» »

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h

Engineer_ ::

jype je izjavil:

Engineer_> ne ne obstajajo. pokaži mi ga, cena mora biti pod 50.000 eur.

http://www.evalbum.com/2153


je to podobno masovni proizvodnji? je petka slučajno varen avto?

jype je izjavil:


Engineer_> jype, uredi javni prevoz po celi sloevniji tako kot je urejen v angliji pa ga bom.

Sem že. Zame deluje. Zase ga boš moral sam, ker nisi iz mojega kraja.


zame javnega prevoza ni. oziroma vozi vlak ob takih urah da bi za službo namesto 9 ur porabil 14.
kar me načeloma moti vendar če ni interesa postaviti neke infrastrukture in urediti javnega prometa pač ni druge izbire kot se voziti.

ali pa pač kupiti drugo hišo, kar pa stane takoj kakih 250.000 EUR.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

dzinks63 je izjavil:

Včasih smo že debatirali o blokadah na avtomobilih, vendar smo se bolj kot ne strinjali, če že, da bi bila na 150km/h, tale EU predlog je pa veliko ostrejši.


Z nesmrtnimi besedami Homerja Simpsona ob sprejetju nation-wide 55 mph limita on the highway (Nixonova administracija je na ta način hotela šparati z bližnjevzhodno nafto, zdaj enkrat mora biti ene 40 let tega):

"Sure, a few lives will be saved... But millions of people will be late!" :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

jype ::

Engineer_> je to podobno masovni proizvodnji? je petka slučajno varen avto?

Je. V zgodovini vesolja se še ni zgodilo, da bi kolesar ubil voznika Renault 5.

Engineer_> zame javnega prevoza ni. oziroma vozi vlak ob takih urah da bi za službo namesto 9 ur porabil 14.

Deal with it. Tudi jaz nimam izbire in _moram_ dihat onesnažen zrak. Lahko bi se preselil k tebi, ampak od tam bi do službe porabil 14 ur.

Engineer_> ali pa pač kupiti drugo hišo, kar pa stane takoj kakih 250.000 EUR.

Za ta dnar bi si lahko kupu ferarija in bi bil prej doma!

Zgodovina sprememb…

Engineer_ ::

saj dealam:) se vozim in mi je čisto kul ker vožnjo obožujem =)

glede na slab zrak pa si si sam kriv da živiš v najbolj onesnaženem kraju, kjer ni nobenega pretoka zraka. preseli se v lepše, čistejše mesto in ti bo boljše. torej kamorkoli samo da ne boš v kotlini na sredi slovenije.

jype je izjavil:

Engineer_> je to podobno masovni proizvodnji? je petka slučajno varen avto?

Je. V zgodovini vesolja se še ni zgodilo, da bi kolesar ubil voznika Renault 5.


o varnosti petke:

Zgodovina sprememb…

Engineer_ ::

jype je izjavil:


Za ta dnar bi si lahko kupu ferarija in bi bil prej doma!


z avtom rabim v eno smer malo več kot pol ure. s ferarijem, če si hodil na fri, boš vedel da ne bi porabil bistveno manj. po avtocesti bi že prišel hitreje, če ne bi spoštoval predpisov, medtem ko bi me vožnja po mestu enako zadrževala kot me zdaj.

z vlakom bi za isto pot potreboval približno uro in pol do 2 uri, s tem da bi moral it na vlak ob 6 zjutraj, da bi bil ob 8 na delu ;) ničvredn javn prevoz pač.


skratka omejitev na 115 kmh ni rešitev. Naj dajo tovornjake na železnico in uredijo javen prevoz, v lj recimo dajo tramvaj in bo onesnaženje takoj na minimumu!

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

Engineer_ je izjavil:

Brane22 je izjavil:


ne vidiš problema, niti v več kot 50% daljšem času vožnje?!

Če lahko ta čas počnem kaj drugega, ne.



hint: uporabi vlak ali avtobus.


Vlak ali avtubus me omejujeta velikokrat preko praktične meje. Če grem na sejem recimo v MB ali CE, je rahlo nerodno na vlak vleč parsto klil raznih materialov in opremo. Tudi brez tega je njuna režija previsoka za mnoge namene in poti. Velikokrat rabim okretnost in sposobnost štartati kadarkoli jaz to rabim.

