Forum » Na cesti » avto za avtocesto
avto za avtocesto
iso2000 ::
Ja, me je doletelo, da se bom selil ca. 50km od službe. Tako da me čaka dnevna migracija. Večina je avtoceste. Glede na to, da imam trenutno starega bencinarja, ki je kar žejen, pa za daljše vožnje spet ne tako zelo udoben razmišljam o nakupu kakšnega dizla. Žal vlak in avtobus nista opcija, ki bi jo bil pripravljen koristiti - se časovno enostavno ne izide.
Zahteve so relativno nizka poraba, tempomat, dobra klima, solidne vozne lastnosti, tiha notranjost med vožnjo in ne predrago vzdrževanje.
Drugače mi avto ne pomeni kaj dosti, v smislu pripadnosti znamki ali statusnega simbola. Ker bo avto prvenstveno za avtocesto, razmišljam, da bi si omislil kaj večjega, saj kolikor sem gledal porabo je razlike kakšen liter po avtocesti - 4-5 ali5-6. Kar pa sem pripravljen "požreti", če dobim s tem bistveno večji in udobnejši avtomobil.
Za sedaj sem gledal Fiat Croma, Opel Vectra, Citroen C4, Peugeot 308 SW, 207SW, Toyota Yaris, Ford Focus.
Za avto bi plačal čim manj, ampak recimo do ene 6000EUR, bi se bil pripravljen "stegnit".
Predlogi, komentarji, mnenja?
Zahteve so relativno nizka poraba, tempomat, dobra klima, solidne vozne lastnosti, tiha notranjost med vožnjo in ne predrago vzdrževanje.
Drugače mi avto ne pomeni kaj dosti, v smislu pripadnosti znamki ali statusnega simbola. Ker bo avto prvenstveno za avtocesto, razmišljam, da bi si omislil kaj večjega, saj kolikor sem gledal porabo je razlike kakšen liter po avtocesti - 4-5 ali5-6. Kar pa sem pripravljen "požreti", če dobim s tem bistveno večji in udobnejši avtomobil.
Za sedaj sem gledal Fiat Croma, Opel Vectra, Citroen C4, Peugeot 308 SW, 207SW, Toyota Yaris, Ford Focus.
Za avto bi plačal čim manj, ampak recimo do ene 6000EUR, bi se bil pripravljen "stegnit".
Predlogi, komentarji, mnenja?
- spremenil: iso2000 ()
antrim ::
Od naštetih bi izpostavil Cromo, ker lahko bankrotiraš na malenkostih. Stay away. Francoza ne kupim več za noben denar. Od naštetih bi vzel Focusa. Sem ravno zadnjič par dni vozil prejšnji model z 1.6 s 116KM dizlom in je kul avtoček.
mailer ::
Napisal si, da iščeš večji avtoobil, naštel si pa večino manjših. Če boš delal 100km dnevno si omisli dizel, izmed vseh bi si sam izbral le toyoto yaris 1.4d pa še to zadnjo generacijo, kar pa ne dobiš za 6000€. Mogoče še kakšen wv polo prejšnje generacije.
ProGo ::
Za 50 km v eno smer dnevno, po mojih izkušnjah samo DIZEL pride v poštev. Nič drugega (kstroškovno in kar se udobja tiče). Če so finance, 6 prestav nujno. Daš v 6., poraba 4,5-5l, z dizlom imaš dovolj navora da se 90% poti pelješ v šesti, 1500 obratov...simfonija.
harmony ::
krneki0001 ::
yaris in p207 sta premajhna za na avtocesto, C4 dizel pa preveč pokvarljiv, zato bi se ju izogibal.
