Forum » Na cesti » Bel dim iz izpuha, dizel - težava?
Bel dim iz izpuha, dizel - težava?
Raindancer ::
Pozdravljeni,
zadnje čase opažam, da se včasih pokadi bel dim iz izpuha. Prekontrolirano olje, tekočine, to je BP. Edina menjava v tem letu so bili batni obročki. Klima deluje BP.
Avto tudi rahlo počasneje potegne od semaforja - RPM je okoli 2000, običajna 'normala' je okoli 1500 - 1700, pri tem, da je avto avtomatik. (1.3, star 10 let).
Je taka stvar normalna - kondenz - ali pa bo treba še malo pogledati pod havbo?
Hvala za odgovore in lep pozdrav,
Raindancer
zadnje čase opažam, da se včasih pokadi bel dim iz izpuha. Prekontrolirano olje, tekočine, to je BP. Edina menjava v tem letu so bili batni obročki. Klima deluje BP.
Avto tudi rahlo počasneje potegne od semaforja - RPM je okoli 2000, običajna 'normala' je okoli 1500 - 1700, pri tem, da je avto avtomatik. (1.3, star 10 let).
Je taka stvar normalna - kondenz - ali pa bo treba še malo pogledati pod havbo?
Hvala za odgovore in lep pozdrav,
Raindancer
TheBlueOne ::
Bel dim je praviloma sranje. Pojdi k mehaniku, spremljaj koliko imas hladilne. Zna biti, da ti je slo tesnilo na glavi motorja. Kondenz je na zacetku voznje..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
jukoz ::
Ker avto? Fiat oz Fiatov motor?
Na pri meni na peugeotu motorju so šle kao šobe. Lahko da je motor isti, moj je bil 50kW 1.4 Peugeot (isti tudi v fordih, citroenih, mislim da tudi Toyotah...).
Dogajalo se mi je samo ko je bilo vroče, če je bil avto ogret in s štantgasom - čakanje na dolgem semaforju, mejah, cestninah itd. Pozimi ni bilo opaziti, poleti je pa lahko kadil ko zmešan. Če si dal gas in ga nabil na obrate je bilo OK.
Na pri meni na peugeotu motorju so šle kao šobe. Lahko da je motor isti, moj je bil 50kW 1.4 Peugeot (isti tudi v fordih, citroenih, mislim da tudi Toyotah...).
Dogajalo se mi je samo ko je bilo vroče, če je bil avto ogret in s štantgasom - čakanje na dolgem semaforju, mejah, cestninah itd. Pozimi ni bilo opaziti, poleti je pa lahko kadil ko zmešan. Če si dal gas in ga nabil na obrate je bilo OK.
Malajlo ::
Bel dim - voda. Moder dim - olje. Črn dim -nafta.
Puhanje bele meglice je pa megla. Dobesedno.
Kdaj se ti pa pokadi? Ko spustiš gas? Ko ga pohodiš? Med obremenitvijo, ob spuščanju?
Puhanje bele meglice je pa megla. Dobesedno.
Kdaj se ti pa pokadi? Ko spustiš gas? Ko ga pohodiš? Med obremenitvijo, ob spuščanju?
DamijanD ::
Moder dim v večini primerov kaže na težavo s turbino
Črn dim na čudno zgorevanje (tlak vbrizga)
Črn dim na čudno zgorevanje (tlak vbrizga)
Raindancer ::
Avto Opel Corsa 1.3 CDTI.
Občasno se kadi bel dim - tega kot voznik sicer ne zapažam, ga pa je oče pri moji vrnitvi iz službe ko je avto lezel v klanec pred hišo. Tehnični in mali servis opravljena lansko leto, ni bilo kakšnih problemov. Je pa res, da je kot dizel mogoče malo preveč glasen...? Ker je to moj prvi dizlaš, ne morem z gotovostjo reči, ali je res ali ne.
Lp,
Raindancer
Občasno se kadi bel dim - tega kot voznik sicer ne zapažam, ga pa je oče pri moji vrnitvi iz službe ko je avto lezel v klanec pred hišo. Tehnični in mali servis opravljena lansko leto, ni bilo kakšnih problemov. Je pa res, da je kot dizel mogoče malo preveč glasen...? Ker je to moj prvi dizlaš, ne morem z gotovostjo reči, ali je res ali ne.
Lp,
Raindancer
Malajlo ::
Če je v klanec, je lahko samo kondenz, ki izpareva nekje na stenah auspuha.
Če ti olja in vode ne zmanjkuje, teraj vraga dalje.
Če ti olja in vode ne zmanjkuje, teraj vraga dalje.
hojnikb ::
Yup, dokler imaš hladilno tekočino in check (in da ni slučajno vmes še kaj druga kot sam antifriz ala olje) potem načeloma nesme bit problemov. Vsak bo pa od štarta mal kadil belo, ker je to pač izparevanje vlage.
#brezpodpisa
nsa_ag3nt ::
Kdaj si nazadnje menjal olje v avtomatiku ?
Priporočam Tim Eckart metodo, da se zamenja celotno olje.
DamijanD
Avto na Dynojet za preverbo..
Priporočam Tim Eckart metodo, da se zamenja celotno olje.
DamijanD
OP je omenil tudi opazno manjšo moč
Avto na Dynojet za preverbo..
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
MadMax ::
EGR še ni bil omenjen.
Sedaj pa so skoraj vse možnosti naštete
Čeprav dizli načeloma ne kadjo pare, sploh pri teh temperaturah.
Ali olje avtomatika... če se kadi iz menjalnika, hmmm...
