» »

Zakaj ljudi povozi vlak?

Zakaj ljudi povozi vlak?

1 2 3
4
»

Tomi ::

Je pa tudi res, da če bi čakal vsakega, ki ga vidi, da lovi avtobus najverjetneje ne bi nikoli speljal oz. bi na končni imel par ur zamude.
Modelu se ravno prižge rdeča luč. Stal bo še naslednjo minuto ali dve, pa notri ne spusti dveh študentk ?

Mogoče pa nista bili dosti simpatični ;-) Pač, sem že sem tudi kdaj doživel, da mi je kdo speljal pred nosom, ampak verjamem, da ne more gledati samo, če kdo teče za njim. Posebej ne na tako prometno trapastem delu, kot je recimo Gosposvetska pri hotel Lev. Ampak, to je zgodba zase (vključuje elemente jeze nad sistemom in mojim nadrejenim, ki se boji za stolček).

Konkretno na liniji 14, če je pomembno...

Bo kar držalo. Verjetno zato, ker se mi zdi 14-ka kar rahlo "podhranjena", sploh v konicah, ko bi morala biti pogosteje. Vsaj meni se zdi, da vedno pridejo vse možne linije prej, pred 14.
metrodusa.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

fabrskd ::

V Šmartnem ob Paki je 59-letni voznik tovornega vozila zapeljal na nezavarovan železniški prehod v trenutku, ko je pripeljal potniški vlak. Na kraju nesreče je umrl.


Vi pa glumite da ni nezavarovanih v sloveniji.


Ne bi o tem, kaj vse se spomnejo novinarji. GRRRRRRRRRRR!!!! In tudi že miljonkrat omenjeno in sedaj še enkrat, ni važno kaj, s poudarkom, mislijo ljudje in novinarji važno je kaj narekuje zakon!!! Jasno???? Za novinarja, bi lahko postavil 67 ramp 340 križev 390 stop znakov pa če se njemu k...c uzigne takrat k misl, da drži boga za j...a je pač tako. Še en dokaz kako mediji vplivajo na ljudi...
Screw you guys i'm going home!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fabrskd ()

T0RN4D0 ::

Nezavarovani prehodi (beri: "zavarovani" z andrejevim križem) so običajno tam, kjer so manj prometne železniške proge. Se pravi, gre vlak mimo štirikrat na dan recimo. Zato se folk ne ustavlja, ker pač vlaka "nikoli" ni. Ne verjamem da predstavljajo tiste utripajoče lučke nek resen strošek za železnico, čeprav glede na to kako delajo z denarjem, je 500k € najbrž najugodnejša ponudba kar so jo sposobni najti...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Gandalfar ::

lucke je treba postavit, vzdrzevat, popravljat, ko jih mularija razbije itd. je kr strosek

T0RN4D0 ::

Ne vem zakaj mam občutek da se nad to ne spravljajo ljudje ravno pogosto? Ma za takšne vsote kot je nekdo zgori omenu, se kamot nardi zadeva neprebojna, občutljiva samo še na kakšno iztirjenje vlaka in trke tavelikih šleperjev =)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

JanK ::

CrniE> Ko sem jaz hodil v avtošolo, se je čez tračnice vozilo v drugi prestavi in se ni nič ustavljalo, torej andrejev križ nikakor ni ekvivalent stop znaku.

jype>Če si hodil leta 1650 v avto šolo potem seveda ni nič čudnega, da andrejev križ ni veljal za stop znak, saj vlakov takrat še bilo ni!

Odkar obstaja andrejev križ je pa ta ekvivalent stop znaka.


Mislim, da tole ni res.