Za C4 govorim iz prve roke, ker sem bil sovoznik zadnjih nekaj let vožnje na faks iz LJ v Mb - vozila sva izmenično enkrat jaz s svojim avtom, enkrat sošolec z njegovim C4. Povprečno 3 do 4x na teden vožnja 260km. V parih letih je zmetal vanj več kot 2x vrednost avta ob nakupu (dal je zanj 5000 evrov za letnik 2005), medtem ko sem jaz z mojim avtom v istem času prevozil 230.000km ob samo rednih servisih. Res sem imel malo večjo porabo kot on (6 litrov vs 8 litrov), ampak to ne odtehta izrednih servisov. Crknilo mu je ogromno stvari. Od turbine, ki jo je še poceni dobil (750 evrov tovarniško obnovljena), ležajev odmičnih gredi do tega, da mu je pri skoraj novem avtu skoraj razpadel sistem zadnjih zavor in je zadnje kolo blokiralo med vožnjo(na srečo ne na avtocesti), crknil je klima računalnik, crknila je elektronika za ventilacijo. Poleg vsega pa je avto za dolge relacije še neudoben. Na koncu prideš ven zmatran.
peugeota 308 ima sodelavec, sicer bencinarja 1.6, ampak nima nobenih pritožb čez njega, pa tudi poraba ni huda (7 litrov), čeprav se vsak dan približno 30km vozi po avtocesti v službo. Kako je z dizli pa ne vem.
Sam imam bencinarja in na relacije je poraba dovolj nizka, da se mi splača s tem avtom voziti naokoli (delam tam okoli 60.000km na leto), ampak servisi so občutno cenejši (na 15.000km me pride servis 64 evrov, na 100.000km pa 420 evrov), registracija je manjša (imam 2000ccm bencinarja s samo 125km), avto pa je dolg 480cm in je res udoben za dolge fure.
Za C4 govorim iz prve roke, ker sem bil sovoznik zadnjih nekaj let vožnje na faks iz LJ v Mb - vozila sva izmenično enkrat jaz s svojim avtom, enkrat sošolec z njegovim C4. Povprečno 3 do 4x na teden vožnja 260km. V parih letih je zmetal vanj več kot 2x vrednost avta ob nakupu (dal je zanj 5000 evrov za letnik 2005), medtem ko sem jaz z mojim avtom v istem času prevozil 230.000km ob samo rednih servisih. Res sem imel malo večjo porabo kot on (6 litrov vs 8 litrov), ampak to ne odtehta izrednih servisov. Crknilo mu je ogromno stvari. Od turbine, ki jo je še poceni dobil (750 evrov tovarniško obnovljena), ležajev odmičnih gredi do tega, da mu je pri skoraj novem avtu skoraj razpadel sistem zadnjih zavor in je zadnje kolo blokiralo med vožnjo(na srečo ne na avtocesti), crknil je klima računalnik, crknila je elektronika za ventilacijo. Poleg vsega pa je avto za dolge relacije še neudoben. Na koncu prideš ven zmatran.
peugeota 308 ima sodelavec, sicer bencinarja 1.6, ampak nima nobenih pritožb čez njega, pa tudi poraba ni huda (7 litrov), čeprav se vsak dan približno 30km vozi po avtocesti v službo. Kako je z dizli pa ne vem.
Sam imam bencinarja in na relacije je poraba dovolj nizka, da se mi splača s tem avtom voziti naokoli (delam tam okoli 60.000km na leto), ampak servisi so občutno cenejši (na 15.000km me pride servis 64 evrov, na 100.000km pa 420 evrov), registracija je manjša (imam 2000ccm bencinarja s samo 125km), avto pa je dolg 480cm in je res udoben za dolge fure.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
ProGo ::
C4 2012 letnik dizel je idealen za krajše AC, kot je po Sloveniji. Po 100km pa prideš ven kot nov. 2005 letnik pa ne poznam niti sem se v njem vozil.
harmony ::
@nebivedu
Očitno ni gledal kaj je kupoval. Namreč avto pred nakupom odpelješ k mehaniku in ga temeljito pregledaš. Do sedaj še nisem imel nobenih težav pri avtomobilih, da bi moral kupovati to kar vsi naštevate. Očitno je to zato, ker sem avtomobil pred nakupom temeljito pregledal.
Sem pa na teh pregledih marsikaj odkril - kupec govoril eno, na pregledu pa totalno xy. Tako sem enkrat enega peljal na pregled in po naštevanju avtomehanika so bili deli, katere je bilo treba zamenjat skoraj dražji od samega avtomobila.
@iso2000
Najbolje je, da si sam izbereš favorite in potem na forumih poskušaš videti kje so največje težave pri teh avtomobilih.
