Forum » Problemi človeštva » Stavka javnega sektorja
Stavka javnega sektorja
antrim ::
> Prvo kot prvo sistemski administrator s srednješolsko izobrazbo nima nobene odgovornosti
Wrong
> Ti verjetno pozabljaš, da gre tale človek ob 14h iz službe najpozneje ob 15h.
Ti verjetno pozabljaš, da do takrat (načeloma) oddela 8 ur.
> Potem pa vprašaj sistemskega administratorja iz gospodarstva če gre kakšen dan pre 18h domov? Zelo redko.
Aja? Poznam jih precej. Preveč ur nabijajo samo tisti, ki imajo problem s takšno ali drugačno organizacijo ali pa pomanjkljivo znanje. Realno trajno preobremenjenih je malo.
> Potem pa ga še vprašaj če bi za 200€ manj delal v JS? Seveda.
Wrong.
> Ker bi šel domov ob 14h ali 15h in bil cel dan prost ali pa bi imel sigurno še popoldanski s.p. in bi tistih 200€ vsaj 3x pokril.
In kaj je s tem rešil? Več ur dela za malo večji izplen. Grejt sakses. Jaz recimo težim k temu, da svojo uro prodam čim dražje in mi obenem ni cilj stalno delati deset ur na dan. Prosti čas namreč raje namenjam družini in hobijem ter dodatnemu izobraževanju.
> Druga stvar pa ki je, je ta, da vse večje odločitve sprejmejo po posvetih z zunanjimi svetovalci in že prej uporabljenih modelih in je bolj malo odgovornosti na vseh teh administratorjih v JS.
Tu je veliko sivo polje. O tem bi lahko razpravljali ad nauseam. Dejstvo je, da jih je iz različnih razlogov večina res (sploh po ministrstvih) bližje profilu administrativnega delavca kot pa sistemskega administratorja.
Wrong
> Ti verjetno pozabljaš, da gre tale človek ob 14h iz službe najpozneje ob 15h.
Ti verjetno pozabljaš, da do takrat (načeloma) oddela 8 ur.
> Potem pa vprašaj sistemskega administratorja iz gospodarstva če gre kakšen dan pre 18h domov? Zelo redko.
Aja? Poznam jih precej. Preveč ur nabijajo samo tisti, ki imajo problem s takšno ali drugačno organizacijo ali pa pomanjkljivo znanje. Realno trajno preobremenjenih je malo.
> Potem pa ga še vprašaj če bi za 200€ manj delal v JS? Seveda.
Wrong.
> Ker bi šel domov ob 14h ali 15h in bil cel dan prost ali pa bi imel sigurno še popoldanski s.p. in bi tistih 200€ vsaj 3x pokril.
In kaj je s tem rešil? Več ur dela za malo večji izplen. Grejt sakses. Jaz recimo težim k temu, da svojo uro prodam čim dražje in mi obenem ni cilj stalno delati deset ur na dan. Prosti čas namreč raje namenjam družini in hobijem ter dodatnemu izobraževanju.
> Druga stvar pa ki je, je ta, da vse večje odločitve sprejmejo po posvetih z zunanjimi svetovalci in že prej uporabljenih modelih in je bolj malo odgovornosti na vseh teh administratorjih v JS.
Tu je veliko sivo polje. O tem bi lahko razpravljali ad nauseam. Dejstvo je, da jih je iz različnih razlogov večina res (sploh po ministrstvih) bližje profilu administrativnega delavca kot pa sistemskega administratorja.
Daedalus ::
Potem pa vprašaj sistemskega administratorja iz gospodarstva če gre kakšen dan pre 18h domov? Zelo redko.
Nekdo, ki konstano štanca nadure, dela nekaj hudo narobe. Ali pa podjetje, v katerem dela, dela nekaj hudo narobe.
Druga stvar pa ki je, je ta, da vse večje odločitve sprejmejo po posvetih z zunanjimi svetovalci in že prej uporabljenih modelih in je bolj malo odgovornosti na vseh teh administratorjih v JS.
To je pa zato, ker je model dela v JS fucked. JS noče meti lastnih strokovnjakov, ker so le-ti ovira pri sklepanju poslov pod mizo in z vnaprej izbranimi ponudniki. JS pri nas ne dela na lastnih kompetencah... ker so s strani političnih podtaknjencev, ki morajo rihtat biznis tapravim po diktatu političnega vrha, nezaželene.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
TESKAn ::
V JS (pa verjetno tudi na splošno) imaš dva tipa administratorjev. Prvi zna naredit, za kar je plačan in stremi k temu, da sistem dela, kot more in lahko delo poteka nemoteno. Drugi nima pojma, zanj je vse ali prezakomplicirano ali se ne da naredit, stremi pa k čim več poslom z zunanjimi "izvajalci", ki so po naključju njegovi kolegi.
