» »

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h

Oberyn ::

Med 115 in 130 ni kakšne posebne razlike. Zadnje čase opažam, da je na AC vse več ljudi, ki vozijo 100 ali še manj. Očitno zaradi porabe. Tudi sam sem se navadil na 100-110. Pri meni je razlika v porabi med 100 in 130 opazna. Cene goriva so naredile svoje.

Dejansko mi postaja razlika med hitrostmi na voznem in prehitovalnem pasu moteča, posebno zaradi pacientov, ki mislijo, da je onih 130 njihova ustavna pravica, ne pa najvišja dovoljena hitrost v optimalnih pogojih.

Zakaj se pa nihče ne spotakne ob avione? Letalski promet v Evropi bi bilo treba najmanj razpoloviti. Najmanj.

Z Juretom se pa tu ne strinjam. To je preveč radikalno. Če gremo na nož, Jype, potem je treba ugasniti strežnike, katerih edini namen je, da blogerju predlagajo dodatno besedo za njegov post. Ali kaj že delajo tvoji strežniki. A ni to malo bizarno? Bloger bi lahko za hip pomislil, pa je na istem. Pa vse strežniške farme, ki gostijo facebook. Strežniki uničujejo moje okolje, jaz jih ne potrebujem, ugasnimo jih. To samo za primer, saj ne mislim tako. Danes je družba čisto preveč organizirana okoli osebnih avtomobilov, radikalne poteze ala Jype po moje nimajo smisla.

jype ::

Oberyn> Če gremo na nož, Jype, potem je treba ugasniti strežnike, katerih edini namen je, da blogerju predlagajo dodatno besedo za njegov post.

Lahko, ampak dajmo _najprej_ popravit reči, ki dejansko povzročajo največje težave v našem zdravstvu.

En datacenter v ZDA jih ziher ne.

Oberyn> Z Juretom se pa tu ne strinjam. To je preveč radikalno.

Kaj je preveč radikalno? Omejitev postavit na 115? Se strinjam, 110 je bolje.

Oberyn> Zakaj se pa nihče ne spotakne ob avione?

Ker so v zraku, silly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

Oberyn je izjavil:

Med 115 in 130 ni kakšne posebne razlike. Zadnje čase opažam, da je na AC vse več ljudi, ki vozijo 100 ali še manj. Očitno zaradi porabe. Tudi sam sem se navadil na 100-110. Pri meni je razlika v porabi med 100 in 130 opazna. Cene goriva so naredile svoje.


zanimivo. če jaz vozim 130-140 imam porabo okoli 7.6. če vozim 100-110 imam porabo okoli 7

normalno da ne bom vozil 100....

Oberyn je izjavil:


Dejansko mi postaja razlika med hitrostmi na voznem in prehitovalnem pasu moteča, posebno zaradi pacientov, ki mislijo, da je onih 130 njihova ustavna pravica, ne pa najvišja dovoljena hitrost v optimalnih pogojih.


normalno da ti je moteče če se kot polž premikaš po svojem pasu potem pa moraš pospešit na prehitevalnih 130 in potem nazaj upočasnit. sicer pač blokiraš promet. s 100 ali 110 kmh na prehitevalnem pasu namreč nimaš kaj delat...zaenkrat. morda pa boš potem med najhitrejšimi če omejijo hitrost na 115 kmh. upam sicer da potem ne bodo ljudje po ac vozili 90 kmh, saj je poraba potem še nižja :D

Zgodovina sprememb…

jype ::

Engineer_> normalno da ti je moteče če se kot polž premikaš po svojem pasu potem pa moraš pospešit na prehitevalnih 130 in potem nazaj upočasnit. sicer pač blokiraš promet.

No, vidiš, če bo omejitev 115, teh težav ne bo.

