Forum » Na cesti » Izpitna vožnja
Izpitna vožnja
Temo vidijo: vsi
MandMx3 ::
Hej!
No, naslednji teden mam izpitno vožnjo.
Sicer me malo firbec matra... Mam tisoč vprašanj kako in kaj, pa še vas malo vprašam... Na kaj moram biti posebej previdna?? Oz. kaj so ta glavne napake, ki te takoj 'pokoplejo' ??
Hvala vam!
Wish me luck! hehe :D
No, naslednji teden mam izpitno vožnjo.
Sicer me malo firbec matra... Mam tisoč vprašanj kako in kaj, pa še vas malo vprašam... Na kaj moram biti posebej previdna?? Oz. kaj so ta glavne napake, ki te takoj 'pokoplejo' ??
Hvala vam!
Wish me luck! hehe :D
šernk ::
Prehod za pešce, kolesarji, avtobus
potem so smerokazi, pogledi v ogledala in mrtve kote, ter pravila obračanja je dobro vedet.
sicer pa izpitno vožnjo za: motor, avto, avtobus, traktor, kamion, vlak, letalo?
še največ se ponavadi izve glede na lokacijo, ker imajo priljubljene poti in pasti na njih.
potem so smerokazi, pogledi v ogledala in mrtve kote, ter pravila obračanja je dobro vedet.
sicer pa izpitno vožnjo za: motor, avto, avtobus, traktor, kamion, vlak, letalo?
še največ se ponavadi izve glede na lokacijo, ker imajo priljubljene poti in pasti na njih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MandMx3 ::
za avto... :))
mjaaa.. saj najbol me mučijo kakšne malenkosti, ki jih moram meti vedno v glavi.. kot npr: da se v križišču ustaviš pred kolesarsko stezo... da pri zavijanju na enosmerno z leve, opraviš celotno zavijanje po levi.. itn.
ma ne vem kako premagati strah, da teh stvari nebom ravno takrat pozabla... :S sicer samo vožnjo me je inštruktor kar pohvalil, sam res, da mi to sedaj ne sme preveč dvigniti egoja.. hehe...
mjaaa.. saj najbol me mučijo kakšne malenkosti, ki jih moram meti vedno v glavi.. kot npr: da se v križišču ustaviš pred kolesarsko stezo... da pri zavijanju na enosmerno z leve, opraviš celotno zavijanje po levi.. itn.
ma ne vem kako premagati strah, da teh stvari nebom ravno takrat pozabla... :S sicer samo vožnjo me je inštruktor kar pohvalil, sam res, da mi to sedaj ne sme preveč dvigniti egoja.. hehe...
Vzdevek ::
Ogledala, mrtvi koti, enosmerne, prehodi, enakovredna križišča. Pazi tudi pri železniških prehodih, da pogledaš levo in desno.
MandMx3 ::
tak da so nekako ta ogledala in te 'malenkosti' tiste ta glavne napake??
oz. ne vem no... predvsem me zanima kakšne napake pomenijo avtomatski padec... da bi potem tisto res imela še posebej vedno v glavi..:D
hvaaala vam!
oz. ne vem no... predvsem me zanima kakšne napake pomenijo avtomatski padec... da bi potem tisto res imela še posebej vedno v glavi..:D
hvaaala vam!
šernk ::
Vse in še več bo treba imet v glavi ko se boš vozila sama naokoli potem.
to mi sicer ni jasno, kako zaviješ v enosmerno po levi? Enosmerna je enosmerna in ne moreš delit na levo desno
avtomatski padci so pa izsiljevanja (ko nekomu odvzameš prednost, bodisi je to kolesar, pešec, avto ali pa avtobus na avtobusni postaji, ki se želi vključit nazaj v promet) in kakršna koli pomoč inštruktorja, če ti stopi na zavoro je zadeve konec.
če se inštruktor kaj dosti ni držal za glavo se nimaš česa bati.
da pri zavijanju na enosmerno z leve, opraviš celotno zavijanje po levi
to mi sicer ni jasno, kako zaviješ v enosmerno po levi? Enosmerna je enosmerna in ne moreš delit na levo desno
avtomatski padci so pa izsiljevanja (ko nekomu odvzameš prednost, bodisi je to kolesar, pešec, avto ali pa avtobus na avtobusni postaji, ki se želi vključit nazaj v promet) in kakršna koli pomoč inštruktorja, če ti stopi na zavoro je zadeve konec.
