Forum » Na cesti » avto za avtocesto
avto za avtocesto
francek1 ::
No no, počasi se boš izdal.
Tudi MB le ni tako dober kot nutella na kruhu .
Zakaj bi se izdal? Jaz gledam na stvari realno, ne kot nekateri, ki zagovarjate znamke na splošno. Vsaka firma ima nekaj gnilih jajc. Priporočal sem model, ki se v praksi dobro obnese in to je to.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
dzinks63 ::
Sicer offtopic, pa vseeno, če je ravno govora o Daciji.
Za leto 2012 velja:
In v prihodnje še kar povečujejo zmogljivosti, očitno je trg povsem zadovoljen s temi avtomobili.
Recimo Seat Exeo je pa pravi polom, s proizvodnjo bodo končali, pa sploh ni slab avtomobil.
Za leto 2012 velja:
Dacia je prodajo povečala za 4,8 odstotka na 359.822 vozil, k čemur je odločno pripomogla razširitev ponudbe v letu 2012 z novimi modeli – enoprostornikom Lodgy, prvim lahkim dostavnikom Dokker ter prenovljenima Sanderom in Loganom.
In v prihodnje še kar povečujejo zmogljivosti, očitno je trg povsem zadovoljen s temi avtomobili.
Recimo Seat Exeo je pa pravi polom, s proizvodnjo bodo končali, pa sploh ni slab avtomobil.
francek1 ::
krneki0001 je izjavil:
10 let star avto je vreden 1500 evrov, pa če se vsi na glavo postavite. Pa naj ima najboljšo opremo, se več zanjga ne da. Je le 10 let star. Jebe se meni, če je avto stal 50.000 evrov, ko je bil nov, danes po 10ih letih je zame vreden 1500 evrov, tok ponudim več pa ne. In če bi vsi tako delal, bi se vsa ta jetra tudi pocenila, ker jih drugače prodat nebi mogl. Na žalost se pa še vedno najdejo bedaki, ki kupujejo rabljene avte za 5x previsoko ceno in mislijo, da so kupil orenk avto. Niso, to so samo navadna jetra 10 let stara in 5x predraga.
Lej, takoj na roke ti dam dva jurja za Pasata karavana letnik 2003. Boš 500€ v trenutku zaslužil. O.K.? Eni ste res smešni, da ne napišem kaj drugega...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Urc ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
10 let star avto je vreden 1500 evrov, pa če se vsi na glavo postavite. Pa naj ima najboljšo opremo, se več zanjga ne da. Je le 10 let star. Jebe se meni, če je avto stal 50.000 evrov, ko je bil nov, danes po 10ih letih je zame vreden 1500 evrov, tok ponudim več pa ne. In če bi vsi tako delal, bi se vsa ta jetra tudi pocenila, ker jih drugače prodat nebi mogl. Na žalost se pa še vedno najdejo bedaki, ki kupujejo rabljene avte za 5x previsoko ceno in mislijo, da so kupil orenk avto. Niso, to so samo navadna jetra 10 let stara in 5x predraga.
Lej, takoj na roke ti dam dva jurja za Pasata karavana letnik 2003. Boš 500EUR v trenutku zaslužil. O.K.? Eni ste res smešni, da ne napišem kaj drugega...
Smešni, ali da ne napišem kaj drugega, ste tisti, ki plačujete preveč za kose pleha, ki so stari 10 let in imate te kose pleha za statustni simbol. Škoda da za 10 let stare računalnike ne plačujete takih visokih cen, bi na vas orenk služil.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Mesar ::
krneki0001 je izjavil:
Koliko je cena za dusterja z vso opremo, bencinsko mašino in 4x4 pogonom? 19 jurjev. Je to poceni? Zame ne. Čez 5 let bo pa ta približek avtomobilu razpadel, vreden ne bo nič, avto bo pa več na servisu kot na cesti.
Res? Jaz pa mislim, da bodo na servisu približno toliko kot Renaulti, al pa malenkost več če so šparali.
Your turn to burn!
iso2000 ::
nebivedu: razbiram, da si pristaš subaruja? Nekaj sem gledal foresterje pred časom, ampak to je šele drago. Ne rečem pa, da niso dobri. Samo to bi verjetno takoj na plin predelal, kar še dvigne nabavno ceno.
Novega avta ne bom kupoval, ker se mi zdi to precej neumno - vsaj do sedaj sem vedno imel rabljene, pa z nobenim nekih ekstra problemov. Imel sem pa že fiat, volvo, mazda, nissan, citroen, bmw - vse bencinarje. Dizel kot tak, mi ni preveč všeč, sploh zaradi že omenjenih saj. Zaradi nižje porabe pač. Je pa res, da bi mi že novejši bencinar verjetno pil kar nekaj manj. Moj trenutni avto je pač že star (99) in ne najbolj varčen...
