Forum » Znanost in tehnologija » Hybrid Air compressed cars
Hybrid Air compressed cars
Sarkozy ::
Hibridni pogonski sklop, ki namesto električnega motorja za pogon uporablja stisnjen zrak.
Namesto električnega motorja hidravlična črpalka in motor za stisnjen zrak.
Hybrid Air
video_youtube
to bo moj naslednji avto...
Namesto električnega motorja hidravlična črpalka in motor za stisnjen zrak.
Hybrid Air
video_youtube
to bo moj naslednji avto...
Ils sont fous ces Slovenes!
vostok_1 ::
Hmm...
Sicer baterija na stisnjen zrak ima manjšo gostoto energije, je pa vrjetno krepko cenejša. Morda za mestno vožnjo tam do 10km, bi se morda clo splačalo. Še posebej ker litij bo sam še gor šou.
Vsekakor zanimiva intermediate ideja. do nečesa boljšega.
Sicer baterija na stisnjen zrak ima manjšo gostoto energije, je pa vrjetno krepko cenejša. Morda za mestno vožnjo tam do 10km, bi se morda clo splačalo. Še posebej ker litij bo sam še gor šou.
Vsekakor zanimiva intermediate ideja. do nečesa boljšega.
onitam ::
Ko sem pred nekaj leti rekel, da bi stisnjen zrak lahko poganjal avtomobil so me imeli za bebca.
Ne da bi imel kaj proti hibridnim avtomobilom, ampak hibrid še vedno ne laufa brez fosilnih goriv.
Kake študije, dejstva o tem Hybrid Air? Ali gre zgolj samo za idejo za prototip, ki jih je že nešteto veliko?
Ne da bi imel kaj proti hibridnim avtomobilom, ampak hibrid še vedno ne laufa brez fosilnih goriv.
Kake študije, dejstva o tem Hybrid Air? Ali gre zgolj samo za idejo za prototip, ki jih je že nešteto veliko?
bleh
Zgodovina sprememb…
- spremenil: onitam ()
vostok_1 ::
Ko sem pred nekaj leti rekel, da bi stisnjen zrak lahko poganjal avtomobil so me imeli za bebca.
Ne da bi imel kaj proti hibridnim avtomobilom, ampak hibrid še vedno ne laufa brez fosilnih goriv.
Kake študije, dejstva o tem Hybrid Air? Ali gre zgolj samo za idejo za prototip, ki jih je že nešteto veliko?
Če je cena zelo blizu običajnemu, vzdrževanje pa ni pretirano...potem bi kar šou v prodajo.
mat xxl ::
Zelo dobra tema, mislim, da je indijski Tata že naredil tak delujoči prototip njihovega malega vozila , žal pa ne najdem linka.
krneki0001 ::
Tole je hotel znanec delat v Beli krajini. Z vso francosko dokumentacijo (en povhen prtljažnik starega golfa 3) je hodil od poncija do pilata, a mu tega niso pustili izvesti (pa bi s tem zagarantiral 500 delovnih mest).
Je pa zanimiva zadeva, ampak vseeno rabiš zraven ali elektriko ali pa motor na dizel ali bencin + plin. Domet takega avta je okoli 100km, če imaš pa še dodaten agregat notri pa malo dlje (agregat je za filanje zraka v rezervar).
Je pa zanimiva zadeva, ampak vseeno rabiš zraven ali elektriko ali pa motor na dizel ali bencin + plin. Domet takega avta je okoli 100km, če imaš pa še dodaten agregat notri pa malo dlje (agregat je za filanje zraka v rezervar).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Unknown_001 ::
Spet vprašanje, koliko se splača. Ti da stisneš zrak moraš nekaj energije vložit, da črpalka doseže primerno kompresijo zraka v kanistru. Ker potem je že spet bolj smiselno na elektromotor it.
first_line ::
Ko sem pred nekaj leti rekel, da bi stisnjen zrak lahko poganjal avtomobil so me imeli za bebca.
Ne da bi imel kaj proti hibridnim avtomobilom, ampak hibrid še vedno ne laufa brez fosilnih goriv.
Kake študije, dejstva o tem Hybrid Air? Ali gre zgolj samo za idejo za prototip, ki jih je že nešteto veliko?
Smejali so se ti iz istega razloga, kot se ti smejimo danes.
Magic1 ::
Koliko kWh pa sploh da shranit v rezervarju prostornine povprečnega prtlažnika(ne pozabit odštet volumen materjala rezervarja)?
