Forum » Na cesti » Prometna nesreča
Prometna nesreča
Unknown_001 ::
V patizu me tist ku se vključuje v krožišče prednost, im majo čist drugačno kulturo prometa ko pri nas, zato ne mešite.
freesty ::
@raptor
narobe sem se izrazil. Sta levi in desni pas, ona pa je sla iz desnega pasu na skrajno levo, na levem pasu. Tako. Vsaj tako si ti narisal in po tej skici je ziher ona kriva. Ti pa rises eno, govoris drugo.
narobe sem se izrazil. Sta levi in desni pas, ona pa je sla iz desnega pasu na skrajno levo, na levem pasu. Tako. Vsaj tako si ti narisal in po tej skici je ziher ona kriva. Ti pa rises eno, govoris drugo.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
freesty ::
Kako bi izzvala celni trk, ce pa sta dva pasa po katerih se vozi v enako smer. Poglej kako si narisal, poglej pred krizisce. Pa vidis, da sta 2 pasova, en za levo in en za naravnost. Proti koncu si narisal pa tako, da je ona ze skoraj na pasu za v drugo smer. Torej je zamenjala pas in ne le to, sla je cisto do nasprotnega pasu.
Sicer pa naj nekdo razlozi kako je prislo do trka pod takim kotom, ce je zavila le malo na levo? Oz., ce je zavila tako malo na levo, kako jo je lahko sploh voznica obvozila?
Ko odgovoris na ta dva vprasanja, se pa lahko naprej meniva.
Evo sem dopolnil tvojo sliko. Oznacil sem kje je nasprotni pas, ker ocitno tega ne vidis. Poglej kje se tovornjak pelje...
Pa oznacil sem kako je voznica za OP mislila, da bo OP zavila. In tam je ze skrajno na levem pasu in, ce bi se hotela razvrstit nazaj na desni pas bi se morala prepricat, ce je varno, ne pa kar prednost vzet.
Sicer pa naj nekdo razlozi kako je prislo do trka pod takim kotom, ce je zavila le malo na levo? Oz., ce je zavila tako malo na levo, kako jo je lahko sploh voznica obvozila?
Ko odgovoris na ta dva vprasanja, se pa lahko naprej meniva.
Evo sem dopolnil tvojo sliko. Oznacil sem kje je nasprotni pas, ker ocitno tega ne vidis. Poglej kje se tovornjak pelje...
Pa oznacil sem kako je voznica za OP mislila, da bo OP zavila. In tam je ze skrajno na levem pasu in, ce bi se hotela razvrstit nazaj na desni pas bi se morala prepricat, ce je varno, ne pa kar prednost vzet.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Zgodovina sprememb…
- spremenil: freesty ()
freesty ::
Ti ne vidis talnih oznak. Tisti pas polek rumene crte je za LEVO. Oznaka je LEVO. Pa ne sramoti se vec, ker je ze zalostno.
Evo se ena slika, ce bi tam nebi bilo krizisca ampak samo dvopasovna cesta:
Kako ni OP kriva?
Evo se ena slika, ce bi tam nebi bilo krizisca ampak samo dvopasovna cesta:
Kako ni OP kriva?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Pithlit ::
Sej manever sam ni tak grozen problem dokler ga izvajaš varno. Ampak če se pa med tem manevrom kdo zakanta vate (še posebej v prednji del) si pa ti kriv... ne glede na tvoj smernik.
Life is as complicated as we make it...
Pithlit ::
Raptor... a mi ti uspeš razložit kako avto postavit 70-80° glede na vozišče brez da prej komplet zapustiš svoj pas (tako kot OP omenja)? Pa da hkrati pustiš pred svojim avtom še vedno dovolj placa da se nekomu uspe zaleteti v tvoj prednji desni blatnik (i.e. je do desnega roba cestišča še vsaj meter pa pol).
Bi razumela če bi bil kot tam... 20°. Ampak 70 je pa ostro zavijanje in prečkanje celotnega pasu!
Da pa ne bomo palamudil preveč o pasovih ki so, ali pa jih ni:
So. OP je točno vedela da je tam kjer nima kaj delat. Kar je logično, sa je drugače situacija, tako kot je opisana, fizično neizvedljiva.
Bi razumela če bi bil kot tam... 20°. Ampak 70 je pa ostro zavijanje in prečkanje celotnega pasu!
Da pa ne bomo palamudil preveč o pasovih ki so, ali pa jih ni:
po mojem pa sem bila mogoče malo bolj na levem pasu
So. OP je točno vedela da je tam kjer nima kaj delat. Kar je logično, sa je drugače situacija, tako kot je opisana, fizično neizvedljiva.
Life is as complicated as we make it...
Okapi ::
Ce drugace ne gre si primoran ampak ne mores it iz desnega na levi pas in potem se iz levega na desnega kot, da si sam na cesti.Točno tako. Takih primerov, da moraš najprej na levi pas, da lahko potem zaviješ na desno, je veliko, samo najprej preveriš, kaj se dogaja na levem pasu, potem pa še, kaj na desnem, ker ti mora biti jasno, da tistim za tabo morda ni jasno, da boš šel nazaj na desno.
Recimo en tak izrazit primer, ki ga dobro poznam.
O.
imagodei ::
Unknown_001 je izjavil:
Imagodej, mešaš neki spet. Razvrščanje poteka pred in samo pred cstopom v križišče, pol nimaš več kj lopat.
Mešaš ti. Razvrščanje poteka pred križiščem, da, seveda pa ti fizično nič ne preprečuje, da bi se razvrstil tudi v križišču. Gre seveda za prekršek, ampak, če še nisi naletel na takšno situacijo, kjer je nekdo v križišču spoznal, da se je narobe razvrstil in se s prekrškom želel prestaviti na pravi vozni pas, vprašaj tiste, ki imamo dlje časa izpit. Tukaj gre potem za celo serijo prekrškov.
Unknown_001 je izjavil:
Na peti strani je Mehmed dal skico voznih pasov in to sporno območje ki vse tuki matra.
Tisto je bil sarkazem.
- Hoc est qui sumus -
Unknown_001 ::
Ne vi meni o sarkazmu. Če se tam ne bi smelop pelat, pol bi moglo bit tisto območje pod Šrafuro.
Pithlit ::
No dej, Raptor, razloži kako je možno znotraj enega pasu obrnit avto za 70-80° in biti hkrati še meter pa pol od desnega roba. V križišču. Brez narest en kup prekrškov.
Life is as complicated as we make it...
freesty ::
Tip sploh ne pozna situacije pa je tu najbolj pameten.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Pithlit ::
Pa jeb** ti sunce žarko... Škoda je na DESNEM PREDNJEM BLATNIKU! Povedano že enih 50x.
Life is as complicated as we make it...
Unknown_001 ::
do mene je kasneje pristopil natakar iz bližnjega lokala, ki mi je povedal točno tako zgodbo in se mi ponudil, da bi to tudi povedal zavarovalnici/policiji, da me je ženska kratko malo nategnila glede krivde, hkrati pa je bila tako nesramna, da se jaz nisem mogla načuditi.
