Forum » Igre » The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
@Izi: Imaš mogoče tudi kakšen seznam mečev?
Drugače pa hitro kaj spregledaš, si v jami, greš levo, kar je prava pot, na desni pa se nahaja nek dober meč/recept in pa dodaten sovražnik.
Pri raziskovanju teh vprašanjev po mapi, se mi pa večkrat zgodi, da pride kdo dovolj blizu mene, in me z enim zamahom ubije, še preden pripravim konja, da se hitr obrne, ko opazim, da ima nasprotnik previsok lvl.
Včasih pa le imaš srečo, da je ta visoki lvl šel dlje od svojega zaklada in lahko enostavno odpreš skrinjo in zbežiš
Drugače pa hitro kaj spregledaš, si v jami, greš levo, kar je prava pot, na desni pa se nahaja nek dober meč/recept in pa dodaten sovražnik.
Pri raziskovanju teh vprašanjev po mapi, se mi pa večkrat zgodi, da pride kdo dovolj blizu mene, in me z enim zamahom ubije, še preden pripravim konja, da se hitr obrne, ko opazim, da ima nasprotnik previsok lvl.
Včasih pa le imaš srečo, da je ta visoki lvl šel dlje od svojega zaklada in lahko enostavno odpreš skrinjo in zbežiš
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yoco ::
Razn questa ki je bugged mi zanekrat vse dela, sam vseeno bi nekak raje igral ko je igra res v nulo poštimana
Komi čakam da modi pridejo
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
En quest izmed 5000 zadev, ki jih lahko pocnes ti ne dela, pa bos cakal na patch. Well, have fun with that. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DrYuri ::
Igra takih razsežnosti ne more biti "v nulo poštimana" Ker je enostavno preveč spremenljivk. Do sedaj sem imel 1x inventory crash pred patchem drugače pa vse odlično deluje, res dober game.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
@Izi: Imaš mogoče tudi kakšen seznam mečev?Saj tisti seti so kompletni. Oba meča, obleka, hlače, čevlji in rokavice.
Eh, armor in orozje dropa znotraj questov in witcher contactov. Ne rabis ne vem kaj craftat, edino mogoce za izgled.Tisto kar pade ni vredno piškavega oreha
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Witcherjeva (zelena) oprema ne dropa. Nikoli. Najti moraš načrt in jo potem scraftati.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Ah daj, jaz mam cel relic set (legendary) samo iz dropov/questov. Vec kot dovolj za vse, kar nucas.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
1.03 mam bug, da če si overweight, ne obstaja noben blacksmith na mapi, ko pa malo prespiš, se ta pojavi, vendar se ne moreš menit z njim. Problem rešiš, če loadaš savegame.
Res pa vmes tut dost alt+tabam, tk da lahk da je tut kaj drugega krivo.
Save pa tk delam kr naprej, ko se hit kaj zajebeš.
Res pa vmes tut dost alt+tabam, tk da lahk da je tut kaj drugega krivo.
Save pa tk delam kr naprej, ko se hit kaj zajebeš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Leprechaun ::
The patch 1.04 for PC is available for download now! Please find the list of changes below:
- Rebinding of all keys is now available after switching on the 'Unlock Bindings' option in the Options\Key Bindings submenu.
- Corrects an issue in the dialogue system that might have caused dialogue looping in certain scenes.
- Fixes an issue with incorrect behavior of Wild Hunt warriors after they were affected by the Axii Sign.
- Corrects a bug that caused spontaneous combustion of gas clouds.
- 1280 x 720 resolution is now properly displayed as a valid resolution option.
- Fixes boat stuttering in cutscenes.
- Texture rendering quality for the high and ultra presets has been improved.
- Further improvements made in NVIDIA Hairworks performance.
- A few additional gwent cards are now available in the Prologue area.
- Fixes an issue where users with usernames incorporating non-
- Latin characters were unable to import saves from The Witcher 2.
- Includes a series of overall stability and performance improvements.
- Fixes issues related to alt + tabbing and minimizing the game window.
- Updates the game icon.
- Enlarges the loot pop-up window in the UI.
- Fixes an issue where, in certain circumstances, the comparison window could extend beyond the game borders in the UI.
- Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.