Magic
krneki0001 ::
Tukaj pride tank po sredini avta in ta tank je 300 litrov in pod pritiskom okoli 300 barov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Go-ahead ::
Če me spomin ne vara imajo vsa orodja na stisnjen zrak izredno slabe izkoristke. Ne vem zakaj bi bilo pri avtomobilih drugače? Za dosečt 300 barov rabiš že konkreten kompresor.
WarpedGone ::
Koliko kWh pa sploh da shranit v rezervarju prostornine povprečnega prtlažnika(ne pozabit odštet volumen materjala rezervarja)?
Vprašanje je tudi, kolk kWh moraš vršt stran, da nekih drugih kWh stlačiš v kanister.
Poleti ti tak pogon zagotavlja energetsko brezplačno klimo (ekspandiran plin iz okolice 'vleče' toplo), pozimi maš pa obup od zmrzovanja motorja al ga pa ogrevaš s fosilnimi gorivi, kar je svojevrsten fail.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Ko ga boš filal, se bo tank konkretno segrel! Poleti zna bit kar fajn problem. Pogonsko sredstvo se bo pa ob uporabi tudi ohladilo zelo konkretno.
Še vedno ni noben naavedel, koliko energije zmore teh 300l na 300barih.
Še vedno ni noben naavedel, koliko energije zmore teh 300l na 300barih.
Magic
T0RN4D0 ::
S temperaturami je kar problem pri teh rečeh ja.
Iz wikija toliko o gostoti energije:"Thus if 1.0 m3 of ambient air is very slowly compressed into a 5-liter bottle at 200 bar, the potential energy stored is 583 kJ (or 0.16 kWh). A highly efficient air motor could transfer this into kinetic energy if it runs very slowly and manages to expand the air from its initial 200 bar pressure completely down to 1 bar (bottle completely "empty" at ambient pressure). This is practically impossible and if the bottle is emptied down to 10 bar, the energy extractable is about 330 kJ. "
Se pravi 5l @ 200 bar =0.16kwh teoretičnih, ven jih lahko dobiš pa polovico. Če imaš 300l tank @ 200 bar je to 10kwh. 15 če nafilaš na 300bar.
Energije toliko kot v litru bencina, za vse tiste ki se sprašujete zakaj ni takšnih avtov na cesti.
Iz wikija toliko o gostoti energije:"Thus if 1.0 m3 of ambient air is very slowly compressed into a 5-liter bottle at 200 bar, the potential energy stored is 583 kJ (or 0.16 kWh). A highly efficient air motor could transfer this into kinetic energy if it runs very slowly and manages to expand the air from its initial 200 bar pressure completely down to 1 bar (bottle completely "empty" at ambient pressure). This is practically impossible and if the bottle is emptied down to 10 bar, the energy extractable is about 330 kJ. "
Se pravi 5l @ 200 bar =0.16kwh teoretičnih, ven jih lahko dobiš pa polovico. Če imaš 300l tank @ 200 bar je to 10kwh. 15 če nafilaš na 300bar.
Energije toliko kot v litru bencina, za vse tiste ki se sprašujete zakaj ni takšnih avtov na cesti.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Magic1 ::
Zdaj pa si lahko izračunajo, še koliko bi 300l tank tehtal, ki zmore to. Koliko literske so une jeklenke za varit(tavelke) in koliko pritiska zdržijo? Pa še vprašajte se, kdo bi na teh bombah sedel.
Magic
dzinks63 ::
Če je zadeva v voznem stanju in se kot testira, potem so večino primarnih zadev rešili, drugače pa nekaj več o tem projektu: car that runs on air: Peugeot Citroen unveil new 117mpg hybrid
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
WarpedGone ::
Runs on air?
Ne, laufa na nafto, le energija se zapakira v stisnjen plin nad normalni tlak. Izgub da glava peče.
Ne, laufa na nafto, le energija se zapakira v stisnjen plin nad normalni tlak. Izgub da glava peče.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | So prihodnost "betonske baterije"? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 25491 (21105) | vostok_1 |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58539 (52865) | Jackass |
» | In osmi dan je Audi ustvaril dizel iz vode in zraka (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 43036 (29829) | Spajky |
» | Avto na stisnjen zrakOddelek: Znanost in tehnologija | 3945 (3093) | Thomas |
» | Avtomobil s pogonom na zrak (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10706 (8823) | sidd |