» »

Sistem ena d.o.o. servis !!!

Sistem ena d.o.o. servis !!!

1 2
3
4 5

Veron ::

Šlo je za koriščenje "kasko zavarovanja" in 60eur je zgolj "delež stranke" (ostalo krije zavarovalnica). Tako da to ni celoten račun.

Vse kar je napisano, je resnično. Mogoče nisem vseh podrobnosti napisal, ker se mi niso zdele v času pisanja pomembne. Če je kaj takega, kar te dodatno zanima, vprašaj, ti odgovorim. Popolnoma v nasprotju kot Sistem Ena, kjer sem jih samo prosil, da mi odgovore, dane po telefonu, tudi pisno napiše. Vendar je zavrnil, češ da ne bo ničesar pisal. Zato sem celotno zgodbo (veliko daljši mail) spisal še enkrat in jim poslal, da potrdijo. Vendar zaenkrat še nobenega odgovora.

Da še nekaj detajlov razčistimo. Kolega, ki je tudi lastnik prenosnika, je popoln laik kar se tiče računalništva. To da on ni ločil med garancijo in kasko sem tudi napisal (ob času predaje računalnika). Da zadeva ni enako, je zvedel šele ob razlagi, 14dni po oddaji prenosnika, ko je bil prenosnik "popravljen".

In da, on je odnesel računalnik na šalter Sistem Ena in ko ga je uslužbenec vprašal, kaj je narobe, je odgovoril, da se računalnik greje. (laičen odgovor).

Delno moja krivda? Da če bi vedel, da on neve kakšna je razlika med kasko in garancijo. Kot omenjeno, nimam kristalne kugle. Konc koncev to ni izgovor, da se kar tako na lepo "nateguje" (izsiljuje dodatno plačilo).

Pa še nekaj: kot sem omenil, če bi mu predhodno sporočili, da je potrebno plačilo 60eur za popravilo, bi odklonil popravilo in PLAČAL diagnostiko. Nihče tukaj ne išče brezplačnih storitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Veron ()

solatko ::

Če gre za popravilo v garanciji, potem so deli last nosilca garancije, torej, ko gre za kasko, last zavarovalnice in njim so morali dati stari del, poleg zahtevka za plačilo.
Če se je računalnik grel na full do 85 stopinj, je lahko vzrok ventilator, nikakor pa ni bilo zanič hladilno telo, saj bi bile v tem primeru temperature precej višje.

Ventilatorja na servisu ne bodo sčistili in dodali kapljico olja, da bi lepo tekel, temveč ga bodo zamenjali z novim, ni mi pa jasno, zakaj celoten hladilnik.

Račun, ki ga je doplačal, bi moral vsebovati kompletno storitev in plačilo, ni dovolj samo doplačilo storitve, ker je možno, da niso naredili nič drugega, kot hladilne elemente dobro očistili in zamenjali termalno pasto, zaračunali pa storitve, ki jih sploh niso naredili, obema.
Delo krepa človeka

Veron ::

Ravno zadnji stavek mene skrbi.

Veron ::

Report: danes mi kolega pošlje screenshoot HWmonitorja... guess what.. isto k prej


Tole je zgolj uporaba brskalnika

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Veron ()

m0LN4r ::

Kaj pa delaš, da je GPU skus 100% ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Veron ::

Dobro vprašanje, nisem bil niti pozoren na to. Sicer PC ni pri meni, mi je kolega poslal samo sliko.

BorutK-73 ::

Veron je izjavil:

Report: danes mi kolega pošlje screenshoot HWmonitorja... guess what.. isto k prej


Tole je zgolj uporaba brskalnika

screenshot.:))
control + printscreen in prilepi v slikarja pa imaš screenshot.

ps
Ob vročini se računalniki bolj grejejo, naj ti danes ali jutri testira temp.

Zgodovina sprememb…

Veron ::

Sej tole je slikan ravno včeraj zvečer (torej dan po nevihti, ko so temperature ozračja še najbol padle pa še zvečer).
Ni njemu tako lahko razložit teh zadev :D tko da sm na konc kr reku naj slika

Veron ::

GPU load hwmonitor ne kaže pravilno


Tole je stanje po 15min prižgan komp, ve kar sm jst delu je preko teamviewer (odprt chrome, zlovdal sem gpuz), odprl device manager in task manager

m0LN4r ::

Nebom se spuščal v detajle, ampak to ni edini HP s takimi tempi.