Očitno ni gledal kaj je kupoval. Namreč avto pred nakupom odpelješ k mehaniku in ga temeljito pregledaš. Do sedaj še nisem imel nobenih težav pri avtomobilih, da bi moral kupovati to kar vsi naštevate. Očitno je to zato, ker sem avtomobil pred nakupom temeljito pregledal.
Sem pa na teh pregledih marsikaj odkril - kupec govoril eno, na pregledu pa totalno xy. Tako sem enkrat enega peljal na pregled in po naštevanju avtomehanika so bili deli, katere je bilo treba zamenjat skoraj dražji od samega avtomobila.
@iso2000
Najbolje je, da si sam izbereš favorite in potem na forumih poskušaš videti kje so največje težave pri teh avtomobilih.
antrim ::
krneki0001 ::
@nebivedu
Očitno ni gledal kaj je kupoval. Namreč avto pred nakupom odpelješ k mehaniku in ga temeljito pregledaš. Do sedaj še nisem imel nobenih težav pri avtomobilih, da bi moral kupovati to kar vsi naštevate. Očitno je to zato, ker sem avtomobil pred nakupom temeljito pregledal.
Sem pa na teh pregledih marsikaj odkril - kupec govoril eno, na pregledu pa totalno xy. Tako sem enkrat enega peljal na pregled in po naštevanju avtomehanika so bili deli, katere je bilo treba zamenjat skoraj dražji od samega avtomobila.
Ga je peljal na temeljit servis, ampak tam ni bilo nič videt ob nakupu, ker je bil avto dober. Težave so se začele dogajat šele po prevoženih 100.000km (ko je on tok prevozil na "podlago" na števcu, ki je bila okoli 65.000km - torej nekje nad 150.000km prevoženih).
Ampak vseeno, glede na to kok malo je imel kilometrov, moj avto jih je imel čez 370.000 pa ni imel takih problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Janac ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=690...
oz. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=704...
Sta bolj boga, ampak best buy za okrog 6.000eur
oz. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=704...
Sta bolj boga, ampak best buy za okrog 6.000eur
freesty ::
Se grem stavit za 100€, da imajo pri Janacu doma Seat Leona...
Kaj pa nove Kie? Baje imajo tudi malo porabo.
Kaj pa nove Kie? Baje imajo tudi malo porabo.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
T-h-o-r ::
priporočam kaj v razredu passata, insignie, mazde 6, mondeota
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
D3m ::
Ti potrdim. Imajo ga. 50/50 delitev bo fer?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
Janac ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=505...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=706...
Tudi zelo dobra izbira. Skratka glej VAG avte.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=706...
Tudi zelo dobra izbira. Skratka glej VAG avte.
iso2000 ::
VAG-i so se mi do sedaj še vsi zdeli nekam trdi, kar mi ni preveč všeč.
Mercedesa pa res še nisem nič gledal. Bo treba malo pogledat...
Mercedesa pa res še nisem nič gledal. Bo treba malo pogledat...
francek1 ::
Mercedesi so posebna zgodba. Nihče jih ne gleda, ker folk misli, da je vzdrževanje drago, v resnici pa so deli cenejši od francozov. Pa da o zanesljivosti in varnosti ne govorim. Pojdi enega preizkusit pa boš takoj imel nasmeh na licih.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
RejZoR ::
Izgubo si stavo.
BTW: Kie so avti brez duše...
Nabijanje v tri krasne... Kaj ti pomaga duša če pa stojiš večino časa ob kraju ceste, gledaš pod pokrov motorja in si govoriš "Oh ne...".
Kie imajo toliko duše kot vsi Volkswagni, Opli, Fordi in ostala mass produced roba, tko da je o tem razpravljat čista traparija.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Ciklamen ::
iso2000 res je, VW-ji so res da malo bolj trdi, mi imamo Passata l.2000, sam delam okrog 50 km dnevno v njem pa ti povem, da sem verjetno že toliko navajen, da nisem utrujen, ko ga vozim :)
- End of the Post ->
toxius ::
Lahko poskusiš dobiti tudi Laguno 2,0dci od 2007 letnika dalje, sam posedujem letnik 2008 Laguna 3 2,0 dci 130 konjev, poraba na AC v 6. prestavi pod 6l, če seveda voziš po tempomatu cca 120km/h...