če se inštruktor kaj dosti ni držal za glavo se nimaš česa bati.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
darkolord ::
avtomatski padci so pa izsiljevanja (ko nekomu odvzameš prednost, bodisi je to kolesar, pešec, avto ali pa avtobus na avtobusni postaji, ki se želi vključit nazaj v promet) in kakršna koli pomoč inštruktorja, če ti stopi na zavoro je zadeve konec.Avtomatski padec je ponavadi takrat, ko kršiš pravila (izsiliš, ne daš smerokazov, prevoziš stop znak, voziš čez polno črto itd itd).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Apple ::
pazit je treba, da ne zaviješ v kakšno ulico/na parkirišče, kjer je tabla, da je dovoljeno samo za stanovalce.
Če slučajno naletiš na spuščene zapornice čez železniški prehod, ugasni avto :) .
Desno pravilo
Spuščaj pešce
Če bo dež, ne bo kolesarjev in pešcev :)
v bistvu lahko deliš na levo in desno, in sicer, in sicer, če ti reče, da na koncu enosmerne zavij levo, se počasi približaš levi strani enosmerne ceste... Seveda ob pogoju, da je enosmerna širša od širine avta...
Če slučajno naletiš na spuščene zapornice čez železniški prehod, ugasni avto :) .
Desno pravilo
Spuščaj pešce
Če bo dež, ne bo kolesarjev in pešcev :)
Vse in še več bo treba imet v glavi ko se boš vozila sama naokoli potem.
da pri zavijanju na enosmerno z leve, opraviš celotno zavijanje po levi
to mi sicer ni jasno, kako zaviješ v enosmerno po levi? Enosmerna je enosmerna in ne moreš delit na levo desno
avtomatski padci so pa izsiljevanja (ko nekomu odvzameš prednost, bodisi je to kolesar, pešec, avto ali pa avtobus na avtobusni postaji, ki se želi vključit nazaj v promet) in kakršna koli pomoč inštruktorja, če ti stopi na zavoro je zadeve konec.
če se inštruktor kaj dosti ni držal za glavo se nimaš česa bati.
v bistvu lahko deliš na levo in desno, in sicer, in sicer, če ti reče, da na koncu enosmerne zavij levo, se počasi približaš levi strani enosmerne ceste... Seveda ob pogoju, da je enosmerna širša od širine avta...
LP, Apple
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Apple ()
shadeX ::
Pazi da ne narediš napake ki sem jo tudi jaz in sicer inštruktor me je zapeljal v ulico in potem pridem iz ulice do križišča (možnost levo ali desno). In nič mi ni rekel kam naj zavijem. Pa se ustavim pri stop znaku in ga vprašam: "Kam pa zdaj?". On pa: A ne vidiš tablo obvezna smer "Desno" , lol
Sicer na koncu sem naredil, ker drugo je bilo odlično. Sem pa mislil da je konec takrat, ker je bil kar razkurjen name.
Sicer na koncu sem naredil, ker drugo je bilo odlično. Sem pa mislil da je konec takrat, ker je bil kar razkurjen name.
PINki ::
Ostali lahko napišemo, zakaj smo padli na izpitni vožnji. Jaz sem padel, ker sem na dvopasovni cesti pas menjal v križišču.
MandMx3 ::
Jooj se strah kar stopnjuje... Ma baje da si nej onega zadaj predstavlam kot štoparja, ki ga morem pelat kamor mi naroči.. hehe.. sam kaj ko to ni tak lahko. jojojjjj. :S :D
šernk ::
Jooj se strah kar stopnjuje... Ma baje da si nej onega zadaj predstavlam kot štoparja, ki ga morem pelat kamor mi naroči.. hehe.. sam kaj ko to ni tak lahko. jojojjjj. :S :D
najbolje je če pozabiš da ga sploh imaš zadaj. Moja izpitna vožnja je izgledala tako, da je 99% časa klepetal z inštruktorjem. 1x sem se celo ustrašil, da mi bo pozabil povedat kam naprej. Vse kar je potrebno je biti sproščen, razmišljat kje stoji kakšen znak in opazovat okolico. V trenutku ko postaneš živčen in začneš preveč razmišljat človek začne delati napake.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
111111111111 ::
Kolega je odletu, ker ni vedel kaj pomeni:
rumena puščica - ki je postavljena pri izhodu s križišča, obvešča voznike, ki so na križišču in zavijajo levo, da se je za vozila, ki prihajajo z nasprotne strani, že prižgala rdeča luč in da lahko zapustijo križišče.