Vprašanje je torej še vedno ali je boljše kot prej ali ne in ali so menjali karkoli ali ne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Veron ::

Sej kot pravim malo višje, enako kot pred servisom.

Trupl0 ::

Saj ni res pa je.

Odnesli na servis prenosnik:
- sledilna tablica ne deluje, kurzor se zatika
- če zraven sediš s slušalkami vtaknjenimi v telefon in brskaš po internetu, ob klicu se ti prenosnik izklopi ( fizičnih ali brezžičnih povezav s prenosnikom in mobilnim telefonom ni )
- baterija ne drži naboja

Uredili so:
- nadgradnja BIOS
- diagnostika računalnika z njihovo aplikacijo; dostop do windows okolja ni bil možen zaradi gesla ( sestra gesla ni odstranila )
- čiščenje hladilnega sistema
- zamenjava napajalnega adapterja

Prinesemo domov in napake iste, tudi z novim adapterjem ampak sedaj se indikator polnjenja ne premakne čez cca 85%; prej je vsaj napolnilo.

Odnesemo čez 3-4 dni nazaj.

Dobim ga sedaj nazaj in:
- potrebna menjava baterije; cca 88€ plus DDV
--------------------

Aparatu ni možno odstranit baterije; z odpiranjem aparata izgubim garancijo.
Baterije mi nočejo odstraniti kajti z baterijo ne bo nič narobe, če bo sedaj vedno na polnilcu ( nevarnost, da baterijo raznese ali zlije?).
Ohranitev garancije pogojujejo, da baterijo kupim pri njih. Drugje pravi, da baterije ni možno dobiti.
Po pregledu prenosnika opazim, da manjka vijak na spodnji strani. Po klicu pravi da:
- oni aparata sploh odpirali niso
- da imajo neko aplikacijo za diagnostiko
- da so prvič nadgradili bios in drugič sistem očistili ( čeprav piše to na prvem nalogu )

Za njih je čiščenje hladilnega sistema, sprej v režo ventilatorja, saj prenosnika niso odprli.
Meni pa še vedno manjka vijak...Prenosnik mi bo do izteka garancije verjetno razpadel v rokah.

TL;DR
Potrebujem mnenje ali naj postopam dalje v zvezi mojega popravila ( inšpektorat itd. ) ali naj se vrnem nazaj in mu ga vržem v glavo.
If you are going through Hell, keep going !

Mare2 ::

Brez veze pišeš, če ni podatkov o računalniku in servisu. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Trupl0 ::

Sistem ena in asus prenosnik :)
If you are going through Hell, keep going !

Mare2 ::

Trupl0 je izjavil:

Sistem ena in asus prenosnik :)


Poskušaj serviserju razložit problem, brez metanja v glavo. :)

Na baterijo je garancija potekla?
Baterij je na tisoče. :)


https://www.google.si/search?q=asus+bat...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Trupl0 ::

Saj razumem, da je baterija potrošni material, in samo pol leta garancije ( čeprav bi ajde morala biti eno leto ).

Point je samo v tem, da ker je baterija hin je ne želim imeti v prenosniku. Koristi z njo ni nobene kvečjemu nevarnost dodatnih poškodb in poškodb prenosnika. Prenosnik bi zato delal samo na adapter.
Odstraniti sam je ne morem, ker izgubim garancijo na prenosnik, še cca 4 mesece.
Oni pa pogojujejo garancijo z nakupom baterije pri njih, torej cca 88€ neto.

To kakšen odnos imajo mi je sedaj ok. Pač ne kupim več nobene zadeve z logotipom Asus. Prihranjeni živčki in denar...
If you are going through Hell, keep going !

Mare2 ::

Če boš prijazen, ti bojo baterijo vzeli ven zastonj. :)

Sicer pa, vsake toliko časa preveriš na Asus strani, če imaš driverje updejtane.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Thuban ::

Trupl0 je izjavil:

Saj razumem, da je baterija potrošni material, in samo pol leta garancije ( čeprav bi ajde morala biti eno leto ).