Berem veliko pluvanja čez francoze, s katerimi se sam ne morem strinjati, saj je to moj že 3. Renault in vsak do sedaj mi je služil BP, vendar z rednimi servisi na 15k kilometrov. 2,0 dci sem vzel, ker ima vodno hlajeno turbino, verigo in je narejen v sodelovanju z Nissanom (motor), poleg tega je karavan za moje pojme zelo udoben in vseeno dovolj trda da v ovinkih ne plava(LAguna 3, Laguna 2 je mehkejša)... trenutno imam 174.000 prevoženih in do sedaj SAMO redni servisi... Res pa je, da je 6.000 mal kratka "špaga" oz. budget...
Primeri:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=703...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=703...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=693...
Stroški vzdrževanja:
redni servis na 15.000 km me pride 110EUR
veliki servis me je prišel 300EUR
Berem veliko pluvanja čez francoze, s katerimi se sam ne morem strinjati, saj je to moj že 3. Renault in vsak do sedaj mi je služil BP, vendar z rednimi servisi na 15k kilometrov. 2,0 dci sem vzel, ker ima vodno hlajeno turbino, verigo in je narejen v sodelovanju z Nissanom (motor), poleg tega je karavan za moje pojme zelo udoben in vseeno dovolj trda da v ovinkih ne plava(LAguna 3, Laguna 2 je mehkejša)... trenutno imam 174.000 prevoženih in do sedaj SAMO redni servisi... Res pa je, da je 6.000 mal kratka "špaga" oz. budget...
Primeri:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=703...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=703...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=693...
Stroški vzdrževanja:
redni servis na 15.000 km me pride 110EUR
veliki servis me je prišel 300EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenil: toxius ()
Mesar ::
Pise da isce avto do 6k, ti pa mu bos cez 5 postov predlagal kr novo Laguno?
Your turn to burn!
Trupl0 ::
Imel 2 francoza...z enim naredil 200k km z drugim pa 305k ( ZX in Xsara )
Servisi niso dragi ampak z leti imaš občutek kot, da vsake 2 meseca daš 200€.
Delam 150km na dan od tega 40 avtocesta...
Sem pa izračunal, kar se novega tiče, da se mi dizel še ne splača saj razliko pri novem dizlu pokrijem napram bencinu v 5 letih.
Drugače s fokusom ne moreš falit. Vse OK razen plehovja kar je pa sekundarnega pomena, če rabiš za šiht in ne za pechke hvatat.
Servisi niso dragi ampak z leti imaš občutek kot, da vsake 2 meseca daš 200€.
Delam 150km na dan od tega 40 avtocesta...
Sem pa izračunal, kar se novega tiče, da se mi dizel še ne splača saj razliko pri novem dizlu pokrijem napram bencinu v 5 letih.
Drugače s fokusom ne moreš falit. Vse OK razen plehovja kar je pa sekundarnega pomena, če rabiš za šiht in ne za pechke hvatat.
If you are going through Hell, keep going !
toxius ::
black ice ::
Za to ceno ne dobiš nič pametnega. (moji kriteriji na avto.net so bili letnik >2005, tempomat, avtomatska klima, manj kot 150kkm, dizel)
Mogoče kakšna Mazda 6, ostalo je vse manjše.
Mogoče kakšna Mazda 6, ostalo je vse manjše.
Invictus ::
Mogoče se ti vseeno splača kupit bencinarja.
Sicer porabijo več, ampak je vzdrževanje poceni in tudi nižja cena rabljenih avtov.
Naredi kalkulacijo.
Sicer porabijo več, ampak je vzdrževanje poceni in tudi nižja cena rabljenih avtov.
