Forum » Igre » Kerbal Space Program
Kerbal Space Program
jype ::
Berserker> Je tole dovolj močno za spreminjanje orbite satelitov ?
Je, ampak je zelo počasno - lahko pa pospešuješ mesece in leta.
Je, ampak je zelo počasno - lahko pa pospešuješ mesece in leta.
dottor ::
Hvala za video
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BigWhale ::
Nagi Bator je izjavil:
SAS modul ti bo "v glavnem" drzal raketo v zeleni smeri.
ASAS to pocne, ne SAS. SAS je za attitude control.
V .21 se bo to malenkost spremenilo, komaj cakam. No more wobbly ships. :)
ziga1990 ::
kako vi zgradite postajo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
BigWhale ::
In taprvi docking traja tri ure pa pol, pol k se pa navadis, pa lahk ze glomazne krave sam s 100 unitov monopropelanta dokiras. :D
dottor ::
Sem se ravnal po videu pa mi ni uspelo spravit raketo na želeno višino in pol da kroži okoli planeta. Čim odklopim prvi sklop in vklopim naslednjega se začne raketa čudno vest. kaj sta to SAS in ASAS po domače povedano in kako se ju uklopi?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Berserker ::
Sem se ravnal po videu pa mi ni uspelo spravit raketo na želeno višino in pol da kroži okoli planeta. Čim odklopim prvi sklop in vklopim naslednjega se začne raketa čudno vest. kaj sta to SAS in ASAS po domače povedano in kako se ju uklopi?
ASAS in SAS ti v orbiti držita smer. Se pravi da tebi ni potrebno skozi popravljat smer, ampak ti sama uravnavata to. Glej da boš imel dosti krilc za lažje manevriranje, pa da modula za tole ne boš pozabil dodat.
In taprvi docking traja tri ure pa pol, pol k se pa navadis, pa lahk ze glomazne krave sam s 100 unitov monopropelanta dokiras. :D
Kakšni so kaj limiti za grajenje ? Je možno spajat razne objekte skupaj brez dockinga ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
dottor ::
Naredu sem isto raketo kot v videu.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BigWhale ::
ASAS in SAS ti v orbiti držita smer. Se pravi da tebi ni potrebno skozi popravljat smer, ampak ti sama uravnavata to. Glej da boš imel dosti krilc za lažje manevriranje, pa da modula za tole ne boš pozabil dodat.
V bistvu so tukaj tri stvari: SAS modul, ASAS modul in SAS na ladji, ki ga vklapljas in izklapljas.
Kakšni so kaj limiti za grajenje ? Je možno spajat razne objekte skupaj brez dockinga ?
V stock verziji ni mozno. Ce pa obstaja kak mod, pa ne vem.
Zero0ne ::
Popravek: ASAS drži orientacijo glede na inercialni koordinatni sistem (tj, "glede na nebo") in ne glede na orbito ali površino planeta.
uname -o
Truga ::
Dockat bos moral vedno za spajat kose med sabo. Vprasanje je samo kako se lotis zadeve. Lahko priletis z RCSji, lahko pa uporabis recimo Kerbal Attachment System.
dottor ::
Meni še vedno ne uspe skrožit okoli planeta... Se bo treba spet lotit, ker zadnjih par dni nisem igral nič. Aja BTW ko imaš plovilo z astronavti v vesolju kako se vrneš v bazo, da sestavljaš nove stvari in po potrebi s epol spet vrneš na plovilo?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Zero0ne ::
V orbito prideš tako, da se dvigneš nad atmosfero (70 km) in pospešiš tangencialno hitrost na ~2.2 km/s. V bazo se vrneš v esc > space center, trenutno aktivne polete vidiš v tracking station.
uname -o
dottor ::
Se bomo igračkali še kej ta teden. Za zdej hvala.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Mi je uspelo spravit raketo da kroži okoli planeta, le da njegova pot ni okrogla ampak eliptična. Na najnižji točki je 60km od planeta na najvišji točki pa 1500km
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Pesimist ::
sem downloado tega munlandera http://kerbalspaceport.com/munbug-vii-s...
slideshow! pa cpu samo na 30% z 7950
slideshow! pa cpu samo na 30% z 7950
BigWhale ::
Jaz tacga nasilja ne podpiram.
