» »

Garancija - 45 dni čakanja

Garancija - 45 dni čakanja

1
2
»

shadeX ::

Kupil sem miško razer za 65€ na enaa.com. Miška se je ko je bil računalnik v spanju (delujoč), "skurila" - plastika se je začela topiti in smrdeti. Miško sem poslal na servis, kateri ima te miške čez. (pozabil kako se kliče). Miška je bila seveda v garanciji, zato so poštnino plačali oni ( so imeli pogodbo ). Miška je bila na popravilu kar nekaj časa (okoli 30-40 dni). Poklical sem jih večkrat in povprašal kako je z miško. Odzvali so se prijazno in so mi zagotovili da miško se ne da popraviti in da so naročili novo in da jo čakajo. Nato me pokličejo čez nekaj časa in pravijo da miške ne morejo dobaviti ker razer ne dela več tega modela. V tem primeru so mi ponudili vrnjeno kupnino.

Kar hočem povedati, denar dobiš nazaj v primeru če izpolnjuješ naslednje pogoje:

1. Stvar je nepopravljiva
2. Jo ne morejo dobaviti nove ISTE ( nemorejo ti podtakniti nek slabši model )

bluefish ::

shadeX je izjavil:

2. Jo ne morejo dobaviti nove ISTE ( nemorejo ti podtakniti nek slabši model )
Ne, ni nujno, da je izdelek isti. Dovolj je, da ima podobne lastnosti.

Janac ::

bluefish je izjavil:

shadeX je izjavil:

2. Jo ne morejo dobaviti nove ISTE ( nemorejo ti podtakniti nek slabši model )
Ne, ni nujno, da je izdelek isti. Dovolj je, da ima podobne lastnosti.


Ki ga lahko zavrneš ker ni asfaltno sive barve in zahtevaš denar.

darkolord ::

bluefish je izjavil:

Ne, ni nujno, da je izdelek isti. Dovolj je, da ima podobne lastnosti.
Prav enak mora biti.

Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.


Možno bi bilo celo, da so v prekršku, če nimajo več enakega novega, glede na to, da morajo zagotavljati rezervne dele (hm, spada tudi cel izdelek pod to?) še vsaj trikratno dolžino garancijskega roka po poteku le-tega.

bluefish ::

Hm, zanimivo. Enkrat sem namreč bral, da naj bi imel nov izdelek le enake ključne lastnosti.

kmetek ::

shadeX: Rodocomp :)

FlyingBee ::

kmetek, saj prav, da gre lepo po vrsti, ampak ni tako črno belo, saj nismo v vrtcu

St235 ::

bluefish je izjavil:

Hm, zanimivo. Enkrat sem namreč bral, da naj bi imel nov izdelek le enake ključne lastnosti.


Stvar definicije enakega izdelka. Če ti vrnejo identičen izdelek pol ni problema. Če ti vrnejo podoben izdelek pa je stvar interpretacije prodajalca in kupca ali je izdelek enak. Če se oba strinjata potem je enak. Če se ne, potem ostane sodišče.

Nikakor pa ne obstaja avtomatizem, če nimajo identičnega izdelka morajo vrniti denar, če ne jih zadane božja strela.

Janac je izjavil:

bluefish je izjavil:

shadeX je izjavil:

2. Jo ne morejo dobaviti nove ISTE ( nemorejo ti podtakniti nek slabši model )
Ne, ni nujno, da je izdelek isti. Dovolj je, da ima podobne lastnosti.


Ki ga lahko zavrneš ker ni asfaltno sive barve in zahtevaš denar.


Sanja svinja kukuruz a kukuruza nema. Ti v bistvu lahko zahtevaš tudi da ti ga direktor potegne, pa to ne pomeni, da ti ga bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

darkolord ::

Nikakor pa ne obstaja avtomatizem, če nimajo identičnega izdelka morajo vrniti denar
Če nimajo enakega izdelka, lahko odstopiš od pogodobe.

Takole pravi tržni inšpektorat:
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis).



Če podjetje v okviru garancije ne odpravi napake ali po preteku skupnega roka 45 dni izdelka ne zamenja, lahko tržni inšpektor zoper proizvajalca ukrepa z izrekom globe, ne more pa z odločbo naložiti podjetju, da napako odpravi oziroma zamenja izdelek, saj mu zakon takšnega pooblastila ne daje. Svoj zahtevek lahko tako potrošnik, če ga podjetje prostovoljno ne izpolni, uveljavlja le po sodni poti. Na enak način lahko potrošnik zoper podjetje uveljavlja zahtevek za vračilo kupnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Phantomeye ::

kmetek je izjavil:

Phantomeye: Imaš Big Bang v Kranju tko btw. Licenčnost nima veze z strojno opremo, to ni Android :).
Aerie: piši poslancem, da spremenijo 45 dni. Razne grožnje ne zaležejo, trgovci ne marajo takih strank. Lepa beseda vedno mesto najde. Grozi ti raje vladi, poslancem itd, ki drkajo narod 22 let.

