Forum » Igre » The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tezaab ::
Verjetno to, da ce DLC odstranis, ti spil ne bo hotel naloziti save-a. Vsaj DA:I se je tako obnasal, ko sem ga ponovno namestil in pozabil na DLCje.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tezaab ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
DLC ne moreš odinštalirat. Pa tudi če bi na novo namestil igro brez DLC-jev verjetno ne bi delale posnete pozicije, ki so imele DLC.
Dosedanja 2 DLC-ja sta praktično nujna in nimaš kaj razmišljat.
Tretji, ki doda nov quest na Skellige mapi bo tudi nujen.
Vprašljiv pa je četrti DLC, ki ti da alternativni izgled za Yennefer
Mislim, da so jo močno pomladili, pa joške so ji pomanjšali na malo bolj normalno velikost![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
In če ti nova Yennefer ne bo všeč ne boš več mogel odstraniti DLC-ja. Zato moraš pred namestitvijo tega DLC-ja skrbno premisliti ali ga sploh hočeš.
Ker bo po teh štirih še 12 DLC-jev, bomo verjetno dočakali še alternativni izgled za Ciri in Triss![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Menda bodo vsak teden izdali po 2 nova DLC-ja do skupno 16.
Dosedanja 2 DLC-ja sta praktično nujna in nimaš kaj razmišljat.
Tretji, ki doda nov quest na Skellige mapi bo tudi nujen.
Vprašljiv pa je četrti DLC, ki ti da alternativni izgled za Yennefer
Mislim, da so jo močno pomladili, pa joške so ji pomanjšali na malo bolj normalno velikost
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
In če ti nova Yennefer ne bo všeč ne boš več mogel odstraniti DLC-ja. Zato moraš pred namestitvijo tega DLC-ja skrbno premisliti ali ga sploh hočeš.
Ker bo po teh štirih še 12 DLC-jev, bomo verjetno dočakali še alternativni izgled za Ciri in Triss
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Menda bodo vsak teden izdali po 2 nova DLC-ja do skupno 16.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Zakaj pa bi hotel odinštalirat DLC? Zdaj če naložim DLc-je moji save game ne veljajo več v igri witcher 3 ?
Se opravičujem ampak tole mi zdaj ni pa popolnoma nič jasno.
Se opravičujem ampak tole mi zdaj ni pa popolnoma nič jasno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Ni univerzalnega pravila, ampak DLC lahko seveda, če se developer tako odloči spremeni strukturo save game. Tale DLC, ki spremeni izgled yenefer je bolj malo verjetno, da bo tako.
Pr Steamu je fajn, ker DLCje aktiviraš/deaktiviraš preprosto z kljukicami pod igro.
Edit: Lihkrat odpru Steam, vidim da se tudi avtomatsko DLC doda v igro in avtomatsko inštalira(torej kljukica). Nič gremo ščekirat kako ta nova yenefer izgleda "v živo".
Pr Steamu je fajn, ker DLCje aktiviraš/deaktiviraš preprosto z kljukicami pod igro.
Edit: Lihkrat odpru Steam, vidim da se tudi avtomatsko DLC doda v igro in avtomatsko inštalira(torej kljukica). Nič gremo ščekirat kako ta nova yenefer izgleda "v živo".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
Kaj pa dlcji pokvarijo? Po mojem bo možno alternativne izglede preklapljati, ker drugače bo preveč igralcev penilo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Potem je bolj pametno prvo končat igro in na koncu probati z DLC-ji
Ah daj daj, lih fora DLCjev je, da ti popestrijo med igranjem kaj. čeprav telih 16 bo itak dokaj minimalnih. Ne vem men je Witcher 3 mal prevelika igra za večkrat obračat, če se bom čez kako leto vrnil bom odprl svoj zadnji save in lepo šel kake nepreigrane queste delat, oziroma takrat bosta že dva velika DLCja za 30 ur igranja na voljo;)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Blazz ::
no da malo popestrim zadevo. Koga kej ste že nabrisal s taspodnjo sabljo? Jaz sem do sedaj Keiro pa neke pocestnice v Novigradu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
particle ::
Yen, Triss in Keiro. Nakar sta me Yen in Triss povabili na "v troje" in me nič hudega slutečega pustili privezanega na posteljo v Adamovem kostumu vse do zgodnjih jutranjih ur. Potem me je pederčina Dandelion prišel rešit.
