» »

Poraba na AC in izven nje

Poraba na AC in izven nje

«
1
2

steklo ::

Je lahko pričakovati za okoli 30% nižjo porabo goriva izven AC, na relaciji vožnja 55-80km/h.
AC 120km/h.
Kako vam kaže potovalni računalnik?
Moj ga nažalost nima :(

steklo ::

Grey ::

Mogoče, če voziš konstantno, brez pospeševanja in zaviranja. Je bližje recimo samo 14% manjši porabi.

steklo ::

meritve revije. Fiat 500L 1.3 diesel
90 kmh - 4.8
130 kmh - 7.4

Volvo V40 1.6 diesel 115 hp
90 kmh - 4.4
130 kmh - 6.8

Toyota gt86 2.0
90 - 5.9
130 - 8.6

mercedes A250 2.0t 200 hp
90 - 5.7
130 - 8.2

Grey ::

steklo je izjavil:

meritve revije. Fiat 500L 1.3 diesel
90 kmh - 4.8
130 kmh - 7.4

Volvo V40 1.6 diesel 115 hp
90 kmh - 4.4
130 kmh - 6.8

Toyota gt86 2.0
90 - 5.9
130 - 8.6

mercedes A250 2.0t 200 hp
90 - 5.7
130 - 8.2


Ne bi zaupal tem podatkom, čudni so. Sploh za dizla preveč troši - pri 130 bi moral imeti blizu 5.0/100 km in pri 90 okoli 4.2

Blinder ::

Dober, varčen kompromis bi AC pri 110 kmh.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

Dej mi pokažte dizla ki kuri pri 130 5 litrov. Realnih! Ne po BC, ker BCju verjamem ravno tolk kot vremenarjem, da bo jutri dež. :))

dejansko je poraba na relacijah izven AC zaradi manjše hitrosti nižja, vendar za 30% zagotovo ne, ker prihaja do preveč nekonstantnosti, ki dvigujejo porabo. V teoriji s konstantno vožnjo se zagotovo dobi 30% nižjo porabo, v praksi pa praktično nemogoče. (prišparaš 0,5l do 1l) ampak potem se odločiš za par prehitevanj in si na nuli. Pol pa prišteješ zadevi še sklopko, zavore in ostalo ki trpi bolj kot na AC in ugotoviš da je AC vsekakor cenejša na dolgi rok.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GrimReaper ::

Moj BC na Astri kaže v nulo. Pa mislim da pri večini nebi smel bit preveč odstopanja.

Drugače je po AC manjša poraba, sam sem enkrat vozil 180 (190 po števcu), in je blo porabe komaj 7,5l.
Sicer se pa vozim samo po regionalkah, in imam okol 8,5l, s tem da je max hitrost samo 100. Je pač dosti več pospeševanja iz manjših hitrosti, več klancev in ovinkov.
Na AC ko imaš enkrat zalet, ne rabiš več velik pospeševat.

Sej tud revije ko merijo porabo gre:
naselje > izven naselja > AC

AC pri 110 zna bit res najboljše, ampak morš bit zelo potrpežljiv da lahko tolk počas voziš na AC, to zame še izven naselja na ravnih odsekih ni nevemkaj.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

RedDrake ::

Povprecna hitrost ne igra veliko vloge (razlika med AC in regionalko).
Osebno mi uspe imeti pri povprecni hitrosti nekje 55-60km/h na regionalki porabo vse od 5,7L/100km do 10L+/100km.
Na isti relaciji, z 1,5t tezkim 1.6 bencincarjem in 127 konji.
Vse je odvisno od kolicine svinca v nogi :P.

Brez heca. Najvec je odvisno od kolicine pospesevanja in zaviranja. IMHO je dalec najbolj optimalno vozit po AC tam nekje ~90 (ravno toliko da te tovornjaki ne prehitevajo) - minimalno pospesevanja in zelo optimalna hitrost.
BC mi kaze povprecno porabo (zal trenutne nimam) cca 5,2/5,3 pri taki voznji. Manj od tega prakticno ne gre.
Kot receno, na cesti Logatec-Idrija-Tolmin mi pri zelo mirni voznji, brez prometa (torej sam naravnam tempo), in povprecni hitrosti ~50km/h uspe poraba 5,7L/100km. Tako da, ja verjetno lahko privarcujes gorivo ce gres iz 120 po AC na 55-80 na regionalko, ampak ce gres po AC 90 bos privarceval se vec (verjetno tudi za ceno letne vinjete, ce se vozis dosti).