Naredi kalkulacijo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bond007 ::
Npr.: Škoda Octavia 1.9 TDI
A ni 5,5k EUR mal velik za 9 let starega škodilaka? Pa je lahko super zanesljiv, varčen, ampak že samo oblika - sprednje luči + maska te češke škatle zgleda fejst zastarelo. Recimo isti letnik kaka lybra jtd - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=698... te pride bistveno ceneje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bond007 ()
oracle ::
Jaz vozim bencinarja 140 km na dan. Povprečno porabo mam realno nekje 6, po rovtah 5. Meni pač ne odtehta tiste pol litra manj porabe v primeru dizla. Razen kake razmajane roke ne pričakujem nobenih okvar, poleg tega ima še ketno. Se je smotrno vprašat, če je dizel danes res tako drastično boljša odločitev. Z višjo ceno in več možnosti okvar, si itak nekje tam tam. Razen če kupiš novega dizla z mašino 1350 ccm, potem boš mel izjemno malo porabo in trajen mir pred okvarami. To pa spet ni smotrno, ker plačaš 2krat več kot pri rabljenem avtu...
Also, cena dizla bo šla zaradi varčevalskega "navdušenja" kar precej v smeri cene bencina.
Itak pa po murphyju karkoli kupiš se ti pokvari po treh dneh
Also, cena dizla bo šla zaradi varčevalskega "navdušenja" kar precej v smeri cene bencina.
Itak pa po murphyju karkoli kupiš se ti pokvari po treh dneh
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oracle ()
Blinder ::
Npr.: Škoda Octavia 1.9 TDI
A ni 5,5k EUR mal velik za 9 let starega škodilaka? Pa je lahko super zanesljiv, varčen, ampak že samo oblika - sprednje luči + maska te češke škatle zgleda fejst zastarelo.
octavia je iz leta 1996. Sčasoma so ji zunanjost in predvsem notranjost posodobili.
orakol, če ti bencinar porabi 5.5 bi ti diesel v takih pogojih porabil kake 4 litre - pride ene 1.5 litra razlike v porabi, ne sam pol litra.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Dober dan ::
Npr. mi smo imeli identičnega temu passatu. Bil je letnik 2001 in imel je še sredinski naslon za roko. Spravili smo ga do 480 000km brez da bi kaj crknlo. Nato pa smo ga zamenjali za mercedeza C 220 letnik 2003, ki pa je še danes pri bajti in gre mislim da proti 300 000km, če ni že čez, brez najmanjše frke. Porabe je pri mešani vožnji 5,6l/100km Jaz furam FIAT Stilota 4,7l/100km( za druga ni bilo financ) letnik 2002 dizla in vsak dan naredim 130km, tudi brez težav. Crknalo mi je le stikalo za brisalce uklaplat in izklaplat. Po števcu jih imam že 245 000km. Pri naši bajti so sami dizli, redno servisirani, s katerimi pa do sedaj nismo imeli nikoli težav tak da ne vem če je jamranje lastnikov bencinarjev ravno na mestu.
Kaj avtomatik pride v poštev? tukajle je en šikan ampak nima ravno opreme po tvoji želji. Splačalo bi se ga iti pogledat vsaj malo iz radovednosti da vidiš kako se z njim pelje. Passat.
Kaj avtomatik pride v poštev? tukajle je en šikan ampak nima ravno opreme po tvoji želji. Splačalo bi se ga iti pogledat vsaj malo iz radovednosti da vidiš kako se z njim pelje. Passat.
francek1 ::
Npr. mi smo imeli identičnega temu passatu. Bil je letnik 2001 in imel je še sredinski naslon za roko. Spravili smo ga do 480 000km brez da bi kaj crknlo. Nato pa smo ga zamenjali za mercedeza C 220 letnik 2003, ki pa je še danes pri bajti in gre mislim da proti 300 000km, če ni že čez, brez najmanjše frke. Porabe je pri mešani vožnji 5,6l/100km Jaz furam FIAT Stilota 4,7l/100km( za druga ni bilo financ) letnik 2002 dizla in vsak dan naredim 130km, tudi brez težav. Crknalo mi je le stikalo za brisalce uklaplat in izklaplat. Po števcu jih imam že 245 000km. Pri naši bajti so sami dizli, redno servisirani, s katerimi pa do sedaj nismo imeli nikoli težav tak da ne vem če je jamranje lastnikov bencinarjev ravno na mestu.
Kaj avtomatik pride v poštev? tukajle je en šikan ampak nima ravno opreme po tvoji želji. Splačalo bi se ga iti pogledat vsaj malo iz radovednosti da vidiš kako se z njim pelje. Passat.
