Forum » Loža » Zakaj ljudi povozi vlak?
Zakaj ljudi povozi vlak?
SmeskoSnezak ::
V SlO se ne splača vlake terat več od 400kmh. Kaj boš vse hribe stuneliral, da bo ravna proga od LJ do MB? (in vse ostale proge) Boš naredo SLO takšno kot luknast švicarski sir... :D Po ovinkih že ti novejši vlaki zmanšajo hitrost iz varnostnih razlogov.
@ Pusti soncu v srce... @
darkolord ::
3. Pri železniškem prehodu je stalo nekaj avtomobilov v "štandgasu", ki so preglasili zvoke iz ozadja.Sem že večkrat opazil nekaj podobnega, ko je zvok mnogo tišjih avtov, ki so peljali mimo, skorajda izničil precej glasen zvok kamiona hruške
Mimogrede, zakaj ni namesto zapornic na prehodu npr. betonskih stebričkov? :)
Gandalfar ::
Mimogrede, zakaj ni namesto zapornic na prehodu npr. betonskih stebričkov? :)
Verjetno zato, da se lahko se zmeraj umaknes ce si slucajno ujet na progi. Ce bi imel npr. potopne stebricke bi lahko samo pobegnil iz avta.
levaky ::
Na Japonskem IMHO ni magnetnih vlakov. Maglev je na Kitajskem in ene 2 v Nemčiji, to so pa v glavnem vsi.
Japonski vlaki vozijo po "običajnih" tirnicah, tako kot TGV in Acela. Imajo pa na vsaki strani proge 2-3m visoko ograjo, tako da moraš najprej to preplezati, da prideš do proge. Če tam hodiš po tirnicah si pač neumen in evolucija naredi svoje:P
Japonski vlaki vozijo po "običajnih" tirnicah, tako kot TGV in Acela. Imajo pa na vsaki strani proge 2-3m visoko ograjo, tako da moraš najprej to preplezati, da prideš do proge. Če tam hodiš po tirnicah si pač neumen in evolucija naredi svoje:P
fabrskd ::
Če tam hodiš po tirnicah si pač neumen in evolucija naredi svoje:P
Tudi če v SLO hodiš po tirnicah nimaš IQ večji od sobne temperature!!
Prav lepo se sliši, kako žice trkajo med sabo, ker nihajo zaradi prihajajočega vlaka.
Žice ne trkajo skupaj zaradi nihanja samega, ampak zaradi magnetnega polja, ki jih privlači med sabo.
Screw you guys i'm going home!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fabrskd ()
gzibret ::
> Zanimivo, da je prius problem, merđoti, benfli, leksusi pa ne. Neumnost na kvadrat.
Lej, govorim stvari od osebe, ki ta avto ima. Nima mečke, nima bemfla in nima lexusa. Ima pa Priusa. In avto je NESLIŠEN, ko se fura zgolj na baterijo. To pa vem iz prve roke, ker sem stal zraven, pa tudi sam sem ga fural.
Za električne merđute, bemfle in lexuse pa ne vem, ker jih še nisem imel možnosti sprobat. Verjetno pa so tudi oni skoraj neslišni, ko se furajo na štrom.
Lej, govorim stvari od osebe, ki ta avto ima. Nima mečke, nima bemfla in nima lexusa. Ima pa Priusa. In avto je NESLIŠEN, ko se fura zgolj na baterijo. To pa vem iz prve roke, ker sem stal zraven, pa tudi sam sem ga fural.
Za električne merđute, bemfle in lexuse pa ne vem, ker jih še nisem imel možnosti sprobat. Verjetno pa so tudi oni skoraj neslišni, ko se furajo na štrom.
Vse je za neki dobr!
WarpedGone ::
Verjetno zato, da se lahko se zmeraj umaknes ce si slucajno ujet na progi. Ce bi imel npr. potopne stebricke bi lahko samo pobegnil iz avta.
Če so lahko našraufali polzapornice, ki zaprejo samo tvoj vozi pas, nasprotnega pa ne, bi lahko tudi stebričke namontirali samo na polovici ceste. Ampak pravega profita itak nebi bilo. Redki modeli dejansko zapeljejo v spuščene zapornice, problemi so drugje.
@zibret:
Bomo potem tudi vsem kolesarjem obesili kravje zvonce?
