» »

Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči"

Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči"

1 2
3
4

Mare2 ::

Truga je izjavil:

lol, ko da je vazno a luc utripa al mezika.

Rdeca luc je rdeca, in pomeni *stoj*, tud ce plese balet po cesti. Kle ni nobene debate.


Truga in ostali. Bi bilo lepo, če bi šli pred žel. prehode in tam opozarjali kršitelje. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

sandmat je izjavil:

Mare2 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:


Utirpajoča luč potem ko se je zapornica že dvignila je tak primer. Nevarnost je že očitno minila, čakat je treba izključno zato ker birokrat še ni dovolil prehoda.


Pri črnuškem mostu se je že zgodilo, da se je zapornica dvignila, luči so še vedno delovale. Zapornica se je začela spuščat, ker je bil na progi že drugi vlak.


jaz sem že parkrat doživel, da so se zapornice dvignile do konca in se takoj začele spuščat zaradi drugega vlaka.


To so prasci birokratski še en vlak poslal, sam da lahko imajo tako idiotska pravila kot je ta z rdečo lučjo.

Mare2 ::

St235 je izjavil:



To so prasci birokratski še en vlak poslal, sam da lahko imajo tako idiotska pravila kot je ta z rdečo lučjo.


Joj, kake mate. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Invictus ::

Mare2 je izjavil:

St235 je izjavil:



To so prasci birokratski še en vlak poslal, sam da lahko imajo tako idiotska pravila kot je ta z rdečo lučjo.


Joj, kake mate. :)

Vklopi sarkazem detektor ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sandmat ::

St235 je izjavil:



To so prasci birokratski še en vlak poslal, sam da lahko imajo tako idiotska pravila kot je ta z rdečo lučjo.

Zih sam zato, k sm črn :P

WarpedGone ::

Pri črnuškem mostu se je že zgodilo, da se je zapornica dvignila, luči so še vedno delovale. Zapornica se je začela spuščat, ker je bil na progi že drugi vlak.

Nujna posledica birokratskega kompliciranja z večnivojskimi sistemi. Bi napisal "varnostnimi sistemi" ampak bi me lakotnik popravil, da ta pravila nimajo ničesar skupnega z varnostjo ampak so le pravila, ki jih je treba upoštevat 100%, ker smo se menda tko zmenil.

So tut semaforji, ki ti pokažejo rdečo za par sekund, pol pa odprejo zeleno za desno. Glih tolk da morš ustavit za sekundo in znova speljat.
Debilizem iste sorte, ki je razpasen po komplet 'državni ureditvi'.

Najlepša je tista, ko se spustijo zapornice in utripa luč, vlak pa pride šele čez 5 minut, ker je vse skup na 1% klancu in ni vlaka ki bi bil sposoben peljat običajno hitro, sploh tovorni. Ampak časovni interval je isti kot povsod drugje, tudi pri praznih drezinah ki so sposobne hitrejše vožnje. In čakaš in poslušaš tisto zvonenje ko bebav 5 minut. Če se kje splača ugasnit mašino, je to pri tem konkretnem prehodu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

napsy ::

WarpedGone je izjavil:

Najlepša je tista, ko se spustijo zapornice in utripa luč, vlak pa pride šele čez 5 minut, ker je vse skup na 1% klancu in ni vlaka ki bi bil sposoben peljat običajno hitro, sploh tovorni. Ampak časovni interval je isti kot povsod drugje, tudi pri praznih drezinah ki so sposobne hitrejše vožnje. In čakaš in poslušaš tisto zvonenje ko bebav 5 minut. Če se kje splača ugasnit mašino, je to pri tem konkretnem prehodu.


Sm dost preprican, da je tu tezava tehnicna in ne birokratska. Tu pomen da bi moral customizirat vsak semafor posebej kar si predstavlam, da dost zakomplicira ze tako zapleten prometni sistem in poveca moznost, da pride do napak.
"If you die, you die. But when you live you live. There is no time to waste."

