» »

AMD Radeon R9-2xx

AMD Radeon R9-2xx

strani: 1 ... 32 33 34 35 36

PredatorX ::

Napajalc je izjavil:

PredatorX je izjavil:

mam eno vprašanje:
Kako točno deluje power limit +-20%

Če maš ti recimo porabe za 100W in daš pover limit na -+20%?
120/80W al je kej drugač?


Tako ja. Ko sem testiral je z +35% powerja prišla poraba celotnega sistema na 380w (oc i5k 4.5ghz+ oc r9 290 1150/1550) ko se je rolal furmark, najprej sem mislil da je napajalc prešvoh, pa ne, tolk spusti toka napajalni del in konc, ne bo šlo čez.

Iste nastavitve: wot ~190w, crysis3 280w, bf4 ~230w.


nemorš primerjat furmark. Špil primerjaj.

Napajalc ::

Ja vem ja, furmark ma največjo porabo. Drgač je pa vsync ON tole kar je gor napisano. Nevem kaj se spoh dela teste za povprečne fps je, vsi vemo da so največji dropi kadar je akcija, zato je treba naštimat da je minimum 60 fps. Tolk reflexu glih nimam da bi čutu razliko med vsync ON/OFF, se pa lepo pozna na porabi kljub temu da je konkretno navita zadeva. BF4 je prou izrazit zaradi različnih map, to se pogovarja od 70 fps pa do 150, in pri 150 fps konkretno več kuri kot na 60 fps.

PredatorX ::

Napajalc je izjavil:

Ja vem ja, furmark ma največjo porabo. Drgač je pa vsync ON tole kar je gor napisano. Nevem kaj se spoh dela teste za povprečne fps je, vsi vemo da so največji dropi kadar je akcija, zato je treba naštimat da je minimum 60 fps. Tolk reflexu glih nimam da bi čutu razliko med vsync ON/OFF, se pa lepo pozna na porabi kljub temu da je konkretno navita zadeva. BF4 je prou izrazit zaradi različnih map, to se pogovarja od 70 fps pa do 150, in pri 150 fps konkretno več kuri kot na 60 fps.


Problem je, ker je te FPS zelo težko natančno zmerit.

Napajalc ::

Lahko bi imeli kak advance 3d mark, ki bi nakoncu podal tabelo koliko slikc je bilo izrisanih pod frekvencami od minimuma pa do maximuma.

vaščan ::

m0LN4r je izjavil:

Jst dobim na 7870 čez pol ure samo r,g,b piksle v vrsticah izmenjajujoče in utripanje slike, če dam na +20%
Edit: +15 pa dela
Kak za boga vam gre to na +50%


S tem ko ti daš +20% ali +50% samo kartici dvigneš maximalen TDP to je pri ocju ubistvu prva stvar ki jo moraš nrdit. To je podobno kot če bi imel avto blokado pri 5tisoč obratih ti bi jo pa dvignu za 20% valda avto bo lahko bolj šel ampak bo tud bolj material trpel. Voltaža kartice ostaja enaka frekvence so enake vse je enako samo skozi karto ti bo lahko teklo več amperov zadeva bo lahko na polno laufala pri najtežjih obremenitvah kar je pa trplenje za material in če ena malenkost ne klapa 100% zadeva počepne kot pri tebi.

TDP karte je zapisan v biosu od grafične vsak model je drugač in če imaš tdp recimo 150W s power limitom premikaš to mejo + in -. Drgač simpl ko pasulj.

Jaz sem pri mojih 7950 blokade vn pobral hehehe. Hlajenje mora bit pa dobro valda recimo gpu temperatura izgleda ok zraven pa VRM žari ko karta v kakšen benchmarku vleče 200 amperov. Temperature spremljajte s gpuz ki pokaže res vse senzorje od grafične kar jih ima. za 290 vem sem probal da v sistetiki vrmji dobesedno žarijo v igrah so pa temperature navštric s gpu temperaturo taka je to razlika v amperaži ki gre skoz karto pri sintetiki ali igrah.

vaščan ::

Napajalc je izjavil:

Ja vem ja, furmark ma največjo porabo. Drgač je pa vsync ON tole kar je gor napisano. Nevem kaj se spoh dela teste za povprečne fps je, vsi vemo da so največji dropi kadar je akcija, zato je treba naštimat da je minimum 60 fps. Tolk reflexu glih nimam da bi čutu razliko med vsync ON/OFF, se pa lepo pozna na porabi kljub temu da je konkretno navita zadeva. BF4 je prou izrazit zaradi različnih map, to se pogovarja od 70 fps pa do 150, in pri 150 fps konkretno več kuri kot na 60 fps.


