» »

Avtomobil s pogonom na zrak

Avtomobil s pogonom na zrak

1
2
»

Matev ::

aha
termoelektrarna pa mnogo manj onesnažuje od nafte ki jo črpajo iz zemlje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

dzinks63 ::

:)) Saj ne dobiš vse elektrike iz TE. So tudi HE in JE. TE bodo obratovale, pa če bomo pumpali zrak v avtomobile ali pa ne. Tako da tukaj ni nekega zla in se nič ne spremeni..

T0RN4D0 ::

Ja sej res, če bi na obstoječo el infrastrukturo obesl še par miljonov takih kompresorjev ni treba nč povečat proizvonje energije, ane? :)

Sej ne rečem da zna bit shranjevanje energije v tej obliki mogoče dobra rešitev, samo ne si delat utvar da se bomo zdej na zrak fural. Princip je isti ko da bi doma recimo navil eno dost močno vzmet, ki bi bla pol sposobna poganjat avto 300km... pa bi lahk rekl da še zraka ne rabmo, da se kr zastonj furamo. :\

darkolord ::

Sej noben ne govori o zastonj vožnji... Ampak vožnja na elektriko (in na nekaj, kar lahko pridobiš samo z uporabo elektrike, pa najsi bo to stisnjen zrak ali vzmet) je lahko precej bolj učinkovita kot na bencin/dizel. Emisije so verjetno tudi precej manjše (kaj bolj onesnažuje okolje: termoelektrarna al 25 tisoč avtomobilov?)

kekz ::

(kaj bolj onesnažuje okolje: termoelektrarna al 25 tisoč avtomobilov?)

Zelo odvisno od goriva. Če TE rabi npr. istrski antracit, potem zagotovo onesnažuje veliko bolj od avtomobilov.

Pa tudi, če to isto vprašaš Zasavce ali Šalečane, lahko dobiš eni dve okoli ušes. >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

BigWhale ::

Pogovarjati se treba o nuklearkah, ne o neki TE svinjariji.

gruntfürmich ::

sj morda pa bo res nekaj na tem, z avtom na stisnjen zrak. morda bomo videli hibrid, ki bi avto čez mesto gnal stisnjen zrak, na dolgi turi pa motor z notranjim zgorevanjem.
in najbolj učinkovito bi bilo, da bi si kr sam motor pripravljal stisnjen zrak. bi lahko vsaj delal pri optimalnem izkoristku, ko bi polnil rezervoar. alternativa temu je seveda hibrid z baterijo. ker pa le-tega nekako ni v široki uporabi, ne vem zakaj, upam da se bodo vsaj ti zračno-hibridni prijeli, če se izkaže da so bolj zeleni od navadnih avtomobilov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

sidd ::

BW ma prav. Treba je misliti na nuke, ne pa TE ter ostali crap...Tako dobimo relativno čisto energijo, katero potem "delimo" okoli.
no idea for signature
signed
I

TESKAn ::

Ja, mislit na nuke...imaš dve možnosti. Ali si na seznamu 'malopridnih' držav in ti grozijo sankcije, če boš kako skušal zgradit, če pa nisi, imaš pa kup zelenih, ki se ti bodo priklenili na vsak tovor materiala za gradnjo elektrarne.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

dzinks63 ::

:)) Tudi pri nas je še ena JE v planu, ker ta se bo čez nekaj let zaprla in takrat jo bo potrebno nadomestiti. TE pa mislim , da se novih ne bo gradilo, če že , se bodo te sedanje posodabljale.
Ti zeleni ali karkoli so že, pa tak imajo čudne izpade, zadnjič so terence po mestih mazal z blatom.

JurijTurnsek ::

največja prednost je kapaciteta, ker te tak avto lahko pripelje veliko dlje kot pa električni, ki ga omejuje kapaciteta baterij... če je energijski izkoristek popolnoma enak električnemu avtomobilu, je zrak še vedno zmagovalec...

to pa da elektrika pride iz nič pa si dandanes redko kdo dela utvare...
http://www.slatnaskejta.com

kekz ::

Obstajajo tudi še druge alternative.
Nekoč sem bral, da so nekje preizkušali javni prevoz s pogonom na vztrajnik. Na končni postaji so avtobusu pospešili vrteči se vztrajnik, ki je potem poganjal vozilo na celi poti.

Calligula ::

Elektrika oz razvoj sistemov, ki se nanjo naslanjajo kot na vir je dober, ker bo le bolj in bolj prakticna njena uporaba v prihodnje. Veliko pa je tudi njenih virov, ki so danes skoraj povsem neizkorisceni. Soncna energija, plimovanje,..

Tudi danasnji hibridi, ce ga kupite danes, bodo v prihodnje lahko delali z veliko manjsimi in lazjimi aftermarket baterijami, ko bodo te na voljo.

