» »

Obvezne rezervne luči v avtomobilu

Obvezne rezervne luči v avtomobilu

1
2
3

Utk ::

Ja mazda 6 je pa res uporabna. V velikosti passata in s prostornostjo clia. Ampak hej, žarnico se enostavno zamenja.
Patrol pa tudi, da ne govorimo.

Engineer_ ::

Utk je izjavil:

Ja mazda 6 je pa res uporabna. V velikosti passata in s prostornostjo clia. Ampak hej, žarnico se enostavno zamenja.
Patrol pa tudi, da ne govorimo.


prostoren je patrol, udobna je mazda. ne rabita oba v družini imeti avte z istimi kvalitetami. razn če načrtuješ ločitev?
Zarad mene bi blo vseeno če bi si ona kupila dvoseda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

St235 ::

Utk je izjavil:

Nimam e90 žal...
Ja potem ga niti ne boš imel, če se tako menja žarnice al kaj. Tudi če zamenjaš v minuti, če moram to delat od spodaj, pozabi, jaz že ne bi.

Lahko bi zahtevali samo, da se napaka odpravi, preden nadaljuješ vožnjo. Torej ali imaš komplet in menjaš, ali pa kličeš kolege, da ti dostavijo žarnico ali pa AMZS, če ne znaš sam.
Ne morejo, ker ni prepovedano vozit samo z eno lučjo. Oz. to ni taka stvar, da te bi lahko izločili.


Daj ne nakladaj. Pregorjena luč je tehnično neizpravno vozilo. Kar LAHKO pomeni izločitev iz prometa, izredni tehnični pregled in ustrezna kazen.

St235 ::

ne govorimo o temu koliko je bilo primerov. Govorim o temu, da nakladaš, da te zaradi tega ne smejo izločit in da ni prekršek če voziš z eno lučjo. Daj nauči se vsaj brat.

Engineer_ ::

jaz bi te izločil če bi te videl vozit s pregoreto lučjo v megli/dežju. pač v razmerah kjer niti z 2 žarnicam ne vidiš dobro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

jernejl ::

Engineer_ je izjavil:

saj pravim, izbereš funkcionalen avto. sm ti dal primer zgoraj, mazdo 6, ki ima meglenke vgrajene v glavni žaromet. Prižgeš in ne bo nihče vedel da imaš prižgane.

meglenke v žarometu usmeriš tako da nikomur ne bleščijo, da jih prižgeš ko imaš sranje. spodnje meglenke usmeriš tako, da jih vklopiš v primeru zelo slabe vidljivosti.


kvaliteten, izjemno funkcionalen avto. Ljudje pa kupujejo francosko sranje.

Nekaterim je recimo pomembnejša varnost kakor pa to, kako preprosto je zamenjati sprednjo žarnico. Ljudje imamo različne kriterije.

Utk ::

V starem zakonu, če ne več v novem, je pisalo, da če že voziš brez ene luči, da poskrbi, da sveti vsaj leva luč. Če se ne bi smelo vozit samo z eno lučjo, tega ne bi pisalo, ampak bi pisalo, ustavi se in čakaj dokler ne dobiš žarnice.

energetik ::

Engineer_ je izjavil:

jaz bi te izločil če bi te videl vozit s pregoreto lučjo v megli/dežju. pač v razmerah kjer niti z 2 žarnicam ne vidiš dobro.
Še enkrat - če ti podnevi pregori žarnica med vožnjo, ti tega niti slučajno ne moreš opaziti, razen če imaš kakšne opozorilne lučke.
Še ponoči v mestu boš težko opazil. In lahko ti dejansko pregori 1 minuto pred policijsko kontrolo. In ti bi v takem primeru nabil kazen.
Normalen policaj te bo opozoril in predlagal, da čimprej zamenjaš.

Utk ::

Kaj pa tisti ki kupijo staro kanto s xenonkami, ki slej ko prej crknejo, in se res vozijo po pol leta brez ene luči, dokler ne zberejo 300 evrov.

...:TOMI:... ::

Prisilnemu servisu se reče "poporodajna aktivnost". Se pravi, vodstvo načrtno razvojnikom poda tako nalogo, da je treba za vsak drek peljati avto na servis. Kot veste, se največ "dodane vrednosti" naredi na servisu, saj so kosi cenjeni, kot, da so zlati, da ne omenjam olja, ki ti ga prodajo za 5x ali 10x višjo ceno, kot je pri dobavitelju, samo zato, da dobiš jebeni žig in ti garancija velja.

Na srečo so sedaj predpisali, da morajo ljudje imeti lahek dostop do osnovnih stvari, kot so žarnice, razne tekočine...

Niso krivi inž., pač pa vodstvo.

Kaj narediti, če imaš tako vozilo, ki je problematično? Najbolje je imeti asistenco. 20, 30 € na leto je davek za bedast avto in seveda veliko časa.

