» »

Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči"

Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči"

1
2
3 4

Mare2 ::

[D]emon je izjavil:

Ce pa imas probleme z zivci pa ti priporocam apaurin ali po receptu osebnega zdravnika kak lorsilan.


Saj sem napisal, da zapele pod zapornicami. Ne se čudit. Se bo začel sekirat. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

StreetRacer ::

[D]emon je izjavil:

In osebki kot je StreetRacer (nomen est omen ?) so krivci, da imamo toliko nezgod na raznih kriziscih... :)

Daj si zatlaci ta tvoj ego nekam, ker nisi kralj na cesti, ampak si del sistema in temu sistemu se moras podrejati. Tudi jaz se mu, pa nisem sofer ampak kolesar. Druzbeni dogovori veljajo za vse. Ce pa imas probleme z zivci pa ti priporocam apaurin ali po receptu osebnega zdravnika kak lorsilan.


Ja, zaradi mene je bilo res dosti nezgod.

Po forumih pa tak zna vsak pametovat.

Se vidimo na cesti 8-)

Mare2 ::

StreetRacer je izjavil:



Se vidimo na cesti 8-)


Jaz bom vlakovodja. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

[D]emon ::

StreetRacer je izjavil:

[D]emon je izjavil:

In osebki kot je StreetRacer (nomen est omen ?) so krivci, da imamo toliko nezgod na raznih kriziscih... :)

Daj si zatlaci ta tvoj ego nekam, ker nisi kralj na cesti, ampak si del sistema in temu sistemu se moras podrejati. Tudi jaz se mu, pa nisem sofer ampak kolesar. Druzbeni dogovori veljajo za vse. Ce pa imas probleme z zivci pa ti priporocam apaurin ali po receptu osebnega zdravnika kak lorsilan.


Ja, zaradi mene je bilo res dosti nezgod.

Po forumih pa tak zna vsak pametovat.

Se vidimo na cesti 8-)


Spomni me, ko bomo pritulili z resilcem, da te ne poberem. :)
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

WarpedGone ::

Ne izmikaj se, ker ti ne ratuje..neki zelis bit pameten, pa ti ni ratal...pa drugic....bos imel se kaksno priloznost..

Še tretjič: kako se naredi luči ki ne crknejo brez opozorila?
Ker bi rad isti trik uporabu še kje drugje.

Al je le nedko pozabu it na wc in je poln dreka?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

[D]emon je izjavil:


Spomni me, ko bomo pritulili z resilcem, da te ne poberem. :)


A misliš na koščke njegovega telesa? To itak odpeljejo iz Inštituta za patologijo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

MasterTade ::

Ma ne pravila se niso spremenila, samo živimo v svetu ko se vsem nekaj mudi in na cestah je to več kot očitno
Mors omnia aequat

dj_uro ::

WarpedGone je izjavil:

Ne izmikaj se, ker ti ne ratuje..neki zelis bit pameten, pa ti ni ratal...pa drugic....bos imel se kaksno priloznost..

Še tretjič: kako se naredi luči ki ne crknejo brez opozorila?
Ker bi rad isti trik uporabu še kje drugje.

Al je le nedko pozabu it na wc in je poln dreka?

Ne vem..to boš moral pa avtorja vprašati... ampak glede na ostale komentarje po forumu si ti med tistimi, polnimi dreka.. bonton pa v k.rcu..
vw-klub.si

Mare2 ::

Nevarno je zapeljati na prehod, ko se zapornice začnejo spuščat. Še bolj, ko so že spuščene in iti mimo. :)

Seveda pa so nevarne tudi druge okoliščine, so tudi kaznive, če te "zaloti" policaj. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Truga ::

shadeX je izjavil:

Pač odločitev posameznika.

Rdeca luc je odlocitev posameznika? Hmmm, zanimivo. Bom vzel v vednost.