- Introduces small tweaks in the UI for gwent.
- Corrects some missing translations in localized versions.
- Rebinding of all keys is now available after switching on the 'Unlock Bindings' option in the Options\Key Bindings submenu.
- Corrects an issue in the dialogue system that might have caused dialogue looping in certain scenes.
- Fixes an issue with incorrect behavior of Wild Hunt warriors after they were affected by the Axii Sign.
- Corrects a bug that caused spontaneous combustion of gas clouds.
- 1280 x 720 resolution is now properly displayed as a valid resolution option.
- Fixes boat stuttering in cutscenes.
- Texture rendering quality for the high and ultra presets has been improved.
- Further improvements made in NVIDIA Hairworks performance.
- A few additional gwent cards are now available in the Prologue area.
- Fixes an issue where users with usernames incorporating non-
- Latin characters were unable to import saves from The Witcher 2.
- Includes a series of overall stability and performance improvements.
- Fixes issues related to alt + tabbing and minimizing the game window.
- Updates the game icon.
- Enlarges the loot pop-up window in the UI.
- Fixes an issue where, in certain circumstances, the comparison window could extend beyond the game borders in the UI.
- Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.
- Introduces small tweaks in the UI for gwent.
- Corrects some missing translations in localized versions.
*************************************************************
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
ahac ::
Nobenih quest bugov niso odpravili?![]()
Jaz trenutno naprej igram Witcher 2. Odkar sem nekje na sredini odnehal je minilo približno 2 leti. V tem času sem pozabil kaj točno sem delal in sem pri questu, kjer sem takrat končal, nekaj naredil v napačnem vrstnem redu... to mi je preprečilo, da bi ga delal naprej.
Kar hočem rečt: še quest bugov v Witcher 2 niso popravil.
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Zaenkrat najbolj čuden quest Ladies of The Woods ![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
SPOILER - Ladies of the Woods
Kaj se naredili s tistim duhom ,ki je ujet v drevo ste ga rešili ali ubili?
Tiste 3 sestre so adijo pamet
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
SPOILER - Ladies of the Woods
Kaj se naredili s tistim duhom ,ki je ujet v drevo ste ga rešili ali ubili?
Tiste 3 sestre so adijo pamet
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
scipascapa ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Zdaj sem hotel iti malo igrat pa ne morem, ker Geralt non stop škače v zrak
pa če imam priklopljen gamepad ali ne. Pa sem šel že dvakrat v igro in ven in še vedno isto.
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Eni imajo pač odpor do guide-a. Kar vzemi ne bo ti žal.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
connel ::
Ta bug s skakanjem se je tudi meni zgodil, kar naenkrat je začel to početi, pomagalo ni nič :(
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Eni imajo pač odpor do guide-a. Kar vzemi ne bo ti žal.
Kaj je pa tako strateskega v tej igri, da rabis guide? Combat, alchemy in crafting so ful poenostavli v primerjavi s prvim in drugim delom igre, potem imas pa se beastality, kjer ti tocno pise katero olje, sign ali bombo ponucat. Potem gre samo se za parry/dodge/attack timing.
Bolj simple kot to ne more bit. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Če že iz nekega čudnega razloga rabiš komplet guide za igro. Potem pač uporaniš zastonj google, ne pa 20€ halo...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Itak. Mas tolko skupnosti (reddit, yt, razni gaming forumi, clanki, guide-i) da pa to res ne nucas vec dandanes. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
A Beginner's Guide To The World Of The Witcher
http://kotaku.com/a-beginner-s-guide-to...
Tisti, ki prodaja na črno prepustnice zdraven tiste vasi je en kamp, kjer so banditi in v kletki imajo ujetega trgovca. Ko sem prvič bil tam so bili prevelik level, da bi ga rešil. Zdaj, ko imam pa dovolj velik level jih pa ni več ali pa občasno sta samo dva bandita ampak nobeden nima ključa. Je to bug ali je priložnost že splavala po vodi ?
http://kotaku.com/a-beginner-s-guide-to...