Zdej naj mi pa zagovorniki uravnilovke povedo, kateri tip administratorja bo ostal in kateri bo šel, če vsem znižamo plačo za polovico.
Zdej naj mi pa zagovorniki uravnilovke povedo, kateri tip administratorja bo ostal in kateri bo šel, če vsem znižamo plačo za polovico.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Matako ::
Odgovor: verjetno bo prej šel Tip 2. Zakaj?
- Ker se Tip 2 na svoje delo ne spozna, mu je edina motivacija plača za razliko od Tipa 1, ki mu je tudi zadovoljstvo ob opravljenem delu ali celo predvsem to.
- Tip 2 je iznajdljivejši. V to ga sili ravno njegova nesposobnost, zaradi katere razvije palmuderske tehnike tipa Wally iz Dilberta s katerimi se z lahkoto sprehodi mimo predvidljivo retardiranih HR testov in intervjujev. Tipa 1 ponavadi zjebe, da je preveč pošten. Dobrota je sirota.
Poleg tega je že to, da tip 2 najdeš povsod in jih je ogromno dober indikator, da so čisto dovolj proaktivni glede iskanja zaposlitve...
- Ker se Tip 2 na svoje delo ne spozna, mu je edina motivacija plača za razliko od Tipa 1, ki mu je tudi zadovoljstvo ob opravljenem delu ali celo predvsem to.
- Tip 2 je iznajdljivejši. V to ga sili ravno njegova nesposobnost, zaradi katere razvije palmuderske tehnike tipa Wally iz Dilberta s katerimi se z lahkoto sprehodi mimo predvidljivo retardiranih HR testov in intervjujev. Tipa 1 ponavadi zjebe, da je preveč pošten. Dobrota je sirota.
Poleg tega je že to, da tip 2 najdeš povsod in jih je ogromno dober indikator, da so čisto dovolj proaktivni glede iskanja zaposlitve...
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
TESKAn ::
Misliš, da bo tip 2 v izven javnega sektorja lahko pri kolegih naročal stvari, ki jih firma dejansko ne rabi?
Moj point (mogoče ne ravno najbolje predstavljen) je, da nekateri svojo službico v JS izkoriščajo za dodatne zaslužke in tak si preprosto kompenzira znižanje plače. Od korita pač ne greš, če imaš način, da dobiš ven še kako porcijo poleg odmerjene.
Moj point (mogoče ne ravno najbolje predstavljen) je, da nekateri svojo službico v JS izkoriščajo za dodatne zaslužke in tak si preprosto kompenzira znižanje plače. Od korita pač ne greš, če imaš način, da dobiš ven še kako porcijo poleg odmerjene.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Matako ::
Misliš, da bo tip 2 v izven javnega sektorja lahko pri kolegih naročal stvari, ki jih firma dejansko ne rabi?
Dela to ravno zdaj. Poznam primere, ja. Top secret varianta. V večjih podjetjih to sploh ni problem.
Ne skrbi za Tip 2, on se bo že znašel povsod.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
TESKAn ::
Se pravi tudi, če mu prepolovijo plačo v JS se bo znašel in si nadomestil "izpad dohodka".
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Matako ::
Se pravi tudi, če mu prepolovijo plačo v JS se bo znašel in si nadomestil "izpad dohodka".
Glej saj pravim... iznajdljivi mofoti so to.
Plus, ker bolj malo delajo tisto, kar bi morali... imajo precej časa za iskanje raznoraznih alternativ. ;)
Tip 1 pa gara medtem.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Pithlit ::
Nova cvetka iz JU. Dejansko 'desna roka' (ena upravna enota) ne ve kaj počne 'leva' (druga upravna enota)... 'glava' (MNZ) ne ve pa ne kaj počne 'desna roka' ne 'leva' roka. Vsej informacijski povezanosti navkljub: "mi tukaj vpišemo v bazo in se povsod drugje vidi!"
