Forum » Na cesti » Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
dzinks63 ::
Nor predlog EU
Včasih smo že debatirali o blokadah na avtomobilih, vendar smo se bolj kot ne strinjali, če že, da bi bila na 150km/h, tale EU predlog je pa veliko ostrejši.
Iz Bruslja prihaja precej nenavaden in nor predlog, da bi v 28 članicah omejili hitrost na avtocestah. Iz zdajšnjih 130 km/h na 115 km/h.
Celotna druščina dobro plačanih ljudi je s predlogom šla celo tako daleč, da razmišljajo o vgraditvi posebnega omejevalnika hitrosti v avtomobile, ki naj ne bi dovolil, da bi vozniki vozili več kot 115 km/h.
Včasih smo že debatirali o blokadah na avtomobilih, vendar smo se bolj kot ne strinjali, če že, da bi bila na 150km/h, tale EU predlog je pa veliko ostrejši.
jype ::
Super ukrep. Avtoceste so zaradi ekscesne porabe ob visokih hitrostih izvor večjega onesnaženja kot sodobne termoelektrarne. Znižanje pomeni znatno zmanjšanje izpustov neželjenih snovi v ozračje.
Ökozone EU-weit!
Ökozone EU-weit!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
Hayabusa ::
Novico je prvo napisalo rumeno UK časopisje http://www.dailymail.co.uk/news/article... , http://www.theguardian.com/world/2013/s...
našli so jo Balkanski kvazi novinarji ex Juge (googlaj "eu 115 kmh"), najboljše smešen del je ko angleži pišejo o "Britain fights EU's 'Big Brother'", ko imajo sami največ BB kamer po deželi/mestih.
našli so jo Balkanski kvazi novinarji ex Juge (googlaj "eu 115 kmh"), najboljše smešen del je ko angleži pišejo o "Britain fights EU's 'Big Brother'", ko imajo sami največ BB kamer po deželi/mestih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
ABX ::
115 km/h po avtocesti je nevarno.
Od dolgčasa boš zaspal, začel telefonarit, igral igrice, pošiljal SMS-e, umrl od starosti, ...
Od dolgčasa boš zaspal, začel telefonarit, igral igrice, pošiljal SMS-e, umrl od starosti, ...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
einstein :P ::
Super ukrep. Avtoceste so zaradi ekscesne porabe ob visokih hitrostih izvor večjega onesnaženja kot sodobne termoelektrarne. Znižanje pomeni znatno zmanjšanje izpustov neželjenih snovi v ozračje.
Ökozone EU-weit!
In katastrofo...
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Engineer_ ::
omejitev je irelevantna, namenjena samo polnenju proračuna.
Če hitrost na avtocesti omejijo na 115 kmh temu primerno lahko avtocesti odvzamemo ime avtocesta in jo spremenimo v hitro cesto, obvezne vinjete ali cestnine pa odstranimo.
Če hitrost na avtocesti omejijo na 115 kmh temu primerno lahko avtocesti odvzamemo ime avtocesta in jo spremenimo v hitro cesto, obvezne vinjete ali cestnine pa odstranimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Unknown_001 ::
Če bo res tako, pol bo prehitevlani pas samo še za okras, pa intervencijska vozila .
Jst bi najraje vsaj 140 vozil, tok da lahko tovornjake spodobno prehitim, ne pa to jajcanje.
Jst bi najraje vsaj 140 vozil, tok da lahko tovornjake spodobno prehitim, ne pa to jajcanje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Brane22 ::
Padla bo poraba goriva, onesnaževanje, obraba cest, stopnja varnostnih zahtev in ukrepov itd itd.
Mogoče na avtocesti niti ne, na obvoznicah pa IMHO komot.
Mogoče na avtocesti niti ne, na obvoznicah pa IMHO komot.
Engineer_ ::
ceste se ne obrabljajo bolj s hitrostjo vožnje. Dež mnogo bolj uniči asfalt kot avtomobili ki vozijo 300 kmh. Kaj šele slovenskih 130. Da ne govorimo o preveliki količini tovornjakov na avtocesti.
primerjajte recimo gorenjsko in primorsko avtocesto. Na primorski je tovornjakov preveč, na gorenjski skoraj nič. Razlika v obrabi je kot dan in noč.
poraba goriva pa je res nižja, ampak omejitev hitrosti s tem nima nič.
primerjajte recimo gorenjsko in primorsko avtocesto. Na primorski je tovornjakov preveč, na gorenjski skoraj nič. Razlika v obrabi je kot dan in noč.
poraba goriva pa je res nižja, ampak omejitev hitrosti s tem nima nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
einstein :P ::
Padla bo poraba goriva, onesnaževanje, obraba cest, stopnja varnostnih zahtev in ukrepov itd itd.