Point je samo v tem, da ker je baterija hin je ne želim imeti v prenosniku. Koristi z njo ni nobene kvečjemu nevarnost dodatnih poškodb in poškodb prenosnika. Prenosnik bi zato delal samo na adapter.
Odstraniti sam je ne morem, ker izgubim garancijo na prenosnik, še cca 4 mesece.
Oni pa pogojujejo garancijo z nakupom baterije pri njih, torej cca 88EUR neto.

To kakšen odnos imajo mi je sedaj ok. Pač ne kupim več nobene zadeve z logotipom Asus. Prihranjeni živčki in denar...


mah stavim da če jih lepo prosiš če odstranijo, ti tudi bodo. Morda ti bodo dodali še tisti manjkajoči vijak.

Poizkusi takšno taktiko preden začneš metat stvari ljudem v glavo...to se navadno konča slabo za obe strani.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Veron ::

Pri Sistem ena lepa beseda ne najde mesta

Thuban ::

potem pa res ni druge izbire kot če enostavno zamenjaš proizvajalca prenosnikov. Čeprav ne obljubim da je drugod bistveno bolje.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Trupl0 ::

baterije mi ni hotel vzeti ven.
Lahko kupim drugo in mi jo zamenjajo.
Če sam vzamem baterijo ven, mi gre garancija.
Vijak mi manjka kar je indikator, da se je zadeva odprla. Oni pravijo, da ga niso odprli.
Po tem sodeč lahko predvidevam, da prenosnik razpada in moram sedaj pričeti gledati po tleh, kje so manjkajoči vijaki itd.

Žalostno

Je pa čisto druga stvar HP ( Alarix ), kjer sem svojega elitebooka rešil garancijsko v dveh dneh. Profesionalen odnos in hitra rešitev.
If you are going through Hell, keep going !

Mare2 ::

Thuban je izjavil:

potem pa res ni druge izbire kot če enostavno zamenjaš proizvajalca prenosnikov. Čeprav ne obljubim da je drugod bistveno bolje.


Pri HP je bilo včasih na baterijo 1 leto garancije, crknila je ponavadi en mesec kasneje. Po 380 ih ciklih.

Sedaj je 3 leta garancije, po dveh letih še dela bp. Baterijo vsak dan spraznim, ker sem dosti na terenu.

Logično, pri Asusu garancija pol leta, dela 7 mesecev. Je pa verjetno na ta račun malo cenejše vse skupaj.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

Draconis - Se ti ne zdi, da je čuden servis, če moraš za isto napako it večkrat tja.
Nuclear_- Preveri garancijo na Asusovi strani - model x551m, ki ima ravno tako neodstranljivo baterijo, ima nanjo 12 mesecev garancije.
Delo krepa človeka

Thuban ::

solatko je izjavil:

Draconis - Se ti ne zdi, da je čuden servis, če moraš za isto napako it večkrat tja.


taki so pač slovenski serviserji. Imam iste izkušnje s prav vsemi napravami ki sem jih kdaj nesel na bilokater servis.

Ali so manjali vijaki v napravi ali pa ni bilo narejeno spregledali ali pa mi je bilo rečeno da je naprava ok, ko sem prišel domov pa seveda ni delalo.

solatko je izjavil:


Nuclear_- Preveri garancijo na Asusovi strani - model x551m, ki ima ravno tako neodstranljivo baterijo, ima nanjo 12 mesecev garancije.


to niti ni pomembno. Važno je kaj njemu piše v gararanciji. Torej na papirju, ki ga ima on doma.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

solatko ::

Draconis -
to niti ni pomembno. Važno je kaj njemu piše v gararanciji. Torej na papirju, ki ga ima on doma.


To niti slučajno ni res, sem kar nekaj naprav rešil na RMA, ko pri našem prodajalcu ni bilo več v garanciji - baterije, grafične kartice, HDD-ji, MB, RAM-i, pa še kak drugi tehnični izdelek - sesalec, vrtalnik,....

Važna je samo serijska številka proizvoda - če je domača garancija daljša (tudi to se zgodi, zaradi obvezne minimalne 12 mesečne garancije), potem pač uveljavljaš doma, če pa je proizvajalčeva daljša, kot zaradi neznanega vzroka domača, pač greš na vrnitev proizvoda. Do sedaj mi še noben proizvod poslan proizvajalcu (pač zbirna mesta, katera dobiš v začetku postopka), ni bil zavrnjen.

