Forum » Na cesti » Avto nima moci, kadi toyota d-4d dizel
Avto nima moci, kadi toyota d-4d dizel
;-) ::
Je kak poznavalec dilzlov tukaj?
Gre za toyotin motor 2.0 d4d 116hp
Vcasih v 5prestavi ko pohodim vzdruzje hitrost a ne pridobiva, med tem zelo kadi. Ko saltam dol ga spet "obudim". Dpf filtra nima. Servisiran je redno, prva turbina se neslisna in sobe prve, pregledane.
Avto ima 160.000 in se ni imel nobenih vecjih tezav. Poraba je se kljub problemom vedno normalna cca 4,7l.
V trenutku ko se problem pojavi poraba pa bc ne naraste ampak pade na manj... Kaki predlogi?
Gre za toyotin motor 2.0 d4d 116hp
Vcasih v 5prestavi ko pohodim vzdruzje hitrost a ne pridobiva, med tem zelo kadi. Ko saltam dol ga spet "obudim". Dpf filtra nima. Servisiran je redno, prva turbina se neslisna in sobe prve, pregledane.
Avto ima 160.000 in se ni imel nobenih vecjih tezav. Poraba je se kljub problemom vedno normalna cca 4,7l.
V trenutku ko se problem pojavi poraba pa bc ne naraste ampak pade na manj... Kaki predlogi?
krneki0001 ::
Preglej cev med turbine in interkulerjem. Mogoče je počena.
Preveri delovanje aktuatorja. Kolegu so ostale lopatice tako, da je imel na nižjih obratih veliko moči, na višjih pa ni vse normalno delovalo - je kadil in nikamor šel.
Preveri delovanje aktuatorja. Kolegu so ostale lopatice tako, da je imel na nižjih obratih veliko moči, na višjih pa ni vse normalno delovalo - je kadil in nikamor šel.
;-) ::
Acdc sem pozabil sem omenit ze dva testerja ne pokazeta nic napak.
@nebivedu
aktuator je kaj? Meni to ne dela konstantno nevem na en tank (900km) 5x. Ko ga "stisim" ven pa spet mir.
Je mozno da je zapacan erg ventil
@nebivedu
aktuator je kaj? Meni to ne dela konstantno nevem na en tank (900km) 5x. Ko ga "stisim" ven pa spet mir.
Je mozno da je zapacan erg ventil
krneki0001 ::
EGR ventil je lahko zapacan.
Aktuator je del, ki premika lopatice variabilne turbine. In če je zapacan, ne premika lopatic, da bi imel optimalen pritisk.
Aktuator je del, ki premika lopatice variabilne turbine. In če je zapacan, ne premika lopatic, da bi imel optimalen pritisk.
Invictus ::
Če motor kadi, to pomeni slabo izgorevanje. Vzrokov pa precej. Tudi zanič kompresija, kar pa nočeš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
noraguta ::
Če motor kadi, to pomeni slabo izgorevanje. Vzrokov pa precej. Tudi zanič kompresija, kar pa nočeš.
Dej ne trapaj o slabi kompresiji
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Isotropic ::
letnik?
a mogoce kaj ves kuk porabi na ac pri 130?
a mogoce kaj ves kuk porabi na ac pri 130?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Unknown_001 ::
Kakšen je dim? Lahko ti za nameček tudi olje kuri.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
;-) ::
letnik?
a mogoce kaj ves kuk porabi na ac pri 130?
po bc 4,3-5 razen ko pospešuješ gre do 10, v halozah pokaze tud čarovniške številke 25 :D drugače pa povprečna mi je skos ista pod 5 tud po ročnih izračunih.
letnik 2005.
