» »

Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku ob nedelovanju ali slabši kakovosti delovanja storitev?

Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku ob nedelovanju ali slabši kakovosti delovanja storitev?

APEK - Z lahkoto si predstavljate vse užitke raziskovanja informacij na spletu, ko ob dveh zjutraj linija počepne, ali celo pade. Hočete poklicati soseda iz spodnjega (!) nadstropja, če je tudi pri njem kaj narobe, ali pa gre za napako na terminalski opremi. Glej ga zlomka, tudi telefon ne dela! Ob dveh zjutraj brez pipe v svet, groza brez primere. Jasno, tudi pomoč uporabnikom je nedosegljiva. Vse vam gre po glavi, razen morda ključnega (postelja much?), torej kdo je »kriv«, kdo bo »odgovarjal«, kdo vam bo povrnil »škodo« in končno objektivno vprašanje, ali je pogodbena stranka res upravičena zahtevati polno plačilo računa, ki ga bo izstavila.

APEK vas razume. Povsem. In vam želi pomagati. Čeprav priznava, da bo konsenz nemogoč. Ni mu mar, žrtvoval se bo zame, Potrošnika.

Tako je na podlagi pooblastila, ki mu ga daje Zakon o elektronskih komunikacijah (133/5) pripravil predlog priporočil o nadomestilih, ki jih operaterji povrnejo svojim končnim uporabnikom ob nedelovanju ali slabši kakovosti delovanja javnih komunikacijskih storitev.

APEK tako predlaga, če je operater pogodbeno obljubil nad 2 MB/s prenosa podatkov (storitev internet), dejanska hitrost pa ne dosega 50% dogovorjene hitrosti, in se to ponavlja od 3 do 10 dni v obračunskem obdobju, naj se zniža naročnina za 20%. Če ne dosega 80% hitrosti, naj se naročnina zniža za 30%.

APEK pravilno ocenjuje, da je nedelovanje televizije posebno travmatična izkušnja. Če ta ne dela več kot 48 ur, potem naj bo naročnina nižja za 50%.



Vabimo vse na razpravo v našem forumu, lahko se pa potrudite in svoje mnenje predstavite tudi z elektronskim sporočilom na info.box@apek.si. Pri tem se obvezno sklicujte na številko 0073-32/2013.

71 komentarjev

«
1
2

Gregor P ::

... kot sem že omenil v nekem drugem komentarju, se lahko tudi močno oprete na sodbo nemškega sodišča (januar 2013) na to temo ;)

Gregor P je izjavil:


Primer iz Nemčije: Bundesgerichtshof erkennt Schadensersatz für den Ausfall eines Internetanschlusses zu
Der unter anderem für das Telekommunikationsrecht zuständige III. Zivilsenat des Bundesgerichtshofs hat dem Kunden eines Telekommunikationsunternehmens Schadensersatz für den mehrwöchigen Ausfall seines DSL-Anschlusses zuerkannt.


Spiegel.de - BGH-Urteil: Internet gehört zur Lebensgrundlage
Ohne Web und E-Mail geht es nicht: Der Bundesgerichtshof hat entschieden, dass der Internetzugang bei Privatpersonen zur Lebensgrundlage gehört. Nun können Verbraucher Schadensersatz fordern, wenn das Netz ausfällt.



Futurezone,at - Deutschland: Schadenersatz bei Internet-Ausfall

Der deutsche Bundesgerichtshof spricht Internet-Nutzern das Recht auf Schadenersatz bei Ausfall der Verbindung zu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

black ice ::

Končno.

Mipe ::

Aleluja! Zdaj Telekom ne bo več tako vzvišen vsakič ko javim izpad.

stb ::

Tudi zatemnitev prenosov nogometnih tekem? Aja, to je načrtno ... in kar naenkrat bodo vsi izpadi (npr tradicionalna silvestrska preobremenitev mobilnega omrežja) načrtovani. :))

Kateri operater je odgovoren za odmev ali šum na povezavi ali za nezmožnost vzpostavitve povezave? Drugi, jasno :D. V idealnem svetu bi dobil popust, potem pa naj se operaterji med seboj poravnajo (oz se tožijo) zaradi motenj in izpadov.