(rece nekdo, k precej redno dela shish kebab iz kerbalov...)
(rece nekdo, k precej redno dela shish kebab iz kerbalov...)
Berserker ::
Mi je uspelo spravit raketo da kroži okoli planeta, le da njegova pot ni okrogla ampak eliptična. Na najnižji točki je 60km od planeta na najvišji točki pa 1500km
Če se imaš kaj goriva lahko popraviš orbito. Ko pokapiraš je enostavna.
Zero0ne ::
Jaz tacga nasilja ne podpiram.
(rece nekdo, k precej redno dela shish kebab iz kerbalov...)
Nesreče != nasilje.
Meanwhile, prva (uspešna) medplanetarna odprava
uname -o
dottor ::
Da se pohvalim malo:
Tudi meni je uspelo pristat na luni
Pri tem sem zgubil 2 pristajalni nogi. Ko sem se hotel vrnit na "zemljo" se je raketoplan začel nekam čudno obračat (kljub vsem pomočem vklopljenim (SAS in RTC al kaj je že) in je šlo vse skupaj v zrak. No za prvič je blo super še streamal sem preko twicha da je lahko kolega spremljal in je blo kar napeto.
Bo treba igri namenit spet malo več časa. Za zdej imam komaj 19,9 ur igranja (tako steam pravi). Ne bi bilo slabo, če bi dodali v igro Co-op, to bi blo še bolj zanimivo...
Tudi meni je uspelo pristat na luni
Pri tem sem zgubil 2 pristajalni nogi. Ko sem se hotel vrnit na "zemljo" se je raketoplan začel nekam čudno obračat (kljub vsem pomočem vklopljenim (SAS in RTC al kaj je že) in je šlo vse skupaj v zrak. No za prvič je blo super še streamal sem preko twicha da je lahko kolega spremljal in je blo kar napeto.
Bo treba igri namenit spet malo več časa. Za zdej imam komaj 19,9 ur igranja (tako steam pravi). Ne bi bilo slabo, če bi dodali v igro Co-op, to bi blo še bolj zanimivo...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BigWhale ::
Sej uni dve nogi sta manj kot 200m stran! Pejt jih iskat! ;>
Jaz imam pa en kup takih osnovnih misij posnetih (take-off, docking, ...), pa se se odlocam a cem pobrisat al objavit. Se mi zdi, da je tega sodra ze polno. :)
Jaz imam pa en kup takih osnovnih misij posnetih (take-off, docking, ...), pa se se odlocam a cem pobrisat al objavit. Se mi zdi, da je tega sodra ze polno. :)
dottor ::
Jaz sem se odloči začet poskušat z dockingom. Sestavit ISS okoli zemlje sestavljenega iz več delov, pa vsakega posebej v orbito pošiljat. Kakšni nasveti?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
DOOM_er ::
jaz sem se tega lotil tako da sem si sestavil eno zelo dobro nosilno raketo za težke tovore in na tisto potem obešal kose za vesoljsko postajo. Je precej lažje kot kasneje graditi raketo na novo.
Robots will steal your job. But that's OK
dottor ::
Se pravi raje poslat stvar v enem kosu gor kot pa večkrat v manjših?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
DOOM_er ::
nene, narediš neko tovorno raketo, na katero daješ module. In potem večkrat letiš z različnimi sestavnimi deli.
Robots will steal your job. But that's OK
dottor ::
Aja. Ja tako imam že zdej. Sem naredu en pogon s katerim pol pošiljam stvari v vesolje.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Bo treba začet malo več igrat. Za zdej mi steam kaže 20 ur igranja. 1x ko začneš grejo ure takoj.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
TESKAn ::
Problem je, da zna trajat, da opraviš eno misijo, če se greš dockanje ali greš na druge planete. Če ne uporabljaš dodatkov, ki ti zavtomatizirajo misijo, to je.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BigWhale ::
Problem je, da zna trajat, da opraviš eno misijo, če se greš dockanje ali greš na druge planete. Če ne uporabljaš dodatkov, ki ti zavtomatizirajo misijo, to je.