rumena puščica - ki je postavljena pri izhodu s križišča, obvešča voznike, ki so na križišču in zavijajo levo, da se je za vozila, ki prihajajo z nasprotne strani, že prižgala rdeča luč in da lahko zapustijo križišče.
MoRp ::
Vse in še več bo treba imet v glavi ko se boš vozila sama naokoli potem.
da pri zavijanju na enosmerno z leve, opraviš celotno zavijanje po levi
to mi sicer ni jasno, kako zaviješ v enosmerno po levi? Enosmerna je enosmerna in ne moreš delit na levo desno
Tole je tudi avtomatski padec. Če delaš izpit v Ljubljani, te zapeljejo pod grad (mislim da je drugo ali tretje križišče od izpitnega centra in tam so same enosmerne. Zaradi napačnega razvrščanja si lahko konec v 5-10ih minutah.
GrimReaper ::
Sam sem prvič padel, ker nisem spustil avtobusa naprej.
Potem v drugo sem pa na enem parkirišču zapeljal rikverc v en majhen tunel, pa glih takrat je kr iz nekje prišel kolesar ven. Drugače bi lahko prišel ven normalno v levem krogu, oz. vsaj pogledat bi moral it če je res tolk mal placa kot sem mislil.
Eto, škoda ker še nisem bil na Slo-Techu, 2. in 6. post tukaj sta zelo informativna, oz. če dobro pomislim sem imel itak slabega inštruktorja.
Recimo me ni niti naučil zakaj se gleda v ogledala, v avtošoli sem potem samo zarad tega ker mi je blo tko rečeno, če se prav spomnim sem samo ogledala gledal, ne pa kaj se dejansko vidi v njih. Ko sem sam začel vozit, pa stranskih eno leto sploh nisem uporabljal.
Pa ročno sem se neverjetno dolgo bal uporabljat, mislim da sem se dobro naučil šele pri 26-ih.
Tut zdej še naredim kakšno napako, zadnjič mi je ratalo rikverc zadet v ograjo, ker sem hotel še mal bolj desno k ograji, zadaj pa nisem gledal. Drugače pustim avto zadaj vsaj 1m od ograje, ker so vmes še vrata, na desni strani ga pa čim bolj približam. Sicer ok, tukej itak vsi naslanjajo avte na ograjo.
Ko sem bil 2x letos v Škofji Loki, se obakrat nisem pravočasno razvrstil za desno, res pa da se je potem dalo tut na semaforju za levo in naravnost. V Ljubljano pa niti ne upam z avtom, mogoče če bi imel max 1000€ avto.
Potem v drugo sem pa na enem parkirišču zapeljal rikverc v en majhen tunel, pa glih takrat je kr iz nekje prišel kolesar ven. Drugače bi lahko prišel ven normalno v levem krogu, oz. vsaj pogledat bi moral it če je res tolk mal placa kot sem mislil.
Eto, škoda ker še nisem bil na Slo-Techu, 2. in 6. post tukaj sta zelo informativna, oz. če dobro pomislim sem imel itak slabega inštruktorja.
Recimo me ni niti naučil zakaj se gleda v ogledala, v avtošoli sem potem samo zarad tega ker mi je blo tko rečeno, če se prav spomnim sem samo ogledala gledal, ne pa kaj se dejansko vidi v njih. Ko sem sam začel vozit, pa stranskih eno leto sploh nisem uporabljal.
Pa ročno sem se neverjetno dolgo bal uporabljat, mislim da sem se dobro naučil šele pri 26-ih.