Meriti "delovanje interneta" bo pa sploh zabavno v primeru mednarodnih izpadov in cenzur.

Napako je pa potrebno čimprej javiti telefonsko ali po elektronski pošti. Aja, ne deluje ;((

...:TOMI:... ::

Sploh ne vem, kako lahko storitve delajo slabše, manj kvalitetno. Tu je samo binarni sistem, dela ali ne dela. Vse se dogovori s pogodbami.

Ko sem spraševal na apek, zakaj me morejo regulirati na primer obračunskega intervala, so mi rekli, da to ni v njihovi pristojnosti, v njihovi pristojnosti je samo regulacija veleprodajnega trga.

Apek mi je svetoval, če nisem zadovoljen s pogoji, naj menjam operaterja. Zelo dober nasvet, državni kekci.

Kako naj dokažem, da mi je TV zakockala? Kaj naj naredim, če mi operater proda 10 Mbit linijo, dosegam pa 4, recimo 5 zaradi parice? Rešitev: operater mi bo ponudil paket do 2 Mbit, ker mi več ne more zagotoviti.

Jaz sem že ponudil rešitev, to je kompenzacija pri drugih storitvah, dodaten najem parice in na njej dodatni megabiti... Nič nočejo slišati glede mojih predlogov, operaterji so trdi ko macole.

Kako dokazati, da na primer pri simobilu klic ni uspel, je prekinilo, itd.

Prikaz stanja ne dela, kako se bo poznalo pri obračunu?

Ali mislite, da imam čas in voljo, da zapisujem vse čase in številke, kje sem se nahajal, ko klic ni uspel in jim nato pošiljam vsak mesec? Jim pošljem kar račun, kjer bom obračunal moje inž. ure po priporočilu zbornice za zapis in posredovanje teh podatkov?

Njihovi "strokovnjaki" bodo zadeve preučili, ni pa nujno, da bodo potrdili mojo reklamacijo. Kako dokazati, da klic ni bil uspešen?

Tole je sizifovo delo in za tiste, ki imajo čas se praskati po jajcih in gledati kaj ne dela.
Tomi

SkyNet ::

@Tomi: ne poznaš kockanja IPTVja npr? Saj storitev deluje a deluje moteno. Podobno se dogaja tudi pri internetu, le da namesto kock dobiš packet loss :)
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs

nekikr ::

APEK tako predlaga, če je operater pogodbeno obljubil nad 2 MB/s prenosa podatkov (storitev internet), dejanska hitrost pa ne dosega 50% dogovorjene hitrosti, in se to ponavlja od 3 do 10 dni v obračunskem obdobju, naj se zniža naročnina za 20%. Če ne dosega 80% hitrosti, naj se naročnina zniža za 30%.

Đabe. Skoraj vsi ponudniki oglašujejo pakete "do" toliko in toliko MB. Kolega ima recimo "do" 20Mb paket, pa mu izredno redko pride nad 6Mb. Helpdesk pravi, da je hec v besedi "do" in da nima kaj.

svenica ::

Povsem nepotrebno pokroviteljski ton novice, izkazuje le nerazgledanost,
banalnost in neprofesionalnost pisca. Eni si od tega služimo kruh, izpad internetne
linije pomeni izpad prihodka. Se vprašam, zakaj piše za slo-tech in ne za 24ur.com?
"Every man takes the limits of his own field of vision
for the limits of the world." - A. Schopenhauer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svenica ()

eee ::

To mi deli!

Mipe ::

No, avtor ni znan: N/A

war-dog ::

Posebej zanimivo zame v primeru Tuš mobil.
Ko sem vedno na edge ali pa dobivam SMS-e kako sem nedosegljiv
pa mi prekinja med pogovori in to v LJUBLJANI!

Ali naj potem plačam celoten znesek naročnine ali ne?

Saj bi menjal, pa sem vezan...
Object reference not set to an instance of an object.

BALAST ::

APEK pravilno ocenjuje, da je nedelovanje televizije posebno travmatična izkušnja. Če ta ne dela več kot 48 ur, potem naj bo naročnina nižja za 50%.