StreetRacer ::

[D]emon je izjavil:


Spomni me, ko bomo pritulili z resilcem, da te ne poberem. :)


Bi te rad videl v praksi, če bi tudi tako mislil ;)

@Truga, kdo pa ti roko zvija, da ne smeš peljat čez rdečo?

MrStein ::

WarpedGone je izjavil:

Če bi falila tebi nebi blo jasno kaj sm hotu povedat.
Ker ti je jasno, precej očitno ne fali.

Še vedno čakam kakšna čudežna tehnika je to, ki ne crkne brez opozorila.

Očitno še en, ki ni videl avta od blizu.
Če bi, bi vedel, ker je tam kup stvari, ki opozorijo, če crknejo.

Ah, slotek...

JesseP je izjavil:


Zato se tudi ustavi, ko začnejo svetit luči in spelje, ko se luči ugasnejo. Vse ostalo je igranje z lastnim življenjem in hvala bogu v večini primeri le z vašim lastnim.

Žal ne:
- sovozniki
- pešci v katere se odbije avto
- vlaku tudi ni vseeno
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

shadeX je izjavil:

Dr_M je izjavil:

takrat pospešim da mu ne rata


Povej kje se vozis, da ne naletimo slucajno nate, s tako nevarno voznjo.


Dokler vozi po omejitvah in zaradi tega ne ogroža drugih, ne vidim problema. Nikjer ne piše da ne sme vozit prvo 50kmh nato pa 90kmh, seveda kjer je omejitev 90kmh.

Seveda piše.
Bom takoj tudi citiral zakon, da ne bo spet 3 tedne mlatenja prazne slame:
51. člen

(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
kazen: 120 EUR

Sicer pa če kdo ne pozna pravil je preprosto vodilo: igranje idiota je 99% prepovedano.

PS: Zgornje je iz veljavnega zakona za cestni promet: Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)

Pa še glede luči: Z razlogom sta dve. Če ena crkne, druga še vedno deluje.
Ponekod pa imajo še tretjo, kontrolno. (v drugih državah)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Truga ::

StreetRacer je izjavil:

@Truga, kdo pa ti roko zvija, da ne smeš peljat čez rdečo?

Pa ti si nor. Upam da ti ni kdo dajal izpitov.

Mare2 ::

Izpit je bilo treba kupit. Nihče ti ga ni dal zastonj. V tem je keč.

In v vednost, vsi kupci imajo še vedno vozniška dovoljenja ker državni organi še niso ukrepali. :(
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

StreetRacer ::

Truga je izjavil:

StreetRacer je izjavil:

@Truga, kdo pa ti roko zvija, da ne smeš peljat čez rdečo?

Pa ti si nor. Upam da ti ni kdo dajal izpitov.


Ne ti si, ker gledaš tako ozko :))

Praktično gledano te noben ne prisiljuje, da ne smeš... teoretično gledano pa so pač pravila, ki se jih lahko držiš ali pa ne zato pa je od posameznika odvisno kako se bo obnašal.

sandmat ::

StreetRacer je izjavil:

Truga je izjavil:

StreetRacer je izjavil:

@Truga, kdo pa ti roko zvija, da ne smeš peljat čez rdečo?

Pa ti si nor. Upam da ti ni kdo dajal izpitov.


Ne ti si, ker gledaš tako ozko :))

Praktično gledano te noben ne prisiljuje, da ne smeš... teoretično gledano pa so pač pravila, ki se jih lahko držiš ali pa ne zato pa je od posameznika odvisno kako se bo obnašal.

exactly. v tem primeru nas skrbi obnašanje posameznika. Tebe. Zato, ker ogrožaš ostale.

WarpedGone ::

>> Še vedno čakam kakšna čudežna tehnika je to, ki ne crkne brez opozorila.

Očitno še en, ki ni videl avta od blizu.
Če bi, bi vedel, ker je tam kup stvari, ki opozorijo, če crknejo.

Ah, slotek...