Engineer_ ::

seveda bo, ker bodo ljudje vozili še počasneje da bi dosegli še nižjo porabo ;)

tam pri 90 je sweet spot pri večini avtov. potem do 110 počasi narašča...ampak dovolj počasi da se reče da je vožnja pri 110 najbolj ekonomična saj je hitra in varčna, potem pa začne opazno naraščat.

torej, če bo omejitev 115, zakaj ne bi ljudje vozili 90. in če bodo vozili 90, zakaj ne bi kar dali omejitve 90 kmh in izbrišemo ime avtocesta? :)

Poglej sedanjo situacijo. omejitev je 130 in vseeno se najdejo ljudje ki ne vozijo niti 100. Če bo omejitev 115 me zanima če potem lahko pričakujem na avtocesti ljudi ki bodo vozili 80?

Zgodovina sprememb…

urosz ::

jype je izjavil:

Oberyn> Če gremo na nož, Jype, potem je treba ugasniti strežnike, katerih edini namen je, da blogerju predlagajo dodatno besedo za njegov post.

Lahko, ampak dajmo _najprej_ popravit reči, ki dejansko povzročajo največje težave v našem zdravstvu.

En datacenter v ZDA jih ziher ne.



en res ne. na milijone njih po svetu pa ja.

jype ::

urosz> en res ne. na milijone njih po svetu pa ja.

Ja pa saj jaz ne rabim na milijone po svetu, jaz rabim samo enega v ZDA. To se nikjer ne pozna.

Engineer_> Če bo omejitev 115 me zanima če potem lahko pričakujem na avtocesti ljudi ki bodo vozili 80?

Po zakonu moraš na avtocesti pričakovati mirujoča vozila - sredi tvojega pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

urosz ::

jype je izjavil:

urosz> en res ne. na milijone njih po svetu pa ja.

Ja pa saj jaz ne rabim na milijone po svetu, jaz rabim samo enega v ZDA. To se nikjer ne pozna.


Jaz tudi ne rabim milijone avtov, jaz rabim samo enega v SLO. To se nikjer ne pozna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urosz ()

Engineer_ ::

jype je izjavil:


Po zakonu moraš na avtocesti pričakovati mirujoča vozila - sredi tvojega pasu.


mirujoča vozila, ki so temu primerno označena je ena reč.

gibajoča vozila ki omejujejo promet in niso primerno označena pa nekaj čisto drugega.
Konec koncev govorimo o _avtocesti_ ne o vaški cesti.

Zgodovina sprememb…

jype ::

urosz> Jaz tudi ne rabim milijone avtov, jaz rabim samo enega v SLO. To se nikjer ne pozna.

Super, torej sem uspešno ilustriral nesmiselnost vaših trditev, da avtomobili niso problematični in da povzročajo več kot polovico vsega resnega onesnaženja ozračja?

Engineer_> Konec koncev govorimo o _avtocesti_ ne o vaški cesti.

Avtocesta gor ali dol, od hitrosti 60km/h višje je vse legalno.

Oberyn ::

Engineer_ je izjavil:

mirujoča vozila, ki so temu primerno označena je ena reč. gibajoča vozila ki omejujejo promet in niso primerno označena pa nekaj čisto drugega.


Kaj pa so gibajoča vozila, ki omejujejo promet in niso primerno označena? Če to rečeš tistim, ki po AC vozijo 100, potem boš dosegel edino to, da te nihče ne bo jemal resno.

Mesar ::

jype> Super, torej sem uspešno ilustriral nesmiselnost vaših trditev, da avtomobili niso problematični in da povzročajo več kot polovico vsega resnega onesnaženja ozračja?

Zato pa šparamo za Tesle S 8-)
Your turn to burn!

Engineer_ ::

Oberyn je izjavil:


Kaj pa so gibajoča vozila, ki omejujejo promet in niso primerno označena? Če to rečeš tistim, ki po AC vozijo 100, potem boš dosegel edino to, da te nihče ne bo jemal resno.


nekoč sem vozil 130 po ac in se skoraj zaletel v neko babico ki je vozila..po jypovem mnenju dovoljenih 60 kmh. Luči ugasnjene, bil je napol mrak (pač sončni zahod je bil),avto prašen in sive barve. TOvornjak pred mano je začel čudno upočasnjevati, začel sem tudi jaz, nato pa je skokovito zavil na levi pas..prej ni mogel ker je bil pač promet na prehitevalnem pasu.

ker je bil prehitevalni pas poln se jaz nisem mogel umakniti. sledilo je zaviranje na polno.


in ja, to naj bi bilo legalno baje.

baje da smo problem mi ki vozimo 130 in ne tisti ki vozijo ... pod 100? :D

Seveda promet ovirajo tudi tisti, ki prehitevajo s 100 kmh. Tak nima kaj prehitevat, naj vozi po svojem pasu če mu je tako všeč počasna vožnja. ampak zakonsko gledano ima to pravico.