Citiram OP.
saj sem kasneje križišče tudi slikala in steklo ter ostali "odpadni" material niti podrazno ni ustrezal njeni zgodbi, medtem ko je priča izjavila, da je izgledalo, kot da bi se zanalašč zaletela vame, priča pa je tudi videla, da sem imela vklopljen smernik in da sem bila na pravem pasu oz če bi bila na pasu za levo zavijanje, bi se v tisti točki, ko sem se odločila zaviti desno prej zaletela v nasproti vozeče vozilo, kot pa vanjo. za kakršne koli informacije bi vam bila zelo hvaležna.
Zdj se pa zjasnte.
Pizdarija, pa če vam razlagam, da je una mogla bit dst daleč da se je to zgodilo, da jo je dohitela glih v tistem momentu, ko je ona že odvila, prostora je imela dovolj da je toliko odvila, hkrati s tem ni nikogar ogrožala, ko je malo odvila iz idealne vozne linije.
Se pravi bi una komot vidla in ustavila že prej ampak je zgleda mogla potegnt iz objestnosti.
Matr, kukr ste pametni pa mi govorite da sem nepismen bi lahk sami PRI SEBI RAZČISTILI.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
freesty ::
Ja torej je prav, da ti nekdo pravokotno zapre cesto? To ti trenutno zagovarjas.
Ko se peljes po prednostni tudi ne brezmas, ko vidis, da se avto iz strani priblizuje stop znaku.
In se enkrat, kako je bil lahko nalet pod 80° kotom, ce sta bila oba avta na istem pasu? To mi razlozi.
Ko se peljes po prednostni tudi ne brezmas, ko vidis, da se avto iz strani priblizuje stop znaku.
In se enkrat, kako je bil lahko nalet pod 80° kotom, ce sta bila oba avta na istem pasu? To mi razlozi.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
solatko ::
Lakotnik29 - nisi mi podal linka, kjer bi bilo razvidno, da ne smeš na desno zaviti v loku, ki lahko obsega tudi del levega voznega pasu. Ko boš to nalimal (razvrstitve pred križišči so mi jasne, tudi v enosmernih ulicah, kjer se pol voznikov (takih kot ste tukaj), za zavijanje na levo, postavi na desno ali maximalno na sredino vozišča in me potem butasto gledajo, kaj počnem na levi strani, poleg njih. Ko jim pokažem, da nameravam zaviti levo, bi se pa kar tepli ali kregali.
Gre za manever, zavijanja v neko ozko, za promet dovoljeno ulico ali dvorišče ali PP.
Pomembno je, da o svojem nameravanem manevru, opozoriš ostale udeležence v prometu in tisti, za teboj, MORAJO tvoj manever spremljati in pod nobenim pogojem, ne smejo iti mimo tebe po DESNI, če si vklopil desni smerokaz. Pod nobenim pogojem - zakon to prepoveduje, oziroma predpisuje pogoje, kdaj gremo lahko mimo vozila po desni.
Tudi, v primeru, da je šla cela na levi vozni pas, tam ne sme počakat, da boš šel ti po desni mimo, če sem nedvoumno nakazal smer moje vožnje. Tistemu zadaj mora biti takoj jasno, da gre verjetno za uvoz v ozek prostor. V vsakem primeru, mora počakat, da se manever konča, lahko pa tako vozilo prehiti po levi, če razmere to dovoljujejo.
Zakon ne prepoveduje, zapustitev vozišča v večjem ali manjšem loku, predpogoj je obvestilo o nameravanem manevru (smerokaz, za zavijanje v nameravano smer).
Če se motim, prosim ne tvoje mnenje, temveč zakonsko določilo, ki bi mi prepovedalo uvoz na ozek prostor, kjer drugače, kot pod kotom 90 stopinj, ne gre.
Ostali ste se pa tako razkokodakal (če prav sem vam dal zakon in spodaj vprašanje (verjetno ne znate odgovoriti nanj), da se posamezno z vami ne bom ukvarjal, seveda pa bom vse požrl, če mi bo g.pravnik posredoval željeno.
Okapijeva skica kaže podoben primer, ki ravno tako zahteva velik lok, preverjanje prostosti nasprotnega vozišča in obvestilo, tistim zadaj. Tu dejansko zapustiš vozni pas, vendar tisti za teboj NE SMEJO MIMO, PO DESNI, DOKLER TI MANEVRA NE KONČAŠ.
Dajmo razčlenit to situacijo.
Po mojem znanju, sem pred manevrom v levo, dolžan obvestiti, tiste za menoj, da imam namen zaviti DESNO. To lahko storim, ko je nasprotni vozni pas prost, zadaj pa imam kolono 5-ih vozil.
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet (ne morem in ne smem na vozišču čakat, da bo šla kolona mimo mene po levi), torej zavijem levo, še vedno z desnim smernikom (ga pač zadržim) in se v loku cca 110 stopinj, skobacam z vozne površine.
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati manever, sicer sem vozilo na desni izsilil (menjal sem vozni pas). Torej, bi bil ta čas ovira, vozilom, ki vozijo v pravo smer na svojem voznem pasu. Ko bi me nekdo na tem pasu razkantal, bi bil zopet jaz kriv.
Ta hipotetičen primer, mi prosim razložite, način in postopek PRAVILNE zapustitve vozišča.
Tudi g.pravnik, če je možno.
Gre za manever, zavijanja v neko ozko, za promet dovoljeno ulico ali dvorišče ali PP.
Pomembno je, da o svojem nameravanem manevru, opozoriš ostale udeležence v prometu in tisti, za teboj, MORAJO tvoj manever spremljati in pod nobenim pogojem, ne smejo iti mimo tebe po DESNI, če si vklopil desni smerokaz. Pod nobenim pogojem - zakon to prepoveduje, oziroma predpisuje pogoje, kdaj gremo lahko mimo vozila po desni.
Tudi, v primeru, da je šla cela na levi vozni pas, tam ne sme počakat, da boš šel ti po desni mimo, če sem nedvoumno nakazal smer moje vožnje. Tistemu zadaj mora biti takoj jasno, da gre verjetno za uvoz v ozek prostor. V vsakem primeru, mora počakat, da se manever konča, lahko pa tako vozilo prehiti po levi, če razmere to dovoljujejo.
Zakon ne prepoveduje, zapustitev vozišča v večjem ali manjšem loku, predpogoj je obvestilo o nameravanem manevru (smerokaz, za zavijanje v nameravano smer).
Če se motim, prosim ne tvoje mnenje, temveč zakonsko določilo, ki bi mi prepovedalo uvoz na ozek prostor, kjer drugače, kot pod kotom 90 stopinj, ne gre.
Ostali ste se pa tako razkokodakal (če prav sem vam dal zakon in spodaj vprašanje (verjetno ne znate odgovoriti nanj), da se posamezno z vami ne bom ukvarjal, seveda pa bom vse požrl, če mi bo g.pravnik posredoval željeno.
Okapijeva skica kaže podoben primer, ki ravno tako zahteva velik lok, preverjanje prostosti nasprotnega vozišča in obvestilo, tistim zadaj. Tu dejansko zapustiš vozni pas, vendar tisti za teboj NE SMEJO MIMO, PO DESNI, DOKLER TI MANEVRA NE KONČAŠ.
Dajmo razčlenit to situacijo.
