» »

Komplet rezervnih žarnic - menjava

Komplet rezervnih žarnic - menjava

antondebevec ::

Lep pozdrav.

Odprl sem nov komplet rezervnih zarnic in zamenjal eno pogorelo. Sedaj me zanima, sem po zakonu dolžan zamenjati samo to žarnico v paketu ali kako? Velja to za naše šerife, da se menja samo tista zarnica v paketu, ki je bila na novo uporabljena iz kompleta?


Hvala

BorutK-73 ::

Zamenjaš samo fuč žarnico.

Nikonja ::

jaz sem dal pregoreno žarnico notri ker je ta komplet bedarija itak. Policija itak ne bo vedela ali je žarnica ok ali ni, in ko pregori ena žarnica itak menjaš obe žarnici...
Mene je enkrat ustavil samo zaradi tega, in sem mu povedal da sam ne znam zamenjat ampak da bom uredil na servisu, nobenega problema. Na meji so me tudi dvakrat upozorili da mi ena luč ne dela, odgovor enak, sam ne znam bom šel na servis.

...:TOMI:... ::

Zakaj bi menjal obe?

Seveda porabljeno žarnico nadomestiš z novo iz trgovine. Big deal... Ali bi raje vrgel cel komplet stran zaradi ene porabljene žarnice? Malo zdrave kmečke pameti v glavo.
Tomi

RejZoR ::

Nikonja je izjavil:

jaz sem dal pregoreno žarnico notri ker je ta komplet bedarija itak. Policija itak ne bo vedela ali je žarnica ok ali ni, in ko pregori ena žarnica itak menjaš obe žarnici...
Mene je enkrat ustavil samo zaradi tega, in sem mu povedal da sam ne znam zamenjat ampak da bom uredil na servisu, nobenega problema. Na meji so me tudi dvakrat upozorili da mi ena luč ne dela, odgovor enak, sam ne znam bom šel na servis.


Pri novih avtih je ta komplet žarnic sploh cvetka. Pri večini moraš razdret pol avta, da sploh prideš zraven in pričakujejo, da boš to seveda naredil na cesti. Malo morgen. Še doma se mal zajebavam, da luč dobim ven, na cesti niti slučajno ne bi šel menjat. Glih zarad tega sem si dal not kvalitetne LED pozicijske od OSRAMa, da tud če glavna crkne se še vedno vidi, da je avto in ne moped (skor vedno vidim avtomobile s popolno temo v luči).

...:TOMI:... je izjavil:

Zakaj bi menjal obe?

Seveda porabljeno žarnico nadomestiš z novo iz trgovine. Big deal... Ali bi raje vrgel cel komplet stran zaradi ene porabljene žarnice? Malo zdrave kmečke pameti v glavo.


Ponavad, če menjaš samo eno ti bo nova šla hitreje. Vsaj včasih je blo tko. Nimam pojma če je ob današnji elektroniki kaj drugače.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

radmannsdorf ::

Jaz nikoli ne menjam obeh. Kaj pa če naslednja spet crkne na isti strani kot prejšnič, recimo leva. Leve crkavajo, menjaš pa leve in desne haha. Neumnost. :)
Jaz imam poleg kompleta še par glavnih v blistru, ker so bile poceni, 2,5€/kom. Crkne mi recimo 2x na leto kakšna. Avto pa na dan ugašam in prižigam vsaj 50x.

Zgodovina sprememb…

...:TOMI:... ::

To pa prvič slišim, da bi nova šla hitreje...
Tomi

Mavrik ::

RejZoR je izjavil:


Pri novih avtih je ta komplet žarnic sploh cvetka. Pri večini moraš razdret pol avta, da sploh prideš zraven in pričakujejo, da boš to seveda naredil na cesti. Malo morgen. Še doma se mal zajebavam, da luč dobim ven, na cesti niti slučajno ne bi šel menjat. Glih zarad tega sem si dal not kvalitetne LED pozicijske od OSRAMa, da tud če glavna crkne se še vedno vidi, da je avto in ne moped (skor vedno vidim avtomobile s popolno temo v luči).
Seveda porabljeno žarnico nadomestiš z novo iz trgovine. Big deal... Ali bi raje vrgel cel komplet stran zaradi ene porabljene žarnice? Malo zdrave kmečke pameti v glavo.

...

Ponavad, če menjaš samo eno ti bo nova šla hitreje. Vsaj včasih je blo tko. Nimam pojma če je ob današnji elektroniki kaj drugače.