Sedaj pa so skoraj vse možnosti naštete
Čeprav dizli načeloma ne kadjo pare, sploh pri teh temperaturah.
Ali olje avtomatika... če se kadi iz menjalnika, hmmm...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
cerni ::
Bel dim je poleg vode lahko tudi neizgorela nafta - samo aerosol ali pa pregreta nafta (to so uporabljali tanki za dimne zavese - nafta v izpuh)
Lahko "solzijo" injektorji. Torej ko bi morali biti zaprti še malo spuščajo skozi - v obliki velikih kapljic ki ne morejo zgoreti. To najhitreje vidiš če se pokadi po vožnji po klancu navzdol - takrat bi morali biti povsem zaprti, ampak če puščajo pride v valje malo tekoče nafte, ki se segreje ko spet obremeniš motor.
Lahko "solzijo" injektorji. Torej ko bi morali biti zaprti še malo spuščajo skozi - v obliki velikih kapljic ki ne morejo zgoreti. To najhitreje vidiš če se pokadi po vožnji po klancu navzdol - takrat bi morali biti povsem zaprti, ampak če puščajo pride v valje malo tekoče nafte, ki se segreje ko spet obremeniš motor.
fikus_ ::
Sicer ne poznam tega motorja, tako da ni nujno to kar bom napisal. Bel dim je lahko voda v izpuhu (zakaj so že napisali). Ima avto filter saj (DPF). Možno da se začne postopek čiščenja filtra (vbrizg goriva v izpuh) in zaradi nekega razloga gorivo ne zgori, ampak samo uplini, mogoče premalo kisika v izpušnih plinih, prehladen filter, . . . ???
jukoz ::
Bel dim je poleg vode lahko tudi neizgorela nafta - samo aerosol ali pa pregreta nafta (to so uporabljali tanki za dimne zavese - nafta v izpuh)
Lahko "solzijo" injektorji. Torej ko bi morali biti zaprti še malo spuščajo skozi - v obliki velikih kapljic ki ne morejo zgoreti. To najhitreje vidiš če se pokadi po vožnji po klancu navzdol - takrat bi morali biti povsem zaprti, ampak če puščajo pride v valje malo tekoče nafte, ki se segreje ko spet obremeniš motor.
Kje si bil 3 leta nazaj =)
Točno to sem imel jaz - ogret neobremenjen motor je kadil bel dim, ko si ga pognal pa nič.
Tesnila injektorjev so mi menjali pri 150kkm, ampak takrat ni kadil samo sikal*, nič kadil. Potem pa očitno spet pri 300k...
Serviserji mi pa govorijo o šobah in ne vem kaj. Servis šob je bil ocenjen na 2x vrednost avta...
*
nsa_ag3nt ::
Tim Eckart se ne priporoca vec.
Kaj pa se priporoča ?
Raindancer
Na kakšne razdalje voziš, mesto ali izven ? Daj malo bolj po gasu pritisni za kak teden - za test.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
mikhaair ::
Tim Eckart metoda vkljucuje posebna cistila . Olje se menja z masinami, ki posesajo in zamenjajo Olje. Porabijo nekaj vec olja, kot ga GRE noter, vendar je bistvo, da se ne cisti menjalnika kot PRI TE metodi.
V SI je bilo prodanih vsaj kaksnih 40 masin za menjavo olja enega proizvajalva, tako da ne bi smell biti tezav najti serviserja.
V SI je bilo prodanih vsaj kaksnih 40 masin za menjavo olja enega proizvajalva, tako da ne bi smell biti tezav najti serviserja.
lovro535v2 ::
Če je čisto bel dim ti hladilna uhaja v motor zdej mislim da ima tvoj motor že egr hladilnik in ti lahko to spušča dosti pogosta okvara če ne je pa tesnilo glave šlo oz počena glava. Če je dim bolj sivkast kot bel je pa to posledica neizgorenega goriva lahko ti ščije šoba al pa nimaš kompresije in se gorivo ne more vžgati zakaj pa so bili menjani obročki ? Če je vse vredu more avto pridet do 500 000km brez menjave obročkov.Je pa še ena možnost če ima avto DPF filter in dela regeneracijo oz mu je ne rata naredit takrat je tudi tak dim.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
Raindancer ::
Bel dim se pojavlja občasno.
En obroček je bil menjan, ker je bil počen. Dotrajan, sreča v nesreči pa, da se je poškodba pokazala doma po službi (avto ni hotel ponovno zagnati, dim iz havbe). Zamenjan z original delom, avto dela bp, se pa vseeno še občasno kaže dim, običajno pri zagonu avta, bolj redko pri sami vožnji.
Lep pozdrav,
Raindancer
En obroček je bil menjan, ker je bil počen. Dotrajan, sreča v nesreči pa, da se je poškodba pokazala doma po službi (avto ni hotel ponovno zagnati, dim iz havbe). Zamenjan z original delom, avto dela bp, se pa vseeno še občasno kaže dim, običajno pri zagonu avta, bolj redko pri sami vožnji.
Lep pozdrav,
Raindancer
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10982 (9765) | -valvoline- |
» | Smrajenje avtov -> dimna zavesa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10374 (8921) | Scorpia |
» | Iščem mehanika/serviserja/tunerja ki se sozna na 2.0TDI DPFOddelek: Na cesti | 7759 (6410) | ;-) |
» | Avto nima moci, kadi toyota d-4d dizelOddelek: Na cesti | 12258 (10615) | Janac |
» | pred prodajo vozila pooblaščeni servis prikril napako (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7524 (6153) | Alec999 |