Prosim še za znižanje RTV prispevka za 50% če gledamo TV manj kot 31ur na mesec in še nadomestilo za vsiljene oglase na nacionalni TV.:D
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

...:TOMI:... ::

SkyNet je izjavil:

@Tomi: ne poznaš kockanja IPTVja npr? Saj storitev deluje a deluje moteno. Podobno se dogaja tudi pri internetu, le da namesto kock dobiš packet loss :)


Ne, ne deluje moteno. Ne dela sploh. Ob vseh digitalnih sprejemnikih in signalih ne moremo imeti analogne napake :)) lahko imamo samo digitalne napake, dela ali ne dela.
Tomi

Gregor P ::

Če pomislim, koliko več dela imam z digitalnim signalom (sedaj moram še to vsem urejat, tako kot računalnike) in kako brezskrbno je bilo življenje z analogno TV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Grumf ::

Napačen način urejanja, s taksno uredbo APEK samo daje operaterjem možnost legalnega znižanja hitrosti in vas s tem prisili v nižji paket (marsikdo se še drži kot klop pogodbe, ki jo je sklenil za časa promocijskih ponudb in se ga na vse načine probajo odkrižato, predvsem na račun znižanega uploada). Razen tega bi bilo treba sankcionirati tudi traffic shaping v škodo naročnika in zagotoviti hitrost z bistveno višjimi kaznimi kot se ISPju splača.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Grey ::

Zapomnite si samo eno: Vedno boste plačali ceno!

Taka zadeva daje podlago telekomom, da lahko pričnejo z drugačnim merjenjem porabe in hitrosti. Omejitev na cca 10 GB prenosa mesečno, omejevanje hitrosti ipd. Izgubo zaradi nižanja naročnin "kvalitete" prenosa bodo nadomestili z nečim drugim. Žal je tako, da vedno plačaš, čeprav se ti na začetku zdi cenejše.

Fave ::

Te stvari bi morale biti točno določene, kot je recimo standard za električ no energijo EN 50 160. Sem mislil, da so, pa očitno niso. Čudno.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Grumf ::

Napačen način urejanja, s taksno uredbo APEK samo daje operaterjem možnost legalnega znižanja hitrosti in vas s tem prisili v nižji paket (marsikdo se še drži kot klop pogodbe, ki jo je sklenil za časa promocijskih ponudb in se ga na vse načine probajo odkrižato, predvsem na račun znižanega uploada). Razen tega bi bilo treba sankcionirati tudi traffic shaping v škodo naročnika in zagotoviti hitrost z bistveno višjimi kaznimi kot se ISPju splača.

Mimogrede, lahko bi se začeli zbirati podpisi za dodatek k ustavi, da postane dostop do interneta temeljna človekova pravica... kaj dela piratska "stranka", spet kopica ljudi, ki ne ve kaj bi sama s sabo, je pa cool če imajo stranko?
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

tony1 ::

svenica je izjavil:

Povsem nepotrebno pokroviteljski ton novice, izkazuje le nerazgledanost,
banalnost in neprofesionalnost pisca. Eni si od tega služimo kruh, izpad internetne
linije pomeni izpad prihodka. Se vprašam, zakaj piše za slo-tech in ne za 24ur.com?


Mojster, svoje delo začnite jemati resno, pa bomo vsi srečni. :))

Hmm, YT mi zašteka sredi filmčka... Že vestno beležim... 8-)

gruntfürmich ::

svenica je izjavil:

Povsem nepotrebno pokroviteljski ton novice, izkazuje le nerazgledanost, banalnost in neprofesionalnost pisca. Eni si od tega služimo kruh, izpad internetne linije pomeni izpad prihodka. Se vprašam, zakaj piše za slo-tech in ne za 24ur.com?

služenje kruha na osnovi lupljenja uporabnikov... GTFO!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

vbohinc ::

APEK pravilno ocenjuje, da je nedelovanje televizije posebno travmatična izkušnja.


:)):)):))
Human nature is not a machine to be built after a model, and set to
do exactly the work prescribed for it, but a tree, which requires to grow
and develop itself on all sides...