Zbogom in hvala za vse ribe
energetik ::
Če folk skače pod Priuse, si je sam kriv. Jaz ne stopim na cesto brez pogleda levo in desno, pa če mi gori zelena luč za pešce. Ne zaupam nobenemu vozniku.
Kaj šele da bi prečkal tire na nezavarovanem mestu! Tistim, ki se pa sprehajajo po tirih, pa itak ni pomoči..tako kot je en napisu - evolucija bo naredila svoje..
Kaj šele da bi prečkal tire na nezavarovanem mestu! Tistim, ki se pa sprehajajo po tirih, pa itak ni pomoči..tako kot je en napisu - evolucija bo naredila svoje..
Invictus ::
Večina ljudi, ki jih povozi vlak, dela samomor.
Drugače je s tistimi, ki jih povozi v avtu. Ponavadi problem nezavarovani železniški prehodi.
LP I.
Drugače je s tistimi, ki jih povozi v avtu. Ponavadi problem nezavarovani železniški prehodi.
LP I.
fabrskd ::
Ponavadi problem nezavarovani železniški prehodi.
Nezavarovanih prehodov v Sloveniji ni!
Screw you guys i'm going home!!!
jype ::
fabrskd> Nezavarovanih prehodov v Sloveniji ni!
No, to žal ne drži popolnoma... Pri Leclercu v Ljubljani je recimo en tak za pešce. Tistega za avtomobile so pa tolk razkopal, da zdaj ni več nezavarovan, razen za terence.
No, to žal ne drži popolnoma... Pri Leclercu v Ljubljani je recimo en tak za pešce. Tistega za avtomobile so pa tolk razkopal, da zdaj ni več nezavarovan, razen za terence.
connel ::
jype, res jih ni, vsak prehod je varovan na takšen ali drugačen način, najmanj pa z andrejevim križom, če bi vsi tako vozili/hodili preko prog tudi na cestah se pobijemo v parih dneh, malce pameti v roke, na progi nimaš kaj početi, če jo prečkaš (če jo že) pa moraš biti zelo pozoren, preko avtoceste najbrž nihče ne upa, proga je pa čisto nekaj normalnega zgleda
BigWhale ::
Ponavadi problem nezavarovani železniški prehodi.
Nezavarovanih prehodov v Sloveniji ni!
Glavni problem je v tem, da ljudje vozijo kot kure brez glave. Se huje.
Najbolj me je nasmejal famozni prehod v cirkovcah. Oziroma oba tista prehoda. Tam je progra in cesta ravna in se v obe smeri vidi. Na desno do pragerskega na levo pa do kidricevega... Se preden so bile tam zapornice je bil pred prehodom lezeci policaj. Tak konkreten, sankal bi se lahko iz njega. Verjetno tudi 4m visoka ograja na kateri so obesena zmalicena trupla prejsnjih nesrec, ne bi pomagala....
WamPIRe- ::
Ljudje nimajo kaj iskat na tirih pa.
Tistega za avtomobile so pred dobrim mesecem popravili in je sedaj čisto ok.
fabrskd> Nezavarovanih prehodov v Sloveniji ni!
No, to žal ne drži popolnoma... Pri Leclercu v Ljubljani je recimo en tak za pešce. Tistega za avtomobile so pa tolk razkopal, da zdaj ni več nezavarovan, razen za terence.
Tistega za avtomobile so pred dobrim mesecem popravili in je sedaj čisto ok.
Invictus ::
Ponavadi problem nezavarovani železniški prehodi.
Nezavarovanih prehodov v Sloveniji ni!
Jaz štejem pod nazavarovan prehod vsa, ki nimajo signalizacije (znak z utripajočimi lampami) ali zapornice.
Andrejev križ ti v megli bolj za en drek pomaga, sploh če tam železiškega prehoda ne pričakuješ (beri tujec). Domačini bi pa že lahko vedli kje je ...
LP I.
imagodei ::
Invictus> "Andrejev križ ti v megli bolj za en drek pomaga, sploh če tam železiškega prehoda ne pričakuješ (beri tujec)."
Mhm... Če gre tujec na sprehod v tako hudi megli, da ne vidi niti lastne roke ko jo stegne pred sabo, pol je že vprašanje, če ni evolucija na delu in se trudi, da bo preprečila širjenje tako bebastih genov naprej.