Mare2 ::

Verjetno gre za avtomatske zapornice. V bližnji prihodnosti pričakuj "pametne zapornice". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Truga ::

Predvsem bi blo hecno gledat ko bi enkrat sla v klanc sam lokomotiva, pa zgazila 2 avta ker se signal se ni uspel prizgat.

erunno ::

shadeX je izjavil:

Dr_M je izjavil:

takrat pospešim da mu ne rata


Povej kje se vozis, da ne naletimo slucajno nate, s tako nevarno voznjo.


Dokler vozi po omejitvah in zaradi tega ne ogroža drugih, ne vidim problema. Nikjer ne piše da ne sme vozit prvo 50kmh nato pa 90kmh, seveda kjer je omejitev 90kmh.


Če te je avto začel prehitevati, je pospeševanje prepovedano.

St235 ::

Nujna posledica birokratskega kompliciranja z večnivojskimi sistemi. Bi napisal "varnostnimi sistemi" ampak bi me lakotnik popravil, da ta pravila nimajo ničesar skupnega z varnostjo ampak so le pravila, ki jih je treba upoštevat 100%, ker smo se menda tko zmenil.

Smo že dve strani nazaj ugotovili, da ti pa logika nimata nič skupnega, tako da res ne vem kaj se še trudiš dokazat. Ker bi res rad videl, kje sem trdil, da pravila nimajo ničesar z varnostjo. Pač polpismen trol. Nič novega, če te lahko citiram.

WarpedGone ::

Sm dost preprican, da je tu tezava tehnicna in ne birokratska. Tu pomen da bi moral customizirat vsak semafor posebej kar si predstavlam, da dost zakomplicira ze tako zapleten prometni sistem in poveca moznost, da pride do napak.

Seveda je tehnična težava, hudič je da vsako flikanje takih lukenj, nujno odpre nove bedarije.

Kot so indukcijske zanke na semaforjih. Super zadeva, dokler jo pameten birokrat ne zmontira tako, da jo avtomobil prevozi ko je že zapustil glavno cesto in se avtomobilom na glavni nato prižge rdeča, da si lahko požvižgavajo in čakajo da se timer izteže.

Smo že dve strani nazaj ugotovili, da ti pa logika nimata nič skupnega

A da ste? Si ste vi tudi v klubu tistih, katere je potrebno naslavljat v množini? Oprostite, nism vedel.
Vse kar ste uspeli ilustrirat je to, da je treba na rdeči čakat ker zapoveduje prepovedan prehod, in ne ker naj prehod nebi bil varen.

Kakršnokoli citiranje je brezveze, ker se bo izvijanje in obkladanje z žaljivkami nadaljevalo.

Ampak pod črto je stvar razumnim jasna: ko moraš na rdeči čakat samo zato ker je rdeča, vlaka pa levo in desno kilometer daleč ni opazit, je to debilno in takšna ureditev debilna, tip ki je to podpisal kot sprejemljivo ureditev pa debil. In to ni žaljivka ampak tehnični opis.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

In kaj boš storil sedaj? Ko mu (jim) ni več pomoči?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AndrejO ::

WarpedGone je izjavil:

Sm dost preprican, da je tu tezava tehnicna in ne birokratska. Tu pomen da bi moral customizirat vsak semafor posebej kar si predstavlam, da dost zakomplicira ze tako zapleten prometni sistem in poveca moznost, da pride do napak.

Seveda je tehnična težava, hudič je da vsako flikanje takih lukenj, nujno odpre nove bedarije.

Ja, žal. Tehnika ni še nikoli sama rešila nobenega problema, ki se porodi v glavah ljudi. V času svojih učnih ur sem imel za enim prehodom zanimivo izmenjavo s svojim inštruktorjem vožnje.

I: Zakaj si kar direkt zapeljal čez prehod?
A: Saj luči niso utripale.
I: A luči se ne morejo pokvariti?
A: Verjetno težko, saj imajo signalizacijo za njihovo nedelovanje.
I: Ti delaš z računalniki.
A: Ja.
I: A računalnik ti tudi še ni nikoli crknil.
A: ...

