» »

Medion servis...ali me hočejo nategniti?

Medion servis...ali me hočejo nategniti?

1
2
»

NightHawk ::

Zanimiva tema, prav res. Po tem kar berem je fino slikati računalnik preden jim ga daš v servis za morebitno tožbo...

MIRAN67 ::

Mislim , da si ta kratko potegnil.Z njimi je teško češnje zobat ha ha.Zdaj pa čist iz lastnih izkušenj podaj svoje mnenje o fer servisnih (garanciskih) storitvah.

MIRAN67 ::

XsenO je izjavil:

7 dni nazaj
hvala za Vaše sporočilo, ki smo že posredovali v delovnico. Kolegi bo Vam poslali Vaš računalnik nazaj.
Popravilo v okviru garancije je že zaključeno. Priključek za elektriko ni poškodovan s tekočino.


Danes

najlepša hvala za Vaše vprašanje.Vaš prenosnik je še v delovnici. Prosimo Vas še za malce potrplenja.


Banda šalabajzerska. Eno vprašanje, kdaj začne teči 45 dnevni rok, ko reč predam ali ko oni prejmejo?

20.člen ZVPot-ja

Citat:
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

St235 ::

citiraš napačen oziroma zastarel člen.

21.b člen

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

XsenO ::

Danes končno dobil odgovor

če bi mi prejeli mokro embalažo, Vas bi seveda o tem obvestili ter reklamirali pri paketni službi. Kolegi iz delavnice so pošiljko dobili suho. Ko so odprli prenosni računalnik so odkrili v notrajnosti prenosnega računalnika vdor tekočine. Le to je dejansko povzročala stranka pred pošiljanjem in ne naši kolegi ali paketna služba.


V glavnem vztrajajo pri svojem. Zabavno je ko pravijo, da bi me takoj obvestili, čeprav sem obvestilo, da je prenosnik moker dobil šele dobrih 3 tednih od kar so ga prejeli in vsaj po 10 dnevih odkar so ga odprli.

Do pregrevanja pride od nepopravljenih izdelkov. Ker smo mi, po Vaši želji, prenosnik popravili samo v okviru garancije, ne pa zamenjali vseh komponent, ki so bili navedene na predračunu, seveda lahko še vedno pride do pregrevanja.


V glavnem v predračunu je pisalo
- CPU Heatsink = pločevina z ventilatorjem za CPU -> to naj bi bilo zamenj in popravljeno v okviru garancije.

- KB WS M51U1 (keyboard) = tipkovnica
- DC_IN Board = priključek za elektriko (to sem kasneje izvedel da je ločen bord na katerem so stranski priključki, tudi LAN)
- Mainboard Reparatur = popravilo matične plošče zaradi poškodovanega WLAN priključka (na koncu ugotovil da so imeli v mislih LAN)
To pa bi moral plačati

Na poročilu o delu pa je pisalo da so opravili čiščenje ostalo pa sem zavrnil. Ali lahko zaradi tega smatram, da popravilo v garanciji ni bilo opravljeno?
Še nekaj me zanima ali lahko zaradi vdora tekočine na LAN priključek (tudi znotraj) se procesor segreva do max točke 85°C pod naporom?

Poročilo o popravilu ste dobili v Slovenščini. Drugega poročila o popravilu nimamo na voljo. Vidno je, kaj se je popravilo.

Cost estimate was refused, device will be sent back without repair. pomeni, da ste odklonili predračun in Vam bo prenosnik bil poslan nazaj brez popravila (glede predračun).

Ja res dobil v slovenščini zato mi mora zdej prevajati stavek iz poročila....


KAkšen nasvet kako napredovati proti tem šalabajzerjem?
1 + 1 = 1

Magic1 ::

XsenO je izjavil:

Danes končno dobil odgovor

če bi mi prejeli mokro embalažo, Vas bi seveda o tem obvestili ter reklamirali pri paketni službi. Kolegi iz delavnice so pošiljko dobili suho. Ko so odprli prenosni računalnik so odkrili v notrajnosti prenosnega računalnika vdor tekočine. Le to je dejansko povzročala stranka pred pošiljanjem in ne naši kolegi ali paketna služba.


