» »

Zakaj ljudi povozi vlak?

Zakaj ljudi povozi vlak?

1 2
3
4

T0RN4D0 ::

Jst pa kr redno hodim po tirih. :) ker si prvič malo skrajšam pot, in drugič, izbiram lahko med cesto brez pločnika in tiri, čez katere grejo kakšni trije vlaki dnevno. Je pa proga tud precej pregledna in siemensi tam ne vozijo. Pa tudi drugače, marsikje maš na voljo al zelo prometno cesto brez pločnika ali pa tire. S tem da ti ni treba dejansko hodi po tirih, hodiš lahko poleg, kakorkoli že. Če je okoli relativno tiho, se vlak lepo sliši, seveda je pa logično da tudi malo gledaš okoli sebe :)


Po cestah raje ne hodim. Če drugega ne, te policaji najbrž oberejo za kakšnih 500€ če si brez kresničke. Hoja ob (ne po) obvoznici je nazadnje stala skromnih 125€ ... :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

SmeskoSnezak ::

Če že, se hodi kak meter stran, ob tirih. Vsaj tak so meni pravli :]

p.s.:Zanimivo... sn mislo, da so že ekstrem stunti v filmih, kjer tečejo in se tepejo gor po vlaku... zdaj vidim, da so še hujši ljudje celo v živo. OMG... sam zame to ni srfanje, za to nucaš desko :P To je bolj train riding...
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

lahko eno vprašanje? ZAKAJ VRAGA JE TREBA PO TIRIH HODIT??????


Nevem. Ampak kako neodgovorna je drzava, da ne nardi 3m visokega zidu okrog VSEH prog, da ne bodo ljudje mogli po tirih hodit. A ne?

Matev ::

?

mene že če prečkam progo stiska v prsih

kaj šele da bi hodil po tračnicah

to je tako kot da bi se z želedko praskal po zobeh

connel ::

BigWhale, zato ker normalnemu čluveku niti na pamet ne pride da bi se šel zafrkavat na tračnice, zdrava pamet ti da vedet, da se tam ne hodi, če pa že moraš prečkati pa to moraš storiti varno in hitro,...če si že krajšaš pot pa hodiš ob progi in ne po tirih,...

BigWhale ::

varno in hitro


Evo vidis! Srz problema! Predvsem v tistem hitro. Ker hitro potem pomeni to, da se povrsno pogleda kje je vlak.

Progo treba preckati varno. Kako je pa ta proga oznacena je pa cisto vseeno. Ce je preslabo oznacena, je potrebno biti se bolj previden. :)

c3p0 ::

Mi smo pa v mladih letih na ptujski železniški most splezali (gor na vrh ograje). Ko je prišel vlak, je vedno bilo zanimivo. Včasih so nam potrobili!

:)

Kenpachi ::

Vem, oživljam mal staro temo, ma vlak povozi ljudi zaradi tega.
Zaraki Kenpachi.

AmokRun ::

Zaradi tega ljudje samo čevlje izgubljajo.:D

tac ::

@ fabrskd

Vprašanje uporabnika vlakov - zakaj strojevodja (sej on ima kontrolo nad odpiranji vrat) ne odpre vrat, če prideš na peron malček preden vlak spelje (vrata ima že zaprta, stoji pa še) ? Najbrž interni predpisi, da preprečijo zamude vlakov ?
Ker šoferji avtobusa so mi dostkrat ustavili tudi, ko so že speljali (hvala jim).

Pyr0Beast ::

Hja. Ne vidijo :>

Tudi šoferji avtobusov neradi odpirajo vrata (magari stojijo na rdeči). Zakaj, ne vem.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Person ::

Tudi šoferji avtobusov neradi odpirajo vrata (magari stojijo na rdeči). Zakaj, ne vem.


Ma kakor kdaj, eni ti ustavijo eni pa ne ... odvisno od šoferja avtobusa.
Let's make something useful!

Ice-Heki ::

Ei, to pa ne drži. Ko sem še hodil iz Kranja vsako jutro na vlak do šole, sem ga pozimi včasih zamudil (ravno je zapiral vrata, ko sem bil na postaji) - in sem tekel čez tire in je vedno počakal.

šernk ::

Hja. Ne vidijo :>

Tudi šoferji avtobusov neradi odpirajo vrata (magari stojijo na rdeči). Zakaj, ne vem.



v LJ mi ni še nihče to naredil, v domačih krajih pa sem tudi že tekel za avtobusom in me je ta počakal praktično sredi ceste. so pa za to početje seveda lahko kaznovani če se komu kaj pripeti. kar se pa sedaj vozim z vlakom vedno sprevodniki vstopijo kot zadnji na vlak, in nato vlak takoj spelje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

V Lj ponavad počakajo, če te vidijo da laufaš (od spredaj)... Če pa že spelje, pa zlo redki.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

reeves ::