Mogoče na avtocesti niti ne, na obvoznicah pa IMHO komot.
In 11,5% dalj časa boš rabil, da boš prišel nekam...
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Brane22 ::
In 11,5% dalj časa boš rabil, da boš prišel nekam... ;((
Na kratkih turah ne. V povprečju je do obvoznice nekaj semaforjev in vožnje, pa tudi po sami obvoznici ne tiščiš vedno do same meje, tako da bo razlika bistveno manjša.
Na dolgih potovanjih po avtocesti bi pa to znalo nanesti malo več.
Čeprav bi se tudi tam znalo zgoditi, da bi končni efekt bil tega vreden, da bi imel znatno manj emisij in stroškov pod črto, kljub malenkostno daljšim transportnim časom.
Brane22 ::
In mnogi stroški bi bili lahko bistveno manjši.
Recimo energija avta je takrat samo 78% energije pri 130 km/h, torej so strukture v avtu lahko ustrezno lažje, motor pa manjši in bolje prilagojen novemu režimu. Tudi gume so lahko ožje in bolj ekonomične, da o zračnem uporu ne govorimo. Tudi avtomatizirana vožnja nasploh je pri nižjih hitrostih manj problematična itd itd.
Nenazadnje bi tako tudi električnim vozilom bistveno povečal konkurenčnost in s tem odprl vrata nadaljnjemu zmanjšanju emisij itd itd.
Tudi precej manjša hitrost se mi ne zdi problematična, če bi šla skupaj z avtomatično vožnjo.
Recimo da bi moral iz LJ nekam v Holandijo in bi mi to zneslo namesto kajvem 11h pri omejitvi 130km/h recimo 17h pri omejitvi 90km/h. Če med potjo vozi avtomatika in jaz lahko spim, ne vidim problema, še več, raje bi imel to varianto.
Recimo energija avta je takrat samo 78% energije pri 130 km/h, torej so strukture v avtu lahko ustrezno lažje, motor pa manjši in bolje prilagojen novemu režimu. Tudi gume so lahko ožje in bolj ekonomične, da o zračnem uporu ne govorimo. Tudi avtomatizirana vožnja nasploh je pri nižjih hitrostih manj problematična itd itd.
Nenazadnje bi tako tudi električnim vozilom bistveno povečal konkurenčnost in s tem odprl vrata nadaljnjemu zmanjšanju emisij itd itd.
Tudi precej manjša hitrost se mi ne zdi problematična, če bi šla skupaj z avtomatično vožnjo.
Recimo da bi moral iz LJ nekam v Holandijo in bi mi to zneslo namesto kajvem 11h pri omejitvi 130km/h recimo 17h pri omejitvi 90km/h. Če med potjo vozi avtomatika in jaz lahko spim, ne vidim problema, še več, raje bi imel to varianto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Engineer_ ::
In 11,5% dalj časa boš rabil, da boš prišel nekam... ;((
Na kratkih turah ne. V povprečju je do obvoznice nekaj semaforjev in vožnje, pa tudi po sami obvoznici ne tiščiš vedno do same meje, tako da bo razlika bistveno manjša.
ah spet en ljubljančan, ki se vozi samo po obvoznici, pametuje kakšna bi morala bit omejitev hitrosti na avtocesti -.-
Recimo energija avta je takrat samo 78% energije pri 130 km/h,
potem poraba mojega avta laže? pri 130 je namreč praktično ista kot pri 110. razlike ni niti 10%.
Recimo da bi moral iz LJ nekam v Holandijo in bi mi to zneslo namesto kajvem 11h pri omejitvi 130km/h recimo 17h pri omejitvi 90km/h. Če med potjo vozi avtomatika in jaz lahko spim, ne vidim problema, še več, raje bi imel to varianto.
ne vidiš problema, niti v več kot 50% daljšem času vožnje?!
kaj si povsem zmešan? si se peljal že kdaj z avtobusom v rim recimo? meni se je na avtobusu skoraj zmešalo. sedet toliko časa pri miru in čakat da voznik avtobusa MORDA naredi kakšno pavzo nato pa spet sedet. Šus v glavo. ti pabi 17 ur sedel...v avtu??? :D aha.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
bluefish ::
Recimo da bi moral iz LJ nekam v Holandijo in bi mi to zneslo namesto kajvem 11h pri omejitvi 130km/h recimo 17h pri omejitvi 90km/h. Če med potjo vozi avtomatika in jaz lahko spim, ne vidim problema, še več, raje bi imel to varianto.Čestitke, iznašel si javni prevoz.