Kolikor spremljam, pri nas vsi prodajalci nudijo tudi na baterije 12 mesecev garancije pri prenosnikih, se pa zgodi, da proizvajalec nudi daljšo, tudi do 36 mesecev.
Delo krepa človeka

Thuban ::

kul, tega pa nisem vedel.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

šernk ::

To niti slučajno ni res, sem kar nekaj naprav rešil na RMA, ko pri našem prodajalcu ni bilo več v garanciji - baterije, grafične kartice, HDD-ji, MB, RAM-i, pa še kak drugi tehnični izdelek - sesalec, vrtalnik,....


pa ne bi mogli naši uvozniki to "oglaševano" garancijo iz strani proizvajalca pokriti?

torej ti pogledaš na netu 3 leta garancije in se zaradi tega odločiš za nakup izdelka, ker ima daljšo garancijo od konkurence. seveda na slednje nisi pozoren pri nakupu in čez leto in pol ugotoviš da izdelek nima več garancije pri nas, čeprav ti jo proizvajalec obljublja?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dr_M ::

Uvoznik oz trgovec ti more nudit minimalno garancijo, ki jo predpisuje direktiva EU in to je to.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

m0LN4r ::

To kar piše dostikrat na spletu je krneki, potem pa pogledaš priložen garancijski list pa piše "12 mesecev" al pa na računu z drobnim tiskom.
Veliko spletnih trgovin, kr po svoje pod garancijo napišejo proizvajalčevo, al eno leto, al dve al skopirajo od nekod.

Spomnim se nakupa Acer prenosnika na enaa, ki je imel napisano 3 leta garancije. Po enem letu, ko sem htel zadevo uveljavit mi sporočijo, da prenosnik nima 3 leta, ampak samo 12 mesecev.
Pa sem nato še kontaktiral Acer, ki mi je povedal, da če bi izdelek ob nakupu registriral na njihovi strani, da bi imel 3 leta direktno pri njih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dr_M ::

Jest sm mel tako pizdarijo, da so mi napacno servisno knjigo dal zraven motorja, kjer je pisalo 2 leti garancije (sicer ni bilo spcificno napisano), na racunu pa ni pisalo nic. Hocem uveljavljat garanciji, servis pravi samo eno leto, ok, zrihtajo, placam, naredim prijavo na trzno inspekcijo, cez 2 meseca dobim iz trgovine kuverto z denarjem od servisa, opravicilo in podaljsano garancijo na skupno 2 leti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

šernk ::

torej so useless naši uvozniki? če je treba ti potem prenosnik še izvengarancijsko popravijo, ti računajo seveda 100eur za napajalnik in potem napajalnik reklamirajo in dobijo zamenjavo od proizvajalca.

vedno sem mislil, da če proizvajalec zagotavlja 2 leti garancije lahko to garancijo uveljavljaš na lokalnem pooblaščenem servisu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

Kokr vem za EGP, če je garancija 2 leti se lahko uveljavlja tudi lokalno oz. tako bi moralo bit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

Lokalno pomeni EU in tako je. Če je računalnik v garanciji, sporočiš napako in serijsko številko in pošljejo kurirsko službo z embalažo za transport, ter ga odpeljejo do pooblaščenega servisa.
Problem so mašine, ki so toliko časa stale v skladišču, da je tovarniška garancija mimo in ti garancijo nudi prodajalec, ta prodajalec pa zapre ali propade. V takem primeru, se za garancijo lahko obrišeš pod nosem.

Prejšnji teden so imeli v Interšparu več kot dve leti stare lenovote z naloženo 8-ico. Garancije je eno leto, kako se bo uveljavljala, bomo pa videli, če bo šlo kaj narobe.
Delo krepa človeka

Gouranga ::