Sicer pa policaji dajo opozorilo, ki se zabeleži v bazo. Če isti prekršek storiš v ne vem katerem časovnem obdobju (se mi zdi, da v 2 letih), potem sledi kazen. Sem dobil ustno opozorilo, ko mi ni svetila luč zadaj, pa nisem vedel, da ne dela.
Tomi

St235 ::

Utk je izjavil:

V starem zakonu, če ne več v novem, je pisalo, da če že voziš brez ene luči, da poskrbi, da sveti vsaj leva luč. Če se ne bi smelo vozit samo z eno lučjo, tega ne bi pisalo, ampak bi pisalo, ustavi se in čakaj dokler ne dobiš žarnice.


prosim za link, do starega zakona kjer to piše? Ker zakoni iz avtroogerske o temu na kateri strani kočije mora bi leščerba ne štejejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

spajdrmen ::

Utk je izjavil:

Mene so že parkrat ustavili v temi ko mi ena luč ni delala, in nikoli mi niso rekli, da jo naj zamenjam na mestu, ampak da bom že jutri. Ampak kaj če crkne še druga? Ti pa drugega ne preostane. Na tistih avtih, ki jim žarnice pogosto crkujejo, se to komot zgodi.
Tist megane je pa narejen neumno. Mislim da danes ne bi več dobil homologacije, če se ne da normalno zamenjat žarnice, razen če ima xenon ali led.

prižgeš meglenke in dolge dokler nasproti tebe ne pride vozilo hihihi

aja, pa če ima avtor teme megana, in mora dat odbijač dol da zamenja pregorelo žarnico, mu to lahko pomaga tudi kakšna asistenca. Torej, nimaš razloga zakaj nisi zamenjal žarnice. Na vleko pa gas

aja, pa če ima avtor teme megana, in mora dat odbijač dol da zamenja pregorelo žarnico, mu to lahko pomaga tudi kakšna asistenca. Torej, nimaš razloga zakaj nisi zamenjal žarnice. Na vleko pa gas

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Utk je izjavil:

Kaj pa tisti ki kupijo staro kanto s xenonkami, ki slej ko prej crknejo, in se res vozijo po pol leta brez ene luči, dokler ne zberejo 300 evrov.



...tebi se pa kaj dost ne sanja o tem kar tukaj nakladas kajne?

Xenon ne crkne kar tako, sprva se obarva roza in tako lahko vztraja se kar nekaj casa. Jaz sem iz istega razloga menjal obe, ko je zacela ena malo vleci na roza in to po starosti petih let...takrat xenonu tudi upade svetilnost in ga je priporocljivo ze zaradi dotrajanosti menjat.
Za obe zarnice neke top-shit OSRAM fucking blue_you_name_it sem dal pred dvemi leti dobrih 80EUR za obe (pa se to so me kregal ker sem jih preplacal :))...danes je ta stvar se dosti cenejsa ...torej od 12EUR na kos naprej (priporocam menjave v paru)
Ce se spomnim nazaj pri starem avtu, ko sem na dva meseca kupoval H7 za cca 7EUR sploh ni racunice za stara jajca s H7... ne vem ce lahko takole nekaj izstrelis na pamet glede xenona ali kaj...razsvetli me kje si nasel 300EUR?

aja pa se to...xenon zarnice sem doma na dvoriscu obe zamenjal sam brez problema v cca pol ure s tem da sem moral luc malo sneti iz lezisca (strateski razmislek ob pivu included).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

-valvoline- ::

Najbolj hecno pa je da rezervno kolo ne spada pod obvezno opremo. Go figure.... rezervno zarnico oz komplet mors met,rezervno gumo pa ne.

:D

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Vržeš komplet teh žarnic v avto, pa mirna Bosna.

Policaj srečen, ti pa tud. Mene so že ustavili v mestu, kjer ne opaziš da ti ena luč ne dela, bil sem brez rezervne žarnice, pa me je spustil na obljubo da bom zamenjal na najbližji pumpi.

In sem. ne zaradi policaja, ampak zaradi sebe in drugih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

-valvoline- ::

Sam babe so nesposobne zarnico zamenjat. Drgac pa lahko vsak tega skp spaca tak da ni panike (razn ce nima megana l.01-06).
:))

Meizu ::

aja, pa če ima avtor teme megana, in mora dat odbijač dol da zamenja pregorelo žarnico, mu to lahko pomaga tudi kakšna asistenca. Torej, nimaš razloga zakaj nisi zamenjal žarnice. Na vleko pa gas
¸

heh no ja, malce sem se slabo izrazil, ne lastim si jaz tega megana, dal sem samo primer avta, ki očitno povzroča največ težav, kar se menjave žarnic tiče. Sam si drugače lastim KIO Ceed SW crdi 2009.

Mavrik ::

-valvoline- je izjavil:

Najbolj hecno pa je da rezervno kolo ne spada pod obvezno opremo. Go figure.... rezervno zarnico oz komplet mors met,rezervno gumo pa ne.