Kakorkoli, ravno pri povsem avtomatiziranem cestnem sistemu so lahko hitrosti višje.
Nenazadnje bi tako tudi električnim vozilom bistveno povečal konkurenčnost in s tem odprl vrata nadaljnjemu zmanjšanju emisij itd itd.Aja, ker električna vozila sicer niso konkurenčna, je potrebno tako nasilno znižanje hitrosti vsem ostalim, da se izenačijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Engineer_ ::
Tudi gume so lahko ožje in bolj ekonomične, da o zračnem uporu ne govorimo.
gume nimajo veze s hitrostjo vožnje, glede tega se gleda samo oznako gume. In ne boš verjel, tudi z gumam ki jih lahko natakneš na jajčke kot so clio, corsa, polo in takšni se lahko vozi čez 200 kmh, pa so precej majhne.
hint: širše gume so uporabnejše pri vožnji skozi ovinke. pri vožnji naravnost pa so slabše ker ima avto samo slabše pospeške s širšimi gumami;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
bluefish> Aja, ker električna vozila sicer niso konkurenčna, je potrebno tako nasilno znižanje hitrosti vsem ostalim, da se izenačijo?
Ja, ker ostala vozila nasilno zastrupljajo ozračje vsem ostalim.
Ko boste emisije vozil shranjevali v za to namenjene rezervoarje, se seveda lahko pogovorimo o drugačnih režimih.
Ja, ker ostala vozila nasilno zastrupljajo ozračje vsem ostalim.
Ko boste emisije vozil shranjevali v za to namenjene rezervoarje, se seveda lahko pogovorimo o drugačnih režimih.
Pro_moted ::
Ah daj no, kot da je promet glavni krivec za onesnaževanje okolja. Se strinjam z omejitvijo vozil v mestih in zapiranje centrov mest za promet, zaradi bolj kakovostnega zraka v mestih. Ampak takšne ideje so pa res za prejšne stoletje. Da se pa najdete še podporniki, pa je itak čudež. Seveda najbolj glasni tisti, ki niti avtomobila nimajo. Kot ponavadi.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Engineer_ ::
krave recimo bolj onesnažujejo kot avti. ustvarijo abnormalno več metana.
naj torej vsi postanemo vegeterjanci in vozimo kolo..ergo se vrnemo v srednji vek, jype?
Takoj, ampak res takoj ko proizvedeš kvaliteten električen avto, ki bo sposoben se peljat 600 km z enim polnenjem, napolnit pa se ga bo dalo v ... recimo max 1 uri, cena vozila pa bo tam do 20.000 eur, bom svoje vozilo prodal in kupil tvoje električno.
in to vozilo mora seveda biti namenjeno vožnji. ne sme biti majhen mesten jajček tipa clio, aveo, yaris ali kaj podobnega.
tako. imaš odlično poslovno priložnost, če ti jo uspe realizirat boš milijarder. Sicer pa boš pač gonil še naprej svoje kolo po ljubljani.
naj torej vsi postanemo vegeterjanci in vozimo kolo..ergo se vrnemo v srednji vek, jype?
Takoj, ampak res takoj ko proizvedeš kvaliteten električen avto, ki bo sposoben se peljat 600 km z enim polnenjem, napolnit pa se ga bo dalo v ... recimo max 1 uri, cena vozila pa bo tam do 20.000 eur, bom svoje vozilo prodal in kupil tvoje električno.
in to vozilo mora seveda biti namenjeno vožnji. ne sme biti majhen mesten jajček tipa clio, aveo, yaris ali kaj podobnega.
tako. imaš odlično poslovno priložnost, če ti jo uspe realizirat boš milijarder. Sicer pa boš pač gonil še naprej svoje kolo po ljubljani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
balocom ::
Veliko sreče z uveljavljanem take uredbe v Nemčiji s njihovimi autobahni, kjer občasno ni omejitve hitrosti.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
jype ::
Pro_moted> Ah daj no, kot da je promet glavni krivec za onesnaževanje okolja.
