» »

trenutno najcenejši mali avto

trenutno najcenejši mali avto

1
2
3

francek1 ::

St235 je izjavil:

energetik je izjavil:

St235 je izjavil:

Imaš samo deloma prav, kar jasno pokaže zgornji posnetek. Več kot masa in velikost naredi pravilna konstrukcija. Tako bo večina malčkov, ki jih danes prodajajo v primeru nesreče dosti boljša izbira kot 10-15 let stara ladja.
Pravilna konstrukcija samo povzroči, da si lepo truplo. Najvažnejša je še vedna razlika v masi med voziloma. Pa dolžina zmečkljive cone.
Če trčiš s super konstruiranim malčkom v 2x težje vozilo, boš v malčku doživel 2x večji pospešek, ki ti bo potecialno potrgal notranje organe.


Le zakaj je potem dejanska situacija drugačna?:


V praksi je dosti bolj kot sam pospešek ob trčenju za človeka nevarno, ko si takšni ali drugačni deli vozila zaželijo zasedat potniško kabino. Pol manjši pospešek, ki ga boš doživel v veliki škatli ti bo v bore majhno tolažbo, ko ti bo zmečkalo noge.

Bistveno je doseč, da pride do čim manjše deformacije potnike kabine, kar gre pa malčkom odlično. Če bi bilo vse samo v pospešku, zakaj se potem matrajo z enakim v formuli 1? PA so tam hitrosti ob trku dosti višje kot na cesti.

OK, takoj grem trčit s tabo. Jaz v 20 let staremu Mercedesu S klase, ti pa v novem Twingu.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

energetik ::


V praksi je dosti bolj kot sam pospešek ob trčenju za človeka nevarno, ko si takšni ali drugačni deli vozila zaželijo zasedat potniško kabino. Pol manjši pospešek, ki ga boš doživel v veliki škatli ti bo v bore majhno tolažbo, ko ti bo zmečkalo noge.

Bistveno je doseč, da pride do čim manjše deformacije potnike kabine, kar gre pa malčkom odlično. Če bi bilo vse samo v pospešku, zakaj se potem matrajo z enakim v formuli 1? PA so tam hitrosti ob trku dosti višje kot na cesti.


Od kdaj pa imajo "velike škatle" večje deformacije kabine kot malčki? Tale test primerja staro in novo vozilo. Naj primerjajo novega 2tonskega Volvota in Modusa in potem pišejo zaključke.

Bistveno je, da je pospešek čim manjši IN kletka nedotaknjena.
Pri NCAP testih pravzaprav testirajo trk v steno ali v enak avto, ki se z enako hitrostjo giblje nasproti. V bistvu testirajo zmečkljivo cono in potniško kletko. Še vedno pa si bistveno bolj varen v masivnejšem avtu.

St235 ::

Govorimo o proračunu do 10.000€. Ne o novih volvotih, q7 in ne vem še čem. Torej ja, 10 let stara ladja ima bistveno slabše zmečkljive cone in bistveno večjo deformacijo kabibine.

In ja defakto si bolj varen v novem Q7 kot v Twingotu, če pride do trčenja, ampak še bolj si varen v čem takem:

Torej nauk te zgodbe: če nimaš 1.000k € za tank potem ne hodit na cesto, ker ni varno.

@francek: Ne, hvala. Nisem tako trčen, da bi se imel željo v čemerkoli kamorkoli zaletel. Za normalne ljudi je posnetek Top gear, čisto zadosten dokaz in nimamo tendence razbijat svojih avtov, za merjenje epenisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Super Sonic ::



In ja defakto si bolj varen v novem Q7 kot v Twingotu, če pride do trčenja, ampak še bolj si varen v čem takem:


Na srečo se vozi po cestah precej več Q7 kot tankov, tako da je Q7 boljša primerjava. Še vedno je pa vsak trk unikaten, pa ne samo po načinu trka, tudi zaradi okoliščin. SUVi imajo to slabost, da hitro letijo na streho.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Martin Krpan ::

Na žalost pa po cesti vozi tudi precej več kamijonov z in brez priklopniki in polpriklopniki teže 40 t kot pa Audijev Q7.

Se pravi , tudi Q7 je p....n dim , i.meti moraš šleper

Pa naslov teme je Trenutno najcenejši mali auto.
Audi Q7 to vsekakor ni.
Če pa kdo lahko zrihta nov Q7 ceneje kot najcenejši Twingo....vzamem 5 komadov.

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Na žalost pa po cesti vozi tudi precej več kamijonov z in brez priklopniki in polpriklopniki teže 40 t kot pa Audijev Q7.

Dotičnih vozil je bolj malo v središčih mest, pozitivno je pa tudi to, da z njimi zlo neradi divjajo. Za razliko od Q7, kjer imaš ob 23 zvečer po Lj pravo dirkaško predstavo.