Novega avta ne bom kupoval, ker se mi zdi to precej neumno - vsaj do sedaj sem vedno imel rabljene, pa z nobenim nekih ekstra problemov. Imel sem pa že fiat, volvo, mazda, nissan, citroen, bmw - vse bencinarje. Dizel kot tak, mi ni preveč všeč, sploh zaradi že omenjenih saj. Zaradi nižje porabe pač. Je pa res, da bi mi že novejši bencinar verjetno pil kar nekaj manj. Moj trenutni avto je pač že star (99) in ne najbolj varčen...
krneki0001 ::
Mesar
Če mi človek na servisu ob popravilu hladilnika(ki je bil pregnit in je voda puščala) reče: "Vodo iz hladilnika pa ujemite in mi jo nazaj zlijte, ko bo hladilnik popravljen!"
Mislim, da bodo taki avtomobili še vedno dober ali pa kar odličen zaslužek za serviserje.
Obstajajo pa tudi servisi za nekatere znamke, ki propadajo od nedela (recimo od 400 prodanih primerkov avta, ni enega, ki bi prišel na garancijsko popravilo) in morajo vzet še 2 drugi znamki zraven, da sploh lahko živi servis. Ko je vzel škodo (servis za avte škoda) je končno rekel, sedaj pa živim in imam denar, ker tok crkujejo ta jetra.
Če mi človek na servisu ob popravilu hladilnika(ki je bil pregnit in je voda puščala) reče: "Vodo iz hladilnika pa ujemite in mi jo nazaj zlijte, ko bo hladilnik popravljen!"
Mislim, da bodo taki avtomobili še vedno dober ali pa kar odličen zaslužek za serviserje.
Obstajajo pa tudi servisi za nekatere znamke, ki propadajo od nedela (recimo od 400 prodanih primerkov avta, ni enega, ki bi prišel na garancijsko popravilo) in morajo vzet še 2 drugi znamki zraven, da sploh lahko živi servis. Ko je vzel škodo (servis za avte škoda) je končno rekel, sedaj pa živim in imam denar, ker tok crkujejo ta jetra.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
nebivedu: razbiram, da si pristaš subaruja? Nekaj sem gledal foresterje pred časom, ampak to je šele drago. Ne rečem pa, da niso dobri. Samo to bi verjetno takoj na plin predelal, kar še dvigne nabavno ceno.
Novega avta ne bom kupoval, ker se mi zdi to precej neumno - vsaj do sedaj sem vedno imel rabljene, pa z nobenim nekih ekstra problemov. Imel sem pa že fiat, volvo, mazda, nissan, citroen, bmw - vse bencinarje. Dizel kot tak, mi ni preveč všeč, sploh zaradi že omenjenih saj. Zaradi nižje porabe pač. Je pa res, da bi mi že novejši bencinar verjetno pil kar nekaj manj. Moj trenutni avto je pač že star (99) in ne najbolj varčen...
Nisem samo pristaš subaruja. Sem pristaš kvalitetno narejenih in vzdržljivih avtomobilov, ki se malo kvarijo tudi na dolgi rok (subaru, daihatsu, toyota, nekateri modeli mazd, bmw, pa seveda večina terencev (ne suvov)). Nikakor pa ne maram pregovorno vzdržljivih VAG avtomobilov, ker ta pregovor že dolgo ne velja več in so zelo pokvarljivi, nekvalitetno narejeni in še orenk predragi. (samo za primer domači avto, fotr slovencelj, mora met VAG avto in si je kupil škodo oktavio - prvi lastnik od 5km po števcu, nikoli gonjen avto (max 140km/h), vsak drug dan vsaj 80km relacije, pa je pri 84.000km ribnla, pri 110.000 je šla prvič turbina in pri 160.000 drugič šla turbine)
Kar se pa tiče subarujev. Ja, Foresterji so res dragi. Tudi stari (letnik 1998) so zelo dragi. Ampak delajo. Sam sem kupil foresterja z 290.000km prevoženimi, pa sem z lahkoto odpeljal z njim pot do maroka (preko cele evrope) in nazaj (10.000km). Prodal sem ga (oziroma zamnejal za zdajšnjega legacy-ja), ker sem rabil večji avto (pogoj je da gre v prtljažnik voziček skupaj z dvema psoma. V foresterja ne gre, v legacyja gre brez problemov). Je pa dost nižji in to me baše, zato bom najbrž menjal za outbacka, ki pa je dost višji od legacy-ja.