Pa tudi ti dropi 150fps se obrneš akcija 70 spet pogledaš mal v levo 150fps to je tisti problem ki ga z vsync ali fps limiterjem rešiš da je špil ves čas enako odziven glatko dela. Če igraš s vsync probaj še istočasno fps limiter nastavit na 60fps špil dela še bolj glatko priznam za eno karto nisem prepričan pri cf konfiguraciji je kot noč in dan.

Senitel ::

PredatorX je izjavil:

Problem je, ker je te FPS zelo težko natančno zmerit.

Frame rate je trivialno izmerit. Če hočeš bit res pedanten se sicer moraš igrat s capture karticami, ampak za 90% primerov je fraps povsem dovolj.

Napajalc je izjavil:

Lahko bi imeli kak advance 3d mark, ki bi nakoncu podal tabelo koliko slikc je bilo izrisanih pod frekvencami od minimuma pa do maximuma.

Kaj ti to pomaga... Veš kolkrat v enem frame-u lahko GPU spremeni frekvenco?

vaščan je izjavil:

...glatko priznam za eno karto nisem prepričan pri cf konfiguraciji je kot noč in dan.

Seveda, ker če v multi gpu situaciji ne uporabiš frame limiterja gresta GPU-ja obvezno renderirat vnaprej. Kar pomeni, da imaš lahko eno slikco na zaslonu 1ms, drugo pa 15ms in "120FPS", čeprav samo 60 dejanskih (ker ene slikce sploh ne vidiš).
Depends how good is your driver. ;)

Napajalc ::

Teh 70 fps pride samo na eni mapi z visokimi zgradbami (nevem točnega imena), drgač ne niha tolk na nobeni mapi.

Napajalc je izjavil:

Lahko bi imeli kak advance 3d mark, ki bi nakoncu podal tabelo koliko slikc je bilo izrisanih pod frekvencami od minimuma pa do maximuma.
Kaj ti to pomaga... Veš kolkrat v enem frame-u lahko GPU spremeni frekven


Ti se o hruškah pogovarjaš, tema teče o jagodah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Napajalc ()

Napajalc ::

Sentinel, če je 3d mark sposoben šteti FPS, verjetno ni teško če si še zapomni in nakoncu nardi tabelo:
pod frekvenso 42 FPS je bilo izrisanih x število slik
pod frekvenco 43 FPS je bilo izrisanih x število slik
ETC
.
.

Senitel ::

A to si ti predstavljaš pod frekvenco... Kaj za vraga ti bo to povedal?
Kot prvo je FPS neuporaben za kakšno resno analizo, ker je "1/x" od dejanskega stanja, torej koliko časa je trajal frame, da se je zrenderiral (ms). FPS ima smisel samo, če zadevo meriš čez daljši čas, recimo sekundo.
In kot drugo tak tool obstaja: FRAPS beleži v file koliko ms se je posamezen frame renderiral. To komot vršeš v nek histogram.

Napajalc ::

FPS = frame per second, to zate ni frekvenca?
Prvo si raščisti ta pojem potem greva dalje.

SuperVeloce ::

lol no Napajalc... kdo si naj kaj razčisti? Senitel? Sej se hecaš
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Napajalc ::

Ja ma res lol, dejmo mal osnovnošolske fizike pokazat Senitel u. Naš advence 3d mark je izkmeril da je za izris zadnje slike potreboval sistem 1000 ms, to po znani fifiki ustreza 1 Hz, mi se pogovarjamo o FPS torej bo advence 3d mark dodal v tabelo +1 izrisana slika pod frekvenco 1 FPS.

hojnikb ::

Ti boš kazal osnonošolsko fiziko PROju, kar se tiče grafičnih APIjev ?

lolwut.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Napajalc ::

Žal

Senitel ::

Napajalc je izjavil:

Ja ma res lol, dejmo mal osnovnošolske fizike pokazat Senitel u. Naš advence 3d mark je izkmeril da je za izris zadnje slike potreboval sistem 1000 ms, to po znani fifiki ustreza 1 Hz, mi se pogovarjamo o FPS torej bo advence 3d mark dodal v tabelo +1 izrisana slika pod frekvenco 1 FPS.