Od takrat imam v glavi dve lekciji za primer, če luči ne gorijo:
a) vlak bom pred prehodom VIDEL (zato bom po potrebi nekoliko upočasnil in gledal, kaj se dogaja na tirih)
b) vlak bom pred prehodom SLIŠAL (zato bom tudi stišal radio in poslušal, kaj se dogaja na tirih)

Sem pa sprejel možnost, da se lahko pokvarijo zapornice, odpovedo luči in strojevodja zaspi pri kontrolah tako, da ne da zvočnega signala, ko se bliža nepreglednem prehodu (vlakci imajo ob progi dejansko znak, da strojevodja ve, kdaj mora trobiti). Takrat bom pač potegnil krajšo.

V vseh ostalih primerih so dvignjene zapornice in ugasnjene luči signal, da smem /previdno/ preko proge. Če so zapornice spuščene /ali/ luči utripajo, pa je to signal, da ne smem niti poskušati. Pa če se tisti za mojo ritjo na trepalnice vrže. Če mu kaj ni prav, me lahko tudi obvozi. Dokler sem na cesti nepremičnina, to ni niti prehitevanje, pa naj se sam izvoli preseravati po tirih, če se mu tako zelo mudi.

zuz3k ::

menjalnik je izjavil:

Pred parimi leti, ko sem pisal občinske pole je bilo vprašanje kdaj lahko speljem, če stojim pred progo in pravilen odgovor je bil, da takrat ko odpelje vlak, se dvignejo zapornice in UGASNEJO luči.

Situacija včeraj: Stojim pred progo in za mano pripelje tovornjak s prikolico. Vlak odpelje mimo in zapornice se začnejo odpirat. Nekje na 3/4 odprti zapornici vidim za sabo kako tovornjak že želi speljat vendar jaz čakam. Zapornice se dvignejo in tovornjakar se "obesi" na hupo za nekaj sekund in nato prične odpirati vrata.. ravno takrat se ugasnejo luči in jaz speljem. Prejšnji teden isto hupanje s strani avtomobila...spet nekaj časa nazaj me je en prehitel čez progo pa še zapornice se niso dvignile.

Jaz nevem ali so vsi nervozni ali so se spremenila pravila?8-)



si ti eno napiflano tumpasto pravilo

logično če gre vlak naprej in se zapornice dvigajo spelješ - valda ne bo vlak rikverc pripeljal

temu se prej reče, da si prvič šel čez progo in cinclaš
Life is a psychological game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zuz3k ()

Utk ::

In zakaj se luč takoj ne ugasne? Aja zaradi debilov brez procenta lastne pameti, ki bi se zaletavali v zapornice, ki jih v tej temi ne manjka. Kaj pa tam kjer je samo križ, kolk minut moraš čakat ko gre vlak mimo.

Malajlo ::

https://www.dnevnik.si/1042719406
Ko so izgubili semafor, zebro, prometne znake, so bili prestrašeni, ker jih kar naenkrat nič ni več vodilo čez križišče, potem pa so se hitro navadili, saj je to pravzaprav edino naravno vedenje. Prometno vedenje za človeka ni naravno vedenje. Ustaviti se pred rdečo lučjo, ko ni prometa, ni normalno. Ko smo v Nemčiji delali projekt, so želeli, da bi pred skupnim prometnim prostorom postavili znak: pozor, skupni prometni prostor! (smeh). To je ravno nasprotno od tega, kar želimo. Ljudje niso neumni. Samo spodbuditi jih je treba, da razmišljajo, namesto da sistem razmišlja zanje. Tudi v prometu.

darkolord ::

zuz3k je izjavil:

logično če gre vlak naprej in se zapornice dvigajo spelješ - valda ne bo vlak rikverc pripeljal
Pride pa drugi vlak za njim ali v nasprotni smeri.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Tezaab ::

