Forum » Loža » Zakaj ljudi povozi vlak?
Zakaj ljudi povozi vlak?
;-) ::
Usodna hoja po tirih
Take novice so zelo pogoste. Ne razumem kako lahko vlak povozi človeka. Tudi sam sem že hodil ob tirih itd. pa vlak čuješ na 1km ker grozno ruži in vse.
Nekdo je napisal:
nevem zakaj tako misli ko pa ni res.
Take novice so zelo pogoste. Ne razumem kako lahko vlak povozi človeka. Tudi sam sem že hodil ob tirih itd. pa vlak čuješ na 1km ker grozno ruži in vse.
Nekdo je napisal:
če hodiš po železniških tirih, je nemogoče slišati bližajoči se vlak. preverjeno!
nevem zakaj tako misli ko pa ni res.
OmegaBlue ::
Zakaj jih povozi? Ponavadi ker stojijo na tirih. Dokaj očiten razlog
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Sasquat ::
verjetno ne slišijo tudi vsi ljudje enako dobro, mozno da je tud keri pijan in še dosti drugih vzrokov...
In tile Siemens rdeči vlaki, teh se ne sliši na 1km. Še 200m pred postajo je vse tiho ko pa pripeljejo jih pa slišiš.
In tile Siemens rdeči vlaki, teh se ne sliši na 1km. Še 200m pred postajo je vse tiho ko pa pripeljejo jih pa slišiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sasquat ()
frudi ::
Bližajočega vlaka ne slišiš vedno. Odvisno od vlaka, okoliškega hrupa in vremenskih pogojev. Ali pa ga celo slišiš, pa zvoka ne prepoznaš kot vlak ali pa ga sploh zavestno ne registriraš.
Če redno hodiš po/ob tirih in se zanašaš samo na sluh, boš slejkoprej končal v podobni novici. Očitno to precej ljudi počne...
Če redno hodiš po/ob tirih in se zanašaš samo na sluh, boš slejkoprej končal v podobni novici. Očitno to precej ljudi počne...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
dela ::
Se mi je pred kakšnimi desetimi leti, ko sem hodil v šolo, zgodilo, da sem le prečkal železniško progo in sploh nisem videl vlaka, ki je bil kar blizu. Nekako nisem niti dobro pogledal levo in desno, ker sem pričakoval, da bom tako veliko in glasno stvar itak zaznal vsaj s kotičkom očesa. Ko sem že bil na tirih, sem začuda slišal le vedno glasnejše piskanje v tirih (od trenja, ki je pač prisotno, ko se vlak pelje po tirih) in nič drugega. Pogledal sem desno... oh, shit! Ko sem vlak zaznal, je bil oddaljen kakšnih 5 sekund, mogoče celo manj.
Sem pa kasneje kar veliko prehodil po železniških progah in skoraj vsakih 10 sekund pogledal nazaj (vidljivost na teh relacijah je zelo dolga), ko se je vidljivost skrajšala (ovinek, drevje itd.), sem raje pešačil ob progi.
Sem pa kasneje kar veliko prehodil po železniških progah in skoraj vsakih 10 sekund pogledal nazaj (vidljivost na teh relacijah je zelo dolga), ko se je vidljivost skrajšala (ovinek, drevje itd.), sem raje pešačil ob progi.
TekO ::
Če je ravno in pregledno okej še vidiš nekako. Se mi je pa pred leti zgodilo da sem šel nekje pri tivoliju čez, kjer je majhen ovinek pa še neko grmovje al kaj je že bilo in se ga nikakor ni videlo ali slišalo, ker vlak tam pa tudi ni več tako hiter. Še dobro da sem šel slabe pou minute pred tem že čez, če bi šel pou minute kasneje..vprašanje če bi ga opazil ko bi prečkal.
Ideas are bulletproof.
alexa-lol ::
če je ovink oz. kakšno grmovje se vlaka sploh ne sliši. Spomnim se, ko je bil Giro d' Italia v Ljubljani nekaj let nezaj. Bil sem gor na želežniškem mostu. Se sreča, da so policaji razgnali množico iz tirov ob ograjo ker v 15s od tedaj ko so policaji začeli razganjati množico je pripeljal tovorni vlak s polno hitrostjo. Policaj na konju je odskočil še zadnji trenutek.
fusioman ::
Točno to, ko je sneg postaneje precej neslišni oz. ga začutiš, ko je žal že prepozno (v večini primerov tudi usodno)!
fabrskd ::
če hodiš po železniških tirih, je nemogoče slišati bližajoči se vlak. preverjeno!