:D


Kje si pa to neumnost slišal. Jasno je da rabiš rezervno gumo ali ekvivalenten sistem.
The truth is rarely pure and never simple.

gruntfürmich ::

jernejl je izjavil:

Nekaterim je recimo pomembnejša varnost kakor pa to, kako preprosto je zamenjati sprednjo žarnico. Ljudje imamo različne kriterije.

ampak res, kako neumne kriterije imamo nekateri. varnost, splošna funkcionalnost, zanesljivost, poceni vzdrževanje, poceni vožnja, cena.
bistvena pa je le ena stvar: kako enostavno se zamenja sprednja žarnica.
hvala vam!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mavrik ::

A delujoče luči ponoči in v slabem vremenu ne spadajo pod varnost?
The truth is rarely pure and never simple.

gruntfürmich ::

ne potvarjat in slaboumit glede napisanega!
delujoče sprednje luči (vsaj ena) so eden izmed ključnih elementov varnosti PONOČI! ampak obremenjevati se glede tega pa je malo mimo. ker na avtu imamo vsaj 4 luči spredaj. in če že vsaj 2 crknejo, še vedno 2 ostaneta. itd.

btw, kaj je dandanes s ksenonkami? je to davek na bedake ali bolje kot ledice?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Mavrik je izjavil:

A delujoče luči ponoči in v slabem vremenu ne spadajo pod varnost?


zelo dobro izhodisce si postavil Mavrik in marsikateremu ignorantskemu bedaku z LED jelkam (ki so dnevne luci) to ni jasno oz. se s tem niti ne obremenjujejo ko nonsalantno paradirajo cez tunele, snezne meteze in ostale neprilike zadaj brez in spredaj kic, ampak to je ze offtopic


btw, kaj je dandanes s ksenonkami? je to davek na bedake ali bolje kot ledice?


kot prvo, tvoje "ledice" ne spadajo v isto kategorijo kot "ksenonke", saj so xenon luci namenjene zasencenim in dolgim zarometom, za razliko od kicastih "ledic", ki so namenejene pozicijskim oz. t.i. dnevnim zarometom...razen seveda ze ne vozis kaksne topshit limuzine oz. sportnka, ki imajo z LED tehnologijo (in svetlobnimi senzorji) reseno celotno osvetljavo...kaj od tega pa je davek na bedake pa verjetno lahko razberes iz mojega posta ;)

pa se glede varnosti, avto je tehnicno neizpraven v kolikor nima polno delujocih zasencenih luci in se kako bi se morali obremenjevati in stremeti k temu, da imamo to delujoce (podnevi in se posebej ponoci), sploh ce operiranje z pojmom varnost (sebe in drugih) ni na mestu samo zato, da se z necim pac opleta.


71. člen

(uporaba svetlobne opreme na vozilu)

(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s prižganimi dnevnimi svetilkami ali zasenčenimi žarometi.

(2) Ponoči uporablja voznik iz prejšnjega odstavka praviloma dolge žaromete, ki jih mora pravočasno zasenčiti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pešcev ali vlak, če vodi cesta ob železniški progi, ali če je spredaj vozeče vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasenčenju žarometov je treba prilagoditi hitrost vozila dolžini osvetljenega dela ceste. Vožnja samo s pozicijskimi svetilkami v cestnem prometu ni dovoljena.

(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati dolgih žarometov.

(4) Ob zmanjšani vidljivosti se praviloma uporablja zasenčene žaromete ali meglenke ali kombinacijo teh žarometov. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m ali kadar meglenke delujejo v funkciji prilagodljivih žarometov. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).

(5) Žarometi, svetilke in odsevniki na vozilu med vožnjo ne smejo biti zakriti ali umazani.

(6) Voznik iz prvega odstavka tega člena mora voziti podnevi s prižganimi dnevnimi svetilkami. Kot dnevne svetilke se lahko uporabljajo tudi zasenčeni žarometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanjšana za največ 25 %. Dnevne svetilke ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot dnevne svetilke, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske svetilke.

(7) Na vozišču ustavljeno ali parkirano vozilo mora biti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti osvetljeno s pozicijskimi svetilkami. V naselju zadostuje, da je vozilo osvetljeno s pozicijskimi svetilkami na tisti strani vozila, ki je obrnjena proti sredini ceste. Označitev vozila s pozicijskimi svetilkami ni potrebna na cesti, na kateri cestna razsvetljava zagotavlja dobro vidnost vozila ali če je vozilo ustavljeno ali parkirano na označenem parkirnem prostoru.

(8) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega, petega, šestega ali sedmega odstavka tega člena.

(9) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega ali tretjega odstavka tega člena.


LINK

jernejl ::

Mavrik je izjavil:

A delujoče luči ponoči in v slabem vremenu ne spadajo pod varnost?