Malajlo je izjavil:

https://www.dnevnik.si/1042719406

hkrati pa tudi razočaran, da se mestna oblast ni (v celoti) odločila za skupni prometni prostor, angleško shared space – koncept, ki ga raziskujejo v učnem centru, kjer dela
-citat iz članka

A ni bilo v parih novicah o prenovi zapisano, da je MOL hotela tak skupni prometni prostor, ampak da ga naša zakonodaja ne dopušča?
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

napsy ::

Na prenovljani Slovenski v Lj ne bo semaforiziranih krizisc
"If you die, you die. But when you live you live. There is no time to waste."

sandmat ::

zuz3k je izjavil:


si ti eno napiflano tumpasto pravilo

logično če gre vlak naprej in se zapornice dvigajo spelješ - valda ne bo vlak rikverc pripeljal

temu se prej reče, da si prvič šel čez progo in cinclaš


mogoče moraš ven iz vasi prilezt, da boš videl prehode z več kot enim tirom :)

WarpedGone ::

https://www.dnevnik.si/1042719406
Ko so izgubili semafor, zebro, prometne znake, so bili prestrašeni, ker jih kar naenkrat nič ni več vodilo čez križišče, potem pa so se hitro navadili, saj je to pravzaprav edino naravno vedenje. Prometno vedenje za človeka ni naravno vedenje. Ustaviti se pred rdečo lučjo, ko ni prometa, ni normalno. Ko smo v Nemčiji delali projekt, so želeli, da bi pred skupnim prometnim prostorom postavili znak: pozor, skupni prometni prostor! (smeh). To je ravno nasprotno od tega, kar želimo. Ljudje niso neumni. Samo spodbuditi jih je treba, da razmišljajo, namesto da sistem razmišlja zanje. Tudi v prometu.

O tem govorim. Kje podpišem?
Kjer takšna ureditev ni primerna, ni primerna niti nobena druga - prometni tok se pač ne sme križat.
Zbogom in hvala za vse ribe

AndrejO ::

sandmat je izjavil:

zuz3k je izjavil:


si ti eno napiflano tumpasto pravilo

logično če gre vlak naprej in se zapornice dvigajo spelješ - valda ne bo vlak rikverc pripeljal

temu se prej reče, da si prvič šel čez progo in cinclaš


mogoče moraš ven iz vasi prilezt, da boš videl prehode z več kot enim tirom :)

Ali pa lokomotiva, ki spelje iz postaje in nato zapelje nazaj na njo, ker menja tir.

Prehod pa seveda na koncu postaje. Ivančna Gorica press.

Malajlo ::

A ni logično: če te ustavi rdeča luč, te potem ugasnjena naprej spusti. Pri semaforju te tudi ustavi rdeča luč. Ko ne sveti več, se pač prižge zelena/rumena (ali pa nobena, če zmanjka štroma in se še akumulatorji spraznijo). Ne boš pa podiral semaforja, da nekomu dovoliš naprej.

darkolord ::

Logično je, da te ustavi rdeča luč, naprej pa spusti zelena luč.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mare2 ::

darkolord je izjavil:

Logično je, da te ustavi rdeča luč, naprej pa spusti zelena luč.

To je "po zakonu". Logiko pa, kolikor vidim na tem forumu, ima vsak svojo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Spajky ::

Da, pred prehodom je treba ustavit, pržgat vse 4 žmigavce, stopit ven do proge in pogledat levo-desno. če ni videt vlaka, naslonit glavo na tračnico. Če ni čut klik-tak klik-tak na tračnici, vlaka še ni blizu in greš lahko čez :))
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

MasterTade ::

Spajky je izjavil:

Da, pred prehodom je treba ustavit, pržgat vse 4 žmigavce, stopit ven do proge in pogledat levo-desno. če ni videt vlaka, naslonit glavo na tračnico. Če ni čut klik-tak klik-tak na tračnici, vlaka še ni blizu in greš lahko čez :))


Mogoče se zdi smešno, ampak ni vedno tako preprosto. Npr. malo preveč samozavesti, glasna muzika in slab pregled na progo, pa te lahko ravno nabaše ko boš šel čez..
Mors omnia aequat

Mare2 ::

MasterTade je izjavil:


Mogoče se zdi smešno, ampak ni vedno tako preprosto. Npr. malo preveč samozavesti, glasna muzika in slab pregled na progo, pa te lahko ravno nabaše ko boš šel čez..