Andrejev kriz spada med znake za nevarnost, in ne med znake za izrecne odredbe

Citirano z uradno preciscenega besedila ZVCP (odstranil sem odstavke z visinami kazni).
Prehod ceste čez železniško progo

50. člen

(1) Na prehodu ceste čez železniško progo ima vlak ali drugo tirno vozilo, ki se premika po železniških tirih (v nadaljnjem besedilu: vlak), prednost pred vsemi udeleženci cestnega prometa.
(2) Voznik, ki se približuje prehodu preko železniške proge, mora voziti s potrebno previdnostjo in s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi pred prehodom.
(3) Udeleženec cestnega prometa se mora ustaviti pred prehodom čez železniško progo:
– ko svetlobni znaki naznanjajo prihod vlaka oziroma da se bodo zapornice ali polzapornice začele spuščati;
– ko se zapornice ali polzapornice spuščajo ali so že spuščene;
– ko ustavlja promet pooblaščeni železniški delavec s predpisanim znakom;
– na nezavarovanem prehodu pa tudi, ko se prehodu približuje vlak, čeprav udeleženec cestnega prometa na to ni posebej opozorjen.
Na prehodu pešpoti ali kolesarske poti čez železniško progo se poleg svetlobnega znaka iz prve alineje tega odstavka uporabi zvočni znak z enako frekvenco, kot je na semaforju za pešce, ko na semaforju gori rdeča luč.
(4) Prehod in približevanje prehodu ceste čez železniško progo mora biti označen s predpisano prometno signalizacijo.

51. člen

(1) Nezavarovan je prehod ceste čez železniško progo, označen samo s prometnim znakom, ki je brez zapornic, polzapornic ali svetlobnih prometnih znakov, ki napovedujejo prihod vlaka.
(2) Na nezavarovanem prehodu ceste čez železniško progo mora biti udeležencem cestnega prometa:
– zagotovljena zadostna pregledna razdalja glede na hitrost vlakov na tem delu proge in
– omogočeno, da pravočasno in zlahka opazijo bližajoči se vlak.
(3) Ko se nezavarovanem prehodu približuje vlak, se morajo udeleženci cestnega prometa ustaviti pred prehodom in pustiti vlak mimo. Progo smejo prečkati šele, ko se prepričajo, da se prehodu ne približuje vlak.


Iz tega sledi, da se lahko cez nezavarovan prehod peljes z dovolj nizko hitrostjo, da lahko ustavis, ce opazis vlak. Sele takrat, ko ga res opazis pa zakon ukazuje ustavljanje.

V tem smislu je Andrejev kriz vec ali manj ekvivalenten znaku "nimas prednosti" in ne znaku "stop".

T0RN4D0 ::

No, še za ves pametne :)

(1) Nezavarovan je prehod ceste čez železniško progo, označen samo s prometnim znakom, ki je brez zapornic, polzapornic ali svetlobnih prometnih znakov, ki napovedujejo prihod vlaka.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Utk ::

V Šmartnem ob Paki je 59-letni voznik tovornega vozila zapeljal na nezavarovan železniški prehod v trenutku, ko je pripeljal potniški vlak. Na kraju nesreče je umrl.


Vi pa glumite da ni nezavarovanih v sloveniji.


Ne bi o tem, kaj vse se spomnejo novinarji. GRRRRRRRRRRR!!!! In tudi že miljonkrat omenjeno in sedaj še enkrat, ni važno kaj, s poudarkom, mislijo ljudje in novinarji važno je kaj narekuje zakon!!! Jasno???? Za novinarja, bi lahko postavil 67 ramp 340 križev 390 stop znakov pa če se njemu k...c uzigne takrat k misl, da drži boga za j...a je pač tako. Še en dokaz kako mediji vplivajo na ljudi...

Pa kaj ti misliš, da je šel novinar na kraj nesreče in napisal ne vem kaj? Madona. Tisto je skopirano iz policijskega poročila, in če tam piše, da je bil prehod nezavarovan, je bil pač nezavarovan. Lahko je imel križ, lahko ne, sigurno pa ni naloga novinarja da preverja take bedarije, kam bi pa prišli. In če policija ne ve, kaj je zavarovan prehod in kaj ne, potem, kot sem že napisal, jim ti razloži.

shark_nm ::

fabrskd ::

Pa kaj ti misliš, da je šel novinar na kraj nesreče in napisal ne vem kaj?