Tudi, a pod varnost spada še ogromno drugih reči.

Nekateri bi zaradi lažje menjave žarnic raje kupili star avto.
Drugi kupijo novejši model, ki na testih trkov dosega boljše rezultate, ima več varnostne tehnike in namesto klasičnih žarnic xenon in led luči (ki jih je pa zelo težko ali nemogoče menjati nekje na poti).
Nekateri to imenujejo davek na bedake, drugim se morda zdi, da tak avto ni varen.
Meni se pa zdi precej varneje voziti avto, kjer se luči zelo redko kvarijo (xenon in LED imajo pač daljšo življenjsko dobo kakor klasične žarnice v starejših avtomobilih) in je torej že v izhodišču precej manj verjetno, da bi se prevažal naokrog z ugasnjeno lučjo. Če pa bi se luč slučajno pokvarila, bi avto namesto te prižgal neko drugo, saj jih je na voljo več (vsaj po dve ali pa celo po tri na vsaki strani spredaj in zadaj).

s51as ::

Na Zafiri sem enkrat probal zamenjat žarnico. Ker imam dve levi roki in sem antitalent za mehankarijo, sem se nekaj trudil pol ure, potem sem pa šel na servis, kjer računajo samo žarnico, menjava pa je zastonj. Serviser mi je lepo pokazal kako se zamenja (se gre podobno kot pri nekaterih drugih, mimo kolesa in potem na otip gruntaš kako in kaj). Sicer sem jo že sam zamenjal ampak je bistveno bol komot se ustavit pri prvem opel servisu in popit kavico medtem ko ti serviser zamenja žarnico :)
It's just me myself and I

Engineer_ ::

s51as je izjavil:

Na Zafiri sem enkrat probal zamenjat žarnico. Ker imam dve levi roki in sem antitalent za mehankarijo, sem se nekaj trudil pol ure, potem sem pa šel na servis, kjer računajo samo žarnico, menjava pa je zastonj. Serviser mi je lepo pokazal kako se zamenja (se gre podobno kot pri nekaterih drugih, mimo kolesa in potem na otip gruntaš kako in kaj). Sicer sem jo že sam zamenjal ampak je bistveno bol komot se ustavit pri prvem opel servisu in popit kavico medtem ko ti serviser zamenja žarnico :)



aha, v soboto zvečer, ko ti crkneta obe žarnici. good luck. Nikjer namreč ne piše da če ti crkne 1 žarnica, bo pa druga čudežno delala še par let. Lahko se ti pokvari na naslednjem ovinku, pa boš zaradi lenobe povzročil nesrečo ko boš vozil v temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

gruntfürmich ::

Buggy je izjavil:

...kaj od tega pa je davek na bedake pa verjetno lahko razberes iz mojega posta

zelo težko razberem. vem pa da jamrate nad dragimi ksenonkami, medtem ko ledice kitajči štancajo za par centov...

Engineer_ je izjavil:

aha, v soboto zvečer, ko ti crkneta obe žarnici. good luck. Nikjer namreč ne piše da če ti crkne 1 žarnica, bo pa druga čudežno delala še par let. Lahko se ti pokvari na naslednjem ovinku, pa boš zaradi lenobe povzročil nesrečo ko boš vozil v temi.

velik problem imaš očitno, če ima tvoj avto samo 2 žarnici spredaj. moj jih ima vsaj 8, čisto vsak drug pa vsaj 4 (razen tvojega seveda)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

St235 ::

In kaj če jih ima 8? Ja danes je pač tako, da vsaka budala rajši vozi z meglenkami ali celo samo pozicijami kot da bi eno usrano žarnico menjala...

ScumbagSteve ::

St235 je izjavil:

hja, pri meni je megan iz tega razloga odpadel. Verjamem pa, da kdo na kaj takšnega niti pomisli ne. Priznam, da jaz tudi nisem, če ne bi slučajno videl tasta kako je moral snet odbijač na modusu.


Nisi kupil megana, ker je menjava žarnice prezahtevna na cesti? :)):)):))
Scumbag Štefko

St235 ::

Kaj ti je tukaj smešnega? Izbiral sem med 4 avtomobili in ena od minus točk megana je bila to, da praktično ni možno sam menjat žarnice. Drug primerljiv avto te pomanjkljivosti ni imel. As simple as that. Pač nisem tipičen slovenček, ki si najprej zbere znamko in barvo avta potem pa gleda vse ostalo.

RejZoR ::

St235 je izjavil:

In kaj če jih ima 8? Ja danes je pač tako, da vsaka budala rajši vozi z meglenkami ali celo samo pozicijami kot da bi eno usrano žarnico menjala...


Torej ti bi se zvečer v primeru crkota obeh kratkih luči raje peljal povsem brez luči kot da bi prižgal meglenke kot zasilno rešitev. Hm...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Težave z bralnim razumevanjem?