Možno je, ja. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Malajlo ::

darkolord je izjavil:

Logično je, da te ustavi rdeča luč, naprej pa spusti zelena luč.

A ti ga vtakneš v eno luknjo, ven pa iz druge potegneš?
Ustavi te _prižgana_ rdeča, naprej pa spusti _ugasnjena_ ista (rdeča, če se še nekako spomniš, kje zgoraj/levo/edina(e) je ponavadi). Če je ugasnjena (beri: vidiš samo zeleno), ti pa zelena kvečjemu sporoča, da ima nekdo drug rdečo. Ni pa nujno.
Za zadnji stavek so birokrati krivi. Lahko bi imeli roza zgoraj/levo in turkizno spodaj/desno. Na nekaterih semaforjih bi lahko poleg barv zamenjali vrstni red. Za ziher, da tiste farbenblind odstranimo iz prometa.

Kake 'mate ...

darkolord ::

Če ne gori nobena luč, zame pač enostavno pomeni, da se moram sam pobrigati za to, ali je naprej varno ali ne.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Malajlo ::

In še popravek: zelena ti da prednost, ne pa (nujno) prosto pot. Kar ni težko sklepati (o prosti poti), ker tukaj nekateri kar pri rdeči speljejo. A vlak je pa kaj manj vreden, če ima samo železne feltne, ne pa 20" litakov?! (razen sto ton mase več, ampak masa v drugih vesoljih drugače šteje)

darkolord je izjavil:

Če ne gori nobena luč, zame pač enostavno pomeni, da se moram sam pobrigati za to, ali je naprej varno ali ne.

A rampa, ki se spušča, začne svetit zeleno in ugasne rdeči utripajoči? Sam vprašam ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

darkolord ::

Malajlo je izjavil:

A rampa, ki se spušča, začne svetit zeleno in ugasne rdeči utripajoči? Sam vprašam ...
Ne razumem točno, kaj sprašuješ.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Malajlo ::

darkolord je izjavil:

Malajlo je izjavil:

A rampa, ki se spušča, začne svetit zeleno in ugasne rdeči utripajoči? Sam vprašam ...
Ne razumem točno, kaj sprašuješ.

Samo na tvoj
Logično je, da te ustavi rdeča luč, naprej pa spusti zelena luč.
odgovarjam.

(pravtaprav sprašujem na tvoj odgovor, ne odgovarjam na tvoje vprašanje, ampak v citatih se info izgubi)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

darkolord ::

Pač po rdeči luči načeloma pričakujem zeleno. Zelena = OK, rdeča = ni OK.

Seveda tudi drugje, ne samo v prometu.

Če ni ne ene ne druge, tudi v redu, se bom (še vedno) nase zanašal. Se mi pa vseeno "ni rdeče" ne zdi enako kot "je zelena".
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mare2 ::

In kaj sta vidva to pogruntala? :) hehe
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Lonsarg ::

Jaz sem pa vedno mislil da so utripajoče luči ob železnici oranžne, pa se dokaj redno vozim. Pač res mi ni potegnilo da bi taka zadeva kot je utripajoča rdeča luč sploh obstajala.

Mare2 ::

En primer za prijatelje iz Slo-tech foruma. Je kdo tu kršil predpise?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

darkolord ::

Pešec, dva kolesarja, motorist, trije avtomobili ... ?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mare2 ::

darkolord je izjavil:

Pešec, dva kolesarja, motorist, trije avtomobili ... ?


Hvala za odgovor. Se mi je kar zdelo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Miha 333 ::

Lonsarg je izjavil:

Pač res mi ni potegnilo da bi taka zadeva kot je utripajoča rdeča luč sploh obstajala.

