» »

Audi a6 30 tdi quattro let 2004

Audi a6 30 tdi quattro let 2004

ninokiki ::

Imam tezavo z mojim vozilom in prosim za kaksno mnenje in pomoc mogoce na podlagi kaksne iskusnje. Avto imam ze eno leto ima 215000km. Nekaj casa se mi je motor zaganjal vendar samo ko sem cakal na semaforju al pa ce je bil avto v leru seveda ko se zagreje prej ne potem mi je kolega ocistil kolektor na loputah se je stanje na obratomerju popravilo torej nic vec zaganjanja na motorju. Potem se mi ja zacel avto ugasati ne med voznjo ampak ko sem stal na mestu. Prizgala se je rumena spirala in avto enostavno ugasne, potem ga ponovni prizgem in grem normalno naprej ne ugasne vsakic ko stojim ampak obcasno. Parkrat ga peljemna tester in vsakic dobim drug odgovor-prvi mi rece da je visokotlacna pumpa, drugi da je pumpa in agr ventil, tretji pa dvigne palcko za merjenje olja v karterju in mi rece da mi uhaja nafta cez sobe v karter in da mi zaradi tega posledicno za trenutek avto zakadi skoraj plavi dim ampak ne vsakic vsake toliko casa za par sekund. Torej sobe in agr ventil, cetrti mi rece da agr ni ker ce on crkne pol vec ne dela ne more kr delat pa ne pa da cez sobe olje ne more uhajati v karter. Tako da nimam vec blage veze kaj narediti. Kar se mene tice bi zamenjal vse ampak cene teh delov so astronomske in vsaki pravi po svoje zato vas lepo prosim da mi odgovorite in s tem pomagate ce se le da ker vidim da teli mehankari samo ugibajo pa da ne bo nesporazuma to so usluzbenci porche verovskove autodelte in vrtaca. Se enkrat vas prosim da mi pomagate. Hvala nino
  • predlagal izbris: sandmat ()

MilanP ::

to je lambda sonda al pa elektronika okol

aja tdi pol pa zihr nemore bit lambda sori

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MilanP ()

Hammer123 ::

nikokiki:
Če potrebuješ pravega serviserja za VAG grupo ti lahko pošljem PM s kontaktom. Poba je meni že rešil par problemov na avtu, ki jih ostali enostavno niso prepoznali. Dela pa z original deli ali z replikami(tvoja odločitev).

ninokiki ::

LEPO PROSIM 051-655-886 HVALA

SkIDiver ::

Nafta ne pride v olje skozi motor mimo batov;)

Nafta lahko uhaja v olje skozi tesnilo osovine visokotlačne črpalke! V tem primeru je treba črpalko snet dol in zamenjat tesnila.

Če ti nagaja EGR (in ne AGR ventil) ti zaradi tega ne bo motor tresel in se ugašal. Boš zgolj opazil višjo porabo, kajenje pri močnejšem pospeševanju in malce obotajoč motor oz drobno cukanje, ki je odvisno od tega v kakem stanju je ostal EGR ventil.
Pri pospeševanju s polnim plinom in v določenem območju vrtljajev se EGR zapre in če je ostal odprt se to potem pozna pri pospeševanju, ker gre del izpušnih plinov ponovno v izgorevanje.

Če ti že ne nagaja kakšen senzor se črpalko preveri na namenski napravi, da se preveri tlak in količina goriva, ki jo je sposobna črpalka distribuirat.
Ravno tako se preveri posamezen injektor s šobami pri čemer se preverja kakšno količino goriva spusti skozi v določenem času, hitrost odpiranja in zapiranja, vzorec pršenja goriva, itd...

Plavi dim pa se pojavi, ker pride v valje olje, ki izgoreva skupaj z nafto. Vzrok za to so lahko slabi obročki batov, tefloni ventilov ali pa pride olje skozi turbino. Turbina pa bo redko povsem suha, vendar če je preveč mastna vsekakor ni dober znak. Če ima ležaj rotorja zračnost lahko skozi njega uhaja olje iz turbine v valje.
Dober podatek resnosti stanja je poraba olja na določen interval. Npr. koliko olja si moral doliti na 10k km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

ferdov ::

Da se prištulim, enak avto, enak motor, isti letnik. EGR lučka sveti vsakih 300 km. Vse dela OK. Kaj se mora popraviti in koliko to stane?

Hayabusa ::

Zablindiraj erg.

andromedar ::

SkiDiver: AGR je po nemško, glede na to, da je nemški avto :)

http://de.wikipedia.org/wiki/Abgasr%C3%...
Eh?

SkIDiver ::

@andromedar hvala. Nisem vedel.

@ferdov najprej preveriš dejansko napako, ki jo zabeleži ECU. Če je vzrok EGR/ARG ventil ga vzameš dol in očistiš s sprejem za čiščenje vplinjačev. Če so v ventilu deli iz gume (razna tesnila, itd...) pa uporabi čistilo, ki ni agresivno na gumo in umetne materiale. Na koncu spihaš z zrakom in ga namestiš nazaj. Če bo OK potem rešeno, sicer pa menjava.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bel dim iz izpuha, dizel - težava?

Oddelek: Na cesti
2010322 (9090) Raindancer
»

1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9134372 (17800) cleanac
»

Avto nima moci, kadi toyota d-4d dizel

Oddelek: Na cesti
3611640 (9997) Janac
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187758 (152771) Spajky
»

Največji motor na svetu

Oddelek: Znanost in tehnologija
337823 (7032) madmitch

Več podobnih tem