Slo-Tech

» »

Mantle za Battlefield 4 končno prihaja

Mantle za Battlefield 4 končno prihaja

DICE-ova primerjava v tretji situaciji z najzmogljivejšim sistemom

vir: techPowerUp!
techPowerUp! - Ob izidu Battlefield 4 je bilo rečeno, da bo podpora za Mantle, AMD-jev nov nabor API-jev, sledila nekoliko kasneje. Mantle, ki bo sprva deloval na grafični arhitekturi GCN, bo bistveno zmanjšal nepotrebno obremenitev glavnega procesorja, s katero ima težave DirectX, to pa bo seveda pomenilo boljše rezultate na manj zmogljivi strojni opremi. Zdaj Mantle končno prihaja.

EA-jev razvijalec Battlefield 4, DICE, je že izdal popravek za igro, ki vključuje podporo za nov API. Na potezi je zdaj AMD, ki mora izdati gonilnik s podporo. Tega so novinarji že prejeli, da bodo lahko pripravili primerjalne članke na to temo, v kratkem pa sledi izdaja še širši javnosti. Gonilnik je Catalyst 14.1 beta, ki bi sicer moral iziti skupaj s popravkom za igro, a se je v zadnjem trenutku našlo hrošč, ki ga je bilo potrebno popraviti. Takrat so pri AMD-ju obljubili, da bodo novinarji svojo verzijo dobili kmalu, medtem ko približno dan kasneje (torej vsak čas) lahko pričakujemo javni izid. Sprva bo podpora omejena le na štiri grafične čipe, Radeon R9 290X, R9 290, R7 260X in nabor grafičnih procesorjev v APU-jih Kaveri.

DICE-ovi interni testi so pokazali, da Mantle res prinaša prednost pred DirectX. Na 1280 x 720 pikah z ne pretirano zahtevnimi nastavitvami je na jedru Kaveri osnovan APU A10-7850K dosegel 14 % več sličic na sekundo. Situacija je bila bistveno boljša v primeru Radeona HD 7970 (kateremu podpora očitno še prihaja) s pomočjo Phenom FX-8350 na 1920 x 1080 pikah in nekoliko zahtevnejših nastavitvah (Ultra, 1x MSAA), saj se je število prikazanih sličic na sekundo dvignilo za kar 26 %. V primeru sistema z Intelovim Core i7-3960K ter parom Radeonov R9 290X na vsega 1920 x 1080 pikah, a z Ultra nastavitvami in 4xMSAA je bil skok daleč najvišji, saj je znašal kar 58 %. Kako resnični so ti rezultati bomo vedeli že zelo kmalu, ko novičarske strani objavijo svoje primerjalne teste.

Omenimo še, da je na Steamu na voljo demo grafičnega pogona Nitrous Engine, ki prav tako podpira Mantle. V razvoju so tudi že tri igre (vsaj dve sta iz vesoljskega žanra), ki bodo uporabljale ta pogon.

Popravek: Catalyst 14.1 bo podporo za Mantle prinesel za vse grafične čipe z arhitekturo GCN, ne na le zgoraj napisane. Torej na celotni seriji R9 in R7, serijo Radeon HD 7000 in podobne APU-je.

95 komentarjev

«
1
2

heero ::

a bo sapphire hd 7770 imela podporo ??

heero ::

ce bom lahko imel tudi za svojo graficno (update) da lahko normalno igram batlefield 4 (brez zatikanja)
torej
graf. hd 7770
proc. 860 pentium

klkkkkkkkkkk ::

Hehe... boš sam stestiral
ja drgač pa HD 7770 podpira MANTLE
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

heero ::

hvala tak odgovor sem rabil

FlyingBee ::

nujno napiši rezultat before-after, da vidimo kako bo Mantle pentiumu pomagal

heero ::

bom ko bo mozno moram najprej pobrati igro z interneta 23 gb bo trajalo nekaj dni

SuperVeloce ::

Radeon R9 290X, R9 290, R7 270X in nabor grafičnih procesorjev v APU-jih Kaveri.