Oprosti, nočem bit nesramen, ampak edino logično vprašanje ob taki izjavi je, kdo ti je dal izpit?

Mare2 ::

Tukaj sta dve lučki. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Lonsarg ::

Jaz sem vedno mislil da sta oranzni ko utripata, nisem nikoli toliko pozornosti posvecal da bi videl da sta rdeci. Pac 99% utripajocih luci je oranznih in potem se podzavest navad da vidi oranzno vsakic ko utripa kak luc na cesti. Skratka v mozgane sm dobil informacijo da sta oranzni vsakic ko sem tja pogledal, ter tudi ob utripajoci luci dobijo mozgani signal "pohiti".

Jaz pravim da je tu zlati primer kjer bi se cestni zakon moral podrediti navadi ljudem. Nobene logicne razlage ni kako bi cakanje pred dvignjeno zapornico in brez prihajajocegaa vlaka povecalo varnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Mare2 ::

Lonsarg je izjavil:

Jaz sem vedno mislil da sta oranzni ko utripata, nisem nikoli toliko pozornosti posvecal da bi videl da sta rdeci.

Pa si na tem posnetku videl "razločil" rdečo barvo? V bistvu sem ga zaradi tebe posnel. Je padel na "plodna tla"? :)

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Lonsarg ::

No seveda da sedaj vedno vidim da sta rdeci, prej nisem pozornosti posvecal pred to temo. Se vedno pa ne cakam ker je butasto.

connel ::

Odlično, ravno take se rabi, da boste filali proračun. Samo še to povej, kje to počneš. Easy money.

Lonsarg ::

Ni potrebe po lokaciji, ker v svojih 100+ prehodis nisem se niti enega videl, ki bi cakal pred prehodom, tako da se lahko postavijo kamorkoli. Ampak ocitno se ne, ker je tudi policiji bedasto se na take pikolovske bizarne zakone obesat.

5bojan ::

Torej.
Več kot polovica vas meni, da lahko prevoziš prehod pri utripajočih rdečih lučeh, pa zapornice se tudi dvignejo nekaj debelih sekund po prehodu zadnjega vagona. UUUUUUUUUUUUUUUU kolk škoda sekund!
Predlog SŽ: ukiniti vse zapornice in svetlobne znake. Dovolj bo zavarovanje z ANDREJEVIM KRIŽEM (kar = STOP znak). Bo to potem v redu?

Darwinova teorija o višje razvitih vrstah bo pa uredila ostalo.

PS. Avto od 100 km/h do 0 lahko ustavi na ~ 50m, 800 tonska kompozicija pa na 800m.
Ko te enkrat zapne in začne mleti med pragovi in lokomotivo ????????.

Ta najbolj korajžni pa peljite proti Rogaški po stari cesti. Prečkaš progo 5x, 6x v eno smer. Brez zapornic, pa vsaj 1x si z avtom na progi, da vidiš, če je prosto. Če kdo ne verjame in nima izpita zapeljem. Če boš mel pleničke s sabo! Tko za vsak slučaj.

Cervantes ::

Krasen naslov teme...!
Ko ugasnejo luči... se party šele začne!
Tole je seveda za pobrisat, haha...

WarpedGone ::

Predlog SŽ: ukiniti vse zapornice in svetlobne znake. Dovolj bo zavarovanje z ANDREJEVIM KRIŽEM (kar = STOP znak). Bo to potem v redu?

Seveda bo vredu, kje je problem?

Iz stranske ulice na prednostno znamo varno zapeljat tudi brez vsakega znaka, pri železniški progi bi pa nucal betonski zid čez cesto da bo varno?
Zbogom in hvala za vse ribe
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
645649 (3462) St235

prevozil rdečo, policaj ustavu, plaču bom 125 eur

Oddelek: Loža
352397 (1871) Mavrik
»

Zakaj ljudi povozi vlak? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18013855 (6837) fabrskd

Več podobnih tem