AnandTech - Za napovedano včerajšnjo AMD-jevo prireditev se je morda pričakovalo, da bomo ugledali grafične kartice nove generacije. To se je sicer zgodilo, a v zelo omejenem obsegu. Na prireditvi so pri AMD-ju namreč zgolj omenili (in razkrili zelo skop obseg podatkov) nove kartice, veliko bolj pa so se posvetili predstavitvi nekaterih novih tenologij, sodelovanju s partnerji, ki te tehnologije uporabljajo za razvoj iger, ter prednosti, ki jih bodo s tem dobili igralci. Na področju novih tehnologij bosta izjemno dobrodošla Mantle in TrueAudio, a več o njiju nekoliko nižje.
Dobili bomo novo poimenovanje Radeonov, saj bomo po novem kupovali kartice iz družin R7 in R9 - v prvi vsaj R7 250 ter R7 260X, medtem ko družino R9 sestavljajo vsaj R9 270X, R9 280X in R9 290X. R7 250 bo imel 1 GB pomnilnika, bo stal pod 90 dolarjev in v Firestrike (kot kaže bo to nov Futuremarkov program za testiranje zmogljivosti sistema) doseže prek 2000 točk. R7 260X ima pomnilnika dvakrat več, torej 2 GB, doseže prek 3700 točk in bo stal 139 dolarjev. R9 270X ima prav tako 2 GB pomnilnika, a doseže prek 5500 točk v Firestrike in bo stal 199 dolarjev. Za 299 dolarjev bo na voljo Radeon R9 280X s 3 GB pomnilnika in prek 6800 točkami v Firestrike. Na vrhu bo Radeon R9 290X, ki bo opremljen s 4 GB pomnilnika na 512-bitnem pomnilniškem vodilu (prvič po serijri Radeon HD 2900, da je uporabljeno tako široko vodilo) in prek 300 GB/s prepustnosti, jedro sestavlja prek 6 milijard tranzistorjev, a žal nismo dobili cene in dosežka v Firestrike - bojda naj bi bila najzmogljivejša kartica hitrejša od česarkoli, kar lahko (v kratkem) ponudi nVidia, vključno s polno delujočim jedrom GK110 (ima 2880 senčilnikov, a jih je v GTX Titan vključenih le 2688 oz. 14 od 15 gruč senčilnikov). To podkrepi podatek, da je najzmogljivejša kartica v izračunih zmožna doseči do 5 TFLOPS. Prednaročilo kartice bo mogoče 3. oktobra v paketu z Battlefield 4. Kartica naj bi bila odlično gonilo za monitorje z ločljivostjo 4k.
A to ne bodo vsi novinci, saj bomo ugledali še nekaj podvariant, verjetno počasnejše kartice brez oznake X. To da slutiti podatek, da bodo s TrueAudio opremljeni le R9 290X in R9 290 ter R7 260X. Obenem to da slutiti, da je le par čipov popolnoma nov, osnovan na drugi generaciji arhitekture GCN, medtem ko so ostali dobri znanci iz serije HD 7000. R9 280X (in R9 280) bi bila lahko tako osnovana na jedru Tahiti (HD 7970 in 7950), kar nekako potrjujejo na techPowerUp!, R9 270 pa na jedru Pitcairn, torej na čipu, ki je osnova serije HD 7800. Obenem zmedo naredi še podatek, da je celotna serija R9 združljiva z DirectX 11.2, medtem ko to ne velja za družino R7.
Pustimo ob strani špekuliranje in se posvetimo bolj trdnim podatkom, torej povejmo nekaj o TrueAudio in Mantle. TrueAudio je v grafično jedro vključen zvočni procesor. Do sedaj se je preračunavanje zvoka vedno opravljalo na centralnem procesorju, kljub drugačnim poiskusom nekaterih izdelovalcev grafičnih kartic. To je močno in po nepotrebnem obremenilo procesorje, saj za takšno računanje niso najbolj primerni. Zato bodo to računanje pri AMD-ju začeli izvajati na grafični kartici, rezultati pa naj bi bili izjemni, podobni uvedbi programabilnih senčilnikov za področje grafike. Zdaj bo samo s stereo zvočnim sistemom mogoče odlično emulirati prostorski zvok, ne le v horizontalni smeri, temveč tudi v vertikalni. To so demonstrirali z zvokom groma, ki se je slišal le pod stropom sobe, kar so dosegli z uporabo sistema 7.1 (na stropu zvočnikov ni bilo), nekoliko slabše, a še vedno bistveno bolje od česarkoli na tržišču pa se obnese zgolj stereo postavitev, torej dva zvočnika.