Zgodovina sprememb…

urosz ::

jype je izjavil:

urosz> Jaz tudi ne rabim milijone avtov, jaz rabim samo enega v SLO. To se nikjer ne pozna.

Super, torej sem uspešno ilustriral nesmiselnost vaših trditev, da avtomobili niso problematični in da povzročajo več kot polovico vsega resnega onesnaženja ozračja?


zdaj ne vem če si senilen ali preprosto ne razumeš grafov, ki si jih sam prilepil in ki jih je nekdo še dopolnil. "več kot polovica" je seveda ZELO netočen podatek.

jype ::

urosz> "več kot polovica" je seveda ZELO netočen podatek.

Za severno Ljubljano ni.

Engineer_> in ja, to naj bi bilo legalno baje.

Seveda je legalno - ti se moraš prilagodit prometu, če se ne moreš, pa itak nisi za na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

to seveda velja za vse. če nekdo ni zmožen voziti vsaj 100 po ac naj pač uporabi lokalne ceste.

severna Ljubljana me ne zanima. lahko bi recimo naredili teste okoli termoelektrarn in jih navedli kot legitimne. Ali pa morda v Kopru, kjer pristanišče onesnažuje? Morda nekoč na Jesenicah, ko je železarna svinjala? Ali pa damo test nekam v Ilirsko Bistrico, kjer ni ničesar zanimivega?

itak da imate v Ljubljani največ onesnaženja iz strani avtomobilov in tovornjakov, saj ničesar drugega nimate. Nobenih večjih fabrk ki bi na veilko onesnaževale, kmetijstva ni ravno grozovito veliko...
zato mi je tako čudno da ljudje dejansko želijo tam živeti ...

Zgodovina sprememb…

jype ::

Engineer_> vsaj 100

Zakon pravi "vsaj 60", žal mi je.

Engineer_> severna Ljubljana me ne zanima.

Potem se pa ne vozi po njej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

urosz ::

jype je izjavil:

urosz> "več kot polovica" je seveda ZELO netočen podatek.

Za severno Ljubljano ni.


Govora je o območju EU, ki obsega precej večje območje kot le severno Ljubljano. Ne vem pa (verjetno tudi sam ne veš) od kot ti podatek podkrepljen z dokazi o glavnih krivcih onesnaženja severne Ljubljane, ampak pustimo zdaj to.

Engineer_ ::

jype je izjavil:


Potem se pa ne vozi po njej.


o tem žal ne odločaš ti.

jype je izjavil:

Engineer_> vsaj 100

Zakon pravi "vsaj 60", žal mi je.




zakon je slab. Če se najvišjo hitrost spusti na 115 pričakujem da se najnižjo dvigne na 80. Ne pa da greš lahkoz axiamom na avtocesto ker je zmožen doseči 93 kmh.


axiam a-series, najvišja hitrost 93 kmh


haha... =) potem se bo mularija vozila s tem po avtocesti =)

Zgodovina sprememb…

vorantz ::

Engineer_ je izjavil:

vorantz je izjavil:


Sem na rudniku tako, da naredim en krog okol nakupovalnega centra (par miunt) in ko pridem do uvoza na AC (takoj zraven) je voda na 90


sem ravnokar prebral tole cvetko v temi o tem kak se hitreje segreje avto.

predam se. očitno hitrejša pot od točke a do točke b res ni pomembna. :D

in vidim da se jype lahko pizdi še na koga drugega ki gorivo veliko bolj butasto kuri kot mi k se vozimo v službo.