Tut zdej še naredim kakšno napako, zadnjič mi je ratalo rikverc zadet v ograjo, ker sem hotel še mal bolj desno k ograji, zadaj pa nisem gledal. Drugače pustim avto zadaj vsaj 1m od ograje, ker so vmes še vrata, na desni strani ga pa čim bolj približam. Sicer ok, tukej itak vsi naslanjajo avte na ograjo.
Ko sem bil 2x letos v Škofji Loki, se obakrat nisem pravočasno razvrstil za desno, res pa da se je potem dalo tut na semaforju za levo in naravnost. V Ljubljano pa niti ne upam z avtom, mogoče če bi imel max 1000€ avto.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
MandMx3 ::
Ma strah me je pa od prešnjega tedna ko sem na poligonu pri izpitnem centru bla priča, kak ena sploh ni prišla na cesto.. je padla že kar tam na poligonu... :SS
Je pa zanimivo, da nekateri določene napake spregledajo, nekateri jih pa vzamejo kot za zelo huuude...
No, bo kar bo... Če ne bo v prvo, bo pa v drugo, tretje.. hehe :D
Sporočim kak bo!
Je pa zanimivo, da nekateri določene napake spregledajo, nekateri jih pa vzamejo kot za zelo huuude...
No, bo kar bo... Če ne bo v prvo, bo pa v drugo, tretje.. hehe :D
Sporočim kak bo!
GamerBoy ::
Men je glavna vožnja šla kot po maslu, ker je inštuktor končno bil tiho. Če tisto ne bi naredil v prvo bi menjal inštruktorja, ker je bil živčna razvalina, po vrhu pa slep in če on ni vidu je bilo gotovo. Enkrat bi kolesarja skoraj zbila, jaz čakam on mi pa po gasu kao naj speljem :D Al pa če sm prepočas vozu je kar nabijal gas pa sva šla tudi po 20 nad dovoljeno hitrostjo
Jaz bi te samo opozoril na ogledala, to sem jaz skos pogledoval kar za brezveze, ker drugače je to klasika za kaj ti težijo, potem pa seveda križišča, da skos pogledaš na desno za kolesarje in pa na avtocesti, če se le da kaj prehitiš. Trole(buse, ne kolesarje ala Jype :P) po Ljubljani ne marajo, da jih čakaš, ampak se moraš prej prestavit. To je bila moja edina napaka.
Jaz bi te samo opozoril na ogledala, to sem jaz skos pogledoval kar za brezveze, ker drugače je to klasika za kaj ti težijo, potem pa seveda križišča, da skos pogledaš na desno za kolesarje in pa na avtocesti, če se le da kaj prehitiš. Trole(buse, ne kolesarje ala Jype :P) po Ljubljani ne marajo, da jih čakaš, ampak se moraš prej prestavit. To je bila moja edina napaka.
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Zagor_tenay ::
mene je vrgel v prvo, ker sem kao izsilil nekoga. Zavijal sem levo z glavne ceste na stransko, nasproti vozeči avto je bil pa zelo oddaljen, pa je tisti v komisiji ocenil, da bi moral počakati in mu dati prednost. Tudi inštruktor mi je kasneje rekel, da me je po krivici vrgel. Sem imel to nesrečo, da sem bil tisti dan zadnji, ki je opravljal izpitno vožnjo, pa so najbrž morali zapolniti kvoto, koliko jih morajo vreči. Če bi kdo drug vozil takrat, bi tudi pogrnil.
mcgeek ::
Na avtocesti ali obvoznici pazi na vključevanje novih vozil na avtocesto. Če se jim takrat ne umakneš na prehitevalni pas, padeš na izpitu tako kot jaz. :-)
Unknown_001 ::
Ko se razvrščaš v križiščih je vedno pametno preveriti mrtvi kot, ker se tud taki najdejo, da te bodo šli prehitet. Vsaj tako so mene učili. Vem, da je glupo da gledaš za drugimi če delajo napake, sam kot učijo - nesrečo poskušaj vedno preprečiti ne glede na to kdo bi bil kriv. In pa pazi, da bo un opazil, da ogromno opazuješ. Nazorni in hitri pogledi (ni treba da z glavo razbijaš ko metalc, sam važno da un vid da dejansko spremljaš promet okol sebe)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Malajlo ::
Mene je vrgel, ker sem na popolnoma praznem parkirišču obrnil čez boks. Vsak boks je polna črta, bilo jih je pa več kot 6
BigWhale ::
da pri zavijanju na enosmerno z leve, opraviš celotno zavijanje po levi
to mi sicer ni jasno, kako zaviješ v enosmerno po levi? Enosmerna je enosmerna in ne moreš delit na levo desno
Ce zavijas levo v enosmernoo, potem zavijes tako, da koncas zavijanje na levi strani cestisca. Potem se razvrstis na desno. In pa seveda, ce iz enosmerne zavijas levo, se postavis skrajno levo pred zavijanjem.