V glavnem vztrajajo pri svojem. Zabavno je ko pravijo, da bi me takoj obvestili, čeprav sem obvestilo, da je prenosnik moker dobil šele dobrih 3 tednih od kar so ga prejeli in vsaj po 10 dnevih odkar so ga odprli.

Do pregrevanja pride od nepopravljenih izdelkov. Ker smo mi, po Vaši želji, prenosnik popravili samo v okviru garancije, ne pa zamenjali vseh komponent, ki so bili navedene na predračunu, seveda lahko še vedno pride do pregrevanja.


V glavnem v predračunu je pisalo
- CPU Heatsink = pločevina z ventilatorjem za CPU -> to naj bi bilo zamenj in popravljeno v okviru garancije.

- KB WS M51U1 (keyboard) = tipkovnica
- DC_IN Board = priključek za elektriko (to sem kasneje izvedel da je ločen bord na katerem so stranski priključki, tudi LAN)
- Mainboard Reparatur = popravilo matične plošče zaradi poškodovanega WLAN priključka (na koncu ugotovil da so imeli v mislih LAN)
To pa bi moral plačati

Na poročilu o delu pa je pisalo da so opravili čiščenje ostalo pa sem zavrnil. Ali lahko zaradi tega smatram, da popravilo v garanciji ni bilo opravljeno?
Še nekaj me zanima ali lahko zaradi vdora tekočine na LAN priključek (tudi znotraj) se procesor segreva do max točke 85°C pod naporom?

Poročilo o popravilu ste dobili v Slovenščini. Drugega poročila o popravilu nimamo na voljo. Vidno je, kaj se je popravilo.

Cost estimate was refused, device will be sent back without repair. pomeni, da ste odklonili predračun in Vam bo prenosnik bil poslan nazaj brez popravila (glede predračun).

Ja res dobil v slovenščini zato mi mora zdej prevajati stavek iz poročila....


KAkšen nasvet kako napredovati proti tem šalabajzerjem?


Men neki ni jasno, ti si poslal prenosnik, ki naj bi delal brezhibno, le pregreval naj bi se? On so pa našli en kup drugih nedelujočih zadev? Tukaj nič ne štima, kaj ima tiplovnica, adapter za lan in priključek za napajanje veze s pregrevanjem??? Torej ti praviš, da so šli kar nekaj popravljat, ki je normalno delalo?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

shadeX ::

to se sprašujem tudi sam. Hvala bogu , da berem tukaj take zgodbe da mi niti na kraj pameti ne pride, da ga kupim kdaj v hoferju :))

Magic1 ::

Ma saj ravno to mi je čudno, zadnja leta sem slišal le dobre stvari tukaj o Medion servisu. Sedej pa sta dva tukaj naredila totalno anti-reklamo. Ali so se res tako katastrofalno poslabšali, da si dobesedno zmišljujejo stvari za popravit. Ali pa je vse le dobra anti-propaganda.
Vendar mi je res nenavadno, ker so navedbe obeh zelo ekstremno čudne.
Magic

misek ::

shadeX je izjavil:

Hvala bogu , da berem tukaj take zgodbe da mi niti na kraj pameti ne pride, da ga kupim kdaj v hoferju
Saj se vsak nakup ne konča tako slabo kot ta.

Se pa lahko naučimo nekaj koristnega iz tega prispevka - pošiljanje po pošti je očitno lahko problematično, kar se tiče stanja blaga pred pošiljanjem. V tem primeru je šlo tudi za politje z vodo. Kako sedaj dokazati, da je pošiljatelj poslal nepolit prenosnik? Bi kaj veljalo, če bi prenosnik poslikal na dan pakiranja (na časopisu z datumom recimo)? Ker ta zaplet pri predaji fizično na servisu odpade (če pustimo primere s telefoni).