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: particle ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Crossfire ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
CPu benchmarks.
Ja no FX 6300 je zelo lepo throttlan uglavm mogla bi bit zelo majhna razlika med FX 8350 in FX 6300 (clock per clock).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
PCGAMER je imel test, performanse se izboljšujejo do štirih jeder, več jih Witcher ne zna izkoristit, tk da žal to pomeni, da bo na Intel procesorjih bolje delalo, kot AMD.
Špili, ki pa znajo izkoristit več jeder, pa bolje delajo na AMD procesorjih -čeprav je tu velik problem DirectX 9-11, ki zna uporabljati samo prvo jedro procesorja, skupaj z gonilniki.
Drugač pa je ful velik svet... Glavne zgodbe sem bol malo naredil, stranskih je pa cel kup. Menda pa je tk tako, da bi naj sledil zgodbam in sproti delal side queste, ki so na poti tja, tk da ti ni treba najprej cele mape raziskat, preden greš glavno zgodbo delat, kor kot vsi vemo, nekateri side questi vplivajo na zgodbo in izginejo, ko gremo z glavnimi naprej.
Špili, ki pa znajo izkoristit več jeder, pa bolje delajo na AMD procesorjih -čeprav je tu velik problem DirectX 9-11, ki zna uporabljati samo prvo jedro procesorja, skupaj z gonilniki.
Drugač pa je ful velik svet... Glavne zgodbe sem bol malo naredil, stranskih je pa cel kup. Menda pa je tk tako, da bi naj sledil zgodbam in sproti delal side queste, ki so na poti tja, tk da ti ni treba najprej cele mape raziskat, preden greš glavno zgodbo delat, kor kot vsi vemo, nekateri side questi vplivajo na zgodbo in izginejo, ko gremo z glavnimi naprej.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Jaz sem tak kompletionost, ki mora vtakniti nos v vsako luknjo ![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Vse delam sproti, najprej vse stranske queste, na to obiščem vse vprašaje na mapi in potem še raziščem sumljivo prazna območja na mapi. Ko ni na določenem območju ničesar več za početi grem naprej z glavno zgodbo.
Včeraj sem zaključil Velen in danes grem naprej z glavno zgodbo v Novigrad, da obiščem Triss in začnem queste v mestu in okolici. Dosegel pa sem ravno level 20.
Statistika:
- Vseh skupaj imam do sedaj narejenih 95 questov. Vsi imajo zeleno kljukico![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
- White Orchard ima okoli 20 questov in prileze se do level 5
- Velen ima okoli 70 questov in prileze se do level 20
- Par questov je bilo še v Kaer Morhenu in Vizimi, skupaj torej okoli 95
- V denarnici pa imam 50.000 kron
Sedaj pa grem na osvajanje Novigrada![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
Lahko še omenim, da so prav vsi stranski questi po vrsti do zadnjega prave mojstrovine. Niti enega questa ni bilo, da bi moral nabrati določeno število nečesa in nabrano prinesti nazaj.
Z verzijo 1.04 so že tako porihtali motor igre, da imam sedaj že skoraj vse na Ultra nastavitvah in mi deluje zadosti hitro.
Grafika pa se sedaj že vrnila na tisto opevano mojstrovino iz leta 2013. Konzolni Witcher 3 je grafično ostal daleč zadaj.
Najbolj popravi grafiko nova nastavitev iz verzije 1.03 in sicer Sharpnes na "High", česar prej ni bilo. Ta nastavitev sama je tisto, kar grafiko postavi na tisto iz predstavitev leta 2013.
Ker vidim, da se tukaj precej ukvarjate z grafičnimi nastavitvami bom dal link do najboljše strani za Witcher 3 grafične nastavitve:
The Witcher 3: Wild Hunt Graphics, Performance & Tweaking Guide
Vsaka nastavitev je podrobno opisana in grafično je prikazano koliko vsaka stopnja vzame fps-jev.
Najpomembnejše pa so posebne slike z drsnikom, ki ga ročno premikaš levo in desno, da vidiš direktno razliko med posameznimi nastavitvami.
