamenjal 1 zarnico.
Tok o "polizdelkih".

jernejl ::

spet kje sem napisal, da do tistega primernega mesta ne smeš prižgat meglenke, če sta po naklučju odpovedali obe luči?

Meglenke se lahko prižgejo v megli in podobnih razmerah, ko je zmanjšana vidljivost, in ne tedaj, ko se vozniku zdi, da je to bolj varno.
Prav tako je prepovedano se peljati z okvarjeno lučjo, pa četudi je "crknila ravnokar in si na poti do najbližjega parkirišča, kjer jo boš zamenjal".
Po eni strani se ti zdi nedopustno peljati se do doma ali najbližjega servisa s pokvarjeno lučjo (ker se je ne da enostavno zamenjati), po drugi strani pa se ti ne zdi sporna vožnja z ravno tako pokvarjeno lučjo do najbližjega parkirišča in obenem imeti še prižgane luči za meglo. V tem primeru bi namreč moral dobiti kar dve kazni naenkrat.

Matija82 ::

Od zanimivega vprašanja do moja avto-dežela je boljša od tvoje? Joj.

Smo ravno zadnjič smo debatirali o tem in kolega, ki ima Fiat Stilota (ali Puntota) je pojambral, da je eno žarnico normalno zamenjat, za drugo pa treba res razstavit boga in pol.

Mavrik imaš kakšen link do tiste EU diskusije/direktive? Moj Google je slab.

jernejl ::

Težava je v tem, da so nekateri bolj papežki od papeža in se jim zdi nedopustno peljati se z okvarjeno lučjo do doma ali najbližjega servisa.
Po drugi strani ti isti ljudje kupujejo avto glede na dejstvo, kako preprosto je menjati žarnico.
S tem kakopak implicitno priznavajo, da kupujejo nevaren predmet, kjer se luč občasno pokvari in jo je treba zamenjati. Medtem pa bodo v nevarnost spravljali sebe in okolico, ko bodo morali iskati primerno mesto, kjer se bodo ustavili in žarnico zamenjali.

Edina dopustna rešitev je potem kupiti avto, kjer se to sploh ne more zgoditi, zaradi reduntantnih luči ali pa, ker uporablja tako tehnologijo svetil, ki se praktično nikoli ne pokvarijo. Če tak avto ni cenovno dosegljiv, je treba izbrati pa kakšno drugo prevozno sredstvo ali iti peš.

Sam avta nisem kupoval glede na to, kako preprosto je menjati luč. Sem pa poskrbel za to, da so luči (vsaj nekatere) xenon in LED in je zato precej manj verjetno, da bodo odpovedale. Resnici na ljubo moram povedati, da se je v petih letih ena LED luč proti mojim pričakovanjem pokvarila (zaradi elektronike, ne zaradi LED). Ni mi preostalo nič drugega kot peljati se na servis.
A še zmeraj se mi zdi to precej bolj varno kot že v izhodišču kupiti avto, kjer luči med vožnjo pogosteje crkujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

St235 ::

Težava je v tem, da so nekateri bolj papežki od papeža in se jim zdi nedopustno peljati se z okvarjeno lučjo do doma ali najbližjega servisa.
Po drugi strani ti isti ljudje kupujejo avto glede na dejstvo, kako preprosto je menjati žarnico.

Po tretji strani pa ljudje pametujejo tja v tri dni, čeprav nič pametnega ne povedo. V idealnem svetu kjer bi lahko uporabil alternativno prevozno sredstvo tako nakladanje ne bi bilo dopustno.

Ker pa vsi vemo, da v realnem življenju ni idealnih scenarijev je treba naredit kar se da, da se te nevarnosti zmanjša (ali da ne gobcamo tja v tri dni o temi ki jo ne razumemo). v 99% bo bližje primerno mesto za menjat žarnico kot domača garaža.

Ne vem pa zakaj ti gre tako neskončno v nos, da nekateri pomislimo tudi na takšne stvari, ko kupimo avto. To da, da je avto nevarna stvar je dejstvo, ga kot takega obravnava tudi zakon. In to, da pregorjena luč ni trivialna stvar se strinjajo najmanj na evropski komisiji.