1.) kje za kurca sm reku da se tako hitreje segreje avto?
2.) Za koji kurac bi me brigala hitrejša pot?
Rad se vozim
Če je bistvo tvojega življenja kuča poso ti kr po najbližji poti

Engineer_ ::

nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)

obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Engineer_ je izjavil:

brane22, poslušaj me...jaz že zdaj lahko vozim 110, če želim varčevati. razumeš? To tudi pogosto storim, ko vem da po službi nimam kakšnega dela. števec na 110 in gremo počasi domov.

postaviti omejitev na 115 kmh ni rešitev. je le razlog za pobiranje kazni. In tega ne podpiram na noben možen način. Pa naj se to nasprotuje z bilokakšno logiko. Ne. ne bom podpiral birokratov ki nek zakon napišejo zato da bi pobiral kazni in s tem polnili proračun.

spremembe je treba narediti drugod. Pojdi se peljat po angleških avtocestah, ti bo kmalu jasno kaj je to kulturna vožnja. Ljudje vozijo mirno pa jim ne dihajo za ovratnik s 1200 eur kazni kot pri nas.

Ne gre se za to, da ti prišparaš pol litra nafte na dan. Gre se za to, da pri pol milijona takih država prišpara ta ekvivalent v CO2 izpustih in obenem plačevanju odpustkov za to.

Spet, snemite plašnice, poglejte večjo sliko.

vorantz ::

To šolstvo dandanes
Vsak lahko kar kupi inženirsko diplomo

jype ::

urosz> od kot ti podatek

ARSO.

Engineer_> o tem žal ne odločaš ti.

Seveda odločam.

PrimozR ::

vorantz je izjavil:

To šolstvo dandanes
Vsak lahko kar kupi inženirsko diplomo

To ravno ne, je še vedno branža, kjer je fino, če lahko kaj pokažeš. Lahko se pa samookličeš za inženirja, četudi zmotno.

vorantz ::

Engineer_ je izjavil:

nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)

obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?


Da avto lepo laufa se morata segret 2 zadevi
Olje motorja, pa olje menjalnika
Tko k tvoj očka pa mamica...se morata prej ogret, ker na suho gre težko
Če ne verjameš pejdi v sosednjo sobo pogledat

hojnikb ::

Hmm blokade v avtomobilih ? Why stop there ?
Zakaj enostavno ne vgradimo limiterjov direktno v naše glave... Wait, why stop with this...
#brezpodpisa

urosz ::

jype je izjavil:

Engineer_> o tem žal ne odločaš ti.

Seveda odločam.


Ne, pa ne. Jaz če bi mel res ful preveč denarja (kakšno milijardo) bi nabavil enih 50 starih TAM-ovih tovornjakov, najel šoferje, jim napolnil rezervoar in jim naročil, naj se dneve vozijo po severni Ljubljani oz. čim bližje tvoji hiši, tam kjer seveda ni prepovedan promet za tovorna vozila. Zakaj? Ker lahko in ker o tem ne odločaš ti.

jype ::

urosz> Ker lahko in ker o tem ne odločaš ti.

Jaz odločam, tako da ne moreš.

Oberyn ::

Ha, to bi bilo pravzaprav zanimivo. Blokada na 115 km/h na ferarijih, poršejih, bugatijih in ostalih, ki imajo tja do 1200 konjev in stanejo po milijonček.

erunno ::

Blokade na avtih na 1150km/h ne bodo se zgodile, ker se avtomobilski koncerni premočni. Če imaš avto in se voziš pod 110 pod normalnimi pogoji na avtocesti, potem oviraš promet in je to prometni prekršek kakor je tudi vožnja nad omejitvijo. BTW izpit padeš če se na Avtocesti voziš pod 110.

darkolord ::

Če imaš avto in se voziš pod 110 pod normalnimi pogoji na avtocesti, potem oviraš promet in je to prometni prekršek
Po katerem členu zakona?

jype ::

erunno> BTW izpit padeš če se na Avtocesti voziš pod 110.

Jaz sem se 100, pa nisem padu. Zgleda si ti za CPP ponesreč študiru zakon o varstvu konkurence.

einstein :P ::

jype je izjavil:

erunno> BTW izpit padeš če se na Avtocesti voziš pod 110.

Jaz sem se 100, pa nisem padu. Zgleda si ti za CPP ponesreč študiru zakon o varstvu konkurence.