Čeprav sam prisegam na AMD grafične moram tukaj res pohvaliti Geforce za fantastično narejeno internetno stran za grafične nastavitve Witcherja 3.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Vse delam sproti, najprej vse stranske queste, na to obiščem vse vprašaje na mapi in potem še raziščem sumljivo prazna območja na mapi. Ko ni na določenem območju ničesar več za početi grem naprej z glavno zgodbo.
Včeraj sem zaključil Velen in danes grem naprej z glavno zgodbo v Novigrad, da obiščem Triss in začnem queste v mestu in okolici. Dosegel pa sem ravno level 20.
Statistika:
- Vseh skupaj imam do sedaj narejenih 95 questov. Vsi imajo zeleno kljukico
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
- White Orchard ima okoli 20 questov in prileze se do level 5
- Velen ima okoli 70 questov in prileze se do level 20
- Par questov je bilo še v Kaer Morhenu in Vizimi, skupaj torej okoli 95
- V denarnici pa imam 50.000 kron
Sedaj pa grem na osvajanje Novigrada
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
Lahko še omenim, da so prav vsi stranski questi po vrsti do zadnjega prave mojstrovine. Niti enega questa ni bilo, da bi moral nabrati določeno število nečesa in nabrano prinesti nazaj.
Z verzijo 1.04 so že tako porihtali motor igre, da imam sedaj že skoraj vse na Ultra nastavitvah in mi deluje zadosti hitro.
Grafika pa se sedaj že vrnila na tisto opevano mojstrovino iz leta 2013. Konzolni Witcher 3 je grafično ostal daleč zadaj.
Najbolj popravi grafiko nova nastavitev iz verzije 1.03 in sicer Sharpnes na "High", česar prej ni bilo. Ta nastavitev sama je tisto, kar grafiko postavi na tisto iz predstavitev leta 2013.
Ker vidim, da se tukaj precej ukvarjate z grafičnimi nastavitvami bom dal link do najboljše strani za Witcher 3 grafične nastavitve:
The Witcher 3: Wild Hunt Graphics, Performance & Tweaking Guide
Vsaka nastavitev je podrobno opisana in grafično je prikazano koliko vsaka stopnja vzame fps-jev.
Najpomembnejše pa so posebne slike z drsnikom, ki ga ročno premikaš levo in desno, da vidiš direktno razliko med posameznimi nastavitvami.
Čeprav sam prisegam na AMD grafične moram tukaj res pohvaliti Geforce za fantastično narejeno internetno stran za grafične nastavitve Witcherja 3.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kratos ::
Zanimivo, daj slikaj before in after da vidim to grafiko ki konzole pusti tako daleč za sabo, me res zanima kakšno razliko naredijo vsi modi napram originalu. Ker mi nekak ni jasno kako lahko izboljšajo texture, sem vedno mislil da lahko tweakajo samo barve ter dodajajo razne filtre.
Meni osebno je ta saturation TOP, ima take scene hude da konc, če bi blo vse temno in depresivno kot so nekateri hoteli bi bil špil beden v grafičnem smislu (in slutim da imajo tisti nek kompleks depresije), drugo je ta bi bil ta efekt samo v gozdovih, močvirjih,.. ampak povsod je pa too much čeprav je napisano v takem ambientu.
Meni osebno je ta saturation TOP, ima take scene hude da konc, če bi blo vse temno in depresivno kot so nekateri hoteli bi bil špil beden v grafičnem smislu (in slutim da imajo tisti nek kompleks depresije), drugo je ta bi bil ta efekt samo v gozdovih, močvirjih,.. ampak povsod je pa too much čeprav je napisano v takem ambientu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Glede grafike še nekaj pomembnih malenkosti, ker sem opazil, da se večina ukvarja samo z direktnimi grafičnimi nastavitvami, spregleda pa zelo pomembne postprocesorske efekte.
Postprocessing ima cel kup nastavitev, ki jemljejo dragoceno moč GPU-ju, naredijo pa praktično nič oziroma celo precej poslabšajo sliko.
Če hočete res dobro sliko in hitro delovanje močno svetujem izklop naslednjih nesmiselnih (škodljivih) postprocesnih efektov:
Motion Blur - Off
Blur - Off
Depth of Field - Off
Chromatic Aberration - Off
Vignetting - Off
Vseh teh 5 efektov ne dela nič drugega kot samo močno poslabša sliko z zamegljevanjem in zatemnjevanjem. Povrh vsega pa to poslabšanje slike vzame precej moči grafičnemu procesorju![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
Kaj dejansko delajo si preberite v linku, ki sem ga prilepil en post višje.