Ti si zamešal pomen besede "večina" (= skoraj vsi) in "samo moj". Če tvoj avto nekaj ne dovoli s tega ne izhaja da so vsi ostali takšni. Sem mislil da napol inteligenten človek to razume (še posebej odkar imamo pravila da se morajo dati halongenske žarnice obvezno zamenjati na novih modelih).

To da ti pa bo šla nova hitreje pa je totalna neumnost.
The truth is rarely pure and never simple.

Han ::

Praviloma se menjata obe, ki naj bi bili enaki (serija, proizvajalec), sploh če gre za varianto H7 halogenke. Le tako boš imel enakomeren snop, sicer nova žarnica sveti močneje kot stara. Če sta žarnici vezani paralelno, zaradi večje upornosti na stari nova sveti močneje, ker skoznjo teče večji tok, zato se posledično prej obrabi oziroma prej crkne...

...:TOMI:... ::

Oprani možgani press. Kar mečite se v stroške, jaz se ne bom. Tudi na lustru doma, kjer so 3 halogenke mejate vse 3, ker so vezane vzporedno? Pri vzporedni vezavi je enaka napoetost in različen tok, kolikor ga pač rabi porabnik.

Zakaj komplet žarnic ne vsebuje 2 halogenk, če je treba menjat obe? Boste rekli, da je zasilno, kot rezervna guma.

Gumo moraš tudi imeti isto na eni osi, torej pozimi daste zimsko tudi na rezervno in poleti letno?
Tomi

St235 ::

Mavrik je izjavil:

RejZoR je izjavil:


Pri novih avtih je ta komplet žarnic sploh cvetka. Pri večini moraš razdret pol avta, da sploh prideš zraven in pričakujejo, da boš to seveda naredil na cesti. Malo morgen. Še doma se mal zajebavam, da luč dobim ven, na cesti niti slučajno ne bi šel menjat. Glih zarad tega sem si dal not kvalitetne LED pozicijske od OSRAMa, da tud če glavna crkne se še vedno vidi, da je avto in ne moped (skor vedno vidim avtomobile s popolno temo v luči).
Seveda porabljeno žarnico nadomestiš z novo iz trgovine. Big deal... Ali bi raje vrgel cel komplet stran zaradi ene porabljene žarnice? Malo zdrave kmečke pameti v glavo.

...

Ponavad, če menjaš samo eno ti bo nova šla hitreje. Vsaj včasih je blo tko. Nimam pojma če je ob današnji elektroniki kaj drugače.


Ti si zamešal pomen besede "večina" (= skoraj vsi) in "samo moj". Če tvoj avto nekaj ne dovoli s tega ne izhaja da so vsi ostali takšni. Sem mislil da napol inteligenten človek to razume (še posebej odkar imamo pravila da se morajo dati halongenske žarnice obvezno zamenjati na novih modelih).

To da ti pa bo šla nova hitreje pa je totalna neumnost.


Predvsem pa je to skrajno idiotski izgovor, da se pelješ naprej brez delujoče luči in ogrožaš vse okoli sebe. Če pač nisi sposoben zamenjat žarnice, parkiraj in kliči avtovleko.

RejZoR ::

Zaradi zakonov zaščite pešcev so moral predelat večino sprednjih mask in spremenit lego pokrova motorja, kar je za sabo potegnilo to sranje z lučmi (poleg tega da hočejo servisi služit). Ja, če ima kakšen avto super enostavno opcijo menjave žarnice je to prej izjema kot pravilo. Tolk imam sreče, da mi ni treba snemat gume, kot pri enih genialnih francozih... Pusti stare oglate gajbe z neomejeno placa. Govorim za nove avtomobile. Čeprav vem da se je vmes nekaj govorilo, da bojo prisilili proizvajalce, da spremenijo design, da bo menjava tud dejansko izvedljiva. Možno da je to že kaj v veljavi...

Ker seveda, prva stvar, ki jo gledaš pri nakupu novega avta je "a se da lepo zamenjat žarnica". Seriously? Koga zajebavate no?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Han ::

...:TOMI:... je izjavil:

Oprani možgani press. Kar mečite se v stroške, jaz se ne bom. Tudi na lustru doma, kjer so 3 halogenke mejate vse 3, ker so vezane vzporedno? Pri vzporedni vezavi je enaka napoetost in različen tok, kolikor ga pač rabi porabnik.