XsenO ::

Men neki ni jasno, ti si poslal prenosnik, ki naj bi delal brezhibno, le pregreval naj bi se? On so pa našli en kup drugih nedelujočih zadev? Tukaj nič ne štima, kaj ima tiplovnica, adapter za lan in priključek za napajanje veze s pregrevanjem??? Torej ti praviš, da so šli kar nekaj popravljat, ki je normalno delalo?


Na kratko prenosnik se mi je pregreval ob poganjanju zahtevnejših stvari (redno do 85°C, ko se vključi throttling). Da preprečim večjo škodo jih pobaram kako in kaj. Oni takoj ja hardware napaka pošlji na servis. Pošljem in po enem mesecu skinem predračun, kjer piše heatsink v garanciji ostalo polito in plačaj. Seveda na predračuno samo kode pišejo, jih vprašam kaj je kaj. "Ja politi WLAN" na slikah pa LAN priključek (profesionalsnot na višku).
Sej prenosnik mam zdej doma vse dela super (tudi politi LAN) razen tega da se še vedno pregreva, tako da v praksi sem 2 meseca ostal brez prenosnika in tudi zgleda brez garancije.

Ma saj ravno to mi je čudno, zadnja leta sem slišal le dobre stvari tukaj o Medion servisu. Sedej pa sta dva tukaj naredila totalno anti-reklamo. Ali so se res tako katastrofalno poslabšali, da si dobesedno zmišljujejo stvari za popravit. Ali pa je vse le dobra anti-propaganda.
Vendar mi je res nenavadno, ker so navedbe obeh zelo ekstremno čudne.


Dober glas servisa je bil tudi eden razlogov zakaj sem se odločil za nabaviti prenosnik pri Hoferju, sam zgleda, ad stvari niso več take kot so bile.

Se pa lahko naučimo nekaj koristnega iz tega prispevka - pošiljanje po pošti je očitno lahko problematično, kar se tiče stanja blaga pred pošiljanjem. V tem primeru je šlo tudi za politje z vodo. Kako sedaj dokazati, da je pošiljatelj poslal nepolit prenosnik? Bi kaj veljalo, če bi prenosnik poslikal na dan pakiranja (na časopisu z datumom recimo)? Ker ta zaplet pri predaji fizično na servisu odpade (če pustimo primere s telefoni).


Slike pred pošiljanjem imam toda zgleda jih ne jebejo.
1 + 1 = 1

Magic1 ::

Možno, da je bilo res polito, sam a si jih vprašal, kaj ima to veze s pregrevanjem in zakaj so sploh šli tikat? To je tako, kot da bi peljal eno leto star avto na garancijo, ker klima ne dela, oni ti pa še gume menjajo zraven in jih seveda zaračunajo???
Drugače pa ni nič tolk nenavadnega, da se določene komponente preveč segrevajo. Ni najboljš za komp, sam tko pač je, dokler dela nimaš kej jamrat. Niso najbolj skonstruiral, sam to je na njih da bo delal 3 leta. Če ti ni kaj všeč, lahko v Hoferju po prvih parih meseci artikel vrneš. Drugje še tega ni.
Ti si šele po dolgem času ugotovil, da se pregreva?

Ps: postavi se v njihovo kožo, kaj ti povedo slike pred pošiljanjem, a se na kakšnih slikah lahko vidi, da stvar ni bila polita(razen, če si raztavil)?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

valuk ::

Miran67, si ti razdvojena osebnost? Ekrat pišeš v moški osebi, da si nek tip z opravljeno OŠ, v tej temi pa se predstavlaš kot ženska.

Lonsarg ::

Miran67, ti si 5.12.2012 naredil tale username in od takrat brez ENE same izjeme pisal samo prispevke proti Medion servis.