Utk ::

Grey je izjavil:


Ne bi zaupal tem podatkom, čudni so. Sploh za dizla preveč troši - pri 130 bi moral imeti blizu 5.0/100 km in pri 90 okoli 4.2

Ja to kakšen oplov dizel, splošno znano je da tdi pri hitrosti pod 90 začne proizvajati gorivo.

Grey ::

Utk je izjavil:

Grey je izjavil:


Ne bi zaupal tem podatkom, čudni so. Sploh za dizla preveč troši - pri 130 bi moral imeti blizu 5.0/100 km in pri 90 okoli 4.2

Ja to kakšen oplov dizel, splošno znano je da tdi pri hitrosti pod 90 začne proizvajati gorivo.

Ne, to so Megane 1.5 dCi, Focus 1.6 tdci in Civic 2.2 ctdi. Preverjeno po količini natočenega goriva in prevoženih kilometrov.

Haha, kako to misliš, proizvajati gorivo? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

MajorM ::

Kia Ceed 1.6 CRDI
5 litrov /100km po avtocesti. hitrost od 110 do 130km/h, pač po omejitvah. Relacija Celje - Domžale.

Torej je možno.

akasa ::

Po računalniku ja ;) jst sm meu tut porabo tanka 5,5 po računalniku... k sm pa zračuno glede kuk sm natočo v tank je blo pa 6L...

Utk ::

MajorM je izjavil:

Kia Ceed 1.6 CRDI
5 litrov /100km po avtocesti. hitrost od 110 do 130km/h, pač po omejitvah. Relacija Celje - Domžale.

Torej je možno.

Če se po avtocesti voziš "110-130", je to povprečna hitrost morda 105, s cestninami in vsem kar spada zraven. Če pa nekdo pravi, da pri 130 troši 5 litrov, je to čisto nekaj drugega.
Pri "110-130" tudi moj 140 konjski bencinar nima kaj dost več kot 6 litrov. Čeprav je seveda odvisno kje in kolk greš 130 in kolk 110.

sammy73 ::

Meni na AC pri hitrosti nastavljeni na 135 (tempomat) kuri v povprečju okoli 7,5, na reginalkah pa okoli 6,9 (pa ga kar pritisnem). Motor je pa dizl s 175 konji. Trenutna poraba na AC je zelo povezana z naklonom ceste.

duque ::

podobno debato smo imeli s kolegi pred časom, pa smo merili vsak zase na AC. Porabe drugih se ne spomnim, sem pa našel moje podatke.
@110: 6,2
@125: 6,4
@140: 6,7
@155: 7,2
@170: 8,4
@210+ (izven konteksta): 22

gre za povprečja po BC (reset dnevnega števca) na razdalji 10 km (pri meni največkrat relacija Domžale - LJ). Na mojem avtu opažam, da BC skromnejši za cca 0,1 - 0,2/polni tank.
avto: Peugeot 407 SW 2.0 Hdi (100kw/136 konjev), 1650 kg, pri vožnji je bila vedno vklopljena klima, tempomat je bil izklopljen.

Aston_11 ::

Žena se fijaka po AC v Izolo in nazaj v Postojno z običajno hitrostjo cca 130 + običajne lokalne furce do trgovine pa v kakšno selo zraven - s cca 48 litri naredi cca 940 km - TDI 2.0 110 KM. Kar da nekje 5,2 na 100. Kar je jako ugodno.

Relanium ::

šernk je izjavil:

Dej mi pokažte dizla ki kuri pri 130 5 litrov. Realnih! Ne po BC, ker BCju verjamem ravno tolk kot vremenarjem, da bo jutri dež. :))

Moj :) (pa moj prejšnji je bil blizu, pa že stara kanta)
Greva stavit?

Drugače pa kak BMW 118d še manj, sploh če ma gor kake 205 široke varčne michelinke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Utk ::

Ne, pri 130 ne kuri 5. Ker pol bi pri 70 2,5 litra.
No, razen tdi, ki začne proizvajat gorivo pod 90, to sem že napisal.