MrStein ::

Sicer razen izobrazbe ni neke potrebe po novi regulaciji.
Ponudnik ima pogodbene obveznosti enako kot plačnik. Le prst mora plačnik premakniti, če kaj ne štima, ne pa igrat hlapčka.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mesar ::

Ja samo če maš v pogodbi razne "višje sile" in podobne packarije na katere se lahko pol zgovarjajo...
Your turn to burn!

Gregor P ::

Samo na "višjo silo&co" se ne da izgovarjati na vsake pol ure po želji:| ... no, morda se da na naših sodiščih:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Glugy ::

Predvsem naj že nahajo z tisto besedico "do". Kaj če mi do? nič. Če tam piše da je hitrost do 20 MB/s vleče mi pa največ 5 MB/s potem je to en velik nateg. Pol lahk kr napišejo do 1000 GB/s ker itak ta "do" vse reš. Naj rečejo kr do neskončno hitrosti. Naj se naredi standard da se ne sme uporabljat več besedice "do" in enostavno reče da se gre za 20 MB/s z največ 5% odstopanjem.

Good Guy ::

Ni panike, dobim 2x višjo hitrost kot jo plačujem... losers
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

...:TOMI:... ::

48 ur je ponavadi rok, da si upravičen do okškodnine zaradi nedelovanja storitev.

Teh 48 ur v enem kosu je pa res že danes težko verjetno, da bi bil toliko časa brez storitev. Če se ne izgovarjajo na višjo silo, se pa na slabo parico, preobrmenjenost sistema, slab HW in SW (reset modema in opreme, "pametni telefoni ne delajo v našem omrežju (t2), preklopite samo na 2G )...

Pa razne nadgradnje... Simobilovo nadrgrajevanje je prav legendarno, pa siolov mail... Joooo

1001 izgovor.
Tomi

...:TOMI:... ::

Saj za klice in prenos podatkov bi bilo tudi dosti bolj pregledno in enostavno, če bi se obračunalo po sekundnem intervalu, za podatke pa po 1 kb ali manj. Ne pa da imamo nekje sekundni, nekje 15 s, 30, 60, 180 sekundni, spet drugje se prva minuta obračuna v celoti, nato sekundno...

Pa ravno čas lahko najbolj točno merimo izmed vseh veličin, ki jih poznamo.

Bob ima 64 kb interval za prenos podatkov. Vsi števci vgrajeni v sistem telefona so zato neuporabni, vso prizadevanje za zmanjšanje prometa ob osvežitvah je brezvezno...
Tomi

Nummy ::

Ja fajn, sedaj naj pa še dajejo kazni telekomu, ker ne more zrihtat svojih central že enkrat za vselej!
Pri punci smo mel 10Mb/s - 2Mb/s paket, pa je vsak drugi dan centralo "bojda" skurlo. Na koncu so nam moral znižat paket na 4Mb/s - 1Mb/s. Da ne omenjam, da so po znižanju hitrosti, pingi padli v višave. Probaš kak špil, pod 250ms pinga ne moreš pa če si znucaš vse in postavš na trepalnice. Gledanje streming videa? PLohka kar pozabiš, ker ti vsake 2-3 sekunde buffa skoraj pol minute... Edin tle u lublan dela optika tko kot je treba. Ja hvala lepa T-2!

svenica ::

gruntfürmich je izjavil:

svenica je izjavil:

Povsem nepotrebno pokroviteljski ton novice, izkazuje le nerazgledanost, banalnost in neprofesionalnost pisca. Eni si od tega služimo kruh, izpad internetne linije pomeni izpad prihodka. Se vprašam, zakaj piše za slo-tech in ne za 24ur.com?

služenje kruha na osnovi lupljenja uporabnikov... GTFO!


wat.. o čem vraga govoriš? si lahko bolj jasen?
Včasih se mi zdi, da sem v letu 73 in ne 2013,
kjer je očitno edino pravo delo še vedno kramp in lopata. GTFO!
"Every man takes the limits of his own field of vision
for the limits of the world." - A. Schopenhauer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svenica ()

simnov ::

Ja potem mora meni telekom še plačata ker imam njihov internet.