Unknown_001 je izjavil:
Kakšen je dim? Lahko ti za nameček tudi olje kuri.
dim je črn, ni moder, olja mi ne rabi čisto nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
;-) ::
Če pa ma kdo podobne težave, koliko slišim po garažah zadnje dni pa naj se javi da ugotovimo al je krivo gorivo :)
Glede na današnje branje vsega mogočega se mi zdi najbolj vrjetna razlaga nepravilno delovanje EGR ventila, če prav razumem ta ventil del izpušnih plinov vrača v sesalni del motorja, seveda pri samo manjših obratih, ko pa je motor obremenjen pa grejo plini samo direkt v izpuh-tu pa mislim da se pri meni zalomi in grejo plini še vedno v motor in posledično dimna zavesa + ne_pospeševanje.
Uporabne/dobre strani EGRja nisem našel nikjer, razen ekološke zadeve, zato ga bom jutri kar lepo blindiral.
Glede na današnje branje vsega mogočega se mi zdi najbolj vrjetna razlaga nepravilno delovanje EGR ventila, če prav razumem ta ventil del izpušnih plinov vrača v sesalni del motorja, seveda pri samo manjših obratih, ko pa je motor obremenjen pa grejo plini samo direkt v izpuh-tu pa mislim da se pri meni zalomi in grejo plini še vedno v motor in posledično dimna zavesa + ne_pospeševanje.
Uporabne/dobre strani EGRja nisem našel nikjer, razen ekološke zadeve, zato ga bom jutri kar lepo blindiral.
Go-ahead ::
Vsak dizel, ko dodajaš plin v višji prestavi zakadi. Saj zato pa ima avto prestave. Pospešuje v nižjih prestavah. Imaš težkov vozilo, RAV ?
;-) ::
Ne corolla je. Vem da so nize za pispesevat ampak pri pribl 2000rpm v peti ko pohodis pospesuje do 160 zelo lepo, sedaj ko ima probleme v tistih trenutkih pa sploh ne in dela dimno zaveso
Janac ::
po moje nekaj s turbino, ker ko ti dela dim, pomen da ni dost zraka v cilindrih da bi nafta lahko zgorela(overfuelling).
dxx ::
Točno isti avto, isti motor in isti simptomi. Zgodilo se mi je v nedeljo, ko sem šel na karting. Avto naložen + prikolica, v klanec ni šel več kot 80 po ravnem pa 100. Kadil na polno. Slišalo se je pihanje pri motorju, ko je turbina"zagrabila". Sem peljal v ponedeljek kar na toyota lovše (radomlje), cca 2uri sem bil brez avta, prišlo me je 30eur, bila pa je počena cev med turbino in motorjem.
krneki0001 ::
Točno isti avto, isti motor in isti simptomi. Zgodilo se mi je v nedeljo, ko sem šel na karting. Avto naložen + prikolica, v klanec ni šel več kot 80 po ravnem pa 100. Kadil na polno. Slišalo se je pihanje pri motorju, ko je turbina"zagrabila". Sem peljal v ponedeljek kar na toyota lovše (radomlje), cca 2uri sem bil brez avta, prišlo me je 30eur, bila pa je počena cev med turbino in motorjem.
tole sem jaz napisal že v prvem postu
krneki0001 je izjavil:
Preglej cev med turbine in interkulerjem. Mogoče je počena.
bleem ::
Pri meni je bilo dokaj podobno avensin d4d. Slaba "vlečenje" + črne saje iz izpuha. Problem so bile dize. 1 čisto hin, 3 pa na meji. Po vrhu pa mi je še turbina piskala .. sem nabavil "austauš" ... ni kaj velik strošek:)
user-pass ::
8 let sem vozil Avensis D4D in sem imel ob podobnih simptomih dvakrat zamasen EGR ventil, enkrat pa SCV ventil. Ko sem prenehal tankat slovenski dizel, so problemi izginili, za nekatere je to nakljucje, ... Verjetno je bil problem, ker japonski injection sistemi niso bili prilagojeni na zajeten delez biodizla v dizlu. Najbrz je pri novejsih motorjih problem odpravljen. Turbina je bila tudi menjana, samo to so bili drugi simptomi.
Sicer pa mi je bil takrat v pomoc Toyota Adria forum.
