Forum » Na cesti » Obvestilo in pouk kršitelju (zaradi prehoda čez železniške tire)
Obvestilo in pouk kršitelju (zaradi prehoda čez železniške tire)
Brane22 ::
na žalost ali srečo ne obstaja pravica do samomora.
Predvsem pa to ni dopustno, ker nikoli niso posledice lokalizirane na tistega enega čez katerega zapelje vlak.
Pravica je v največji meri določena z zmožnostjo. kar se posledic tiče, te praviloma niso lokalizirane. Ne spomnim se, da bi recimo zadnjemu slavnemu hribolazcu ( Humar ?) zaradi tovrstnih tveganj preprečili pohod v goro, kjer je umrl...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Aston_11 ::
k4vz0024 ::
Preprosto, pri dnevnih patruljah zasačijo ob določeni uri prekrškarje. Ko se to večkrat ponovi je ulov zagotovljen,
St235 ::
na žalost ali srečo ne obstaja pravica do samomora.
Predvsem pa to ni dopustno, ker nikoli niso posledice lokalizirane na tistega enega čez katerega zapelje vlak.
Pravica je v največji meri določena z zmožnostjo. kar se posledic tiče, te praviloma niso lokalizirane. Ne spomnim se, da bi recimo zadnjemu slavnemu hribolazcu ( Humar ?) zaradi tovrstnih tveganj preprečili pohod v goro, kjer je umrl...
ČE bi bilo to res, potem je še 1001 stvar, ki smo jo zmožni naredit, pa zato še ni pravica. Vključno z nepravilnim prečkanjem proge. Enako kot ne moreš kaznovat ljudi, ki hodijo v hribe in se lahko poškodujejo ne moreš kaznovat ljudi, ki hodijho ob progi in bi jo lahko nepravilno prečkali. Lahko pa jih kaznuješ ko svojo zmožnost zlorabijo in naredijo prekršek.
Brane22 ::
ČE bi bilo to res, potem je še 1001 stvar, ki smo jo zmožni naredit, pa zato še ni pravica. Vključno z nepravilnim prečkanjem proge. Enako kot ne moreš kaznovat ljudi, ki hodijo v hribe in se lahko poškodujejo ne moreš kaznovat ljudi, ki hodijho ob progi in bi jo lahko nepravilno prečkali. Lahko pa jih kaznuješ ko svojo zmožnost zlorabijo in naredijo prekršek.
1. To ni enako. Če bi bilo, bi lahko komot rekel,d a je Humar storil samomor in da ne gre za nesrečo. V normalnem stanju težko po nesreči prečkaš progo in se tako izpostaviš prepovedani nevarnosti.
2. Kaj lahko in česa ne moreš kaznovati, je koneckoncev odvisno samo od volje in zmožnosti aparata prisile. Lahko kaznuješ recimo kajenje na javnem mestu. Ravno tako ga lahko ne kaznuješ. Težko rečeš, da od boga požegnana pravica priznava samo eno možnost.
šernk ::
Torej table pred vse gorske poti: prehod na lastno odgovornost. Ne vem zakaj moramo plačevati reševanja s helikoterji, 50m naprej naj se pa še policaji postavijo in kaznujejo vse ki grejo gor praktično v natikačih.
postavivitev ograj na takšna mesta ni strošek kot ga želite nekateri prikazat. Ponavadi se gre tu kvečjemu za 500 dolžinskih metrov ograje, daš 3m visoko ograjo, kdor bo želel plezat naj pleza, kdor bo želel it okoli bo pa ali šel po legalni poti ali pa naredil velik ovinek. ampak pri nas je vsak premik kopača iz državne blagajne vsaj 50.000€.
postavivitev ograj na takšna mesta ni strošek kot ga želite nekateri prikazat. Ponavadi se gre tu kvečjemu za 500 dolžinskih metrov ograje, daš 3m visoko ograjo, kdor bo želel plezat naj pleza, kdor bo želel it okoli bo pa ali šel po legalni poti ali pa naredil velik ovinek. ampak pri nas je vsak premik kopača iz državne blagajne vsaj 50.000€.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Kaj lahko in česa ne moreš kaznovati, je koneckoncev odvisno samo od volje in zmožnosti aparata prisile. Lahko kaznuješ recimo kajenje na javnem mestu. Ravno tako ga lahko ne kaznuješ. Težko rečeš, da od boga požegnana pravica priznava samo eno možnost.