Invictus ::

Seveda pri 130 kuri 5

Tako kot vsak TDI ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Relanium ::

Če mi kazalec trenutne porabe (kar je praktično BC) kaže pod 5 z upoštevanjem tolerance, potem bi še nekak vrjel da je TRENUTNA res pod 5. Ampak ta trenutna se spremeni še isto sekundo ko porineš stopalko malo bolj noter in se še na hitrosti ne pozna.

Ja no v bistvu je potem res treba gledat neko povprečje, če to povprečje zajema tisto minuto same vožnje ali pa če zajema zraven cestnine in podobno je pa rezultat čisto drugačen. Razlika je že, kam piha veter, kake gume so, ....
(spet miljon različnih dejavnikov)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Utk ::

Najmanj kar bi moral naredit, da bi vedel koliko porabi pri 130 je, da bi gledal trenutno porabo pri tempomatu na 130 (morda še plus par km/h, da je RES 130), počakat da se stabilizira, in potem po istem odseku v obratno smer preverit če je enaka. Če ne, najdeš drugo cesto, ker ta ni ravna.
No, prej še seveda nastavit BC, da ti res točno kaže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Aston_11 ::

Za na par km izračunat povprečje resetiraš povprečno hitrost in jo dobiš - trenutno gledati, ki se ves čas spreminja, bo bolj od oka.
Če pa je tank 48 litrov dovolj za 940 km, potem pa je tudi za tdija ok.

Utk ::

Ja seveda je to super, ampak težko verjamem, da je pri 130 nižja oz. v rangu povprečja za celo to pot. Po moje je recimo pri 130 slabih 6, morda celo 5,5, pri 50-100 pa pod 5.

Relanium ::

Utk je izjavil:

Najmanj kar bi moral naredit, da bi vedel koliko porabi pri 130 je, da bi gledal trenutno porabo pri tempomatu na 130 (morda še plus par km/h, da je RES 130), počakat da se stabilizira, in potem po istem odseku v obratno smer preverit če je enaka. Če ne, najdeš drugo cesto, ker ta ni ravna.
No, prej še seveda nastavit BC, da ti res točno kaže.

Nemogoče.
Ko se boš peljal nazaj bojo gume bolj segrete, v njih večji tlak posledično in manjši kotalni upor, veter se bo obrnil, motor bo bolj ogret, zračna vlaga se bo spremenila (kar spet vpliva na tek motorja), tovornjaki ti bojo ustvarjali vrtince, goriva bo malo manj, kar pomeni lažji avto, ... ... ...

Zato se v take podrobnosti enostavno ne splača spuščat, se pa da tu ogromno postorit, če se že greš v take podrobnosti.

Aston_11 ::

Recimo iz Kopra do Postojne je povprečje 6,5 - 6,8, v kontra smer 3,8 do 4,2 bo BC. Dejansko pa glede na litre in narejene km 5,2 z ac klimo in lokalnimi sprehodi do trgovin. BC recimo pravi, da je povprečje na 5000 prevoženih km 4,8, dejansko pa kot rečno okrog 5,2-

Utk ::

Relanium je izjavil:

Utk je izjavil:

Najmanj kar bi moral naredit, da bi vedel koliko porabi pri 130 je, da bi gledal trenutno porabo pri tempomatu na 130 (morda še plus par km/h, da je RES 130), počakat da se stabilizira, in potem po istem odseku v obratno smer preverit če je enaka. Če ne, najdeš drugo cesto, ker ta ni ravna.
No, prej še seveda nastavit BC, da ti res točno kaže.

Nemogoče.
Ko se boš peljal nazaj bojo gume bolj segrete, v njih večji tlak posledično in manjši kotalni upor, veter se bo obrnil, motor bo bolj ogret, zračna vlaga se bo spremenila (kar spet vpliva na tek motorja), tovornjaki ti bojo ustvarjali vrtince, goriva bo malo manj, kar pomeni lažji avto, ... ... ...

Zato se v take podrobnosti enostavno ne splača spuščat, se pa da tu ogromno postorit, če se že greš v take podrobnosti.