Kot sem že rekel: FPS je za analizo tega koliko časa se ja kakšen frame renderiral povsem neuporaben. Da greš ti hodiš v trgovino s frekvenco 0.12 na teden tudi ne pove kaj dosti koliko o tem koliko časa si prebil v trgovini in kolikokrat si šel tja.

Napajalc ::

Men osebno bi taka tabela/graf povedala precej več o grafični kartici kot konvencionalne metode z tremi sliderji min/average/max.
Hočem povedat, da je bistvenga pomena za gamerja količina minimalnih/pod nivojem frejmov. Mene ne zanima grafična kartica ki ima max 200 FPS in na videz dobro povprečje (80 fps) in 25% časa "preživi" pod 60 FPS v neki igri/sintetiki.

Fino bi blo, če bi nekdo naredu "konverter" z fraps podatkov v to kar se pogovarjamo.
PS: pa pol hitro patentirat ;)

Senitel ::

Napajalc je izjavil:

FPS = frame per second, to zate ni frekvenca?
Prvo si raščisti ta pojem potem greva dalje.

Pa če smo že otročji: FPS = FrameS per second. Frekvenca nečesa, kar se zgodi enkrat je?

mihco ::

m0LN4r je izjavil:


Razlika 30-40€

Vse lepo in prav....potem pa ta zakljucek 8-O Razlika med primerljivimi modeli je gladko 60-70eur, kar je relativno precej vec kot kot je razlika v zmogljivosti. Torej vse ostale nastete prednosti niso zastonj.

Napajalc ::

Stari ti mi deluješ otročje. Vem točnio kdo si, ampak kle brcaš u temo.

SuperVeloce ::

Napajalc je izjavil:

Men osebno bi taka tabela/graf povedala precej več o grafični kartici kot konvencionalne metode z tremi sliderji min/average/max.
Hočem povedat, da je bistvenga pomena za gamerja količina minimalnih/pod nivojem frejmov. Mene ne zanima grafična kartica ki ima max 200 FPS in na videz dobro povprečje (80 fps) in 25% časa "preživi" pod 60 FPS v neki igri/sintetiki.

Fino bi blo, če bi nekdo naredu "konverter" z fraps podatkov v to kar se pogovarjamo.
PS: pa pol hitro patentirat ;)

Če bi vedel, kako se merijo FPS v programju, bi vedel zakaj in kako si pri takšnem merjenju omejen. Pojdi na kakšno stran in si poglej, kakšno opremo dejansko rabijo za to, da analizirajo frame time variance, kje in zakaj se lomi slika pri multi gpu in podobno, ...

Napajalc je izjavil:

Stari ti mi deluješ otročje. Vem točnio kdo si, ampak kle brcaš u temo.

Kako je on otročji? Ti bi nekaj rad, ne veš pa, če kdo to pri reviewih že dela (in kako), niti ne poznaš osnovne terminologije, da bi zadevo razložil.
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Zgodovina sprememb…

Napajalc ::

Čist preprosta zadeva je, praviš da si fraps zapisuje čase med posamezno izrisanimi slikami, to je to, samo pretvort je potrebno te čase v Hz oz FPS in ustavit v tabelo, to bo krasna zadeva za nas noobe.

Napajalc ::

SuperVeloce je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Men osebno bi taka tabela/graf povedala precej več o grafični kartici kot konvencionalne metode z tremi sliderji min/average/max.
Hočem povedat, da je bistvenga pomena za gamerja količina minimalnih/pod nivojem frejmov. Mene ne zanima grafična kartica ki ima max 200 FPS in na videz dobro povprečje (80 fps) in 25% časa "preživi" pod 60 FPS v neki igri/sintetiki.