Pozdravljeni,
Ne glede na starost teme sem se odločil deliti izkušnjo z omenjenim podjetjem.
V septembru sem v big bang na garancijo "se zgodi" odnesel v popravilo xbox360 kupljen junija 2013. Ob prižigu konzole se je pojavil "red ring of death". Konzolo so sprejeli. Ker ni ravno pomembna zadeva sem čakal 40 dni. Seveda po omenjenem roku ni bilo nobenega odgovora. Sem kontaktiral big bang,kjer so me obrnili na sistem ena servis. Tam so mi odgovorili da so konzolo ravno prejšnji dan dobili, da čakajo na potrditev zavarovalnice,ter da me kontaktirajo ko jo dobijo.Minilo je se dva tedna, ko sem jih ponovno kontaktiral. Začuda so ravno takrat dobili potrditev, ter mi naslednji dan poslali konzolo. Zamenjali naj bi osnovno ploščo. Po priklopu mi polovica od 8(original) iger ni delovala(disc unreadable), pred okvaro so vse delovale. Pokličem nazaj na sistem, mi povejo da bodo preverili in naj pošljem konzolo nazaj k njim. Žal sem priložil dve originalni igri(ki jih ni prebralo) da vidijo in preiskusijo.
Po dveh tednih so mi poslali nazaj drugi rabljen xbox (s spraskanim ohišjem) brez serijske številke, zaprašen v notranjosti. Zvok ne deluje, pri eni od priloženih iger so uničili dvd do neberljivosti(ogromna praska na vrhnjem sloju). Ne razumem kako si lahko katerokoli podjetje to privošči.
Verjamem da imaji nekateri pozitivne izkušnje z njimi, ampak v mojem primeru je izkušnja več kot katastrofalna. Niti ne vem kako naj reagiram naprej(tu bi prosil za pomoč, če ima kdo podobno izkušnjo). Vsekakor bom delil zaključek zgodbe.
Hvala za pozornost. Lep pozdrav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gouranga ()

Mare2 ::

Gouranga je izjavil:


Po dveh tednih so mi poslali nazaj drugi rabljen xbox (s spraskanim ohišjem) brez serijske številke, zaprašen v notranjosti. Zvok ne deluje, pri eni od priloženih iger so uničili dvd do neberljivosti(ogromna praska na vrhnjem sloju). Ne razumem kako si lahko katerokoli podjetje to privošči.


Še na kitajskem imajo boljši odnos do poslovanja s strankami. Če stvar zamenjajo, jo lahko edino z novo. Verjetno boš vztrajal. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Gouranga ::

Resnično:) Vsekakor bom vztrajal in objavil razplet (če bo sploh kakšen).
Je pa nasplošno zadeva neverjetna,še nisem imel podobne izkušnje.

scipascapa ::

od kdaj pa sistem 1 servisira xboxe?

Mare2 ::

scipascapa je izjavil:

od kdaj pa sistem 1 servisira xboxe?

A ni pisalo big bang?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

Mare2 je izjavil:

Gouranga je izjavil:


Po dveh tednih so mi poslali nazaj drugi rabljen xbox (s spraskanim ohišjem) brez serijske številke, zaprašen v notranjosti. Zvok ne deluje, pri eni od priloženih iger so uničili dvd do neberljivosti(ogromna praska na vrhnjem sloju). Ne razumem kako si lahko katerokoli podjetje to privošči.


Še na kitajskem imajo boljši odnos do poslovanja s strankami. Če stvar zamenjajo, jo lahko edino z novo. Verjetno boš vztrajal. :)

Glede na to da je xbox oddan na popravilu v okviru zavarovanja in ne garancije so drugacna pravila. Ne veljajo zakonska dolocila( 45 dnevni rok, menjava za nov izdelek itd.) ampak samo to kar je doloceno v okviru zavarovanja.

XsenO ::

Malo poglej pogoje se zgodi, če me spomin ne vara ti bi moral pod določenimi pogoji pripadat nov aparat.
Vsaj jaz sem par let nazaj dobil nov PS3 po 3. servisu v roku 7 mesecev
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()

Mare2 ::

St235 je izjavil:


Glede na to da je xbox oddan na popravilu v okviru zavarovanja in ne garancije so drugacna pravila. Ne veljajo zakonska dolocila( 45 dnevni rok, menjava za nov izdelek itd.) ampak samo to kar je doloceno v okviru zavarovanja.