Pa naslov teme je Trenutno najcenejši mali auto.

To bo Tatin Nano, ampak ker ga ne bo uvozila, bo raje vzela 3 vratnega Renaulta, je bilo vidno že iz helikopterja.
Tata Nano @ Wikipedia

Prav pa je, da se spregovori tudi o varnosti malih avtomobilov, ki je zelo pomembna pri nakupu. Čeprav drži, da sploh na Slo-techu, potem vedno pridemo izredno hitro do Q7demk in X5tk.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Martin Krpan ::

A Q7 je pa mestni avto?
Q7 je avto za v rovte , ne za mesto.

Nihče ne trdi , da je Twingo varnejši od Q7 , je pa dejstvo , da Q7 ni nikakeršen ljudski avto.

Po mestu pa je hitrostna omejitev 50 km/h
pri tej hitrosti je pa tudi Twingo precej varen oz. mu Q7 ni tako nevaren.
Veliko bolj je šleper nevaren Q7 zunaj mesta (40.000:2.000kg) kot pa Q7 Twingu v mestu (2.000 :1.000 kg)
Še enkrat: zrihtaj mi Q7 za 7.500€.
Niso vsi prebivalci Slovenije Hilda , Boško ali Binček .

Tata Nano se pri nas ne prodaja , tako da je nerelevanten za to temo.

Martin Krpan ::

A ti , ko ravno navaljuješ z varnostjo misliš , da je Tata Nano varnejši kot Twingo?

Super Sonic ::

A Q7 je pa mestni avto?

Glede na število vozil klase SUV, ki se vozi po središčih mest, bi rekel, da je. Sicer bi pa kako opredelil avto, ki ima notranjost iz visokokvalitetnih materialov, pripomočke za parkiranje, usnje, široke nizkoprofilne gume, ipd? Za vožjo po hosti? Za tam so terenska vozila, ki jih vozi čisto druga kliantela ljudi, kot omenjen šminkeraj.

Nihče ne trdi , da je Twingo varnejši od Q7 , je pa dejstvo , da Q7 ni nikakeršen ljudski avto.

Definiraj kaj je ljudski avto? Od twingota naprej imamo še vsaj 20 modelov vozil, ki se prodajajo bolje od Twinga. Torej, kje je po tvoje ločnica za ljudski avto? Na 7500 kosov mogoče? Za dnar dobiš tudi že BMW X5, ni nov, to je res, ampak dobiš pa ga, tko da premisli predno odgovoriš.

Veliko bolj je šleper nevaren Q7 zunaj mesta (40.000:2.000kg) kot pa Q7 Twingu v mestu (2.000 :1.000 kg)

A se zavedaš te neumnosti, ki si jo ravnokar napisal? Zgleda, da hitrost pri trku nima v glavah nekaterih prav nobene vrednosti.

Še enkrat: zrihtaj mi Q7 za 7.500€.

Nimajo vsi denarja za nove avtomobile, zato si nekateri raje kupijo rabljene. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=646...
V tem stilu kaj.

Tata Nano se pri nas ne prodaja , tako da je nerelevanten za to temo.

Od kdaj je pa nakup izven meje problem za Janeza? Sicer je bil pa podan predlog o Daciji, samo ni palil. Romunski Renault redko pali pri nas, niso fanci, pa še, ko govorimo o "za do vrtca in za pomestu" govorimo točno o tem.

A ti , ko ravno navaljuješ z varnostjo misliš , da je Tata Nano varnejši kot Twingo?

In iz česa si to razbral? Kot sem že večkrat povedal v temah tega tipa, trivratni avtomobil za vožjo otroka v vrtec je verjetno ena iz med slabših odločitev, ki jo starš lahko sprejme. Pa vendar se tudi takšni vozijo vsak dan v vrtec in preživijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Martin Krpan je izjavil:

A ti , ko ravno navaljuješ z varnostjo misliš , da je Tata Nano varnejši kot Twingo?


Glede na to da je bil Renault prvi, ki je na Euro NCAP dosegel max oceno in glede na to da Tata Motors sploh ne testira pri Euro NCAP so moje stave na Twingota... Že res da si Tata lasti znamki kot sta Jaguar in Land Rover ampak me resno zanima koliko znanja od slednjih dveh premium brandov uporabljajo v cheapo Tata modelih...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Super Sonic ::

ampak me resno zanima koliko znanja od slednjih dveh premium brandov uporabljajo v cheapo Tata modelih...

Avto košta dva kosa in pol (tam nekje) - NOV.