Po drugi strani so pa proti foresterju legacy-ji dost cenejši. Lepo ohranjen Legacy letnik 2000 je recimo za 1000 evrov cenejši od foresterja letnik 1998 (2500 vs 1500 evrov).
Če boš jemal subaruja in če se boš malo več stegnil, ne jemlji dizla letnika 2008 in 2009 - imajo še probleme, kasnejši ne več, so napake odpravili (pokanje glavne gredi ko ima avto nad 110.000km prevoženih). Če boš pa starejšega in bi ga na plin predelal, pa glej da bo en izmed modelov, ki so zapisani da je za predelavo za plin. Nekateri modeli motorjev namreč plina ne prenašajo dobro, pa imaš lahko najdražji model plinske napeljave in imaš z njim probleme.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
ProGo ::
"Če boš jemal subaruja in če se boš malo več stegnil, ne jemlji dizla letnika 2008 in 2009 - imajo še probleme, kasnejši ne več," Haha, dober hec.
Subaru dizel letnik 12, jajca od motorja, crknil po manj kot 1 letu, zamenjana polovico motorja, 2 tedna na servisu. Subaru nikdar več!
Subaru dizel letnik 12, jajca od motorja, crknil po manj kot 1 letu, zamenjana polovico motorja, 2 tedna na servisu. Subaru nikdar več!
black ice ::
krneki0001 je izjavil:
Razlike v servisiranju pa so vseeno velike. Dizel je dražji za servisirat, da o kakšni odpovedi turbine sploh ne govorimo.
Daj razloži mi zakaj sem jaz za veliki servis TDI mašine plačal par 10€ manj za material kot oče za bencinarja (Golfa). Delo je stalo nekje isto, servisirano pri istem mehaniku, material kupljen v isti trgovini.
Zakaj je že dražji za servisirat? Turbina ti lahko odpove tako pri dizlu kot bencinarju, če jo ima.
sirotka ::
krneki0001 je izjavil:
Mesar
Če mi človek na servisu ob popravilu hladilnika(ki je bil pregnit in je voda puščala) reče: "Vodo iz hladilnika pa ujemite in mi jo nazaj zlijte, ko bo hladilnik popravljen!"
Mislim, da bodo taki avtomobili še vedno dober ali pa kar odličen zaslužek za serviserje.
Obstajajo pa tudi servisi za nekatere znamke, ki propadajo od nedela (recimo od 400 prodanih primerkov avta, ni enega, ki bi prišel na garancijsko popravilo) in morajo vzet še 2 drugi znamki zraven, da sploh lahko živi servis. Ko je vzel škodo (servis za avte škoda) je končno rekel, sedaj pa živim in imam denar, ker tok crkujejo ta jetra.
A zato je moral TPV vzet še za Toyoto servis?
šernk ::
krneki0001 je izjavil:
Razlike v servisiranju pa so vseeno velike. Dizel je dražji za servisirat, da o kakšni odpovedi turbine sploh ne govorimo.
Daj razloži mi zakaj sem jaz za veliki servis TDI mašine plačal par 10€ manj za material kot oče za bencinarja (Golfa). Delo je stalo nekje isto, servisirano pri istem mehaniku, material kupljen v isti trgovini.
Zakaj je že dražji za servisirat? Turbina ti lahko odpove tako pri dizlu kot bencinarju, če jo ima.
ker gledaš en servis...glej vzdrževanje v obdobju 300.000km in potem potegni črto, koliko daš za bencinarja in koliko za dizla. Pa brez odpovedi turbine in črpalke. Če pa še slednje udari, lahko pa dizla še prodaš, pa še te bo dražje prišel skozi.
Sicer pa človek bo delal 80k km+ letno in vi mu predlagate avte z 200.000km? V roku enega do max dveh let bo moral menjati na avtu VSE, to pomeni 300€ vzmetenje, 100€ zadnji ležaji, zagotovo ga čaka menjava končnikov in še lahko naštevamo, ker to je pač potrošni material in ker dvomim da je bila zadeva do 200.000 menjana...hja
če hočeš priti na takšnih kilometrih skozi je za kupit avto z čim manj kilometri in avto, ki ima velik servis deklariran na 150.000km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Blinder ::
Kje pa si ti dobil 80+k km letno?