In kot vidim, še zdaleč nisem edini. Zato pa je toliko avtomobilov. Nižje hitrosti bi lahko prinesle s seboj tudi več drugih prednosti. Recimo avtoindustrija bi se nehala tako intenzivno kurčit s parsto konjskimi modeli in bi se lažje spustila v dirko za najcenejšim avtočkom na dolge proge ( energija + servis + zavarovanje + ... ) in dobili bi bolj optimiziran prevoz, ki bi bil cenejši za isti učinek.

jype ::

Engineer_> skratka omejitev na 115 kmh ni rešitev.

Saj nihče ni rekel, da je to rešitev. Gre le za omejitev škode, ki jo lahko narediš.

Engineer_> z avtom rabim v eno smer malo več kot pol ure. s ferarijem, če si hodil na fri, boš vedel da ne bi porabil bistveno manj. po avtocesti bi že prišel hitreje, če ne bi spoštoval predpisov, medtem ko bi me vožnja po mestu enako zadrževala kot me zdaj.

Skratka, omejitev na 115km/h se te niti dotaknila ne bi.

Nisem hodil na FRI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

oh daj no brane. veš da temu ni tako no lepo te prosim, ne bodi tako naiven. zdaj so omejitve okoli 130 kmh, kar ni dosti več kot 115, pa imamo po 300 konjske avte. misliš da potem bi pa magično imeli največ 100 konjske, pa še to samo če imaš ferarija?


vidim tudi da o avtih ne veš veliko. Recimo 200 konjski audi z dizlom bo pokuril veliko manj kot žaba z imenom Clio enostavno zato ker ima močnejši motor in lažje teče enakomerno 100 kmh po avtocesti kot clio, ki ga moraš pritiskati do tal če hočeš tovornjak prehitet, če pa greš v klanec pa moraš še klimo ugasnit.

jype je izjavil:


Skratka, omejitev na 115km/h se te niti dotaknila ne bi.


res ne, ker vozim glede na situacijo na avtocesti in ne glede na omejitev ki je predpisana. Nekako tako kot ti s kolesom, ko skačeš po cesti ker oceniš da je to varno. Na prazni avtocesti torej nekoliko več, na polni nekoliko manj. Toliko, da je vedno 100% varno.

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

In zdaj folk pogleduje po dizlih in plinu bolj ko kadarkoli prej.

Prej sta bila oba obravnavana veliko bolj kot "pederska" kategorija.

Ampak ker je EU uprava prepolna zahrbtnih prašičev v iskanju politične ponudbe raznim lobijem, smo se šli zelenega razmišljanja samo ko je to ustrezalo določenim skupinam.

Tako je bilo pomembno da ja čimvečkrat kupiš "zeleni" izdelek, ki ga potem 50% recikliraš čez 6 mesecev za drug "zeleni" izdelek, povsem nepomembno pa, koliko ti ta izdelek traja.

Tako je bila avtoindustrija doslej povsem izvzeta kakršnegakoli racionalnega razmišljanja.
V SuperFederaciji, kjer se vodijo neskončne razprave o dovoljenem krivinskem radiju uvoženih banan itditd, se nihče ni obregnil ob to, da prodajamo avtomobile sposobne 200km/h za ceste z omejitvijo 130km/h.

Zakaj ? Zato, ker velika imena te industrije ležijo v velikih članicah EU in se o tem ne pogovarja.

Engineer_ ::

Brane22 je izjavil:

In zdaj folk pogleduje po dizlih in plinu bolj ko kadarkoli prej.

Prej sta bila oba obravnavana veliko bolj kot "pederska" kategorija.


Meni nikoli, ker sem nor na navor, ki mi ga lahko ponudi samo dizel.
In prav je da avto zmore 200 kmh. zato ker to pomeni da ima pri 130 kmh izredno nizke obrate in s tem majhno porabo.