Tole je praktično edini test, ki je bil kdaj narejen, po testu so pa priznal, da je bil ta avto bolj ojačan kot tisti serijski, ki so ven prilezni takrat. Kaj pa to pomen pa noben ne ve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Martin Krpan ::

A se zavedaš te neumnosti, ki si jo ravnokar napisal? Zgleda, da hitrost pri trku nima v glavah nekaterih prav nobene vrednosti.

Ej , jaz sem napisal da je omejitev hitrosti v mestu 50 km/h. Torej 1x težji Q7 pri 50 km/h v mestu še zdaleč ni tako nevaren Twingu kot je 20x težji šleper izven mesta pri 90 km/h nevaren Q7.
Če tako gledaš potem moraš nabaviti tank , pa še to ne M-84 ampak Abramsa.

Avtor teme je očitno imel v mislih nov avto , ker drugače dobiš tudi rabljeno Tavrio ali Dacio za 30€.

vorantz ::

Pithlit je izjavil:

vorantz je izjavil:

sicer pa kak aveo, se tut dobi dokaj poceni

Ga ma foter... Je sicer neverjetno prostoren za tak avto (majhen prtljažnik sicer... ampak not sediš pa ko lord), samo... jako švoh... se tolk nesigurno počutim v njem vedno ko ga vozim.


mi smo nabavli zej enga 5 let starega (je ko nov) pa me je tudi prostornost zelo presenetla
ampak tistih njegovih 100 konjev (še 16v povrhu) ne uspem najdet :/

Super Sonic ::

Ej , jaz sem napisal da je omejitev hitrosti v mestu 50 km/h.

Krivine hvataš - najprej daješ neke primerjave, ki jih potem v lastni presoji fiksiraš po želji. S tem ni nič narobe, ampak sicer je to brezploden pogovor. Jasno je da gre to v obe smeri, to je pa tisto kar sem ti jaz želel povedat, da ni nujno tako kot ti praviš, čeprav je lahko tako. Ali drugače, večja verjetnost je, da se bo vate zarinil sred mesta en divjak, kot pa da te bo pospravil šleper. In kot so že rekli pred nama, ni pomembno kako lepo truplo si, če si truplo.

Avtor teme je očitno imel v mislih nov avto , ker drugače dobiš tudi rabljeno Tavrio ali Dacio za 30€.

Sej Dacia je tud nova http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=586...

Linkani SUVi so bili pa podani zato, da se razloži, da ne rabiš bit Hilda Tovšak, da ga voziš.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

pegasus ::

Vse avte nad eno tono bi bilo treba prepovedat. Idealen družinski avto ima tam nekje okrog 600kg mase, kar blagodejno vpliva tudi na potovalno ekonomijo. Case in point: WV XL1

Janac ::

RejZoR ::

pegasus je izjavil:

Vse avte nad eno tono bi bilo treba prepovedat. Idealen družinski avto ima tam nekje okrog 600kg mase, kar blagodejno vpliva tudi na potovalno ekonomijo. Case in point: WV XL1


600 kg? Toliko ima Ariel Atom, pa ga je samo motor in ogrodje. Navadni hatchbacki tehtajo od 1,2 do 1,5 tone.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

francek1 ::

St235 je izjavil:

Govorimo o proračunu do 10.000€. Ne o novih volvotih, q7 in ne vem še čem. Torej ja, 10 let stara ladja ima bistveno slabše zmečkljive cone in bistveno večjo deformacijo kabibine.

In ja defakto si bolj varen v novem Q7 kot v Twingotu, če pride do trčenja, ampak še bolj si varen v čem takem:

Torej nauk te zgodbe: če nimaš 1.000k € za tank potem ne hodit na cesto, ker ni varno.

@francek: Ne, hvala. Nisem tako trčen, da bi se imel željo v čemerkoli kamorkoli zaletel. Za normalne ljudi je posnetek Top gear, čisto zadosten dokaz in nimamo tendence razbijat svojih avtov, za merjenje epenisa.

Mi je jasno, da bi se ob soočenju usral...za merjenje onega mi pa lahko svojo drago pripelješ, pa naj ona odloči; samo ne potem jokat, ko ne bo hotela nazaj.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

balocom ::

pegasus je izjavil:

Vse avte nad eno tono bi bilo treba prepovedat. Idealen družinski avto ima tam nekje okrog 600kg mase, kar blagodejno vpliva tudi na potovalno ekonomijo. Case in point: WV XL1


Čestitam, avti bodo spet iz "papirja", varnost torej na psu, ropotalo bo pa kot na bojnem polju ker bi bila zvočna izolacija luskusz pri tej teži, ženske pa itak nebi nikoli kupile takega avta ker bi bile vse žice v avtu vidne (tudi tepih ima svojo težo).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Invictus ::

Tomas 33 je izjavil:

Predvsem išči avto s petimi vrati. S tremi zna biti precej tečno pripasovati otroka.