Tisti, ki prodaja na črno prepustnice zdraven tiste vasi je en kamp, kjer so banditi in v kletki imajo ujetega trgovca. Ko sem prvič bil tam so bili prevelik level, da bi ga rešil. Zdaj, ko imam pa dovolj velik level jih pa ni več ali pa občasno sta samo dva bandita ampak nobeden nima ključa. Je to bug ali je priložnost že splavala po vodi ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0f0x ::
scipascapa je izjavil:
m-power jaz sem ga takoj rešil :) level ni take panika, uporabi queen in ardi, igni.
Tudi jaz sem jih takoj premagal, ko sem prišel v to mapo, pa čeprav sta imela 2 sovražnika smrtni glavi. Sicer ni šlo v prvo, ampak sem jih pobil. Je kul, ko je malo težje in rabiš nekaj časa, da je borbe konec. Včeraj sem tudi pokončal Cockatrice z lvl 6, priporočen pa je 8. Sicer sem pa imel srečo, da je prijel efekt zastrupitve (Viper sword) in 2x ignite, z ignijem.
Všeč mi je tudi, ko vržeš bombo in včasih kakega tipsona dobesedno raztrga :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Daleč najbolj uporaben sign je Quen. Na rabiš nobenega parry, dodge, roll in podobne zadeve amaterskih bojevnikov
. Witcher ima magijo in Quen več kot nadomesti vso bojevniško obrambo.
Zakaj bi izgubljal čas z blokadami, izmikanjem in kotaljenjem naokoli, če pa se lahko magično zaščitiš in potem samo še mahaš.
Tudi za popolne bojevnike je zelo priporočljivo vložiti 9 točk v Magijo.
3 točke v navadni Quen, nato 3 točke v Axii, da odkleneš naslednjo stopnjo magije in potem še 3 točke v alternativni Quen.
Quen vedno aktiviraš še preden se spustiš v boj, tako da se ti stamina takoj napolni in imaš rezervo za naslednji magični spell.
Traja 30 sekund oziroma dokler ti ga ne sesujejo. V tem času ne dobivaš nobenih poškodb. Ko ti uničijo zaščito pač spet aktiviraš novo.
Če pa te prehudi sovražniki le poškodujejo in začneš izgubljati zdravje pa samo aktiviraš alternativni Quen, ki okoli tebe naredi zaščitno polje, ki te pozdravi vsakič ko te kdo poskuša udariti. Praktično stamino pretvoriš v zdravje. Zdraviš se lahko toliko časa, da vso stamino ne pretvotiš v zdravje.
Vse 3 magične skille (2x Quen in 1x Axii) aktiviraš skupaj z modrim mutagenom, da si še okrepiš magijo.
Axii 1. stopnje s tremi točkami pa tudi potrebuješ aktiviran, saj je močno koristen tako v boju kot v pogovorih. V pogovorih pa ti da še dodatno moč prepričevanja, ki jo brez aktivnega Axiija nimaš. Skratka v pogovorih imaš večkrat na voljo magično prepričevanje.
V boju pa je tudi močno koristen predvsem proti ljudem, ki te stalno blokirajo s ščitom ali z velikimi dvoročnimi sekirami. Tiste ponavadi lahko mahaš v neskončnost pa jih ne moreš poškodovati, če pa mu spustiš aktiviran Axii 1. stopnje bo pa popolnoma zmrznil, ne bo se več premikal in popolnoma se odpre. Potem ga ubiješ praktično z enim udarcem.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Zakaj bi izgubljal čas z blokadami, izmikanjem in kotaljenjem naokoli, če pa se lahko magično zaščitiš in potem samo še mahaš.
Tudi za popolne bojevnike je zelo priporočljivo vložiti 9 točk v Magijo.
3 točke v navadni Quen, nato 3 točke v Axii, da odkleneš naslednjo stopnjo magije in potem še 3 točke v alternativni Quen.
Quen vedno aktiviraš še preden se spustiš v boj, tako da se ti stamina takoj napolni in imaš rezervo za naslednji magični spell.
Traja 30 sekund oziroma dokler ti ga ne sesujejo. V tem času ne dobivaš nobenih poškodb. Ko ti uničijo zaščito pač spet aktiviraš novo.