Po mojem znanju, sem pred manevrom v levo, dolžan obvestiti, tiste za menoj, da imam namen zaviti DESNO. To lahko storim, ko je nasprotni vozni pas prost, zadaj pa imam kolono 5-ih vozil.
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet (ne morem in ne smem na vozišču čakat, da bo šla kolona mimo mene po levi), torej zavijem levo, še vedno z desnim smernikom (ga pač zadržim) in se v loku cca 110 stopinj, skobacam z vozne površine.
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati manever, sicer sem vozilo na desni izsilil (menjal sem vozni pas). Torej, bi bil ta čas ovira, vozilom, ki vozijo v pravo smer na svojem voznem pasu. Ko bi me nekdo na tem pasu razkantal, bi bil zopet jaz kriv.
Ta hipotetičen primer, mi prosim razložite, način in postopek PRAVILNE zapustitve vozišča.
Tudi g.pravnik, če je možno.
Delo krepa človeka
Unknown_001 ::
Imagodei, a ti veš da lahko opravljaš izpit tudi pred 18. letom? Pa prosim ne mi težit, kako se to ne šteje, ker skozi CPP je in use sranje je treba it da te sploh na cesto spustijo.
Pa še to, leta vožnje ne pomenijo nič. Poznam ene par takih, ki vozijo kake 3 leta, pa to veliko slabše kot jst. Edina razlika med mano in vami ki že neki časa vozite je ta, da boste vi vedeli kdaj je dobro kakšno pravilo na cesti spustit, da si skrajšate čas poti. Pač tisto kar je razlika med nami ki smo po vašem zeleni in vami je le ta, da mi ne bomo upali kj dost na cesti probavat, za razliko od vas, ki mate prednost le v tem, da veste, kdaj bolj potegnt, al pa prehitet koga na cesti. Drugače je pa povsod drugje enako kar se vožnje tiče.
Tako jst vso situacijo vidim, če sem še kj spustu me kr popravte, sam dejstvo je, da se ljudem čez par let začne po malem fučkat za usa pravila.
Pa še to, leta vožnje ne pomenijo nič. Poznam ene par takih, ki vozijo kake 3 leta, pa to veliko slabše kot jst. Edina razlika med mano in vami ki že neki časa vozite je ta, da boste vi vedeli kdaj je dobro kakšno pravilo na cesti spustit, da si skrajšate čas poti. Pač tisto kar je razlika med nami ki smo po vašem zeleni in vami je le ta, da mi ne bomo upali kj dost na cesti probavat, za razliko od vas, ki mate prednost le v tem, da veste, kdaj bolj potegnt, al pa prehitet koga na cesti. Drugače je pa povsod drugje enako kar se vožnje tiče.
Tako jst vso situacijo vidim, če sem še kj spustu me kr popravte, sam dejstvo je, da se ljudem čez par let začne po malem fučkat za usa pravila.
Invictus ::
Ti ne vidis talnih oznak. Tisti pas polek rumene crte je za LEVO. Oznaka je LEVO. Pa ne sramoti se vec, ker je ze zalostno.
Evo se ena slika, ce bi tam nebi bilo krizisca ampak samo dvopasovna cesta:
Kako ni OP kriva?
Zato ker ni vozila tako kot si ti napisal in narisal ...
Pa tudi če bi tako vozila, mora vozilo predvodeti kake čudne zadeve.
A vam se ne zdi čudno če kdo pred vami zapelje kar naenkrat na levi pas? In ga takoj morate prehiteti po desni? kar je v nasprotju z zakonom?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
imagodei ::
Unknown_001 je izjavil:
Imagodei, a ti veš da lahko opravljaš izpit tudi pred 18. letom? Pa prosim ne mi težit, kako se to ne šteje, ker skozi CPP je in use sranje je treba it da te sploh na cesto spustijo.
Pa še to, leta vožnje ne pomenijo nič. Poznam ene par takih, ki vozijo kake 3 leta, pa to veliko slabše kot jst. Edina razlika med mano in vami ki že neki časa vozite je ta, da boste vi vedeli kdaj je dobro kakšno pravilo na cesti spustit, da si skrajšate čas poti. Pač tisto kar je razlika med nami ki smo po vašem zeleni in vami je le ta, da mi ne bomo upali kj dost na cesti probavat, za razliko od vas, ki mate prednost le v tem, da veste, kdaj bolj potegnt, al pa prehitet koga na cesti. Drugače je pa povsod drugje enako kar se vožnje tiče.
Tako jst vso situacijo vidim, če sem še kj spustu me kr popravte, sam dejstvo je, da se ljudem čez par let začne po malem fučkat za usa pravila.
Pa ja, srči, pa ja...
Tle ne debatiraš z ljudmi, ki imajo izpit 2 ali pa 3 leta, ampak z ljudmi, ki imajo izpit 10, 15 ali več let.
- Hoc est qui sumus -
Silvo ::
Se je tole kar razvilo in ne vem,kaj ni jasno tukaj.
Ta odcep in to križišče poznam zelo dobro.Voznico je misel na sladoled in
prosto parkirišče,sicer z visokim robnikon,naredlila neprevidno.Ne moreš kar opletat po cesti.
Kadar se postaviš toliko levo v točno tem križišču je logično,da bož zavil levo
in ne desno na parkirišče..potem imamo še dve neizkušeni voznici in imamo temo za 7 strani.
Ta odcep in to križišče poznam zelo dobro.Voznico je misel na sladoled in
prosto parkirišče,sicer z visokim robnikon,naredlila neprevidno.Ne moreš kar opletat po cesti.
Kadar se postaviš toliko levo v točno tem križišču je logično,da bož zavil levo
in ne desno na parkirišče..potem imamo še dve neizkušeni voznici in imamo temo za 7 strani.
Silvo
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Imagodei, a ti veš da lahko opravljaš izpit tudi pred 18. letom? Pa prosim ne mi težit, kako se to ne šteje, ker skozi CPP je in use sranje je treba it da te sploh na cesto spustijo.
Pa še to, leta vožnje ne pomenijo nič. Poznam ene par takih, ki vozijo kake 3 leta, pa to veliko slabše kot jst. Edina razlika med mano in vami ki že neki časa vozite je ta, da boste vi vedeli kdaj je dobro kakšno pravilo na cesti spustit, da si skrajšate čas poti. Pač tisto kar je razlika med nami ki smo po vašem zeleni in vami je le ta, da mi ne bomo upali kj dost na cesti probavat, za razliko od vas, ki mate prednost le v tem, da veste, kdaj bolj potegnt, al pa prehitet koga na cesti. Drugače je pa povsod drugje enako kar se vožnje tiče.
Tako jst vso situacijo vidim, če sem še kj spustu me kr popravte, sam dejstvo je, da se ljudem čez par let začne po malem fučkat za usa pravila.
Pa ja, srči, pa ja...
Tle ne debatiraš z ljudmi, ki imajo izpit 2 ali pa 3 leta, ampak z ljudmi, ki imajo izpit 10, 15 ali več let.
In? Razliko sem že zgori napisu. Vsak zna vozit, le vi znate kako priliko po svoje izkoristit, ki je mi ne vidimo to je tud use.