pri taki kilometrini ležaji vzmetenje itd procentualno nima omembe vrednega vpliva na stroške ker bo 5-10k€ letno porabil sam za gorivo
pri taki kilometrini ležaji vzmetenje itd procentualno nima omembe vrednega vpliva na stroške ker bo 5-10k€ letno porabil sam za gorivo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
šernk ::
Huh, se mi je zdela velika cifra ja, nekaj sem se zakalkuliral
hja ima omembe vredn strošek, če lahko z nakupom novejšega avta, ta strošek prišparaš
hja ima omembe vredn strošek, če lahko z nakupom novejšega avta, ta strošek prišparaš
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
24000km na leto če dela 5 dni v tednu in ima službo oddaljeno 50km.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
KTr1sk ::
kakšna tema pa še vedno nič konkretnega odgovora...ko boš se odločil oz kupil povej kaj si se odločil, sam namreč imam tud zanimanje (sicer čez dve leti ko poteče zdajšni kredit), sem pa gledal da Ford Focus karavan disel imajo ugodne cene glede na letnik,sam imam Hyundai Lantro in pred 4letim sem jo kupil ki je imela preko 200000km in še vedno jo vozim ;)...problem je edino pleh (morem potrkat ;) )
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
black ice ::
krneki0001 je izjavil:
Razlike v servisiranju pa so vseeno velike. Dizel je dražji za servisirat, da o kakšni odpovedi turbine sploh ne govorimo.
Daj razloži mi zakaj sem jaz za veliki servis TDI mašine plačal par 10EUR manj za material kot oče za bencinarja (Golfa). Delo je stalo nekje isto, servisirano pri istem mehaniku, material kupljen v isti trgovini.
Zakaj je že dražji za servisirat? Turbina ti lahko odpove tako pri dizlu kot bencinarju, če jo ima.
ker gledaš en servis...glej vzdrževanje v obdobju 300.000km in potem potegni črto, koliko daš za bencinarja in koliko za dizla. Pa brez odpovedi turbine in črpalke. Če pa še slednje udari, lahko pa dizla še prodaš, pa še te bo dražje prišel skozi.
Imaš prav, premalo kilometrov sem naredil s tem avtomobilom. Imam ga komaj eno leto in sem naredil preventivni veliki servis takoj ob nakupu in mali servis po malo manj kot enem letu. Zaenkrat nisem imel nobenih izrednih stroškov z avtomobilom, zgolj potrošni material (zavorne ploščice). Vendar dvomim, da ga bom imel do 300000 km, ker se ga bom verjetno prej naveličal. Mogoče kot sekundarni avto.
Kar se tiče servisiranja si večino stvari naredim sam, tankam večinoma v tujini. V enem letu zgolj pri gorivu privarčujem za eno obnovljeno turbino.
Edit: S tem smo odšli že globoko offtopic. Se opravičujem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
šernk ::
Kar se tiče servisiranja si večino stvari naredim sam, tankam večinoma v tujini. V enem letu zgolj pri gorivu privarčujem za eno obnovljeno turbino.
eh brezveze debatirat naprej, priporočam ti da privarčuješ poleg za obnovljeno še za novo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Blinder ::
seveda bo tudi za novo privarčeval čez nekaj mescev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
pegasus ::
+1 za subaruje, kot pravi nebivedu. Sam sem z imprezo 3+ leta delal po 130km na dan v službo in nazaj, dve tretjini po avtocesti, poraba 6.2. Po prevoženih 340kkm je bil avto še vedno bp. Starega subaruja dobiš za nekaj jurjev, gotovo ti bo služil še mnogo let.
black ice ::
Šernk, Blinder: Se slišimo za eno leto. Zaenkrat s turbino ni nobenih težav, ni glasna in ne pušča olja. Če bodo zaštekale lopatice, hja, j* ga. Ne predpostavljajte, da vsi ravnamo z avti kot Smiley(;-)) ali kak nick že ima.
D3m ::
krneki0001 je izjavil:
Razlike v servisiranju pa so vseeno velike. Dizel je dražji za servisirat, da o kakšni odpovedi turbine sploh ne govorimo.
Daj razloži mi zakaj sem jaz za veliki servis TDI mašine plačal par 10€ manj za material kot oče za bencinarja (Golfa). Delo je stalo nekje isto, servisirano pri istem mehaniku, material kupljen v isti trgovini.
Zakaj je že dražji za servisirat? Turbina ti lahko odpove tako pri dizlu kot bencinarju, če jo ima.
Hecna zadeva. Na uradnem servisu je bilo enako, servis pri 120.000 km Golf V TDI me je prišlo 600€ (diesel). Za bencinarja bi bilo cca. 700€.