Meh, ko ene 20x uspesno nardis docking, stvar ze tko dobro poznas, da ves priblizno kdaj se izstreliti, da prides ze precej blizu targeta, ko cirkulariziras orbito. Potem nardis en manjsi Hohmann transfer orbit in je to to. Z nekaj vaje prides v 10ih minutah na radaljo 10km stran od tarce.
Za interplanetary pa nardis orbital launch platform na katerem imas pol dvostopenjsko plovilo z nuclear pulse rockets in enim mini landerjem. To pa v orbito odslepas z enim kupom boosterjev in se vec strut-ov. :>
dottor ::
Igro želim igrati brez dodatkov.
Za na luno sem naredil 4 stopensjko raketo (2 večja in 2 manjša). 1 stopnja je bla lift up v orbito. Z 2. stopnjo, ki je praktično del 1., tako da je bilo 7 raketnih pogonov, 6 za lift up in 1 kot 2. stopnja za nardit orbito elipsične oblike s stičiščem lunine orbite. Pol sem pospešil vse skupaj za ene 100 oz. 1000x dokler se raketoplan ni približal luni. S 3. stopnjo sem naredil orbito okoli lune in se začel spuščat proti luni. S 4. sem pristal. 2x sem bil an luni pa ni mi uspelo vzletet iz nje. Vsakič mi začne raketoplan nekam čudno rotirat in na koncu se razpoči
Ampak vaja dela mojstra, tako da bo treba še to pristajanje na luni in vračanje za "zemljo" vadit. Pa malo še glede manuvriranja orbite bo treba poštudirat.
Za na luno sem naredil 4 stopensjko raketo (2 večja in 2 manjša). 1 stopnja je bla lift up v orbito. Z 2. stopnjo, ki je praktično del 1., tako da je bilo 7 raketnih pogonov, 6 za lift up in 1 kot 2. stopnja za nardit orbito elipsične oblike s stičiščem lunine orbite. Pol sem pospešil vse skupaj za ene 100 oz. 1000x dokler se raketoplan ni približal luni. S 3. stopnjo sem naredil orbito okoli lune in se začel spuščat proti luni. S 4. sem pristal. 2x sem bil an luni pa ni mi uspelo vzletet iz nje. Vsakič mi začne raketoplan nekam čudno rotirat in na koncu se razpoči
Ampak vaja dela mojstra, tako da bo treba še to pristajanje na luni in vračanje za "zemljo" vadit. Pa malo še glede manuvriranja orbite bo treba poštudirat.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Truga ::
Problem je, da zna trajat, da opraviš eno misijo, če se greš dockanje ali greš na druge planete. Če ne uporabljaš dodatkov, ki ti zavtomatizirajo misijo, to je.
Meh, ko ene 20x uspesno nardis docking, stvar ze tko dobro poznas, da ves priblizno kdaj se izstreliti, da prides ze precej blizu targeta, ko cirkulariziras orbito. Potem nardis en manjsi Hohmann transfer orbit in je to to. Z nekaj vaje prides v 10ih minutah na radaljo 10km stran od tarce.
In fact, z nekaj vaje naredis zadevo pol hitreje in 10x ceneje (kar se tice goriva) kot mechjeb :P
BigWhale ::
Jaz sem MechJeba uporabljal za Ascent in gravitational turn, ker se mi ni dal tega pocet. Zdej z 0.21 sem ga ukinil, ker se ni bil updated. Pri dockingu je bil mechjeb neuporaben za vecje ladje, ker je mono-propellant porabljal hitreje k prostitutke lubrikant.
Je pa tud res, da zdej ze kr neki casa nisem spilal. :/
Je pa tud res, da zdej ze kr neki casa nisem spilal. :/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Truga ::
http://imgur.com/a/B6BII#0
Za gravity turn jaz zdej uporabljam kar FAR. Raketo zgradim tko da jo samo na zacetku malo butnem proti 90, pol pa pustim kontrole in sama nardi orbit.