Engineer_> tako. imaš odlično poslovno priložnost, če ti jo uspe realizirat boš milijarder. Sicer pa boš pač gonil še naprej svoje kolo po ljubljani.
Jebe se mi za tvoje potrebe. Samo zato, ker imaš ti drugačne, ti to ne daje pravice, da onesnažuješ _moj_ zrak. Se boš pač prilagodil.
Engineer_> tako. imaš odlično poslovno priložnost, če ti jo uspe realizirat boš milijarder. Sicer pa boš pač gonil še naprej svoje kolo po ljubljani.
Jebe se mi za tvoje potrebe. Samo zato, ker imaš ti drugačne, ti to ne daje pravice, da onesnažuješ _moj_ zrak. Se boš pač prilagodil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
ne, jype. ni tako.
seveda boš, kakor te poznam, takoj našel neko izjemo. da ti ne bo treba, sem jo našel že sam. v velemestih je razmerje seveda drugačno
tam imajo preveč prometa, pretoka zraka ni. Prav tako ni neke težke industrije.
realna slika onesnaženja zraka pa je točno takšna:
se boš pač ti prilagodil. imej plinsko masko čez obraz, če nisi sposoben narediti avta, ki ne onesnažuje. Ali pa prenehaj s kupovanjem hrane, tako bo še najbolje za vse. mestni ljudje najbolje onesnažujete okole, kar nazorno prikaže graf. kmetje morajo za vas porabiti enomrne količine goriva, krave proizvajajo metan. hrano morajo nujno škropit, da pride do vas. do vas jih morajo pripeljati težki tovornjki in tovorne ladje.
mi, ki živimo v vaseh pa si hrano lahko pridelamo sami z lopato in motiko, ergo ne onesnažimo nič.
ti svet onesnažuješ 38%, jaz pa 13%. razlika je velika, kaj boš storil glede tega? prilagodi se saj nočem da mi onesnažuješ zrak!!!!
temu primerno je hitrost na avtocesti 100% irelevantna. je procentualno gledano količina onesnaženja zaradi vožnje avtov tako majhna, da ni omembe vredna. je treba druge reči uredit.
seveda boš, kakor te poznam, takoj našel neko izjemo. da ti ne bo treba, sem jo našel že sam. v velemestih je razmerje seveda drugačno
tam imajo preveč prometa, pretoka zraka ni. Prav tako ni neke težke industrije.
realna slika onesnaženja zraka pa je točno takšna:
Jebe se mi za tvoje potrebe. Samo zato, ker imaš ti drugačne, ti to ne daje pravice, da onesnažuješ _moj_ zrak. Se boš pač prilagodil.
se boš pač ti prilagodil. imej plinsko masko čez obraz, če nisi sposoben narediti avta, ki ne onesnažuje. Ali pa prenehaj s kupovanjem hrane, tako bo še najbolje za vse. mestni ljudje najbolje onesnažujete okole, kar nazorno prikaže graf. kmetje morajo za vas porabiti enomrne količine goriva, krave proizvajajo metan. hrano morajo nujno škropit, da pride do vas. do vas jih morajo pripeljati težki tovornjki in tovorne ladje.
mi, ki živimo v vaseh pa si hrano lahko pridelamo sami z lopato in motiko, ergo ne onesnažimo nič.
ti svet onesnažuješ 38%, jaz pa 13%. razlika je velika, kaj boš storil glede tega? prilagodi se saj nočem da mi onesnažuješ zrak!!!!
temu primerno je hitrost na avtocesti 100% irelevantna. je procentualno gledano količina onesnaženja zaradi vožnje avtov tako majhna, da ni omembe vredna. je treba druge reči uredit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> se boš pač ti prilagodil.
Nope. Ti boš moral počistit za seboj, pa tudi naučiti se boš moral biti pismen. Slikce, ki jih limaš, zelo jasno kažejo, da je promet daleč največji onesnaževalec.
Engineer_> ti svet
Če bi ti zares bil inženir, si ne bi privoščil takšnih absurdnih lapsusov.
Engineer_> temu primerno je hitrost na avtocesti 100% irelevantna.
Super. Skratka, lahko je omejena na 100km/h, pa smo dogovorjeni.
Nope. Ti boš moral počistit za seboj, pa tudi naučiti se boš moral biti pismen. Slikce, ki jih limaš, zelo jasno kažejo, da je promet daleč največji onesnaževalec.