Ja, ah slotech. En ogromn kup nepismenih osebkov. Kakšnio opozorilo dobim, da so lampe pri prehodu čez progo crknile. Oz v kontekstu izvorne izjave ... Da bodo crknile?

En goraj obupuje nad mojim bontonom... mi je zelo žal, spoštovanje ni implicitno dano ampak se zasluži z intelektualno iskrenostjo. Ob nepismenih komentarjih in izkazih debilnosti, boste označeni za to kar ste ...

Ergo, kje je to hajeslovni opozorilo da so lampe ob prhodu čez progo, crknile?
Mr.stein omenja neke kontrolke v avtu? lubi jezus...
Zbogom in hvala za vse ribe

Mare2 ::

Ojoj, kakšno izrazoslovje. Pri črnuškem mostu šele četrti spelje in zapelje pravilno, ko ni več rdeče luči. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

MrStein ::

Ti ne dobiš nobene (razen v omenjenem primeru, ki pri nas ni).
Dobi jo kontrolor.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

WarpedGone ::

Sej, nepismenost... kaj dobi kontrolor na pult vozniku v avomobilu pred ugasnjenimi lampami ne pove ničesar.
Ostane mu stari dobri common sense in previdnost, da se prepriča al je prehod prost ali ne. Kar velja za čistovsako prečkanje železniške proge.
Tiste luči tam so isti debilizem kot vsak semafor - dajejo lažno prepričanje v varnost kadar ti kažejo prosto pot.
Ko pa ti prostopot odvzemajo morš pa izklopit common sense, ki ti pravi da čakaš luft in ubogat državo, da se mimo rdeče ne sme peljat.

Smešna je tut tista "dve utripajoči rdeči sta isto ket ena neutripajoča rdeča". Dafuq? Kako isto če vsak froc vidi da je stvar drugačna? Zakaj mora bit drugačna? Ker je prečkanje proge bol nevarno kot semaforizirano križišče? Nonsense čez nonsense.

Kjer 'nezavarovan' prehod čez progo ni primeren, avtomatsko ni primeren tudi nikakršen glup timesharing (andrejev križ, lampe, zapornice) ampak edino samo izven-nivojsko križanje. Pametnega timesharinga v praksi še nism uspel opazit. Povsod so situacije ko čakaš da neha pihat veter in se izklopi lampa.

Na koncu ne opazuješ ali maš prosto pot čez tire ampak kdaj bo ugasnila luč. Ko ugasne ker je izklpu senzor je kul, ko bo ugasnila ker bo neka okvara, zna bit ne kul.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Miha 333 ::

Žal common sense pri različnih ljudeh deluje različno, zato potrebujemo skupna pravila, ki zagotavljajo nek nivo varnosti. Če bi obnašanje v prometu prepuščali prosti presoji ljudi, bi bil en sam kaos.

Kakorkoli, gre tudi za varnost. Na primer pri dvotirnih progah te lahko zavede, ko iz ene strani vlak že odpelje mimo, tik za tem pa pripelje še z druge strani, vendar ga zaradi prvega vlaka ne vidiš.

Sicer pa je stvar enostavna, če ti potencialna kazen 500 EUR + 5 KT ne predstavlja težave, izvoli in zapelji čez tire, ko utripajo luči. Celo nimam nič proti, če me prehitiš, ko jaz čakam, da ugasnejo luči.

WarpedGone ::

zato potrebujemo skupna pravila, ki zagotavljajo nek nivo varnosti.