Zakaj taka razlika bom vprašal ta petek.
|HP EliteBook|R5 6650U|
krneki0001 ::
VAG je itak predrag in ima svojo politiko, na drugih servisih je ravno obratno. (mogoče pa mehaniki na VAG servisih ne znajo več šraufat bencinarjev, ker samo dizle šraufajo in si morajo mehanike posebaj naročit za takrat ko bencinarje dobijo za šraufat)
Samo res ne vem zakaj vozit na uradni servis bencinarja, ko pa ti morajo (je že nekaj časa uradno po zakonu) garancijo priznat tudi če pelješ na kak drug servis, ki pa ti bo to naredil za pol cene.
Ni mi pa tudi jasno kako je lahko veliki servis 700 evrov, če je pa sam material za veliki servis okoli 230 evrov za golfa (pa še to ponavadi kupujejo pri potokarju al pa anetu, kjer pride še ceneje). A to pomen, da računajo 470 evrov za delo? Razen, če je kaj večjega za zamenjat, ki je crknilo, in ni samo veliki servis delan.
Samo za primerjavo:
Daihatsu terios veliki servis na 200.000km
- jermen
- napenjalec
- vodna pumpa
- semering na odmični gredi
- dihtunga pokrova ventilov
- olje 5l
- svečke
- oljni, zračni in klima filter
- destilirana voda 3l
- hladilna tekočina 4l
- termostat
- prednje ploščice
- zadnje pakne
- prednji amortizerji
- zadnji amortizerji
Vse tole skupaj stane nekaj pod 600 evrov pri potokarju. Popoldanec vzame 100 evrov za vse to zamenjat in da garancijo na svoje delo za 3 mesece. Ampak tukaj je zamnejano veliko veliko več stvari in je kr nekaj dela več, kot pa samo veliki servis pri golfu na 120.000km, cena je pa ista (Res pa to ni uradni servis).
Samo res ne vem zakaj vozit na uradni servis bencinarja, ko pa ti morajo (je že nekaj časa uradno po zakonu) garancijo priznat tudi če pelješ na kak drug servis, ki pa ti bo to naredil za pol cene.
Ni mi pa tudi jasno kako je lahko veliki servis 700 evrov, če je pa sam material za veliki servis okoli 230 evrov za golfa (pa še to ponavadi kupujejo pri potokarju al pa anetu, kjer pride še ceneje). A to pomen, da računajo 470 evrov za delo? Razen, če je kaj večjega za zamenjat, ki je crknilo, in ni samo veliki servis delan.
Samo za primerjavo:
Daihatsu terios veliki servis na 200.000km
- jermen
- napenjalec
- vodna pumpa
- semering na odmični gredi
- dihtunga pokrova ventilov
- olje 5l
- svečke
- oljni, zračni in klima filter
- destilirana voda 3l
- hladilna tekočina 4l
- termostat
- prednje ploščice
- zadnje pakne
- prednji amortizerji
- zadnji amortizerji
Vse tole skupaj stane nekaj pod 600 evrov pri potokarju. Popoldanec vzame 100 evrov za vse to zamenjat in da garancijo na svoje delo za 3 mesece. Ampak tukaj je zamnejano veliko veliko več stvari in je kr nekaj dela več, kot pa samo veliki servis pri golfu na 120.000km, cena je pa ista (Res pa to ni uradni servis).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
iso2000 ::
Lahko poskusiš dobiti tudi Laguno 2,0dci od 2007 letnika dalje, sam posedujem letnik 2008 Laguna 3 2,0 dci 130 konjev, poraba na AC v 6. prestavi pod 6l, če seveda voziš po tempomatu cca 120km/h...
Berem veliko pluvanja čez francoze, s katerimi se sam ne morem strinjati, saj je to moj že 3. Renault in vsak do sedaj mi je služil BP, vendar z rednimi servisi na 15k kilometrov. 2,0 dci sem vzel, ker ima vodno hlajeno turbino, verigo in je narejen v sodelovanju z Nissanom (motor), poleg tega je karavan za moje pojme zelo udoben in vseeno dovolj trda da v ovinkih ne plava(LAguna 3, Laguna 2 je mehkejša)... trenutno imam 174.000 prevoženih in do sedaj SAMO redni servisi... Res pa je, da je 6.000 mal kratka "špaga" oz. budget...