To je odlična novica za uporabnike slušalk in manj obsežnih zvočnih sistemov, saj bodo lahko veliko bolje v prostor postavljali svoje nasprotnike (pri praktično vseh žanrih iger), bistveno bolje bo izvedeno razlikovanje med odprtimi in zaprtimi prostori (odmev vseh zvokov), nasploh pa se bo znatno izboljšala igralska izkušnja. Uporabo vsega tega bodo seveda morali podpreti razvijalci iger, ki naj bi bili glede na predstavitev to več kot pripravljeni storiti. Procesiranje je vključeno na grafično kartico in je tako popolnoma ločeno od uporabljene zvočne kartice - lahko je integrirana, ločena na PCIe, lahko je priključena prek USB-ja, itd.
Druga velika novost je Mantle, ki bo omogočal bistveno lažje programiranje za grafični procesor. Dajati naloge centralnemu procesorju je danes preprosto, medtem ko je to daleč od resnice v primeru grafičnega procesorja na PC-jih, a približno enako enostavno na konzolah. Mantle naj bi to izenačil, kar bo pomenilo, da bo z zmanjšanjem obremenitve centralnega procesorja programer prek API-jev lahko na sekundo zahteval kar 9-krat več klicev za risanje na zaslon v primerjavi z DirectX in OpenGL. Mantle bo na voljo le za grafične čipe, osnovane na arhitekturi GCN in novejše, bo v prihodnosti na voljo za več platform (najverjetneje OS X in Linux), a bo to v začetku omejeno le na Windows. Prva igra, ki izkorišča Mantle, bo Battlefield 4. Več podatkov o Mantlu bomo dobili na razvijalcem namenjeni konferenci v novembru.
Od vsega mi je najbolj interesanten TrueAudio. Na zvočni del sem mahnjen od dneva ko sem imel v lasti Diamond Monster zvočno z Aureal Vortex procesorjem. Trenutno sem na Sound Blaster Z (prej sem imel Auzentech X-Fi Forte) in mi je isto zakon. 3D positioning algoritmi so daleč najboljši, si pa želim, da bi zvočne podpirale še več zvokov naenkrat, recimo 256, ker trenutno je zgornja meja high end zvočnih še vedno samo 128... pa najbolj je škoda to da Creative ne forsira bolj EAX 5.0, ker 90% folka nima pojma kaj zamuja, ko igrajo na crappy integriranih zvočnih čipih z EAX 2.0 izpred 15 let...
Od teh zgoraj naštetih ... kateri Radeon bo zamenjava za serijo 7750 oz. 7770?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Hvala. Zvočna je že itak na grafični (HDMI, pa to ...) oziroma današnje grafične so to verjetno podedoval od serije ATI All-in-Wonder ali pa tudi ne.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Hvala. Zvočna je že itak na grafični (HDMI, pa to ...) oziroma današnje grafične so to verjetno podedoval od serije ATI All-in-Wonder ali pa tudi ne.
To kar ti misliš da je zvočna je samo enostaven passthrough. Grafična ničesar ne obdeluje, samo na HDMI pošlje audio signal, ki ga je že obdelala zvočna kartica.
Zvočno 'kartico', če je meni jasen koncept, setavlja procesor (DSP, torej digital signal processing), ki iz podatkov iz igre naredi zapis, kaj se bo predvajalo v zvočnikih. Potem je pa treba to spraviti še v analogno obliko, da zvočniki vibrirajo, z DAC-om (digital to audio conversion). Zdaj, na plati imaš bolj ali manj samo DAC, DSP dela CPU. Na malce boljši zvočni imaš malce boljši DAC in malo bolj fancy konektorje, kar zmanjšuje šum, DSP se verjetno še vedno izvaja v CPU-ju. Najbolj fancy zvočne (X-Fi z EAX 5.0 npr.) imajo verjetno tudi DSP na kartici, torej imajo namenski procesor.