Voznik avtobusa ne sme več odpirati vrat in sprejemati potnikov, takoj po tem, ko začne proces speljevanja (zapre vrata, gleda v levo ogledalo, se pripravlja na vključitev v promet). Lahko pa počaka, da prilaufaš ampak eni nočejo, veliko jih pa ne vidi, ker gleda v levo ogledalo.
Je pa tudi res, da če bi čakal vsakega, ki ga vidi, da lovi avtobus najverjetneje ne bi nikoli speljal oz. bi na končni imel par ur zamude.
Za vlake pa ne vem kako je, ampak se mi zdi, da podobno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

Pyr0Beast ::

Je pa tudi res, da če bi čakal vsakega, ki ga vidi, da lovi avtobus najverjetneje ne bi nikoli speljal oz. bi na končni imel par ur zamude.
Modelu se ravno prižge rdeča luč. Stal bo še naslednjo minuto ali dve, pa notri ne spusti dveh študentk ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T0RN4D0 ::

Ja, ker tega ne sme počet. Mislim, lakhko raskira službo, samo glede na to da ne pridobi čisto nič, tega ponavadi ne delajo. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

OrkAA ::

Ne vem kje se vi to vozite, ker jaz vsakodnevno opažam, da bus vedno počaka ljudi, ki tečejo za njim. Konkretno na liniji 14, če je pomembno...

McMallar ::

Na postaji lahko počaka, če ga je volja. V križišču pri rdeči luči pa ti ne sme odpreti.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

d0rK ::

Jz pa lih na 14ki skos vidm da busarji puscajo folk k laufa na postajah. Se mene je veckrat. :P


Zato se zdej rajs furam s kolesom. 8)

tsh2 ::

meni tudi en ni odprl vrat avtobusa ko je stal pred rdečo. se še zdaj spomnim :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

reeves ::

Modelu se ravno prižge rdeča luč. Stal bo še naslednjo minuto ali dve, pa notri ne spusti dveh študentk ?


Primer: pošta pri Nami. Rdeča luč. Bus zapre vrata in zapelje meter do dva naprej.
Ali lahko odpre vrata dvem študentkam? NE!
Ali lahko počaka na postaji in pusti vrata odprta? DA!

Ne vem kje se vi to vozite, ker jaz vsakodnevno opažam, da bus vedno počaka ljudi, ki tečejo za njim. Konkretno na liniji 14, če je pomembno...


Seveda. Na manj prometnih postajah to ni blem, tam kjer je pretok ljudi ogromen, sploh pa v "rush hours" pa to sigurno ni izvedljivo (Nama, Bavarc, Lev,...)

BigWhale ::

Off topic ste. Naj rajs koga vlak povozi.

reeves ::

A ga ni lih predvčerajšnjim. Caddy-ja rinil 100 metrov. Mislim, da je 54 letni moški mrtev.

Sem najdu: KLIK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: reeves ()

;-) ::

V Šmartnem ob Paki je 59-letni voznik tovornega vozila zapeljal na nezavarovan železniški prehod v trenutku, ko je pripeljal potniški vlak. Na kraju nesreče je umrl.


Vi pa glumite da ni nezavarovanih v sloveniji.

AmokRun ::

Zavarovan je z Andrejevim križem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AmokRun ()

Utk ::

Novice se ponavadi kopirajo iz policijskih poročil. In če policija ne zna kaj je zavarovan prehod in kaj ne, predlagam, da jim to nekdo razloži. Kakšen pametnjakovič iz tega foruma najboljše.

;-) ::

Odvisno kako definicijo vzameš da je zavarovan. Pač zame ni zavarovan če je tam en križ. Morala vsaj nekaj svetit tam da je res opazno.

Ne rečem da bi morali delat zapornice na vsakem prehodu ker je drago (baje da od 300.000 do 500.000€ na prehod), lahko pa bi naredili vsaj kake svetleče opozorilne table ali semaforje.

darkolord ::

Ne rečem da bi morali delat zapornice na vsakem prehodu ker je drago (baje da od 300.000 do 500.000€ na prehod), lahko pa bi naredili vsaj kake svetleče opozorilne table ali semaforje.
Same zapornice so verjetno še najcenejše. Razen če bi tiste svetleče opozorilne table skozi svetile (ne glede na bližino vlaka)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Utk ::

Tudi zame je "varovanje" z neko tablico približno tolk vredno kot zaščita pri kateri tip pazi. Morda piše nekje, da je tudi to zaščita, ampak...

jype ::

Andrejev križ je ekvivalent stop znaka, a jaz v življenju še nisem videl voznika, ki bi pred njim ustavil. Tudi sam si ne drznem, če za menoj kdo vozi, saj bi ga preveč presenetilo.

smilyxx ::

Pol je stop znake tud treba zamenat ker nimajo miljon lučk okol?
Save water.
drink beer.

jype ::

Mhm, z ultrahitrimi potopnimi stebrički.

reeves ::

Zavarovan prehod je prehod, ki je nekako varovan z varovalom (zapornica)
Andrejev križ ni varovalo, ampak je opozorilo.

gumby ::

Andrejev križ ni varovalo, ampak je opozorilo.