Točno tako in nič drugače. Pametni k ps vsi skupj. Ravno to se dogaja. Primer zadnje nesreče iz maribora kjer je prišlo do trka tovornega in potniškega vlaka. Sam osebno poznam šefa notranje preiskovalne komisije in, ko je bil v časopisu že uradno objavljeni krivec za vse to mi je on osebno povedal, da preiskava sploh še ni zaključena. Ne mi tako slepo verjeti vsem kar preberete. Nikoli nisem trdil, da ti prehodi niso problem, vsekakor so vendar novinarji sploh še dve določeni deklini iz Sveta na kanalu A se prav posebno potrudita, da neresnico spravita na dan. Prav tako se spustijo v intervju z nekom, ki niti slučajno ni strokovno usposobljen. Primer je bil, ko je lokomotiva iztirila na koncu slepega tira in to zaradi nedelujočih zavor, ki so v tistem trenutku zatajile, pride mimo progovni delavec, ki z vsem spoštovanjem postavlja pragove za progo na svoja mesta in ga vidi nivice željni novinar, kar nato spremeni v nevemkakšno zgodbo in oh in sploh. Seveda novinar ni odgovarjal za to kar je napisal odgovarjal pa je delavec, ki je dajal lažne informacije. Takih primerov je miljon. In vse bi dal, če bi novinarji res iz kakega sporočila kdaj kaj skopirali in se nehali izmišljevati neresnic, ki blatijo celotno železnico.
Screw you guys i'm going home!!!

fabrskd ::

In če policija ne ve, kaj je zavarovan prehod in kaj ne, potem, kot sem že napisal, jim ti razloži.


Verjetno, bi jim ti bolje razložil kot vidim si strokovnjak za vse kar je na tem svetu in prenehaj verjeti vse kar vidiš po TV in prebereš v časopisu in kdaj pa kdaj pomisli tudi s svojo kelbo bo veliko bolš veš!?
Screw you guys i'm going home!!!

Matev ::

zavarovan prehod je tisti ki ima zapornico

brez zapornice je nezavarovan

...

čeprav bi kak toporišič verjetno rekel da je vsak prehod zavarovan - če ne drugače pa z kolektivnim vedenjem da te lahko zbije vlak če ga prečkaš brez da bi pogledal levo in desno

fabrskd ::

zavarovan prehod je tisti ki ima zapornico

brez zapornice je nezavarovan


No pa tako. V redu.
Screw you guys i'm going home!!!

Matev ::

super

samo da se razumemo

detajli so itak za debatirati

fabrskd ::

Ne sj se ne. Sam kandelabru je težko kj dopovedat.
Screw you guys i'm going home!!!

Matev ::

če se komu da naj se skrega z vsemi temile ljudmi

http://www.google.si/search?hl=sl&q=nez...

zame je stvar jasna

zavarovan = zaposrnica
nezavarovan = zapornice NI

blackbfm ::

Sploh nima veze ali je zavarovan ali ne. Vsak je sam zase odgovoren in naj pač pazi. Če nočeš da te zbije pač ustaviš, pogledaš, se prepričaš, karkoli. Jaz načeloma pogledam, ne pa vsakič, če bo počlo bo pač počlo jebiga. Samo če že bo, upam da bo do konca:D

Dr_M ::

Zdele je bilo zanimivo na koncu Lavrice proti Lj.
Potniski vlak vs kamion-kiper. >:D :D
Vlak je dobil kar hude poskodbe, sm biu zelo presenecen. 8-O
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

imagodei ::

> "Potniski vlak vs kamion-kiper. >:D :D "

Ne razumem čisto, kaj je pri tem tako zabavnega?
- Hoc est qui sumus -

T0RN4D0 ::

Battle of the giants, kako da ne bi blo zabavno? :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Urc ::

Vlak je dobil kar hude poskodbe, sm biu zelo presenecen.