Meni ni bilo panike, ko sem imel puntota. Se navadiš. V bistvu še boljše ker sem bil tudi sam v avto ko sem privezoval ta malo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pithlit ::

RejZoR je izjavil:

Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...

Lahko je ne vem kako varen (po testih/na papirju) ampak če se jaz med vožnjo z njim počutim kot da se vozim v škatlici od vžigalic mi vse tiste zvezdice ne pomagajo prav dosti. Vožnja med tem ko te je samo groza in se treseš od strahu vedno ko ti kdo nasproti pripelje, pa vedno ko se ti približuje ovinek itd, itd... je izredno stresna. Avtek je čisti plastik fantastik. Vse se trese, karkoli primeš imaš občutek da se bo v tistem momentu zlomilo. Ne hvala.

Priznam pa da je star 2 leti. V 'novem' aveu (ki od zunaj zgleda čist lušno) se pa še nisem vozila.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Stari aveo je imel v resnici 2 ali 3 zvezdice in res ni bil varen. Ta novi je pa čisto nekaj drugega.

Mesar ::

Pithlit je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...

Lahko je ne vem kako varen (po testih/na papirju) ampak če se jaz med vožnjo z njim počutim kot da se vozim v škatlici od vžigalic mi vse tiste zvezdice ne pomagajo prav dosti. Vožnja med tem ko te je samo groza in se treseš od strahu vedno ko ti kdo nasproti pripelje, pa vedno ko se ti približuje ovinek itd, itd... je izredno stresna. Avtek je čisti plastik fantastik. Vse se trese, karkoli primeš imaš občutek da se bo v tistem momentu zlomilo. Ne hvala.

Priznam pa da je star 2 leti. V 'novem' aveu (ki od zunaj zgleda čist lušno) se pa še nisem vozila.


A stilo pa ni še manjša škatlica vžigalic? Povrh tega imam občutek, da zelo subjektivno opisuješ neko izkušnjo ter, da je imela na tebe vpliv tudi značka na pokrovu motorja. Drugače pa se zjasni kaj te je mučlo, Chevroleti za EU trg so v glavnem starejši/cenejši Opli v novem ohišju, ampak če primerjamo neko Corso ali pa Astro (Aveota še nisem vozil) se neprimerno boljše držita ceste in sta bolj trda za vozit kot nek Twingo.

Če je imel tisti Aveo še razštelano podvozje in kakšne druge probleme pa tega ne moreš zanemarit... oziroma bolje rečeno, posploševanje zato nima neke teže. Da o letniku/kvaliteti gum raje sploh ne govorimo. Skratka, tvoja zelo osebna izkušnja... :)
Your turn to burn!

Aston_11 ::

Jaz sem vozil aveota od očeta - prvi model. Malo čudno se sedi za volanom, nekam visoko za tak mali avtek. Drugače je bilo v redu. Kvaliteta materialov je bolj švoh - po parih letih odstopa barva z okrasnih letvico, drugače pa dela.

S WV-ji, ki sem jih imel (lupo, golf, passat), pa nimaš kaj primerjati ne glede občutka pri vožnji, ne glede kvalitete izdelave.

RejZoR ::

Pithlit je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...

Lahko je ne vem kako varen (po testih/na papirju) ampak če se jaz med vožnjo z njim počutim kot da se vozim v škatlici od vžigalic mi vse tiste zvezdice ne pomagajo prav dosti. Vožnja med tem ko te je samo groza in se treseš od strahu vedno ko ti kdo nasproti pripelje, pa vedno ko se ti približuje ovinek itd, itd... je izredno stresna. Avtek je čisti plastik fantastik. Vse se trese, karkoli primeš imaš občutek da se bo v tistem momentu zlomilo. Ne hvala.

Priznam pa da je star 2 leti. V 'novem' aveu (ki od zunaj zgleda čist lušno) se pa še nisem vozila.


Beri kaj sem napisal. Švoh je relativen pojem. Avto je majhen in vsak iz tega potegne, da je švoh. Poglej primer Modusa in Volva. Volvo bi moral po vsej logiki bit skoraj nepoškodovan (že zarad tega ker je Volvo že od nekdaj sinonim za varnost poleg večje teže in velikosti od Modusa). Pa lahko sam vidiš kaj je ratalo...

Tud zgoraj omenja, da kupuje nov avto, tko da logično ne bo kupil 2 leti starega Avea...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

francek1 je izjavil:

St235 je izjavil:

Govorimo o proračunu do 10.000€. Ne o novih volvotih, q7 in ne vem še čem. Torej ja, 10 let stara ladja ima bistveno slabše zmečkljive cone in bistveno večjo deformacijo kabibine.