Med Postprocesorskimi efekti so uporabni samo:
Anti aliasing - On
Bloom - On (ta je stvar okusa)
Light Shafts - On
Sharpening - High (najpomembnejši postrocesorski efekt)
Ambient Occlusion - HBAO+
Postprocessing ima cel kup nastavitev, ki jemljejo dragoceno moč GPU-ju, naredijo pa praktično nič oziroma celo precej poslabšajo sliko.
Če hočete res dobro sliko in hitro delovanje močno svetujem izklop naslednjih nesmiselnih (škodljivih) postprocesnih efektov:
Motion Blur - Off
Blur - Off
Depth of Field - Off
Chromatic Aberration - Off
Vignetting - Off
Vseh teh 5 efektov ne dela nič drugega kot samo močno poslabša sliko z zamegljevanjem in zatemnjevanjem. Povrh vsega pa to poslabšanje slike vzame precej moči grafičnemu procesorju
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
Kaj dejansko delajo si preberite v linku, ki sem ga prilepil en post višje.
Med Postprocesorskimi efekti so uporabni samo:
Anti aliasing - On
Bloom - On (ta je stvar okusa)
Light Shafts - On
Sharpening - High (najpomembnejši postrocesorski efekt)
Ambient Occlusion - HBAO+
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
scipascapa ::
- White Orchard ima okoli 20 questov in prileze se do level 5
NEMOGOČE, kvečjemo do level 4.
NEMOGOČE, kvečjemo do level 4.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Najvec ti foliage range in grass densitiy pobereta (pa HairWorks). :) Dajte si na medium ali low, ker nekega ful graficneega impacta ni.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
scipascapa je izjavil:
- White Orchard ima okoli 20 questov in prileze se do level 5
NEMOGOČE, kvečjemo do level 4.
Jaz sem prišel do 5 in pol.
Pozabljaš, da tudi pobijanje živali in pošasti prinaša izkušnje. Pa seveda je treba imeti Witcherjeve (zelene) meče. Srebrni ti prinašajo 20% več izkušenj pri pobijanju, jekleni pa 5% več. Pa Trofeja ti tudi prinaša 5% dodatnih izkušenj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yoco ::
Pod Downloadable Content, kaj mate vi? Jz mam Yennefer alt look. A ne bi moral imet še ostale DLCje, glede na to da sem jih inštalirov!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
scipascapa je izjavil:
http://www.bookdepository.com/Witcher-3...528 strani
katero ceno vam prikaže?
![:O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_surprised.gif)
Tole pa je Priročnik z veliko začetnico. Skoraj tako obsežna knjiga kot kašen Game of Thrones
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
scipascapa ::
zgleda, da so barabe dale cene na regijo ipja....angležem kaže 19,99 funta.
sej sem veliko živali pobijal, kaj se respawnajo tudi? imam pa viper zeleni meč....in griffinova trofeja....
sej sem veliko živali pobijal, kaj se respawnajo tudi? imam pa viper zeleni meč....in griffinova trofeja....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
scipascapa je izjavil:
zgleda, da so barabe dale cene na regijo ipja....angležem kaže 19,99 funta.
sej sem veliko živali pobijal, kaj se respawnajo tudi? imam pa viper zeleni meč....in griffinova trofeja....
Ja, živali in pošasti se respavnajo ko meditiraš. Sicer lahko popolnoma počistiš posamezno področje in se ne bo dolgo nič respawnalo, če pa za kakšno urico pomeditiraš pa se bo okolica spet poselila.
Tako da se da tudi po Diablovsko farmati kakšen določeni material, če ti ga primanjkuje. Predvsem rdeči Mutageni so hudo hudo redki, potrebujemo jih pa največ.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Opazil sem še, da se naučen Axii kar močno splača pri questih med pogovori. Nekje blizu 10% questov lahko v hipu rešiš samo z zamahom roke in zraven dobiš tudi več izkušenj kot če bi uporabil drugačne načine "prepričevanja".
White Orchard se konča nekje v 8. urah, za popolnoma končati Velen pa potrebuješ minimalno 100 ur.
scipascapa je izjavil:
bom danes začel velen znova...white orchard se mi ne da še 1x.Zakaj boš začenjal znova? Ne vem če ima smisel.