Al jih res tok sovražiš, ker ti niso ugodili garancije, da si šel account narest, al kaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

MIRAN67 ::

Ne,ne sovražim jih.Povedal sem jim ,da bom naredil reklamo kot se šika.Denar sem dobil , vendar po mojem dolgem in vstrajnem pogajanjem. Če ne bi bil tolk vstrajn bi sigurno ta kratko potegnil.Takšno reklamo kot naredi Hofer, za en ušivi računalnik.Na a4 formatu v barvah,kje pa še vidiš tako na veliko reklamo, Ko pa kupec kupi ,potlej pa ni nihče več odgovoren , če gre z garancijo ali morda pomoč pri reševanju problemov v korist kupcu. To me moti. Zato sem jim jasno in glasno povedal,kaj jim gre.Na forume sem se pa itak podpisal z svojim pravim imenom, ne z nekim partizanskim imenom

valuk je izjavil:

Miran67, si ti razdvojena osebnost? Ekrat pišeš v moški osebi, da si nek tip z opravljeno OŠ, v tej temi pa se predstavlaš kot ženska.

tam sem jaz ,če pa znaš majčkeno prebrati pa boš videl ,da kjer je ženska je samo moje posredovanje njenih problemov

zakaj brišeš moje komentarje??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

Magic1 ::

Kater debil, za naslednjič ti želim, da se ti kaj pripeti in boš moral stvar nesti na kak slovenski monopolni servis. Boš ostal brez vsega in verjemi, da bodo imeli več volje kot ti se zajebavat.
Magic

valuk ::

MIRAN67 je izjavil:


tam sem jaz ,če pa znaš majčkeno prebrati pa boš videl ,da kjer je ženska je samo moje posredovanje njenih problemov

Potem pa drugič bolj razločno oznaši, kaj je citiran del oz. kaj je tvoj del.

XsenO ::

Če ni nič kaj pametnega za povedat o mojemu problemu, bi prosil da se gre smetit v tisto prejšnjo temo.

Hvala
1 + 1 = 1

Magic1 ::

In kaj bi rad slišal?
Smo že dosti napisali zgoraj, a ti odgovarjaš le na dele, ki ti ustrezajo.
Magic

XsenO ::

Možno, da je bilo res polito, sam a si jih vprašal, kaj ima to veze s pregrevanjem in zakaj so sploh šli tikat? To je tako, kot da bi peljal eno leto star avto na garancijo, ker klima ne dela, oni ti pa še gume menjajo zraven in jih seveda zaračunajo???


Po telefonu jim povedal podobno. Odgovor babe, ki se je javila, v stilu:"jah če mehanik vidi pri polnjenu klime, da vam avtoradio ne dela vam ga bo zamenjal". Oziroma nekaj podobnega.

Drugače pa ni nič tolk nenavadnega, da se določene komponente preveč segrevajo. Ni najboljš za komp, sam tko pač je, dokler dela nimaš kej jamrat. Niso najbolj skonstruiral, sam to je na njih da bo delal 3 leta. Če ti ni kaj všeč, lahko v Hoferju po prvih parih meseci artikel vrneš. Drugje še tega ni.


Brezhibno delovanje. Že slišal kaj o temu?

Ti si šele po dolgem času ugotovil, da se pregreva?


Opazil in identificiral težavo že okoli marca (+-4 mesece po nakupu), toda sem ga takrat nujno rabil za job in diplomsko.

Ps: postavi se v njihovo kožo, kaj ti povedo slike pred pošiljanjem, a se na kakšnih slikah lahko vidi, da stvar ni bila polita(razen, če si raztavil)?

Prepustil sem možnost, da se je prenosnik premočil med prevozom (v 10 dneh, ki je potoval do njih) glede na to, da embalaža, ki sem jo prejel ima znake da je bila namakana.

In kaj bi rad slišal?
Smo že dosti napisali zgoraj, a ti odgovarjaš le na dele, ki ti ustrezajo.