Sicer pa mi je bil takrat v pomoc Toyota Adria forum.
krneki0001 ::
Biodizel imajo tudi v tujini. Samo je očitno boljše kvalitete, "ker v sloveniji je za slovence itak vse dobro".
Aston_11 ::
Jaz recimo tankam izključno OMV, pa mi pocukava. Vendar ko izlopim EGR, mi ne pocukava, tako da nafta najbrž ni. ALi pa ga vrže v kakšen bolj splošen program, kjer na to ni občutljiv.
Nekje so pisali po nemških forumih, da je pomagala menjava filtra nafte...
Nekje so pisali po nemških forumih, da je pomagala menjava filtra nafte...
Unknown_001 ::
Jaz recimo tankam izključno OMV, pa mi pocukava. Vendar ko izlopim EGR, mi ne pocukava, tako da nafta najbrž ni. ALi pa ga vrže v kakšen bolj splošen program, kjer na to ni občutljiv.
Nekje so pisali po nemških forumih, da je pomagala menjava filtra nafte...
Sem že videl petrolov tovornjak na OMV črpalki... :)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Jaz recimo tankam izključno OMV, pa mi pocukava. Vendar ko izlopim EGR, mi ne pocukava, tako da nafta najbrž ni. ALi pa ga vrže v kakšen bolj splošen program, kjer na to ni občutljiv.
Nekje so pisali po nemških forumih, da je pomagala menjava filtra nafte...
Sem že videl petrolov tovornjak na OMV črpalki... :)
Zato ker so privatniki kupili stare tovornjake in vozijo gorivo na vse pumpe.
Martin Krpan ::
Na OMV kar lepo vozi Petrol sam , popolnoma isto gorivo kot zase.
Pa na INO isto.
Pa na INO isto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Martin Krpan ()
bobby ::
Lastnik 2002 d4d 90km sicer dela,.
Cca 30k na leto, 2x na leto servis ker jih delam na 15k ampak na petrolu ne tankam vec oz samo v izrednih primerih.
Zanalasc sel testirat kakšen filter za gorivo pride pri tankanju omv ali Petrol pa kar sem videl na lastnem oke,.. No way Petrol any more. To je druga debata.
V tvikem primeru pa cev, kot so ti ze rekli, egr ventil, turbina skor zihr ni, ce bi bila visokotlačni / nizkotlacno ventil bi padel v rezerv mode, in pa lopute turbine kar pa spet malo dvomim ker moc imas, samo kadi kar je pa signal slabega izgorevanja v vecini primerov
Cca 30k na leto, 2x na leto servis ker jih delam na 15k ampak na petrolu ne tankam vec oz samo v izrednih primerih.
Zanalasc sel testirat kakšen filter za gorivo pride pri tankanju omv ali Petrol pa kar sem videl na lastnem oke,.. No way Petrol any more. To je druga debata.
V tvikem primeru pa cev, kot so ti ze rekli, egr ventil, turbina skor zihr ni, ce bi bila visokotlačni / nizkotlacno ventil bi padel v rezerv mode, in pa lopute turbine kar pa spet malo dvomim ker moc imas, samo kadi kar je pa signal slabega izgorevanja v vecini primerov
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
;-) ::
Zdravo ja sem.
Snel sem EGR, motorcek iz egrja in batek v egrju se ni premikal, 2 spreja breake cleanerja nista pomagala zato sem ga odbesel v sluzbo in dal v vroce in elektro razmascevanje ter par sekund solno kislino no pa je zacel se gibat, malo sem se poscetkal s staro zobno scetko pa je kot nov. Menjal sem se naftni filter ker je bilo ze vse razkopano tam okoli, v njem sem nasel sataraž in nutelo :) ker sem mel vse ravno narazen sem ocistil in spihal se maf senzor.
Po testni voznji je bilo vse ok vlece pa kot da ima 20km vec, turbo luknje se ne cuti vec tak...