To je vse res. Kje si to prečital?
Ampak v teh pogojih (objavljeni so tudi že nekje v tem forumu) ne piše, da ti morajo po

citiram:
"po dveh tednih poslati nazaj drugi rabljen xbox (s spraskanim ohišjem) brez serijske številke, zaprašen v notranjosti. Zvok ne deluje, pri eni od priloženih iger obvezno uničiti dvd do neberljivosti(ogromna praska na vrhnjem sloju). "

Itak imajo tudi sicer cene najbolj navite.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

klasicni ::

Pozdravljeni,

prodajalec me je napotil na ta servis, saj naj bi on za njih opravljal servis v času garancijske dobe. Kličem in kličem na njihovo tel. št. pa nobenega odgovora??? Na kak način ste vi stopili v kontakt z njimi? Zanimam me kaj vse jim moram poslat (poleg laptopa v okvari seveda)...

Hvala za odgovor in LP!

Veron ::

O še sreča, da se ne javijo. To je dober znak ZATE. Pozabi ta servis oz. če se ga le da izogni.

Pa gre to za dejansko garancijo ali "kasko"?

klasicni ::

Dejanska garancija (še v roku 2 letne tovarniške za laptop Asus). Kaj imam sploh izbiro da kam drugam pošljem na servis?

scipascapa ::

Prodajalec je tudi dolžan prevzeti in poslati, ne pa kar direktno napotiti kupca....si pomislil kaj na to?

Veron ::

Daj prodajalcu, drži ga rok 45dni (vseh, ne samo delovnih). Ne hodi na Sistem Ena, ker z njimi ne boš nič rešil sam. Prodajalec ima več možnosti. Kdo je pa prodajalec?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Veron ()

MIHAc27 ::

To, da se na telefon ne oglašajo ti lahko povem tudi jaz.

Najbolje kar iti osebno tja med delavnim časom 8-16h. Žal so še vedno čudni...

Moj primer: Nesemo prenosnik zaradi polomljenega panta. Rečejo, da rabijo prenosnik najprej videt. Se zmenimo, da ga pogledajo, in naslednji dan ga še vedno pokvarjenega prevzamemo, oni pa naročijo del. Itak ga niso niti pogledali v dogovorjenem času. Nato 1 teden kasneje, isti dogovor še enkrat nesemo. Glej ga zlomka, do naslednjega dne kar popravijo.
Tukaj bi vsak mislil, da je zgodba zaključena. Ja bi bila.. če ne bi tipkovnica prenehala delati nekaj dni kasneje(Prenosnik se je kar sam ugasnil, takoj ko si stisnil katerokoli tipko). Spet nesemo na servis... naslednji dan je že spet popravljen, zamenjana osnovna plošča. Najprej nimajo enga panta na zalogi, potem pa imajo in še osnovno ploščo? Zgodba žal kot kaže vseeno ni še zaključena. Touchpad sedaj nekaj nagaja..občutljiv je 100 na uro, in ne da se ga izklopit.

Do tistega počenega panta je delal prenosnik brez kakih težav.

hojnikb ::

si dobil sploh enak prenosnik nazaj ?
#brezpodpisa

MIHAc27 ::

ja, model je isti (serijske res nisem preverjal).. tudi podatki so bili vsi gor, kot je treba.

undertacker ::

Da še jaz omenim pozitivno izkušnjo z njimi. Pred 2 tednoma mi je počila plastika pri zaslonu, tako da se prenosnik sploh ni več dal odpret. Pisal sem jim preko maila kako in kaj. V roku pol ure sem dobil odgovor kaj moram vse poslati zraven (račun in podroben opis napake + prenosnik seveda). Ko so dobili prenosnik so me obvestili preko maila da morajo naročit nov zaslon, tako da bo potrebno malce za počakat, kar seveda razumem. V roku par dni sem dobil odgovor da so zaslon že prejeli in lahko pričakujem prenosnik v roku par dneh. Tako da je trajalo samo 1 teden odkar sem jim prenosnik poslal in dobil nazaj. Podatki so pa bili seveda gor. Tako da do sedaj nobenih problemov z njimi.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Popravilo matične plošče

Oddelek: Pomoč in nasveti
314317 (3255) solatko
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
212727 (1839) fikus_
»

Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5316044 (13750) Wrop
»

Asus Servis

Oddelek: Pomoč in nasveti
359340 (7301) DOOM_er
»

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8411539 (9642) coffeetime12

Več podobnih tem