Če je bil Siemens-ov ni čudno :) Saj ga je sama plastika.

barbarpapa1 ::

Pozdrav.

Siemens, kot ga imajo SŽ, bo mimo Lavrice vozil takrat, ko bo dolenjska proga elektrificirana. Tako pa je bil Kanarček (serija 713). Nobena dizelmotorna garnitura nima dovolj prostora za kakšne mečkalne cone in je dokaj šibka. Sicer si pa več oglejte tukaj:

ID Lavrica

Če bi šlo za klasično garnituro z dizelsko lokomotivo spredaj, bi zadeva najbrž izgledala znatno drugače...

LP

Jože

Urc ::

Živjo.

Tole sem na pamet bleknil, brez da bi se prej sploh pozanimal. Torej gre za FIAT-ovega dizla...
Zanima me, kaj se potem zgodi s takim vlakom? Se ga obnovi?

Dr_M ::

Jap, tole je blo. Skoda, da ni slik kamiona. Je zgledu, kot prevrnjena zelva :D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

keber ::

Prosim ajzenponarja, da naj neha trdit, da ni nezavarovanih prehodov.

Če ne drugega, si naj ogleda dotični pravilnik (člen 31 in dalje). Čeprav je bolj namenjen gradbenim in ostalim službam, bi ga moral v grobem poznati vsak strojevodja.

Zavarovanja z lučkami ali rampami so cenovno zelo blizu, zadeva pa je zaradi takih in drugačnih predpisov ter opreme zelo draga in tako stane zavarovanje enega prehoda nekaj 100 tisoč evrov. Pri določenih primerih je ceneje narediti podvoz ali nadvoz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: keber ()

Person ::

Jap, tole je blo. Skoda, da ni slik kamiona. Je zgledu, kot prevrnjena zelva :D


So prevrnjenega kiperja tudi dodali:

Kiper - Lavrica

Let's make something useful!

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Kratek odgovor @Urc-ju.

Bom malo dlakocepski. To ni Fiatov motornik (serija 813), temveč TVT-jev (serija 713). Samo na videz sta podobna (drugi motor, drugačen način prenosa, drugačno medsebojno spenjanje garnitur....), kar se pa takšnih trkov tiče, pa praktično enaka.
Po takšnem trku se vlak načeloma obnovi. Praktično pred enim letom je pri Trebnjem vlak istega tipa nabasal na tovornjak s hlodovino. Mislim, da ga je še bolj fasal, kot tale pri Lavrici. Sedaj bo počasi prišel iz obnove. Kako to zgleda, si lahko ogledaš tukaj.

LP

Jože

Person ::

... napisano z željo, da se določene osebe nebi steple in sprle na smrt ... :


Torej v pravilniku o nivojskih prehodih (nanj je opozoril g. keber) piše v 27. členu sledeče:

27. člen

(razmejitev zavarovanih in nezavarovanih NPr)

(1) NPr so lahko zavarovani ali nezavarovani.
(2) Zavarovani NPr so prehodi:
1. ki so opremljeni s tehnični sredstvi, ki napovedujejo prihod vlaka in prepovedujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signal);
2. ki so opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki napovedujejo prihod vlaka, prepovedujejo in preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signal in (pol)zapornice);
3. ki so opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (zaporno bruno) in
4. pred katerimi železniški delavec zaustavlja cestni promet s predpisanim znakom.
(3) Na nivojskem prehodu, ki je zavarovan s (pol)zapornicami ali deljenimi zapornicami mora biti z obeh strani vgrajen najmanj en cestni signal.
(4) Nezavarovani NPr so prehodi, označeni samo s prometnimi znaki »Andrejev križ«.