Jaz bi v primeru crkota luči zamenjal žarnico in sem tudi več kot enkrat v življenju to naredil.

Za razliko od tebe, ki se boš še tri dni vozil z meglenkami preden bo odprt servis. (komentar na nivoju tvojega bralnega razumevanja)

Seveda je boljše, da v primeru če ti ne gori kratka luč prižgeš meglenke, samo je pa višek idiotizma, ko se folk hvali, da je to osnovna rešitev problema in da ne rabiš znat menjat žarnic, ker jebat ga pač prižgeš eno od ostalih luči, ki jih imaš. Pa saj jih je osem, preden vse crkne je še čas. In potem se še najdejo idioti, ki razlagajo, da s tem pravzaprav ni nič narobe in da je Marija tereza v zakonu napisala, da če zmanjka olja za obe leščerbe mora kočijaš obesit vsaj levo in potem to modrost prodajajo še danes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ScumbagSteve ::

St235 je izjavil:

Kaj ti je tukaj smešnega? Izbiral sem med 4 avtomobili in ena od minus točk megana je bila to, da praktično ni možno sam menjat žarnice. Drug primerljiv avto te pomanjkljivosti ni imel. As simple as that. Pač nisem tipičen slovenček, ki si najprej zbere znamko in barvo avta potem pa gleda vse ostalo.


Prijatelj tudi ni tipični slovenček, pa je kupil megana kljub temu. Pa je sposoben zamenjat žarnico brez problema. In kateri primerljiv avto te pomanjkljivosti ni imel?
Scumbag Štefko

St235 ::

Dejstvo je da avto z pregorjeno lučjo je tehnično NEIZPRAVEN. To je rpva stvar, ki bi se je vsak moral zavedat. Banalizirano avto brez ene luči ni nič bolj za na cesto kot avto brez bremz. In zato bi moral voznik naredit vse kar je v njegovi moči,da če pregori luč le to takoj zamenja. Mi je kristalno jasno, da vedno to ni mogoče, ampak to še ne pomeni, da je vožnja z meglenkami ali brez luči pravilna. Lepo bi blo, da se ljudje vsaj zavedajo idiotizmov, ki jih počnejo, ne pa da svoje blodnje prodajajo kot pravilne in pametne.

ScumbagSteve ::

St235 je izjavil:

Dejstvo je da avto z pregorjeno lučjo je tehnično NEIZPRAVEN. To je rpva stvar, ki bi se je vsak moral zavedat. Banalizirano avto brez ene luči ni nič bolj za na cesto kot avto brez bremz. In zato bi moral voznik naredit vse kar je v njegovi moči,da če pregori luč le to takoj zamenja. Mi je kristalno jasno, da vedno to ni mogoče, ampak to še ne pomeni, da je vožnja z meglenkami ali brez luči pravilna. Lepo bi blo, da se ljudje vsaj zavedajo idiotizmov, ki jih počnejo, ne pa da svoje blodnje prodajajo kot pravilne in pametne.

Nisem te vprašal za moralne pridige. Vprašal sem te kateri nima te pomanjkljivosti.
Scumbag Štefko

Utk ::

Tudi če nimaš osvetljene tablice je avto enako tehnično neizpraven, ampak sigurno niso še nobenga izločli iz prometa zaradi tega, ker hvala bogu policaji niso pravniki in imajo nekaj zdrave pameti.

St235 ::

ScumbagSteve je izjavil:

St235 je izjavil:

Kaj ti je tukaj smešnega? Izbiral sem med 4 avtomobili in ena od minus točk megana je bila to, da praktično ni možno sam menjat žarnice. Drug primerljiv avto te pomanjkljivosti ni imel. As simple as that. Pač nisem tipičen slovenček, ki si najprej zbere znamko in barvo avta potem pa gleda vse ostalo.


Prijatelj tudi ni tipični slovenček, pa je kupil megana kljub temu. Pa je sposoben zamenjat žarnico brez problema. In kateri primerljiv avto te pomanjkljivosti ni imel?


Ne ve mkatero verzijo megana ima. Ampak to da moram snet luč (megan 3) ali dat avto malodane na kocne (megan 2) zame ni definicija enostavnega menjavanja žarnice.

ScumbagSteve je izjavil:

St235 je izjavil:

Dejstvo je da avto z pregorjeno lučjo je tehnično NEIZPRAVEN. To je rpva stvar, ki bi se je vsak moral zavedat. Banalizirano avto brez ene luči ni nič bolj za na cesto kot avto brez bremz. In zato bi moral voznik naredit vse kar je v njegovi moči,da če pregori luč le to takoj zamenja. Mi je kristalno jasno, da vedno to ni mogoče, ampak to še ne pomeni, da je vožnja z meglenkami ali brez luči pravilna. Lepo bi blo, da se ljudje vsaj zavedajo idiotizmov, ki jih počnejo, ne pa da svoje blodnje prodajajo kot pravilne in pametne.