DAC ni nujno, da je v računalniku - USB zvočna kartica oz. uporaba koaksialnih/digitalnih/HDMI kablov za prenos ga prestavi v USB zvočno kartico, v zvočnike same, v TV, v ojačevalnik, itd., kamorkoli že, kamor se priklopi žičke, ki gredo v zvočnike.
TrueAudio je torej DSP, ki bo digitalni zapis zvoka pošiljal nekemu DAC-u. DSP je torej na Radeonih prisoten že dlje, a gre za bolj preprosto izdajo, namenjeno v prvi vrsti uporabnikom, ki Radeone uporabljajo v HTPC-jih (da priklopijo HDMI kabel in mirna bosna).
Ja, lahko bi vsi imeli X-Fi-je in podobne fancy zvočne, ampak se večini zdi neumno za to metati denar (predvsem ker ne vemo, kakšne so prednosti). S temi Radeoni bomo tako zvočno kartico dobili, če bomo želeli ali ne, obenem bodo pa pri AMD-ju poskrbeli, da bodo razvijalci tehnologijo uproabljali (če že pomagamo pri grafiki, uporabite še tole varianta).
Če sem kaj fejst kiksnil in če se kdo bolj spozna pa kar na dan z besedo.
glede tega mantle - torej bodo morali developerji, v kolikoh hočejo to koristiti, pogone posebej pisat za ta API (poleg DirectX)? kar pomeni, da ne bodo, ker se jim ne bo ljubilo ker se jim nikoli ni. razen, če bo enaka zadeva uporabljana pri novih konzolah, a slučajno bo? ker imajo tudi GCN, ampak 'staro' verzijo.
pa potem bo še nvidia prišla z nečim podobnim in bo cel drek. če ni enotnega standarda, je drek.
Mislim, da eni niste opazili, da AMD sedaj dela strojno opremo za VSE omembe vreden nove konzole. A ste ziher, da programerji ne bodo pisali v tej kodi? Meni se zdi,da lahko sedaj koncno zacne Nvidio zelo resno skrbeti:)
In nas potrošnike tudi. Potemtakem boš moral kupiti AMD kartice za dober performans -> nvidia izven konkurence -> dražje kartice. Vsi si želimo Glide časov.
Osebno bi raje videl, da ZABOGA že enkrat standardizirajo in strojno podprejo fiziko. Leta in leta nabijajo kako oh in sploh so naredil, nakoncu pa že leta in leta gledamo gimmicky bullshit ala PhysX oz tisto lasno sranje od AMD-ja, ki je en sam visual in nobene gameplay vrednosti. Samo poglejte kaj je svoj čas naredil Half-Life 2 z navadno CPU fiziko. Zdej pa to pomnožite s 5x pri strojni fiziki in si predstavljajte, da lahko to servirate na VSAK računalnik. Igre bi končno zares zaživele, ker bi vse lahko premaknil, razbil, prekucnil, skrivil itd praktično karkoli. Tko pa vsak neki paca po svoje in vsiljuje neke svoje brezvezne API-je in standarde. Brezvezno. Tole z zvokom pa zdej vidim, da se razen nekaj ekskluziv ne bo prijelo ničesar. Za ta del je bil še Creative bolj odprt svoj čas z EAX-om in je škoda da z EAX 5.0 niso storili enako.
Sej bi EAX 5.0 laufal tud na drugih karticah ampak bi fasal večji performance hit. Kar bi bila še vedno voda na njihov mlin, pa še delček bi lahko pobral licenc pri zvočnih karticah. Sam so šli raje na lastno ekskluzivo in dobesedno umorili standard. Juhej.
In ko smo že pri tem koliko kdo pogreša Glide, sam bolj pogrešam S3 Metal. Razlog zaradi česar sem svoj čas na max detajlih špilal Unreal Engine 1.x based špile z S3 Savage3D kartico in S3TC Hi-Res texturami, ko je Voodoo znal izrisevat samo meglene packe :P
Ne. Hocemo, da AMD pobere, da bo mel Intel monopol pr procesorjih in Nvidia pr grafikah. Obe firme sta znani po cenovno ugonih resitveh. Ja, hvalabogu, da si bo mogoce AMd malce opomogel in da bo novo taka sprememba v ramerju moci bi samo ugodno vplivala na cene. In za PC bo boljsa zdruzitev s konzolami tudi pomenila vec iger za vse ljubitelje PCja.