Zakaj komplet žarnic ne vsebuje 2 halogenk, če je treba menjat obe? Boste rekli, da je zasilno, kot rezervna guma.

Gumo moraš tudi imeti isto na eni osi, torej pozimi daste zimsko tudi na rezervno in poleti letno?

Takšne primerjave so kretenske. Na avtu imaš zgolj dva sprednja žarometa, ki naj bi svetila enako! A je takšen problem menjat dve H7 halogenki naenkrat? Cenovno je to manj kot 10 eur.

Poleg tega, da svetita stara in nova žarnica različno, je grozljivo tudi to, da ne tako malo folka H7 žarnico montira narobe, da jo zavrtijo za 180°, zaradi česar ti potem takšni nasproti in zadaj vozeči svetijo direktno v oči...

MadMax ::

Če avto nima kakšne znane (serijske) napake s crkovanjem določene žarnice žarometa (leva ali desna, zaradi konstrukcijskih razlik-kabli, hlajenje, vibracije...), enaki žarnici crkneta v zelo kratkem razmaku.
Ker menjava ni več enostavna kot je bila pri stoenkah (pa še tam si marsikdo ni znal sam zamenjat žarnice...), si za tistih nekaj dni (pa naj bo v najslabšem primeru tednov) ne splača 2x roke mazat (ali 2x hodit na servis).
Sicer se pa že od zunaj vidi stanje stare nitke, če veš kaj gledat (in nimaš glih luči z lečo).

Primerjava z lustrom ni preveč posrečena, saj tam skoraj ni 7+letnega otroka, ki ne bi zmogel zamenjat z levo roko.
Ampak vsakomur svoje, kdor rad sam šraufa ali izgublja čas na servisih, naj to veselo počne še naprej 8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Zaradi zakonov zaščite pešcev so moral predelat večino sprednjih mask in spremenit lego pokrova motorja, kar je za sabo potegnilo to sranje z lučmi (poleg tega da hočejo servisi služit). Ja, če ima kakšen avto super enostavno opcijo menjave žarnice je to prej izjema kot pravilo. Tolk imam sreče, da mi ni treba snemat gume, kot pri enih genialnih francozih... Pusti stare oglate gajbe z neomejeno placa. Govorim za nove avtomobile. Čeprav vem da se je vmes nekaj govorilo, da bojo prisilili proizvajalce, da spremenijo design, da bo menjava tud dejansko izvedljiva. Možno da je to že kaj v veljavi...

Ker seveda, prva stvar, ki jo gledaš pri nakupu novega avta je "a se da lepo zamenjat žarnica". Seriously? Koga zajebavate no?


Zajebavaš predvsem sam sebe, če si domišljaš da imaš pravico vozit z neizpravnim avtom, ker nisi sposoben menjat žarnice.

Trend idiotizma z razdiranejm avta za menjavanjem žarnic ni nekaj kar bi zadevalo nove avtomobile, ampak je bila neumnost predvsem pred kakimi 6-8 leti, kjer so zmagovali predvsem francozi. Spomnim se modusa, kjer si moral snet prednjo masko. In ja, če si vozil tak avto si bil ali idot, ali pa si čakal avtovleko ko je crknila žarnica. Dejansko novi avtomobili danes praktično nimajo več teh idiotizmov. Pri višjem, pa tudi srednjem razredu tako ali tako vsi prehajajo na xenon in led. Kjer pa ne, pa se žarnice, če nisi ravno motoričen idiot, povsem lepo menja.

Predvsem pa ljudje, ki imajo avto za kaj več kot obiskovanje lokalne trgovine in nakladanje po forumih preverijo tudi take stvari. Pri 40-50k na leto, ki jih prevozim mi na kraj pameti ne pade kupit avto, kjer lahko zaradi tako banalne stvari kot je pregorjena halogenka ostanem na cesti. Približno tako, kot ne kupim avtomobila brez rezervne gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Highlag ::

Drugo žarnico menjaš kvečjemu zato ker bo kmalu pregorela. Ne zato, ker je druga nova. Običajno so v nov avto vgrajene žarnice iz iste serije kar pomeni, da imajo približno enako življenjsko dobo. Torej če ena pregori bo kmalu tudi druga.
Never trust a computer you can't throw out a window

...:TOMI:... ::

Jaz nimam teh izkušenj, da bi pregorevalo eno za drugim. Ko pregori, pač pregori in menjam eno.