Nisem te vprašal za moralne pridige. Vprašal sem te kateri nima te pomanjkljivosti.


Konkretno te pomnajkljivosti nima Chervole Cruiz

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Utk je izjavil:

Tudi če nimaš osvetljene tablice je avto enako tehnično neizpraven, ampak sigurno niso še nobenga izločli iz prometa zaradi tega, ker hvala bogu policaji niso pravniki in imajo nekaj zdrave pameti.


Za razliko od ostalih neumnosti se tokrat celo strnijava. Če bi bil sposoben razumet kaj pišem, bi mogoče razumel, da eno je kaj se sankcionira (in tukaj se strinjam, da bi bilo absurdno, če bi zaradi vsake rpegorjene luči izločali vozila iz prometa in zahtevali izredne tehnične preglede), drugo pa je ko potem raja to pripelje do takšnega absurda, da je pravzaprav pravilno, da pregorjeno luč rešuješ z prižganimi meglenkami ali da celo verjameš, da pravzaprav ni nič narobe, če mi sveti samo leva luč in ta idiotizem še prodajaš kot zakonsko določilo.

RejZoR ::

St235 je izjavil:

Težave z bralnim razumevanjem?

Jaz bi v primeru crkota luči zamenjal žarnico in sem tudi več kot enkrat v življenju to naredil.

Za razliko od tebe, ki se boš še tri dni vozil z meglenkami preden bo odprt servis. (komentar na nivoju tvojega bralnega razumevanja)

Seveda je boljše, da v primeru če ti ne gori kratka luč prižgeš meglenke, samo je pa višek idiotizma, ko se folk hvali, da je to osnovna rešitev problema in da ne rabiš znat menjat žarnic, ker jebat ga pač prižgeš eno od ostalih luči, ki jih imaš. Pa saj jih je osem, preden vse crkne je še čas. In potem se še najdejo idioti, ki razlagajo, da s tem pravzaprav ni nič narobe in da je Marija tereza v zakonu napisala, da če zmanjka olja za obe leščerbe mora kočijaš obesit vsaj levo in potem to modrost prodajajo še danes.


Ne, moje razumevanje je čist ok. Pač žarnico zamenjam doma, ko imam primerne in varne pogoje, vse potrebno orodje in časa na pretek. Zadnje kar si želim delat je šarit po mašini ob kraju ceste, kjer te lahko nabije kakšen majmun. Kakšne so posledice mi ni treba razlagat. Če ti dela samo ena kratka luč in obe poziciji ne vidim težave. Če ti po nekem bizarnem naklučju crknejo vse oz se ti zgodi, da ti obe kratki crkneta ponoči, pač prižgeš meglenke, prideš do doma in jih tam zamenjaš. Pač boš tiste dva blazno občutljiva človeka mal oslepil, za večino pa nizko postavljene meglenke ne bi smele delat nobenih težav. Sem že večkrat peljal nasproti folka z meglenkam, ko jih ne bi smel imet, pa so me večkrat oslepili manj kot butasti SUV-i s xenonkam. Torej no harm done. Seveda pa to ne sme bit izgovor, da se pol še cel teden voziš z meglenkam...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Utk ::

St235 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi če nimaš osvetljene tablice je avto enako tehnično neizpraven, ampak sigurno niso še nobenga izločli iz prometa zaradi tega, ker hvala bogu policaji niso pravniki in imajo nekaj zdrave pameti.


Za razliko od ostalih neumnosti se tokrat celo strnijava. Če bi bil sposoben razumet kaj pišem, bi mogoče razumel, da eno je kaj se sankcionira (in tukaj se strinjam, da bi bilo absurdno, če bi zaradi vsake rpegorjene luči izločali vozila iz prometa in zahtevali izredne tehnične preglede), drugo pa je ko potem raja to pripelje do takšnega absurda, da je pravzaprav pravilno, da pregorjeno luč rešuješ z prižganimi meglenkami ali da celo verjameš, da pravzaprav ni nič narobe, če mi sveti samo leva luč in ta idiotizem še prodajaš kot zakonsko določilo.

Kar ni kaznivo, je v redu. Tudi če bi po zakonu LAHKO bilo kaznivo. Ipak smo v Sloveniji.

St235 ::

Če ti dela samo ena kratka luč in obe poziciji ne vidim težave.

Iskreno sožalje, res ne bi razmislil o alternativih načinih prevoza?

Pač žarnico zamenjam doma, ko imam primerne in varne pogoje, vse potrebno orodje in časa na pretek.

Točno o tem govorim, to da je menjava žarnice podvig za katerega potrebuješ orodje, čas in varne pogoje je višek absurda. Žarnico mora bit mogoče menjat v 2 minutah na prvem parkirišču.