But they *don't*.
Ga ne zagotavljajo, dajejo le občutek da je varno. Varnost ti zagotavlja nad/podvoz ali lasten pogled na levo in desno. Tista lampa tam dela zgago. Ko dela in ko ne dela.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Če bi tiste lampe dejansko karkoli zagotavljale bi bile točno iste kot v random semaforiziranem križišču, kjer baje zadostuje ena rdeča luč ki enostavno gori.
Že postavljalec sam je čutil da to ni dovolj močno 'zagotovilo' in je dodal še eno lampo in utripanje. To pa sedaj zagotavlja varnost!!!!1111enaenaena

Zakaj v navadnih križiščih ni dvojnih utripajočih rdečih luči? A tam je kaj manjša potreba po ustavitvi?
Zbogom in hvala za vse ribe

Miha 333 ::

WarpedGone je izjavil:


Zakaj v navadnih križiščih ni dvojnih utripajočih rdečih luči? A tam je kaj manjša potreba po ustavitvi?

Glede na to, da ima vlak zavorno pot 500m+, bi rekel, da ja.

St235 ::

Pameten voznik v vsakem primeru pogleda.

Osnovna teza ni bila ali žarnica lahko crkne ali ne ampak to, da je rdeča luč bolj zanesljiv pokazatelj od zapornice. Namreč kolikor poznam sistem se vsakršna ovara luči nemudoma vidi v kontrolnem centru, ki opozori tako strojevodjo, kot poskrbi za odpravo napake. Pri zapornicah, pa so težave predvsem v primeru mehanskih poškodb same zapornice (če odpove dvižni sistem kot tak je v kontrolnem centru prav tako opozorilo).

Nič od navedenega pa ne spremeni dejstva, da rdeča luč pomeni, da ne smeš prevozit proge. Zapornice in ostale fizične ovire so zgolj dodatek, ki ljudem, ki so prezabiti za svoje lastno dobro preprečuje delat še večje neumnosti na cesti.

WarpedGone je izjavil:

Če bi tiste lampe dejansko karkoli zagotavljale bi bile točno iste kot v random semaforiziranem križišču, kjer baje zadostuje ena rdeča luč ki enostavno gori.
Že postavljalec sam je čutil da to ni dovolj močno 'zagotovilo' in je dodal še eno lampo in utripanje. To pa sedaj zagotavlja varnost!!!!1111enaenaena

Zakaj v navadnih križiščih ni dvojnih utripajočih rdečih luči? A tam je kaj manjša potreba po ustavitvi?


V prepovedi prečkanja ni nikakršne razlike. Je zgolj razlika v tem, da te dvojna utripajoča luč opozarja na križanje z železnico, medtem ko enojno (v kombinaciji z rumeno in rdečo) uporabljamo v križanjih cest.

Zakaj v navadnih križiščih ni dvojnih utripajočih rdečih luči?

zato, ker smo se zmenili, da v navadnih križiščih uporabljamo sistem treh raznobarvnih luči. Lahko bi se zmenili,da uporabljamo sistem rdečih luči kot na štartu fromule ali pa za sistem raznobarvnih zastavic, samo nič od tega ne spremeni dejstva, da imamo pravilo, ki določa kdaj ni dovoljeno prečkanje ali proge ali ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

WarpedGone ::

Lep primer newspeak in birokratske hinavščine.
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

Znaš to utemeljit, al si pač moral napisat brezvezno enovsrtičnico, ker ti je zmanjkalo argumentov?

WarpedGone ::

- različne stvari brez vsebinskega razloga zakaj bi morale bit različne
- implicitno namigovanje na "varno", čeprav to ni
- varno je šele potem, ko se sam prepričaš da je varno, kar avtomatsko pomeni, da tista luč *ne pove* ničesar novega oz. dodatnega
- ko birokrat reče, da ne smeš peljat to z varnostjo samo nima nič, on je tko reku in tko mora bit, če ga ne ubogaš, žreš otroke

Videno in doživeto na vsakem koraku vsak dan znova.
Zbogom in hvala za vse ribe

darkolord ::

Dvojna utripajoča luč opozarja na bližanje vlaka, oz. drugače povedano "prečkanje proge je takrat še posebej smrtno nevarno".