Stroški vzdrževanja:
redni servis na 15.000 km me pride 110EUR
veliki servis me je prišel 300EUR
S tem postom si mi vzbudil zanimanje in sem šel gledat kaj je sedaj s temi motorji. Renault je precej "slaven" po svojih dizlih. A glej ga zlomka, tale 2.0 motor je očitno precej dobra zadeva. Še bolj zanimivo pa je, da so ga pričeli vgrajevati v letu 2006 in je kar nekaj zanimivih primerkov Lagun II s tem motorjem, pa znotraj mojega budgeta...
Uhh, zmeraj več avtomobilov imam na spisku...
dolenc ::
Z lagunam so bile težave ker so pametnjakoviči pri renaultu dvignili servisni interval iz 15kkm na 30kkm, ležaji seveda se niso vmes nič spremenili in je mašina marsikomu spustila dušo. Skoraj pri vsakem mehaniku je možno videt kako nedelujočo
Če se tržiš intervala na 15kkm so tudi starejše lepo delovale.
Če se tržiš intervala na 15kkm so tudi starejše lepo delovale.
Hayabusa ::
Pametnjakoviči so kvečjemu tisti, ki se preveč držijo samo servisnega intervala v km, namesto da bi ga naredili vsako leto, ne glede na prevožene km.
V knjižici lepo piše, na X km ali Y let (kar je prej).
V knjižici lepo piše, na X km ali Y let (kar je prej).
Buggy ::
jaz redni servis delam dvakrat na leto in sicer na 15kkm ceprav mi pise v knjizici 30kkm...kot je bilo ze receno, tole tekmovanje kdo ima daljsega (interval seveda :D) je naredilo vec skode kot koristi.
Spomladi menjam olje in filtre sam, pred zimo pa na pooblascencu da mi postemplajo knjizico. Sicer pa te material za servis (olje in filtri) stanejo manj kot en tank bencina...da bi pa na temu sparal na pol leta mi pa res na kraj pameti ne pride.
Spomladi menjam olje in filtre sam, pred zimo pa na pooblascencu da mi postemplajo knjizico. Sicer pa te material za servis (olje in filtri) stanejo manj kot en tank bencina...da bi pa na temu sparal na pol leta mi pa res na kraj pameti ne pride.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
toxius ::
Lahko poskusiš dobiti tudi Laguno 2,0dci od 2007 letnika dalje, sam posedujem letnik 2008 Laguna 3 2,0 dci 130 konjev, poraba na AC v 6. prestavi pod 6l, če seveda voziš po tempomatu cca 120km/h...
Berem veliko pluvanja čez francoze, s katerimi se sam ne morem strinjati, saj je to moj že 3. Renault in vsak do sedaj mi je služil BP, vendar z rednimi servisi na 15k kilometrov. 2,0 dci sem vzel, ker ima vodno hlajeno turbino, verigo in je narejen v sodelovanju z Nissanom (motor), poleg tega je karavan za moje pojme zelo udoben in vseeno dovolj trda da v ovinkih ne plava(LAguna 3, Laguna 2 je mehkejša)... trenutno imam 174.000 prevoženih in do sedaj SAMO redni servisi... Res pa je, da je 6.000 mal kratka "špaga" oz. budget...
Stroški vzdrževanja:
redni servis na 15.000 km me pride 110EUR
veliki servis me je prišel 300EUR
S tem postom si mi vzbudil zanimanje in sem šel gledat kaj je sedaj s temi motorji. Renault je precej "slaven" po svojih dizlih. A glej ga zlomka, tale 2.0 motor je očitno precej dobra zadeva. Še bolj zanimivo pa je, da so ga pričeli vgrajevati v letu 2006 in je kar nekaj zanimivih primerkov Lagun II s tem motorjem, pa znotraj mojega budgeta...
Uhh, zmeraj več avtomobilov imam na spisku...
me veseli... si že kaj bližje odločitvi?
iso2000 ::
No,
nekako sem sedaj skrčil izbor na bolj obvladljivo raven:
Renault Laguna 2.0 dci
Fiat Croma 1.9 jtd (88kw, če se da)
Opel Vectra / Astra karavan 1.9 jtd
na drugi strani je pa še čisto mimo zgornjega koncepta
Toyota Yaris 1.4 D4D druga generacija
Pri toyoti sem malo skeptičen glede hrupa v kabini pri hitrostih nad 100kmh, pa verjetno ima manj opreme. Ampak ima pa močan adut z nizko porabo in nižjimi stroški registracije itd.
Sedaj me čaka pa test drive vseh "izbrancev".