Slovarček izrazov:
NPr - nivojski prehod


Torej povzetek:
Zavarovani prehodi so vsi tisti, ki na nek način voznika obveščajo (utripajoči signal, zapornica, striček z zastavico, ...) o morebitnem prihajajočem vlaku. Torej voznik samo "prebere" informacijo o morebitnem prihajajočem vlaku, ne rabi pa sam preverjati.
Nezavarovani pa vsi tisti, kjer mora voznik SAM ugotoviti ali mu slučajno v tistem času prihaja vlak čez cesto ;)


Zdaj pa lahko o tem seveda še naprej diskutirate, saj si bo morebiti nekdo (v tem primeru g. fabrskd) predstavljal pod pojmom zavarovan nivojski prehod vsak prehod, kjer voznika opozori (zavaruje) na možnost srečanja z vlakom ... seveda pa v tem primeru ni debata (ali mora morebitno prihajajočo nevarnost ugotavljati voznik ali to "ugotovljajo" avtomatski signali, zapornice, strički z zastavicami, ...)


Je pa po mojem mnenju smiselno opremiti čim več nivojskih prehodov z napravami, ki bodo voznike opozarjale na prihajajoči vlak, saj bomo tako verjetno uspeli preprečiti več nesreč, ki se zgodijo ob prečkanju nivojskih prihodov.


LP Andrej
Let's make something useful!

fabrskd ::

Je pa po mojem mnenju smiselno opremiti čim več nivojskih prehodov z napravami, ki bodo voznike opozarjale na prihajajoči vlak, saj bomo tako verjetno uspeli preprečiti več nesreč, ki se zgodijo ob prečkanju nivojskih prihodov.


Nedvomno. Toda, ko te na prehodu zbije vlak ni važno katerem, kdo misliš, da je kriv!
Screw you guys i'm going home!!!

Person ::

Najprej bom o prednosti sklepal tako iz glave:

Prednost ima v vsakem primeru vlak, ker pač ne bi bilo niti smiselno (daljši potovalni čas vlakov med postajami, izguba energije zaradi pospeševanja, dodatna obraba materiala, ...), da bi se vlak ustavljal niti to ne bi bilo tehnično mogoče (vlak ima dolgo zavorno pot) ter ekonomično (npr. če bi bil vlak prisiljen voziti zelo počasi, da bi se pač lahko zaustavil na krajši razdalji) :)


Nato bom pa svojo trditev potrdil še z zakonsko podlago:

Za vozila ti v Zakonu o varnosti cestnega prometa (uradno prečiščeno besedilo) (ZVCP-1-UPB5) v 50 členu piše:


Prehod ceste čez železniško progo

50. člen

(1) Na prehodu ceste čez železniško progo ima vlak ali drugo tirno vozilo, ki se premika po železniških tirih (v nadaljnjem besedilu: vlak), prednost pred vsemi udeleženci cestnega prometa.



Na splošno pa ti piše v 51. členu Zakona o varnosti v železniškem prometu (ZVZelP):


51. člen

(varnost na nivojskih prehodih)

(1) Prehod vozil ali oseb čez progo je dovoljen le na označenih nivojskih prehodih.
(2) Na nivojskih prehodih imajo vlaki prednost pred vsemi udeleženci v cestnem prometu.


Torej v zakonu piše, da ima vlak prednost, je pa recimo da potencialna luknja v delu:

(2) Na nivojskih prehodih imajo vlaki prednost pred vsemi udeleženci v cestnem prometu.

Je pa to očitno mišljeno, da ker pač lahko osebe prečkajo samo na označenih nivojskih prehodih, so potem avtomatsko udeleženci v cestnem prometu.


LP Andrej
Let's make something useful!

fabrskd ::

No to je pa lepo povedano.
Screw you guys i'm going home!!!
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pravilo: "Počakaj pred progo dokler ne ugasnejo luči" (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15726053 (20927) Mare2
»

Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
648528 (6341) St235
»

Obvestilo in pouk kršitelju (zaradi prehoda čez železniške tire) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13228424 (25251) darkolord
»

Vožnja preko proge - napačen člen

Oddelek: Loža
182013 (1408) oemdzi
»

Nesreče vlakov- kaj se dogaja z vlaki?

Oddelek: Problemi človeštva
223477 (2715) Pegaz

Več podobnih tem