Ker utripa še tistih par dodatnih jebenih sekund, ne pomeni, da je tam samo za okras.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

St235 ::

WarpedGone je izjavil:

- različne stvari brez vsebinskega razloga zakaj bi morale bit različne


Nič bolj ali manj brez razloga, kot uporabljamo drugačen semafor za pešce in kolesarje. Bistvo sporočila je, da je prečkanje prepovedano. Dodana informacija je, kakšen tip križanja je. Lahko bi imel tudi lučko z vlakcem pa bi bilo isto sporočilo. Tako da smo še vedno v teritoriju nabijanja v tri dni, ker ne veš kaj bi rad povedal.

- implicitno namigovanje na "varno", čeprav to ni

Od kje ti blodnja, da rdeča luč pomeni varno? Rdeča luč pomeni prepovedan prehod.Tako da smo še vedno v teritoriju nabijanja v tri dni, ker ne veš kaj bi rad povedal.

- varno je šele potem, ko se sam prepričaš da je varno, kar avtomatsko pomeni, da tista luč *ne pove* ničesar novega oz. dodatnega

Luč ti pove točno to kar ti mora: Ne smeš prečkat proge/ceste...Od kje tebi ideja, da rdeča luč pomeni varno si ne znam predstavljat. Razen seveda skozi prizmo brezveznega jokanja na forumu.

- ko birokrat reče, da ne smeš peljat to z varnostjo samo nima nič, on je tko reku in tko mora bit, če ga ne ubogaš, žreš otroke


Sistem prometnih predpisov je namenjen temu, da poenoti pričakovano ravnanje voznikov v prometu. Ker je velika večina voznikov na razvojni stopnji amebe to pomeni kup prepovedi in sankcij.

Videno in doživeto na vsakem koraku vsak dan znova.

Res je, just another troll, ki joka po forumu in sploh ne razume o čem je govora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

WarpedGone ::

Tako da smo še vedno v teritoriju nabijanja v tri dni, ker ne veš kaj bi rad povedal.

Ne, še vedno ste na teritoriju hinavščine.
Dve utripajoči luči pomenita stopnjevanje, dajeta vedet da je nevarnost večja kot če bi bila samo ena luč. Pa še utripata, kar še poveča "opozorilni učinek".
Česar birokrati nočejo zapopadit je, da to avtomatsko pomeni tudi, da je 'navadna rdeča' manj nevarna reč.
In vam drugega kot trmarjenje pri definicajh in norčevanje ne preostane. Blebetate o nevarnosti prehoda čez progo pri utripajoči rdeči in se ne zavedate da hkrati govorite, da je prehod pri ugasnjeni luči varen.
Ko hočete/jo še to zanikat, pa ste avtomatsko zanikal dodano vrednost rdečih lamp.

Prehod je nevaren vedno in vedno se je treba prepričat. Tiste lampe gor ali dol, so povsem vzporedna zgodba ki tratijo energijo in živce.

Od kje ti blodnja, da rdeča luč pomeni varno? Rdeča luč pomeni prepovedan prehod.Tako da smo še vedno v teritoriju nabijanja v trdi dni, ker ne veš kaj bi rad povedal.

Birokratska slepa pega?
Če rdeča luč pomeni prepovedano, odostnost rdeče pomeni dovoljeno. Če je prvo nevarno, je drugo varno. Osnove logike, za birokrate nedoumljivo?

Sistem prometnih predpisov je namenjen temu, da poenoti pričakovano ravnanje voznikov v prometu. Ker je velika večina voznikov na razvojni stopnji amebe to pomeni kup prepovedi in sankcij.

A vozniki bomo še vedno na stopnji amebe. 2x večja kazen iz ameb ne bo naredila ajnštajnov.
Mogoče kakšna ameba ne sodi na cesto sploh, kakšna druga pa ni sposobna urejat prometa, ker se ji neka utripajoča lučka zdi kul rešitev življensko nevarne situacije.

Res je, just another troll, ki joka po forumu in sploh ne razume o čem je govora.