Dost si upa fant, da preverja tole. Sam stvar gledam iz drugega zornega kota iz kabine. Pa kaj folk počne po tirih je neverjetno. Če bi ob telefonu, čiku, sendviču, cajtngu ob hoji lahko še kj slišal bi bil pa že superčlovek. Ravn tko mi noben ne more povedat če vlak gledaš v čelo koliko gre na uro razen, če imaš s seboj radar. Razpon hitrosti je kar nekaj km/h in če v LJ po postaji vozimo 30km/h ne pomeni da gre toliko tudi mimo Litostroja kjer je ceu živžav na železniških tirih. Tudi to sem opazil, da so tiri izjemno popularna sprehajalna destinacija in sprehajališča psov. Ljudje pjte se raj na avtocesto sprehajat. Zakaj tm ni nobenga. In kaj voznikom pomenijo rdeče utripajoče luči pred prehodom (ne vsem ampak jih je veliko), bore malo ali skoraj nič. Letno je veliko zlomov zapornic??!! Zato ljudi zbije vlak, ZATO. Ker je slovenska kultura na tako nizki ravni in če mi kdo trdi, da vlaka ni mogoče slišat je zame z njim nekaj narobe in to trdi še, da je preverjeno. Ob vseh opozorilih, da je hoja čez progo prepovedana še vedno slišim "preverejeno", pa kaj počneš tam kjer nimaš kaj iskati. Verjamem, da je določen promil poudarjam promil nesreč tudi zakrivi zataja tehnike vendar izogibat se progi čim bl. Če bo vsaj eden upošteval moj nasvet in je bolje narediti 1km peš več k pa zadnji hip skakt pred 1700ton drvečo kompozicijo, ki se ustavi po cca 700m in narediti karafeko. Pa še za samomorilce mam eno lepo besedo naj se vsi nekam kavsnejo k v drek spravlajo še človeka k voz vlak pod katerga se vrže bi blo lepo, če bi vedu da ns boli k***c za njegove probleme in nj se meče kamor kol sam ne men pod kolesa.
L.P.!!
Screw you guys i'm going home!!!
smilyxx ::
Za strojevodja je skorej nemogoče da bi ustavil pred nekom ki gre čez progo. More pa ustavit in pol tud ne sme vozt naprej ampak prpelejo drugega. Majo pa tudi na voljo pomoč psihiatra..
Save water.
drink beer.
drink beer.
T_F_7 ::
Nekdo je napisal:
če hodiš po železniških tirih, je nemogoče slišati bližajoči se vlak. preverjeno!
nevem zakaj tako misli ko pa ni res.
Res je. Ljudje pravijo, da se ga ne sliši.
Pri spremembi podpisa lahko traja nekaj časa, da le-ta postane vidna.
leinad ::
A niso na Japonskem, kjer je metanje pod vlak nacionalni šport, že sprejeli zakon, da mora kriti potem vse stroške nastale državi družina kamikaze?
jype ::
T_F_7> Res je. Ljudje pravijo, da se ga ne sliši.
Jaz ga čist normalno slišim, tut če stojim na tirih.
Jaz ga čist normalno slišim, tut če stojim na tirih.
šernk ::
Nekdo je napisal:
če hodiš po železniških tirih, je nemogoče slišati bližajoči se vlak. preverjeno!
nevem zakaj tako misli ko pa ni res.
Res je. Ljudje pravijo, da se ga ne sliši.
ko se ga enkrat navadiš ga res ne registriraš več...vsak dan mi vozijo dobre 100m zračne razdalje od hiše...in praktično ga slišim le ko gledam TV oz govorim po telefonu, ker me takrat moti, drugače ga sploh ne registriram. da bi bil pa neslišen še nisem videl
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Haniball ::
Električnih vlakov se morda res ne sliši, stare tovorne dizelaše pa slišiš na ~500m v hiši z zaprtimi okni...
(živim 20m stran od železnice)
Potem pa je tu še trobljenje strojevodje (če ga seveda pravi čas vidi).