Oz. kaj so ta glavne napake, ki te takoj 'pokoplejo' ??
Preden speljes se privezi, prizgi luci, daj smernik, se prepricaj ce imas prosto pot in sele potem spelji. V LJ na Roski cesti so bile voznje, kjer kandidati niso prevozili kaj vec kot dva metra. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Hayabusa ::
Preden speljes se privezi, prizgi luci, daj smernik, se prepricaj ce imas prosto pot in sele potem spelji. V LJ na Roski cesti so bile voznje, kjer kandidati niso prevozili kaj vec kot dva metra. :)
Spet en Slo kretenizem & buzoriranje, poglej si kako se vozijo v LJ in ti bo jasno da ni omenjen način prav nič pripomogel k bolj normalni vožnji.
bluefish ::
Lej, to so osnove. Če kandidat še na izpitni vožnji pozabi na te malenkosti, ki naj bi postale del rutine, potem to ni buzeriranje.
No, za malce sprostitve (in ne, to ni primer pravilne vožnje ):
No, za malce sprostitve (in ne, to ni primer pravilne vožnje ):
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
harmony ::
Glih po dežju je najbolje delat izpitno vožnjo. Vsi cincajo, veliko rdečih, tako da dosti časa ubistvu samo stojiš na semaforjih.
Drugače pa fajn je kakšno urco pred glavno vožnjo za "ogrevanje" in razbijanje živčnosti.
Potem pa pač tako kot si se učila v šoli.
Izpit boš naredila če ne v prvo pa v drugo, če ne v drugo pa v tretjo itd. Poznam eno, ki je vztrajala tudi po 15tih padcih. Na koncu je naredila izpit. Sicer se z njo ne bi vozil, ampak do sedaj še nisem slišal, da bi naredila kakšno nesrečo.
Drugače pa fajn je kakšno urco pred glavno vožnjo za "ogrevanje" in razbijanje živčnosti.
Potem pa pač tako kot si se učila v šoli.
Izpit boš naredila če ne v prvo pa v drugo, če ne v drugo pa v tretjo itd. Poznam eno, ki je vztrajala tudi po 15tih padcih. Na koncu je naredila izpit. Sicer se z njo ne bi vozil, ampak do sedaj še nisem slišal, da bi naredila kakšno nesrečo.
BigWhale ::
Preden speljes se privezi, prizgi luci, daj smernik, se prepricaj ce imas prosto pot in sele potem spelji. V LJ na Roski cesti so bile voznje, kjer kandidati niso prevozili kaj vec kot dva metra. :)
Spet en Slo kretenizem & buzoriranje, poglej si kako se vozijo v LJ in ti bo jasno da ni omenjen način prav nič pripomogel k bolj normalni vožnji.
Ce mora instruktor zabremzati, ko se na Roski probat vkljucit v promet, to ni nobeno buzeriranje. Gre za preprecevanje nesrece, ko kandidat zarad zivcnosti ni pogledal levega ogledala.
Potem imas pa se taksne, ki se pozabijo privezati, pozabijo prizgati luci in pozabijo dati smernik preden zapeljejo ven.
Nevem kje ti vidis buzeriranje...
bluefish ::
Saj, prvi moment, ko boš brez pasu in smernika poskušal zaviti na cesto, bo padec. En meter in je dovolj.