Te ni strah, da si morda opisal sebe?
Drugega kot slepega zagovarjanja obstoječega stanja, od tebe na ST še ni kapnilo niti enkrat.
Kako to, da se tu in tam kakšna prometna ureditev vseeno spremeni? Če je bilo vse OK birokratsko spedenano prej, zakaj spreminjat?
Zbogom in hvala za vse ribe

Mare2 ::

WarpedGone je izjavil:


Kako to, da se tu in tam kakšna prometna ureditev vseeno spremeni? Če je bilo vse OK birokratsko spedenano prej, zakaj spreminjat?


Kaj bi pa ti spremenil?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

WarpedGone ::

Da bo jasno:
Prvi korak proti izboljšanju bi bil, da da bi tiste lampe utripale *vedno*, 24/7. Morebitne zapornice bi odmontiral stran.
V prvi možni priliki bi se nivojsko prečkanje tirov odstranilo. Občine si naj zgradijo izvenivojsko prečkanje, kjer se jim zdi nujno.
Za regionalke je poskrbela država že skoraj povsod. Kjer še ni, pa naj bo to prva prioriteta.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mare2 ::

Lepo si to sestavil. Daj pošlji na pravi naslov: Ministrstvo za promet. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

darkolord ::

Če rdeča luč pomeni prepovedano, odostnost rdeče pomeni dovoljeno. Če je prvo nevarno, je drugo varno. Osnove logike, za birokrate nedoumljivo?
To pač ne drži, po nobeni normalni logiki.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

WarpedGone ::

Seveda, dokler si na forumu.
Na cesti se obnašaš natanko tako kot opisano, ker si le človek.
Zbogom in hvala za vse ribe

darkolord ::

Ni res. Zato imajo cestna križišča rdečo IN zeleno luč. Šele zelena brez rdeče pomeni, da je prehod "varen".

Takisto peljem prav v vsak ovinek počasneje, če ga drugače ne bom mogel varno zvoziti, ne glede na to, da ni posebej označen kot nevaren.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

St235 ::

Če rdeča luč pomeni prepovedano, odostnost rdeče pomeni dovoljeno. Če je prvo nevarno, je drugo varno. Osnove logike, za birokrate nedoumljivo?

V bistvu totalen logičen fail slaboumnega trola. Res je žalostno, da še birokrati premorejo več logike.

Dve utripajoči luči pomenita stopnjevanje, dajeta vedet da je nevarnost večja kot če bi bila samo ena luč. Pa še utripata, kar še poveča "opozorilni učinek".

Kater del, da rdeča utrišpajoča luč pomeni prepovedan prehod ti ne razumeš? Saj vidim, da ti je logika po celi vrsti odpovedala, ampak to ne spremeni dejastva, da rdeča utriajoča luč pred železniškim prehodom pomeni prepovedan prehod in ne npomeni nevaren prehod.

Prvi korak proti izboljšanju bi bil, da da bi tiste lampe utripale *vedno*, 24/7. Morebitne zapornice bi odmontiral stran.

Logičen fail, ki je posledica tvoje blodnje, da rdeča luč signalizira nevarnost.

V prvi možni priliki bi se nivojsko prečkanje tirov odstranilo. Občine si naj zgradijo izvenivojsko prečkanje, kjer se jim zdi nujno.

Takoj podpišem. Enako ukinemo kakršnokoli nivojsko križanje cest, pešpoti, kolesarskih stez in podobno. Oh, wait...

darkolord je izjavil:

Ni res. Zato imajo cestna križišča rdečo IN zeleno luč. Šele zelena brez rdeče pomeni, da je prehod "varen".

Takisto peljem prav v vsak ovinek počasneje, če ga drugače ne bom mogel varno zvoziti, ne glede na to, da ni posebej označen kot nevaren.