(živim 20m stran od železnice)
Potem pa je tu še trobljenje strojevodje (če ga seveda pravi čas vidi).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Haniball ()
Pyr0Beast ::
Vecina hrupa se sprosca navzven 'iz' bokov vlaka. Naprej je usmerjeno bore malo zvoka.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Blinder ::
NO jaz sem enkrat tekel po tirih v megli, telovadba pač, samo sem po par minutah šel dol s tirov. Prevec sem moral gledat nazaj. :mrgreen:
Kolko km/h grejo vlaki po kakih nezascitenih kriziscih v Ljubljani? Ki enkrat sem videl ulico in na koncu ulice so sli mimo tiri. Pa je bla slaba preglednost.
Kaksen poje¨m ima vlak? Koeficient trenja koles in tirov?
Kolko km/h grejo vlaki po kakih nezascitenih kriziscih v Ljubljani? Ki enkrat sem videl ulico in na koncu ulice so sli mimo tiri. Pa je bla slaba preglednost.
Kaksen poje¨m ima vlak? Koeficient trenja koles in tirov?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Pyr0Beast ::
tam 60-70 ..
Vlak se brez zaviranja pelje kar 5km in se dlje ..
Vlak se brez zaviranja pelje kar 5km in se dlje ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
T_F_7 ::
če hodiš po tirih in poslušaš, če prihaja vlak ga verjetno slišiš, če pa imaš misli drugod oz. se ukvarjaš z nečim drugim, pa ga ne boš slišal. primer: od kolega mama se je kot otrok igrala na tirih z bratom in vlaka dejansko ni slišala, k sreči je situacijo opazila gospa, ki ju je zadnji hip odstranila s tirov, sicer...
Pri spremembi podpisa lahko traja nekaj časa, da le-ta postane vidna.
MadMicka ::
Pomoje večinoma ljudi povozi vlak zato, ker delajo samomor. Žalostno. Drugače pa vseeno, ali slišiš vlak ali pa ne, če hodiš po tirih, ti morajo "zvoniti vsi zvonci".
Carnivoje, takšen zakon bi bil v nasprotju s pravili sodobne države. Seveda pa je možno, da izterjajo kako odškodnino iz zapuščine.
Carnivoje, takšen zakon bi bil v nasprotju s pravili sodobne države. Seveda pa je možno, da izterjajo kako odškodnino iz zapuščine.
ReBi ::
Večino ljudi vlag povozi tam,kjer so progo že večkrat prej prečkali. Ne vozim se veliko z vlaki, pa sem se že dvakrat zalotil, da nisem pogledal levo in desno. Pot, ki jo prehodi človek vsak dan postane rutinska, večina od nas si korake krajša z razmišljanjem o tem in onem. Vidni kot se zmanjša, slušno zaznavanje se izklopi...
fabrskd ::
A si že koga povozil? Samomorilca mislim.
Ne k veliki sreči še nimam primera povoženj ampak je blo pa dvakrat tako bliz, da sm se že "sprjaznu". Tovorni vlak se ustavi nekje od 75km/h pa do popolne ustavitve tam nekje v 700m. Medtem, ko novi siemens rabi približno iz 110km/h do 0km/h nekje 350m. Je res, da se jih ne sliši skoraj popolnoma nič samo do te varijante ne sme pridt. Izogibat se tirov če se le da, če pa drugače ne gre pa na preglednem mestu kjer se vid daleč v obe smeri.
fabrskd ... a se da s tabo pelat v kabini?
Ma zadnje cajte inšpektorji kr precej preverjajo takoimenovane tretje osebe v kabini in je kr riziko, da bi nekoga s sabo vozu.
Nekaj me zanima ko vlak koga povozi se mu potem sploh splača ustavljat? se sploh ustavi?
Ta je mau lovska no:). Itak da je treba ustavt. K pa veš kam se udi prizadetega zapletejo. Pol se šele pizdarije pogojno rečeno začnejo. Se je zgodil, k je strojevodja v šoku omenu, k so ga zaslišval, da se mu zdi, da je bil samomor, so se pol zavarovalnice obesle ne njega iz druge strani pa familija zarad odškodnine. V primeru samomora te odškodnine ni. Podobnih primerov je kar nekaj vendar tega malo bolje poznam. Je kr naporna vsa ta stvar, sploh prvič k se ne poznaš tolk, da bi vedu kako boš odreagiral na vse tisto kar se okoli dogaja. In obvezno tisti dan ne voziš več in dobiš zamenjavo. Nekdo, ki v prvih trenutkih odreagira "zrelo" in čisto hladnokrvno lahko po 2 urah pade v šok in se zgrudi kar se tudi dogaja. Kljub temu, da veš, da si storil vse kar je v tvoji moči, da preprečiš dogodek, je še vedno velik pritisk na psiho in ni varno, da bi tak človek vozil naprej.