A je tole prav? Kolikor sem bral, bo tale beta release podpiral le gcn 1.1, torej 290(x) in 260(x) kartice.

klkkkkkkkkkk ::

Ne vse bo podpiral 7000/8000 in R serije
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

MrStein ::

da Mantle res prinaša prednost pred DirectX.

Kaj pa pred OpenGL?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Lion29 ::

1280 x 270


zanimiva resolucija ;)
Frontend UI/UX developer

klkkkkkkkkkk ::

heero je izjavil:

bom ko bo mozno moram najprej pobrati igro z interneta 23 gb bo trajalo nekaj dni


Saj bo moral še počakati 14.2 catalyst bo podpiral le 4 GPU-je R9 290/X in R7 260X + kaveri.
Tako, da imaš še čas :)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

SuperVeloce ::

Malo visje si pa trdil ravno nasprotno, da bodo vsi gpuji podprti ze v tem releasu...

klkkkkkkkkkk ::

Sprva bo podpora omejena le na štiri grafične čipe, Radeon R9 290X, R9 290, R7 260X in nabor grafičnih procesorjev v APU-jih Kaveri.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

cober ::

14.1 naj bi supportal tudi GCN produkte...

Source: https://twitter.com/AMDRadeon/status/42...

Edit1: se pa je zavleklo zaradi tega...
Mantle Known Issues List

Last Updates: 1/29/2014
Lower-than-expected performance on AMD Radeon™ HD 7000 and HD 8000 Series GPUs
Lower-than-expected performance on AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs
Multi-GPU support will be added to StarSwarm in a future application patch
Battlefield 4™ Multi-GPU improvements will be made available in future updates
BattleField 4™ + AMD CrossFire™ stability and stuttering issues are still under investigation
Notebooks based on AMD Enduro or PowerXpress™ technologies are currently not supported
Portrait mode display configurations are currently not supported in Battlefield 4™
AMD Eyefinity technology is not currently supported in StarSwarm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cober ()

PrimozR ::

SuperVeloce je izjavil:

Radeon R9 290X, R9 290, R7 270X in nabor grafičnih procesorjev v APU-jih Kaveri.

A je tole prav? Kolikor sem bral, bo tale beta release podpiral le gcn 1.1, torej 290(x) in 260(x) kartice.

R7 260X, seveda. Hvala za opozorilo, sem malce itel in sem slabo preverjal. V prvem valu podpirajo GCN 1.1 čipe, ja, torej npr. tudi tiste, ki podpirajo True Audio.

Lion29 je izjavil:

1280 x 270


zanimiva resolucija ;)

Malce široka :D

cober je izjavil:

14.1 naj bi supportal tudi GCN produkte...

Source: https://twitter.com/AMDRadeon/status/42...

Saj tisti štirje so GCN, ampak so 1.1. No, ni važno, toliko bolje, tista poročila so potem pač napačna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

cober ::

Drugače so lihkar releaseali 14.1 BETA driverje [leak]... have phun :)

http://forums.guru3d.com/showthread.php...

Mirror: http://www2.ati.com/drivers/beta/amd_ca...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cober ()

filip007 ::

Ja bomo počakali na BF5.
#Plejstejšon.

SmeskoSnezak ::

A lahko kdo to poenostavljeno pove, kaj to pomeni za končne uporabnike? Manj obremenjen CPU? Tole sn prebral v novice...
@ Pusti soncu v srce... @

klkkkkkkkkkk ::

CPU dobi ogromen boost, GPU majhen boost.
Podpira 8 jeder.

lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Izi ::

Osebno prvič slišim za ta plašč (Mantle), tako da bi lahko malo, omenili, kaj ta zadeva sploh počne. Se vam ne zdi?
Ali GPU prevzame delo CPU oziroma na kakšnem principu to sploh deluje?
Ali bo to samo za AMD? Bo sedaj Nvidia za polovico počasnejša v igrah od AMD?
Ali bo ta plašč v prihodnje standard za igre ali je to neka Battlefield 4 ekskluzivna pogruntavščina?