Grumf ::

Vsekakor bi moral nekdo urediti področje spreminjanja "splošnih pogojev", dejansko so pogodbe napisane tako, da lahko ISP enostransko spremeni karkoli si zaželi, prejsnje verzije splošnih pogojev pa se sploh ne da dobiti. Zadostovalo bi ze, da pogodbe, ki so online niso pravno veljavne (dejansko potem dobiš "Splošni pogoji se nahajajo na: http://whatever.net/splošni_pogoji.pdf, ISP pa jih lahko poljubno spreminja)
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

enadvatri ::

Grumf je izjavil:

Vsekakor bi moral nekdo urediti področje spreminjanja "splošnih pogojev", dejansko so pogodbe napisane tako, da lahko ISP enostransko spremeni karkoli si zaželi, prejsnje verzije splošnih pogojev pa se sploh ne da dobiti. Zadostovalo bi ze, da pogodbe, ki so online niso pravno veljavne (dejansko potem dobiš "Splošni pogoji se nahajajo na: http://whatever.net/splošni_pogoji.pdf, ISP pa jih lahko poljubno spreminja)


To ne bo držalo, splošnih pogojev ne morejo kar spreminjati (vsaj zakonito ne), kot ti praviš v 3 dni. Seveda jih lahko, vendar pod določenimi pogoji. Mimogrede, že sedaj je veliko primerov, ko so (ob podpisu običajne naročniške pogodbe na papirju) splošni pogoji objavljeni samo na spletu. Ne vidim prav nobenega razloga, da bi kakor koli omejevali, kaj šele prepovedovali, el. poslovanje vključno z odrekanjem veljavnosti el. podpisu (tega niti ne moremo, saj smo na podlagi direktive sprejeli ZEPEP).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: enadvatri ()

enadvatri ::

Več let nazaj smo imeli s T-2 naročniško razmerje za dostop 10/10, IPTV, VoIP. Seveda na bakru nič ni delovalo, televizija kockala in zamrzovala, prenosi niso bili nikoli višji od 4. Račune smo zavračali, smrdljivci pa niso želeli slišati o kakršnem koli odbitku. Večkrat so prišli opravljati meritve in so brez zapisnika dejali, da je nekaj s hišno napeljavo tiste dvometrske parice narobe, kar seveda ni držalo. Potem sem pa zahteval znižanje paketa, med tem je prišla že izvršba, na katero sem odgovoril s protiargumenti. Kmalu za tem so mi znižali paket na hitrost, kot sem zahteval, ki so jo sposobni zagotoviti. To je bil prenos, ki ga ni med ponujenimi paketi, a je cena poštena (sorazmerna). Sam sem za vsa pretekla obdobja obračunal to in odbil enih 20 ali celo 30 % od TV riključnine in plačal. Izvršba je izginila, sodno takso so očitno tudi sami krili. Je pa trajalo to jajcanje malo več kot 2 leti. :)) Hranim še vse račune in dopise, s katerimi sem zavračl račune. 8-)

Grumf ::

enadvatri je izjavil:

To ne bo držalo, splošnih pogojev ne morejo kar spreminjati (vsaj zakonito ne), kot ti praviš v 3 dni. Seveda jih lahko, vendar pod določenimi pogoji. Mimogrede, že sedaj je veliko primerov, ko so (ob podpisu običajne naročniške pogodbe na papirju) splošni pogoji objavljeni samo na spletu. Ne vidim prav nobenega razloga, da bi kakor koli omejevali, kaj šele prepovedovali, el. poslovanje vključno z odrekanjem veljavnosti el. podpisu (tega niti ne moremo, saj smo na podlagi direktive sprejeli ZEPEP).