če bi avto zmogel samo 130 kmh bi to pomenilo da bi vsi imeli pri 130 kmh 5500 rpm, da bi sploh šel 130 kmh. Povprečen avto, ki zmore 200 kmh ima pri 130 kmh največ kakih 3000 rpm, če je dizel pa še precej manj.


malce razmisli preden pišeš. Ni vse v končni hitrosti, pomembno je izključno samo prestavno razmerje, od katerega je odvisna tudi končna hitrost. Avtomobili bi namreč brez problema pospeševali tudi do višjih hitrosti če bi bili menjalniki tako narejeni samo potem bi bili pospeški slabši itd. Tako pa je pač narejeno tako da so pospeški in končna hitrost optimalni.

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

Dobor, nekateri so šli na plin v spomin na dedija, ki je imel službo v Aushwitzu, ampak izven teh posamičnih odstopanj je večina nekako tako gledala na stvari.

Engineer_ ::

problem je bila tudi infrastruktura oziroma..khm..pomanjkanje le te.
če bi šel pred letom 2000 na plin bi bil navaden bebec, saj ni bilo nikjer možno napolniti rezervarja. Danes je zgodba drugačna.

vseeno osebno avta ne bi predelal na plin. Na plin bi ga imel izključno samo če bi bilo to serijsko vgrajeno in primerno prilagojeno.

omejitev 115 kmh na avtocesti. Že vidim kako bi tovornakarji prehitevali avtomobile .....

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

Kakšna infrastruktura ? Elektroomrežje ?

Ne rabiš elektro omrežja za EU tit-for-tat.

Nemci so nam uvalili solarpanele.

Mi jim zdaj lepo vrnemo s tem, da prisilimo BMW, Audi in Porsche, da začnejo delat trocilindrične prdalice.

Engineer_ ::

na bencinskih črpalkah ni bilo možno polnit avta na plin. kako bi torej avto takrat predelal na plin?!?

MI bomo prisilili NEMŠKO industrijo v nekaj? upam da se šališ :)


http://bos.zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name...
infrastruktura ni samo elektrika.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Engineer_> res ne, ker vozim glede na situacijo na avtocesti in ne glede na omejitev ki je predpisana. Nekako tako kot ti s kolesom, ko skačeš po cesti ker oceniš da je to varno. Na prazni avtocesti torej nekoliko več, na polni nekoliko manj. Toliko, da je vedno 100% varno.

Skratka, svinjaš kot ti drago.

gzibret ::

avtomobili so največji onesnaževalec zraka v razvitem svetu. Da je to industrija ali kmetijstvo, velja le za tretji svet.

V SLO pa je stanje tako, da imamo popolnoma zasvinjan luft od dušikovih oksidov (iz prometa, da ne bo kakšnih nepotrebnih replik) že 2 dni po vdoru čistega polarnega zraka nad naše kraje, poleti pa prekoračene ravni troposferskega ozona čez vse meje. Promet je tudi glavni vir inhalabilnih delcev v urbanih okoljih. Če se osredotočimo zgolj na onesnaženje zraka, ki je le majhen segment skupnega onesnaženja, ki ga avtomobilski promet proizvaja. S tem, da hrupa in nevarnosti zaradi motoriziranega prometa sploh še nismo omenili.

Nič ne bi imel proti omejitev na avtocestah na 100 km/h. Še raje pa bi videl, da bi na trase AC položili železniške tire in uvedli hitre vlake.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

jype ::

Končno se je en pravi inženir oglasil.

Brane22 ::

MI bomo prisilili NEMŠKO industrijo v nekaj? upam da se šališ :)


Mi ne, ampak lahko se priklopimo na angleško idejo, če ta zaživi.

kar se plina tiče, je že dolgo dosegljiv pri nas.

Tudi ko se je število postaj drastično povečalo, je veliko folka to še vedno videlo kot nateg.

Dizel ravno tako. Jebeš stroške prevoza ali vpliv na okolje. Važno je da potegne in samo to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Engineer_ ::

pravi inženir ja. zravn pa bi zgradili ogromne parkirne hiše, kot fantazirate ljubljančani za obrobje ljubljane? :D

ne, plin ni dolgo dosegljiv pri nas. morda par let.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Engineer_> pravi inženir ja

Ja, pravi. Ki zna brat grafe in ni matematični analfabet.