Točno tako. In konsenz družbe je da se nepravilno prečkanje železniške proge kaznuje.
Brane22 ::
Točno tako. In konsenz družbe je da se nepravilno prečkanje železniške proge kaznuje.
O.K. Potem lahko rečeš, da se take primere kaznuje, ker tako veleva zakon, ki je posedica volje večine.
Ne moreš pa reči, da je tako edino prav, ker tako veleva zakon. Če bi bilo to res, bi ustvaril povratno zvezo, ki je več ne bi bilo mogoče potrgati in ustrezni zakon spremeniti, tudi če bi si večina premislila.
Zakon ( poenostavljeno rečeno ) samo sledi volji večine in ne obratno.
k4vz0024 ::
Potem se pa družba (celo država) odloča namesto posameznika, kaj je zanj dobro in kaj ne.
Manu ::
Potem se pa družba (celo država) odloča namesto posameznika, kaj je zanj dobro in kaj ne.
Tega pa ne bi bilo, če ne bi posamezniki imeli možnost vplivati na druge posameznike ali celo družbo. Zato se mora družba (več drugih posameznikov) zavarovati, braniti in preprečiti neodgovornost drugih posameznikov, da negativno vplivajo na njih.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
k4vz0024 ::
Seveda, če jo posameznik ogroža v njenem obstoju.
Posameznik, ki stopi na tire v prvi vrsti ogroža sebe, ne pa družbe v njenem obstoju.
Če bi želeli negativen vpliv posameznika na družbo, potem moramo predpisati vse. Od količine hrane, ki jo sme pojesti, koliko potomcev sme imeti, koliko avtov, premoženja...
Ne, to je izgovor za nadzor družbe nad posameznikom in vodi v diktaturo.
Posameznik, ki stopi na tire v prvi vrsti ogroža sebe, ne pa družbe v njenem obstoju.
Če bi želeli negativen vpliv posameznika na družbo, potem moramo predpisati vse. Od količine hrane, ki jo sme pojesti, koliko potomcev sme imeti, koliko avtov, premoženja...
Ne, to je izgovor za nadzor družbe nad posameznikom in vodi v diktaturo.
k4vz0024 ::
Nenazadnje se družba lahko zaščiti na način, ki ne posega v posamezniove čl. pravice, npr. v tem primeru, čez tire, z minimalnimi ukrepi, kjer so te kršitve pogoste, da postavi fizične ovire in onemogoči posameznika, pred lastno neumnostjo.
Kdor premaga še to oviro, si upravičeno zasluži visoko denarno kazen, ker je to storil nedvomno naklepoma.
Kdor premaga še to oviro, si upravičeno zasluži visoko denarno kazen, ker je to storil nedvomno naklepoma.
carota ::
Nenazadnje se družba lahko zaščiti na način, ki ne posega v posamezniove čl. pravice, npr. v tem primeru, čez tire, z minimalnimi ukrepi, kjer so te kršitve pogoste, da postavi fizične ovire in onemogoči posameznika, pred lastno neumnostjo.
Kdor premaga še to oviro, si upravičeno zasluži visoko denarno kazen, ker je to storil nedvomno naklepoma.
Ali pa, da ne bi zapravljali denarja, ki ga itak nimamo, sprejmemo zakon, ki prepoveduje prečkanje tirov. In potem: "Kdor premaga še to oviro, si upravičeno zasluži visoko denarno kazen, ker je to storil nedvomno naklepoma." Na več krajih kjer so taki "uhojeni" prehodi čez progo so postavljene table, tudi tam v Rožni dolini, ki so jo omenjali v tej temi.
Seriously, trdiš da je nekdo nevede šel čez tire sredi belega dne? Misliš, da je nepoznavanje zakonodaje bilo kadarkoli opravičilo? Zakaj bi država zapravljala davkoplačevalski (tudi najin) denar za bebce, ki ne spoštujejo zakonov?
k4vz0024 ::
Zapravljanje denarja za minimalne ovire, ki reši vsaj eno človeško življenje je legitimno.
Hočem povedati, da je treba v prihodnje infrastrukturo prilagajati človeku.