Pol si meu gužvo. Če ni gužve, na AC ne smeš peljati pod 115, ko delaš izpit.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

jype ::

einstein :P> Pol si meu gužvo. Če ni gužve, na AC ne smeš peljati pod 115, ko delaš izpit.

Ne, cesta je bila prazna.

einstein :P ::

Si pa podkupil komisijo ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

sensei ::

Jebe se mi za tvoje potrebe. Samo zato, ker imaš ti drugačne, ti to ne daje pravice, da onesnažuješ _moj_ zrak. Se boš pač prilagodil.

Tko kot smo se prilagodil in zdej vozmo največ 130 ane.

jype ::

sensei> Tko kot smo se prilagodil in zdej vozmo največ 130 ane.

Ja, evo, točno tko. Sej se vse da, z malo dobre volje.

erunno ::

jype je izjavil:

erunno> BTW izpit padeš če se na Avtocesti voziš pod 110.

Jaz sem se 100, pa nisem padu. Zgleda si ti za CPP ponesreč študiru zakon o varstvu konkurence.


Eden iz Ljubljanske izpitne komisije me je opozoru po vožnji.

Brane22 ::

AFAIk zahtevajo da pelješ po omejitvah zato da demonstriraš sposobnost točnega vzdrževanja hitrosti v pogojih normalnega prometa.

jype ::

Ja, saj omejitev je bila 100.

MrBrdo ::

Brane22 je izjavil:

Padla bo poraba goriva, onesnaževanje, obraba cest, stopnja varnostnih zahtev in ukrepov itd itd.

Mogoče na avtocesti niti ne, na obvoznicah pa IMHO komot.

Obvoznice so že zdaj pogosto hitre ceste in imajo posledično omejitev 110 km/h (če imajo fizično pregrado, kar pri nas imajo).
MrBrdo

-valvoline- ::

K se bodo goriva podražila na recimo čez 3e za liter(mogoče tudi več) promet se bo verjetno prepolovil in tudi povprecna hitrost.
Jaz osebno ne vidim nic slabega da bi se hitrost omejila,kje pa so najdl glih 115 pa mi ni jasno. Vsaj 120kmh bi bilo *primerno*. Vse cez 150kmh je nevarna vozna,vseeno ce mas nov ali rabljen avto,ce pride do nesrece pri hitrostih 150kmh+ so moznosti za prezivetje natancno 0. Sistem za omejitev bi mogu vsebovat avtomatski on-off sistem ko se bo prehitevalo.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

vorantz je izjavil:

Engineer_ je izjavil:

nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)

obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?


Da avto lepo laufa se morata segret 2 zadevi
Olje motorja, pa olje menjalnika


Avti lepo laufajo, če jih folk ne zlorablja z neumnosti. Si pa ne predstavljam razlike za menjalnik, ki je odvisen pri gretju samo od trenja zobnikov in tistih par ležajev. In kakšna je razlika, če ga fijakaš po križiščih po mestu, zato da ga kao ogreješ ali pa po ac. Prva, druga, tretja, vsakič na par tisoč obratov in potem se ti zdi, da je ogret, ker je temperatura vode kao 90, temperatura olja pa še tam spodaj.

vorantz je izjavil:

Engineer_ je izjavil:

nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)

obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?


Da avto lepo laufa se morata segret 2 zadevi
Olje motorja, pa olje menjalnika


Avti lepo laufajo, če jih folk ne zlorablja z neumnosti. Si pa ne predstavljam razlike za menjalnik, ki je odvisen pri gretju samo od trenja zobnikov in tistih par ležajev. In kakšna je razlika, če ga fijakaš po križiščih po mestu, zato da ga kao ogreješ ali pa po ac. Prva, druga, tretja, vsakič na par tisoč obratov in potem se ti zdi, da je ogret, ker je temperatura vode kao 90, temperatura olja pa še tam spodaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

-valvoline- ::

Problem javnega prevoza je predvsem v tem da je izredno počasen in absolutno predrag, še posebej medmestni prevoz.

Aston_11 ::

-valvoline- je izjavil:

K se bodo goriva podražila na recimo čez 3e za liter(mogoče tudi več) promet se bo verjetno prepolovil in tudi povprecna hitrost.