In ja defakto si bolj varen v novem Q7 kot v Twingotu, če pride do trčenja, ampak še bolj si varen v čem takem:

Torej nauk te zgodbe: če nimaš 1.000k € za tank potem ne hodit na cesto, ker ni varno.

@francek: Ne, hvala. Nisem tako trčen, da bi se imel željo v čemerkoli kamorkoli zaletel. Za normalne ljudi je posnetek Top gear, čisto zadosten dokaz in nimamo tendence razbijat svojih avtov, za merjenje epenisa.

Mi je jasno, da bi se ob soočenju usral...za merjenje onega mi pa lahko svojo drago pripelješ, pa naj ona odloči; samo ne potem jokat, ko ne bo hotela nazaj.


Žal moja draga ne tripa na virtualno dolžino. Več sreče prihodnjič.

Glede zaletavanja, pa kot že povedano nimam nobene želje bit udeležen v kakršnikoli prometni nesreči. Če pa ne moreš zdržat brez tega pa predlagam bližnji zid in obvezno zadevo posnet. Mogoče ti post mortum dodelijo darwinnovo nagrado.

So pa linki z avto neta fenomenlani ni kaj. Človeku, ki kupuje majhen mestni avto folk predlaga 5-10 let stare terence. Svaka vam čast. A je tako težko doumet, da nekateri rajši vozijo manjši avto, ki je bolj praktičen za parkiranje in manevriranje po mestu, ob enem pa ne kuri 15l na 100km pri mestni vožnji? Pri hitrostih v mestu, pa mislim, da je blo že parkrat izpostavljeno, da zgolj razlika v masi ne bo bistveno prispevala k varnosti. Tista gara, ki jo je linkal Sonic jo bo pri čelnem srečanju z twingotom dosti slabše odnesla, ne glede na maso, ki jo ima. Pri trčenju vpliva na posledice precej faktorjev in daleč od tega, da je masa prevladjoč faktor.

Zvezdica27 ::

lp,

update. ne bom vam razlagal o vseh avtih. Pežo 107 je res mali + very plastik + najdražji s približno 8.900 res pa je da da skor vso opremo (s tem da ne samo pooznam prodajalca ampak več kot samo poznam in bi mi prodal brez zaslužka - wtf?). Škoda Citigo je v uber gravž plastika, drugače pa dobro izdelan, ne dajo nič zraven, čisto nič, ni mi kul. Seata ta malega v SLo sploh ni. Nissan Micra ima srednje opreme (najbolj me moti ker ni usb vhoda na radiu, je pa malo dražja, izdelava OK. 3v, 5v... že zdaj imam micro 3v in neke sile ni. če je razliek 800e... fiata res ne bi, tudi opla ni varianta.

Meglenke nujno rabim, štajerci pravijo, da smo žabarji (ČUJ TI RES JE! vi ne veste kaj je to megla. KVAK)

Torej tkole je (vse z meglenakmi in elektriko itd):

Twingo full oprema 7500 (zdaj za gume nisem ziher, a mislim da so zraven) 2l garancije, tempomat, bt radio, usb radio... neverjetno
micra 8300 (brez gum) mislim da 3l garancije
up cca 8350-8400 (brez gum) 4 l garancije, relativno malo opreme


Če mi potrdijo, da dajo gume, jebemu mater, da bom vzel twingeca brez debate in to keš na roke. Če pa dajo gume na kateregakoli drugega, pa onega.

zz

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Meglenke so čista bedarija, sam jih imam in sem na območju kjer je zelo rada megla, da komaj vidiš par metrov pred sabo, pa jih skor nikol ne rabim, ker ničesar ne izboljšajo. Lepo imaš kratke pa je. Edino zadaj so fajn, da se ti kakšen bebec ne zabije v rit v hudi megli...

Na tvojem mestu bi osebno vzel Hyundai i20 1.2 mašina s 3 vrati če te to ne moti. 8800 EUR, 5 let garancije, solidna oprema, ki vključuje tud serijski avtoradio z AUX in USB portom. Pa še Hyundai-i so zelo zanesljivi in v garancijo štejejo celo potrošni material. Sicer samo prvo leto oz dve ampak vseeno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Super Sonic ::

Človeku, ki kupuje majhen mestni avto folk predlaga 5-10 let stare terence. Svaka vam čast.

Kdo mu je pa to predlagal?

Tista gara, ki jo je linkal Sonic jo bo pri čelnem srečanju z twingotom dosti slabše odnesla, ne glede na maso, ki jo ima.

Če govoriva o Kii, 4 zvezdice pri NCAP trčenju povedo, da gre za precej bolj kompaktno vozilo kot za tiste linkane predpotopne karjole iz leta 1991 za katere si se čudil, še tri poste nazaj, kako to, da je en Modus bolj varen.