White Orchard se konča nekje v 8. urah, za popolnoma končati Velen pa potrebuješ minimalno 100 ur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
scipascapa ::
Zato, ker sem nekaj zafrknil v velenu in imam rdeče x pri questih :(
axii je tisto vpliv, a ne?
axii je tisto vpliv, a ne?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Mnja, igra zelo slabo komunicira povezljivost med questi. Ce gres prehitro po glavni liniji, brez da prej koncas vse okoliske stranske queste, jih lahko kr hitro failas. Pac nalozis prejsni save in je to to. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
scipascapa ::
Če ga imaš :(
že na začetku, ko prideš do duhovnika prvi quest, ko zažgeš 3 polja mrvtih, sem se pustil podkupiti, namesto, da bi jih fental pa lootneš 200 kovancev :)
že na začetku, ko prideš do duhovnika prvi quest, ko zažgeš 3 polja mrvtih, sem se pustil podkupiti, namesto, da bi jih fental pa lootneš 200 kovancev :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Pac pustis, da so failani. Imas 1000 drugih, ki jih lahko delas. Pac ne bos imel najboljsi ending, heh.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
scipascapa je izjavil:
Zato, ker sem nekaj zafrknil v velenu in imam rdeče x pri questih :(
Za vsak RPG velja pravilo, da shranjuješ pozicije čim večkrat.
Quick save na F5 uporabljaš pred vsakim bojem in pogovorom. Vmes igra dela še avtomatska shranjevanja. Pred vsakim novim questom pa si še ročno shraniš pozicijo.
Ko končaš quest pogledaš ali si dobil zeleno kljukico in zraven si je pametno prebrati še komentarje svojih odločitev.
Našo (Geraltovo) celotno zgodbo piše naš najboljši prijatelj, poet in trubadur Dandelion. Pri vsakem questu sproti piše zgodbo skozi svoje oči in zraven dodaja tudi svoje opazke.
Tudi če na koncu dobiš zeleno kljukico, je lahko Dandelion zgrožen nad načinom na kateri si quest opravil. Seveda vedno najde opravičilo za naša zlobna dejanja, ampak vseeno lahko vidiš ali si quest opravil po nekih družbenih normah ali pa te je zaneslo prek vseh sprejemljivih mej
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Dami ::
Sem kr tak k Izi k more vsak kamen pretaknat. White Orchard je bla dost mala mapa in sn lahk side queste delal več al manj skupaj z main. V velenu to ni možno, sploh pa me zelo moti, ker ni bolj ločeno področje z leveli. Tako imaš sub lvl10 queste in ? točke praktično po celi mapi skupaj z +20 in več lvl questi/monsterji. Poleg tega, da se veliko stvari lahko pojavi kasneje in sploh ne veš razn, če ne prekatneš vsakega kamna/npcja na vsake tolko časa. Not fun in zlahka ti kaj uide. Ko bo čez neki časa kak enhanced edition upam, da bo na voljo že kak completionist guide.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Poleg tega, da se veliko stvari lahko pojavi kasneje in sploh ne veš razn, če ne prekatneš vsakega kamna/npcja na vsake tolko časa. Not fun in zlahka ti kaj uide. Ko bo čez neki časa kak enhanced edition upam, da bo na voljo že kak completionist guide.
Kar se completionist adictov tiče sem opazil, da se questi dinamično pojavljajo bodisi preko klicajev bodisi preko notice boardov. Skratka igra ima neko pamet, da ko po določenem času nekega questa še vedno ne najdeš da ti obesi na notice board obvestilo. Tak da notice board in klicaji so neke vrste completionist helperji, ker drugače bi načeloma lahko vse queste brez tega dvojega dobil in naredil.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Velen oziroma No Man's Land ima sistem. Težavnost enakomerno narašča od severa proti jugu.
Sever je za level 5 osrednji del za level 10 in jug za level 15. Na koncu ostane še nekaj malenkosti na jugu, kjer moraš biti level 20+
Moja pot:
Začneš na severu nekje na sredini in nato greš najprej na vzhod do mesta Oxenfurth (tisto veliko mesto na otoku), ker sta kovača za orožje in oklepe, pa frizer in ostalo kar rabiš.