Pomoje je 160k km kurilca in bele nafte je naredlo svoje na prvi naftni filter,in egr ceprav taki ki tankajo nafto vidim da imate se pogosteje take tezave. Pa da se nebo vnela kaka nepotrebna debata, vse bencinske razen agip imajo isto nafto le svoje aditive ki jih avto ne rabi, isto stvar ko vidite tovornjak polnit rezervoarje nalijejo tud za kurilca, le da vlijejo se deci barve noter za celo polnitev, imam pa raje 0,1 promil zvepla noter kot letne/zimske aditive ki so noter sam zarad oglasevanja.
Strosek je bil 16€ in 3 urce sraufanja.
Snel sem EGR, motorcek iz egrja in batek v egrju se ni premikal, 2 spreja breake cleanerja nista pomagala zato sem ga odbesel v sluzbo in dal v vroce in elektro razmascevanje ter par sekund solno kislino no pa je zacel se gibat, malo sem se poscetkal s staro zobno scetko pa je kot nov. Menjal sem se naftni filter ker je bilo ze vse razkopano tam okoli, v njem sem nasel sataraž in nutelo :) ker sem mel vse ravno narazen sem ocistil in spihal se maf senzor.
Po testni voznji je bilo vse ok vlece pa kot da ima 20km vec, turbo luknje se ne cuti vec tak...
Pomoje je 160k km kurilca in bele nafte je naredlo svoje na prvi naftni filter,in egr ceprav taki ki tankajo nafto vidim da imate se pogosteje take tezave. Pa da se nebo vnela kaka nepotrebna debata, vse bencinske razen agip imajo isto nafto le svoje aditive ki jih avto ne rabi, isto stvar ko vidite tovornjak polnit rezervoarje nalijejo tud za kurilca, le da vlijejo se deci barve noter za celo polnitev, imam pa raje 0,1 promil zvepla noter kot letne/zimske aditive ki so noter sam zarad oglasevanja.
Strosek je bil 16€ in 3 urce sraufanja.
bobby ::
Poraba? Je kaj padla? Po moke da bo kake pol litra manj na 100km
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bobby ::
4,7?
Kerga avensisa oa imas to?
Kolk masina? Oprema, letnik?
Imam corollo 2002 z 90km pa studeram o menjavi in avensis mi je se kako v okviru zelja in ostalega.
Aja, sorry 116ho.
Letnik? A kej ves oznako motorja?
Kerga avensisa oa imas to?
Kolk masina? Oprema, letnik?
Imam corollo 2002 z 90km pa studeram o menjavi in avensis mi je se kako v okviru zelja in ostalega.
Aja, sorry 116ho.
Letnik? A kej ves oznako motorja?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
bobby ::
Dej poglej, pls.
1cd-ftw e11 al pa e12?
Katalizator ima?
Mmoram priznat, da sem svojo toyoto nabavil pod rahlo prisilo, amp zdej, ma ne jebem drugih avtov. Vsaj zaenkat ne, tolk hvalezne zadeve ze dolgo ne. To dela.
Od kar jo imam, 5let, 160kkm, redni servisi, cca 100eur, enkrat nek ventil, 170eur, pusa za starter, 35eur, nic rjava, na vsake 7500dobi se litr olja, ker to pac papajo te motorji, hladne ne tisim, vroce pocakam, predno jo ugasnem, norim ne po cestah. Dela.
1cd-ftw e11 al pa e12?
Katalizator ima?
Mmoram priznat, da sem svojo toyoto nabavil pod rahlo prisilo, amp zdej, ma ne jebem drugih avtov. Vsaj zaenkat ne, tolk hvalezne zadeve ze dolgo ne. To dela.
Od kar jo imam, 5let, 160kkm, redni servisi, cca 100eur, enkrat nek ventil, 170eur, pusa za starter, 35eur, nic rjava, na vsake 7500dobi se litr olja, ker to pac papajo te motorji, hladne ne tisim, vroce pocakam, predno jo ugasnem, norim ne po cestah. Dela.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Jinx22 ::
Mogoče podobna težava. Honda CRV 2.2 Diezel star šest let delal kot urca do enega meseca nazaj, ko je zjutraj prenehal vžigat v prvo. Drugi ali tretji poizkus začne s 600 obrati in nato po parih sekundah pride do 900.