Engineer_> zravn pa bi zgradili ogromne parkirne hiše, kot fantazirate ljubljančani za obrobje ljubljane? :D

O tem fantazirate predvsem tisti, ki "ne morete živeti brez osebnega avtomobila".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

jype je izjavil:


O tem fantazirate predvsem tisti, ki "ne morete živeti brez osebnega avtomobila".


izseli svoje možgane iz vaše zasvinjane ljubljane in razmisli če se da živet brez avta :)

in v Ljubljani živi le nekaj manj kot 10% našega prebivalstva, tako da bi rekel da velika večina noče živeti tam ;)

http://www.numbeo.com/pollution/city_re...

se pogovorimo malo o vaši ljubljanski onesnaženosti s hrupom in JAVNO RAZSVETLJAVO?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Engineer_> se pogovorimo malo o vaši ljubljanski onesnaženosti s hrupom in JAVNO RAZSVETLJAVO?

To moramo trpeti zato, da se nam hribovci ne zaletavate v bajte, ker tisto še bolj ropota.

Looooooka ::

Eni zgleda v zivljenju nimajo prav nic pametnega za poceti...oz nimajo prijateljev in jim je najvecji dogodek v mesecu to, da grejo pobozav ovco v ZOO.
In seveda bi zaradi takega pateticnega zivljenja radi kradli prosti cas drugim, ki zal premorejo malce vec obcutka za druzenje.
Mu bodo pac ukradli 30-60 minut na avtocesti v eno smer...da se bo ja lahko manj druzil.
Fino.
Da bi pa kdo zacel silit avtomobilsko industrijo v ne vem...vlaganje vsaj 30% dobicka v alternativna goriva to pa ne.
Bomo rajsi spet folk tepli po glavi.
Kaj takega lahko zahteva samo sociopat.

AndrejS ::

@Engineer_
hint: širše gume so uporabnejše pri vožnji skozi ovinke. pri vožnji naravnost pa so slabše ker ima avto samo slabše pospeške s širšimi gumami;)


Tu pa sem se nasmejal - daj premisli preden kaj napišeš

jype ::

Looooooka> Mu bodo pac ukradli 30-60 minut na avtocesti v eno smer...da se bo ja lahko manj druzil.

OMG, vsak dan prevoziš 6200 kilometrov?

AndrejS> Tu pa sem se nasmejal - daj premisli preden kaj napišeš

Ne more, ker ni inženir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

azislo ::

Menim, da je hitrost 130 Km/h čisto primerna. Je pa smešno za pop. brati cenene troll komentarje v tej temi :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: azislo ()

jype ::

azislo> Menim, da je hitrost 130 Km/h čisto primerna.

Na podlagi česa pa to meniš?

Ker če vas bo 90% ostalo doma, lahko preostali vozite 350, pa bo onesnaženje še vedno pol manjše, kot je zdaj. Hrupa bo sicer malce več, ampak to se da urediti z ustrezno postavitvijo zvočnih ovir.

PrimozR ::

Engineer prosim, da zamenjaš nick, tvoje izjave so sramota besedi inženir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Engineer_ ::

AndrejS je izjavil:

@Engineer_
hint: širše gume so uporabnejše pri vožnji skozi ovinke. pri vožnji naravnost pa so slabše ker ima avto samo slabše pospeške s širšimi gumami;)


Tu pa sem se nasmejal - daj premisli preden kaj napišeš


daj dokaz. širše gume = manj trenja = boljši pospešek in nižja poraba goriva. to kar je cilj te debate.

jype je izjavil:

Engineer_> se pogovorimo malo o vaši ljubljanski onesnaženosti s hrupom in JAVNO RAZSVETLJAVO?

To moramo trpeti zato, da se nam hribovci ne zaletavate v bajte, ker tisto še bolj ropota.


ne, to trpi vsa okolica k vidi oranžen odsev ljubljane na nebu ponoči.



sicer pa je bila ta debata že milijonkrat premleta pred zagovorniki polžje vožnje in zagovorniki dinamične vožnje po omejitvi. rezultat je vedno isti. počasnele bodo zagovarjale koleščke in javni prevoz, tisti ki imajo dejansko življenje pa radi čimprej pridejo od točke a do točke b. preprosto.