Utk je izjavil:

St235 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi če nimaš osvetljene tablice je avto enako tehnično neizpraven, ampak sigurno niso še nobenga izločli iz prometa zaradi tega, ker hvala bogu policaji niso pravniki in imajo nekaj zdrave pameti.


Za razliko od ostalih neumnosti se tokrat celo strnijava. Če bi bil sposoben razumet kaj pišem, bi mogoče razumel, da eno je kaj se sankcionira (in tukaj se strinjam, da bi bilo absurdno, če bi zaradi vsake rpegorjene luči izločali vozila iz prometa in zahtevali izredne tehnične preglede), drugo pa je ko potem raja to pripelje do takšnega absurda, da je pravzaprav pravilno, da pregorjeno luč rešuješ z prižganimi meglenkami ali da celo verjameš, da pravzaprav ni nič narobe, če mi sveti samo leva luč in ta idiotizem še prodajaš kot zakonsko določilo.

Kar ni kaznivo, je v redu. Tudi če bi po zakonu LAHKO bilo kaznivo. Ipak smo v Sloveniji.


ja imaš prav, idiotizem slovencev ne pozna meje. Si bom pa dovolil citirat tole izjavo vsakič, ko bo tema nanesla na to kako neumen je lahko človek pa mu še vedno ne odvzamemo opravilne sposobnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Brane22 ::

Rahlo OT, sem ap opazil nekaj zanimivega.

Na Corsi, s katero niti nisem kaj dosti vozil okrog, od kar sem jo podedoval, sem opazil zanimiv fenomen.

Desne lampe vsake toliko zmanjka. ker sem pač mislil da gre za nesrečno naključje crkotja dveh žarnic v kratkem času, sem počil not tretjo in se zapeljal na tehničnega, nakar na pregledu spet ni delala.

Dvignem havbo in malo podrkam štoflc, v akaterega je vpeta in stvar dela.

Nakar sem moral snet alternator, ki je na desni strani in zato je šla tud maska in žaromet dol.

In ko je šel že dol, sem si ga pogledal pobliže. En kontakt ravno na tisti žarnici je bil totalka zažgan.

Pač ker so šparali, se fedet dotakne noge žarnice na ful majhni površini. In tudi tisti feder je ful bogi.

In ko je bil enkrat slab stik, se je stvar začela greti ko nora in po nekem času je čisto počrnela.

Proxxon to the rescue. Žična krtačka plus korekcija fedra in to je to.

Prej sploh nisem razmišljal o tem, ker sem nekako privzel,d a so te stvari mnogo solidneje narejene.

Če ga ne bi pogledal bi skuril kdovekoliko žarnic in na koncu bi še žaromet moral menjat.

D3m ::

Engineer_ je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Škoda se trudit, Engineer bo nabijal svoj prav, ker on je verjetno edini človek na svetu, ki pride v salon in prvo kar vpraša je če se žarnice enostavno menjajo na cesti. Pa tud če je vse ostalo na avtu narejeno skrajno inteligentno in dobro premišljeno.


ne ni inteligentno premišljeno no daj ne bluzi. Kaj je na meganu dobro premišljenega? 1 samo stvar navedi ki je narejena bolje kot pri konkurenci. samo 1.


Common rail dizel. Za iste čase je bilo to top.
|HP EliteBook|R5 6650U|

gruntfürmich ::

St235 je izjavil:

Težave z bralnim razumevanjem?

Jaz bi v primeru crkota luči zamenjal žarnico in sem tudi več kot enkrat v življenju to naredil.

Za razliko od tebe, ki se boš še tri dni vozil z meglenkami preden bo odprt servis. (komentar na nivoju tvojega bralnega razumevanja)

Seveda je boljše, da v primeru če ti ne gori kratka luč prižgeš meglenke, samo je pa višek idiotizma, ko se folk hvali, da je to osnovna rešitev problema in da ne rabiš znat menjat žarnic, ker jebat ga pač prižgeš eno od ostalih luči, ki jih imaš. Pa saj jih je osem, preden vse crkne je še čas. In potem se še najdejo idioti, ki razlagajo, da s tem pravzaprav ni nič narobe in da je Marija tereza v zakonu napisala, da če zmanjka olja za obe leščerbe mora kočijaš obesit vsaj levo in potem to modrost prodajajo še danes.


ne lakotnik, bralno razumevanje tebi manjka. ker glaven point vse te fame je kako je nevarno če ti ponoči crknejo obe luči in kako je fino da se jih hitro zamenja. VARNOST torej.
ampak pri vsem tem znanju in poznavanju avtov, kateri ima hitro zamenljive luči in podobno, se nobeden od naših veleumov na forumu ni spomnil da je pač veliko elegantnejša možnost se pač peljati do doma z lučmi ki so še na razpolago in takoj drug dan zamenjat tisti dve kratki crknjeni.
samo to povdarjam, da vas zapušča zdrava kmečka pamet (če ste jo sploh kdaj imeli...)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

St235 ::

res je. Če kot bolj varno alternativo 2 minutni ustavitvi na parkirišču, predlagaš vožnjo z meglenkami/dolgimi lučmi (po možnosti par 10 ali 100 km) potem te je zdrava kmečka pamet že davno zapustila.