Mhm... Če gre tujec na sprehod v tako hudi megli, da ne vidi niti lastne roke ko jo stegne pred sabo, pol je že vprašanje, če ni evolucija na delu in se trudi, da bo preprečila širjenje tako bebastih genov naprej.
- Hoc est qui sumus -
fabrskd ::
Jaz štejem pod nazavarovan prehod vsa, ki nimajo signalizacije (znak z utripajočimi lampami) ali zapornice.
Kaj ti šteješ pod nezavarovan prehod ni pomembno tako je določeno z zakonom, in sicer, da je varovanje z Andrejevim križem dovolj.
Andrejev križ ti v megli bolj za en drek pomaga, sploh če tam železiškega prehoda ne pričakuješ (beri tujec). Domačini bi pa že lahko vedli kje je ...
Si mogoče že slišal za znak "približevanje prehodu ceste čez železniško progo brez zapornic ali pol zapornic"?? in sicer že 240m nato 160m in 80m pred prehodom normalen avto se iz 90km/h ustavi v 60m brez pretiranega zaviranja tako, da vsak tujec, ki ne pozna ceste lahko več kot varno ustavi vozilo, na avtocesti kjer je v=130km/h pa še nism vidu prehoda.
Pa še mal si tole poglej boš mogoč kj novega izvedu o signalizaciji za t.i. "TUJCE": http://www.varna-voznja.si/template/fla...
Screw you guys i'm going home!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fabrskd ()
BigWhale ::
Andrejev križ ti v megli bolj za en drek pomaga, sploh če tam železiškega prehoda ne pričakuješ (beri tujec). Domačini bi pa že lahko vedli kje je ...
No, ce si tolk smotan, da prevozis se prejsnje tri znake priblizevanja prehoda cez zeleznisko progo, potem te naj pa povozi prvi vlak, ki pripelje... :>
SmeskoSnezak ::
Prevozis? Kaj vi vozite ob cesti in ne na cesti? Mimo se peljete... ce je prokleta megla,da ne mores niti 3m pred sebe videt, mislis da bos lahko še ob strani znake prebral? :P
@ Pusti soncu v srce... @
Meizu ::
Če je prokleta megla, da ne vidiš 3m pred sabo, potem zakaj si sploh na cesti? To je še bolj nevarno kot če bi pri 300km/h začel bremzat 100m pred zidom. Kej lepega iz tega sigurno ne more bit. Ane?
SmeskoSnezak ::
Vprašaj to vse, ki se furajo v večno megleno lublano in to tudi takrat ko vidijo samo 3 metre pred sabo!
p.s.:Btw, mišleno je blo, da se nea preveč obešajte na neke nore misli in provocirajte, da bo tema spet iztirila :P
In če tak zagovarjate, kak so prehodi varni, zakaj pri bogu se dosti nesreč na leto zgodi ravno na prehodih?
Aja, več bi morali storiti za varnost na prehodih. What an irony :]
p.s.:Btw, mišleno je blo, da se nea preveč obešajte na neke nore misli in provocirajte, da bo tema spet iztirila :P
In če tak zagovarjate, kak so prehodi varni, zakaj pri bogu se dosti nesreč na leto zgodi ravno na prehodih?
Aja, več bi morali storiti za varnost na prehodih. What an irony :]
@ Pusti soncu v srce... @
BigWhale ::
In če tak zagovarjate, kak so prehodi varni, zakaj pri bogu se dosti nesreč na leto zgodi ravno na prehodih?
Ker ljudje ne gledajo okrog? Saj ne recem, verjetno je kje kak nevaren zelezniski prehod, ki je tik za 90 stopinjskim ovinkom zeleznice in tko ne vidis vlaka, ki pride izza vogala. Povsem mozno.
Ampak vecina zelezniskih prehodov je preglednih in dobro oznacenih. 240 metrov pred prehodom imas ob cesti prvi znak za zelezniski prehod. Tam je tudi jasno oznaceno ali je zavarovan (z zapornicami) ali nezavarovan. Potem mu sledita se dva znaka in potem se andrejev kriz. Na nekaterih prehodih imas pa se lezecega policaja na tleh.
Ja, kak loj pa mors bit, da to spregledas?!