Vlak se brez zaviranja pelje kar 5km in se dlje ..
V ravnini je pot tam nekje ja 5 km brez zaviranja, medtem, ko že 1 promil padca pomeni pospeševanje in to kar precejšnje.
Koeficient trenja je pa zelo različen in odvisen od vremenskih pogojev.
Screw you guys i'm going home!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fabrskd ()
leinad ::
No malo sem zamešal stvari. Praksa je, da firme potem tožijo družino:
Trains are also used as a means to commit suicide. Its relative popularity is partly due to its practical ease, and to avoid causing a nuisance to one's family, though families are often charged or sued by the railway companies to compensate for the trouble caused by the accident. A typical suicide may cause delays between one and a few hours[citation needed] on one or more lines. The costs to the surviving families by the railway companies' "delay fee" is often in the 100 million yen range.[11]
Trains are also used as a means to commit suicide. Its relative popularity is partly due to its practical ease, and to avoid causing a nuisance to one's family, though families are often charged or sued by the railway companies to compensate for the trouble caused by the accident. A typical suicide may cause delays between one and a few hours[citation needed] on one or more lines. The costs to the surviving families by the railway companies' "delay fee" is often in the 100 million yen range.[11]
Loki ::
huh, moralno taka tozba ni ravno po standardih, me prav zanima, kaksni so razpleti takih tozb (se sploh, ker za svoja dejanja naceloma odgovarjas samo sam)
sicer pa prehod, varovan z andrejevim krizem in stop znakom ni varovan prehod.
sicer pa prehod, varovan z andrejevim krizem in stop znakom ni varovan prehod.
I left my wallet in El Segundo
leinad ::
Ti hudirja zdaj sem tole cifro spravil v ojre, tole je skoraj 1 mio. €. Pa saj bankrotiraš vso svojo žlahto zraven.
fabrskd ::
sicer pa prehod, varovan z andrejevim krizem in stop znakom ni varovan prehod.
O je je varovan. Se pri znaku STOP v križišču ustaviš in pogledaš od kje kdo prihaja??!!
Ravno tako je z zakonom določeno, da je prehod v takem primeru in s tako označitvijo smatran kot zavarovan.
Koeficient trenja koles in tirov?
Tukaj ne gre za koeficient trenje ampak lepenja ali bolje rečeno adhezijski koeficient, ki ga dobimo na sledeč način:
adhezijski koeficient=(2500/(v(hitrost)+12,2)+161 (daN/t) in variira nekje od 0,01 pri 25m/s pri naoljenih tirnicah do 0,35 pri 3km/h pri suhih in lepo obdelanih.
Screw you guys i'm going home!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fabrskd ()
Ice-Heki ::
Ma zadnje cajte inšpektorji kr precej preverjajo takoimenovane tretje osebe v kabini in je kr riziko, da bi nekoga s sabo vozu.
Thomas, nisi edini, ki se hoče enkrat peljal v kabini.
@fabrskd seprav ne smem vprašat kontrolorja, če lahko pogledam v kabino?
Jest se vsaj polet prevozim ogromno na lokaciji Kranj - Ljubljana in Ljubljana - Kranj, pa zelo zelo dolg že razmišljam, če bi lahko vidu, kako zgleda "šofiranje" vlaka. A si kdaj tudi na naši lokaciji?
fabrskd ::
Kranj - Ljubljana in Ljubljana - Kranj........A si kdaj tudi na naši lokaciji?
Vedno
Kontrolor itak nima nč s tem. Lohk je sam pameten pa pomemben.
Screw you guys i'm going home!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fabrskd ()
lymph ::
Ja, ljudje DEJANSKO ne slišijo vlaka. Je že kdo delal/gledal kaj zelo pomembnega in DOBESEDNO ni slišal, da ga nekdo nekaj sprašuje in je samo en meter stran?
Tukaj je večinoma isti razlog za nesreče. Če bi bili ljudje pravi multitaskerji, bi lahko mirno uporabljali mobitele med vožnjo.