Če pa te prehudi sovražniki le poškodujejo in začneš izgubljati zdravje pa samo aktiviraš alternativni Quen, ki okoli tebe naredi zaščitno polje, ki te pozdravi vsakič ko te kdo poskuša udariti. Praktično stamino pretvoriš v zdravje. Zdraviš se lahko toliko časa, da vso stamino ne pretvotiš v zdravje.
Vse 3 magične skille (2x Quen in 1x Axii) aktiviraš skupaj z modrim mutagenom, da si še okrepiš magijo.
Axii 1. stopnje s tremi točkami pa tudi potrebuješ aktiviran, saj je močno koristen tako v boju kot v pogovorih. V pogovorih pa ti da še dodatno moč prepričevanja, ki jo brez aktivnega Axiija nimaš. Skratka v pogovorih imaš večkrat na voljo magično prepričevanje.
V boju pa je tudi močno koristen predvsem proti ljudem, ki te stalno blokirajo s ščitom ali z velikimi dvoročnimi sekirami. Tiste ponavadi lahko mahaš v neskončnost pa jih ne moreš poškodovati, če pa mu spustiš aktiviran Axii 1. stopnje bo pa popolnoma zmrznil, ne bo se več premikal in popolnoma se odpre. Potem ga ubiješ praktično z enim udarcem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Daleč najbolj uporaben sign je Quen. Na rabiš nobenega parry, dodge, roll in podobne zadeve amaterskih bojevnikov.
Odvisno od situacije in kaj fightas. Quen je sicer uporaben, ampak je en hit in ga nimas vec in potem cakas da lahko spet castas, medtem bi pa lahko kak drug sign castal in naredil vec dmga. :)
Alt invade je se vedno najbolj uporaben move v igri. Ne trosi stamine in hitro lahko prides do udarca od vzadaj, ki naredi vec skode.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Seveda stamine niti slučajno ni dovolj, da bi kar mahal brez izmikovanja. Ker traja quen 30 sekund je dober kot backup, torej da se še vedno zmikuješ in stamino porabljaš za attack.
BTW, nikjer na internetu nisem našel koliko ti ena adrenalin točka procentualno poveča dmg meča? Namreč zaenkrat kurim adrenalin točke za dodatne spele, bom pa v kratkem spil clearance in ne mislim niti ene točke zapravit za general skile, ker bom raje imel v vseh slotih barvaste skile, da bodo mutageni dali večji bonus.
Pa a imam jaz pravo informacijo, da ti medium in heavy armor upočasni stamina regeneration? Torej če greš stamina build se ti bolj splača samo light armor tudi če NE aktiviraš pripadajočega general skila za light armor. Namreč tam pod state nisem opazil nobenga zmanjšanja stamine, ko sem en dl opreme zamenjal za heavy armor in zdaj ne vem če to sploh drži.
BTW, nikjer na internetu nisem našel koliko ti ena adrenalin točka procentualno poveča dmg meča? Namreč zaenkrat kurim adrenalin točke za dodatne spele, bom pa v kratkem spil clearance in ne mislim niti ene točke zapravit za general skile, ker bom raje imel v vseh slotih barvaste skile, da bodo mutageni dali večji bonus.
Pa a imam jaz pravo informacijo, da ti medium in heavy armor upočasni stamina regeneration? Torej če greš stamina build se ti bolj splača samo light armor tudi če NE aktiviraš pripadajočega general skila za light armor. Namreč tam pod state nisem opazil nobenga zmanjšanja stamine, ko sem en dl opreme zamenjal za heavy armor in zdaj ne vem če to sploh drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
BTW, nikjer na internetu nisem našel koliko ti ena adrenalin točka procentualno poveča dmg meča?
Ena tocka adrenalina = 10% damage increase (tako vsaj reddit pravi). :)
Pa a imam jaz pravo informacijo, da ti medium in heavy armor upočasni stamina regeneration?
Drzi. Saj je nekako logicno. Tezji armor, prej se zadihas. :p
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Mislim, da bi tisti, ki so tukaj najbolj proti priročniku, le tega kar rabili ![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
In regeneracija stamine se dejansko spreminja glede na armor, kar se tudi lepo pokaže med statistikami. V inventarju pritisneš tipko C in dobiš podrobne statistike. Tam spodaj je tudi regeneracija stamine med bojem in izven boja.