Aja, več bi morali storiti za varnost na prehodih. What an irony :]
Ja, tisti, ki jih uporabljajo!
Nesrece se dogajajo zato, ker ljudje ne gledajo, ne upostevajo signalizacije in se delajo heroje.
imagodei ::
SmeskoSnezak> "Vprašaj to vse, ki se furajo v večno megleno lublano in to tudi takrat ko vidijo samo 3 metre pred sabo!"
Nima to veze, spet kar nekaj govoriš. Če je taka megla, se maš da se ustaviš in počakaš, da se spet kaj vidi. Vidljivost 3m pomeni, da ne vidiš niti do konca avtomobila, ki vozi pred tabo. Torej tudi težko vidiš, kam zavija cesta, pa če ne boš namesto skozi ovinek mogoče zapeljal v prepad. Če že slučajno voziš, se premikaš tako počasi, da boš gotovo zagledal kakšne znake proge. Ko je v "megleni lublani" taka megla, na cestah verjetno avtomobili stojijo.
Ampak point ni v tem. Point je, v tem, da morajo vozniki sami poskrbet za varno vožnjo. In če nekdo ne zmore opazit znaka za približevanje progi, celo TREH znakov, potem ne more videti niti STOP znaka in očitno ne moreš voziti po cestah. Basta, ni treba nič razpravljat o tem, kako zvito so znaki skriti ob robu ceste, kjer jih normalen voznik ne more opaziti in kako v LJ v najhujši megli kljub temu vozijo... TI se odstrani iz ceste v takšnih razmerah, pa jaz se bom, pa vsak zase, pa ne bo nobenega na cesti, da bi zapeljal mimo Andrejevega križa pred vlak.
Sploh pa je bilo v osnovi govora o pešcih.
SnežkoSnežak> "p.s.:Btw, mišleno je blo, da se nea preveč obešajte na neke nore misli in provocirajte, da bo tema spet iztirila :P"
Ja, žal opažam, da se ravno TI zadnje čase vedeš kot nek vseved in nas vse skup želiš spravit v red...
SnežkoSnežak> "Aja, več bi morali storiti za varnost na prehodih. What an irony :] "
Ne, ironija bi bila, da bi namenili ful denarja za ureditev varnosti na prehodih, pa bi se po zaključku projekta na njih pobilo še več ljudi, kot prej.
Nima to veze, spet kar nekaj govoriš. Če je taka megla, se maš da se ustaviš in počakaš, da se spet kaj vidi. Vidljivost 3m pomeni, da ne vidiš niti do konca avtomobila, ki vozi pred tabo. Torej tudi težko vidiš, kam zavija cesta, pa če ne boš namesto skozi ovinek mogoče zapeljal v prepad. Če že slučajno voziš, se premikaš tako počasi, da boš gotovo zagledal kakšne znake proge. Ko je v "megleni lublani" taka megla, na cestah verjetno avtomobili stojijo.
Ampak point ni v tem. Point je, v tem, da morajo vozniki sami poskrbet za varno vožnjo. In če nekdo ne zmore opazit znaka za približevanje progi, celo TREH znakov, potem ne more videti niti STOP znaka in očitno ne moreš voziti po cestah. Basta, ni treba nič razpravljat o tem, kako zvito so znaki skriti ob robu ceste, kjer jih normalen voznik ne more opaziti in kako v LJ v najhujši megli kljub temu vozijo... TI se odstrani iz ceste v takšnih razmerah, pa jaz se bom, pa vsak zase, pa ne bo nobenega na cesti, da bi zapeljal mimo Andrejevega križa pred vlak.
Sploh pa je bilo v osnovi govora o pešcih.
SnežkoSnežak> "p.s.:Btw, mišleno je blo, da se nea preveč obešajte na neke nore misli in provocirajte, da bo tema spet iztirila :P"
Ja, žal opažam, da se ravno TI zadnje čase vedeš kot nek vseved in nas vse skup želiš spravit v red...
SnežkoSnežak> "Aja, več bi morali storiti za varnost na prehodih. What an irony :] "
Ne, ironija bi bila, da bi namenili ful denarja za ureditev varnosti na prehodih, pa bi se po zaključku projekta na njih pobilo še več ljudi, kot prej.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
wechta ::
Mojga fotra je vlak zbil. Na vso srečo je preživel. Fural se je pa na isti relaciji 30 let, vlake srečaval na istem prehodu ob istih urah itd.