Nevede tisti, ki so opiti zatavali, ostali verjetno, ker se ne zavedajo posledic svojega ravnanja. Ljudi je treba zavarovati pred lastno neumnostjo na način, ki najmanj posega v njihove čl. pravice.
Nepoznavanje zakonodaje ni opravičilo, kakor tudi ne ožemanje kršiteljev s nesorazmerno visokimi denarnimi kaznimi.
Je pa treba delovati preventivno, ljudi osveščati, kajti represija ne bo obrodila premika v glavah posameznikov, temveč njihov gnev in na koncu ulico.
Hočem povedati, da je treba v prihodnje infrastrukturo prilagajati človeku.
Nevede tisti, ki so opiti zatavali, ostali verjetno, ker se ne zavedajo posledic svojega ravnanja. Ljudi je treba zavarovati pred lastno neumnostjo na način, ki najmanj posega v njihove čl. pravice.
Nepoznavanje zakonodaje ni opravičilo, kakor tudi ne ožemanje kršiteljev s nesorazmerno visokimi denarnimi kaznimi.
Je pa treba delovati preventivno, ljudi osveščati, kajti represija ne bo obrodila premika v glavah posameznikov, temveč njihov gnev in na koncu ulico.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
Manu ::
Seveda, če jo posameznik ogroža v njenem obstoju.
Posameznik, ki stopi na tire v prvi vrsti ogroža sebe, ne pa družbe v njenem obstoju.
Če bi želeli negativen vpliv posameznika na družbo, potem moramo predpisati vse. Od količine hrane, ki jo sme pojesti, koliko potomcev sme imeti, koliko avtov, premoženja...
Ne, to je izgovor za nadzor družbe nad posameznikom in vodi v diktaturo.
Ja, to je res, kar se tiče prečkanje tirov. Jaz sem pa pisal bolj splošno.
Problem pa je v zakonodajalcu, ki je sprejel takšne neživljenjske člene brez razmisleka oz. s premalo premišljenimi argumenti.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Invictus ::
Za ta denar bi lahko vse prehode opremili z zapornicami.Cena postavitve ene avtomatske zapornice je mislim da med 300k in 500k EUR.
To je po slovenskem izračunu, kjer se omasti 10 firm.
Ne mi reči da 2 lampi + 2 zapornici + kabli do le teh stanejo pol milijona evrov ... Malo morgen ...
A bomo dobili zlate zapornice, ali pa vsaj bakrene ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
darkolord ::
Takšna je cena na trgu.
itd....
The money for installing automatic warning devices often comes from limited public sources. A typical installation can cost $250,000 or more.
Vir: Indiana Department of Transportation
itd....
trololo2 ::
@k4vz0024: bolj se ne bi mogel strinjati s tvojim pisanjem. Država mora biti zato da ščiti enega posameznika pred drugim. Nikakor pa z neko hudo represijo ne sme "ščititi" samega pred sabo. Za take stvari naj se poslužuje kvečjemu mehkejših metod. 500€ kazni za naveden prekršek je absurdno nesorazmerna kazen. Kar se tiče zagovornikov tega, čistuni se vedno najdejo in zagovarjajo dokler enkrat ne useka tudi po njih.
St235 ::
tudi to da omejiš kretenizme je zaščita družbe pred posameznikom. Nenavsezadnje bo družba tista, ki bo nosila posledice njegovega ravnanja. Pa naj bodo to neposredne psoledice nereče, morebitno zdravljenje kakor tudi dolgoročne posledice na njegove bližnje in na ostale udeležence nesreče.
Seveda je nemogoče popolnoma preprečit takšno ravnanje posameznika, sploh kadar je zadaj namen. Lahko pa na ta način omejijo vsaj del malomarnega in neodgovornega ravnanja.
Seveda je nemogoče popolnoma preprečit takšno ravnanje posameznika, sploh kadar je zadaj namen. Lahko pa na ta način omejijo vsaj del malomarnega in neodgovornega ravnanja.