Ne. Hocemo, da AMD pobere, da bo mel Intel monopol pr procesorjih in Nvidia pr grafikah. Obe firme sta znani po cenovno ugonih resitveh. Ja, hvalabogu, da si bo mogoce AMd malce opomogel in da bo novo taka sprememba v ramerju moci bi samo ugodno vplivala na cene. In za PC bo boljsa zdruzitev s konzolami tudi pomenila vec iger za vse ljubitelje PCja.
če se bodo AMDjeve kartice dobro prodajale, še ne pomeni da se bodo drastično izboljšali na CPU področju
mantle bo pac opcija, kdor jo bo hotel izkoristiti jo pac bo, kdor pa ne, ma se vedno na voljo ogl in dx. faster low level opcija... when was that ever bad?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Mislim, da eni niste opazili, da AMD sedaj dela strojno opremo za VSE omembe vreden nove konzole. A ste ziher, da programerji ne bodo pisali v tej kodi? Meni se zdi,da lahko sedaj koncno zacne Nvidio zelo resno skrbeti:)
Jaz bi si drznil napovedati, da bo AMD ključni partner tudi pri SteamOS oz. pri steamboxih. Pri grafah ja, za procesorje ne vem, če bi upal to trditi (Intelove rešitve so pač bolj varčne in zmogljivejše, akr je win-win za majhne, tihe škatlice). Če se to zgodi, lahko Valve za svoje pogone od zdaj naprej uporablja TrueAudio, Mantle in še kaj.
In nas potrošnike tudi. Potemtakem boš moral kupiti AMD kartice za dober performans -> nvidia izven konkurence -> dražje kartice. Vsi si želimo Glide časov.
Če bo Battlefield 4 podpiral mentle, to pomeni, da bojo to tehnologijo podpirale vse igre bazirane na Frostbite pogonu. Kar pomeni ogromno iger od EA. Predzadnji Need for Speed recimo je tekel na Frostbitu. Pa Battlefield 3 in prihajajoči 4. Ene najbolj prodajanih franšiz.
Osebno mi je vseeno ker zaradi bedaste cenovne politike NVIDIE že leta ne uporabljam GeForcov. Nimam nič proti slednjim, ampak so konstantno predragi glede na to da niso prav v ničemer posebej boljši od bistveno cenejših Radeonov, dobri driverji, dobra podpora in nasplošno dobre kartice.
Jaz tudi razmišljam, da bi prestopil mejo "le nvidia" ker imam zadnje čase preko glave problemov (gonilniki so postali za en k*). Grafična mi ne deluje z nobenimi novimi gonilniki. In bo ta nove AMD serija prišla prav ko izide! Katera bo nekje v rangu gtx760 ?
A še vedno ker večinoma igram BF3 in bom igral BF4 me privlači nvidia saj je za BF3 bila in še je boljša izbira kako bo z BF4 pa bomo videli.
Nimam nič proti slednjim, ampak so konstantno predragi glede na to da niso prav v ničemer posebej boljši od bistveno cenejših Radeonov
Ravno sem vgradil GTX760. Po pregledu stanja na trgu je bila to najboljša izbira. Torej, katera rdeča kartica je bistveno cenejša za enak ali boljši performance?
Jaz tudi razmišljam, da bi prestopil mejo "le nvidia" ker imam zadnje čase preko glave problemov (gonilniki so postali za en k*). Grafična mi ne deluje z nobenimi novimi gonilniki. In bo ta nove AMD serija prišla prav ko izide! Katera bo nekje v rangu gtx760 ?
A še vedno ker večinoma igram BF3 in bom igral BF4 me privlači nvidia saj je za BF3 bila in še je boljša izbira kako bo z BF4 pa bomo videli.