Enkrat se je pa zgodil. Fotr reku da je normalno pogledu, tko kot vedno, pa ni nič opazil. To je tko, k je človek totalno navajen in malo zamišljen...
Enkrat se je pa zgodil. Fotr reku da je normalno pogledu, tko kot vedno, pa ni nič opazil. To je tko, k je človek totalno navajen in malo zamišljen...
Invictus ::
Dejstvo je da Slovenskih železnic zakon ne odveže moralne odgovornosti. Glede na to da imajo po vseh tirih potegneno optiko, pa tudi ni nekega izgovora da ne morejo signalizacije uredit. Vsaj utripajoče luči za začetek, če je zapornica predraga. Ampak glede na to, da je železnica precej sofinancirana iz proračuna, bi lahko nekaj naredili za varnost državljanov, ki jih plačujejo, ne pa samo za povečanje plač.
To je podobno kot bi napisal zakon o hoji po vrvi. Notri bi napisal, da tako hodiš po vrvi da postavljaš eno nogo pred drugo. Če bi padel dol, bi ti rekli da nisi upošteval zakona.
Sicer tebi, ko bi padel iz 20m to ne bi nič pomagalo. Ampak tisti, ki je napel vrv, bi bil pa krit pred zakonom.
In tukaj je isto. Znaki za železniški prehod lahko so, ampak so neučinkoviti, sploh če vlak pelje svojih 150 km/h. Signalizacija je boljša rešitev in dolgoročno cenejša glede na to da je človeško življenje neprecenljivo.
Ali pa vi filozofi tukaj mislite (oz. veste), koliko stane človeško življenje, da sploh ne govorim o invalidnosti.
LP I.
To je podobno kot bi napisal zakon o hoji po vrvi. Notri bi napisal, da tako hodiš po vrvi da postavljaš eno nogo pred drugo. Če bi padel dol, bi ti rekli da nisi upošteval zakona.
Sicer tebi, ko bi padel iz 20m to ne bi nič pomagalo. Ampak tisti, ki je napel vrv, bi bil pa krit pred zakonom.
In tukaj je isto. Znaki za železniški prehod lahko so, ampak so neučinkoviti, sploh če vlak pelje svojih 150 km/h. Signalizacija je boljša rešitev in dolgoročno cenejša glede na to da je človeško življenje neprecenljivo.
Ali pa vi filozofi tukaj mislite (oz. veste), koliko stane človeško življenje, da sploh ne govorim o invalidnosti.
LP I.
imagodei ::
Dejstvo je, da je Andrejev križ crappy varovanje železniškega prehoda. Če utripajo luči in se spustijo zapornice, veš, da bo mimo vsak moment pripeljal vlak in 99,99% ljudi normalno počaka, da se zapornice dvignejo. Pri Andrejevem križu itak vedno misliš, da ravno ta hip pa ne bo pripeljal vlak in hitro zapelješ/stopiš čez.
Je pa Andrejev križ vseeno malo drugačna zadeva, kot hoja po vrvi. Andrejev križ pozna oz. bi moral poznati vsak otrok, mi smo se o njem učili v šoli, in dejansko pomeni prehod na lastno odgovornost. V tem primeru pač pogledaš levo in desno, ter se preko tirov spraviš v najkrajšem možnem času, bodisi da si peš, bodisi v avtu.
No, tukaj smo govorili o megli in o zelo slabi vidljivosti in jaz še vedno vztrajam na tem, da če ne vidiš pred sabo konca svoje iztegnjene roke, nimaš kaj hoditi na cesto. Tako gosta megla je nevarna celo, če greš peš! Kaj pa, če je ustrezno zavarovan žel. prehod v okvari in se v gosti megli ravno tako zapelješ čez, čeprav se ti približuje vlak?
Nenormalni vremenski pogoji in promet pač ne gredo skupaj.
Invictus> "Signalizacija je boljša rešitev in dolgoročno cenejša glede na to da je človeško življenje neprecenljivo. "
S temle se pa popolnoma strinjam. Samo še enkrat bi rekel, da je bilo govora v osnovi o pešcih. Signalizacijo in zapornice ima smisel graditi na železniških prehodih, ki jih prečka cesta, ne pa na makadamskih peš poteh. Tam bodo še dolgo časa edina oznaka Andrejevi križi.