Gledam pa tudi ponudbo bencincev predelanih na plin, če mi bo kaj "padlo v oko".
nekako sem sedaj skrčil izbor na bolj obvladljivo raven:
Renault Laguna 2.0 dci
Fiat Croma 1.9 jtd (88kw, če se da)
Opel Vectra / Astra karavan 1.9 jtd
na drugi strani je pa še čisto mimo zgornjega koncepta
Toyota Yaris 1.4 D4D druga generacija
Pri toyoti sem malo skeptičen glede hrupa v kabini pri hitrostih nad 100kmh, pa verjetno ima manj opreme. Ampak ima pa močan adut z nizko porabo in nižjimi stroški registracije itd.
Sedaj me čaka pa test drive vseh "izbrancev".
Gledam pa tudi ponudbo bencincev predelanih na plin, če mi bo kaj "padlo v oko".
Zico4 ::
No,
nekako sem sedaj skrčil izbor na bolj obvladljivo raven:
Renault Laguna 2.0 dci
Fiat Croma 1.9 jtd (88kw, če se da)
Opel Vectra / Astra karavan 1.9 jtd
na drugi strani je pa še čisto mimo zgornjega koncepta
Toyota Yaris 1.4 D4D druga generacija
Pri toyoti sem malo skeptičen glede hrupa v kabini pri hitrostih nad 100kmh, pa verjetno ima manj opreme. Ampak ima pa močan adut z nizko porabo in nižjimi stroški registracije itd.
Sedaj me čaka pa test drive vseh "izbrancev".
Gledam pa tudi ponudbo bencincev predelanih na plin, če mi bo kaj "padlo v oko".
Glede Fiat Croma ti priporočam, da vzameš 1.9 MJTD (multi jet). Kolikor vem, je razlika v porabi med 120 in 150 konjsko verzijo minimalna.
Fiat Croma 1.9 MJTD avtomatik porabi do 6 l/100 km na avtocesti in do 7,3 l/100 km po mestu!
Pri Oplu glej samo variante, ki majo Fiatov motor, ostali dizli, ki jih ima Opel oz. GM so bolj tako.
Kar se tiče Renault Lagune, na to raje pozabi. Renault-ovi dizli (imajo največ okvar) se sploh ne morejo primerjati z Fiat-ovimi (najmanj okvar).
Buggy ::
Glede Fiat Croma ti priporočam, da vzameš 1.9 MJTD (multi jet). Kolikor vem, je razlika v porabi med 120 in 150 konjsko verzijo minimalna.
problem ni ravno poraba, je pa 110Kw (150KM) motor 16V in ima dolocene prav njemu specificne tezave ki jih 88KW nima. Tako da vsekakor ce zelis biti na sigurnem izberes 88KW agregat
Pri Oplu glej samo variante, ki majo Fiatov motor, ostali dizli, ki jih ima Opel oz. GM so bolj tako.
tole ni cisto res. Oplov 2.0 se posebaj pa 2.2 DTI je s ketno odmicnih gredi in zelo vzdrzljiv ter neproblematicen, problem je le ker v teh motornih kombinacijah nimas 6-te brzine.
Kar se tiče Renault Lagune, na to raje pozabi. Renault-ovi dizli (imajo največ okvar) se sploh ne morejo primerjati z Fiat-ovimi (najmanj okvar).
tole pavsalno metanje v en kos je bilo ze demantirano v postih visje in sicer glede samega letnika Renaulovega diesel agregata...od 2006 naprej 92KW so bojda zelo dobri.
Zico4 ::
Opel nima svojih diesel motorjev. Motorje jim dobavlja v glavnem Fiat (1,3 in 1,9 oz. 2,0) in pa Isuzu (1,7). 2.2 DTI motor, ki ga omenjaš je zgodovina (je zastarel).
Ne gre za pavšalno mnenje, ampak za resnične podatke od mehanikov in trgovcev, ki prodajajo rezervne dele oz. rabljene motorje. Renaltove motorje "zelo pohvalijo" saj imajo z njimi ogromno posla. Fiatovi so po tej strani zanič, saj sploh ne crkujejo!
Ne gre za pavšalno mnenje, ampak za resnične podatke od mehanikov in trgovcev, ki prodajajo rezervne dele oz. rabljene motorje. Renaltove motorje "zelo pohvalijo" saj imajo z njimi ogromno posla. Fiatovi so po tej strani zanič, saj sploh ne crkujejo!