Keyser Soze ::
@k4vz0024: bolj se ne bi mogel strinjati s tvojim pisanjem. Država mora biti zato da ščiti enega posameznika pred drugim. Nikakor pa z neko hudo represijo ne sme "ščititi" samega pred sabo. Za take stvari naj se poslužuje kvečjemu mehkejših metod. 500€ kazni za naveden prekršek je absurdno nesorazmerna kazen. Kar se tiče zagovornikov tega, čistuni se vedno najdejo in zagovarjajo dokler enkrat ne useka tudi po njih.
A pa veš dejansko kakšne so lahko posledice hoje ali prečkanja tirnic? Da tako na uč evalviraš kazen kot previsoko.
To je malce egoistično naravnano tehtanje.
OM, F, G!
Mesar ::
A je zadeva tam ko ste preckali zeleznico primerno oznacena? Opozorila itd. ? If not... mas neki za zacetek.
Your turn to burn!
mn ::
Keyser Soze je izjavil:
A pa veš dejansko kakšne so lahko posledice hoje ali prečkanja tirnic? Da tako na uč evalviraš kazen kot previsoko.
To je malce egoistično naravnano tehtanje.
Hm, če ni vlaka v najslašem primeru kakšen izvin gležnja. Tistih par sto ton pa že opaziš po moje.
Realnost je, da je prehod železniške proge na preglednem delu za nekoga ki ni in slep in gluh skoraj povsem nenevaren. In kazni kot je ta zgoraj so čisto brez veze.
trololo2 ::
Keyser Soze je izjavil:
A pa veš dejansko kakšne so lahko posledice hoje ali prečkanja tirnic? Da tako na uč evalviraš kazen kot previsoko.
To je malce egoistično naravnano tehtanje.
Bistveno najhujše so za tistega ki ga zaradi takega ravnanja povozi vlak. Kaznovan je tako tisti ki je prekršek storil. Seveda so lahko tudi druge posledice, ampak so minorne in tako gre samo za relevatizacijo. In če se jo gremo v tem primeru se brez problema najde še miljon hujših problemov, kar vodi v totalitarizem.
Zdaj če je uhajanje čez progo masovno in se gre dejansko za zagotavljanje varnosti je pač treba narediti tehnično rešitev. Kazen lahko nastavimo tudi na miljon € pa bojo nekateri še vedno hodili čez progo.
WarpedGone ::
Realnost je, da je prehod železniške proge na preglednem delu za nekoga ki ni in slep in gluh skoraj povsem nenevaren. In kazni kot je ta zgoraj so čisto brez veze.
V praksi bi tole precej držalo.
Problem nastane na železniških postajah kjer se folku mudi na prihajajoči vlak in se tu pa tam gre kdo igrat rusko ruleto, tko brez premisleka in napol refleksno laufa čez tire ob prihajajočem vlaku. Podobno kot leti čez cesto pred prhajajočim avtomobilom. Če prelaufa čez je vse ok, če mu pa recimo spodrsne na tirnici in se zloži čez tire pa nuca nekaj sekund da se pobere stran. Če teh sekund ni več, so koline. Kakšna je primerna kazen, ki bo ustavila tudi takšne nevarne reflekse?
Druga zgodba so pa večje postaje (ala ljubljanska) kjer so tiri tolk gosti da se lahk iz enega tira umakneš le na sosednji tir in traja nekaj časa da prečkaš vso tisto železje. Tuki so podhodi še tolk bol odročni tko da s nepravilnim prečkanjem dejansko lahko prišparaš nekaj minut. Naslednji vlak je pa čez 2 uri recimo. Sm presenečen da ni pogostejših nesreč na Lj postaji ob vsem tekanju čez tire tam okrog.
Zbogom in hvala za vse ribe
Keyser Soze ::
Bistveno najhujše so za tistega ki ga zaradi takega ravnanja povozi vlak.
Ni nujno. Si predstavljaš, da en kljukec zlaufa čez tire, strojevodja useka po zasilni zavori (oz. useka ful stop), folk pa stoji v vagonu?
Kakšna razbita buča ni najhuje kar se lahko zgodi.
OM, F, G!
trololo2 ::
Keyser Soze je izjavil:
Bistveno najhujše so za tistega ki ga zaradi takega ravnanja povozi vlak.
Ni nujno. Si predstavljaš, da en kljukec zlaufa čez tire, strojevodja useka po zasilni zavori (oz. useka ful stop), folk pa stoji v vagonu?
Kakšna razbita buča ni najhuje kar se lahko zgodi.