Kako to, da jo bo en Twingo, čigar masa vozila je 950 kg, v takšnem trku bolje odnesel od 2 tone težke Kie veš pa na podlagi česa?

Meglenke so čista bedarija, sam jih imam in sem na območju kjer je zelo rada megla, da komaj vidiš par metrov pred sabo, pa jih skor nikol ne rabim, ker ničesar ne izboljšajo. Lepo imaš kratke pa je.

Meni meglenke zelo pomagajo, vozim pa C4.

Če mi potrdijo, da dajo gume, jebemu mater, da bom vzel twingeca brez debate in to keš na roke.

Zanimivo je, da si ful navdušen in oh pa sploh, ampak odločile pri nakupu bodo pa 4 zimske gume.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Kako to, da jo bo en Twingo, čigar masa vozila je 950 kg, v takšnem trku bolje odnesel od 2 tone težke Kie veš pa na podlagi česa?

še 100ič:


da otemu da SUV in terenska vozila zaradi visokega teišča niti pod razno ne sodijo med varna vozila, zgolj zato ker so težja.


Človeku, ki kupuje majhen mestni avto folk predlaga 5-10 let stare terence. Svaka vam čast.

Kdo mu je pa to predlagal?

TI - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=646...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Aston_11 ::

Super Sonic je izjavil:

Človeku, ki kupuje majhen mestni avto folk predlaga 5-10 let stare terence. Svaka vam čast.

Kdo mu je pa to predlagal?

Tista gara, ki jo je linkal Sonic jo bo pri čelnem srečanju z twingotom dosti slabše odnesla, ne glede na maso, ki jo ima.

Če govoriva o Kii, 4 zvezdice pri NCAP trčenju povedo, da gre za precej bolj kompaktno vozilo kot za tiste linkane predpotopne karjole iz leta 1991 za katere si se čudil, še tri poste nazaj, kako to, da je en Modus bolj varen.

Kako to, da jo bo en Twingo, čigar masa vozila je 950 kg, v takšnem trku bolje odnesel od 2 tone težke Kie veš pa na podlagi česa?

Meglenke so čista bedarija, sam jih imam in sem na območju kjer je zelo rada megla, da komaj vidiš par metrov pred sabo, pa jih skor nikol ne rabim, ker ničesar ne izboljšajo. Lepo imaš kratke pa je.

Meni meglenke zelo pomagajo, vozim pa C4.

Če mi potrdijo, da dajo gume, jebemu mater, da bom vzel twingeca brez debate in to keš na roke.

Zanimivo je, da si ful navdušen in oh pa sploh, ampak odločile pri nakupu bodo pa 4 zimske gume.



In priklop za USB ključ....8-O

Buggy ::

mater, zdej sem sel se sam gledat ta mala jajcka in res je Twingo zmagovalec tako po ceni kot po opremi pa se Slovenc je :D

Za 7.7K€ twingo, ki ima zelo varcen motor (12.16v - 5l/100km) 5 let garancije (prvo leto krita tudi kasko + os registracija) + gume z vso opremo 4x airbag, ESP, klima, USB BT radio z obvolansko komando, konfigurabilna zadnja sedeza !!! tole je cisto zmagovito, ce isces avtek za po mestu ali obmestno voznjo in tudi za prevoz otrokov do nekje zgodnjih najstniskih let :D

..pa ce ga po petih letih senkas za malo bolj masten burek, si zgubil na letni osnovi kar se tice amortizacije male pare...moj favorit ce/ko bi kupoval drugi avto!

Super Sonic ::

da otemu da SUV in terenska vozila zaradi visokega teišča niti pod razno ne sodijo med varna vozila, zgolj zato ker so težja.

Kje vidiš ti povezavo pri trku med avtom iz leta 1991 in avtomobilom iz leta 2003, pri čemer je drugi težji, ima višje TEŽIŠČE in znatno bolj varen (kletka, deformacijske cone, ipd), da to vse zmečeš v en koš?

Dej si vsaj to poglej predno širiš svoja (ne)znanja na forumu.


TI

Sploh ne. Zgleda da moram večkrat zapisat, da so bili ti linki podani izključno zato, da se pokaže, da zato, da voziš SUVa, ne rabiš bit miljonar. Ker roko na srce, teh vozil je čedalje več na cesti in bi bilo mal smešno, da bi jih vozili le miljonarji.