Samo popravek: Zelna luč pomeni, da je prehod dovoljen. Vsakršno enačenje rdeča=nevarno, zelena=varno je precej velik logičen fail.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

tomaz- ::

Jaz sicer ne vidim problema v tej stvari, pa se tudi vozim čez nekaj fizičnih zapornic.. Luči začnejo itak utripati nekaj malega časa, preden se začnejo spuščati zapornice. Tukaj vse OK, konec koncev to rabiš, da ne naletiš skozi pri pravkar zapirajoči se zapornici.. Morda je kje problem le v tem, da se zapornice že dvignejo, ti dajo prost prehod, lučke pa še vedno utripajo.. No, ta del je tudi meni malce moteč.. Glede na to, da so se zapornice dvignile, bi se lahko v zadnjem stadiju tudi lučke že ugasnile.. Verjetno nekje še po dvignjenih zapornicah nekaj ( za nekatere očitno predolgih ) sekund utripajo.. kar je pa IMHO res malce "mimo".. res pa je, da je strpnost vrlina, ki je marsikateri voznik preprosto ne dojame. Konec koncev smo vsi Fitipaldiji, ki moramo na drugi strani prehoda nujno rešiti svet, saj brez hitenja in brez nas ne bo nič..

Skratka, če bi sam urejal zadevo, bi pustil tako kot je, z izjemo dejstva, da bi res lučke ugasnile takrat, ko se zapornica dejansko dvigne, ne pa kasneje.. Bi pa tudi sam zelo rad videl vse neučakane, kako se zaganjajo čez prehod, ko bi bil na nasprotni strani ( ali za njim ) policist.. Me prav zanima, ja...
Sem pa tudi že doživel piskanje, ker bi marsikdo rad speljal že takrat, ko so zapornice šele na polovico dvignjene.. jebiga, njemu se mudi svet rešit.. verjetno kaka žlahta od Brucea Willisa - Die hard..

napsy ::

Komplicirate eni ... predpisi so jasni, ne da se drugace tolmacit brez da bi jih krsil.
"If you die, you die. But when you live you live. There is no time to waste."

Mare2 ::

napsy je izjavil:

Komplicirate eni ... predpisi so jasni, ne da se drugace tolmacit brez da bi jih krsil.


Eni poskušajo najti v lučeh tudi psihični vidik. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

WarpedGone ::

Logičen fail, ki je posledica tvoje blodnje, da rdeča luč signalizira nevarnost.

Super.
Te bom citiral vsakokrat ko bo kdo pri kakršnemkoli predpisu al pa njegovi kršitvi začel bloditi o ogrožanju in varnosti.
Predpisi so da se jih uboga in konec.

Bistvo celega problema in mentalnega defekta premnogih.
Zbogom in hvala za vse ribe

napsy ::

Mare2 je izjavil:

napsy je izjavil:

Komplicirate eni ... predpisi so jasni, ne da se drugace tolmacit brez da bi jih krsil.


Eni poskušajo najti v lučeh tudi psihični vidik. :)


Ni problem iskat psihicni vidik, tezave so potem enostranske resitve, recimo cakati le na dvignjene zapornice. Madona, predspisov je kar precej .. in ce ze teh luci nekateri niso sposobni upostevat ... vprasanje kako si tolmacijo druge predpise
"If you die, you die. But when you live you live. There is no time to waste."

St235 ::

WarpedGone je izjavil:

Logičen fail, ki je posledica tvoje blodnje, da rdeča luč signalizira nevarnost.

Super.
Te bom citiral vsakokrat ko bo kdo pri kakršnemkoli predpisu al pa njegovi kršitvi začel bloditi o ogrožanju in varnosti.
Predpisi so da se jih uboga in konec.

Bistvo celega problema in mentalnega defekta premnogih.


Ti kar, samo kaj, ko še vedno ne razumeš da to, da se z uporabo XY predpisa ali znaka povečuje prometna varnost NE pomeni, da lahko tisti znak kot takšen avtomatično enakič z pojmom nevarnost/varnost.