Iz mesta greš potem po celotnem severu od vzhoda proti zahodu in tukaj delaš že sproti glavni quest toliko časa, da te pripelje v Baronovo mesto, ki je prej zaklenjeno. Od tu naprej delaš samo še stranske queste.
Najprej greš do skrajnega zahoda, potem se premakneš dol v osrednji del in potem obdelaš osrednji del od zahoda proti vzhodu. Ko si že vsaj level 12+ pa se premakneš še proti jugu.
Na koncu, pa spet nadaljuješ glavni quest, dokler ne prideš do točke, ko se moraš odpraviti v Novigrad. Preden greš tja pa narediš še preostanek questov po celi velen mapi.
Če si šel vsaj približno po tem načrtu bi moral biti v tem trenutku že vsaj level 18.
Je pa to samo za največje RPG fanatike, saj rabiš dobrih 100 ur, da boš opravil to opisano pot. Konja praktično na rabiš, saj je na vsakih 100 metrov nekaj zanimivega in nima smisla stalno klicati konja in izgubljati preveč časa s plezanjem naj da boš čez nekaj sekund spet razjahal ko moraš kaj pobrati ali te kdo napade
Sever je za level 5 osrednji del za level 10 in jug za level 15. Na koncu ostane še nekaj malenkosti na jugu, kjer moraš biti level 20+
Moja pot:
Začneš na severu nekje na sredini in nato greš najprej na vzhod do mesta Oxenfurth (tisto veliko mesto na otoku), ker sta kovača za orožje in oklepe, pa frizer in ostalo kar rabiš.
Iz mesta greš potem po celotnem severu od vzhoda proti zahodu in tukaj delaš že sproti glavni quest toliko časa, da te pripelje v Baronovo mesto, ki je prej zaklenjeno. Od tu naprej delaš samo še stranske queste.
Najprej greš do skrajnega zahoda, potem se premakneš dol v osrednji del in potem obdelaš osrednji del od zahoda proti vzhodu. Ko si že vsaj level 12+ pa se premakneš še proti jugu.
Na koncu, pa spet nadaljuješ glavni quest, dokler ne prideš do točke, ko se moraš odpraviti v Novigrad. Preden greš tja pa narediš še preostanek questov po celi velen mapi.
Če si šel vsaj približno po tem načrtu bi moral biti v tem trenutku že vsaj level 18.
Je pa to samo za največje RPG fanatike, saj rabiš dobrih 100 ur, da boš opravil to opisano pot. Konja praktično na rabiš, saj je na vsakih 100 metrov nekaj zanimivega in nima smisla stalno klicati konja in izgubljati preveč časa s plezanjem naj da boš čez nekaj sekund spet razjahal ko moraš kaj pobrati ali te kdo napade
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Heh, pri teh prvih 4 DLCih se pa prav vidi, da so jih ze imeli v igri in so jih posebaj zapakirali. Prokleti marketing. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
PCGAMER je imel test, performanse se izboljšujejo do štirih jeder, več jih Witcher ne zna izkoristit, tk da žal to pomeni, da bo na Intel procesorjih bolje delalo, kot AMD.
Špili, ki pa znajo izkoristit več jeder, pa bolje delajo na AMD procesorjih -čeprav je tu velik problem DirectX 9-11, ki zna uporabljati samo prvo jedro procesorja, skupaj z gonilniki.
Drugač pa je ful velik svet... Glavne zgodbe sem bol malo naredil, stranskih je pa cel kup. Menda pa je tk tako, da bi naj sledil zgodbam in sproti delal side queste, ki so na poti tja, tk da ti ni treba najprej cele mape raziskat, preden greš glavno zgodbo delat, kor kot vsi vemo, nekateri side questi vplivajo na zgodbo in izginejo, ko gremo z glavnimi naprej.
Nope. Če je GPU bounded potem verjetno res neboš videl razlike med 4C/4T vs 4C/8T jedri. To je odvisno od mape oz. gneče. Dobr se vid da FX 8350 kr dobr dela v mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kratos ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
To je ravno fora. Ker bi ze moral bit del igre, ni "free". Zdaj ga pac reklamirajo kot free. Prokleti marketing. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Trenuten nov quest koncas v ene 15 minutah, tak da, nekako dvomim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Igre | 291297 (409) | michale |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 33759 (578) | oo7 |
» | The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 95869 (65085) | yoco |