Ja in pogoj je, da v kolikor se v roku x dni ne odjaviš splošne pogoje sprejemaš, le ti pa so objavljeni v neki občinski kleti na Alfa Centauri in ko ravno gradijo vesoljsko obvoznico skozi ta del vesolja, pač raztrelijo zemljo, ker se na splošne pogoje ni nihče pritožil.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

enadvatri ::

Grumf je izjavil:

enadvatri je izjavil:

To ne bo držalo, splošnih pogojev ne morejo kar spreminjati (vsaj zakonito ne), kot ti praviš v 3 dni. Seveda jih lahko, vendar pod določenimi pogoji. Mimogrede, že sedaj je veliko primerov, ko so (ob podpisu običajne naročniške pogodbe na papirju) splošni pogoji objavljeni samo na spletu. Ne vidim prav nobenega razloga, da bi kakor koli omejevali, kaj šele prepovedovali, el. poslovanje vključno z odrekanjem veljavnosti el. podpisu (tega niti ne moremo, saj smo na podlagi direktive sprejeli ZEPEP).


Ja in pogoj je, da v kolikor se v roku x dni ne odjaviš splošne pogoje sprejemaš, le ti pa so objavljeni v neki občinski kleti na Alfa Centauri in ko ravno gradijo vesoljsko obvoznico skozi ta del vesolja, pač raztrelijo zemljo, ker se na splošne pogoje ni nihče pritožil.


Res je, toda to nima veze z el. pogodbo. Čisto klasična pogodba na papirju ima splošne pogoje, ki jih lahko nato post festum spremenijo, tako da nove objavijo na svoji spletni strani. Nekatere pogodbe v papirnati obliki imajo kar povezave zapisane, pa si sam poglej pred podpisom. Zato res nima smisla sprejemati nazadnjaških in skrajno neučinkovitih ukrepov, kot si jih predlagal.

Grumf ::

Nadaljujem...

Razen tega ne gre za odrekanje el. podpisu, ker taksni splošni pogoji sploh NISO podpisani s strani stranke, pač "by default" so sprejeti in kar se mene tiče je to treba omejiti ker gre dejansko za nepošteno pogodbo, kjer ena stran spreminja že sprejete pogoje, spremembe pa zakoplje "nekam" na internet, v 100 stranski dokument, kjer se seveda nikjer ne vodi lista sprememb, tako da je za drugo stranko praktično nemogoče ali pa zelo dolgotrajno, da ugotovi, kaj se je za njo sploh spremenilo v kolikor sploh opazi spremembo (drobni tisk na računih v kupu drugega šrota itd).

Ne vidim kaj je tukaj nazadnjaskega, za spremembo splošnih pogojev imaš na voljo stranin elektronski podpis, ki pa ga moraš pridobiti in jasno označiti kaj se je v besedilu spremenilo. Na tak način odpade kakrsnokoli izigravanje strank, ker potrebuješ njeno pozornost, če pa podpisujejo brez da bi prebrali je pa to njihova odločitev.

In ne mi ti o nazadnjaških predlogih, ko so trenutno vse stvari napisane tako, da so uporabniku v škodo, to bi moralo biti urejeno, preden so "online" pogodbe sploh bile dovoljene.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

enadvatri ::

Poglej, ti si predlagal, da se odreče veljavnost el. pogodbi, torej pogodbi, ki je podpisana z el. podpisom (kvalificiranim dig. potrdilom).

Ta nima nikakršne veze s spletno objavo splošnih pogojev in morebitnih sprememb. Tudi pri klasični podgobi,kjer so v njej zapisani splošni pogoji, se lahko ti spremenijo z objavo na spletu.

Strinjam pa se, da bi morali o spremembah obvestiti uporabnika (z SMS sporočilom ali z el. pošto na tel. št. ali naslov, ki ga ob podpisu navede uporabnik sam + javno objavo kot do sedaj). Seveda bi bilo zelo higienično, da bi bili dolžni voditi evidenco sprememb, tam, kjer so javno objavljeni ti pogoji. Pa četudi bi morali pisno obveščati po pošti, to še vedno nima veze z el. pogodbo. A razumeš zdaj?

enadvatri ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: enadvatri ()

Grumf ::

B predlog, pa dajmo še drugi strani enake pravice, pa naj še uporabnik sam spreminja splošne pogoje in jih da "nekam na internet", pa ima potem ISP moznost pritožbe 30 dni sicer pogodba velja. Aja a to pa ne? To pa ne bi bilo pošteno.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

enadvatri ::

Grumf je izjavil:

B predlog, pa dajmo še drugi strani enake pravice, pa naj še uporabnik sam spreminja splošne pogoje in jih da "nekam na internet", pa ima potem ISP moznost pritožbe 30 dni sicer pogodba velja. Aja a to pa ne? To pa ne bi bilo pošteno.