Poglej, kako se primerja s serijo 7900. Ta bo itak očitno ostala nespremenjena, AMD bo zgolj izdal (novo) konkurenco GTX 780 in GTX Titan.
...Nimam nič proti slednjim, ampak so konstantno predragi glede na to da niso prav v ničemer posebej boljši od bistveno cenejših Radeonov, dobri driverji, dobra podpora in nasplošno dobre kartice.
Dobiš pa gonilnike za več OS-ov. In sem pripravljen dat malce več da mi dela prav (nisem pa testiral fglrx na zadnjih modelih od 4xxx naprej!). Problem je ker amd precej hitro iz uradnega gonilnika vrže ven podporo malo starješim karticam in imaš ogromno nekih legacy gonilnikov. Osebno mi je tudi na windowsu nvidiin software suite boljši - npr. Geforce Experience, kateri ti tudi lahko zoptimizira nastavitve za določeno igro.
Na driverje se zogvarjat je vsaj od serije 6xxx, ćisti fanboy kompleks. Kupi kar da več za ponujen denar in je to to. Edino če potrebuješ specifiko, npr. CUDA ali pa GPU computing.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Na driverje se zogvarjat je vsaj od serije 6xxx, ćisti fanboy kompleks. Kupi kar da več za ponujen denar in je to to. Edino če potrebuješ specifiko, npr. CUDA ali pa GPU computing.
Da se mi v 20 min na clean win7 sesuje driver dvakrat, in to na nenaviti kartici ni fanboy Kompleks.
Na driverje se zogvarjat je vsaj od serije 6xxx, ćisti fanboy kompleks. Kupi kar da več za ponujen denar in je to to. Edino če potrebuješ specifiko, npr. CUDA ali pa GPU computing.
Da se mi v 20 min na clean win7 sesuje driver dvakrat, in to na nenaviti kartici ni fanboy Kompleks.
to bo najverjetneje problem drugod, ne v windowsih in ne v driverjih
Kakšen mesec nazaj sem poslušal en podcast iz ene konference, kjer so gosti bili udeleženci in so razpravljali o raznih najavah...
Najbolj zanimiva najava mi je bila, da bo v prihodnjih nekaj letih, več game's graphics engines, pisanih "na kožo" AMDju. Za FrostBite so to eksplicitno povedali, za druge pa bolj subtilno, prek tega, da bodo nove verzije grafičnih pogonov optimizirane za konzole nove generacije, torej posledično AMD. Tako bodo AMDjeve kartice "zdržale" dlje časa, pa še veliko špilov bo optimiziranih za AMD. (Angry 670 owner!!!)
Če se čez noč spomnim kateri podcast je bil to, sporočim. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Kakšen mesec nazaj sem poslušal en podcast iz ene konference, kjer so gosti bili udeleženci in so razpravljali o raznih najavah...
Najbolj zanimiva najava mi je bila, da bo v prihodnjih nekaj letih, več game's graphics engines, pisanih "na kožo" AMDju. Za FrostBite so to eksplicitno povedali, za druge pa bolj subtilno, prek tega, da bodo nove verzije grafičnih pogonov optimizirane za konzole nove generacije, torej posledično AMD. Tako bodo AMDjeve kartice "zdržale" dlje časa, pa še veliko špilov bo optimiziranih za AMD. (Angry 670 owner!!!)
Če se čez noč spomnim kateri podcast je bil to, sporočim. :)
kar je seveda zmotna domneva, ker tudi ta gen je bil delan za ATI/AMD,v večini multiplatform špilov je bla lead platforma xbox 360-- torej ati/amd grafa. In smo vidl kako se je to potem prevedl na PC svet. Tak da ne vlečit kr zakjučkov, če bo amd v nextgenu, ker je še vedno treba igro prilagodit PC platformi (driverji, directx, itd)...
Kakšen mesec nazaj sem poslušal en podcast iz ene konference, kjer so gosti bili udeleženci in so razpravljali o raznih najavah...
Najbolj zanimiva najava mi je bila, da bo v prihodnjih nekaj letih, več game's graphics engines, pisanih "na kožo" AMDju. Za FrostBite so to eksplicitno povedali, za druge pa bolj subtilno, prek tega, da bodo nove verzije grafičnih pogonov optimizirane za konzole nove generacije, torej posledično AMD. Tako bodo AMDjeve kartice "zdržale" dlje časa, pa še veliko špilov bo optimiziranih za AMD. (Angry 670 owner!!!)