Manj goriva čez 10 minut je pretirana podrobnost zaradi katere poraba ne bo niti pol deci večja ali manjša, da preveriš če je cesta sploh ravna je pa osnovna stvar, ker je lahko razlika cel liter v eno in drugo smer, čeprav je cesta na oko ravna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Relanium ::

Js ti iz svojih izkušenj povem še, da se že pri gumah lahko pozna več kot 1 liter (pa ne na račun tlaka v njih in njihove širine)
Pa to sem razbral šele iz svoje statistike.
Povprečje vsaj 5 rezervorarjev z goodyearkami in povprečje z nekimi michelinkami (in ožje so bile celo bolj požrešne)
Nevem, mogoče je kriva teža avta in gumo bolj mečka čeprav je na 2.5 bara, kaj pa jst vem.

Ampak pač... je pa zanimivo za razmišljat :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Malajlo ::

Iz LJ v Kranjsko Goro je bila poraba 6 litrov, nazaj pa pod 4. Subjektivno gledano pa sem z enako dinamiko vozil v obe smeri. Pa cesta je tudi čista ravnina. NOT!
Ampak tale je najboljša: "Drugače je po AC manjša poraba, sam sem enkrat vozil 180 (190 po števcu), in je blo porabe komaj 7,5l."

Na odprti cesti pri 70-80 (takšna bo povprečna hitrost) avto požre najmanj. Na AC bi najbrž pri konstantnih 80 požrl manj. Ampak na AC ne greš zato, da se 80 cijaziš.

OT: Sem pa razmišljal, da bi imel eno TDI mašino v kufru, da bi mi nad 90 dizel v tank tekel. A bi to delalo ali mora biti os motorja nujno v stiku s cestiščem (z menjalnikom ali brez je tudi vprašanje)?

dzinks63 ::

Najmanj avtomobil porabi pri cca 60km/h, če jih avtomobil zmore v 5 ali 6 prestavi pri zelo nizkih obratih brez cukanja. Panavadi to zmorejo vsi, nekateri tudi pri 50 km/h lepo vlečejo s skoraj štand gasom pri cca 1K obratih. Zato se ne čudit dedkom, ko vozijo po naseljih in izven njih 60 km/h, takrat je pač najnižja poraba. Spustiš se lahko liter nižje od deklarirane pri 90km/h, torej avtomobil ki pije 5l, bo pri cca 60km/h pri malih obratih v najvišji prestavi pil 4l/100km, s tem da se voziš sam in s praznim avtomobilom se podrazumeva samo po sebi.

Big_Al ::

Mogoče pa je problem v enačbi realna hitrost, ker ne vem kolko je kaj realno se peljat s 136KM 210+.

sammy73 ::

Big_Al je izjavil:

Mogoče pa je problem v enačbi realna hitrost, ker ne vem kolko je kaj realno se peljat s 136KM 210+.


Prejšnji avto s toliko konji mi je na števcu kazal okoli 210, realno je bilo pa 198. Se je pa takrat vrtel že v zelo neoptimalnih vrtljajih, tako da bi z drugačnim prestavnim razmerjem ali dodano 6 prestavo zmogel tudi tistih 10 dodatnih km/h.

Utk ::

Pri bencinarju ti 6. ne bi nič pomagala, pri dizlu pa morda, če je 5. res zelo narobe preračunana.

GrimReaper ::

Najmanj avtomobil porabi pri cca 60km/h, če jih avtomobil zmore v 5 ali 6 prestavi pri zelo nizkih obratih brez cukanja. Panavadi to zmorejo vsi, nekateri tudi pri 50 km/h lepo vlečejo s skoraj štand gasom pri cca 1K obratih. Zato se ne čudit dedkom, ko vozijo po naseljih in izven njih 60 km/h, takrat je pač najnižja poraba. Spustiš se lahko liter nižje od deklarirane pri 90km/h, torej avtomobil ki pije 5l, bo pri cca 60km/h pri malih obratih v najvišji prestavi pil 4l/100km, s tem da se voziš sam in s praznim avtomobilom se podrazumeva samo po sebi.

To je vse res.
Enkrat sem zanalašč probal. Avto Astra H 1.6 105KM.
Tudi tisto LJ-Kranjska Gora je res. Sam sem sicer probal iz Radovljice do Most pri Žirovnici pa je blo pri 90km/h proti Žirovnici 6,6l, nazaj pa 5,3l. Pri 60km/h pa 6,1 proti 4,3l.
Na oko bi res rekel da ni klanca, ampak je. 90 proti 60km/h je pa razlike 0,5-1l.
Glede dedkov pa ne vem če gledajo tolk na porabo, pomoje ko si že tolk star, se ne upaš več oz. nisi sposoben tolk hitro vozit. Sicer je pa to že pri veliko 45-55 letnikih, moj fotr in trije sodelavci so že primer, 2000 obratov in gasa.