Buggy ::
Opel nima svojih diesel motorjev. Motorje jim dobavlja v glavnem Fiat (1,3 in 1,9 oz. 2,0) in pa Isuzu (1,7). 2.2 DTI motor, ki ga omenjaš je zgodovina (je zastarel).
v Oplu (Vectra/Signum) do 6000EUR, kot sprasuje OP, bos vsekakor naletel na tak motor ker imas v tem primeru zgolj opcijo JTD fiatov 1.9 ter Oplov 2.0 in 2.2 DTI, ali pa 3.0 V6 (Vel Satis) ...ce je govora samo o dieslu. 2.0 in 2.2 DTI sta Oplova in to zelo vzdrzljiva tako da ne klobasaj o tem da nima svojih motorjev
Tele mehankarske interne stose pa kar zase zadrzi...Fiatov JTD je resda pohvaljen, se zdalec pa da je nepokvarljiv.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
iso2000 ::
Komentar na mnenja mehanikov. Poznam jih par in praktično za katerokoli znamko vprašam jo spluvajo. Ponavadi najbolj pljuvajo po znamkah ki jih šraufajo. Pa naj gre za Volvo, Fiat, Mitshubishi, BMW ali kaj tretjega.
Ponavadi se na koncu odločim neodvisno od mehankarjev, ker če bi poslušal njih bi ali hodil peš, ali pa kupoval samo nove avtomobile. Tako da ponavadi se odločim po "lastni vesti" za znamko in model, mehankar da pa žegen za konkretno vozilo... Do sedaj se mi je tak sistem še vedno izšel. :-)
Drugače pa kolikor sem raziskoval 1.9 in 2.2 motorje v Oplih (in Saabih) je 2.2 starejši, bolj traktorske zasnove, ampak zna bit trpežen. Sem pa tudi jaz nekje zasledil, da je ta motor v osnovi od isuzu-ja?
No, sem tudi zgoraj napisal na katere motorje konkretno ciljam. Ta 2.2 me malce odbija le zaradi nekaj višje porabe v primerjavi z 1.9, pa bolj traktorski naj bi bil. Nisem pa zasledil kakšnih hudo slabih mnenj po spletu.
Lp
Ponavadi se na koncu odločim neodvisno od mehankarjev, ker če bi poslušal njih bi ali hodil peš, ali pa kupoval samo nove avtomobile. Tako da ponavadi se odločim po "lastni vesti" za znamko in model, mehankar da pa žegen za konkretno vozilo... Do sedaj se mi je tak sistem še vedno izšel. :-)
Drugače pa kolikor sem raziskoval 1.9 in 2.2 motorje v Oplih (in Saabih) je 2.2 starejši, bolj traktorske zasnove, ampak zna bit trpežen. Sem pa tudi jaz nekje zasledil, da je ta motor v osnovi od isuzu-ja?
No, sem tudi zgoraj napisal na katere motorje konkretno ciljam. Ta 2.2 me malce odbija le zaradi nekaj višje porabe v primerjavi z 1.9, pa bolj traktorski naj bi bil. Nisem pa zasledil kakšnih hudo slabih mnenj po spletu.
Lp
Hayabusa ::
Razlike:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
DTI motorje so v Ople vgrajeli do leta 2005. 2.0 in 2.2 sta oplova motorja. Med tem ko pa so 1.9CDTI makaronarskega izvora. Vgrajeni so tudi v Saabu, Alfah.
DTI so enostavni za vzdrževanje. Problem pri njih je elektronika bosch črpalk. Rade tudi ponagajajo gumijasta L kolena podtlačnih cevi, prižge se rumena lučka in avto gre v rezervni način. Sam sem imem od začetka probleme s tem.
D3m ::
Opel nima svojih diesel motorjev. Motorje jim dobavlja v glavnem Fiat (1,3 in 1,9 oz. 2,0) in pa Isuzu (1,7). 2.2 DTI motor, ki ga omenjaš je zgodovina (je zastarel).
v Oplu (Vectra/Signum) do 6000EUR, kot sprasuje OP, bos vsekakor naletel na tak motor ker imas v tem primeru zgolj opcijo JTD fiatov 1.9 ter Oplov 2.0 in 2.2 DTI, ali pa 3.0 V6 (Vel Satis) ...ce je govora samo o dieslu. 2.0 in 2.2 DTI sta Oplova in to zelo vzdrzljiva tako da ne klobasaj o tem da nima svojih motorjev
Tele mehankarske interne stose pa kar zase zadrzi...Fiatov JTD je resda pohvaljen, se zdalec pa da je nepokvarljiv.
Verjetno je mislil za novejše avte, kot sta Opel Insignia in Corsa. Zadnja Vectra je imela motorje od Opel, GM in Fiat.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33002 (9565) | Twixz |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90296 (55840) | lucky13 |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61738 (55123) | bluefish |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20699 (18573) | RejZoR |
» | Nakup avtomobila?? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16704 (14521) | francek1 |