Fino bi blo, če bi nekdo naredu "konverter" z fraps podatkov v to kar se pogovarjamo.
PS: pa pol hitro patentirat ;)

Če bi vedel, kako se merijo FPS v programju, bi vedel zakaj in kako si pri takšnem merjenju omejen. Pojdi na kakšno stran in si poglej, kakšno opremo dejansko rabijo za to, da analizirajo frame time variance, kje in zakaj se lomi slika pri multi gpu in podobno, ...

Napajalc je izjavil:

Stari ti mi deluješ otročje. Vem točnio kdo si, ampak kle brcaš u temo.

Kako je on otročji? Ti bi nekaj rad, ne veš pa, če kdo to pri reviewih že dela (in kako), niti ne poznaš osnovne terminologije, da bi zadevo razložil.


Men je to vse jasno, precej dlje kot vama. Mata pa kle krasno idejo, ispelat to in smo zmenjeni. Tvoj odziv na krasne ideje z degradacijo precej pove o tebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Napajalc ()

SuperVeloce ::

lol ok, če misliš, da imaš ti kaj boljši pristop. Saj ti praviš, da je preprosto. Pobrskaj po netu, zagotovo so takšne rešitve že opisane in uresničene, pa bo zadeva precej bolj jasna. Lahko potem rezultate in način zajema informacij tudi raztolmačimo.
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Napajalc ::

Kle je pomembno samo ali že imamo ta tool al ga bo kdo naredu.
Pa kot poznavalec zadeve bi mogu vedt da minimum = minimum, average = average, max = max in nič drugega. Se pravi bo ta naš "advence 3d mark" pokazal s kakšnega testa so narjene naše grafične kartice.

SuperVeloce ::

Min, avg in max. v nekem časovnem okviru, kot ga meri software, je bolj tko, na oko. Če hočeš več (uporabnih) informacij, si moraš omisliti frame time analizo (ms/frame, frame time percentile, ...), za kar rabiš namensko capture kartico na izhodu.

Poglej si to sliko:
 rendering pipeline

rendering pipeline



Ampak glej, poslušaj se, ti bi rad vedel, koliko FPS se izriše pri 43 FPS...
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

m0LN4r ::

mihco je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Razlika 30-40EUR

Vse lepo in prav....potem pa ta zakljucek 8-O Razlika med primerljivimi modeli je gladko 60-70eur, kar je relativno precej vec kot kot je razlika v zmogljivosti. Torej vse ostale nastete prednosti niso zastonj.

Niso zastonj, glih to je poanta, ki je marsikdo ne razume. Pika na i, nikoli ni bila zastonj in nikoli nebo. AMD je zaenkrat znan kot sparBudget.

Primerljivimi modeli?, kaj si stem mislil, lahko definiraš to, da je ena znamka bolj fency od druge in je večje povpraševanje, kar naredi to razliko v ceni?
Si upošteval ceno bolje prezračenega ohišja, boljšega napajalnika in to da moraš met vsaj Windforce3 na 290ki, da dela normalno?

Gigabytova 17cm z enim ventom dela nekako na nivoju obične 290ke za 300EUR, kar se tiče temp/noisa in jo lahko stlačiš kamor hočeš, ter se ne sekiraš da se ti iverka vžge...

*Napajalc bo očitn do 2020 spremenil benchmark metode, ker te ki so dandanes, res niso merodajne za 16 letnega Janezeka, ki gre po kartico v Bigbang, zato da bo lahko COD: 13 nabijal.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Senitel ::

Napajalc je izjavil:

Kle je pomembno samo ali že imamo ta tool al ga bo kdo naredu.
Pa kot poznavalec zadeve bi mogu vedt da minimum = minimum, average = average, max = max in nič drugega. Se pravi bo ta naš "advence 3d mark" pokazal s kakšnega testa so narjene naše grafične kartice.

Saj imamo take bolj advanced review-je. Recimo tale na Techreport.
Če tebi bolj ustreza gledat 1/x namesto x, potem si boš moral sam ustreč. In potem ko ti bo tisih "200FPS" povsem skril vse padce na "10FPS" in boš stisnu še kakšen logaritem na vse skup... Boš pristal na milisekundah tako kot ves preostali svet.