Tukaj je večinoma isti razlog za nesreče. Če bi bili ljudje pravi multitaskerji, bi lahko mirno uporabljali mobitele med vožnjo.
"Belief is immune to counter example."
Thomas ::
je že kdo delal/gledal kaj zelo pomembnega in DOBESEDNO ni slišal, da ga nekdo nekaj sprašuje in je samo en meter stran?
Jaz. Sem se pa čez ene par minut začel spraševati, zakaj se klicani ne oglasi, 100 hudičev, saj je tam, čisto. Potem sem se šele zavedel, da sem to jaz.
Tako da si komot predstavljam, da je šel človek po progi in slišal tovornjak, ki je peljal po cesti zraven. Žal ni bil tovornjak po cesti zraven.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
M@73Y ::
Eno je zakaj ljudje hodijo po tirih drugo pa kako slišati vlak. da se osredotočim na drugo. torej stari potniški vlaki aka. gomoljke so že zaradi starosti posledično spuščale neke razpoznavne zvoke. In ta zvok se je tudi prenašal recimo iz koles optem na tire in po tirih je nato potoval zvok. Novi vlaki reximo Siemensovi pa so izdelani tako da so čim manj hrupni zaradi evropske direktive o hrupu v mestu. In to je v bistvu vzrok. Vsak ko pomisli na vlak pred seboj vidi eno veliko stara gmoto železa ki je hrupna kot hudič. ampak s tehnologijo se to spreminja, problem pa je ker imamo ljudje še vedno instinktno v glavi nekatere razpoznavne zvoke in še nismo "navajeni" na nove tihe vlake.
hoja po tirih ima lahko več vzrokov. Jaz sem naprimer dostikrat hodil po tirih, ker sem tako imel krajšo pot do doma. ampak sem kmalu obupal ker sem zaradi tistega gramoza čisto uničil čevlje. Ponavadi je vzrok hitreje priti na cilj.
v primeru oseb iz bohinja pa je skoraj verjetno da vlaka nista slišala ker sta imela kakšno debato. Vzrok zakaj pa sta hodila po tirih pa mi ni jasen, ker je verjetno bila v bližini tudi kakšna potka.
hoja po tirih ima lahko več vzrokov. Jaz sem naprimer dostikrat hodil po tirih, ker sem tako imel krajšo pot do doma. ampak sem kmalu obupal ker sem zaradi tistega gramoza čisto uničil čevlje. Ponavadi je vzrok hitreje priti na cilj.
v primeru oseb iz bohinja pa je skoraj verjetno da vlaka nista slišala ker sta imela kakšno debato. Vzrok zakaj pa sta hodila po tirih pa mi ni jasen, ker je verjetno bila v bližini tudi kakšna potka.
..jump into psytrance tunnel..
lymph ::
Jaz. Sem se pa čez ene par minut začel spraševati, zakaj se klicani ne oglasi, 100 hudičev, saj je tam, čisto. Potem sem se šele zavedel, da sem to jaz.
Tako da si komot predstavljam, da je šel človek po progi in slišal tovornjak, ki je peljal po cesti zraven. Žal ni bil tovornjak po cesti zraven.
Ja, ljudje moramo biti taki, ker drugače bi doživeli info overflow. Evolucijsko se nam splača koncentrirati samo na tisto, kjer vidimo v določenem trenutku vrednost.
Osredotočanje pa je lahko tako močno, da ostale informacije skoraj popolnoma sfiltriramo iz zavesti.
In točno ta mehanizem, ki nam zelo pomaga, je v tem primeru velikokrat razlog za nesrečo.
"Belief is immune to counter example."
alexa-lol ::
mi smo pa k smo bli v 2. razredu OŠ kle v LJ na Vodmatu kovance nastavljal na tire. Potem se je pa enkrat en vlak ustavu pa nas nadrl. :) lol
Meizu ::
Dobro, to je tudi res ane... Nekako ne morem mimo dejstva, ki ga je omenil tudi fabrskd - Kaj sploh folk počne na tirnicah? OK, tirnice so skomercializirane še iz časov westernov, kjer so se zmerej s konji al pa peš gonili po tirih. Ampak to ni izgovor, da zdej lahko meni nič tebi nič hodimo po tirnicah. Tir je proga za vlak. Cesta je proga za avto. Sredi ceste ne smeš hodit. Zakaj potemtakem po tirnicah lahko, ko pa je trčenje z vlakom gotovo usodno? Redki so primeri ko se izvlečejo, medtem ko je procent mrtvih pri avtomobilksih nesrečah manjši kot pri vlakih. Zakaj so torej ceste zakonsko zaščitene, tiri pa ne?