Lep primer imaš te luči. Njihov namen je, da prepovejo prehod kadar je velika verjetnost srečanja z več sto tonsko kompozicijo železa in posledično je prometna varnost večja. ŠE večja bi bila kot si sam predlagal pri nivojskih prehodih, zagotovo pa ne z njihovo nediskiminatorno ukinitvijo. Zdaj tvoja omejenost in težave v logičnem sklepanju pa se začnejo takoj, ko povsem brez smisla pripelješ logiko, da rdeča luč pomeni varno in zelena (ali ugasnjena ) varno. Kar je seveda navaden idiotizem. Utripajoča luč pred železniško progo ima točno en pomen: PREPOVEDAN PREHOD.

Mare2 ::

St235 je izjavil:

Kar je seveda navaden idiotizem. Utripajoča luč pred železniško progo ima točno en pomen: PREPOVEDAN PREHOD.


Lakotnik29, saj mi to vemo. Se pa pogovarjamo in ugibamo, zakaj drugi vozniki ne upoštevajo tega. Očitno imaš težave pri vklapljanju v družbeno dogajanje. Pusti drugim, da imajo tudi oni možnost. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

WarpedGone ::

, ko povsem brez smisla pripelješ logiko, da rdeča luč pomeni varno in zelena (ali ugasnjena ) varno. Kar je seveda navaden idiotizem.

Dobrodošel v realni svet, kjer se stvari (implicitno) tako dojema.
Birokrat je stvari uredil, tako da so varne. Ko je reku naj stojim, morm stat ker je nevarno. Ko je reku da lahko peljem, lahko peljem. Očitno, ker je varno, če nebi bilo, bi še vedno prepovedoval prehod.
Ko birokrata vrže po božje ob taki interpretaciji pa pove vse o njegovi odmaknjenosti od človeškega dojemanja pravil, ki jih postavlja.

V tej temi imaš kup nabijanja o varnosti in nevarnosti.
Zakaj vozniki ne upoštevajo teh pravil? Ker jim je očitno da so to pravila zaradi pravil, ki z varnostjo nimajo več nič.
Utirpajoča luč potem ko se je zapornica že dvignila je tak primer. Nevarnost je že očitno minila, čakat je treba izključno zato ker birokrat še ni dovolil prehoda. Nekateri izvolijo birokrate ubogat, drugim se pa to zdi debilno. Vidijo prost prehod in gredo čez.

Tretji pa jim zaželijo čimprejšnjo smrt, ker si drznejo neubogat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mare2 ::

WarpedGone je izjavil:


Utirpajoča luč potem ko se je zapornica že dvignila je tak primer. Nevarnost je že očitno minila, čakat je treba izključno zato ker birokrat še ni dovolil prehoda.


Pri črnuškem mostu se je že zgodilo, da se je zapornica dvignila, luči so še vedno delovale. Zapornica se je začela spuščat, ker je bil na progi že drugi vlak.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

sandmat ::

Mare2 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:


Utirpajoča luč potem ko se je zapornica že dvignila je tak primer. Nevarnost je že očitno minila, čakat je treba izključno zato ker birokrat še ni dovolil prehoda.


Pri črnuškem mostu se je že zgodilo, da se je zapornica dvignila, luči so še vedno delovale. Zapornica se je začela spuščat, ker je bil na progi že drugi vlak.


jaz sem že parkrat doživel, da so se zapornice dvignile do konca in se takoj začele spuščat zaradi drugega vlaka.

Truga ::

lol, ko da je vazno a luc utripa al mezika.

Rdeca luc je rdeca, in pomeni *stoj*, tud ce plese balet po cesti. Kle ni nobene debate.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
645650 (3463) St235

prevozil rdečo, policaj ustavu, plaču bom 125 eur

Oddelek: Loža
352397 (1871) Mavrik
»

Zakaj ljudi povozi vlak? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18013855 (6837) fabrskd

Več podobnih tem