Je pa Andrejev križ vseeno malo drugačna zadeva, kot hoja po vrvi. Andrejev križ pozna oz. bi moral poznati vsak otrok, mi smo se o njem učili v šoli, in dejansko pomeni prehod na lastno odgovornost. V tem primeru pač pogledaš levo in desno, ter se preko tirov spraviš v najkrajšem možnem času, bodisi da si peš, bodisi v avtu.
No, tukaj smo govorili o megli in o zelo slabi vidljivosti in jaz še vedno vztrajam na tem, da če ne vidiš pred sabo konca svoje iztegnjene roke, nimaš kaj hoditi na cesto. Tako gosta megla je nevarna celo, če greš peš! Kaj pa, če je ustrezno zavarovan žel. prehod v okvari in se v gosti megli ravno tako zapelješ čez, čeprav se ti približuje vlak?
Nenormalni vremenski pogoji in promet pač ne gredo skupaj.
Invictus> "Signalizacija je boljša rešitev in dolgoročno cenejša glede na to da je človeško življenje neprecenljivo. "
S temle se pa popolnoma strinjam. Samo še enkrat bi rekel, da je bilo govora v osnovi o pešcih. Signalizacijo in zapornice ima smisel graditi na železniških prehodih, ki jih prečka cesta, ne pa na makadamskih peš poteh. Tam bodo še dolgo časa edina oznaka Andrejevi križi.
- Hoc est qui sumus -
Senitel ::
Ali pa vi filozofi tukaj mislite (oz. veste), koliko stane človeško življenje, da sploh ne govorim o invalidnosti.
To si bo pa vsak sam moral odgovorit... Če se ljudje sprehajajo po železniški progi, oziroma zapeljejo čez Andrejev križ zato ker so to naredili že 1546x prej in se ni nič zgodilo, potem je ta cena očitno precej nizka.
WarpedGone ::
Naj mi nekdo razloži zakaj je stop znak dovolj za navadne ceste in zakaj je navaden semafor dovolj za prometnejša križišča (pustmo, da so rondoji boljš opcija).
Zakaj isto ne velja za križišče ceste in železniške proge?
Le zato ker maš v primeru da te zgazi vlak nekajkrat manj šans da preživiš? Se na cesti pač sprijazniš, da če boš fasal boš pač samo pleh zvil?
Zanimiva psiha je tle zadaj.
Zakaj isto ne velja za križišče ceste in železniške proge?
Le zato ker maš v primeru da te zgazi vlak nekajkrat manj šans da preživiš? Se na cesti pač sprijazniš, da če boš fasal boš pač samo pleh zvil?
Zanimiva psiha je tle zadaj.
Zbogom in hvala za vse ribe
delfinus ::
Sam se dnevno vozim v LJ z vlakom. Marsikaj sem ze videl, ko stojis na postaji, tudi neposredno, ko je cloveka povozilo in to te res sokira. Sicer pa je zanimivo kaj vse se dogaja na glavni zelezniski postaji v Ljubljani. Vsi vemo, da je tu ogromno tirov in ljudje preckajo tire vse od zelezniske postaje in gredo v smer Bezigrada. Preckajo okrog 4 perone in cca 12 tirov. Prejsnji teden sta en moski in zenska srednjih let preckala tire. Kljub pocasni voznji in mocnim opozorilom tovornega vlaka, ki je pripeljal s Koperske strani, sta nadaljevala pot in se sploh nista ozrla in pot sta nadaljevalo brezskrbno pocasi. Mislim, da je manjkalo zgolj samo 2m do njune smrti. Sele ko sta bila na drugi strani sta se ozirala kaj je slo mimo in sta osupla. Teh primerov nevarnega preckanja pa je v LJ vsako minuto.
lp, d.
lp, d.
AmokRun ::
Ja samo v LJ je tudi tako narejeno, da moraš na drugo stran LJ, da prideš do svojega perona.
delfinus ::
Tam je na levi strani je sluzbeni prehod in prehod je uradno prepovedan civilom. Res pa je, da kaksne posebne ovire ni, kontrole tudi ne, ljudje prosto prehajo vse do 2 perona. Sicer pa se normalno pride do vsakega perona v podhodu.