In če se res vprašamo - Vlaki so postali neslišni in jih sploh ne slišiš. A ni to zadosten razlog, da ne smemo hodit po tirnicah? Vlakov se "recimo" da več ne sliši, folk pa še vedno lazi po tirnicah. Unbelievable... Hvala bogu da so tišji, ne rabim da mi 20m stran od železnice v sobi vsakič ko pride vlak mimo odtrže ušesa... Čeprav ne živim na takšni lokaciji, pa si vseeno nekako predstavljam kako to zgleda.
In če se res vprašamo - Vlaki so postali neslišni in jih sploh ne slišiš. A ni to zadosten razlog, da ne smemo hodit po tirnicah? Vlakov se "recimo" da več ne sliši, folk pa še vedno lazi po tirnicah. Unbelievable... Hvala bogu da so tišji, ne rabim da mi 20m stran od železnice v sobi vsakič ko pride vlak mimo odtrže ušesa... Čeprav ne živim na takšni lokaciji, pa si vseeno nekako predstavljam kako to zgleda.
jest10 ::
Kdor je vsak malo pozoren, sliši tudi nove tihe elektro vlake vsaj minuto, predno pridejo do njega. Prav lepo se sliši, kako žice trkajo med sabo, ker nihajo zaradi prihajajočega vlaka.
SmeskoSnezak ::
A mogoče kdo ve tisto resnično zgodbo, ko se je en mulc napil, zaspal dobesedno na tirih, vlak je preko peljal, "voznik" je poklical policijo, prileteli so tudi reševalci in skupaj ugotovili, da je pijanec živ in cel?
Blo pred časom na televiziji... e, dobesedno. Častna!
Blo pred časom na televiziji... e, dobesedno. Častna!
@ Pusti soncu v srce... @
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Sam imam za samo en skorajšnji ID (Izredni Dogodek - železničarska terminologija), ko sem skoraj končal pod vlakom. Razlog - vlaka nisem slišal. Da je bilo temu tako, je bil kriv splet okoliščin. Takrat (zima 1994-1995) sem delal v Hočah oz. Bohovi in sem se na relaciji MB-Hoče in nazaj redno vozil z vlakom. Bilo je precej snega, sam pa sem hitel na postajo v Hočah (takrat še ni bilo cestnega podvoza pri postaji), ker se mi je mudilo na moj vlak v MB. Malo pred zapornicami sem zavil proti tirom, ko sem zaslišal pisk prometnika na postaji, ki mi je razburjeno mahal. Na srečo sem se ustavil in v istem trenutku sem z moje leve slišal sireno vlaka, ki je praktično v istem trenutku švignil mimo. Če se ne bi ustavil, verjetno tega sedaj ne bi pisal...Bil je Zelenec (DMG serije 711), ki je takrat redno vozil na relaciji MB-LJ.
Sem pa potem malo analiziral dogodek in prišel do naslednjih zakjučkov.
1. Vlaka iz smeri MB nisem pričakoval. Zelenec je bil tisti dan zamujen, za zaprte zapornice sem mislil, da so spuščene zaradi vlaka v MB, ki sem ga hotel ujeti...
2. Bil je globok sneg, tako, da so vlaki vanj "izplužili" nekaj bob stezi podobnega. Sneg je ves zvok, ki se normalno širi s strani vlaka odbijal navzgor, obenem pa je tudi dušil zvok, ki se širi po tirnicah.
3. Pri železniškem prehodu je stalo nekaj avtomobilov v "štandgasu", ki so preglasili zvoke iz ozadja.
Skratka, mislim, da hitro pride do okoliščin, ki so lahko takšne, da človek zlahka presliši vlak.