Rad bi slišal, kakšen pameten nasvet kako rešiti zadevo meni v prid, kar sem menda že dovoljkrat napisal. Ne potrebujem, pa da se mi tema zasmeti z obračunavanji med uporabniki. Za to imate ZS.
1 + 1 = 1

Hayabusa ::

Možno, da je bilo res polito, sam a si jih vprašal, kaj ima to veze s pregrevanjem in zakaj so sploh šli tikat? To je tako, kot da bi peljal eno leto star avto na garancijo, ker klima ne dela, oni ti pa še gume menjajo zraven in jih seveda zaračunajo???


Po telefonu jim povedal podobno. Odgovor babe, ki se je javila, v stilu:"jah če mehanik vidi pri polnjenu klime, da vam avtoradio ne dela vam ga bo zamenjal". Oziroma nekaj podobnega.

Jaz grem na začetku do vodje servisa, mu dam v pisni obliki navodila, naj popravljajo samo tisto za kar sem prišel, če najdejo kaj novega naj me preden začno kaj dodatno delati obvezno pokličejo na telefon.

Magic1 ::

Še vedno nisi napisal, ali je prenosnik delal brezhibno, ali ne? To da se zadeva pregreva še nič ne pomeni. Meni grafična dela brez problema do 90°C. Nekateri pravijo, da dela tudi do 110°C preden se ugasne. To da bi prenosnik delal normalno, sam tebi se zdi da je pretopel pa nič ne pomeni.
Magic

Hayabusa ::

https://slo-tech.com/forum/t551311/p390...
Na kratko prenosnik se mi je pregreval ob poganjanju zahtevnejših stvari (redno do 85°C, ko se vključi throttling).

Ob igranju pasjanse je verjetno delal bp (brez pregrevanja).

Komentator na radiu Erevan bi rekel da prenosnik deluje brez napak :P.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

mojca ::

Glede pregrevanja: za mojega starega belega MacBooka je bilo 86 stopinj nekaj vsakdanjega in bi lahko na njem (ali pod njim :), če bi menjala spol) cvrla jajca. Takrat sem si kupila zunanji hladilnik na USB pogon, da je vsaj malo blažilo simptome. Sicer je bil prenosnik iz serije, za katero je bilo znano, da so nanašali predebelo plast paste med procesorjem in hladilnikom. Na servisu sem jih prosila, če lahko to očistijo in nanesejo na novo. Baje so to storili, pa ni bilo nobene razlike. Pri slabem dizajnu prenosnika ti servis ne more narediti čudežev. Po zelo dolgem vztrajanju in pregovarjanju (ter kupu ostalih težav) sem dobila nov prenosnik iz druge serije in šele takrat so se težave rešile.

Ampak največja ironija vsega je, da sem enkrat (z roko, brez termometra) preverjala temperaturo prenosnika od znanca. Bil je še bistveno bolj topel od mojega (pri običajnem delu, ne pri igricah ali računanju), tako da niti nočem vedeti, na koliko stopinj se je pregreval njegov. Tudi z igračkami internetnega ponudnika (router, VDSL modem) bi skoraj lahko nadomestila radiator v sobi, pa po čudežu še kar delajo ;)

Če se je prenosnik grel na 85 stopinj, je to verjetno "normalno" za tisti konkreten slabo zdizajniran model prenosnika.

Magic1 ::

Točno tako, ne vem kako lahko pričakuje od servisa da to odpravijo.
Tukaj je le ena dilema, ali so se res na servisu izmislili za politje, ali je on zamolčal to malenkost. To načeloma se lahko ugotovi le, če se vsak poseg na servisu snema(nekje se).
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

XsenO ::

Še vedno nisi napisal, ali je prenosnik delal brezhibno, ali ne? To da se zadeva pregreva še nič ne pomeni. Meni grafična dela brez problema do 90°C. Nekateri pravijo, da dela tudi do 110°C preden se ugasne. To da bi prenosnik delal normalno, sam tebi se zdi da je pretopel pa nič ne pomeni.