To se ne bo zgodilo, ravno tako kot se ni to zgodilo v zadnjih letih, ko so cene zrasle najprej do eura, nato pa krepko čez eur.

-valvoline- ::

jype je izjavil:

Pro_moted> Ah daj no, kot da je promet glavni krivec za onesnaževanje okolja.



Engineer_> tako. imaš odlično poslovno priložnost, če ti jo uspe realizirat boš milijarder. Sicer pa boš pač gonil še naprej svoje kolo po ljubljani.

Jebe se mi za tvoje potrebe. Samo zato, ker imaš ti drugačne, ti to ne daje pravice, da onesnažuješ _moj_ zrak. Se boš pač prilagodil.

- Lahko žabarji razpisete referendum o decentralizaciji, da se drzavnoparazitska delovna mesta razporedijo po celotno Slovenijo, takoj boste mel pol avtov in dnevnih migrantov manj (am,pa tut precejsne stevilo zabarjev bi zgubilo svoja drzavnoparazitska delovna mesta).
- Lahko zahtevaš zaprtje vseh super,duper,hiper in ne vem kaksnih marketov,saj so ti najvecji magnet za jeklene konjicke.
- Lahko si za vzgled vsem ostalim in se z kolesom pelji vsak dan do lokalnih kmetijah po zivila,in ne takoj do lokalnega hipermarketa kjer se vsak dan dostavlja blago z tovornjaki itn. Bo slo? NOT.
;((

Zgodovina sprememb…

Engineer_ ::

vorantz je izjavil:

Engineer_ je izjavil:

nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)

obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?


Da avto lepo laufa se morata segret 2 zadevi
Olje motorja, pa olje menjalnika
Tko k tvoj očka pa mamica...se morata prej ogret, ker na suho gre težko
Če ne verjameš pejdi v sosednjo sobo pogledat


olje menjalnika nima kaj segret. Razen če ti mimo menjalnika teče cev izpuha ali pa je zelo blizu motorja. Vendar če imaš pravo olje v menjalniku to nima _nobenega_ vpliva na menjalnik. Ravno tako jaz dajem v motor različno olje jeseni in pomladi. Tako da je zagotovo bolj optimalno mazanje kot pri tvojem vozilu.

jype je izjavil:

urosz> Ker lahko in ker o tem ne odločaš ti.

Jaz odločam, tako da ne moreš.



zopet jypove enovrstičnice, ki so namenjene samo trolanju. brez vsebine, brez cilja, brez sporočila. golo trolanje.

-valvoline- je izjavil:

K se bodo goriva podražila na recimo čez 3e za liter(mogoče tudi več) promet se bo verjetno prepolovil in tudi povprecna hitrost.


dizel in avto na plin. Pričakujem tudi, da bodo takrat na trgu že uporabni električni avti. Kaže dobro, zaenkrat. lahko bi sicer pohitrili razvoj.
primer:
http://www.chevrolet.si/vozila/elektric...

ps.: nekoč je gorivo stalo pod 100 sit, so pravili da se bo promet razpolovil ko bo gorivo stalo 300 sit. Pa se ni, hitrosti so višje, prometa pa je več. Tako da ne fantaziraj. Ni važno koliko bo stalo gorivo, ljudje se bodo vozili. samo bolj revni bodo zaradi tega.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Če je Ford naredil revolucijo z velikim korakom naprej v svetu avtomobilizma, danes se nam dogaja kontrarevolucija, prevoz bo postal luksuz in ne osnovna potreba. Vedno drazje registracije,gorivo itn. Če mene nekdo vpraša samo še slabše bo.

Engineer_ ::

zato pa ford spet dela revolucijo s svojimi miniaturnimi a močnimi in relativno varčnimi motorji.
http://ford.si/Osebna_Vozila/Focus/Moto...
1.0 motor in 92 kw.

Nismo še pri sanjskem avtu, se pa približujemo.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19823679 (19112) solatko
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12620829 (17706) fikus_
»

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15330456 (25707) roCkY
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7821871 (20027) WarpedGone
»

Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7118094 (16466) Aston_11

Več podobnih tem