Kar se pa vožnje v kabini tiče, sta dva načina. Prvi je, da strojevodjo vprašaš, ali se smeš peljati z njim v kabini. Je pa res, da je to lažje izvesti na začetni postaji, kot kje vmes. Drugi način pa je, da zaprosiš na SŽ za uradno dovolilnico za vožnjo v kabini, kot je to bil primer, opisan na naslednjem linku:
Okoli Slovenije v enem dnevu
A za to ,je pametno navesti dober razlog
LP
Jože
Sam imam za samo en skorajšnji ID (Izredni Dogodek - železničarska terminologija), ko sem skoraj končal pod vlakom. Razlog - vlaka nisem slišal. Da je bilo temu tako, je bil kriv splet okoliščin. Takrat (zima 1994-1995) sem delal v Hočah oz. Bohovi in sem se na relaciji MB-Hoče in nazaj redno vozil z vlakom. Bilo je precej snega, sam pa sem hitel na postajo v Hočah (takrat še ni bilo cestnega podvoza pri postaji), ker se mi je mudilo na moj vlak v MB. Malo pred zapornicami sem zavil proti tirom, ko sem zaslišal pisk prometnika na postaji, ki mi je razburjeno mahal. Na srečo sem se ustavil in v istem trenutku sem z moje leve slišal sireno vlaka, ki je praktično v istem trenutku švignil mimo. Če se ne bi ustavil, verjetno tega sedaj ne bi pisal...Bil je Zelenec (DMG serije 711), ki je takrat redno vozil na relaciji MB-LJ.
Sem pa potem malo analiziral dogodek in prišel do naslednjih zakjučkov.
1. Vlaka iz smeri MB nisem pričakoval. Zelenec je bil tisti dan zamujen, za zaprte zapornice sem mislil, da so spuščene zaradi vlaka v MB, ki sem ga hotel ujeti...
2. Bil je globok sneg, tako, da so vlaki vanj "izplužili" nekaj bob stezi podobnega. Sneg je ves zvok, ki se normalno širi s strani vlaka odbijal navzgor, obenem pa je tudi dušil zvok, ki se širi po tirnicah.
3. Pri železniškem prehodu je stalo nekaj avtomobilov v "štandgasu", ki so preglasili zvoke iz ozadja.
Skratka, mislim, da hitro pride do okoliščin, ki so lahko takšne, da človek zlahka presliši vlak.
Kar se pa vožnje v kabini tiče, sta dva načina. Prvi je, da strojevodjo vprašaš, ali se smeš peljati z njim v kabini. Je pa res, da je to lažje izvesti na začetni postaji, kot kje vmes. Drugi način pa je, da zaprosiš na SŽ za uradno dovolilnico za vožnjo v kabini, kot je to bil primer, opisan na naslednjem linku:
Okoli Slovenije v enem dnevu
A za to ,je pametno navesti dober razlog
LP
Jože
gzibret ::
Tale slišnost zna biti ornk problem. Kaj šele bo, ko se bomo vozili s skoraj neslišnimi električnimi avtomobili.
Ena moja kolegica ima hibrida (mislim da Priusa) in ko se fura na elektriko je rekla, da je to izjemno nevarno, saj ji folk dobesedno skače pred avto.
Ena moja kolegica ima hibrida (mislim da Priusa) in ko se fura na elektriko je rekla, da je to izjemno nevarno, saj ji folk dobesedno skače pred avto.
Vse je za neki dobr!
WarpedGone ::
Vsak kolikor toliko kvaliteten avto je pri nizki hitrosti že praktično neslišen, sploh bencinar.
Zanimivo, da je prius problem, merđoti, benfli, leksusi pa ne. Neumnost na kvadrat.
Zanimivo, da je prius problem, merđoti, benfli, leksusi pa ne. Neumnost na kvadrat.
Zbogom in hvala za vse ribe
shark_nm ::
In kaj bo potem, ko pridejo japonski vlaki k nam. Magnetna varjanta pa 230 km/h... A se boste potem tut na čutila zanašal. Mogoče na dotik in okus ja. Pač na tirih nimaš kaj početi!! V NM zmeri rinejo tam čez most. Pa ko se nič ne zamudi, če gre po pločniku....Ampak ne dajmo po tirih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči" (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28935 (23809) | Mare2 |
» | Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9316 (7129) | St235 |
» | Obvestilo in pouk kršitelju (zaradi prehoda čez železniške tire) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30461 (27288) | darkolord |
» | Vožnja preko proge - napačen členOddelek: Loža | 2144 (1539) | oemdzi |
» | Nesreče vlakov- kaj se dogaja z vlaki?Oddelek: Problemi človeštva | 3559 (2797) | Pegaz |