Andrejev križ == stop znak

V križišče tudi kar na blef zapelješ?
my brain hurts

reeves ::

Kdo pa je to spet napisal?
Stop znak = Andrejev križ = opozorilo, da ravno tega ne smeš narediti.

darkolord ::

Kako pa zapornica karkoli varuje?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

reeves ::

Ali se ti ne zdi, da zapornica fizično onemogoča dostop do tirov (razen seveda ekstremov, ki jo razbijejo)?

darkolord ::

Ah nič ne onemogoča. To se zdi sam zato, ker se ljudje bojijo, da ne bi avta opraskal.

(Čeprov pozabljajo, da ga vlak precej bolj opraska kot zapornica)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

smilyxx ::

Ljudje, v običajnih križiščih tud nimamo zapornic. Vsak prehod je označen vsaj z Andrejevim križem, ponavadi je prej še znak za prehod ceste čez železniške tire. Zdej če nimate 3s časa da bi se ustavl pa pogledal(v avtošoli vem da so me učil da se morm skorej ustavt), pač hodite po svetu peš, pa bomo vsi varni.
Save water.
drink beer.

;-) ::

Ja sam v navadnem križišču te ne zbije par sto ton težka zadevšna...vseeno je tveganje samo ne tako veliko.

Utk ::

Andrejev križ je ekvivalent stop znaka, a jaz v življenju še nisem videl voznika, ki bi pred njim ustavil. Tudi sam si ne drznem, če za menoj kdo vozi, saj bi ga preveč presenetilo.

Ko sem jaz hodil v avtošolo, se je čez tračnice vozilo v drugi prestavi in se ni nič ustavljalo, torej andrejev križ nikakor ni ekvivalent stop znaku. Se je pa pogledalo levo in desno, tudi če so bile zapornice. Tako kot se pogleda levo in desno, ko se gre peš čez cesto, ampak zato prehod za peščce ni "ekvivalent stop znaku" in še zmeraj kje koga avto povozi, čeprav bi tist pešec moral pogledat.
Take stvari se pač dogajajo, ker ljudje ne dost pazijo. Ne moremo pa zato rečt, da neka postavljena tabla reši vse kar je tu za rešit.

darkolord ::

Ja, treba je poštimat zadeve v glavi. Pri "zavarovanih" železniških prehodih sta celo DVE _rdeči_ luči (pa še utripata, da jih kdo ne spregleda), pa velik del voznikov kar ignorira (dokler se ne začnejo spuščati zapornice, pa še tam se kdo proba izmuznit spodaj)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

T-h-o-r ::

ponavljam vprašanje, ki ga je že nekdo zastavil:

zakaj je v križiščih dovolj stop znak, pri prečkanju proge pa znak ne velja in bi mogli tam imeti ne vem kakšne megalomanske zapornice in alarme in varnostne sisteme?!
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Matev ::

jaz se ustzavim še pred tistim narobe obrnjenim trikotnikom
in pogledam elvo in desno (znak za vkljućevanje iz neprednostne na prednostno cesto)

ne razumem zakaj ljudje kar prepeljejo križišče z železniško progo

jype ::

CrniE> Ko sem jaz hodil v avtošolo, se je čez tračnice vozilo v drugi prestavi in se ni nič ustavljalo, torej andrejev križ nikakor ni ekvivalent stop znaku.

Če si hodil leta 1650 v avto šolo potem seveda ni nič čudnega, da andrejev križ ni veljal za stop znak, saj vlakov takrat še bilo ni!

Odkar obstaja andrejev križ je pa ta ekvivalent stop znaka.

T-h-o-r ::

lol, kdo vse se vozi po naših cestah :D

in potem so takšni najbolj glasni, obenem pa pojma nimajo o znakih in drugih CPP
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

reeves ::

Ah nič ne onemogoča. To se zdi sam zato, ker se ljudje bojijo, da ne bi avta opraskal.


No, ja. Maš prov, ampak je pa temu namenjena.

zakaj je v križiščih dovolj stop znak, pri prečkanju proge pa znak ne velja in bi mogli tam imeti ne vem kakšne megalomanske zapornice in alarme in varnostne sisteme?!


Po mojem zato, ker ljudje vedo, da so križišča dost bolj prometna. Pa s križišči se srečuješ non-stop, s tiri pa ne ravno in ljudje kar malo pozabijo na njih.

AndrejS ::

Pred leti sem se vozil nekje v bližini radgone pripeljel sem do prehoda čez progo, ki je bil varovan z andrejevim križem, sem zmanjšal hitrost da bi se prepričal če pride vlak, in za menoj je začel voznik utripati z lučmi in hupati, nato pa me je čez prehod prehitel.

Take bedake potem zbije vlak!
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči" (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15716720 (11594) Mare2
»

Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
645849 (3662) St235
»

Obvestilo in pouk kršitelju (zaradi prehoda čez železniške tire) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13219819 (16646) darkolord
»

Vožnja preko proge - napačen člen

Oddelek: Loža
181575 (970) oemdzi
»

Nesreče vlakov- kaj se dogaja z vlaki?

Oddelek: Problemi človeštva
223196 (2434) Pegaz

Več podobnih tem