Nič niste napisali.
Pa Battlefield se piše z dvema T. V naslovu članka "Mantle za Batlefield 4 končno prihaja" imate napako.

klkkkkkkkkkk ::

Še malo prebrskaj po spletu.
http://www.amd.com/us/products/technolo...

Amd je trenutno samo za AMD grafične kartice - če sem prav prebral vse od 5000 serije naprej.
GPU bo dobil samo okoli 5-10% boost.
CPU pa lahko dobi ogromen boost. BF4 MP so lahko zelo velike razlike med NVIDIO in AMD-jem vseeno kater CPu uporabljaš.


lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

galu ::

Resnično upam, da bo tudi Creative Assembly vključil Mantle v svoje TW špile. Could help... A LOT.
Tako to gre.

Izi ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Še malo prebrskaj po spletu.
http://www.amd.com/us/products/technolo...

OK, brskam.
Se pravi, zadevo je razvil AMD in ni vezana na specifično igro.
V prihodnje naj bi vse igre (želja) podpirale zadevo.

Deluje pa to, če prav razumem, tako da sedaj lahko igra komunicira direkt z GPU, medtem ko je vsa dosedanja komunikacija med igro in GPU potekala preko CPU.
S tem so razbremenili CPU in hkrati močno pospešili igro, ker ji ni treba več čakati CPU, ampak se pogovarja direkt z GPU. Tako nekako.

Tudi prihajajoča igra "Thief", naj bi podpiral Mantle.

In kot zaenkrat kaže naj bi Mantle deloval na vseh grafičnih karticah.
Tukaj se lepo vidi, kako neskončno bolj pošten je je AMD kot Nvidia
Nvidia je pred leti podlo onemogočila uporabo PhysX za AMD. Na srečo je PhysX sedaj že preteklost, ker so CPUji vsi večjedrni in dovolj močni.
AMD bi lahko enako naredil z Tress FX in z Mantle in tako uničil Nvidio, ki kaj pametnega zadnja leta ne dela, pa so se odločili, da vseeno dajo tehnologijo na voljo vsem. AMD je že tako precej cenejši, za povrh pa je še pošten.
Če bi imel Nvidia grafično bi jo iz principa zamenjal za AMD :P

PrimozR ::

Izi ::

PrimozR je izjavil:

Izi https://slo-tech.com/novice/t581980#crta

O hvala, ta članek sem pa zgrešil.
Mantle je torej nadomestilo za DirectX in OpenGL. Se pravi bomo v prihodnje imeli že tri vrste iger: DirectX igre, OpenGL igre in Mantle igre.
In medtem ko sta DirectX in OpenGL dokaj enakovredna, je Mantle precej superioren.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Mavrik ::

Zavedaj se samo, da o superiornosti njega razlaga (trenutno) samo firma, ki ga je naredila in ki izključno prodaja hardware s podporo ;)
In da so vse informacije filtrirane skozi nadzorovane tech-demote na točno določenih platformah ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Izi ::

Mavrik je izjavil:

Zavedaj se samo, da o superiornosti njega razlaga (trenutno) samo firma, ki ga je naredila in ki izključno prodaja hardware s podporo ;)
In da so vse informacije filtrirane skozi nadzorovane tech-demote na točno določenih platformah ;)

Kaj pa benchmarki na Battlefield 4 ?
Tudi tukaj na Slo-Tech forumu v temi Battlefield 4 nekateri že poročajo o opaznem porastu FPS z namestitvijo Mantle podpore. Se pravi ne gre samo za nakladanje.

Tudi močno pričakovana igra "Thief", ki bo po desetih letih obudila nekoč eno najbolj popularnih franšiz v video igrah, vsebuje Mantle in je tik pred izidom. Tudi tu poročajo, da igra menda ravno zaradi Mantla, dobesedno leti ko sneta sekira tudi na računalnikih z bolj počasnim CPU.

gregor_m ::

Torej, če pravilno zastopim bo to podobna revolucija, kot jo je naredilo podjetje 3Dfx z svojim glide "vmesnikom". Stvar je bila ekskluzivna za voodoo grafične kartice. Bila je pa odločitev programerjev, če so glide podporo vključili v igro (bil je skoraj smrtni greh, če tega niso storili).