Če ne gori ena luč, je to tehnično neustrezno vozilo in ne bi smelo biti v prometu. Izgovori gor ali dol.

Če pregori ena od luči, ki osvetljujejo tablico, ni taka kriza, kot, če pregori kaka druga žarnica, smerniki, zadnje luči, prednje luči...
Tomi

RejZoR ::

...:TOMI:... je izjavil:

Jaz nimam teh izkušenj, da bi pregorevalo eno za drugim. Ko pregori, pač pregori in menjam eno.

Če ne gori ena luč, je to tehnično neustrezno vozilo in ne bi smelo biti v prometu. Izgovori gor ali dol.

Če pregori ena od luči, ki osvetljujejo tablico, ni taka kriza, kot, če pregori kaka druga žarnica, smerniki, zadnje luči, prednje luči...


Da pa so na cesti popolnoma novi, tehnično spravni avtomobili, ki zadnjega dela nimajo POPOLNOMA NIČ osvetljenega, to pa ni sporno, ker so taki že prišli iz tovarne in je vse by the book ane. Ampak bog ne daj, da mi s "starimi" samo začasno nimamo obeh delujočih žarnic spredaj. Kdo je bolj nevaren, en katerega zadek nima niti enega vira svetlobe ali moj, ki ima spredaj še vedno 3 delujoče žarnice (2x pozicija, 1x glavna) kjer bo moj že naslednji (ali isti) dan imel not novo, ti "novi" avti pa bojo še vedno z povsem neosvetljeno ritjo, ker so mišljeni biti v takem stanju. But oh well, whatdoiknow...

Mal spremljaj kako izgledajo fancy novi avtomobili z LED-icami v kakšni bežni megli oz plohi sredi dneva, ko folk ne preklopi na navadne luči oz se senzorji ne zbudijo, ker je vse skupaj ravno na meji...

Ne vem, a sem samo jezst tak al še kdo, ampak ko na cesti vidim samo eno luč ne sklepam avtomatično, da je motor ampak da je lahko avto z eno nedelujočo lučjo. In sem temu primerno previden. Te napake v mojem primeru skor ne more bit zarad LED pozicijskih, ki jih imam že leta ker praktično ne morejo crknit. Vedno boš videl, da gre za široko vozilo, tud če ena glavna žarnica ne dela.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

...:TOMI:... ::

Luči za prvenstveno namenjene za osvetlitev ponoči. Kar ponoči se vozi brez luči...

Zadek se izklopi ja... Pri avtu za več 1000 eur oz. več 10 000 eur, se špara z ugašanjem zadka. Pač, to je ena funkcija ki je brevezna.
Tomi

RejZoR ::

Ne samo brezvezna ampak naravnost nevarna. Pa je nekaj kar imajo vsi današnji avtomobili. Ampak problematičen je moj, ki bo en večer imel samo 1 sprednjo luč namesto obeh...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

smacker ::

Kaj bluziš, če se z novim avtom voziš v temi z dnevnimi lučmi (zadaj tema) boš plačal enako kazen, kot če tebi prednja luč ne dela. Kvečjemu še boš z nedelujočo prednjo uspel policaja nasrat, da greš na servis menjat.

...:TOMI:... ::

Seveda je problematičen. Celo tako zelo, da ni primeren za promet. Posebno ponoči.

Kot je bilo zgoraj napisano. Menjaj žarnico, če ne znaš, pokliči avtovleko in naj te pridejo iskat. Nimaš kaj delat v prometu.

Včasih se ni prižigalo luči podnevi. Kot tudi ni povsod obvezno, da so prižgane. Ameri se nam celo smejijo, ko nori, ko slišijo, da imamo podnevi prižgane luči.
Tomi

RejZoR ::

smacker je izjavil:

Kaj bluziš, če se z novim avtom voziš v temi z dnevnimi lučmi (zadaj tema) boš plačal enako kazen, kot če tebi prednja luč ne dela. Kvečjemu še boš z nedelujočo prednjo uspel policaja nasrat, da greš na servis menjat.


Kdo je govoril kaj o temi? Je sredi dneva samo manjša ploha, pa ne vidiš pol kurca od novih avtomobilov. Spredaj so kot novoletne jelke, zadaj pa čista tema.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

smacker ::

Če ti sredi dneva v manjši plohi ne vidiš avta pred seboj, moraš k okulistu. Če šofer čez dan v snežnem metežu + hudi megli ne prižge luči, mora k psihiatru. V nobenem primeru ni kriv avto, ampak človeška neumnost.