SmeskoSnezak ::
Andrejev križ ti v megli bolj za en drek pomaga, sploh če tam železiškega prehoda ne pričakuješ (beri tujec). Domačini bi pa že lahko vedli kje je ...
No, ce si tolk smotan, da prevozis se prejsnje tri znake priblizevanja prehoda cez zeleznisko progo, potem te naj pa povozi prvi vlak, ki pripelje... :>
Prevozis? Kaj vi vozite ob cesti in ne na cesti? Mimo se peljete... ce je prokleta megla,da ne mores niti 3m pred sebe videt, mislis da bos lahko še ob strani znake prebral? :P
Tak ko eni pišete, dobite nazaj taki reply.Samo to je bilo iz moje strani... ne moreš met neke debate na to temo, če pa se provocirate. Drugega kot provokatorske odgovore nazaj niti nisem pričakoval. Sem že navajen, ker se to počne že skor v vsaki temi, kjer sodelujem. Zato pa tudi vedno manj pišem in berem... se mi ne da ubadat z nizkim nivojem debat.
Če že zares napišem, kak mislim, pa bo takole:
Ker ljudje ne gledajo okrog?
Človeški faktor vedno je bil, je in bo. Lahko se samo trudimo, da ta faktor zmanšamo. Kako? Z (bolšo) varnostjo na prehodih. Če bi se ljudje torej zavedali (vsega) teh težav, nesreč sploh ne bi bilo. (svet bi bil lepši?!? =)
Ampak vecina zelezniskih prehodov je preglednih in dobro oznacenih. 240 metrov pred prehodom imas ob cesti prvi znak za zelezniski prehod. Tam je tudi jasno oznaceno ali je zavarovan (z zapornicami) ali nezavarovan. Potem mu sledita se dva znaka in potem se andrejev kriz. Na nekaterih prehodih imas pa se lezecega policaja na tleh.
Ja, kak loj pa mors bit, da to spregledas?!
Očitno je veliko lojev v tej državi. Ne znajo vozit po cestah, niti ne znajo upoštevat znakov, itd. , da sploh ne upoštevam morale in spoštovanja. Kje je težava? V ozaveščanju in učenju. Mlad človek, ki naredi izpit misli da obvlada to v nulo, da se več ne rabi učit... vsaj tako je večinsko mišljenje očitno. Test failed! WRONG... učit in ozaveščat se mora nonstop. Ampak tukaj se dejansko premalo naredi. Če bi na tem področju se veliko več storilo, bi se lahko tudi manj vlagalo v varnost.
Namesto, da vedno kažejo nesreče na kanalih, naj raje začnejo s kakšno poučno oddajo o vožnji, itd. Ena oddaja, ki nima nič s tem veze, a ozavešča ljudi, je Živa, kjer se pogovarja z bontologom... Več takšnih oddaj oz. časa v oddajah za podobna ozaveščanja.
TI se odstrani iz ceste v takšnih razmerah, pa jaz se bom, pa vsak zase, pa ne bo nobenega na cesti, da bi zapeljal mimo Andrejevega križa pred vlak.
Točno to! Ampak ne, kot pravi BW pred tabo, folk se mora delat heroje. Nobeden ne razmišlja z glavo! :)
Ja, žal opažam, da se ravno TI zadnje čase vedeš kot nek vseved in nas vse skup želiš spravit v red...Ker vedno pridete na osebni nivo, si niti ne znate prebrat, kar pišem. V mojem pisanju je večji pomen kot pa samo napisano! In če želim, da se nekdo zaveda nečesa, kaj mu naj? Ja, zgleda potem že tak iz vaše strani, kot da vas hočem spravit v red. Rad pa bi le, da malo bolše preberete in razumete napisano. Pač gledam na nivo debate. Kot moderater bi lahko to razumel.
Dejstvo je da Slovenskih železnic zakon ne odveže moralne odgovornosti. Glede na to da imajo po vseh tirih potegneno optiko, pa tudi ni nekega izgovora da ne morejo signalizacije uredit. Vsaj utripajoče luči za začetek, če je zapornica predraga. Ampak glede na to, da je železnica precej sofinancirana iz proračuna, bi lahko nekaj naredili za varnost državljanov, ki jih plačujejo, ne pa samo za povečanje plač.