Če si nag ali z Medium armorjem je regeneracija stamine enaka. če oblečeš Light armor bo regeneracija opazno poskočila, če pa oblečeš Heavy armor pa se regeneracija opazno zmanjša.
Pa število točk v magiji tudi vpliva na hitrost regeneracije stamine.
Ponavadi je v RPGjih Light armor osnova težji armorji pa te upočasnjujejo. Tukaj pa je drugače in je Medium armor osnova, kot da si nag, Light armor te pa bolj pohitri kot če si nag![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Kar se pa tiče Quen aktivacij med bojem pa je treba seveda imeti skill "Reage Menagament". To je General skill (rumeni), ki ti omogoči, da med bojem ko ti zmanjka stamine namesto nje uporabiš Adrenalin točke.
Adrenalin točke so 3 in če si build prav sestavil (rabiš višji level) se ti Adrenalin napolni po parih udarcih in magijo se da praktično uporabljati ves čas.
Med drugim je korišten še skill "Adrenalin Burst", potem Battle trance veja med bojevniškimi skilli in pa seveda čim več točk v bojevniških skillih in boš imel ves čas polno adrenalina, z Reage Menagamentom pa boš potem lahko tudi ves čas castal magične spelle.
Zelo je pomembno ali uporabljaš lahko, srednjo ali težko opremo, tudi če ne uporabiš tistih splošnih skillov za specializacijo. Z njimi pa sploh, saj vpliva vsak posamezen kos opreme (obleka, hlače, škornji in rokavice). Se pravi vse gre krat štiri.
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
Quen je sicer uporaben, ampak je en hit in ga nimas vec in potem cakas da lahko spet castas"Reage Menagament" (glej spodaj)
Namreč tam pod state nisem opazil nobenga zmanjšanja stamine, ko sem en dl opreme zamenjal za heavy armor in zdaj ne vem če to sploh drži.Količina stamine je vedno 100. Spreminja se pa regeneracija stamine.
In regeneracija stamine se dejansko spreminja glede na armor, kar se tudi lepo pokaže med statistikami. V inventarju pritisneš tipko C in dobiš podrobne statistike. Tam spodaj je tudi regeneracija stamine med bojem in izven boja.
Če si nag ali z Medium armorjem je regeneracija stamine enaka. če oblečeš Light armor bo regeneracija opazno poskočila, če pa oblečeš Heavy armor pa se regeneracija opazno zmanjša.
Pa število točk v magiji tudi vpliva na hitrost regeneracije stamine.
Ponavadi je v RPGjih Light armor osnova težji armorji pa te upočasnjujejo. Tukaj pa je drugače in je Medium armor osnova, kot da si nag, Light armor te pa bolj pohitri kot če si nag
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Kar se pa tiče Quen aktivacij med bojem pa je treba seveda imeti skill "Reage Menagament". To je General skill (rumeni), ki ti omogoči, da med bojem ko ti zmanjka stamine namesto nje uporabiš Adrenalin točke.
Adrenalin točke so 3 in če si build prav sestavil (rabiš višji level) se ti Adrenalin napolni po parih udarcih in magijo se da praktično uporabljati ves čas.
Med drugim je korišten še skill "Adrenalin Burst", potem Battle trance veja med bojevniškimi skilli in pa seveda čim več točk v bojevniških skillih in boš imel ves čas polno adrenalina, z Reage Menagamentom pa boš potem lahko tudi ves čas castal magične spelle.
Zelo je pomembno ali uporabljaš lahko, srednjo ali težko opremo, tudi če ne uporabiš tistih splošnih skillov za specializacijo. Z njimi pa sploh, saj vpliva vsak posamezen kos opreme (obleka, hlače, škornji in rokavice). Se pravi vse gre krat štiri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Pozabil sem dodati še eno stvar glede armorja.
Iz Witcherjevih (zelenih) treh setov se glede na posamezne statistike lepo vidi sledeče:
Light armor (bojevnik) je v prvi vrsti namenjen uporabi bojevniških (rdečih) skillov. Osnova je Attack power.
Medium armor (čarovnik) je v prvi vrsti namenjen uporabi magičnih (modrih) skillov. Osnova je Sign intensity.
