» »

Kritje postnine garancijskega izdelka

Kritje postnine garancijskega izdelka

Anon0 ::

Pozdravljeni.
Zanima me kak je v Sloveniji v primeru ce se izdelek, ki je pod garancijo pokvari in ga je treba poslat na servis. Kdo krije stroske posiljanja? Kupec ali prodajalec? Zanima me pa informativno za v bodoce, ce bo treba kaj uveljavljat garancijo.
Lp

king67 ::

Kupec NE!
lp,
king67

Anon0 ::

Hvala za odgovor. Vidim pa da jih ima kar veliko trgovin napisanih na spletni strani da krije stroske posiljanja garancijskega izdelka kupec sam. Torej so se s tem trgovine zascitile? Vem da je butasto vprasanje ampak boljse vprasat kot pa ne znat.

Matek ::

Če je nekaj zakonsko predpisano, potem je kakršenkoli napis irelevanten - podobno kot ti najemodajalec ne more reči "ne smete imeti obiskov po tej in tej uri", ker tebi zakonodaja to eksplicitno dovoljuje.

Mislim, da je lokalni pravnik Žiga enkrat razlagal, da so celo splošno razširjeni napisi v gostilnah, ki pravijo "za osebne predmete ne odgovarjamo" v gostilnah brezpredmetni, ker spet obstaja zakon, ki predpisuje lastniku določeno mero odgovornosti.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

RejZoR ::

S podobnim problemom se srečujem tud v trgovini. Samo par servisov ima pogodbo z dostavno službo kjer jih samo pokličeš in pridejo iskat (Philips/Iskra). Pri drugih pa kr ni in moraš pošiljat na lastne stroške. Oz isto iz strani končnih potrošnikov. Ne štekam fore, pa sem že kar dolgo na tem področju...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Assass1n ::

Vrjetno je odvisno od trgovine, sam sem na Eventus poslal tipkovnico preko pošte slovenija brezplačno in jo nazaj brezplačno dobil, res super servis. Drugam pa je bilo treba pripeljat, potemtakem bi ti moral še za bencin dati nazaj, pa tega nikjer ne dajo :)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

St235 ::

Anon0 je izjavil:

Pozdravljeni.
Zanima me kak je v Sloveniji v primeru ce se izdelek, ki je pod garancijo pokvari in ga je treba poslat na servis. Kdo krije stroske posiljanja? Kupec ali prodajalec? Zanima me pa informativno za v bodoce, ce bo treba kaj uveljavljat garancijo.
Lp


Stroške mora krit prodajalec/servis. Samo ni nujno, da omogoči brezplačno poštnino, ampak lahko stroške tudi na naknadno povrne. ČE to dejansko storijo je pa druga zgodba, ampak se večini ljudi za tistih par € ne gre zajebavat.

para! ::

Če ne krijejo vnaprej, bo to verjetno zato, ker ni vsak zahtevek, ki pride s pošto, tudi upravičen do garancije, se pravi, ti lahko pošlješ kar hočeš oni pa lahko zavrnejo in v tem primeru je poštnina verjetno na tebi, njim se pa ne da jebat s terjanjem denarja v državi, kjer je plačilna disciplina v k.
Death before dishonor!

matobeli ::

morajo že, imam izkušnje iz mimovrste kjer sem se kar trudil da bi mi zrihtal kurirja, so tudi hoteli, ampak so se raje malo obirali in mutili vodo, na koncu sem bil ravno v bližini servisa in sem sam tja odnesel.

Poslali so pa nazaj zastonj.

Šimpanz ::

Zakon o varstvu potrošnikov pravi da strošek transporta na servis krije servis ali trgovina. Sem pa imal problem, da ko smo mi kot trgovec hoteli poslati izdelek na servis na njihove stroške, so nam to zavrnili, ker mi nismo bili potrošnik. Mislim da se zaradi tega in ostalih tveganj trgovci izogibajo temu, da bi oni pošiljali robo v servis. Ravno zadnjič mi je govoril prijatelj, ki dela pri enem od večjih trgovcev kakšna jeba je ko ti stranka prinese 40'' LCD brez škatle, ti pa ga potem pošiljaj po pošti 120 km daleč brez da bi se razbil, opraskal, polomil itd. Če pride razbit je itak kriv tisti, ki ga je pakiral.

MadMax ::

Ali Zakon o varstvu potrošnikov kjerkoli opredeljuje razliko med končnim kupcem in posrednikom? Ali morda med fizično in pravno osebo?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Ziga Dolhar ::

MadMax je izjavil:

Ali Zakon o varstvu potrošnikov kjerkoli opredeljuje razliko med končnim kupcem in posrednikom? Ali morda med fizično in pravno osebo?


Na kaj točno se nanaša tvoje vprašanje? Sicer - da, ZVPot ločuje med fizičnimi in pravnimi osebami, potrošniki in nepotrošniki.

Pravne osebe kot kupci načeloma niso upravičenci pravic iz ZVPot.
https://dolhar.si/

MadMax ::

Nanaša se na obveznost kritja plačila dostave uvoznika/servisa posredniku/trgovini v primeru, kot ga je opisal Šimpanz v prispevku nad mojim.

Zame recimo, kot končnega kupca in fizično osebo je povsem jasno, da z dostavo ne smem imeti nobenih stroškov.

Ker pa to ne nujno velja za vso verigo, sem postavil vprašanje. Torej zgolj Šimpanzovo negodovanje pretvoril v vprašanje, na katerega odgovor bo prišel nekomu prav.
/edit: no, nenazadnje posrednik ni potrošnik (katerega hrbet bi kril ZVPot) in potemtakem ne bi rabil niti vprašat, torej štacunarji pač morajo tole vzeti v "rizik posla"
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

St235 ::

Ja, ZVPot ne ureja razmerji med dobaviteljem/servisom/prodajalcev. Tako, da ta del stroškov je stvar dogovora med njimi.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prodaja avta in reklamacija kupca, pomoč! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13417633 (7099) BadgerSkin
»

Garancija in pravna oseba kot kupec

Oddelek: Pomoč in nasveti
295026 (4309) SeMiNeSanja
»

Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5920482 (10919) bambam20
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11513873 (11545) kratos
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817065 (15185) >>><<<

Več podobnih tem