Ampak tale je najboljša: "Drugače je po AC manjša poraba, sam sem enkrat vozil 180 (190 po števcu), in je blo porabe komaj 7,5l."

OK, tole sem res mal pretiraval. Nisem vozil celo pot 180. Ampak vseeno velja da na AC porabiš vsaj liter manj pri enakem stilu vožnje.
Drugače pa številke iz BC:
64,4km - 96km/h AVG - 4,7l - 7,4l/100km, šel sem pa max 185, večinoma pa 140
Izven naselja morm zlo pazit z gasom da pridem do take številke. Na AC sem ga pa konkretno teral, sej se vidi iz povprečne hitrosti ki je dvakrat višja kot izven naselja.
Pa še ena:
30,9km - 110km/h AVG - 2,2l - 7,4l/100km, šel sem max 150 in večinoma 130

To je blo tiste dvakrat ko sem bil na AC, izven naselja mam pa skos okol 8,5l.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Utk ::

Zanimivo kako si šel v prvem primeru večinoma 140 in max 185, v drugem večinoma 130, max 150, pa vseeno si imel v drugem večjo povprečno hitrost :)
Sej jaz to razumem, samo je pa tako, da te ta občutek prevara...nekdo bi iz tvojih podatkov rekel, da pri 130 troši pa 7,5. Čeprav ni tolk niti povprečna hitrost, niti mediana, niti nič. Sej morda da celo res, ampak ne moreš pa tega rečt. Še hujše bi bilo, če bi iz tega rekel, da ti pri 100 troši 7,5, to pa niti slučajno.
Imaš pa za izven naselja nekam veliko povprečje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GrimReaper ::

RedDrake je izjavil:

Povprecna hitrost ne igra veliko vloge (razlika med AC in regionalko).
Osebno mi uspe imeti pri povprecni hitrosti nekje 55-60km/h na regionalki porabo vse od 5,7L/100km do 10L+/100km.
Na isti relaciji, z 1,5t tezkim 1.6 bencincarjem in 127 konji.
Vse je odvisno od kolicine svinca v nogi :P.

Men taka razlika nikakor ne rata.
Recimo sem šel max 3000rpm, avg 56km/h max 100km/h in je blo 6,8l. Max 4000rpm in avg 64km/h max 110km/h je blo 7,3l. Max 6000rpm in avg 63km/h max 120km/h je blo 7,5l.
Kej dost počasneje in hitreje se pa niti ne da, ker govorimo o povprečni okol 60km/h, tko da recimo od 6,5-8l.
10l+ bi imel pa na isti relaciji samo če bi se peljal samo v drugi prestavi pri 80km/h.
Na drugih relacijah pa lahko pridem na 10l, če je veliko klanca, kjer pa res rabiš v glavnem drugo prestavo. Ampak tam pa ni šans da prideš pod 7l. Sej sem tud to probal, 7l proti 10,4l je blo.

Zanimivo kako si šel v prvem primeru večinoma 140 in max 185, v drugem večinoma 130, max 150, pa vseeno si imel v drugem večjo povprečno hitrost :)

Nisem začel merit na AC, ampak že od doma, sicer ni blo vmes semaforjev, ampak vseeno se na povprečni hitro pozna karkol že drugače narediš.

nekdo bi iz tvojih podatkov rekel, da pri 130 troši pa 7,5. Čeprav ni tolk niti povprečna hitrost, niti mediana, niti nič. Sej morda da celo res, ampak ne moreš pa tega rečt. Še hujše bi bilo, če bi iz tega rekel, da ti pri 100 troši 7,5, to pa niti slučajno.
Imaš pa za izven naselja nekam veliko povprečje.

Če bi hotel izmerit povprečno porabo pri 130 bi moral začet merit pri 130 in vozit konstantno 130, recimo za ene 10km.
Sej sem rekel da sem bil samo dvakrat na AC, ker sem z avtom dobil letno vinjeto, ki je bla že proti koncu roka. Pač tolk da sem mal probal kolk gre avto.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Imaš pa za izven naselja nekam veliko povprečje.