Skoz je redno servisiran. Priklop na comp. ni pokazal nobene napake. Zamenjali filter za gorivo, k nafti dolili neko čistilo v rezervoar za gorivo, pregledali pumpo, (OK),akumulator(OK), ponastavili in pregledali šobe za vbrizg goriva (OK). Serviser je spraševal vse poznane serviserje, če bi kdo vedel kaj je. Nekdo je predlagal menjavo neke membrane, ki vrača gorivo. Po ponastavitvi šob v avtu voham nafto. Zakaj? Se morda komu od vas poraja kakšna ideja, kaj bi to lahko bilo? Kako je možno, da avto zjutraj komaj vžge, čez dan pa vžiga normalno, pa čeprav se ravno tako v času službe 8 ur, dodobra ohladi.
Naj povem še, da je bil avto na dopustu parkiran malo s kljunom navzdol in seveda na višji temperaturi in je vžigal bolje kot doma, a še vedno ne tako kot preden se mu je to začelo dogajati.
Skoz je redno servisiran. Priklop na comp. ni pokazal nobene napake. Zamenjali filter za gorivo, k nafti dolili neko čistilo v rezervoar za gorivo, pregledali pumpo, (OK),akumulator(OK), ponastavili in pregledali šobe za vbrizg goriva (OK). Serviser je spraševal vse poznane serviserje, če bi kdo vedel kaj je. Nekdo je predlagal menjavo neke membrane, ki vrača gorivo. Po ponastavitvi šob v avtu voham nafto. Zakaj? Se morda komu od vas poraja kakšna ideja, kaj bi to lahko bilo? Kako je možno, da avto zjutraj komaj vžge, čez dan pa vžiga normalno, pa čeprav se ravno tako v času službe 8 ur, dodobra ohladi.
Naj povem še, da je bil avto na dopustu parkiran malo s kljunom navzdol in seveda na višji temperaturi in je vžigal bolje kot doma, a še vedno ne tako kot preden se mu je to začelo dogajati.
Aston_11 ::
Janac ::
Mogoče podobna težava. Honda CRV 2.2 Diezel star šest let delal kot urca do enega meseca nazaj, ko je zjutraj prenehal vžigat v prvo. Drugi ali tretji poizkus začne s 600 obrati in nato po parih sekundah pride do 900.
Skoz je redno servisiran. Priklop na comp. ni pokazal nobene napake. Zamenjali filter za gorivo, k nafti dolili neko čistilo v rezervoar za gorivo, pregledali pumpo, (OK),akumulator(OK), ponastavili in pregledali šobe za vbrizg goriva (OK). Serviser je spraševal vse poznane serviserje, če bi kdo vedel kaj je. Nekdo je predlagal menjavo neke membrane, ki vrača gorivo. Po ponastavitvi šob v avtu voham nafto. Zakaj? Se morda komu od vas poraja kakšna ideja, kaj bi to lahko bilo? Kako je možno, da avto zjutraj komaj vžge, čez dan pa vžiga normalno, pa čeprav se ravno tako v času službe 8 ur, dodobra ohladi.
Naj povem še, da je bil avto na dopustu parkiran malo s kljunom navzdol in seveda na višji temperaturi in je vžigal bolje kot doma, a še vedno ne tako kot preden se mu je to začelo dogajati.
nafta steče nazaj v rezervoar? preveri nepovratni ventil
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dizl izguba moči (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22337 (2359) | IL_DIAVOLO |
» | Ford mondeo 2.2 2006 diesel pomočOddelek: Na cesti | 4032 (3108) | Sony2012 |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10834 (9617) | -valvoline- |
» | Ford mondeo mk3 spušča črn dim in je v safe moduOddelek: Na cesti | 5386 (4468) | SaXsIm |
» | avto ima probleme - kaj bi bilo krivo?Oddelek: Na cesti | 21505 (20386) | andromedar |