Če se čez noč spomnim kateri podcast je bil to, sporočim. :)
kar je seveda zmotna domneva, ker tudi ta gen je bil delan za ATI/AMD,v večini multiplatform špilov je bla lead platforma xbox 360-- torej ati/amd grafa. In smo vidl kako se je to potem prevedl na PC svet. Tak da ne vlečit kr zakjučkov, če bo amd v nextgenu, ker je še vedno treba igro prilagodit PC platformi (driverji, directx, itd)...
ni cisto isto. tako x360 kot ps3 sta ponujala nabor dodatne lowlevel funkcionalnosti, ki je ni bilo mogoce prenesti na pc implementacijo. kot kaze bo v nextgenu to drugace. mantle je spisan specificno za gcn, ki bo pac na voljo tudi na pc-u.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Kakšen mesec nazaj sem poslušal en podcast iz ene konference, kjer so gosti bili udeleženci in so razpravljali o raznih najavah...
Najbolj zanimiva najava mi je bila, da bo v prihodnjih nekaj letih, več game's graphics engines, pisanih "na kožo" AMDju. Za FrostBite so to eksplicitno povedali, za druge pa bolj subtilno, prek tega, da bodo nove verzije grafičnih pogonov optimizirane za konzole nove generacije, torej posledično AMD. Tako bodo AMDjeve kartice "zdržale" dlje časa, pa še veliko špilov bo optimiziranih za AMD. (Angry 670 owner!!!)
Če se čez noč spomnim kateri podcast je bil to, sporočim. :)
kar je seveda zmotna domneva, ker tudi ta gen je bil delan za ATI/AMD,v večini multiplatform špilov je bla lead platforma xbox 360-- torej ati/amd grafa. In smo vidl kako se je to potem prevedl na PC svet. Tak da ne vlečit kr zakjučkov, če bo amd v nextgenu, ker je še vedno treba igro prilagodit PC platformi (driverji, directx, itd)...
ni cisto isto. tako x360 kot ps3 sta ponujala nabor dodatne lowlevel funkcionalnosti, ki je ni bilo mogoce prenesti na pc implementacijo. kot kaze bo v nextgenu to drugace. mantle je spisan specificno za gcn, ki bo pac na voljo tudi na pc-u.
tudi nextgen bo mel dodatne funkcionalnosti, ki nebojo dostopne PC grafam. In GCN arch nebo z nami naslednjih 5-10 let... tak, da tisti ki pričakujete, da bodo AMD grafe kej dosti na boljšem zarad tega, se motite...
Od vsega mi je najbolj interesanten TrueAudio. Na zvočni del sem mahnjen od dneva ko sem imel v lasti Diamond Monster zvočno z Aureal Vortex procesorjem. Trenutno sem na Sound Blaster Z (prej sem imel Auzentech X-Fi Forte) in mi je isto zakon. 3D positioning algoritmi so daleč najboljši, si pa želim, da bi zvočne podpirale še več zvokov naenkrat, recimo 256, ker trenutno je zgornja meja high end zvočnih še vedno samo 128... pa najbolj je škoda to da Creative ne forsira bolj EAX 5.0, ker 90% folka nima pojma kaj zamuja, ko igrajo na crappy integriranih zvočnih čipih z EAX 2.0 izpred 15 let...
še vedno imam doma x-fi ki jo ne uporabljam odkar sem jo kupil, ker nisem zadovoljen s tem, da je digitalni izhod softwersko blokiran.
In nas potrošnike tudi. Potemtakem boš moral kupiti AMD kartice za dober performans -> nvidia izven konkurence -> dražje kartice. Vsi si želimo Glide časov.
Ker Mantle itak ne bo odprt, kajne? ;)
In kaj ti pomaga, če je odprt? Če NV ne naredi hardware implementacije, ki se ujema 1:1 z AMD-jem od začetka do konca je brezveze, da bi sploh kaj trznili glede tega. Ljudje še vedno niso dojel kaj v tej zgodbi je dejansko počasno... Ni DirectX počasen. Ni OpenGL počasen. Počasna sta zato, ker se morajo vmes specifike pretvarjat tako, da pašejo na določen hardware.