Engineer_> ti svet
Če bi ti zares bil inženir, si ne bi privoščil takšnih absurdnih lapsusov.
Engineer_> temu primerno je hitrost na avtocesti 100% irelevantna.
Super. Skratka, lahko je omejena na 100km/h, pa smo dogovorjeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
pozabljaš na to da si mestna srajčka, nesposobna skrbeti zase. zate morajo obstajati hladilniki, zate morajo obstajati tovornjaki in tovorne ladje ki ti dostavljajo hrano. zate mora biti odprta trgovina vse dni v tednu in kuriti energijo, da si kupiš hrano ko jo rabiš.
moja vožnja z avtočkom po avtocesti je irelevantna tudi če bi vozil 300 kmh, če morajo tebi vse dostaviti k riti. Si večji porabnik kot jaz.
poglej kmetijstvo, ki mora tebi pridelati hrano, temu prištej še tovorni promet, ki ti mora to hrano dostavit ;)
graf ki si ga prilimal ti je seveda izjemno slab. zakaj? zato ker ne zajema industrije in kmetijstva, ki sta mnogo večja onesnaževalca. opisuje izključno samo onesnaženje, ki ga povzroča promet. kar je seveda napačno saj procentualno gledano je promet zelo majhen onesnaževalec.
moja vožnja z avtočkom po avtocesti je irelevantna tudi če bi vozil 300 kmh, če morajo tebi vse dostaviti k riti. Si večji porabnik kot jaz.
poglej kmetijstvo, ki mora tebi pridelati hrano, temu prištej še tovorni promet, ki ti mora to hrano dostavit ;)
graf ki si ga prilimal ti je seveda izjemno slab. zakaj? zato ker ne zajema industrije in kmetijstva, ki sta mnogo večja onesnaževalca. opisuje izključno samo onesnaženje, ki ga povzroča promet. kar je seveda napačno saj procentualno gledano je promet zelo majhen onesnaževalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> pozabljaš
Ne.
Engineer_> moja vožnja z avtočkom po avtocesti je irelevantna tudi če bi vozil 300 kmh, če morajo tebi vse dostaviti k riti. Si večji porabnik kot jaz.
Ne.
Engineer_> poglej kmetijstvo, ki mora tebi pridelati hrano, temu prištej še tovorni promet, ki ti mora to hrano dostavit ;)
Ne.
Praktično polovico onesnaženja povzročiš ti osebno, s svojim cijazenjem po avtocestah. Če bi se že enkrat končno odločil, kje za hudiča hočeš biti in tam ostal, bi bil ta problem rešen. Dokler ni, se boš moral sprijazniti, da si največja packa na planetu.
Ne.
Engineer_> moja vožnja z avtočkom po avtocesti je irelevantna tudi če bi vozil 300 kmh, če morajo tebi vse dostaviti k riti. Si večji porabnik kot jaz.
Ne.
Engineer_> poglej kmetijstvo, ki mora tebi pridelati hrano, temu prištej še tovorni promet, ki ti mora to hrano dostavit ;)
Ne.
Praktično polovico onesnaženja povzročiš ti osebno, s svojim cijazenjem po avtocestah. Če bi se že enkrat končno odločil, kje za hudiča hočeš biti in tam ostal, bi bil ta problem rešen. Dokler ni, se boš moral sprijazniti, da si največja packa na planetu.
Engineer_ ::
dokaži, pokaži raziskavo, pokaži graf. ki zajema vse onesnaževalce, ne le porabnikov nafte ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
Praktično polovico onesnaženja povzročiš ti osebno, s svojim cijazenjem po avtocestah. Če bi se že enkrat končno odločil, kje za hudiča hočeš biti in tam ostal, bi bil ta problem rešen. Dokler ni, se boš moral sprijazniti, da si največja packa na planetu.
nisi, pokazal si graf ki prikazuje samo porabnike NAFTE. pokaži _vse_ porabnike.
takole. prevoz pozroči za največ 1/3 onesnaženja. k temu moraš prištet tovorni promet in tankarje. avtomobili so zanemarljivi. kar pokaže tvoj graf.
moj graf pokaže da PREVOZ ustvari 1/3 svetovnega onesnaženja od tega avtomobili in tovornjaku skupno ustvarijo 40% (kar pokaže tvoj graf) od 30% onesnaženja.