Heavy armor (tank) pa je v prvi vrsti namenjen uporabi alkimističnih (zelenih) skillov. Osnova je povečanje Adrenalina.
Iz Witcherjevih (zelenih) treh setov se glede na posamezne statistike lepo vidi sledeče:
Light armor (bojevnik) je v prvi vrsti namenjen uporabi bojevniških (rdečih) skillov. Osnova je Attack power.
Medium armor (čarovnik) je v prvi vrsti namenjen uporabi magičnih (modrih) skillov. Osnova je Sign intensity.
Heavy armor (tank) pa je v prvi vrsti namenjen uporabi alkimističnih (zelenih) skillov. Osnova je povečanje Adrenalina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Kar se pa tiče Quen aktivacij med bojem pa je treba seveda imeti skill "Reage Menagament". To je General skill (rumeni), ki ti omogoči, da med bojem ko ti zmanjka stamine namesto nje uporabiš Adrenalin točke.
Jaz rabim andrenalin za damage increase, tako da nekoga kilam v par zamahih, ne za stamino, ki ti je tako ne zmanjka, ce ne pretiravas z attacki in dodgas (ne rollas). :)
Drugace ti pa vse to, kar si napisal, pise v sami igri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
V bistvu je tale witcher leveling narejen tako, da je večino kombinacij dobrih, ni pravila. Pa tile general skili so bolj ali manj vsi early game, ker za praktično vsak general skil obstaja enakovredno dober skil iz osnovnih treh dreves, ki ti pa kot bonus da še dodatna statse(adrenalin,sign itensity), v late game pa ti da še konkreten bonus iz mutagena, ko imaš same great mutagene. Tak da perfekten build dejansko v early do medium uporablja tudi general skile, v middle/late pa se uporabi clearence potion in se gre v mutagen-only skile, kjer paziš, da so zraven mutagena skili iste barve. Ok morda je kaka izjema, recimo ultra-caster build bo vseeno rabil general skil, ki adrenalin točke uporabi za castanje, ker izven tega so adrenalin točke namenjene fighting skilom. Oziroma za early/medium, dokler ne dobim kakih fighting tehnik, ki zahtevajo adrenalin je tudi za mene ta skill neprecenljiv, čeprav imam 66& combat/33%sign build.
Nad lvl30 ni več nekega napredka, dodatne ability points porabiš za kake boljše skile, kar pomeni da kakšne slabše moraš dati ven, ker je omejitev 12. Torej je napredek minimalen. Tudi questi kolikor sem gledal imajo skaling do lvl30 ravno zaradi tega.
Nad lvl30 ni več nekega napredka, dodatne ability points porabiš za kake boljše skile, kar pomeni da kakšne slabše moraš dati ven, ker je omejitev 12. Torej je napredek minimalen. Tudi questi kolikor sem gledal imajo skaling do lvl30 ravno zaradi tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Tudi questi kolikor sem gledal imajo skaling do lvl30 ravno zaradi tega.
Ne vem kaj misliš s tem. Questi in sovražniki gredo do level 50, Geralt pa menda vse do level 70.
No pa sem danes res prvič videl eno stvar čez lvl30. Ampak questi in sovražniki med 30-50 leveli so najbrž bolj ali manj enako težki, že pri lvl 30 zapolneš vse slote za skile.
Sicer pa po 60 urah šele lvl 18, bo čas za večjo pavzo počasi:) Zadeva je res intense, zgodbe in cutscenov je do zdaj bilo več kot v marsikaterem RPGju v celotni igri. Ne morem verjet da je možno naredit tak velik špil brez enega samega questa/karakterja, ki ne bi imel vsaj malo globine(to so contractsi), sidequesti pa imajo celo konkretno zgodbo/globino.
Pa moram reči da marsikje podoživljam preko dialogov prebrane kjige. V bistvu je več reference na knjige kot na Witcher 1 in 2.
@yayo, je možno ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
Lol, bi moral vprašati, če je mogoče in kako to narediti. Ker nikjer ne najdem nastavitve, Broken bones mi trenutno kar gre pa bi rad videl kako je na Death March.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
Se opravičujem, sem našel. Prvo moraš naložit save, šele potem se v opcijah pokaže možnost spremembe težavnosti. I am butely.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Verjetno me bo kdo ozmerjal z Noobom
, ampak tole zna komu koristiti.