Stojansto: "vse se da", seveda vsakega mimo vrste spustit a kako to misliš? Tako nastopate tudi v trgovinah, lokalih, bankah ipd?


Ja, BB je v Kranju. Servis je pa v LJ. Potem je bila, že zaradi same ažurnosti, komunikacija direktno s servisom. Sicer je bilo pa to ene 12 let nazaj. Takrat sem bil precej mlad in računalniško neuk.

Ampak vseeno sem bil pa dovolj star, da sem nekaj le vedel o tem. Bistvo je, da je bil to njihov izgovor, da bi jim dali mir.

St235 ::

darkolord je izjavil:

Nikakor pa ne obstaja avtomatizem, če nimajo identičnega izdelka morajo vrniti denar
Če nimajo enakega izdelka, lahko odstopiš od pogodobe.

Takole pravi tržni inšpektorat:
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis).



Če podjetje v okviru garancije ne odpravi napake ali po preteku skupnega roka 45 dni izdelka ne zamenja, lahko tržni inšpektor zoper proizvajalca ukrepa z izrekom globe, ne more pa z odločbo naložiti podjetju, da napako odpravi oziroma zamenja izdelek, saj mu zakon takšnega pooblastila ne daje. Svoj zahtevek lahko tako potrošnik, če ga podjetje prostovoljno ne izpolni, uveljavlja le po sodni poti. Na enak način lahko potrošnik zoper podjetje uveljavlja zahtevek za vračilo kupnine.


Točno o tem govorim, preberi drugi odstavek. Avtomatizma ni, niti ga ne more vsilit TIRS.

francek1 ::

St235 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Nikakor pa ne obstaja avtomatizem, če nimajo identičnega izdelka morajo vrniti denar
Če nimajo enakega izdelka, lahko odstopiš od pogodobe.

Takole pravi tržni inšpektorat:
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis).



Če podjetje v okviru garancije ne odpravi napake ali po preteku skupnega roka 45 dni izdelka ne zamenja, lahko tržni inšpektor zoper proizvajalca ukrepa z izrekom globe, ne more pa z odločbo naložiti podjetju, da napako odpravi oziroma zamenja izdelek, saj mu zakon takšnega pooblastila ne daje. Svoj zahtevek lahko tako potrošnik, če ga podjetje prostovoljno ne izpolni, uveljavlja le po sodni poti. Na enak način lahko potrošnik zoper podjetje uveljavlja zahtevek za vračilo kupnine.


Točno o tem govorim, preberi drugi odstavek. Avtomatizma ni, niti ga ne more vsilit TIRS.


In nekatera podjetja to lepo izkoriščajo, saj se zavedajo, da jih večina zaradi tega ne bo šla tožit...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

St235 ::

Kako točno pa naj bi zadeva zgledala? Obligacijsko pravo je osnova vsem pogodbenim razmejim. In osnovna premisa obligacijskega prava je da se pogodbene stranke poskušata v kolikor je le mogoče pogodit o vseh nestrinjanjih. Sodna pot kot takšna je zadnji izhod v sili.

Zato pa so še toliko bolj idiotske izjave, da enak izdelek lahko pomeni zgolj in le identičen izdelek.

Suly ::

Uuuuf kam se je razvila ta tema. Pa da poročam kaj se je zgodilo.

Res je trajalo dolgo in so ble komplikacije zaradi katerih sem se tukaj obrno na vas, a najprej vseeno moram pohvalit, iz starejše in slabše gtx460 so mi zdaj dali noter gtx660.

Ampak ko zadevo prinesem domov, priklopim in me na ohišju strese elektrika, pa sem samo pogledal ono "What!!!". Probam z fazenbriferjem in šok... poglejte sliko spodaj:

Janac ::

Ni dobro ozemlejno

Suly ::

Janac kaj storit? Ker da ga pa še zdaj nesem enkrat nazaj, sem pa mel računalnik v zadnjem mescu pa pol, 3x na servisu pa 24 ur doma.

Janac ::

a si kaj doplacal za gtx660?

Suly ::

Nič, kar me zelo čudi. Mogoče so se mi hotli oddolžit za prevozne stroške pa živce :D

freesty ::

Dobil si nadomestno. Prej si imel x60 serijo in sedaj si dobil pac isto serijo pac, najstarejso, kar so mel na zalogi. Lahko bi ti dali tudi 760.

Tole s stromom pa je cudno. Poglej, kak so komponente postavljene v racunalniku, ce se kje kaj dotika ohisja. Mogoce so pozabli dat med ohisje in maticno une cepke.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Suly ::

Tole z nadomestno ne razumem čisto. Ko sem pregledal teste naj bi bla gtx660 precej močnejša.

Noter ne morem gledat, zunaj pa ni nič posebnega.

WarpedGone ::

Mogoce so pozabli dat med ohisje in maticno une cepke.