torej AVTOMOBILI IN TOVORNJAKI naredijo na svetu največ 14% onesnaženja in verjetno ti je jasno da so tovornjaki mnogo večji onesnaževalci kot naši majhni avtočki?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
avtočke daješ v isti predal kot tovornjake, ki k tvoji riti dostavljajo hrano. bravo :D
jaz se lahko 1 leto vozim in ne porabim toliko goriva kot tovornjak v 1 mesecu ;) :D
rajši bi videl če bi prepovedali tovornjake in jih dali na vlak, prav tako prepovedali kolesa in jih dali na trole. bi bili vsi varnejši. trole bi imele svoje kanale kjer bi vozili in ne bi mogli nikogar zbit, pešci bi bili varni, drugega prometa pa ne bi bilo v mestu.
vašo ljubljano pa tkao ali tako sovražim, so vsi taki kot ti. naduti do amena in brez pameti.
jaz se lahko 1 leto vozim in ne porabim toliko goriva kot tovornjak v 1 mesecu ;) :D
rajši bi videl če bi prepovedali tovornjake in jih dali na vlak, prav tako prepovedali kolesa in jih dali na trole. bi bili vsi varnejši. trole bi imele svoje kanale kjer bi vozili in ne bi mogli nikogar zbit, pešci bi bili varni, drugega prometa pa ne bi bilo v mestu.
vašo ljubljano pa tkao ali tako sovražim, so vsi taki kot ti. naduti do amena in brez pameti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> avtočke daješ v isti predal kot tovornjake, ki k tvoji riti dostavljajo hrano. bravo :D
Tako je. Ker en tovornjak k moji riti dostavi hrane za eno leto, en avto pa enega idiota za usem ur.
Engineer_> rajši bi videl če bi prepovedali tovornjake in jih dali na vlak, prav tako prepovedali kolesa in jih dali na trole. bi bili vsi varnejši.
Ja, vsi bi se morali prilagoditi tvojemu packanju ozračja. Bi šlo, če bi ti dejansko plačal za to, ampak jaz sem za gradnjo avtocest prispeval več, kot ste vsi vozniki skupaj.
Engineer_> vašo ljubljano pa tkao ali tako sovražim, so vsi taki kot ti. naduti do amena in brez pameti.
Tvoje sovraštvo je tako hudo, da izgubiš sposobnost pravilnega črkovanja, ko samo razmišljaš o teh rečeh. Obstaja veja medicine, ki se ukvarja s takimi težavami.
Tako je. Ker en tovornjak k moji riti dostavi hrane za eno leto, en avto pa enega idiota za usem ur.
Engineer_> rajši bi videl če bi prepovedali tovornjake in jih dali na vlak, prav tako prepovedali kolesa in jih dali na trole. bi bili vsi varnejši.
Ja, vsi bi se morali prilagoditi tvojemu packanju ozračja. Bi šlo, če bi ti dejansko plačal za to, ampak jaz sem za gradnjo avtocest prispeval več, kot ste vsi vozniki skupaj.
Engineer_> vašo ljubljano pa tkao ali tako sovražim, so vsi taki kot ti. naduti do amena in brez pameti.
Tvoje sovraštvo je tako hudo, da izgubiš sposobnost pravilnega črkovanja, ko samo razmišljaš o teh rečeh. Obstaja veja medicine, ki se ukvarja s takimi težavami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
Ja, vsi bi se morali prilagoditi tvojemu packanju ozračja. Bi šlo, če bi ti dejansko plačal za to, ampak jaz sem za gradnjo avtocest prispeval več, kot ste vsi vozniki skupaj.
glede na tvoje letne prihodke bi rekel da temu ni tako.
glede na to da voziš avto dekleta pa za ceste sploh nisi prispeval nič ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> glede na tvoje letne prihodke bi rekel da temu ni tako.
Glede na to, da mojih letnih prihodkov ne poznaš, lahko skleneva, da tudi v tem primeru ne poseduješ zadostne funkcionalne pismenosti, da bi o teh rečeh smotrno presojal.
Engineer_> glede na to da voziš avto dekleta pa za ceste sploh nisi prispeval nič ;)
Glede na to da ne vozim avtomobila, sem prispeval znatno več, kot porabim.
Glede na to, da mojih letnih prihodkov ne poznaš, lahko skleneva, da tudi v tem primeru ne poseduješ zadostne funkcionalne pismenosti, da bi o teh rečeh smotrno presojal.