Aja, sem narobe razumel. Misliš povprečno porabo.
Ma ne da si mi z že tolk počasnim avtom še na porabo gledat. Sploh nisem šel nikol računat, ampak pomoje bi prišparal kvečjem 5EUR, če bi zlo lepo vozil.
Za ta denar pa zame ne obstaja nič boljšega kot pa to da se vsaj mal z užitkom voziš.
Sem se tut že parkrat s sodelavcem vozil, ki gre zlo počas, to pa res umreš zraven.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Grey ::

Utk je izjavil:

Ne, pri 130 ne kuri 5. Ker pol bi pri 70 2,5 litra.
No, razen tdi, ki začne proizvajat gorivo pod 90, to sem že napisal.

Verjel ali ne, na ljubljanski obvoznici je pri 90 km/h res nekaj podobnega (3 L/100 km). Drugače pa 5.1L/100km je trenutno povprečje. 135 km/h po števcu 90% časa od tankanja dizla. Ostalo je pospeševanje/zaviranje na avtocesti ter nekaj mestne vožnje. Moraš se pa zavedat, da je poraba eksponentna krivulja. Z nižanjem hitrosti ne pridobiš veliko, ker kmalu prideš na ravni del krivulje, z višanjem pa kmalu pridobiš na litrih in ne bistveno na hitrosti. Povezava moči motorja, navora, prestavnih razmerij itd.

Alamar ::

steklo je izjavil:

Je lahko pričakovati za okoli 30% nižjo porabo goriva izven AC, na relaciji vožnja 55-80km/h.
AC 120km/h.
Kako vam kaže potovalni računalnik?
Moj ga nažalost nima :(
Da. Odvisno od motorja. 1.2 fire engine mi žre 30-40% manj pri 70-90km/h na regionalki, kot pri 120 km/h na AC. Seveda odvisno od konfiguracije terena. Opcija je tudi, da na AC vozim v zavetrju malce hitrejšega tovornjaka in je poraba pri cca 100km/h izredno nizka.
Tisti, ki trdi, da računalnik kaže točno porabo napram izračunani se moti. Vsi, ki kažejo manj kot 0,5 l/100km razlike so precej natančni.

GrimReaper ::

Tisti, ki trdi, da računalnik kaže točno porabo napram izračunani se moti. Vsi, ki kažejo manj kot 0,5 l/100km razlike so precej natančni.

Potem je pa moj izredno dober.
Par primerov realna poraba proti BC:
8,13 - 8,1
7,73 - 7,7
8,10 - 8,1
8,06 - 8,1
8,79 - 8,8
8,49 - 8,5

In še tiste ki najbolj odstopajo:
8,01 - 8,1
7,98 - 7,9
8,42 - 8,3
8,50 - 8,4
8,72 - 8,6

Tko da recimo da je v +/-0,1l.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Utk ::

Grey je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, pri 130 ne kuri 5. Ker pol bi pri 70 2,5 litra.
No, razen tdi, ki začne proizvajat gorivo pod 90, to sem že napisal.

Verjel ali ne, na ljubljanski obvoznici je pri 90 km/h res nekaj podobnega (3 L/100 km). Drugače pa 5.1L/100km je trenutno povprečje. 135 km/h po števcu 90% časa od tankanja dizla. Ostalo je pospeševanje/zaviranje na avtocesti ter nekaj mestne vožnje. Moraš se pa zavedat, da je poraba eksponentna krivulja. Z nižanjem hitrosti ne pridobiš veliko, ker kmalu prideš na ravni del krivulje, z višanjem pa kmalu pridobiš na litrih in ne bistveno na hitrosti. Povezava moči motorja, navora, prestavnih razmerij itd.

No, ne verjamem.
Kanadčani so mu namerili 4,8 na "avtocesti", po njihovem testu je to vožnja od 70 do 100 na uro. Pri 135 ne kuri 5,1, pa če se vsi na glavo postavimo.
http://www.vw.ca/en/shopping_tools/inno...

Alamar ::

GrimReaper je izjavil:

Tisti, ki trdi, da računalnik kaže točno porabo napram izračunani se moti. Vsi, ki kažejo manj kot 0,5 l/100km razlike so precej natančni.

Potem je pa moj izredno dober.
Par primerov realna poraba proti BC:
8,13 - 8,1
7,73 - 7,7
8,10 - 8,1
8,06 - 8,1
8,79 - 8,8
8,49 - 8,5

In še tiste ki najbolj odstopajo:
8,01 - 8,1
7,98 - 7,9
8,42 - 8,3
8,50 - 8,4
8,72 - 8,6

Tko da recimo da je v +/-0,1l.