In namesto da bi se poizkušalo najti alternativo potratnim fosilnim gorivom se rajši poizkuša omejit uporabo le teh. naravnost trapasto.

Zgodovina sprememb…

furion ::

Najvecji problem na AC so tovornjakarji ki se prehitevajo. Zato naj bo omejitev 65km/h da se nebodo vec prehitevali, in bomo vsi vozili enako hitro, in nesrec ne bo. Kajti nesrece se dogajajo samo zaradi delta razlike v hitrostih vozil. Kazni pa naj bodo exponentne, 100e na prvih 5km/h prekoracitve, za vsake 5km/h pa se 3x vec od prejsnje. Pa bo mir.

Kdor pa hoce divjat, naj gre na dirkalisce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: furion ()

urosz ::

Predlog itak ne bo sprejet, tak da je vsa debata brezpredmetna imo.

jype ti pa ne nabijaj nekaj v prazno, ker spet pametuješ in se zaletavaš v zid. Si pomislil na negativne posledice, ki bi nastale zaradi znižanja maksimalne dovoljene hitrosti? Hrana, ki ti jo tovornjakar pripelje v mesto bi bila manj sveža, logistične storitve bi se podražile, zaradi česar bi imel manj denarja in bi posledično kupoval še manj kakovostno hrano. To sta samo 2 neposredni posledici, gotovo je zadaj še ogromno dejavnikov. Ti kot inženir in splošni vseved, boš pa najverjetneje znal izračunati, če se splača pridobiti teh par % (najbrž manj kot 1%) čistosti zraka na račun zgoraj omenjenih dejavnikov.

Brane22 ::

urosz je izjavil:

Si pomislil na negativne posledice, ki bi nastale zaradi znižanja maksimalne dovoljene hitrosti? Hrana, ki ti jo tovornjakar pripelje v mesto bi bila manj sveža,


V bistvu ne bi. Ozko grlos edaj nizo hitrosti tovornjakov, ki so itak pod dovoljeno hitrostjo ostalih vozil ampak jebade s čakanjem na prehodih, cijazenje skozi gužvo itd.

Sploh pa je cena goriva pomembna postavka in če bi poraba padla, bi se to odražalo tudi v ceni prevoza. Sploh če bi lahko spustil še ceno potrebne žive sile, ker ne bi rabil več dveh šoferjev, ampak bi stvari zlahka opravil eden recimo. Tisto malo daljša vožnja ne igra vloge v veliki večini primerov.

Blinder ::

haha 115 kmh pa še omejevalce v avte, so smešni :)) 115 jih jaz prekoračim na vsaki ravnici, če je omejitev 90
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Brane22 ::

Ti si očitno težek frajer.

Ne mroeš kar tako vozit več ko 115 na cesti za 90. To zmore samo ene par tipov, pa še ti so večinoma rally vozniki.

PrimozR ::

Em... Kako 115 kph omejitev vpliva na tovornjakarja? Kako ura ali ve vplivata na hrano, ki na bistveno slabše ohlajeni polici potem leži par dni? Kako bi se podražile logistične storitve, če, 1.) na tovornjake (logistika) omejitev nima vpliva, 2.) na kogar omejitev ima vpliv, znižanje hitrosti vpliva z znižanjem porabe goriva, torej s prihrankom na najdražjem strošku?

Shall i continue?

Neverjetno, kako se ljudje lahko hudujejo zaradi ubogih 15 km/h, ki jim v bistvu ne predstavljajo praktično nobene razlike, predstavljajo pa OGROMNO razliko, ko vse te male koščke, na katere so omejeni vaši pogledi (ne od vseh seveda), sestaviš v celoto.

furion ::

Blinder je izjavil:

haha 115 kmh pa še omejevalce v avte, so smešni :)) 115 jih jaz prekoračim na vsaki ravnici, če je omejitev 90

115 je krepko previsoko, think about the children!