API na XBox 360 je, če pogledaš malo od daleč, čisti DirectX. Ko pogledaš od bliže je pa jasno, da je stvar prilagojena za hardware od konzole. Če bi šla NV rinit v Mantle, bi izgledalo tako, kot takrat ko se je Intel spomnil, da bi bilo super fino na Itaniumih emulirat x86. Lahko pa tudi NV rukne navodila, kako direktno uporabljat API znotraj njihovega driverja.
hojnikb: En developer Frostbite pogona je na tisti konferenci direktno povedal, da bodo lastniki AMDjevih grafičnih kartic v naslednjih letih na boljšem, kot pa lastniki Nvidije, ker je njihov pogon optimiziran za AMDjevo arhitekturo.
V tistem podcastu so pa razpravljali, kaj to dejansko pomeni za PC (igre). In zaključek je bil, da bo AMD imel neko prednost, vsaj nekaj generacij, ne smemo pa kar izključiti Nvidije in prihodnjih Geforce grafičnih kartic.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel, k si zanesenjak pri teh zadevah, eno bolj laično vprašanje: zakaj se stvari ne premikajo v smeri, kjer bi dejansko grafični pogon tekel na grafični kartici, se pravi da centralni procesor ne bi bil popolnoma zaseden z dostavljanjem ukazov za izris gpuju, ampak bi po možnosti poseben procesor na grafični kartici obdeloval te stvari, za posebne zadeve, recimo AI, fiziko in vse ostalo (kar bi naneslo veliko singlethreaded računanja) bi pa zaprosil cpu, ki bi po možnosti tudi usklajeval vse skup?
hojnikb: En developer Frostbite pogona je na tisti konferenci direktno povedal, da bodo lastniki AMDjevih grafičnih kartic v naslednjih letih na boljšem, kot pa lastniki Nvidije, ker je njihov pogon optimiziran za AMDjevo arhitekturo.
V tistem podcastu so pa razpravljali, kaj to dejansko pomeni za PC (igre). In zaključek je bil, da bo AMD imel neko prednost, vsaj nekaj generacij, ne smemo pa kar izključiti Nvidije in prihodnjih Geforce grafičnih kartic.
frostbite je samo en pogon v množici pogonov za igre..
hojnikb: En developer Frostbite pogona je na tisti konferenci direktno povedal, da bodo lastniki AMDjevih grafičnih kartic v naslednjih letih na boljšem, kot pa lastniki Nvidije, ker je njihov pogon optimiziran za AMDjevo arhitekturo.
V tistem podcastu so pa razpravljali, kaj to dejansko pomeni za PC (igre). In zaključek je bil, da bo AMD imel neko prednost, vsaj nekaj generacij, ne smemo pa kar izključiti Nvidije in prihodnjih Geforce grafičnih kartic.
frostbite je samo en pogon v množici pogonov za igre..
vsak pogon, ki bo hotel laufati na xb1/ps4 bo "dobil podporo" za mantle. in kateri pogon bi ne hotel laufati na konzoli?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
hojnikb: En developer Frostbite pogona je na tisti konferenci direktno povedal, da bodo lastniki AMDjevih grafičnih kartic v naslednjih letih na boljšem, kot pa lastniki Nvidije, ker je njihov pogon optimiziran za AMDjevo arhitekturo.
V tistem podcastu so pa razpravljali, kaj to dejansko pomeni za PC (igre). In zaključek je bil, da bo AMD imel neko prednost, vsaj nekaj generacij, ne smemo pa kar izključiti Nvidije in prihodnjih Geforce grafičnih kartic.
frostbite je samo en pogon v množici pogonov za igre..
vsak pogon, ki bo hotel laufati na xb1/ps4 bo "dobil podporo" za mantle. in kateri pogon bi ne hotel laufati na konzoli?
bomo vidl kaj se bo dejansko izcinl iz tega. Ampak dejansko lahko tud na konzolah uporabijo razvijalci dx oz. opengl, tak da igre za nextgen še nebojo avtomatsko mantle.