To si lahko dosegel le, če imaš malo postankov s prižganim motorjem. Takrat je seveda v večini primerov možno doseč odstopanje do 0.2

GrimReaper ::

En semafor imam na poti.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

l0g1t3ch ::

2.2 dizel, 165KM in dnevna relacija po AC v obe smeri, je poraba okoli 6,2L/100km, povprečje na cel tank računano na roke. Hitrost na AC je 130, nastavljena na tempomatu.

Malajlo ::

6+ po AC je pošteno in realno, ker nekateri imajo lastno vrtino pod havbo. Zato vsakemu, ki me vpraša, kolk mi avto žre, vrnem vprašanje, kaj hoče slišat: po pravici ali koliko sem imel najmanjšo porabo? Potem pa je to ali 6,3-6,5 ali pa "ja, tm na relaciji (sej ni važno, po kakšni cesti) pa pod štiri, a veš!"

Grey ::

l0g1t3ch je izjavil:

2.2 dizel, 165KM in dnevna relacija po AC v obe smeri, je poraba okoli 6,2L/100km, povprečje na cel tank računano na roke. Hitrost na AC je 130, nastavljena na tempomatu.

Kateri motor je to?

l0g1t3ch ::

Mazda 2.2 MZR-CD

Grey ::

Utk je izjavil:

Grey je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, pri 130 ne kuri 5. Ker pol bi pri 70 2,5 litra.
No, razen tdi, ki začne proizvajat gorivo pod 90, to sem že napisal.

Verjel ali ne, na ljubljanski obvoznici je pri 90 km/h res nekaj podobnega (3 L/100 km). Drugače pa 5.1L/100km je trenutno povprečje. 135 km/h po števcu 90% časa od tankanja dizla. Ostalo je pospeševanje/zaviranje na avtocesti ter nekaj mestne vožnje. Moraš se pa zavedat, da je poraba eksponentna krivulja. Z nižanjem hitrosti ne pridobiš veliko, ker kmalu prideš na ravni del krivulje, z višanjem pa kmalu pridobiš na litrih in ne bistveno na hitrosti. Povezava moči motorja, navora, prestavnih razmerij itd.

No, ne verjamem.
Kanadčani so mu namerili 4,8 na "avtocesti", po njihovem testu je to vožnja od 70 do 100 na uro. Pri 135 ne kuri 5,1, pa če se vsi na glavo postavimo.
http://www.vw.ca/en/shopping_tools/inno...

Poglej, s 50 litri naredi Megane (105KM), 1150 km po avtocesti, 130 tempomat konstantno. Torej, povprečna (hwy) poraba je 4,35L/100 km @ 130 km/h po tempomatu. Deklarirana je 4.1L/100 km. Ker sem včasih kar malo po gasu pritisnil in občasno 150 km/h je bilo ponavadi ob izpraznjenem tanku 4.7L/100km. Razlika pride zaradi neoptimalnih pogojev...gume, rahlo pospeševanje in zniževanje, neravna cesta itd. S Hondo (140KM) naredim skoraj 900 km s 46 litri. Povprečna poraba na avtocesti je torej 5,1L/100 km. Seveda, če si privoščim malo športnih pospeškov in vožnje na 150 km/h poraba ob koncu tanka skoči na 5.7L/100 km. Zdaj ne vem, al cegle voziš s sabo, al je pa res taka razlika med motorji. Bencinarji imajo ponavadi pri istih pogojih še do 2.5L/100km več.

Grey ::

l0g1t3ch je izjavil:

Mazda 2.2 MZR-CD

Nice, Japonc :)

WarpedGone ::

To si lahko dosegel le, če imaš malo postankov s prižganim motorjem. Takrat je seveda v večini primerov možno doseč odstopanje do 0.2

Zakaj bi ga pa prosti tek 'zmedel'?
Zbogom in hvala za vse ribe
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
743203 (1440) m0LN4r
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
757151 (4263) nekoman
»

Vw, škoda, seat 1.4, 1.6 dizl in poraba (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
629350 (5490) jalovec09

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12825474 (21182) Mavrik
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18320778 (11857) nekikr

Več podobnih tem