Popolnoma enak postopek voden različno na dveh UE: v eni odobren (in pravnomočen) v roku dveh dni... v drugi zavrnjen po 16ih dneh. MNZ nima pojma kaj se dogaja in za prvi primer (sprožen 24.1., pravnomočen 26.1.) sploh ne vedo ter za drugi primer (30.1.) svetujejo da se ga ustavi.
Đizs smo učinkoviti. Zdaj pa ne vem a so krivi premalo plačani sistemci, zunanji izvajalci ali glupi uradniki. Me pa sicer ne briga... nekdo si svoje plače v tej zgodbi ne zasluži!
*edit* izgovor MNZ-ja je da so UE v svojih odločitvah samostojne!
Popolnoma enak postopek voden različno na dveh UE: v eni odobren (in pravnomočen) v roku dveh dni... v drugi zavrnjen po 16ih dneh. MNZ nima pojma kaj se dogaja in za prvi primer (sprožen 24.1., pravnomočen 26.1.) sploh ne vedo ter za drugi primer (30.1.) svetujejo da se ga ustavi.
Đizs smo učinkoviti. Zdaj pa ne vem a so krivi premalo plačani sistemci, zunanji izvajalci ali glupi uradniki. Me pa sicer ne briga... nekdo si svoje plače v tej zgodbi ne zasluži!
*edit* izgovor MNZ-ja je da so UE v svojih odločitvah samostojne!
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Pithlit ::
Ni važno. Važno je da je naša javna uprava izredno neučinkovita... še manj pa konsistentna. MNZ kott glava pa ne izvaja nobenega nadzora.
Life is as complicated as we make it...
Matek ::
Nobena od takšnih točk ni direkten argument v prid velikim rezom v JU, temveč kot so povedali že mnogi pred mano, predvsem reformam (ki se jih žal kar tako, čez palec in brez podrobne analize, ne da izvesti).
Tudi podporniki zasebnega zdravstva so strašno veseli, ko lahko kažejo s prstom na ogromne čakalne vrste in podobne pomanjkljivosti javnega zdravstva, pa je v resnici to lažen argument, če se ga prodaja kot izgovor, da je edina možna rešitev privatizacija.
Tudi podporniki zasebnega zdravstva so strašno veseli, ko lahko kažejo s prstom na ogromne čakalne vrste in podobne pomanjkljivosti javnega zdravstva, pa je v resnici to lažen argument, če se ga prodaja kot izgovor, da je edina možna rešitev privatizacija.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Pithlit ::
Jaz ne zagovarjam rezov. Ne v zdravstvu, ne v JU, ne v šolstvu... zagovarjam pa povečanje učinkovitosti - ker nekega viška učinkovitosti ni v praktično nobenem delu JS. Je pa JU čisto na dnu.
Se pa strinjam. Mnogo problemov je sistemskih. Sindikati pa s temi stavkami in vsesplošnemu uporu proti vsakršnim spremembam ne pomagajo ama ništa.
Se pa strinjam. Mnogo problemov je sistemskih. Sindikati pa s temi stavkami in vsesplošnemu uporu proti vsakršnim spremembam ne pomagajo ama ništa.
Life is as complicated as we make it...
dstr17_ ::
En način kako pritisniti na ljudi, ki so odgovorni za to, da se za isti postopek enkrat izda pozitivna odločba enkrat pa se zavrne, je to, da se stvar spravi v medije in vse odgovorne javno izpostavi. Ko je enkrat stvar v javnosti so ljudje veliko bolj pazljivi pri svojem početju in si ne privoščijo takšne šlamparije.
Pithlit ::
Ja. Hkrati je pa tisti ki stvar spravi v medije dodatno šikaniran...
Life is as complicated as we make it...
dstr17_ ::
Lahko jo spravi anonimno. Sicer pa je "nič ne vidim nič ne slišim" škodljiva metoda. Enkrat se je pač potrebno izpostaviti. Pred enako dilemo so tudi protestniki. Pa še nekaj: kaj pa ko bo uslužbenec JU sam rabil neko storitev na UE? Takrat bo tudi sam žrtev tega kaotičnega dogajanja.
Pithlit ::
Oh brez skrbi. "nič ne vidim nič ne slišim" nekako ni v mojem repertoarju. Zadeva je bila predana varuhu človekovih pravic.
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Delovno mesto prihodnosti: Svetovalec za podnebne spremembe (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12043 (10220) | Phantomeye |
» | Vlada vs. sindikatiOddelek: Loža | 2287 (1909) | Spy |
» | Ima Slovenija prevelik javni sektor? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 84144 (79728) | lexios |