BigWhale ::
Jebac18 ::
ok še jaz imam glanvo čez 2 dni učasih naredim tako neumnost da ko grem na avtocesto gre malce u prazno potek ko spuščam sklopko oz pride do zamika med sklopko in gasom na navadni cesti se mi to ne dogaja, ali so na te zadeve občutlivi tam ?
einstein :P ::
@Jebac18
Mislim, da to nebi smelo biti nič posebnega, le glej, da se vključiš z dovolj veliko hitrostjo.
Mislim, da to nebi smelo biti nič posebnega, le glej, da se vključiš z dovolj veliko hitrostjo.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Unknown_001 ::
Amm, to za sklopko ni glih najboljš, znali bi ti težit, sam odvisno kakšne ljudi tam dobiš. Pač, boš mal prej gas odnehal pa pol sklopko stisnil. Drgač pa ne pozabi, da izkoristiš cel pospeševalni pas, da ne boš tako ko eni ki kar direkt na vozni pas zbezlajo, pol se pa tam s 70 na uro matrajo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
black ice ::
Unknown_001 je izjavil:
Drgač pa ne pozabi, da izkoristiš cel pospeševalni pas, da ne boš tako ko eni ki kar direkt na vozni pas zbezlajo, pol se pa tam s 70 na uro matrajo.
Vsak dober inštruktor ti bo močno priporočal zgornje. Naj te ne bo strah pritisniti na plin, recimo nekje do 90kmh in šele nato se vključiš na vozni pas ter pospešiš do omejitve, če je seveda pod danimi pogoji to mogoče.
Jebac18 ::
glede pasu ga pa izkoristim in hitrost mam vedno tapravo edino to kar sem napisal me na trenutke malo heca drugo mi gre supr
black ice ::
Vaja dela mojstra. Natreniraj še speljevanje v klanec z ročno, poskusi tudi brez. Če to obvladaš narediš zelo dober vtis na komisijo.
Unknown_001 ::
@Jebac18
Sam zanimivo, ka inštruktor ti ni nič pokomentiral tega, ko sta na AC šla? Če ti ni, pol se ne sekiraj preveč, in probaj mal eksperimentirat, da boš timing dobil.
Sam zanimivo, ka inštruktor ti ni nič pokomentiral tega, ko sta na AC šla? Če ti ni, pol se ne sekiraj preveč, in probaj mal eksperimentirat, da boš timing dobil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
GamerBoy ::
BTW vožnjo naj bi padel v vsakem primeru, ko mora recimo inštruktor udariti po bremzi, neglede na to, da te je nekdo izsilil. Bedasto ampak resnično :)
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Unknown_001 ::
BTW vožnjo naj bi padel v vsakem primeru, ko mora recimo inštruktor udariti po bremzi, neglede na to, da te je nekdo izsilil. Bedasto ampak resnično :)
Pol če je tako pa zna bit kriza, če je inštruktor bol presrane sorte , tak bi šu bremzat na polno, prej preden bi se sploh kaj zgodilo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
GrimReaper ::
Ko se razvrščaš v križiščih je vedno pametno preveriti mrtvi kot, ker se tud taki najdejo, da te bodo šli prehitet. Vsaj tako so mene učili.
Matr so vas velik naučil v tistih 20-30 urah. To sem se moral vse sam naučit, ti pride parkrat avto (krožno, če ne greš z glavo naprej da prideš iz mrtvega kota) ali pešec (prehod za peščce sredi levega ovinka) kr iz nekje, pa hitro začneš bolje okol gledat.
Sicer nisem povzročil nobene nesreče, ampak pomoje sem rabil 20-30k km da sem res znal vozit, kar je pa pri mojih bogih 7k na leto kar nekaj let.
Pa kaj je še smotano, če ti tastari ne dajo za avto, in ga kupiš sam šele čez 2-3 leta po izpitu, kot sem ga sam. Ma prve parkrat nisem znal nič od nič, se spomnim da če je eden pred mano bremzal, sem naredil še kar nekaj metrov preden sem začel bremzat.
Ampak tukej kot se sam vozim sem se potem hitro navadil, ker praktično ni nobenega križišča, ampak vseeno zelo veliko nevarnosti.