Uporabnik ne ponuja ničesar, nobenih storitev. Nima infrastrukture, ki bi jo kdo potreboval. On je tisti, ki to potrebuje.

Sicer pa dvomim, da so tudi vsebinsko dopustne *karkšne koli* spremembe pogojev (npr. da ti spremenijo razmerje, tako da postaneš vezan za nek določen čas). Toliko ne poznam prava, a sem skoraj prepričan, da to ni možno.

Grumf ::

enadvatri je izjavil:

Poglej, ti si predlagal, da se odreče veljavnost el. pogodbi


Citiraj kje sem to napisal, o elektronsko podpisani pogodbi govoriš samo ti.

enadvatri je izjavil:

Uporabnik ne ponuja ničesar, nobenih storitev. Nima infrastrukture, ki bi jo kdo potreboval. On je tisti, ki to potrebuje.


Uporabnik ponuja denar. Če lahko ena stran brez privolitve spreminja sklenjeno pogodbo za nazaj jo ima pravico tudi druga stran, s tem da ni nujno da se ta strinja s sprememb (ce jo na internetu sploh najde).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

enadvatri ::

da pogodbe, ki so online niso pravno veljavne


Pravno veljavna pogodba, ki je online, je lahko samo el. pogodba z el. podpisom. Da so splošni pogoji online ni enako temu, da je pogodba online. Če si se narobe izrazil, se popravi. Nismo pa drugi jasnovidni ali s telepatskimi močmi.

Grumf je izjavil:

enadvatri je izjavil:

Poglej, ti si predlagal, da se odreče veljavnost el. pogodbi


Citiraj kje sem to napisal, o elektronsko podpisani pogodbi govoriš samo ti.

enadvatri je izjavil:

Uporabnik ne ponuja ničesar, nobenih storitev. Nima infrastrukture, ki bi jo kdo potreboval. On je tisti, ki to potrebuje.


Uporabnik ponuja denar. Če lahko ena stran brez privolitve spreminja sklenjeno pogodbo za nazaj jo ima pravico tudi druga stran, s tem da ni nujno da se ta strinja s sprememb (ce jo na internetu sploh najde).


Sprememba pogojev je spememba ponudbe. Na uporabniku je, da jih/jo sprejme ali zavrne (zato mora biti z njimi zanesljivo seznanje, da se lahko pravočasno/sploh odloča - s tem se zelo strinjam). Dvomim pa, da lahko ti prideš v Merkator in se cenkaš za artikle ali zahtevaš npr. za isto ceno več točno določene salame. Neumno razmišljanje, oprosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: enadvatri ()

Grumf ::

Citiraj vse, ne pa vzeto iz konteksta. Sicer pa BSjaš in točno veš o čem govorim.

enadvatri je izjavil:

Sprememba pogojev je spememba ponudbe. Na uporabniku je, da jih/jo sprejme ali zavrne (zato mora biti z njimi zanesljivo seznanje, da se lahko pravočasno/sploh odloča - s tem se zelo strinjam). Dvomim pa, da lahko ti prideš v Merkator in se cenkaš za artikle ali zahtevaš npr. za isto ceno več točno določene salame. Neumno razmišljanje, oprosti.


Ne neumno razmisljas ti, ali mi lahko Merkator po tem ko kupim artikel pride za mano in mi spremeni ceno, ter iztoži razliko, zato ker nisem šel nazaj na upravo Merkatora in si prebral, da z nakupom salame postanem merkatorjev suzenj.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

ScumbagSteve ::

Kako boš pa dokazal, da ti povezava ne deluje kot je obljubljeno? Predvidevam, da speedtest screenshot ne bo ravno veljaven.