Engineer_ ::

Brane22 je izjavil:

urosz je izjavil:

Si pomislil na negativne posledice, ki bi nastale zaradi znižanja maksimalne dovoljene hitrosti? Hrana, ki ti jo tovornjakar pripelje v mesto bi bila manj sveža,
Sploh če bi lahko spustil še ceno potrebne žive sile, ker ne bi rabil več dveh šoferjev, ampak bi stvari zlahka opravil eden recimo. Tisto malo daljša vožnja ne igra vloge v veliki večini primerov.


če se čas prevoza podaljša se podaljšajo tudi stroški. voznik mora prespat oziroma če se tovornkaj ne sme ustavit to pomeni da rabiš 2 voznika. isto je z avtobusnimi prevozi. če je pot predolga rabiš 2 voznika, kar grozovito zviša stroške.

115 kmh je sicer ravno na meji kjer vozijo tovornjaki. Tako da na srečo jih to bistveno ne bi prizadelo.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Brane22 je izjavil:

Ti si očitno težek frajer.

Ne mroeš kar tako vozit več ko 115 na cesti za 90. To zmore samo ene par tipov, pa še ti so večinoma rally vozniki.

Em... You'd be surprised, tudi 170 se da, pa potrebuješ vsega 100 konjev na tono.

Engineer_ je izjavil:

Brane22 je izjavil:

urosz je izjavil:

Si pomislil na negativne posledice, ki bi nastale zaradi znižanja maksimalne dovoljene hitrosti? Hrana, ki ti jo tovornjakar pripelje v mesto bi bila manj sveža,
Sploh če bi lahko spustil še ceno potrebne žive sile, ker ne bi rabil več dveh šoferjev, ampak bi stvari zlahka opravil eden recimo. Tisto malo daljša vožnja ne igra vloge v veliki večini primerov.


če se čas prevoza podaljša se podaljšajo tudi stroški. voznik mora prespat oziroma če se tovornkaj ne sme ustavit to pomeni da rabiš 2 voznika. isto je z avtobusnimi prevozi. če je pot predolga rabiš 2 voznika, kar grozovito zviša stroške.

Dej najdi še bolj beden argument, prosim. Res. Ker tole je rahlo smešno ;)

Sicer pa kaj ti omejuje tranzitne tovornjake napokati na vlak? :) (razen naših železnic seveda)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

urosz ::

Brane22 je izjavil:

urosz je izjavil:

Si pomislil na negativne posledice, ki bi nastale zaradi znižanja maksimalne dovoljene hitrosti? Hrana, ki ti jo tovornjakar pripelje v mesto bi bila manj sveža,


V bistvu ne bi. Ozko grlos edaj nizo hitrosti tovornjakov, ki so itak pod dovoljeno hitrostjo ostalih vozil ampak jebade s čakanjem na prehodih, cijazenje skozi gužvo itd.

Sploh pa je cena goriva pomembna postavka in če bi poraba padla, bi se to odražalo tudi v ceni prevoza. Sploh če bi lahko spustil še ceno potrebne žive sile, ker ne bi rabil več dveh šoferjev, ampak bi stvari zlahka opravil eden recimo. Tisto malo daljša vožnja ne igra vloge v veliki večini primerov.


Pa če iz 130 km/h spustiš omejitev na 115 km/h ne rešiš problema ozkega grla. Mejni prehodi imajo še vedno enako prepustnost (nek x vozil na uro).

Vprašanje je, če res pridobiš več z gorivom kot izgubiš s časom. Najbrž ne, glede na to, da večina tovornjakov itak vozi manj kot 115 km/h že sedaj. Tovornjakarjev se ta zakon v večini primerov ne bi niti dotaknil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urosz ()

Engineer_ ::

PrimozR je izjavil:


Sicer pa kaj ti omejuje tranzitne tovornjake napokati na vlak? :) (razen naših železnic seveda)


naše železnice. Verjetno tudi železnice marsikatere druge države. Če temu ne ib bilo tako, tovornjaki ne bi več vozili po avtocestah...nikjer. Tako pa še vedno vozijo marsikje.