Predvsem pa si pravilno povedal, peljat domov z meglenkami je pač veliko bolj elegantno (ker povprečen človek je pač len kot gnoj). Je pa dosti bolj varno ustavit na parkirišču (ali sploh ne speljat), ko vidiš da ne gori luč in si vzet 2 minute za menajvo žarnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

What!? Torej se je bolj pametno ustavit nekje ob kraju ceste in razkirat, da te kdo zbije medtem ko šariš pod pokrovom motorja, kot da enostavno z meglenkami poskrbiš za vidljivost sebe in okolice, se pripelješ do doma in tam v bistveno boljših pogojih v miru zamenjaš žarnico. Če je koga zapustila zdrava kmečka pamet je lahko samo tebe...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

daj zadihaj, pa še enkrat preberi kaj sem napisal. Pa, ko boš našel se ne rabiš opravičevat, da si nepismen.

Invictus ::

RejZoR je izjavil:

What!? Torej se je bolj pametno ustavit nekje ob kraju ceste in razkirat, da te kdo zbije medtem ko šariš pod pokrovom motorja, kot da enostavno z meglenkami poskrbiš za vidljivost sebe in okolice, se pripelješ do doma in tam v bistveno boljših pogojih v miru zamenjaš žarnico. Če je koga zapustila zdrava kmečka pamet je lahko samo tebe...

Ti imaš pa res pomanjkanje bralne pismenosti. Napisal je parkirišče, ne rob ceste ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jernejl ::

Ampak potem se moraš zavestno z ugasnjeno lučjo peljati do najbližjega parkirišča, ki pa je prav tako lahko nekaj 10km stran.
Glede na to, kako zelo nedopustno je voziti z nedelujočimi lučmi, je najbrž še pred odhodom najbolje izbrati kakšno drugo sredstvo prevoza.

Engineer_ ::

gruntfürmich je izjavil:

Buggy je izjavil:

...kaj od tega pa je davek na bedake pa verjetno lahko razberes iz mojega posta

zelo težko razberem. vem pa da jamrate nad dragimi ksenonkami, medtem ko ledice kitajči štancajo za par centov...

Engineer_ je izjavil:

aha, v soboto zvečer, ko ti crkneta obe žarnici. good luck. Nikjer namreč ne piše da če ti crkne 1 žarnica, bo pa druga čudežno delala še par let. Lahko se ti pokvari na naslednjem ovinku, pa boš zaradi lenobe povzročil nesrečo ko boš vozil v temi.

velik problem imaš očitno, če ima tvoj avto samo 2 žarnici spredaj. moj jih ima vsaj 8, čisto vsak drug pa vsaj 4 (razen tvojega seveda)


takole 4 meglenke in 2 na strehi je premalo?


(ni moj patrol, vendar sta razporeditvi luči zelo podobne).


In ne, ti nimaš 8 žarnic spredaj. imaš samo 2 žarnici za zasenčen snop. Razen če si tako trapast da pod žarnice šteješ še pozicijske in žarnice za smerokaze.. Če pa te vidim v dežju vozit z dolgimi lučmi, ko mi pelješ nasproti ali za mano pa mi lahko verjameš, da boš doživel srd vseh mojih dejanskih 8 žarnic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

St235 ::

jao, ampak res neverjetno kake vse idiotizme za svoje slabe razvade so ljudje sposobni najt. Ker je pač vse črno in belo in je treba v absurde, da se najde izgovore za lastne nebuloze.

Ja noramalno, prvo parkirišče (ali drugo primerno mesto kjer lahko ustaviš) je logično vsaj trikrat dlje kot dom zato se seveda pelješ domov...

Ja normano, da se zavestno s pregorjeno lučjo pelješ do primernega mesta kjer ustaviš. Enako kot narediš pri vsak drugi okvari, ki to omogoča. Samo ni pa to niti približno isto, kot da prižgeš meglenke in pelješ dalje kot da se ni nič zgodilo. Če si slučajno ravno na poti stran od doma, se boš s tem že ukvarjal ko prideš nazaj. 100km gor ali dol. Saj ni prepovedano (logično, ker policaji ne kaznujejo tega kar vse po čez) ali nevarno (tistih par idiotov, ki jih motijo moje meglenke ali dolge luči tako ali tako ni za na cesto).
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
378113850 (49822) polkar
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6713227 (10385) dxx
»

Komplet rezervnih žarnic - menjava

Oddelek: Na cesti
385922 (5204) radmannsdorf
»

Ko ti crkne ena žarnica, zamenjaj še drugo - mit ali resnica? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8619659 (16374) bambam20
»

Prva pomoč (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5318036 (16833) šernk

Več podobnih tem