FlyingBee ::

ja, upajmo, da bo res tako, ker zakaj bi za ihre moral dat 100 eur več za procesor, če ga drugače ne rabim za nič drugega zahtevnega

ne smemo pa ppzabit, da nvidia in Intel delata predvem za energetsko učinkovitost in AMD tukaj zgublja veliko bitko tako na cpu kot gpu fronti, ker igričarski PC ne predstavlja veliko prodanih kosov, mogoče je rešilna bilka coin wars

Zheegec ::

gregor_m je izjavil:

Torej, če pravilno zastopim bo to podobna revolucija, kot jo je naredilo podjetje 3Dfx z svojim glide "vmesnikom". Stvar je bila ekskluzivna za voodoo grafične kartice. Bila je pa odločitev programerjev, če so glide podporo vključili v igro (bil je skoraj smrtni greh, če tega niso storili).

Ja, to je dejansko moderna verzija Glide, s to razliko, da nima minusov (slika je enaka, kot pri DirectX), in da je open (lahko jo implementira tudi nVidia, Intel, cel ARM,...)

Mavrik ::

Izi je izjavil:


Kaj pa benchmarki na Battlefield 4 ?
Tudi tukaj na Slo-Tech forumu v temi Battlefield 4 nekateri že poročajo o opaznem porastu FPS z namestitvijo Mantle podpore. Se pravi ne gre samo za nakladanje.

Tudi močno pričakovana igra "Thief", ki bo po desetih letih obudila nekoč eno najbolj popularnih franšiz v video igrah, vsebuje Mantle in je tik pred izidom. Tudi tu poročajo, da igra menda ravno zaradi Mantla, dobesedno leti ko sneta sekira tudi na računalnikih z bolj počasnim CPU.


Benchmarki so bili narejeni v zelo kontroliranem okolju na izbrani strojni opremi (poleg tega je Dice lih partner AMD, da so jim dali dostop).

Saj ne pravim da ni kul. Samo dokler končno ne pridejo Mantle gonilniki in malo širša podpora kot ena igra z neodvisnimi testi pa res ni treba še govoriti o superiornosti.

gregor_m je izjavil:

Torej, če pravilno zastopim bo to podobna revolucija, kot jo je naredilo podjetje 3Dfx z svojim glide "vmesnikom". Stvar je bila ekskluzivna za voodoo grafične kartice. Bila je pa odločitev programerjev, če so glide podporo vključili v igro (bil je skoraj smrtni greh, če tega niso storili).


Točno to, stvar je moderni Glide. Meni je sicer sumljivo, da se nikjer ne da najti API dokumentacije, da bi videli kaj so tradeoffi. Zato skepsa. Če je standard res tako odprt, potem ni razloga zakaj bi AMD skrival API klice.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

FireSnake ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

CPU dobi ogromen boost, GPU majhen boost.
Podpira 8 jeder.

lp



Zdaj sem pa kar malo vesel, da sem staro 4770 zamenjal za Radeona 7950 :)
Tudi X6 1090 bo prišel na svj račun.

Škoda je samo, ko nimam časa igrat iger :))
"In The Sound Of Silence Time Is Standing Still"
Poglej, in se nasmej ----> www.vicmaher.si ;)

klkkkkkkkkkk ::

R9 270X - 98-99% hehehe :) i like it

res pa da morajo optimizirat tole saj včasih dela zelo slabo ... fps dropsi low fps itd.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Assass1n ::

še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

RejZoR ::

Mavrik je izjavil:

Zavedaj se samo, da o superiornosti njega razlaga (trenutno) samo firma, ki ga je naredila in ki izključno prodaja hardware s podporo ;)
In da so vse informacije filtrirane skozi nadzorovane tech-demote na točno določenih platformah ;)