Sj jst sem zadnč tud eno staro mamo vidu, ku bi mogla jt naravnost v križišču, pa je kr pred mene zavila una ma izpit nekje čez 30let pa tako bedarijo naredi.
freesty ::
@solatko
Seveda je logicno, da ce vidis, da kdo dela bedarije na cesti, da bos pozoren in znizal hitrost, skratka naredil vse kar bo mozno, da se izognes morebitnemu trcenju.
Tudi, ce kdo prevozi stop znak in te izsili. Doloceni bodo zabremzali, doloceni bodo obvozili avto, doloceni pa se bodo direkt zaleteli v ta avtomobil.
Vcasih je pametneje obvozit, vcasih zabremzat ampak tudi, ce se zaletis v ta avtomobil, se vedno NISI ti kriv.
@Raptor nehaj pisat v tej temi. Starejsi ljudje tudi veljajo za slabse voznike, ker se jim zmanjsa reakcijski cas, pa naceloma bolj poredko vozijo.
Seveda je logicno, da ce vidis, da kdo dela bedarije na cesti, da bos pozoren in znizal hitrost, skratka naredil vse kar bo mozno, da se izognes morebitnemu trcenju.
Tudi, ce kdo prevozi stop znak in te izsili. Doloceni bodo zabremzali, doloceni bodo obvozili avto, doloceni pa se bodo direkt zaleteli v ta avtomobil.
Vcasih je pametneje obvozit, vcasih zabremzat ampak tudi, ce se zaletis v ta avtomobil, se vedno NISI ti kriv.
@Raptor nehaj pisat v tej temi. Starejsi ljudje tudi veljajo za slabse voznike, ker se jim zmanjsa reakcijski cas, pa naceloma bolj poredko vozijo.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Zgodovina sprememb…
- spremenil: freesty ()
imagodei ::
@solatko, daj si dopovedat, da ne moreš kar tako vijugat po cesti. Pravilna odločitev voznika za tabo je seveda, da počaka kaj boš rodil. In povsem možno, da druga voznica v tem konkretnem primeru nosi del krivde. Če bi klicali policijo, bi mogoče obe dobili kazen. Vsekakor bi jo dobila OP.
Daj si tudi dopovedat, da če se je z avtom postavila 2,5m in več v levo, je de facto zapustila desni vozni pas. Da je to storila v križišču je itak prekršek, saj bi lahko povzročila prometno nesrečo že s kom, ki je pravilno zavijal levo. Da pri tem ni uporabila levega smernika, je le še dodatni prekršek. VSAKO spremembo smeri vožnje je treba nakazati! Če ti pri uvozu do svoje bajte zapelješ najprej na levi vozni pas, moraš to nakazati z levim smernikom, šele nato z desnim - in seveda moraš mimo spustiti vse tiste, ki so za tabo pripeljali pravilno po desni. VSAKO spremembo nakažemo s smernikom! Kakor koli, OP je desni vozni pas zapustila in s tem izgubila vsakršno prednost na desnem voznem pasu.
Nenazadnje - daj si dopovedat, da ko je OP s prižganim desnim smernikom obrnila volan v levo, se ji je desni smernik izklopil. Vozila, ki so peljala za njo, so upravičeno sklepala, da ne bo zavijala desno, pač pa se je v zadnjem momentu (s prekrškom) odločila zapeljati levo.
Daj si tudi dopovedat, da če se je z avtom postavila 2,5m in več v levo, je de facto zapustila desni vozni pas. Da je to storila v križišču je itak prekršek, saj bi lahko povzročila prometno nesrečo že s kom, ki je pravilno zavijal levo. Da pri tem ni uporabila levega smernika, je le še dodatni prekršek. VSAKO spremembo smeri vožnje je treba nakazati! Če ti pri uvozu do svoje bajte zapelješ najprej na levi vozni pas, moraš to nakazati z levim smernikom, šele nato z desnim - in seveda moraš mimo spustiti vse tiste, ki so za tabo pripeljali pravilno po desni. VSAKO spremembo nakažemo s smernikom! Kakor koli, OP je desni vozni pas zapustila in s tem izgubila vsakršno prednost na desnem voznem pasu.
Nenazadnje - daj si dopovedat, da ko je OP s prižganim desnim smernikom obrnila volan v levo, se ji je desni smernik izklopil. Vozila, ki so peljala za njo, so upravičeno sklepala, da ne bo zavijala desno, pač pa se je v zadnjem momentu (s prekrškom) odločila zapeljati levo.
- Hoc est qui sumus -
Unknown_001 ::
@fresty
Da ti ne bo balonček poču. Res zlo lepo to vaše šikaniranje. Nekdo poda argumente pol pa zveste da ste več let v tej stroki od njega in ga prec naženete. Upam da je tebi in ostalim zdj duša na mestu.
Da ti ne bo balonček poču. Res zlo lepo to vaše šikaniranje. Nekdo poda argumente pol pa zveste da ste več let v tej stroki od njega in ga prec naženete. Upam da je tebi in ostalim zdj duša na mestu.
imagodei ::
> "Nekdo poda argumente"
Kaj je to argument ti ne bi vedel, pa če bi ti na glavo padel.
Argument v tem primeru je to, da ima OP škodo na desnem prednjem blatniku. Zdaj pa iz tega razvij scenarij, po katerem se to lahko naredi, brez ostrih ovinkov in neprimernega vijuganja.
Kaj je to argument ti ne bi vedel, pa če bi ti na glavo padel.
Argument v tem primeru je to, da ima OP škodo na desnem prednjem blatniku. Zdaj pa iz tega razvij scenarij, po katerem se to lahko naredi, brez ostrih ovinkov in neprimernega vijuganja.
- Hoc est qui sumus -
Pithlit ::
Raptor: še vedno nisi razložil kako do opisane situacije pride brez da prvi avto (OP) dejansko zapusti svoj pas in se potem nanj nazaj vrine.
Razmisli malo kako je sploh možno da se ti nekdo OD ZADAJ zakanta v PREDNJI DESNI BLATNIK (s tem da je uni zadaj vozil povsem naravnost), v kotu 70-80°... brez da ti eno kardinalno neumnost napraviš.
Obrazloži to. 1x bo dovolj.
Razmisli malo kako je sploh možno da se ti nekdo OD ZADAJ zakanta v PREDNJI DESNI BLATNIK (s tem da je uni zadaj vozil povsem naravnost), v kotu 70-80°... brez da ti eno kardinalno neumnost napraviš.
Obrazloži to. 1x bo dovolj.
Life is as complicated as we make it...
freesty ::
Raptor: Ti si po 7 straneh debatiranja vprasal v kateri blatnik se je sploh zaletela. Pred tem si ze ven metal neke "argumente", ki ocitno niso imeli nobene teže.
Potem si zacel sebe primerjati z vozniki, ki imajo ogromno vec izkusenj za volanom in si rekel, da le-ti vedo kje lahko krsis zakon brez, da te dobijo.. In, da CPP obvladas. Me res zanima, ko sem jaz delal izpit, smo si vsi sprintali pole in jih preleteli tako, da CPP ni bil nobena umetnost naredit. Ce si ti pisal 100% pole in se se ucil samo iz knjig potem se posipam s pepelom.