Dobre avte si navedel! Bencinar je živa zguba za AC.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
oracle ::
Npr.: Škoda Octavia 1.9 TDI
A ni 5,5k EUR mal velik za 9 let starega škodilaka? Pa je lahko super zanesljiv, varčen, ampak že samo oblika - sprednje luči + maska te češke škatle zgleda fejst zastarelo.
octavia je iz leta 1996. Sčasoma so ji zunanjost in predvsem notranjost posodobili.
orakol, če ti bencinar porabi 5.5 bi ti diesel v takih pogojih porabil kake 4 litre - pride ene 1.5 litra razlike v porabi, ne sam pol litra.
No, ne poznam nikogar ki bi mu realno dizel pil povprečno 4 L. Pa tudi če bi, bi to bil sigurno zelo nov avto, ki bi s svojo ceno izničil prihranek. Nov avto pa te udari tudi pri zavarovanju in uradnem servisu... sploh če si bedak in voziš kio 7 let na uradni servis, misleč kako dober "deal" si sklenil.
D3m ::
Jaz z Golfom V imam porabo 5 l na 100 km. Zaročenka pa s svojim Toyota Aygo 1.4D HDI 4 l na 100 km.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Blinder ::
Npr.: Škoda Octavia 1.9 TDI
A ni 5,5k EUR mal velik za 9 let starega škodilaka? Pa je lahko super zanesljiv, varčen, ampak že samo oblika - sprednje luči + maska te češke škatle zgleda fejst zastarelo.
octavia je iz leta 1996. Sčasoma so ji zunanjost in predvsem notranjost posodobili.
orakol, če ti bencinar porabi 5.5 bi ti diesel v takih pogojih porabil kake 4 litre - pride ene 1.5 litra razlike v porabi, ne sam pol litra.
No, ne poznam nikogar ki bi mu realno dizel pil povprečno 4 L.
Tle maš 3 pod 4 litri naprimer
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Utk ::
Jaz vse verjamem. Za nekaterimi se moram včasih tako jajcat, da ima tudi 140 konjski bencinar povprečje 5,5. Ampak ljubi bog, temu se ne reče normalna vožnja. Zato pazite s čim se hvalite.
Dober dan ::
Jaz vse verjamem. Za nekaterimi se moram včasih tako jajcat, da ima tudi 140 konjski bencinar povprečje 5,5. Ampak ljubi bog, temu se ne reče normalna vožnja. Zato pazite s čim se hvalite.
No tole si pa zadel. Če bi vsi gladko vozli bi imel marsikdo manjšo porabo ker nebi bilo tolko prehitevanja.. Pa še zavore posledično dlje zdržijo :)
Gregor5816 ::
@toxius: nimam renaulta in ne morem nič čez njega rečt, vendar imam strica, ki je že lep čas zaposlen v revozu in vozi cliota, pa je rekel da je samo enkrat kupil renoja in nikoli več.
Samo za primerjavo, za golfa V damo 60 € za redni servis. Povprečna poraba je 6,5, na avtocesti ali ob normalni vožnji se pride tudi pod 5.
Samo za primerjavo, za golfa V damo 60 € za redni servis. Povprečna poraba je 6,5, na avtocesti ali ob normalni vožnji se pride tudi pod 5.
RejZoR ::
60 EUR my ass. Pa tud če je res bil tolk, bo pa naslednji občutno dražji, ker nobena firma nima rednih servisov po tolk nizki ceni. In VW še nikoli ni slovel kot nekkaj grozno ugodnega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Utk ::
Če menjaš olje vsakih 10 jurjev, kar je pri vw skoraj nujno, je lahko 60 evrov. Če ti nalijejo not olje za 3 evre na liter, je tudi 60 preveč.
D3m ::
60 EUR my ass. Pa tud če je res bil tolk, bo pa naslednji občutno dražji, ker nobena firma nima rednih servisov po tolk nizki ceni. In VW še nikoli ni slovel kot nekkaj grozno ugodnega.
Na uradnem servisu je 100€ servis (olje Castrol, filter, delo).
60€ je realno, če ne vozi na uradni servis.
|HP EliteBook|R5 6650U|
šernk ::
Za sedaj sem gledal Fiat Croma, Opel Vectra, Citroen C4, Peugeot 308 SW, 207SW, Toyota Yaris, Ford Focus.