Za gravity turn jaz zdej uporabljam kar FAR. Raketo zgradim tko da jo samo na zacetku malo butnem proti 90, pol pa pustim kontrole in sama nardi orbit.
BigWhale ::
A FAR ze dela s Procedural Fairings modom al se ti dve zadevi izkljucujeta?
Hm,kako pa raketo zgradis, da sama nardi orbit? A to ma FAR kak magick device?
Hm,kako pa raketo zgradis, da sama nardi orbit? A to ma FAR kak magick device?
Truga ::
FAR ze skor od zacetka dela s procedural fairings (to so najprej porihtal). Drugace ga mogoce sploh nucal nebi.
Zadeva je blazno simpl:
Na zacetku butnes raketo proti 90, vse ostalo naredi zate aerodinamika. Zato so zadaj tisti stabilizatorji.
Drugace pa, essential modi za KSP kar se mene tice so trenutno:
http://kerbalspaceport.com/ferram-aeros...
http://kerbalspaceport.com/procedural-f...
http://kerbalspaceport.com/stretchytank...
Procedural wings (ni na spaceportu): https://dl.dropboxusercontent.com/u/708...
FAR zato ker je defaultna aerodinamika... glupa, ce se milo izrazim.
Procedural fairings zato da lahko delas rakete kljub FAR.
Stretchy tanks in procedural wings pa ti zbije part count za vsaj 50%, ker ti ni treba lepit skup 10 kril in 20 tankov da dobis nek normaln avijon/raketo.
Pa se opozorilo: Veliki tanki slabo "prepuscajo" vrocino, tak da ti mainsail explodira ce mas 100% throttle (isto kot pri tavelkem oranznem tanku). To je sicer bug v igri (ce je center mase parta dalec bo slo cez cist malo toplote), ampak zgleda ga ne misljo kej hmalu popravt.
Zadeva je blazno simpl:
Na zacetku butnes raketo proti 90, vse ostalo naredi zate aerodinamika. Zato so zadaj tisti stabilizatorji.
Drugace pa, essential modi za KSP kar se mene tice so trenutno:
http://kerbalspaceport.com/ferram-aeros...
http://kerbalspaceport.com/procedural-f...
http://kerbalspaceport.com/stretchytank...
Procedural wings (ni na spaceportu): https://dl.dropboxusercontent.com/u/708...
FAR zato ker je defaultna aerodinamika... glupa, ce se milo izrazim.
Procedural fairings zato da lahko delas rakete kljub FAR.
Stretchy tanks in procedural wings pa ti zbije part count za vsaj 50%, ker ti ni treba lepit skup 10 kril in 20 tankov da dobis nek normaln avijon/raketo.
Pa se opozorilo: Veliki tanki slabo "prepuscajo" vrocino, tak da ti mainsail explodira ce mas 100% throttle (isto kot pri tavelkem oranznem tanku). To je sicer bug v igri (ce je center mase parta dalec bo slo cez cist malo toplote), ampak zgleda ga ne misljo kej hmalu popravt.
dottor ::
A se kej ve kdaj pride 0.22 update vn? Ker glede na uradni video bo super:
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Še en malo daljši overview za 0.22:
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
0.22 je zunaj, težek 68MB. Sem proval in mi je igra malo bolj zanimiva, ker imaš vsaj neke "misije".
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BigWhale ::
Mene pri Science moti to, da ne ves tocno kaj moras poceti. In potem se gres EVA nad vsakim kontinentom, da posljes nazaj opazovanja o morju, grasslands, mountains ... Pa da od zacetka nimas elektrike in ne mores posiljati podatkov nazaj na Kerbin. Moras gonit motor. :>
Drgac je pa kr fun. :)
Drgac je pa kr fun. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na svidenje, Pluton, pozdravljen Kuiperjev pas (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 26961 (21666) | bMozart |
» | Krstni polet Oriona uspel (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 31803 (27629) | BigWhale |
» | Orion Flight Test - danes 13.05Oddelek: Znanost in tehnologija | 10462 (9454) | PrimozR |
» | Rusija ob izstrelitvi izgubila tri satelite Glonass (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 32136 (27754) | CaqKa |