Pa ze 100x se te je vprasalo ravno kljucno vprasanje, kateremu se nisi niti malo posvetil. In se enkrat:
Potem si zacel sebe primerjati z vozniki, ki imajo ogromno vec izkusenj za volanom in si rekel, da le-ti vedo kje lahko krsis zakon brez, da te dobijo.. In, da CPP obvladas. Me res zanima, ko sem jaz delal izpit, smo si vsi sprintali pole in jih preleteli tako, da CPP ni bil nobena umetnost naredit. Ce si ti pisal 100% pole in se se ucil samo iz knjig potem se posipam s pepelom.
Pa ze 100x se te je vprasalo ravno kljucno vprasanje, kateremu se nisi niti malo posvetil. In se enkrat:
Razmisli malo kako je sploh možno da se ti nekdo OD ZADAJ zakanta v PREDNJI DESNI BLATNIK (s tem da je uni zadaj vozil povsem naravnost), v kotu 70-80°... brez da ti eno kardinalno neumnost napraviš.
Obrazloži to. 1x bo dovolj.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
borut88 ::
Od zadaj v prednji desni blatnik lahko komot zadaneš. (v prihodnosti) ko bomo uporabljali različne dimenzije in teleporterje.
solatko ::
imagodei - Komplet tvoj post, je ena sama napaka, oziroma napačno razlaganje zakona.
1. Ko zaviješ na svojem pasu v levo ali desno, ti ni potrebno dajati smernikov (potem jih ti daješ na ovinkih - praviš vsako spremembo smeri).
Smernik daš, ko menjaš vozni pas ali, ko ga hočeš zapustiti, levo ali desno.
2. Če dam jaz pri uvozu na dvorišče, najprej levi smernik, tisti za menoj UPRAVIČENO DOMNEVAJO, da nameravam zaviti na levo dvorišče in me LAHKO pričnejo prehitevati po desni, ko zapustim svoj vozni pas.
TOTALEN FAILL
3. OP svojega voznega pasu, ni zapustila, tudi če bi ga, ni nedvoumno nakazala, zavijanja v levo, da bi lahko nekdo šel mimo po desni (desni smerokaz, iz smeri naravnost, z manevrom zvijanja v levo, za par stopinj, po navadi ne ugasne (nekaterim iz krožišča dela smerokaz še kar nekaj časa).
Med DOMNEVO in NEDVOUMNO je razlika v krivdi. Po domnevi vozijo tisti, ki zakona ne poznajo in situacije v prometu, tolmačijo po svoje.
Ostali udeleženci teme, kje je junak, ki mi bo odgovoril za zastavljeno vprašanje v prejšnjem postu?
Še enkrat, morda bo kdo prebral!
Okapijeva skica kaže podoben primer, ki ravno tako zahteva velik lok, preverjanje prostosti nasprotnega vozišča in obvestilo, tistim zadaj. Tu dejansko zapustiš vozni pas, vendar tisti za teboj NE SMEJO MIMO, PO DESNI, DOKLER TI MANEVRA NE KONČAŠ.
Dajmo razčlenit to situacijo.
Po mojem znanju, sem pred manevrom v levo, dolžan obvestiti, tiste za menoj, da imam namen zaviti DESNO. To lahko storim, ko je nasprotni vozni pas prost, zadaj pa imam kolono 5-ih vozil.
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet (ne morem in ne smem na vozišču čakat, da bo šla kolona mimo mene po levi), torej zavijem levo, še vedno z desnim smernikom (ga pač zadržim) in se v loku cca 110 stopinj, skobacam z vozne površine.
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati manever, sicer sem vozilo na desni izsilil (menjal sem vozni pas). Torej, bi bil ta čas ovira, vozilom, ki vozijo v pravo smer na svojem voznem pasu. Ko bi me nekdo na tem pasu razkantal, bi bil zopet jaz kriv.
Ta hipotetičen primer, mi prosim razložite, način in postopek PRAVILNE zapustitve vozišča.
Tudi g.pravnik, če je možno.
1. Ko zaviješ na svojem pasu v levo ali desno, ti ni potrebno dajati smernikov (potem jih ti daješ na ovinkih - praviš vsako spremembo smeri).
Smernik daš, ko menjaš vozni pas ali, ko ga hočeš zapustiti, levo ali desno.
2. Če dam jaz pri uvozu na dvorišče, najprej levi smernik, tisti za menoj UPRAVIČENO DOMNEVAJO, da nameravam zaviti na levo dvorišče in me LAHKO pričnejo prehitevati po desni, ko zapustim svoj vozni pas.
TOTALEN FAILL
3. OP svojega voznega pasu, ni zapustila, tudi če bi ga, ni nedvoumno nakazala, zavijanja v levo, da bi lahko nekdo šel mimo po desni (desni smerokaz, iz smeri naravnost, z manevrom zvijanja v levo, za par stopinj, po navadi ne ugasne (nekaterim iz krožišča dela smerokaz še kar nekaj časa).
Med DOMNEVO in NEDVOUMNO je razlika v krivdi. Po domnevi vozijo tisti, ki zakona ne poznajo in situacije v prometu, tolmačijo po svoje.
Ostali udeleženci teme, kje je junak, ki mi bo odgovoril za zastavljeno vprašanje v prejšnjem postu?
Še enkrat, morda bo kdo prebral!
Okapijeva skica kaže podoben primer, ki ravno tako zahteva velik lok, preverjanje prostosti nasprotnega vozišča in obvestilo, tistim zadaj. Tu dejansko zapustiš vozni pas, vendar tisti za teboj NE SMEJO MIMO, PO DESNI, DOKLER TI MANEVRA NE KONČAŠ.
Dajmo razčlenit to situacijo.
Po mojem znanju, sem pred manevrom v levo, dolžan obvestiti, tiste za menoj, da imam namen zaviti DESNO. To lahko storim, ko je nasprotni vozni pas prost, zadaj pa imam kolono 5-ih vozil.
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet (ne morem in ne smem na vozišču čakat, da bo šla kolona mimo mene po levi), torej zavijem levo, še vedno z desnim smernikom (ga pač zadržim) in se v loku cca 110 stopinj, skobacam z vozne površine.
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati manever, sicer sem vozilo na desni izsilil (menjal sem vozni pas). Torej, bi bil ta čas ovira, vozilom, ki vozijo v pravo smer na svojem voznem pasu. Ko bi me nekdo na tem pasu razkantal, bi bil zopet jaz kriv.
Ta hipotetičen primer, mi prosim razložite, način in postopek PRAVILNE zapustitve vozišča.
Tudi g.pravnik, če je možno.
Delo krepa človeka
Okapi ::
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati maneverNe, moraš pa pogledati, če kakšen to vseeno namerava početi, in če vidiš, da nekdo vseeno vozi naprej (čeprav ne bi smel), se ustaviš, ne pa zaletiš vanj.