Za avto bi plačal čim manj, ampak recimo do ene 6000EUR, bi se bil pripravljen "stegnit".
croma, peugeot in yaris izloči od teh. Poleg teh pa poglej še za kakšnim fiat grande punto, ne bi bil napačen (bencinarji so imeli napako na vodni pumpi, vendar so praktično vse iz fuč serije že odpovedale do 50.000km). Vsekakor pa če si pripravljen za avto dat 6000 EUR, daj zanj max 5000 EUR in 1000 EUR prihrani za servise, ker na rabljen avto enostavno moraš dati 1000€ ko ga kupiš, drugače praktično ne gre skozi, če želiš, da ti služi naprej še dolgo.
Pri naši bajti so sami dizli, redno servisirani, s katerimi pa do sedaj nismo imeli nikoli težav tak da ne vem če je jamranje lastnikov bencinarjev ravno na mestu.
ravno v rednem servisu je zadeva. Če ti skrbiš za avto in kakšne malenkosti sem in tja pravočasno popraviš, nima bit z avtom kaj narobe. Pač lahko odleti kakšna elektronika, vendar ta ima ponavadi skupni imenovalec imenovan bosch in je torej popolnoma vseeno kaj je. Pri 100km dnevno sta edino dve izbiri dizel ali plin (do 60km dnevno nekje pride še bencin v igro). Pač moraš šteti višjo nabavno ceno dizla, višji strošek rednega servisa (moj redni servis pride 35€, za dizla? Še olje komi dobiš za takšno ceno, ja 99% mojih popravil je doma v garaži, samo velik servis se dela zunaj).
Tle maš 3 pod 4 litri naprimer
seveda tako kot imam jaz porabo na 1.6 bencinarju (15 let star motor) 5,5 litrov. Ampak to preprosto NI REALNA poraba. Realna pri meni je 7,2, če vključim precej hribov tudi 8. Če želim pa imeti 5 litrov porabo, enostavno dam v 5. Prestavo in se vozim po ravnem na relacije, ampak ker na vsake 2km naletiš na voznika iz kluba 60...jah no, včasih 20km pot prevoziš več po levem pasu kot desnem, pa brez naredit enega prekrška in brez peljati 1x prehitro.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
iso2000 ::
Vidim, da sem odprl kar zanimivo temo. :-)
šernk: ja vem da je treba imeti kaj na strani, če gre kaj narobe. Saj konec koncev bi lahko dal tudi več, ampak avto je zame ena velika zguba denarja in nujno zlo, tako da sem se pač odločil postaviti mejo na max. 6000.
Gledam tudi predelane na plin, ampak izbira že predelanih je precej omejena, cena predelave je pa tudi precej visoka, če se ne motim.
šernk: ja vem da je treba imeti kaj na strani, če gre kaj narobe. Saj konec koncev bi lahko dal tudi več, ampak avto je zame ena velika zguba denarja in nujno zlo, tako da sem se pač odločil postaviti mejo na max. 6000.
Gledam tudi predelane na plin, ampak izbira že predelanih je precej omejena, cena predelave je pa tudi precej visoka, če se ne motim.
šernk ::
Cena predelave je cca 1500 EUR. Sem pa danes izvedel eno nepotrjeno informacijo glede tega: nekateri motorji naj bi imeli s plinom ogromno težav, vendar kot pravim je informacija nepotrjena, lahko tudi narobe povedana, ker je pač šlo od ust do ust. Nekatere motorje se res ne da predelat na plin, vendar slednjih kvalitetne firme niti ne predelujejo in če je kdo predeloval, potem logično da je prišlo do težav. Sam za kakršnekoli težave še nisem slišal, pa imajo ljudje že 200.000 prevoženih na plin. V bistvu velja pravilo, da je plin za motor celo boljši kot bencin, tako da me je ta informacija danes pustila odprtih ust in jo je potrebno še preverit pri drugih, če so kaj slišali okoli tega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33142 (9705) | Twixz |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90803 (56347) | lucky13 |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 62058 (55443) | bluefish |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20788 (18662) | RejZoR |
» | Nakup avtomobila?? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16819 (14636) | francek1 |