Napajalc ::

Točno to, zanima nas količina izrisanih slik pod 60 FPS, ali drugeče: koliko časa imamo framerate pod osebnim swet spot FPS. Ta podatek bi bil zelo dobrodošel pred nakupom grafične kartice. Lahko je tudi približno, saj konc koncu se gre za primerjalni test med posameznimi grafičnimi karticami.
Testi bi mogli potekat z nastavitvami, ki bi omogočili slabši grafični kartici (recimo da primerjamo r9 290 vs gtx 970) da deluje nad ~60 FPS. Krivica bi bila da ima ena grafična kartica minimu 40 fps, ampak 99% preživi nad 60 fps, druga pa ima minimum 50 ampak preživi 90% nad 60 FPS.

m0LN4r ::

da ima ena grafična kartica minimu 40 fps, ampak 99% preživi nad 60 fps, druga pa ima minimum 50 ampak preživi 90% nad 60 FPS.

Sej poanta avg.ja je glih to, več kot je minimum nižji je avg. in obratno. Zdaj če veš, da je 90% nad 60 potem veš, da je 10% pod ane.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

SuperVeloce ::

In tudi to ti ne pove vsega... Ti lahko imaš na 1. grafiki precej višji minimum FPS (merjen s software), kot na 2., pa vendar če bo število slik, ki potrebujejo recimo nad 20ms renderinga, od 1. grafike višje od druge, si v slabšem položaju.
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Zgodovina sprememb…

Napajalc ::

Precej več pove ta metoda kot klasika min/avg/max.

SuperVeloce ::

In za karkoli več od "klasike" ni več dovolj samo software. Grafi nihanja FPS na časovno enoto, merjeni s FRAPS, so stalnica več kot desetletje. Za ostalo potrebuješ nekaj, da zajameš sliko na izhodu. Torej smo prišli do zaključka, kot ti ga je razložil Senitel na začetku.

Hočemo torej takole:
 ms/frame

ms/frame

Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Napajalc ::

Niti ne, lahko osveževanje fps števca damo na najboljše možno vzorčenje, pa iz njega potem izpelemo željeno.

m0LN4r ::

Ta slika bi bila ista, če imaš spodaj enoto čas.

On bi rad to, da mu poveš koliko (številsko) frejmov je bilo recimo blizu minimuma, koliko avg, kar je v bistvu totalno brezvezen podatek.
avg fps je izračunana vrednost od min do max, ne merjena.

Medtem, ko pa je frame time variance bistveno boljši podatek, ki sem ga nekaj časa nazaj izpostavil:
Glej rdečo črto, oz. lahko klikneš in izgine: http://www.computerbase.de/2015-05/graf...

Ampak kot so sami na CB v povzetku napisali, da je občutek na vseh isti šmorn, aja razen to, da je v AC 290 schlecht.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Napajalc ::

Sam to se spet vse dogaja na 35 fps, bi moglo bit na nastavitvah da bi izrisobvalo na ~16 ms (60fps). Nemško ne znam če sem kaj spregledal.

PredatorX ::

Pa kaj ima potek računanja FPS veze z R9 2**
Povej mi na katerem slide-ju je AMD z predstavitvijo R200 kazal kako se izračuna FPS.

FRAME RATE predstavlja ferkvenco "sličice" oz. "frejma"...
FPS je drugače izraz in to predstavlja sličice na sekundo in se ne uporablja Hz čeprav je isti "shit".
okey, ker sam neznam najbolj razložit in se mi sploh neda
"Frame rate is most often expressed in frames per second (FPS) and is also expressed in progressive scan monitors as hertz (Hz)."
itd.
Sej maš na netu vse, pa tega ni treba tuki razlagat.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Napajalc je izjavil:

Sam to se spet vse dogaja na 35 fps, bi moglo bit na nastavitvah da bi izrisobvalo na ~16 ms (60fps). Nemško ne znam če sem kaj spregledal.

FCAT metodo so uporabili.
HOW FCAT WORKS

Več kot to pa res nihče ne potrebuje. Lahk pa si prepišeš vrednosti v excel in narediš tortico. lol
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Napajalc ::

PredatorX je izjavil:

Pa kaj ima potek računanja FPS veze z R9 2**


A JBG, bomo še advence 3d mark usput nardil :)

PredatorX ::

Če FPS-je povezuješ z Hz oz. ferkvenco.
FPS so frames per second in to je to. Sepravi "sličice na sekundo"... če pa raje uporabljaš Hz pa govori of Frame rate.