Ali če še malo odkrijem, da ne bo pretežko za nekatere - določena populacija si bo kupila nov avto, določena starega. Določena bo gledala za malimi vozili, določena pa za večjimi in višjimi. In denar pa situiranost tle nimata takšne veze kot se to prikazuje (sploh tle na forumu).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Vsi novi SUV-i imajo sedaj kontaktno konstrukcijo spuščeno, da ob trku z manjšimi ne poletijo čez ampak da se sila trka prenese direktno iz ogrodja enega na ogrodje drugega vozila. Kar tud razlagajo v crash testu onega Audi Q7 in Fiat 500. Točka kontakta je ogrodje pobarvano na rdeče.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Super Sonic ::

Vsi novi SUV-i imajo sedaj kontaktno konstrukcijo spuščeno, da ob trku z manjšimi ne poletijo čez ampak da se sila trka prenese direktno iz ogrodja enega na ogrodje drugega vozila. Kar tud razlagajo v crash testu onega Audi Q7 in Fiat 500. Točka kontakta je ogrodje pobarvano na rdeče.


Seveda, ta link sem celo jaz dal par postov višje. Ampak za razumevanje sil pri trku je tistle link boljši.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zvezdica27 ::

lp,

no, lepo da imate veselje.

Da, če je radio v konzolin se ne da menjati in fantje pri VW, Nissanu in drugod živijo 10 let v preteklosti (jaz SPLOH nimam nobenega Cdja doma, vse pa poslušam preko ključkov), mi je to pomembno. pa še bt radio je, kar pomeni prostoročno telefoniranje.

Gume so mi tudi pomembne, čemu bi še 200e dajal za gume, če so zraven, torej je twingec še cenejši.

Cincam pa samo zato, ker sem imel prvega twinga (OK avto), brat pa cliota (barva napihnila( in novega kangooja (recimo mu splošen plastik fantastik jajc).

Ampak, za ta denar... ker zraven pa registracija, kasko... a štekaš... pol smo pa pri micri na 9.000, pri twingecu pa na 8.300 (ker se vse računa od prodajne vresnoti, ki je pri twingu višja... kr neki)

Če mi dajo pa zraven micre gume, pa ziher vzamem micro... mp3 pa...

zz

WarpedGone ::

Da, če je radio v konzolin se ne da menjati in fantje pri VW, Nissanu in drugod živijo 10 let v preteklosti (jaz SPLOH nimam nobenega Cdja doma, vse pa poslušam preko ključkov), mi je to pomembno. pa še bt radio je, kar pomeni prostoročno telefoniranje.

Preveri, lahko pomeni še več - moj BT radio namreč podpira tudi AD2P. Če ti še GSM podpira to reč (vsaka 'malo' bolša zadeva zanjih N let), lahko musko strimaš prek BT direkt iz telefona na avtomobilsko ozvočenje. Ključki so že zastareli.

Sploh pa se najprej pejt peljat s temi kandidati. Js sm mel priliko peljat trenutno aktualnega Cliota - čista 10.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zvezdica27 ::

lp,

bt za ta denar ima samo Twingo. Bom se peljal, brez skrbi, a... verjamem, da se vsi peljejo ok.

zz

Aston_11 ::

Avto je za vožnjo, radio je za muziko. Da bi izbiral avto na podlagi tega ali ima BT, nikoli.

RejZoR ::

WarpedGone je izjavil:

Da, če je radio v konzolin se ne da menjati in fantje pri VW, Nissanu in drugod živijo 10 let v preteklosti (jaz SPLOH nimam nobenega Cdja doma, vse pa poslušam preko ključkov), mi je to pomembno. pa še bt radio je, kar pomeni prostoročno telefoniranje.

Preveri, lahko pomeni še več - moj BT radio namreč podpira tudi AD2P. Če ti še GSM podpira to reč (vsaka 'malo' bolša zadeva zanjih N let), lahko musko strimaš prek BT direkt iz telefona na avtomobilsko ozvočenje. Ključki so že zastareli.

Sploh pa se najprej pejt peljat s temi kandidati. Js sm mel priliko peljat trenutno aktualnega Cliota - čista 10.


In kako je to lahko prednost? Da prideš na cilj in imaš prazen telefon ker je ves čas streamal muziko? Radio z USB-jem imam že enih 6 let in ga ne bi menjal za nič. Ko sem kupoval nov avto sem jih izbiral na podlagi tega. Not imam trenutno 16GB Sandisk Fit ključek, katerega na armaturi sploh ne najdeš, ker je tako majhen. Gor imam svašta glasbe, ki jo skoz vrtim. Radio postaje nisem poslušal točno toliko časa kot vozim avto. Torej nikoli.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

ker telefon je seveda nemogoče polnit med vožnjo...

Blinder ::

Nekateri kupujejo nov avto za 8k€. Noče VW pri nas prodajat gol ali kaj podobnega dacii sandero? Zgleda da slovenci smo dovolj bogati, da kupujemo boljše avte. Dol na jugu so še par let nazaj proizvajali yugote. V afriki so še par let nazaj proizvajali VW golf I. generacija(posodobljena)...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

In kako je to lahko prednost? Da prideš na cilj in imaš prazen telefon ker je ves čas streamal muziko?