O.
freesty ::
Tega manevra zakonsko mislim, da ne smes izvajat, da gres na drug pas in potem presekas en pas, ko zavijas desno. Zavijas lahko samo iz zunanjega pasu. Torej si ti tukaj v prekrsku. Tisti, ki te pa prehiteva po desni pa je tudi v prekrsku ampak do njegovega prekrska je prislo zaradi tvojega prekrska zatorej bi jaz sklepal, da si za nesreco primarno kriv ti.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Okapi ::
in obvestilo, tistim zadaj.Obvestilo seveda ni dovolj. Največ nesreč se zgodi, ker ljudje mislijo, da vsi drugi vozijo previdno in po predpisih. V taki situaciji MORAŠ predvideti, da te bo kdo prehitel po desni, ker pač misli, da zavijaš na levo. To, da napačno misli, in dela prekršek, ne pomeni, da tebi ni treba pogledati, kaj se dogaja za tabo ali tam, kamor zavijaš.
O.
St235 ::
Lakotnik29 - nisi mi podal linka, kjer bi bilo razvidno, da ne smeš na desno zaviti v loku, ki lahko obsega tudi del levega voznega pasu. Ko boš to nalimal (razvrstitve pred križišči so mi jasne, tudi v enosmernih ulicah, kjer se pol voznikov (takih kot ste tukaj), za zavijanje na levo, postavi na desno ali maximalno na sredino vozišča in me potem butasto gledajo, kaj počnem na levi strani, poleg njih. Ko jim pokažem, da nameravam zaviti levo, bi se pa kar tepli ali kregali.
Gre za manever, zavijanja v neko ozko, za promet dovoljeno ulico ali dvorišče ali PP.
Pomembno je, da o svojem nameravanem manevru, opozoriš ostale udeležence v prometu in tisti, za teboj, MORAJO tvoj manever spremljati in pod nobenim pogojem, ne smejo iti mimo tebe po DESNI, če si vklopil desni smerokaz. Pod nobenim pogojem - zakon to prepoveduje, oziroma predpisuje pogoje, kdaj gremo lahko mimo vozila po desni.
Tudi, v primeru, da je šla cela na levi vozni pas, tam ne sme počakat, da boš šel ti po desni mimo, če sem nedvoumno nakazal smer moje vožnje. Tistemu zadaj mora biti takoj jasno, da gre verjetno za uvoz v ozek prostor. V vsakem primeru, mora počakat, da se manever konča, lahko pa tako vozilo prehiti po levi, če razmere to dovoljujejo.
Zakon ne prepoveduje, zapustitev vozišča v večjem ali manjšem loku, predpogoj je obvestilo o nameravanem manevru (smerokaz, za zavijanje v nameravano smer).
Če se motim, prosim ne tvoje mnenje, temveč zakonsko določilo, ki bi mi prepovedalo uvoz na ozek prostor, kjer drugače, kot pod kotom 90 stopinj, ne gre.
Ostali ste se pa tako razkokodakal (če prav sem vam dal zakon in spodaj vprašanje (verjetno ne znate odgovoriti nanj), da se posamezno z vami ne bom ukvarjal, seveda pa bom vse požrl, če mi bo g.pravnik posredoval željeno.
Okapijeva skica kaže podoben primer, ki ravno tako zahteva velik lok, preverjanje prostosti nasprotnega vozišča in obvestilo, tistim zadaj. Tu dejansko zapustiš vozni pas, vendar tisti za teboj NE SMEJO MIMO, PO DESNI, DOKLER TI MANEVRA NE KONČAŠ.
Dajmo razčlenit to situacijo.
Po mojem znanju, sem pred manevrom v levo, dolžan obvestiti, tiste za menoj, da imam namen zaviti DESNO. To lahko storim, ko je nasprotni vozni pas prost, zadaj pa imam kolono 5-ih vozil.
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet (ne morem in ne smem na vozišču čakat, da bo šla kolona mimo mene po levi), torej zavijem levo, še vedno z desnim smernikom (ga pač zadržim) in se v loku cca 110 stopinj, skobacam z vozne površine.
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati manever, sicer sem vozilo na desni izsilil (menjal sem vozni pas). Torej, bi bil ta čas ovira, vozilom, ki vozijo v pravo smer na svojem voznem pasu. Ko bi me nekdo na tem pasu razkantal, bi bil zopet jaz kriv.
Ta hipotetičen primer, mi prosim razložite, način in postopek PRAVILNE zapustitve vozišča.
Tudi g.pravnik, če je možno.
Kater del:
(1) Ko se približuje križišču, se mora voznik na zadostni razdalji pred križiščem razvrstiti:
3. za zavijanje v desno – na desno stran smernega vozišča ali na prometni pas za zavijanje v desno;
nisi sposoben razument?
Torej, ko zavijaš desno se razvrstiš desno. In nikakor ne odpelješ najprej malo levo na izlet na sosedni pas.
In kot že napisano gre za 57. člen Zakona o pravilih cestnega prometa, ki je bil objavljen v uradnem listu 109/2010 z dne 30.12.2010. Link si pa najdi sam, ker lenobe ti pač ne bom podpiral.
Dodatno zakon 42. členu določa:
(2) Pri spremembi smeri vožnje mora voznik svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati z utripalkami. Voznik vozila, ki nima utripalk, nakaže namero z vodoravno odročeno roko.
Če je zate z desnim smernikom izkazana pravočasna in nedvoumna namera, da boš zavil LEVO, potem ti res fali nekaj kolesc v glavi.
Isti člen tudi določa:
(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje, premikom vozila ali vključevanjem v promet, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.
Gre za manever, zavijanja v neko ozko, za promet dovoljeno ulico ali dvorišče ali PP.
Gre za manever, ki si si ga iz riti potegnil in ga v večini primerov ni možno izpeljat brez da narediš vsaj en prometni prekršek. Nikakor pa ne gre za sveto pravico, ki jo nakažeš z desnim smernikom in se morajo vsa vozila v radiusu 5km ustavit, da lahko svojo nesposobno rit šofer spravi na dvorišče.
Tudi, v primeru, da je šla cela na levi vozni pas, tam ne sme počakat, da boš šel ti po desni mimo, če sem nedvoumno nakazal smer moje vožnje.
Neumnost leta, od kdaj točno moram jaz čakat vozila na sosednem voznem pasu, da da vijugajo kakor jim paše samo zato ker imajo prižgan smernik? Če si se ti razvrstil za pas levo, potem nimaš popolnoma nebene pravice da zapreš pot vozilu, ki vozi naravnost.
Zakon ne prepoveduje, zapustitev vozišča v večjem ali manjšem loku, predpogoj je obvestilo o nameravanem manevru (smerokaz, za zavijanje v nameravano smer).
Smerokaz za zavijanje v smer v katero se boš dejansko premaknil, ne smeš pa prenika v levo naznanit z desnim smernikom. Ravno tako ti načrtovano zavijanje čez 10, 20 ali 1000 metrov ne dopušča, da z desnim smernikom nakazuješ spremembo smeri v levo.
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati manever, sicer sem vozilo na desni izsilil (menjal sem vozni pas). Torej, bi bil ta čas ovira, vozilom, ki vozijo v pravo smer na svojem voznem pasu. Ko bi me nekdo na tem pasu razkantal, bi bil zopet jaz kriv.