Fora je v temle: če hočem varčevati z gorivom bom že zdaj vozil 110 kmh. zakaj ne bi že zdaj vozil 110 kmh?

ampak če se mi mudi mi pa povej zakaj ne bi smel vozit 130 kmh, če vem da lahko tiste pol litra goriva na 100 kmh reskiram zato, da bom na cil prispel malo hitreje.

dat splošno omejitev na 115 je neko sprenevedanje ljudi, uradnikov, ki želijo le upravičiti svoj obstoj in nič drugega. To ni rešitev, to je le zapis novega zakona in pobiranje kazni, zato da javna uprava lahko obstaja.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Naj čimprej nehajo, ane.

Brane22 ::

Engineer_ je izjavil:


če se čas prevoza podaljša se podaljšajo tudi stroški. voznik mora prespat oziroma če se tovornkaj ne sme ustavit to pomeni da rabiš 2 voznika. isto je z avtobusnimi prevozi. če je pot predolga rabiš 2 voznika, kar grozovito zviša stroške.


Res je, ampak če je hitrost bistveno nižja in s tem tudi energija vozila, je nevarnost manjša. Poleg tega so daljši dovoljeni reakcijski časi itd, kar bi mogoče lahko pomenilo zakonsko podaljšanje dovoljene dolžine fure.

To če ne vpeljemo avtomatike, sicer se enačbe lahko znatno spremenijo.

PrimozR ::

Zato sem pa napisal RAZEN... Srsly no, a lahko prebereš, preden postaš?

Engineer_ ::

brane22, poslušaj me...jaz že zdaj lahko vozim 110, če želim varčevati. razumeš? To tudi pogosto storim, ko vem da po službi nimam kakšnega dela. števec na 110 in gremo počasi domov.

postaviti omejitev na 115 kmh ni rešitev. je le razlog za pobiranje kazni. In tega ne podpiram na noben možen način. Pa naj se to nasprotuje z bilokakšno logiko. Ne. ne bom podpiral birokratov ki nek zakon napišejo zato da bi pobiral kazni in s tem polnili proračun.

spremembe je treba narediti drugod. Pojdi se peljat po angleških avtocestah, ti bo kmalu jasno kaj je to kulturna vožnja. Ljudje vozijo mirno pa jim ne dihajo za ovratnik s 1200 eur kazni kot pri nas.

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

No, če mislimo met Anglijo za vzor, rabimo za začetek kraljico, močno zgodovinsko podlago, tudi denar od kolonij itd ter ustrezne prilive, potem se pa lahko zazremo tudi v problematiko cest.

brez tega je brezveze delat parcialne primerjave.

jype ::

Engineer_> postaviti omejitev na 115 kmh ni rešitev. je le razlog za pobiranje kazni.

Ampak isto velja za postavit omejitev na 1500km/h?

Engineer_ ::

vorantz je izjavil:


Sem na rudniku tako, da naredim en krog okol nakupovalnega centra (par miunt) in ko pridem do uvoza na AC (takoj zraven) je voda na 90


sem ravnokar prebral tole cvetko v temi o tem kak se hitreje segreje avto.

predam se. očitno hitrejša pot od točke a do točke b res ni pomembna. :D

in vidim da se jype lahko pizdi še na koga drugega ki gorivo veliko bolj butasto kuri kot mi k se vozimo v službo.

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

In BTW ko govorimo o njihovi kulturni vožnji, koliko te je posledica šitloada kamer vsepovsod ?

Engineer_ ::

Brane22 je izjavil:

In BTW ko govorimo o njihovi kulturni vožnji, koliko te je posledica šitloada kamer vsepovsod ?


nič, ker isto lepo vozijo po podeželju. drugačna mentaliteta ljudi.

sicer imajo pa ogromno kriminala, ki ga pri nas ni. Tako se človek pač odloči za življenje na eni ali drugi točki.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Engineer_> kot mi k se vozimo v službo.

Loh bi šu peš, pa nisi dovolj moškega.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19824336 (19769) solatko
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12621239 (18116) fikus_
»

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15330778 (26029) roCkY
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7822090 (20246) WarpedGone
»

Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7118216 (16588) Aston_11

Več podobnih tem