...:TOMI:... ::

Kdo je govoril kaj o temi?


...luči (zadaj tema)...
To je bilo mišljeno "zadaj ne sveti". Jaz ti nisem kriv, če ne razumeš besedila.
Tomi

RejZoR ::

smacker je izjavil:

Če ti sredi dneva v manjši plohi ne vidiš avta pred seboj, moraš k okulistu. Če šofer čez dan v snežnem metežu + hudi megli ne prižge luči, mora k psihiatru. V nobenem primeru ni kriv avto, ampak človeška neumnost.


Še en pametnjakovič... Zakaj pol sploh imamo luči na avtomobilih? Magari bi vsi samo šli h okulistu, pa bi bila stvar rešena...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

...:TOMI:... ::

Saj gredo. Na medicini dela, športa in prometa ti pregledajo tudi oči, to je pogoj za pridobitev licence za vožnjo.
Tomi

RejZoR ::

There's the joke. It flew right past you...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

smacker ::

RejZoR je izjavil:

smacker je izjavil:

Če ti sredi dneva v manjši plohi ne vidiš avta pred seboj, moraš k okulistu. Če šofer čez dan v snežnem metežu + hudi megli ne prižge luči, mora k psihiatru. V nobenem primeru ni kriv avto, ampak človeška neumnost.


Še en pametnjakovič... Zakaj pol sploh imamo luči na avtomobilih? Magari bi vsi samo šli h okulistu, pa bi bila stvar rešena...

Preberi do konca. Nato preberi še enkrat. In ponavljaj, dokler ne razumeš kaj piše.

FTad ::

Meni tudi ni jasno, zakaj ni neke resitve, da ko imas prizgane "dnevne" luci, da spredaj lahko gorijo ledice (npr), da ni nekaj podobnega tudi zadaj.

Namrec ob slabi vidljivosti (iz razlicnih razlogov) tudi podnevi je lahko ocitna razlika, kako hitro opazis, da je pred teboj avto.

Saj ne recem, se avtomobilom v predoru avtomatsko prizgejo tudi zadnje luci, ampak bi vseeno lahko bila neka resitev tudi za zadek ob dnevnih luceh.

MadMax ::

Zadek v tunelu se tudi ne prižge vsem.
Predvsem lučkarji z dodatno montiranimi DRL spredaj imajo zadek neosvetljen, ker bi treba ročno prižigat. Po mestih so temni marsikdaj še potem, ko se večer že zdavnaj prevesi v noč...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Han ::

Ponavadi imaš vsaj naslednje tri opcije:

- izklop/off (svetijo prednje pozicijske ledice)
- auto (podnevi enko kot zgoraj; kratke prednje in zadnje pozicijske se vklopijo v predoru, mraku in ponoči)
- vklop/on (svetijo prednje kratke in zadnje pozicijske)

Tistim, ki imajo torej stikalo na off, se zadnje pozicijske ne vklopijo samodejno.

smacker ::

Se vidi tako na cesti kot v tej temi, da folk nima pojma o lučeh.

FTad ::

@smacker

prosim, razsvetli nas ;) :P

MacGyver141 ::

FTad je izjavil:

Meni tudi ni jasno, zakaj ni neke resitve, da ko imas prizgane "dnevne" luci, da spredaj lahko gorijo ledice (npr), da ni nekaj podobnega tudi zadaj.


Sej nekateri proizvajalci že delajo na tem, da zadnje luči tudi gorijo npr. novi Renault Megane (megane naj bi bil tudi prvi na svetu), opazil sem jih tudi na novi Mazdi MX-5 RF.

Invictus ::

nekaj časa je bil standard da so dnevne luči samo sprednje. Brez zadnjih.

Nič več. Novim avtom gorijo tudi dnevne zadnje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MacGyver141 ::

Invictus je izjavil:

Nič več. Novim avtom gorijo tudi dnevne zadnje...


Ali je to slučajno kakšno novo pravilo za avtomobile izdelane od leta 2017 naprej?

Invictus ::

Nisem šel preverjat.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

radmannsdorf ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bele žarnice na avtomobilu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7016883 (15253) Olórin
»

Ko ti crkne ena žarnica, zamenjaj še drugo - mit ali resnica? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8620921 (17636) bambam20
»

Obvezne rezervne luči v avtomobilu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11832635 (30121) roli
»

Prva pomoč (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5318944 (17741) šernk

Več podobnih tem