Engineer_> glede na to da voziš avto dekleta pa za ceste sploh nisi prispeval nič ;)
Glede na to da ne vozim avtomobila, sem prispeval znatno več, kot porabim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
http://supervizor.kpk-rs.si/podj/611226...
smatram da lahko skleneva da si na forumu malenkost preveč nadut saj misliš da si anonimen.
kar še vedno ne pripelje do odgovora o temu ali se bolj splača postavit omejitev hitrosti na 115 kmh, kar ne bo nihče upošteval, ali pa naj že enkrat zgradijo drugi tir iz kopra proti LJ in s tem odstranijo tovornjake iz avtocest.
smatram da lahko skleneva da si na forumu malenkost preveč nadut saj misliš da si anonimen.
kar še vedno ne pripelje do odgovora o temu ali se bolj splača postavit omejitev hitrosti na 115 kmh, kar ne bo nihče upošteval, ali pa naj že enkrat zgradijo drugi tir iz kopra proti LJ in s tem odstranijo tovornjake iz avtocest.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Jaz nisem zaposlen v Hehe d.o.o.
Engineer_> smatram da lahko skleneva da si na forumu malenkost preveč nadut saj misliš da si anonimen.
Naduti smo torej tisti, ki zahtevamo smotrne omejitve vašega svinjanja, tisti, ki svinjate, pa zgolj skromno zahtevate, da nosimo in otrokom nadevamo plinske maske?
Engineer_> kar še vedno ne pripelje do odgovora o temu ali se bolj splača postavit omejitev hitrosti na 115 kmh, kar ne bo nihče upošteval, ali pa naj že enkrat zgradijo drugi tir iz kopra proti LJ in s tem odstranijo tovornjake iz avtocest.
Omejitev hitrosti na 115km/h je univerzalna preko celotne EU in je smiselna.
Engineer_> smatram da lahko skleneva da si na forumu malenkost preveč nadut saj misliš da si anonimen.
Naduti smo torej tisti, ki zahtevamo smotrne omejitve vašega svinjanja, tisti, ki svinjate, pa zgolj skromno zahtevate, da nosimo in otrokom nadevamo plinske maske?
Engineer_> kar še vedno ne pripelje do odgovora o temu ali se bolj splača postavit omejitev hitrosti na 115 kmh, kar ne bo nihče upošteval, ali pa naj že enkrat zgradijo drugi tir iz kopra proti LJ in s tem odstranijo tovornjake iz avtocest.
Omejitev hitrosti na 115km/h je univerzalna preko celotne EU in je smiselna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
točno tako, ker je moje onesnaževanje recimo bistveno manjše kot ga proizvede termoelektrarna krško ki greje tebi enakim.
moje sončne celice in toplotna črpalka proizvedejo natanko 0 onesnaženja.
moje sončne celice in toplotna črpalka proizvedejo natanko 0 onesnaženja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
nevone ::
S temi prepovedmi se nikamor ne pride. Vsak bi nekaj prepovedal, dokler ne pristanemo sam bogsigavedi kje.
Engineer ima prav. Najbolje, da vsi začnemo hrano pridelovat na star ročni način, da ne bomo kvarili zraka. Vsak zase, da se znebimo še transporta.
Ta omejitev na 115 km/h je čisto brez veze, ni pa katastrofa, to pa tudi ne.
o+ nevone
Engineer ima prav. Najbolje, da vsi začnemo hrano pridelovat na star ročni način, da ne bomo kvarili zraka. Vsak zase, da se znebimo še transporta.
Ta omejitev na 115 km/h je čisto brez veze, ni pa katastrofa, to pa tudi ne.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
Ni več daleč dan, ko bo omejitev hitrosti na avtocestah 100km/h po celi EU, omejitev znotraj mest pa 30km/h.
Ta dan bo zrak znatno čistejši, evropsko gospodarstvo pa bolj konkurenčno.
Engineer_> moje sončne celice in toplotna črpalka proizvedejo natanko 0 onesnaženja.
Razen na Kitajskem, kjer umre na tisoče otrok, ki kopljejo v rudnikih, da se ti lahko tolažiš z nič onesnaženja.
Ta dan bo zrak znatno čistejši, evropsko gospodarstvo pa bolj konkurenčno.
Engineer_> moje sončne celice in toplotna črpalka proizvedejo natanko 0 onesnaženja.
Razen na Kitajskem, kjer umre na tisoče otrok, ki kopljejo v rudnikih, da se ti lahko tolažiš z nič onesnaženja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Brane22 ::
ah spet en ljubljančan,
res je. In takih ni malo.