Namreč, šele danes sem opazil, da vprašaji na mapi niso tam po defaultu kar od začetka.
Ko pridemo na novo mapo je ta prazna in vprašaji se na mapo dodajajo na več načinov:
- S prebiranjem obvestil na obvestilnih tablah. Pametno je obiskati table po večkrat, ker se dodajajo nova obvestila.
- S poslušanjem pogovorov med prebivalci.
- Z direktnimi pogovori s prebivalci.
- S prebiranjem knjig in listkov, ki jih najdemo naokoli.
- In seveda s questi.
Tako, da se ne bo kdo čudil, ko bo prvič prišel na Skellige otočja in bo mapa popolnoma brez vprašajev
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Namreč, šele danes sem opazil, da vprašaji na mapi niso tam po defaultu kar od začetka.
Ko pridemo na novo mapo je ta prazna in vprašaji se na mapo dodajajo na več načinov:
- S prebiranjem obvestil na obvestilnih tablah. Pametno je obiskati table po večkrat, ker se dodajajo nova obvestila.
- S poslušanjem pogovorov med prebivalci.
- Z direktnimi pogovori s prebivalci.
- S prebiranjem knjig in listkov, ki jih najdemo naokoli.
- In seveda s questi.
Tako, da se ne bo kdo čudil, ko bo prvič prišel na Skellige otočja in bo mapa popolnoma brez vprašajev
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Amdforce ::
Je ze kdo naletel na Lesherja v gozdu?
Je level 20 nek na polovici lajfa pa poklice 2 warga ki nosita level?? Oznako.
Lesherja bi komot dokoncau ker je predvidljiv, teh wargov pa se ne otresem nikakor, tudi damagea bolj malo naredim.
Je level 20 nek na polovici lajfa pa poklice 2 warga ki nosita level?? Oznako.
Lesherja bi komot dokoncau ker je predvidljiv, teh wargov pa se ne otresem nikakor, tudi damagea bolj malo naredim.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Ja jaz sem naletel na tega lesherja z vargi ko sem bil lvl 15. V drugo mi je nekak ratal jih fentat. Je kar izziv toliko večji lvl napast;) Kak hud decotion se splača spit.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
5pellfire ::
Kaj še komu kaže robove senc tako kot na sliki ...da se vidi grda pixlasta mreža namesto lepe sence.
Grafično imam GTX970, nastavitve na ultra. Se pa to spreminja ko z miško obračam pogled??
Grafično imam GTX970, nastavitve na ultra. Se pa to spreminja ko z miško obračam pogled??
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 5pellfire ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
5pellfire ::
Ja zadnje (352.86). Fora je da tega nisem prej opazil, sem pa danes na novo štartal.
Mogoče kak mod zajebava. Bom probal reinštalirat da vidim če bo to rešilo probleme.
Mogoče kak mod zajebava. Bom probal reinštalirat da vidim če bo to rešilo probleme.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
CD Projekt Red has announced the contents of the third and fourth free DLC bundles coming to The Witcher 3 later this week.
http://www.ign.com/articles/2015/05/27/...
A ti DLC-ji se avtomatsko posnamejo na Steam pod igro ali moraš sam?
http://www.ign.com/articles/2015/05/27/...
A ti DLC-ji se avtomatsko posnamejo na Steam pod igro ali moraš sam?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
Za steam ne vem, na GOG morš sam, ker ko enkrat vključiš DLC v špil, ni več poti nazaj (vsaj za prvi DLC je tk).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yoco ::
Je ze kdo naletel na Lesherja v gozdu?
Je level 20 nek na polovici lajfa pa poklice 2 warga ki nosita level?? Oznako.
Lesherja bi komot dokoncau ker je predvidljiv, teh wargov pa se ne otresem nikakor, tudi damagea bolj malo naredim.
Jz sem tudi prišel do tega, pa sem si mislu, ker izi fajt, k me sploh oplazu ni, sam naenkrat okol mene 5 vargov
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Igre | 291272 (384) | michale |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 33759 (578) | oo7 |
» | The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 95868 (65084) | yoco |