Kot so ti že razložili - obstaja zelo uporabna reč: avtomobilski polnilec za telefon.
Stane drobiž, uporaben je pa milijavženkrat. Sploh če maš še kak GPS na telefonu in to med vožnjo tut uporabljaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::

In zakaj bi še telefon polnil!? To je tko nekako kot bi imel v avtu kantico bencina in avto primarno napajal iz slednje, glavni tank za bencin bi imel pa prazen brez pametnega razloga lolz
Če ima avto BT ima najverjetneje tud USB port, torej kaj je fora vseh teh kolobocij? Nič, sam bolj kul si če rečeš, da si muziko streamaš iz telefona, ki ga istočasno tud polniš preko vžigalnika z uporabo USB chargerja. L33t fail much.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

pegasus ::

Ah, otroci ... to je vse prezakomplicirano ... Radio na kasete je zakon, z analognim knofom za postajo lovit! V avtu se itak posluša samo 102.0, 3. program, radio ARS! :)

eVro ::

Pravi moški ne posluša radia ampak mašino!

amigo_no1 ::

V pravem avtu se motorja sploh ne sliši...

Robi :P ::

pravi moški se pelje s kolesom ! :D

WarpedGone ::

In zakaj bi še telefon polnil!? To je tko nekako kot bi imel v avtu kantico bencina in avto primarno napajal iz slednje, glavni tank za bencin bi imel pa prazen brez pametnega razloga lolz
Če ima avto BT ima najverjetneje tud USB port, torej kaj je fora vseh teh kolobocij? Nič, sam bolj kul si če rečeš, da si muziko streamaš iz telefona, ki ga istočasno tud polniš preko vžigalnika z uporabo USB chargerja. L33t fail much.

Predvsem je Your Thinking fail much.
USB nima z BT nobene zveze zato je predvidevanje da bo najprej USB in šele nato BT brezpredmetno. Js na primer mam BT, usbja pa ne, le navaden stereo aux vhod. Pogrešam USB? Ne.

Kot drugo nimajo vsi telefoni USB polnilce, js mam tazga ki se fila prek usb in preko klasike, v avtu mam pa klasičn polnilec.

Sploh pa ta isti telefon uporabljam tudi na sprehodih in iz tega istega telefona poslušam to isto zbirko glasbe, le da v tem primeru seveda preko slušalk. Kam si naj na sprehodu vtaknem USB? Lahko le v rit, a špilalo ne bo ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

A stilo pa ni še manjša škatlica vžigalic?

Moj? Nikakor ne. Sploh pa ni plastik fantastik.

Mesar je izjavil:

Povrh tega imam občutek, da zelo subjektivno opisuješ neko izkušnjo ter

Ja, jo. In tega nikakor ne skrivam.

Mesar je izjavil:

je imela na tebe vpliv tudi značka na pokrovu motorja.

Hja no. Kia me prav nič ne moti. Hyundai tudi ne. Pa VW, Seat, Škoda, Fiat, Renault tudi ne. Pa moj naslednji avtek bo verjetno Chevrolet Cruze. Toliko o znački.

Mesar je izjavil:

Drugače pa se zjasni kaj te je mučlo

Saj sem se. Preberi še enkrat. Na kratko - med vožnjo me je prekleto strah.

RejZoR je izjavil:

Švoh je relativen pojem. Avto je majhen in vsak iz tega potegne, da je švoh.

Velikost me prav nič ne moti. Sem že povedala da je Aveo presenetljivo prostoren. Tako spredaj kot zadaj se grozno udobno sedi.

Ti tudi verjamem da je varen avto. Me pa moti kvaliteta izdelave (kot da bi bil iz kinder jajčka), predvsem pa grozno slab občutek med vožnjo. Zato pravim da je švoh. V Lupo-tu je bila izkušnja pač precej boljša (prav tako v twingo-tu).

Lahko pa dam analogijo s kakimi prenosniki... Aveo je kot kak Acer za 400€. Vse škripa in se zvija pa tja pa sem mal poka (drugače je pa vse v najlepšem redu). Ponovno, govorim za prejšnjo generacijo. Če so te stvari pošlihtane v novi generaciji potem je to pač plus. Zagovarjam pa to da se človek v avto usede pa ga pelje par km.
Life is as complicated as we make it...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5810673 (8883) m0LN4r
»

Crash test lažji vs težji avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11322201 (19053) Pithlit
»

Nowi twingo? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25342098 (25857) Siddh
»

Nakup novega avtomobila za 10-15 let? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7014870 (12859) Janac
»

Kater avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6312565 (11549) T0RN4D0

Več podobnih tem