... ki se vozi samo po obvoznici, pametuje kakšna bi morala bit omejitev hitrosti na avtocesti
Od kod ti nick inženirja, če si tako fotošopaš videno ? Inženirje naj bi krasil občutek za realnost...
1. Ne vozim se samo po obvoznici.
2. Ne govorim o tem, da bi omejitev MORALA biti taka, kvečjemu o tem da jaz s tako omejitvijo ne bi imel problemov in da se mi zdi, da bi njene koristi v splošnem LAHKO prevagale škodo.
potem poraba mojega avta laže? pri 130 je namreč praktično ista kot pri 110. razlike ni niti 10%.
Možno, a najbrž ne. Enostavno ne premoreš ali pa nočeš opraviti potrebne miselne poti. Komot ima recimo tvoj avto slabši izkoristek pri nižji obremenitvi recimo.
ne vidiš problema, niti v več kot 50% daljšem času vožnje?!
Če lahko ta čas počnem kaj drugega, ne.
kaj si povsem zmešan? si se peljal že kdaj z avtobusom v rim recimo? meni se je na avtobusu skoraj zmešalo.
Saj ne govorim o avtobusu ampak o avtu. Kjer se, če vozi avtomatika, lahko komot raztegnem v horizontalo in zaspim, ali pa pogledam kak film na tabletu ali preštudiram kako snov itd itd.
In se nenazadnej ustavim in raztegnem noge kadarkoli mi to zapaše, ne da bi bil utrujen od vožnje.
sedet toliko časa pri miru in čakat da voznik avtobusa MORDA naredi kakšno pavzo nato pa spet sedet. Šus v glavo. ti pabi 17 ur sedel...v avtu??? :D aha.
Si ti prepričan, da si inženir ? Kar se avtobusa tiče, pač s tem postanejo drugi načini toliko bolj konkurenčni.
Če pa se že odločiš za avtobus, bo pa prevoz na ta račun senejši, postanki pa pogostejši.
Če govorimo o osebnem avtu z avtomatsko vožnjo, kaj točno ti brani, da se ustaviš, ko ti paše ali počneš kaj drugega med vožnjo ?
Engineer_ ::
takrat ko se najde bedak, ki bi to dejansko storil pričakujem da bodo že obstajali uporabni električni avti.
jype ::
Engineer_> takrat ko se najde bedak, ki bi to dejansko storil pričakujem da bodo že obstajali uporabni električni avti.
Uporabni električni avtomobili obstajajo že leta, neracionalne množice pa pač vztrajajo na svojem prepričanju, da je konj edini naraven način osebnega transporta.
Uporabni električni avtomobili obstajajo že leta, neracionalne množice pa pač vztrajajo na svojem prepričanju, da je konj edini naraven način osebnega transporta.
Engineer_ ::
jype ::
Engineer_> hint: uporabi vlak ali avtobus.
To bi lahko tudi ti storil, namesto da smetiš ozračje s skrajno nevarnimi snovmi.
To bi lahko tudi ti storil, namesto da smetiš ozračje s skrajno nevarnimi snovmi.
Engineer_ ::
Uporabni električni avtomobili obstajajo že leta, neracionalne množice pa pač vztrajajo na svojem prepričanju, da je konj edini naraven način osebnega transporta.
ne ne obstajajo. pokaži mi ga, cena mora biti pod 50.000 eur.
jype, uredi javni prevoz po celi sloevniji tako kot je urejen v angliji pa ga bom. trenutna situacija z javnim prevozom je, če ne živiš v velemestu, bedna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> ne ne obstajajo. pokaži mi ga, cena mora biti pod 50.000 eur.
http://www.evalbum.com/2153
Engineer_> jype, uredi javni prevoz po celi sloevniji tako kot je urejen v angliji pa ga bom.
Sem že. Zame deluje. Zase ga boš moral sam, ker nisi iz mojega kraja.
http://www.evalbum.com/2153
Engineer_> jype, uredi javni prevoz po celi sloevniji tako kot je urejen v angliji pa ga bom.
Sem že. Zame deluje. Zase ga boš moral sam, ker nisi iz mojega kraja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24336 (19769) | solatko |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21239 (18116) | fikus_ |
» | Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30778 (26029) | roCkY |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22090 (20246) | WarpedGone |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18216 (16588) | Aston_11 |