Večkrat že napisal. Prenosnik je delal in še vedno dela dobro. To, da se pri poganjanju karkoli 3D pregreje na 85°C pa menim, da ne deluje brezhibno.
Informativno, ki glede na pisano bi rekel, da ti ni jasno. Vgrajen i3 ima maksimalno temperaturo delovanja 85°C, ko jo doseže se vključi dinamično nastavljanje frekvence procesorja (throttling). Ta zniža frekvenco delovanja in s tem prepreči morebitno škodo. V praksi ko se to zgodi, ti kar takrat počneš za par sekund šteka (hitrost procesorja se takrat zniža za okoli 50% kolkor sem opazil).

Glede na to, da so notri dali grafično srednjega razreda (GT555), bi menda bilo logično pričakovati primerno hlajenje.
1 + 1 = 1

Magic1 ::

Je že bilo napisano, slaba konstrukcija in se ne da pomagat.
Naslednjič boš vedel, prenosnik boš kupil, ali na netu, ali pa v hoferju in ga boš v prvih 14 dneh stestiral, če ustreza tvojim zahtevam. Če ne, ga pač vrneš/zamenjaš. Zdej je šit hit the fan, zaradi 'udora' tekočin in dvomim, če lahko kaj narediš. Lahko probaš govorit s vodjo servisa in glede na to, da niso uspeli izboljšati situacijo s menjanem 'zalitih' delov, pač to ni bil razlog in ti zato ne morajo potem računat stvari, ki je nisi naročil in nima vloge pri uveljavljanju.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

solatko ::

Komot je politje matične plošče na pravih mestih, lahko vzrok za nepravilno napajanje CPU-ja in grafike, to pa pomeni tudi, da se bo zadeva presušila ali crknila.
Kako dokazat, da ni bil polit?
Zelo težko, razen z forenzično preiskavo, pri kateri bi ugotovili, približen čas politja. To pa verjetno ne boš reskiral, sploh, če si imel ti ali kdo domačih, prste vmes, pri tem dejanju.

Enkrat smo imeli podobno stranko, ki je na vse kriplje zanikala, kakršno koli zadrževanje tekočine, blizu računalnika. Ko je videl video o pričetku dela in kompleten postopek, se je umiril, doma pa ugotovil, da je žena po neseči polila vazo, na polični nad računalniško mizo in je prišel velik del tekočine. v notranjost desktopa. Je sicer počistila, ko pa je naš serviser odprl stranico, je bilo na dnu, še vedno nekaj mm vode.

Mi že kar nekaj let posege na delovni mizi snemamo, tako, da smo v takih primerih kriti.

Se pa na MB vidi vsako politje, tako, da če serviser trdi, da je bilo polito, je bilo dejansko polito, kdo je to storil, boste pa morali ugotoviti.

Veš veliko ljudi hoče na tak način, do tistega, kar jim ne pripada, potem pa, ko jim ne uspe, pa krivijo vse okoli sebe, predvsem pa se neopravičeno spravijo delat negativno reklamo. Če postopke snemajo in se bo pokazalo, da niso krivec oni, se ti zna zgodit tudi kakšna tožba.

Sam imam z njihovim servisom same dobre izkušnje, tako da v teli vajini zgodbici, rahlo dvomim.
Delo krepa človeka

XsenO ::

Bom povprašal, če imajo kakšen posnetek.

Sicer mi situacija, ko sem moral 3 krat povprašat kaj je točno polito oziroma kaj hočejo popraviti in dobil napačne ali ne jasne odgovore mi ne vzbuja kaj preveč zaupanja v profesionalnost.
1 + 1 = 1
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
212737 (1849) fikus_
»

Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Strojna oprema
42289187 (46320) joze67
»

Težava s prenosnikom

Oddelek: Pomoč in nasveti
111453 (1178) [D]emon

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
307556 (6668) dzinks63
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615191 (11949) St235

Več podobnih tem