Če te pa moti pa piši ostalim naj spremenijo FPS na Hz.

Zgodovina sprememb…

Napajalc ::

Prav da je kilo stiroporja težje ok kile železa...

SuperVeloce ::

PredatorX je izjavil:

Pa kaj ima potek računanja FPS veze z R9 2**

Mogoče to, da so se takšne polemike in uvedba FCAT začela ravno zato, da bi se izpostavilo probleme AMD driverjev in/ali stuttering pri AMD multi-gpu konfiguracijah, katere na klasičnih softwersko merjenih FPS grafih ne vidiš. Hja, nvidia je tukaj zagrabila kost, ampak to je postranska zgodba
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

PredatorX ::

SuperVeloce je izjavil:

PredatorX je izjavil:

Pa kaj ima potek računanja FPS veze z R9 2**

Mogoče to, da so se takšne polemike in uvedba FCAT začela ravno zato, da bi se izpostavilo probleme AMD driverjev in/ali stuttering pri AMD multi-gpu konfiguracijah, katere na klasičnih softwersko merjenih FPS grafih ne vidiš. Hja, nvidia je tukaj zagrabila kost, ampak to je postranska zgodba



FCAT se je začel z 7990... AMD driverji se trenutno v CF načinu boljši od nvidia-e.

Zgodovina sprememb…

Liliya ::

hehehe, še vedno padate na te debilne provokacije flyingbeeja in napajalca, celo Senitel se, tole je p že too much

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Napajalc ()

Napajalc ::

Meni ni uspelo piskat obstoječi tool za merit količino slik na celmu spektru FPS. Je kdo slučajno našel?

Liliya je izjavil:

hehehe, še vedno padate na te debilne provokacije flyingbeeja in napajalca, celo Senitel se, tole je p že too much


To je pa žaljivo, ideja je zelo uporabna za analiziranje stock grafičnih kartic in OC grafičnih kartic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Napajalc ()

PredatorX ::

Tukaj je pa to kar je govoril superveloce
http://www.tomshardware.com/reviews/rad...

Zgodovina sprememb…

Liliya ::

hojnikb je izjavil:

http://www.techpowerup.com/212206/amd-c...

ja, ampak na idealu še ni videti, kdor ne more počakat na 3x0 serijo, je 290 za 286EUR še vedno bestbuy http://www.hardwareversand.de/4096+MB/1...

SuperVeloce ::

Tle ste eni bolj na tekočem z leaki in podobno.. kaj se je zgodilo s polno verzijo čipa, ki ga imajo v r9 285? Ga šparajo za 3xx serijo?
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Liliya ::

Ja, samo domneve so, da gre v 380 serijo, 390 pa nova zadeva

Napajalc ::

Pomoč:
Pozimi sem montiral vodno hlajenje in izdelal hladilnik za napajalni del na r9 290x. Takrat se je dalo držat hladilnik na napajalnem delu (22stopinj soba), pri sedanji temperaturi pa ne več (27 stopinj soba). Pri testu Valley 15 minut se da držat hladilnik enih 15s potem peče. Gleden na to da je hladilno rebro rebrasto nisem prepričan če sem pravilno izmeril temperaturo 50-51 stopinj. Baje je glih 50 stopinj meja ki začne pečt???? Prosil bi če lahko kdo z r9 290/x pomeri temperaturo na napajalnem delu:



Vrsta software ni pomembna, samo da je požrešno pa da se ve kateri software je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Napajalc ()
strani: 1 ... 32 33 34 35 36


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Grafična kartica - smiseln nakup???

Oddelek: Kaj kupiti
302615 (1827) m0LN4r
»

Katero R9 290? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
646412 (4382) FlyingBee
»

Katero R9 280x/290 kupiti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
11919433 (14215) chucki
»

NV GTX780Ti (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
646175 (4924) klkkkkkkkkkk
»

Nvidia Geforce GTX 7xx (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Strojna oprema
67578260 (53272) Pro_moted

Več podobnih tem