Meizu ::

Sam avta nisem kupoval glede na to, kako preprosto je menjati luč. Sem pa poskrbel za to, da so luči (vsaj nekatere) xenon in LED in je zato precej manj verjetno, da bodo odpovedale. Resnici na ljubo moram povedati, da se je v petih letih ena LED luč proti mojim pričakovanjem pokvarila (zaradi elektronike, ne zaradi LED). Ni mi preostalo nič drugega kot peljati se na servis.
A še zmeraj se mi zdi to precej bolj varno kot že v izhodišču kupiti avto, kjer luči med vožnjo pogosteje crkujejo.


Res je ampak po drugi strani imaš pa nebroj cestnih road runnerjev z audiji npr, kjer jim na zadku od 20 ledic na recimo desni zadnji luči (izmišljena številka, ne vem točne številke) dela le še dobrih 10. Sam bi to ravno tako štel kot popolnoma neizpravno luč, saj dejansko ta luč dela šele nekje s polovično zmogljivostjo.

Kako pa zakon takšno reč obravnava?

WarpedGone ::

Hkrati pa praksa glede pregorjenih zadev ni analna - fašeš opozorilo in srečno vožnjo še naprej. Tudi v 'civilizirani' avstriji, iz prve roke.

Je pa res, da je blo to podnevi, kako bi blo ponoči ne vem - sm se že peljal po temi domov sredi zime, z eno kratko, ki je svetila nekam v nebo ker sm jo uspel not zašraufat po strani, in obema meglenkama, glih tolk da se me je vidlo in da sm js vsaj nekaj ceste še vidu. V zagovor lahk povem, da je blo tolk mrzlo da sm komi premikal prste, otipal skoraj ničesar, javna razsvetljava je pa zadoščala da sm vidu kje mam avto, notr pri mašini je bla tema in vse na otip.

Bol papeški od papeža ... mladost in neizkušenost.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Ker pa vsi vemo, da v realnem življenju ni idealnih scenarijev je treba naredit kar se da, da se te nevarnosti zmanjša

Recimo zapeljati se do najbližjega servisa ali pa do doma, kjer lahko na primerno opremljenem in osvetljenem mestu zamenjaš luč.
v 99% bo bližje primerno mesto za menjat žarnico kot domača garaža.

Ustavljanje ob cesti je lahko nevarno, na neznanem parkirišču prav tako. V temi, dežju ali snegu stikati v bližini luči, kjer je lahko zelo vroče ali pa je zraven visoka napetost, je tudi nevarno.

In ravno tako, kot ti obsojaš tiste, ki peljejo avto na servis menjat žarnico, bom jaz obsojal tebe, da sploh pomisliš na nakup avta z žarnicami, ki tu in tam odpovedo.
Jaz sem izbral avto, kjer je majhna verjetnost, da bo luč odpovedala. Ko se to zgodi, pa moram na servis.

Dejstvo je, da so težave z menjavo žarnic nastale v zadnjih letih. Včasih so bili avtomobili narejeni tako, da se je dalo te reči preprosteje popraviti, tudi žarometi so bili preprostejši. Po drugi strani pa imajo sodobni avtomobili toliko več varnostnih mehanizmov in tudi boljše luči v smislu svetilnosti in dolgoživosti (in seveda elektronike, ki namesto okvarjene luči prižge kakšno drugo ali pa vozniku sporoči, da je luč odpovedala), da je res neumno priporočiti nakup starega modela avtomobila samo zato, da bo tam lažje menjati žarnico, ko se bo ta pokvarila.

St235 ::

Recimo zapeljati se do najbližjega servisa ali pa do doma, kjer lahko na primerno opremljenem in osvetljenem mestu zamenjaš luč.


Kar je nedvomno bolj nevarno, kot da ustaviš na prvem primernem mestu in v 2 minutah menjaš žarnico.

Ustavljanje ob cesti je lahko nevarno, na neznanem parkirišču prav tako.

Pri vožnji brez luči, ali z neustreznimi lučmi lahko besedo lahko izpustiš.

V temi, dežju ali snegu stikati v bližini luči, kjer je lahko zelo vroče ali pa je zraven visoka napetost, je tudi nevarno.


Ne bom niti vprašal kak avto voziš, da rabi nalepko pozor visoka napetost.