Tole govoriš na pamet? Sej tisti vijaki so lepo prevodni, tko da ne vidim kaj bi čepki pomagali?
Zbogom in hvala za vse ribe

k4vz0024 ::

Nesi nazaj naj uredijo.

Janac ::

Napajalnik ni ozemljen, simpl. Nesi nazaj in zahtevaj 760 in urejeno to s elektriko. Pa še pojamraj, da bi bil lahko mrtev.

oz. kakšen psu kabel imaš? je z 3 žicami? pa podaljšek? pa vtičnico?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

k4vz0024 ::

Ko bo stvar urejena nam zaupaj katera firma je tako strokovna:P

Suly ::

Nesi nazaj naj uredijo? Saj mi ni potrebno ponovit situacije, zarad katere sem sploh odprl to temo....

Normaln podaljšek, normaln kabl z 3 žicami, skratka vse klasično. Sem zdaj še na isti kabl priključo drug PC pa nobenih težav.

Sem jim pisal, ampak samo nesi nazaj naj uredijo ni več opcija pri njih.

k4vz0024 ::

Zahtevaj naj to popravijo nemudoma, sicer boš v javnosti razkril vso šalabajzarstvo.

Janac ::

Zahtevaj še 760

freesty ::

Janac vmiri se ti s takimi zahtevami. Ze to, da so mu dal 660 je velik plus.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

freesty ::

WarpedGone je izjavil:

Mogoce so pozabli dat med ohisje in maticno une cepke.

Tole govoriš na pamet? Sej tisti vijaki so lepo prevodni, tko da ne vidim kaj bi čepki pomagali?


Ja tam, kjer se ti "cepki" dotikajo maticne ni elektrike v maticni. In ti cepki so, da je razmak med ohisjem in maticno. Torej, ce cepkov niso dal pomeni, da se maticna po celi dolzini dotika ohisja. Torej vse v kratkem stiku.

OP si probal prizgat racunalnik? Ce nisi ne probuj, samo zanima me.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

kmetek ::

Janac je izjavil:

Zahtevaj še 760


Daj raje GTX 780 za ziher.

Janac ::

Niso cepki ampak distančniki in če je ohišje znotraj pobarvano zelo težko kaj prevaja.

Za GTX760 sem pa rekel zato, ker bi lahko kaj iztržil zato. Če bi jaz mogel nesti 3x na servis, za nič? Vsaj poskusil bi.

freesty ::

Kako nic, ce je dobil GTX 660.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Suly ::

Evo, sem se dogovoril in so mi prijazno ponudili komplet nov računalnik z še malenkost boljšo konfiguracijo in novo 24 mesečno garancijo.

Nov računalnik naj bi dobil do konca tega tedna, tako da javim če bo res vse tako lepo kot je zaenkrat obljubljeno z njihove strani.
Če pa bodo komplikacije, potem pa bo vrjetno res treba kam objavit, kakšen računalnik so mi poslali in kdo so. Je pa z napetostjo tako da včasih prebija, včasih ne. Povsem enako je blo z matično in grafično, včasih je delalo, včasih ni. Vglavnem katastrofa od tega računalnika, ampak če bodo rešli tak kot so rekli, potem bo vse ql.

freesty ::

Prvo so ti popravlali malo predolgo racunalnik. V zameno so ti dali kartico vredno 3x vec od tvoje. Se mi zdi fer. Zdaj, ker prebija pa ti bodo dali cel nov racunalnik z boljso konfiguracijo in novo 2 letno garancijo? Me res zanima kater servis oz. trgovina je to, da zacnem vse tam kupovat:)
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Janac ::

No, zgleda, da imajo nekateri še občutek kako ravnati s potrošniki.

šernk ::

Prvo so ti popravlali malo predolgo racunalnik. V zameno so ti dali kartico vredno 3x vec od tvoje. Se mi zdi fer. Zdaj, ker prebija pa ti bodo dali cel nov racunalnik z boljso konfiguracijo in novo 2 letno garancijo?


to da ti dajo računalnik, ki ti lahko potencialno ogrozi življenje pa ni pomembno? kje so sedaj tiste slavne CE oznake?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Janac ::

Zato so ti pa hitro dali novega :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

Suly ::

Za psa ubit bi blo dovolj, sploh pa ni v tem point, tako da ne se zabavat s takšnimi komentarji. To se ne sme dogajat, da je včasih noč včasih dan. Trenutno recimo ne prebija, še zjutraj pa je. Upam da z novim, ko ga dobim nebo težav.

Drugač pa feesty, tud ta računalnik je zgolj pol leta star.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

k4vz0024 ::

Velike sreče z novim računalnikom. Pa kaj spodbudnega napiši, ko ga dobiš...;)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9125895 (3608) tomaz-
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9411717 (8794) smacker
»

telefon na servisu že 47-48 dni

Oddelek: Pomoč in nasveti
314923 (4082) andromedar
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012299 (9417) solatko
»

45 dnevni rok (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8110761 (8303) čuhalev

Več podobnih tem