Drugo kot drugo pa so bolj ali manj že vsi paketi označeni z oznako "DO xyMbit/s". A piše kje minimalna zagotovljena hitrost?
Scumbag Štefko

enadvatri ::

Grumf je izjavil:

Citiraj vse, ne pa vzeto iz konteksta. Sicer pa BSjaš in točno veš o čem govorim.

enadvatri je izjavil:

Sprememba pogojev je spememba ponudbe. Na uporabniku je, da jih/jo sprejme ali zavrne (zato mora biti z njimi zanesljivo seznanje, da se lahko pravočasno/sploh odloča - s tem se zelo strinjam). Dvomim pa, da lahko ti prideš v Merkator in se cenkaš za artikle ali zahtevaš npr. za isto ceno več točno določene salame. Neumno razmišljanje, oprosti.


Ne neumno razmisljas ti, ali mi lahko Merkator po tem ko kupim artikel pride za mano in mi spremeni ceno, ter iztoži razliko, zato ker nisem šel nazaj na upravo Merkatora in si prebral, da z nakupom salame postanem merkatorjev suzenj.


Ne, spremeniti cene za nazaj ne more. Pogojev se ravno tako ne da, čeprav ni najbolj pregledno in pošteno, kot se počne sedaj. Zato bi bilo potrebno pravočnaso obveščati naročnike/stranke, da imajo možnost izbire.

Ti si pa govoril, da bi ti rad postavljal pogoje, ker je edino tak fair; pojdi v Spar in poizkusi.

ScumbagSteve je izjavil:

Kako boš pa dokazal, da ti povezava ne deluje kot je obljubljeno? Predvidevam, da speedtest screenshot ne bo ravno veljaven.

Drugo kot drugo pa so bolj ali manj že vsi paketi označeni z oznako "DO xyMbit/s". A piše kje minimalna zagotovljena hitrost?


Jah, ta "do hitrosti" je sicer varovalo za nekaj odstopanja, nikakor pa ne dopušča prevar in zavajanj potrošnikov. Pri precej stalnem odstopanju za 30 do 40 % ti pač tega paketa ne morejo zaračunati.

Glede posnetkov zaslona, zakaj pa ne bi veljali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: enadvatri ()

Brias ::

raje imam neomejeno 20/20 ( speedtest.net 20.38 DL / 63.02 UL ) z enim izpadom ( ali dvema... ) na mesec po polni ceni kot pa kaksen general downgrade na 10/10 zaradi stabilnosti in omejitev ... na 0.1 TB na mesec ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

sirotka ::

war-dog je izjavil:

Posebej zanimivo zame v primeru Tuš mobil.
Ko sem vedno na edge ali pa dobivam SMS-e kako sem nedosegljiv
pa mi prekinja med pogovori in to v LJUBLJANI!

Ali naj potem plačam celoten znesek naročnine ali ne?

Saj bi menjal, pa sem vezan...


Ojojj in to v LJUBLJANI!?!??

Grumf ::

enadvatri je izjavil:

Ne, spremeniti cene za nazaj ne more. Pogojev se ravno tako ne da, čeprav ni najbolj pregledno in pošteno, kot se počne sedaj. Zato bi bilo potrebno pravočnaso obveščati naročnike/stranke, da imajo možnost izbire.


Zakaj ne more, ob sklepu naročnine tako ali tako podpišeš, da se strinjaš s splošnimi pogoji, ki so obešeni na Alfa Centauri, kopije tako ali tako ne dobiš, kar pa je obešeno pa lahko spreminjajo samo providerji. Ne vidim nobenega razloga, da ne bi tja notri napisal karkoli, saj se vendar strinjaš, če ne prekineš pogodbe v roku npr. 30 dni.

Sicer se pa tako ali tako tudi ti strinjaš z mano, če se ne pritožiš na tole v roku 2ms od objave. Aja, da nimava podpisane pogodbe, ne vem, pri Šparu in Merkatorju te to ne moti.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku ob nedelovanju ali slabši (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostalo
7117729 (12516) M-XXXX
»

Simobil - količina prenešenih podatkov (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
528472 (7403) BlueRunner
»

Sinfonika (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Omrežja in internet
30028428 (12613) overlord_tm
»

Telekom in že spet Telekom ...

Oddelek: Omrežja in internet
454855 (3028) Tilen

Več podobnih tem