Tko da staršem priporočam da reskirajo tistih 1000EUR za en avto, ker prej ko začneš vozit, bolje je.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
GamerBoy ::
Res je na začetku rabiš nekaj tisoč kilometrov, da ti vse postane prava rutina. Pa seveda tudi malce sreče, da se napake na katerih se učiš niso prevelike ali celo usodne. Npr enkrat me je po dežju obrnilo rit od avta za enih 90 stopinj v nekem blagem ovinku v križiču pa sem šel pod 50 :) Pa se imam za varnega voznika, ki se vedno prilagaja razmeram in ne izzivam sreče, moji kolegi so v 1 letu od izpita imeli vse možno, od avtov na njivi, ko je nekomu mahal pa tudi na strehi in v grabnu ob cesti 2 metra od "prepada", pa do totalke na avtocesti, kjer so vsi po čudežu preživeli čeprav sta dva čez šipo vn letela.
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GamerBoy ()
Unknown_001 ::
To ni še nič, eden ki ga poznam je baje sred avtoceste v R prešaltal, ker je bil vajen 6 stopenjskega menjalnika, na izpitni je mel pa baje takega
Rezultata mi čudežno ni hotel zaupati :>
Rezultata mi čudežno ni hotel zaupati :>
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Mehmed ::
dr.Akula ::
Unknown_001 je izjavil:
To ni še nič, eden ki ga poznam je baje sred avtoceste v R prešaltal, ker je bil vajen 6 stopenjskega menjalnika, na izpitni je mel pa baje takega
Rezultata mi čudežno ni hotel zaupati :>
A se to sploh da?? To bi mogel prešaltati z neverjetno silo, da bi prestava sedla v rikverc.
ni podatka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dr.Akula ()
Unknown_001 ::
Ne vem, tud jst sem bil skeptičen glede tege, ker baje majo avtomobili neko varnostno zaporo, sam on trdi, da mu je ratal kok je kle res sicer ne vem sam možno bi bilo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
šernk ::
Unknown_001 je izjavil:
Ne vem, tud jst sem bil skeptičen glede tege, ker baje majo avtomobili neko varnostno zaporo, sam on trdi, da mu je ratal kok je kle res sicer ne vem sam možno bi bilo.
torej so klicali avtovleko? Ker če vržeš iz 5. v vzratno gre direktno zobati jermen v zgodovino. Sicer pa je slednje praktično nemogoče izvesti, ker ti sinhroni ne dovolijo takšnega manevra.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
IL_DIAVOLO ::
Sicer že 3 leta od kar sen naredil izpit, ampak se še kristalno jasno spomnim najpomembnejših stvari.
1.Pazi na omejitve
2. Glej mrtvi kot, posebej na prehodih za pešce.
3. Non stop glej špegle, posebej na avtocesti glej levo/desno gledalo, vzvratno ogledalo.
4. Prej, ko se odločiš za kakršnokoli spremembo smeri, najprej se prepričaj, da je varno, potem daj smerokaz in šele nato zasukni volan. Bognedaj, da ti kdo zaploza!
5. Pazi na pešce.
6. Jutri bo verjetno dež, zato pazi, da koga ne zaliješ :)
Nekateri morajo tudi znat pokazat, kje so osnovne stvari avta...olje, voda za okna, mašina etc...
Jaz sem naredil izpit v dežu...upam, da boš tudi ti ;)
1.Pazi na omejitve
2. Glej mrtvi kot, posebej na prehodih za pešce.
3. Non stop glej špegle, posebej na avtocesti glej levo/desno gledalo, vzvratno ogledalo.
4. Prej, ko se odločiš za kakršnokoli spremembo smeri, najprej se prepričaj, da je varno, potem daj smerokaz in šele nato zasukni volan. Bognedaj, da ti kdo zaploza!
5. Pazi na pešce.
6. Jutri bo verjetno dež, zato pazi, da koga ne zaliješ :)
Nekateri morajo tudi znat pokazat, kje so osnovne stvari avta...olje, voda za okna, mašina etc...
Jaz sem naredil izpit v dežu...upam, da boš tudi ti ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Neupravicen padec na izpitu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16576 (14176) | LordNacho |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38638 (31220) | dj_uro |
» | Avtošola napake ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11359 (4726) | Xserces |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50272 (46225) | floyd1 |