Še en dokaz viška nesposobnosti in vožnje s prstom na zemljevidu. Na nasprotnem voznem pasu nimaš kaj delat, če zavijaš desno. ČE manevra nisi sposoben izpeljat brez kršenja zakona potem pelji mimo, na primernem mestu obrni in ponvi manever z druge strani. Ali še bolje upoštevaj Jypetov nasvet in si kupi kolo.ž
Da zaključimo te blodnje in neumnosti:
Vsako spremembo smeri moraš nakazat z ustreznim smernikom. V primeru premika v levo je ustrezen smernik levi. Pomikanje v levo, kot je opisano v tem primeru, z desnim smernikom je prekršek. Enako kot je prekršek, da je smer vožnje spremenila brez da bi se prepričala ali lahko to varno stori. To, da je drugo vozilo peljalo mimo nje kljub desnem smerniku NI opravičilo, da se ni prepričala ali lahko varno zavije. Še posebej ne ker je bila z svojim pomikom levo tudi sama v prekršku. In ravno tako kot je zadela avto bi zgazila kolesarja ali pešca, ki bi si drznil it mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
pac1 ::
(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.
Vsaj eden pogoj za prehitevanje po desni ni bil izpoljenjen. Žal...
(3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov, morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano.
Dokler mi ne najdete, da za takšno križišče (nečaloma) brez talnih označb velja, da se moraš nujno držati desne bom smatral, da je prva voznica vozila v skladu s tem pravilom saj je bil promet zaradi nje varen in neoviran. Če bi zadela vozilo na svoji levi strani potem bi imela problem.
Sem mogoče spregledal ali ste podali kakšen zakon, ki predpisuje, da ne smem vijugat po vozišču, ki nima talnih označb? Na takšni cesti sem po zgoraj napisanem lahko kjerkoli dokler nikogar ne oviram.
Drugače pa samo da povem: jaz nimam izpita...
St235 ::
imagodei - Komplet tvoj post, je ena sama napaka, oziroma napačno razlaganje zakona.
1. Ko zaviješ na svojem pasu v levo ali desno, ti ni potrebno dajati smernikov (potem jih ti daješ na ovinkih - praviš vsako spremembo smeri).
Smernik daš, ko menjaš vozni pas ali, ko ga hočeš zapustiti, levo ali desno.
2. Če dam jaz pri uvozu na dvorišče, najprej levi smernik, tisti za menoj UPRAVIČENO DOMNEVAJO, da nameravam zaviti na levo dvorišče in me LAHKO pričnejo prehitevati po desni, ko zapustim svoj vozni pas.
TOTALEN FAILL
3. OP svojega voznega pasu, ni zapustila, tudi če bi ga, ni nedvoumno nakazala, zavijanja v levo, da bi lahko nekdo šel mimo po desni (desni smerokaz, iz smeri naravnost, z manevrom zvijanja v levo, za par stopinj, po navadi ne ugasne (nekaterim iz krožišča dela smerokaz še kar nekaj časa).
Med DOMNEVO in NEDVOUMNO je razlika v krivdi. Po domnevi vozijo tisti, ki zakona ne poznajo in situacije v prometu, tolmačijo po svoje.
Ostali udeleženci teme, kje je junak, ki mi bo odgovoril za zastavljeno vprašanje v prejšnjem postu?
Še enkrat, morda bo kdo prebral!
Okapijeva skica kaže podoben primer, ki ravno tako zahteva velik lok, preverjanje prostosti nasprotnega vozišča in obvestilo, tistim zadaj. Tu dejansko zapustiš vozni pas, vendar tisti za teboj NE SMEJO MIMO, PO DESNI, DOKLER TI MANEVRA NE KONČAŠ.
Dajmo razčlenit to situacijo.
Po mojem znanju, sem pred manevrom v levo, dolžan obvestiti, tiste za menoj, da imam namen zaviti DESNO. To lahko storim, ko je nasprotni vozni pas prost, zadaj pa imam kolono 5-ih vozil.
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet (ne morem in ne smem na vozišču čakat, da bo šla kolona mimo mene po levi), torej zavijem levo, še vedno z desnim smernikom (ga pač zadržim) in se v loku cca 110 stopinj, skobacam z vozne površine.
Po vašem, bi moral na nasprotnem voznem pasu, počakati, da bi šli tisti za menoj, po DESNI mimo mene in šele potem nadaljevati manever, sicer sem vozilo na desni izsilil (menjal sem vozni pas). Torej, bi bil ta čas ovira, vozilom, ki vozijo v pravo smer na svojem voznem pasu. Ko bi me nekdo na tem pasu razkantal, bi bil zopet jaz kriv.
Ta hipotetičen primer, mi prosim razložite, način in postopek PRAVILNE zapustitve vozišča.
Tudi g.pravnik, če je možno.
Edini totalen fail je tvoja logika, da če je cesta imaš pravico zapeljat na njo ne glede na vse ostale udeležence.
Če dam jaz pri uvozu na dvorišče, najprej levi smernik, tisti za menoj UPRAVIČENO DOMNEVAJO, da nameravam zaviti na levo dvorišče in me LAHKO pričnejo prehitevati po desni, ko zapustim svoj vozni pas.
Če daš desni smernik pa te lahko mirno začnejo prehitevat po levi. Dokler seveda ti ne zapreš vozila za sabo s svojim manevrom.
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet
Idiotizem na idiotizem. Smernike sa daje PREDEN se prične z zavijanjem ne pa da praktično potegneš volan skupaj z ( v tem primeru celo napačnim) smernikom.
pac1 ::
Kater del:
(1) Ko se približuje križišču, se mora voznik na zadostni razdalji pred križiščem razvrstiti:
3. za zavijanje v desno – na desno stran smernega vozišča ali na prometni pas za zavijanje v desno;
nisi sposoben razument?
Torej, ko zavijaš desno se razvrstiš desno. In nikakor ne odpelješ najprej malo levo na izlet na sosedni pas.
U u u jaz vem jaz vem. Ženska se je približala križišču in se JE na zadostni varnostni razdalji razvrstila za vožnjo naravnost. Kje je kršila tale člen?
imagodei ::
@solatko,
če že celo življenje počneš nekaj narobe, zaradi tega ne postane nič bolj prav. Zakon je jasen: ko menjaš vozne pasove, se moraš prepričati, da to lahko varno narediš, spremembo nakažeš s smernikom. To, da pri parkiranju na svoje domače dvorišče zapelješ na nasprotni vozni pas, ne igra nobene vloge. Ti moraš spremembo smeri vožnje najprej na levi pas nakazati z levim smernikom (tako kot bi to storil, če bi nekoga prehiteval povsem pravilno po levi), se prepričati da to lahko varno storiš in šele nato zapelješ na lev vozni pas.
Takoj nato želiš zapeljati desno na svoje dvorišče - protokol je do zadnje pičice enak. Ti si v tistem trenutku na levem voznem pasu, pri čemer ne igra nobene vloge, kako si tja prišel in ali si v prekršku. Preden zapelješ desno in prečkaš pot tistim, ki povsem pravilno vozijo naravnost po desnem pasu, moraš dati desni smernik, se prepričati, da lahko varno zapelješ desno in šele potem dejansko zapeljati desno.
Verjamem, da bi rad videl, da celo življenje delaš prav, samo kaj, ko pa v resnici počneš napačno.