Nism vedu, da je AMD razvijalec igre Battlefield 4 in Star Swarm. Wait, sej niso. A misliš da bi šel EA metat velike denarje in čas developerjev v nekaj kar ne bi delovalo? In vsi se obnašate kot da takih API-jev do zdej sploh še ni bilo. S3 Metal in 3dfx Glide anyone!? Tud nihče ne pričakuje, da bojo pa špili zdej kar across the line dobil 200% boost. Ampak če pa iz večine scenarijev potegneš ven 20fps več kot bi jih sicer dobil pa kar naenkrat to ni tko zanemarljivo. Imet 30fps ki je kot nek bottom line al pa 50fps, kar se smatra kot zelo dobro, sploh ne vem zakaj se pritožujete. GeForce userji maybe?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

M-XXXX ::

Hm, probal na moji 280x CF konfiguraciji in i7 920 na 3.6ghz in praktično ni razlike... Kaj naj rečem, kot kaže še zdaj premočan procesor :D

66speeder66 ::

Jao, mantle, da kar boost cpu pa gpu :). Kje ste to pobral. Point mantla je gpgpu procesiranju, dostopanju do istega kosa pomnilnika z gpu in CPU brez nepotrebnega prenosa podatkov iz vrama.

hojnikb ::

66speeder66 je izjavil:

Jao, mantle, da kar boost cpu pa gpu :). Kje ste to pobral. Point mantla je gpgpu procesiranju, dostopanju do istega kosa pomnilnika z gpu in CPU brez nepotrebnega prenosa podatkov iz vrama.

Vklopi možgane, preden govoriš neumnosti.
To kar ti govoriš je HSA, ne mantle... Popolnoma različni stvari.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

PrimozR ::

Izi je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Zavedaj se samo, da o superiornosti njega razlaga (trenutno) samo firma, ki ga je naredila in ki izključno prodaja hardware s podporo ;)
In da so vse informacije filtrirane skozi nadzorovane tech-demote na točno določenih platformah ;)

Kaj pa benchmarki na Battlefield 4 ?
Tudi tukaj na Slo-Tech forumu v temi Battlefield 4 nekateri že poročajo o opaznem porastu FPS z namestitvijo Mantle podpore. Se pravi ne gre samo za nakladanje.

Tudi močno pričakovana igra "Thief", ki bo po desetih letih obudila nekoč eno najbolj popularnih franšiz v video igrah, vsebuje Mantle in je tik pred izidom. Tudi tu poročajo, da igra menda ravno zaradi Mantla, dobesedno leti ko sneta sekira tudi na računalnikih z bolj počasnim CPU.

Ne gre samo za nakladanje, ampak se pa zna zlahka zgoditi, da bo podpora Mantle v pogonih omejena, še bolj pomembno, omejena bo pa še strojna podpora (zdaj samo GCN, starejše AMD-jeve grafe verjetno ne bodo podpirale, standard je pa KAO odprt, torej ni nujno, da ga podpreta nVidia in Intel na svojih GPU-jih). Spomni se 3Dfx-ovega Glide.

Zadeva zgleda v teoriji awsm. Tako kot True Audio. Ampak ti to nič ne pomaga, če se ne uporablja masovno.

FlyingBee je izjavil:

ja, upajmo, da bo res tako, ker zakaj bi za ihre moral dat 100 eur več za procesor, če ga drugače ne rabim za nič drugega zahtevnega

ne smemo pa ppzabit, da nvidia in Intel delata predvem za energetsko učinkovitost in AMD tukaj zgublja veliko bitko tako na cpu kot gpu fronti, ker igričarski PC ne predstavlja veliko prodanih kosov, mogoče je rešilna bilka coin wars

Izgublja na GPU fronti? S tem da je bil prvi pri ultra low idle porabi in IIRC še vedno vodi pred nvidio?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

FlyingBee ::

idle poraba je ko zmanjka izgovorov za zagovarjanje, drugače pa ja, zaenkrat je na slabem

PrimozR ::

V bistvu je idle poraba hudo pomembna, ker te grafe v povprečnem računalniku večino časa idlajo. Serija 290 je res nekaj slabša od GTX 780 (88 proti 80 W v idle), je pa CF zato bolj varčen (90 proti 93 W). GCN 1.0 in starejši čipi so pa še vedno pri vrhu.