Če čebula ne bi imela če, bi bila bula. Relativizacija o kateri sem govoril prej.
St235 ::
Pa poglej drugače, če je zate par polomljenih potnikov relativizacija.
a.) psihična trauma strojevodje. Ni kriv ne dužan gledal pa je kako "njegov" vlak pešta človeka.
b.) svojci žrtve
c.) zastoj in zamude, blokada železniške proge.
Torej razlogov, da je skakanje pod vlak nezaželjeno za družbo je več kot dovolj.
a.) psihična trauma strojevodje. Ni kriv ne dužan gledal pa je kako "njegov" vlak pešta človeka.
b.) svojci žrtve
c.) zastoj in zamude, blokada železniške proge.
Torej razlogov, da je skakanje pod vlak nezaželjeno za družbo je več kot dovolj.
Manu ::
Pretiravaš.
Dajmo ukinit smrt. Trpijo zdravstveni delavci, pogrebni delavci in ostali, ki se srečujejo s smrtjo. Trpijo svojci umrlega. Svojci vzamejo dopust zaradi pogreba, ... trpi podjetje, država itd...
Dajmo ukinit smrt. Trpijo zdravstveni delavci, pogrebni delavci in ostali, ki se srečujejo s smrtjo. Trpijo svojci umrlega. Svojci vzamejo dopust zaradi pogreba, ... trpi podjetje, država itd...
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
St235 ::
Aha, in ker smrti ne moremo v celoti preprečit, potem je neumno omejevat dejanja, ki lahko privedejo do nepotrebne smrti?
Briljantna logika. Potem nisma smila, da imamo sploh kakeršenkoli zakon. Vsi pač moramo umret in je vseeno če od starosti al pa zato ker nas sosed z macolo po glavi.
Briljantna logika. Potem nisma smila, da imamo sploh kakeršenkoli zakon. Vsi pač moramo umret in je vseeno če od starosti al pa zato ker nas sosed z macolo po glavi.
Manu ::
Kakršnokoli udejstvovanje v prometu, športu, počitnicah, pohodih ... je tveganje, da se zgodi nesreča.
Ti si pisal o razlogih, ki vplivajo na družbo, če gre nekdo čez tire in le-ti so bili malo smešni.
Ko greš čez tire, ne želiš umreti. Želiš samo prečkati tire da prideš hitreje do cilja. Takšna visoka kazen za prečkanje tirov pa je kar pretirana.
Ti si pisal o razlogih, ki vplivajo na družbo, če gre nekdo čez tire in le-ti so bili malo smešni.
Ko greš čez tire, ne želiš umreti. Želiš samo prečkati tire da prideš hitreje do cilja. Takšna visoka kazen za prečkanje tirov pa je kar pretirana.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Utk ::
Zakaj točno je prečkanje železnice bolj nevarno kot prečkanje ceste? A ni bolj ali manj vseeno ali te pobere tovornjak ali vlak? S tem da tovornjak ne trobi kot nor, ko gre čez naselje oz. čez znane prehode. Tudi zavorna pot tovornjaka ni tako kratka, da bi to naredilo kakšno razliko. Tudi če skočiš pred vlak 30 metrov pred njim (pa ti tega ni treba), imaš dovolj časa da greš čez, na 30 metrih se ti pa niti tovornjak ne bo ustavil iz 80-90 na uro.
darkolord ::
Vlak se _ne more_ ustaviti ali umakniti. Če se ti ne boš umaknil, te bo povozil.
Če hodiš sredi ceste, se sicer verjetnost, da boš povožen, močno poveča, se bo pa še zmeraj vsaj večina vozil umaknila ali ustavila.
Če hodiš sredi ceste, se sicer verjetnost, da boš povožen, močno poveča, se bo pa še zmeraj vsaj večina vozil umaknila ali ustavila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči" (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28954 (23828) | Mare2 |
» | Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9317 (7130) | St235 |
⊘ | prevozil rdečo, policaj ustavu, plaču bom 125 eurOddelek: Loža | 3912 (3386) | Mavrik |
» | Vožnja preko proge - napačen členOddelek: Loža | 2144 (1539) | oemdzi |
» | Zakaj ljudi povozi vlak? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 17067 (10049) | fabrskd |