če že celo življenje počneš nekaj narobe, zaradi tega ne postane nič bolj prav. Zakon je jasen: ko menjaš vozne pasove, se moraš prepričati, da to lahko varno narediš, spremembo nakažeš s smernikom. To, da pri parkiranju na svoje domače dvorišče zapelješ na nasprotni vozni pas, ne igra nobene vloge. Ti moraš spremembo smeri vožnje najprej na levi pas nakazati z levim smernikom (tako kot bi to storil, če bi nekoga prehiteval povsem pravilno po levi), se prepričati da to lahko varno storiš in šele nato zapelješ na lev vozni pas.
Takoj nato želiš zapeljati desno na svoje dvorišče - protokol je do zadnje pičice enak. Ti si v tistem trenutku na levem voznem pasu, pri čemer ne igra nobene vloge, kako si tja prišel in ali si v prekršku. Preden zapelješ desno in prečkaš pot tistim, ki povsem pravilno vozijo naravnost po desnem pasu, moraš dati desni smernik, se prepričati, da lahko varno zapelješ desno in šele potem dejansko zapeljati desno.
Verjamem, da bi rad videl, da celo življenje delaš prav, samo kaj, ko pa v resnici počneš napačno.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
pac1 ::
Unknown_001 ::
@pac1
Škoda se ti je z njimi ubadat, ker jim nikakor ne boš mogel dopovedat da je ves manever naredila na svojem voznem pasu.
Škoda se ti je z njimi ubadat, ker jim nikakor ne boš mogel dopovedat da je ves manever naredila na svojem voznem pasu.
St235 ::
(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.
Vsaj eden pogoj za prehitevanje po desni ni bil izpoljenjen. Žal...
(3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov, morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano.
Dokler mi ne najdete, da za takšno križišče (nečaloma) brez talnih označb velja, da se moraš nujno držati desne bom smatral, da je prva voznica vozila v skladu s tem pravilom saj je bil promet zaradi nje varen in neoviran. Če bi zadela vozilo na svoji levi strani potem bi imela problem.
Sem mogoče spregledal ali ste podali kakšen zakon, ki predpisuje, da ne smem vijugat po vozišču, ki nima talnih označb? Na takšni cesti sem po zgoraj napisanem lahko kjerkoli dokler nikogar ne oviram.
Drugače pa samo da povem: jaz nimam izpita...
Zakon je glede spreminjana smeri v križišču jasen:
(2) Na križišču, razen na nekaterih krožnih, je menjava prometnega pasu prepovedana. Torej če v križišče prileješ po pasu za naravnost potem se ne smeš sredi križišča odločit in zavit levo, kot je to storila OP. Da o temu, da je zavila levo z desnim smernikom sploh ne govorimo.
imagodei ::
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet
Idiotizem na idiotizem. Smernike sa daje PREDEN se prične z zavijanjem ne pa da praktično potegneš volan skupaj z ( v tem primeru celo napačnim) smernikom.
Manever vsebuje tudi zmanjšanje hitrosti...
Ampak to šele po tem, ko vklopiš smernik, nikakor ne prej!
- Hoc est qui sumus -
freesty ::
Kater del:
(1) Ko se približuje križišču, se mora voznik na zadostni razdalji pred križiščem razvrstiti:
3. za zavijanje v desno – na desno stran smernega vozišča ali na prometni pas za zavijanje v desno;
nisi sposoben razument?
Torej, ko zavijaš desno se razvrstiš desno. In nikakor ne odpelješ najprej malo levo na izlet na sosedni pas.
U u u jaz vem jaz vem. Ženska se je približala križišču in se JE na zadostni varnostni razdalji razvrstila za vožnjo naravnost. Kje je kršila tale člen?
Preden pises preberi celo temo. Ocitno ne poznas situacije. Ja razvrstila se je ampak potem je sla na levi pas in potem iz levega pasu zavila skrajno desno.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
St235 ::
Unknown_001 je izjavil:
@pac1
Škoda se ti je z njimi ubadat, ker jim nikakor ne boš mogel dopovedat da je ves manever naredila na svojem voznem pasu.
Daj mi razloži, kako je to glede na velikost križišča možno? Zakaj vztrajno ignoriraš dejstvo, da je do trčenja prišlo v SPREDNJI DESNI del vozila? To je vsekakor nemogoče, če se ni konkretno pomaknila na levo (z desnim smernikom).
dzinks63 ::
Solatko je vozil tudi kamion, v svoji dolgoletni vozniški praksi je dal že marsikaj skozi in v tem primeru dobro ve, kako se zapelje v ozek uvoz, s tega stališča ga popolnoma razumem. Meni recimo na kraj pameti ne bi prišlo, da bi šel takšno vozilo z dalj časa prižganim in nakazanim desnim smerokazom prehitevati po desni, pa čeprav je to kao po predpisih. Izkušnje v prometu veliko pomenijo in velikokrat je potrebno kaj pravilno predvidevati, ne pa kar na vrat in nos siliti v krizne situacije, če se jih da brez problema že prej rešiti, brez da bi prišlo do kakršnih koli posledic. .
pac1 ::
(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.
Vsaj eden pogoj za prehitevanje po desni ni bil izpoljenjen. Žal...
(3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov, morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano.
Dokler mi ne najdete, da za takšno križišče (nečaloma) brez talnih označb velja, da se moraš nujno držati desne bom smatral, da je prva voznica vozila v skladu s tem pravilom saj je bil promet zaradi nje varen in neoviran. Če bi zadela vozilo na svoji levi strani potem bi imela problem.
Sem mogoče spregledal ali ste podali kakšen zakon, ki predpisuje, da ne smem vijugat po vozišču, ki nima talnih označb? Na takšni cesti sem po zgoraj napisanem lahko kjerkoli dokler nikogar ne oviram.
Drugače pa samo da povem: jaz nimam izpita...
Zakon je glede spreminjana smeri v križišču jasen:
(2) Na križišču, razen na nekaterih krožnih, je menjava prometnega pasu prepovedana. Torej če v križišče prileješ po pasu za naravnost potem se ne smeš sredi križišča odločit in zavit levo, kot je to storila OP. Da o temu, da je zavila levo z desnim smernikom sploh ne govorimo.
Vsa dilema je, da v tem konkretnem križišču nimaš narisanih prometnih pasov... Če si pa vsak lahko nariše navidezno črto potem pa ni nikakršne težave. Moja je prava! :D
V trenutku, ko sem dal smerokaz, moram z manevrom pričet
Idiotizem na idiotizem. Smernike sa daje PREDEN se prične z zavijanjem ne pa da praktično potegneš volan skupaj z ( v tem primeru celo napačnim) smernikom.
Manever vsebuje tudi zmanjšanje hitrosti...
Ampak to šele po tem, ko vklopiš smernik, nikakor ne prej!
Da. Očitno ni bil idiotizem na idiotizem saj z napisanim ni bilo nič narobe...
AngelOfDeath ::
Par strani nakladanja. Ampak nikjer nobene slikce od poškodovanih avtomobilov, ki so bili udeleženi v prometni.
edit: Slovnica
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26844 (21583) | bajsibajsi |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40243 (38053) | kiFni |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49802 (45755) | floyd1 |
» | Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19383 (16790) | BlueRunner |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3713 (2882) | gulfstream |