In ravno tako, kot ti obsojaš tiste, ki peljejo avto na servis menjat žarnico, bom jaz obsojal tebe, da sploh pomisliš na nakup avta z žarnicami, ki tu in tam odpovedo.

Razlika je samo v temu, da ti obsojaš vse vključno s sabo (ker očitn imaš avto), jaz pa zgolj izpostavljam, da ni čisto nič napačnega in smešnega v temu, da pri nakupu avtomobila upoštevaš take malenkosti kot je menjava žarnice.

Dejstvo je, da so težave z menjavo žarnic nastale v zadnjih letih. Včasih so bili avtomobili narejeni tako, da se je dalo te reči preprosteje popraviti, tudi žarometi so bili preprostejši. Po drugi strani pa imajo sodobni avtomobili toliko več varnostnih mehanizmov in tudi boljše luči v smislu svetilnosti in dolgoživosti (in seveda elektronike, ki namesto okvarjene luči prižge kakšno drugo ali pa vozniku sporoči, da je luč odpovedala), da je res neumno priporočiti nakup starega modela avtomobila samo zato, da bo tam lažje menjati žarnico, ko se bo ta pokvarila.


Tale idiotizem je na tvojem zelniku zrasel tako, da ga ne podtikaj. Še več v skladu z EU direktivo bo lažje menjat žarnico na popolnoma novem avtomobilu kot 5 let starem.

Oberyn ::

Sicer po poklicu nisem psihiater, ampak že celo meni je malo sumljivo, da niste sposobni niti ene same najbolj preproste teme speljati brez obširnega obkladanja z idioti in drugimi medicinskimi izrazi. Ne potrebujemo niti politike niti janše, dovolj so - žarnice.

Ok, naprej. Jest mam passata in če pregori žarnica, ga odpeljem na servis. To se je do sedaj zgodilo 1x v 5 letih. Potem zgleda takole. Majster odpre pokrov in začne šariti. V naslednji 10 minutah se pojavijo ene trije večji predmeti neznane funkcije, ki jih privleče ven in odloži. Potem se postavi v eno akrobatsko pozo, gleda v strop, roko zarine do komolca nekam noter in nekaj premika. V tem trenutku se mi zdi nenavadno podoben ginekologu v akciji. Potem privleče ven en sklop, na katerem je žarnica. Vprašam ga, ali je normalno, da jaz tega ne zmorem. Reče mi, to je normalno. Kaj pa drugi lastniki passatov tule pravijo?

roli ::

Mene bolj zanima kaj bi tisti, ki žarnice menjajo ob cesti/na parkirišču naredili, ko bi jim crknila Xenonka. V časih, ko ima vsaka malo boljša kripa že Xenonke in/ali LEDice so ti problemi z crknjenimi lučmi tako ali tako skoraj neobstoječi. Mislim, da je pri našem starem BMW 5 (E60) crknila enkrat v devetih letih. Pri takih avtih tako ali tako dobiš opozorilo, da ti je luč crknila ampak menjal je pa sam po vsej verjetnosti ne boš sam. Definitivno pa ne na robu ceste. Konec koncev ti proizvajalci avtomobilov kaj takega tudi prepovedujejo oziroma odsvetujejo.

Kot dokaz - odsek iz BMW F10 manuala:
If a xenon bulb fails, switch on the front fog lamps and continue the trip with great care. Comply with local regulations.
Do not perform work/bulb replacement on xenon headlamps
Have any work on the xenon lighting system, including bulb replacement, performed only by a service center.
Due to the high voltage present in the system, there is the danger of fatal injuries if work is carried out improperly


In še za Škodo Superb:
Change of bulbs on vehicles with Xenon lights (low beam lights, parking lights and main beam lights) should be undertaken by a specialist garage.


Za oba avta je sicer navedeno v manualu kako se menja ostale žarnice (razen LEDic).
http://www.r00li.com
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
378113966 (49938) polkar
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6713280 (10438) dxx
»

Komplet rezervnih žarnic - menjava

Oddelek: Na cesti
385929 (5211) radmannsdorf
»

Ko ti crkne ena žarnica, zamenjaj še drugo - mit ali resnica? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8619688 (16403) bambam20
»

Prva pomoč (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5318086 (16883) šernk

Več podobnih tem