Razvijajo tudi barve, ki vsebujejo soncne celice in se polno nacinov, ki omogocajo izrabo do sedaj neizkoriscenih nacinov pridobivanja elektricne energije. Vmes se ze dobi folije z soncnimi celicami za vozila. Med cca 2000 in 4000 USD stanejo folije, ki Priusu dnevno zagotavljajo cca 20 kilometrov na soncni pogon. To ze sedaj.

Tehnologija baterij je se precejsnje ozko grlo ampak napredek je konstanten.

BigWhale ::

> Nekoč sem bral, da so nekje preizkušali javni prevoz s pogonom na
> vztrajnik. Na končni postaji so avtobusu pospešili vrteči se
> vztrajnik, ki je potem poganjal vozilo na celi poti.

flywheel for the win! ;) Tako kot avtomoblicki mojiih otrok. ;>

Roadkill ::

Eno vprašanje:

Če filamo rezervoar na 300 barov, porabimo za vsak dodatni kubični meter vedno več energije. Je to res?

Ker potem to pomeni, da gre veliko energije v luft samo zato, ker se rezervoar vedno bolj upira polnjenju.
Ker mašina gotovo dela pri precej nižjem tlaku in tako ne izkorišča 300ih barov.


Imam prav?
Ü

WarpedGone ::

Maš prav. Dodatna velika izguba je še ogrevanje zraka, ki se ga stiska. Vso tisto topoloto je potrebno odvest stran.
Trenutno ne najdem 'energetske gostote' rezervoarja stistnjenega plina. Sem jo pa nekoč že videl. Zgleda precej kilavo naspram alternativam. U praksi to pomeni, da je doseg zanič, pa še moč pa hudo variabilna - dokler maš visok pritisk je tudi moč visoka. S padanjem pritiska u rezervoarju pa nujno upada tudi maksimalna moč.
Zbogom in hvala za vse ribe

Azrael ::

@kekz:

Na Švedskem so v 70. letih so polagali upe na avtobuse na vstrajnik. Avtobus bi navili na začetku vožnje in se bi potem še malo polnil na avtobusnih postajah. Problem, ki je zaključil kariero takega avtobusa je bil par ton težak vstrajnik in žiroskopski efekt, ki ga je povzročal.

Ubogi ležaji vstrajnika in obupne lastnosti vozila pri zavijanju ali pri vožnji po neravninah.
Nekoč je bil Slo-tech.

darkolord ::

Eden od glavnih razlogov, da se "gyrobusi" niso prijeli je v verjetno bil v kar veliki porabi energije (toliko kot dizelski s porabo 30l/100km, oziroma nekajkrat več kot električni), predvsem glede na svojo velikost oziroma število potnikov

kekz ::

ali pri vožnji po neravninah.

Super! Pomeni, da jim je ponesreči uspelo narediti leteči krožnik >:D:D.

dzinks63 ::

:)) Čeprav nisem nikjer videl , si pa mislim , da zadeva mora imeti regulator tlaka na izhodu iz jeklenke, tako da zadeva ne dela na 300 barov ampak na dost nižjem (recimo 10bar) in je potem ta tlak vseskozi konstanten. Ker drugače bi ti hotel motor na začetku explodirat , poznej pa res nebi nikamor šel, bi bila prevelika nihanja v sami vožnji.

Azrael ::

Itak, reducirni ventil ni nobena znanost in je pri taki napravi obvezen. drugače ne gre.
Nekoč je bil Slo-tech.

sidd ::

@dzinks63: Koliko sem jaz na tekočem, bi naj postavili dodaten blok pri JE Krško, v Šoštanju se mi zdi pa sanjajo tudi o dodatnem bloku, ki bi imel moč večjo kot vsi bloki do sedaj skupaj. Nekako tako. Pa še na kozjaku je/bo prečrpalna HE, pa še pa še.

Edini problem pri vseh teh "novitetah" je vedno skladiščenje energije. Ostalo so še vedno pogruntali. Zrak pač, če bi računica pokazala, da je bolj racionalen, bi bil zelo dober konkuretn pomoje. Samo koliko vem, so vsaj v kakšni firmi ali podjetju stroški z pnevmatiko in hidravliko ogromni...

Aha, reducirni ventil pa ste že omenili, sem se že ustrašil da ga niste :D
no idea for signature
signed
I
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

motor na prašno eksplozijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
8023105 (20603) msjr
»

Hybrid Air compressed cars

Oddelek: Znanost in tehnologija
181281 (983) Magic1
»

Paintball vprašanja

Oddelek: Loža
125205 (4429) tonitoni
»

Avto na stisnjen zrak

Oddelek: Znanost in tehnologija
383866 (3014) Thomas

Več podobnih tem