To že nekateri kričijo eno desetletje. Samo politikom tak ni mar za svoje ljudstvo. Zakaj misliš da je tako stanje kot je in da smo banana republika? :)
p.s.:Konec koncev se tako strinjamo pri teh stvareh, kolikor berem. Tak da se ne spravlate na brezvezne komentarje in raje poskusite nek nivo debate držat. Kot je reko Matthai, hitro se (vas) sprovocira.
@ Pusti soncu v srce... @
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmeskoSnezak ()
fabrskd ::
Sicer 3m ne vidš naprej, kako pa vidš avto pred sabo; varnostna razdalja = približno hitrost/10*3...Se pravi če povzamem to če želiš vozit za avtom 3 metre zadaj to pomeni, če kolikor toliko varno voziš, da cela LJ zjutraj vozi 10km/h.
Screw you guys i'm going home!!!
Double_J ::
Kaj pa tisti, ki deskajo na vlakih, ste že slišali za to?
Će narediš napako, ostaneš brez nog ali pa glave.
Će narediš napako, ostaneš brez nog ali pa glave.
Dve šivanki...
;-) ::
lahko eno vprašanje? ZAKAJ VRAGA JE TREBA PO TIRIH HODIT??????
Zgleda da imajo fetiš na to. Takih sploh nebi odstranjeval iz proge itd. in tudi tistih minut na poročilih si ne zaslužijo.
Deskajo? Kako to izgleda.
SmeskoSnezak ::
Tega, da deskajo, nebi reko, to bi pa res blo preveč noro... to sn jaz videl edino v enem filmu, ko majo vrv iz vlaka ven napeljano, pa se borda po tračnicah. :D
@ Pusti soncu v srce... @
Double_J ::
Ne ne, neki druzga sm mislu.
Folk spleza na streho vlaka, potem se pa izmika raznim štangam, tunelom. In je zanimivo, ker se moreš stalno premikat in spreminjat položaje glede na objekte, če ne te razseka. Levo, desno, skok, sklon!
Je pa res, da je to nacionalni šport v Južnoafriški republiki, mladina se tako zabava. Ne vem koliko je pri nas popularno. :D
Folk spleza na streho vlaka, potem se pa izmika raznim štangam, tunelom. In je zanimivo, ker se moreš stalno premikat in spreminjat položaje glede na objekte, če ne te razseka. Levo, desno, skok, sklon!
Je pa res, da je to nacionalni šport v Južnoafriški republiki, mladina se tako zabava. Ne vem koliko je pri nas popularno. :D
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
fabrskd ::
Tega, da deskajo, nebi reko, to bi pa res blo preveč noro...
Hehe očitno živiš v veliki zmoti. Ne vem če bi temu reku deskanje bolj srfanje. Čeprav je prišlo malo iz "mode", se še vedno najdejo "junaki", ki preizkušajo svoja življenja na tak način. Resno.
Screw you guys i'm going home!!!
Double_J ::
Pa tudi ne vem, kakšne ovire maš pri nas nad streho. Uglavnem tam so se snemali, bom probal kaj najti.
Tle mate...
Tle mate...
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
fabrskd ::
Pa tudi ne vem, kakšne ovire maš pri nas nad streho
Prvič, k boš zlezu na streho bo verjetno tudi zadnjič pa se vlak še premaknu ne bo. Računaj s tem, da je v žicah 3kV enosmerna napetost, ki kaj lahko hitro prebije preko tebe na streho, kar povzroči dvig amperaže na 2kA ali več preden posreduje zaščitno stikalo v napajalni postaji do takrat boš pa že lepo zapečen in se ne boš kaj preveč čemurkoli izmikal.
Tle mate...
Sam so res usekan..
Screw you guys i'm going home!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fabrskd ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči" (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28609 (23483) | Mare2 |
» | Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9214 (7027) | St235 |
» | Obvestilo in pouk kršitelju (zaradi prehoda čez železniške tire) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30269 (27096) | darkolord |
» | Vožnja preko proge - napačen členOddelek: Loža | 2129 (1524) | oemdzi |
» | Nesreče vlakov- kaj se dogaja z vlaki?Oddelek: Problemi človeštva | 3546 (2784) | Pegaz |