Jst ::

TrueAudio, ki pa res popolnoma razbremeni CPU, postane na Kaveri arhitekturi, tudi čisto logičen. Dobiš SteamBox za minimalca, pa kar se tiče iger, če bi na Steamu bila podprta večina novih naslovov, potem je AMD z Mantle & TrueAudio pocenil entry market gaminga, pa še A10-7850k ni sploh tako švoh za svojo ceno oz. za svojo ceno ponuja dober potencial, če se Mantle in TrueAudio kolikor-tolikor primeta.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Mitch ::

Zakaj pa no podpore za moj Radeon HD 6850 in Core 2 Duo???

PrimozR ::

Procesor nima veze. Grafična pa pač ni GCN.

Jakob_X ::

PrimozR je izjavil:

V bistvu je idle poraba hudo pomembna, ker te grafe v povprečnem računalniku večino časa idlajo. Serija 290 je res nekaj slabša od GTX 780 (88 proti 80 W v idle), je pa CF zato bolj varčen (90 proti 93 W). GCN 1.0 in starejši čipi so pa še vedno pri vrhu.


Pozabljas na zero core. Ko je racunalnik dejansko popolnoma idle (monitor v standby) pade poraba na 3W. Pri moji masini ki je vedno prizgana je verjetno v tem stanju 90% dneva.

Truga ::

To pa je metanje denarja skoz okno. Kadar masina "idla" mora kopat coine. :V

Mitch ::

Samo mene zanima, če je tale Mantle res tehnično izvedljiv samo z GCN arhitekturo ali pa gre za umetno omejitev?

Podobno kot DirectX 10 in Windows XP...;(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mitch ()

PrimozR ::

Jakob_X je izjavil:

PrimozR je izjavil:

V bistvu je idle poraba hudo pomembna, ker te grafe v povprečnem računalniku večino časa idlajo. Serija 290 je res nekaj slabša od GTX 780 (88 proti 80 W v idle), je pa CF zato bolj varčen (90 proti 93 W). GCN 1.0 in starejši čipi so pa še vedno pri vrhu.


Pozabljas na zero core. Ko je racunalnik dejansko popolnoma idle (monitor v standby) pade poraba na 3W. Pri moji masini ki je vedno prizgana je verjetno v tem stanju 90% dneva.

Ne pozabljam, načeloma sem ciljal ravno na to v primeru AMD-ja. Pa itak, to samo izboljša situacijo za AMD ;)

Izi ::

Se pravi, za podporo Mantle mora Grafična kartica podpirati GCN (Graphics Core Next) tehnologijo.
GCN pa podpirajo vse AMD grafične od HD7xxx verzije naprej, Nvidiine grafične pa trenutno nobena še nima GCN podpore, ampak jo bodo menda tudi imele nekoč.

GCN ni en sam ampak imamo že GCN 1.0, GCN 1.1 in sedaj že GCN 2.0.
Vse CGN verzije podpirajo vse tri API-je: Mantle, DirectX 11.2 in OpenGL 4.3

Mantle in OpenGL 4.3 nista odvisna od Operacijskega sistema, DirectX 11.2 pa nujno rabi Windows 8. Na Windows 7 NE bo podpore za DirectX 11.2. Mantle seveda deluje povsod.

TruAudio pa je še malo novejša zadeva kot Mantle in rabi najnovejši GCN, zato ga podpirajo samo R7 260X, R9 290 in R9 290X. Prav nobena druga.
Radeon HD7xxx in R9 280 nimajo podpore za TruAudio.
R9 280 ne podpira TruAudio, ker je to Tahiti grafična, praktično ista kot Radeon HD7970.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

NVIDIA pripravlja osvežitev Titana (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
10817471 (11229) Liliya
»

Mantle za Battlefield 4 končno prihaja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
9514234 (10061) Jst
»

AMD je napovedal nove Radeone in TrueAudio (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5519411 (11661) BaToCarx

Več podobnih tem